Miehelle sukkahousut

Heidi35

Ajattelin ostaa miehelleni sukkahousut.
Mitä mieltä muut olette ja onko kukaan muu ostanut miehelleen sukkahousuja?

44

13389

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naitu neiti

      on tullu ostettua jo vuosia.jopa parit stay upit 20 ja 60 den,ei niitten käyttö yleistyny. alennus myynneistä lähinnä

    • kummastelija

      Miksi miehesi ei osta niitä itse jos kerran on niistä kiinnostunut...

    • nainen 72

      itse ostin ennen miehelleni sukkahousut,nyt hän ostaa ne itse. onko miehesi kiinnostunut kokeilemaan sukkahousuja,vai ajattelitko ostaa muuten vaan hänelle sukkahousut. oma mieheni on käyttänyt niitä useamman vuoden ja on ollu tyytyväinen niihin,ei käytä enää laisinkaan pitkiäkalsareita. mielestäni sukkahousut sopii miehillekin yhtä hyvin kuin naisillekin.

      • Heidi35

        Mainitsin miehelleni, jotta vaihtaisi pitkät kalsarit sukkahousuihin ja voisin ostaa hänelle sellaiset.
        Jokseenkin hänen kiinnostuksensa heräsi sukkahousuihin.


    • Ja taas kerran?

      Heissan, "Heidi"! Kirjoitustyylisi paljastaa sinut tuoksi ylisitkeäksi sukkahousumieheksi, joka ruikuttaa hyväksyntää usein ja monella foorumilla. Mikä tuossa jankkaamisessa on niin kivaa?

      Eipä silti, anna palaa, jos miellyttää, koska ethän sinä muilta tilaa täällä vie. Kerro nyt kumminkin, millainen kutina sinua ajaa!

      • Heidi35

        Heissan vaan itsellesi"ja taas kerran".
        Ei vielä kukaan ole sanonut minua mieheksi.
        Olen kahden lapsen äiti ja elän onnellista perhe-elämää, enkä katsele kenenkään kirjoitustyyliä.Jokainen kirjoittaa, miten kirjoittaa.


      • juujuu
        Heidi35 kirjoitti:

        Heissan vaan itsellesi"ja taas kerran".
        Ei vielä kukaan ole sanonut minua mieheksi.
        Olen kahden lapsen äiti ja elän onnellista perhe-elämää, enkä katsele kenenkään kirjoitustyyliä.Jokainen kirjoittaa, miten kirjoittaa.

        Juujuu. En minä kirjoitustyyliäsi kritisoinut yhtään. Noita sivupersooniasi vain.


      • paavopupu
        Heidi35 kirjoitti:

        Heissan vaan itsellesi"ja taas kerran".
        Ei vielä kukaan ole sanonut minua mieheksi.
        Olen kahden lapsen äiti ja elän onnellista perhe-elämää, enkä katsele kenenkään kirjoitustyyliä.Jokainen kirjoittaa, miten kirjoittaa.

        SInua joka reikään koska olet Heidi35.


    • pervo

      Olen mies ja kiihotun sukkahousujen käytöstä. Joskus pidän niitä säännöllisesti jolloin ne eivät enää herätä mitään kiksejä ja pystyn suhtautumaan niihin "neutraalisti". Tällöin huomaan miten epäkäytännölliset ja typerät ne ovat. Mutta kun aikaa taas kuluu ...

      • se sieltä

        Rehellinen mielipide! :)

        Kyllä minäkin voin vetää ylleni epämukavat ja epäkäytännölliset vetimet (paitsi en sukkahousuja, koska naisella ne eivät säväytä ollenkaan) oikein hyvästä syystä, mutta en sitten keksikään sille hölmöjä selityksiä.


      • pervo
        se sieltä kirjoitti:

        Rehellinen mielipide! :)

        Kyllä minäkin voin vetää ylleni epämukavat ja epäkäytännölliset vetimet (paitsi en sukkahousuja, koska naisella ne eivät säväytä ollenkaan) oikein hyvästä syystä, mutta en sitten keksikään sille hölmöjä selityksiä.

        Niinpä. Epäilen, että jotkut miehet (varmaan naisetkin) pitävät itseään niin täydellisinä, että eivät voi myöntää omia "epänormaalisuuksiaan". Siksi epänormaalista tehdään normaalia, jotta illuusio omasta täydellisyydestä säilyisi. Sinänsä sukkahousut ovat ihan normaalit, tavalliset vaatteet, joita kuka tahansa voi käyttää. Mutta asian selittely on pervoa.


    • esteettistä

      Sukkahousut on hyvännäköiset, jos sääret, polvet ja reidet ovat näyttämisen arvoiset. Useilla miehillä on paikat paremmassa kunnossa kuin naisilla. Luihu mies, jolla on karvaiset laiheliinijalat, ovat kyllä aika karseat joka tapauksessa. Naisella vastaava ei kiinnitä huomiota. Jalkapalloilijat ja tanssijat taas sukkahousuissa voisivat olla näkemisen arvoisia.

    • smos

      On jännä lukea tätäkin foorumia. Selvähän se on, että on niitä jotka eivät hyväksy miesten sukkahousujen käyttöä ja halveksuvat heitä minkä ehtivät. Tämä on kuitenkin kaikkien oma asia, mitä käyttävät ja myös naisten itsensä päätettävissä haluavatko ostaa miehelleen sukkahousut. Monet miehet kuten minä halusin kokeilla niitä itse ja sain heti siunauksen naiseltani. Ei ole vielä tänäpäivänäkään tarvinut kömpiä sukkahousut jalassa sänkyyn rakasteluaikeissa. Miesten sukkahousujen käyttö ei mielestäni liity seksiin, ellei nyt aina halua niin ajatella. Itsellä sukkahousujen käyttö on aivan arkipäiväistä ja jo rutiinin oloista. Tosin sukkahousut ja stay-upit kiihottavatkin, mutta naiseni yllä!

      Onneksi kukaan noista dissaajista ei asu meillä ja saan käyttää sellaisia alusvaatteita mitkä tuntuu hyvältä. :D Ja emäntäkin ymmärtää miksi niitä pidän!

    • Häh?

      Moni näkyy väittävän sukkiksia käteviksi. Millähän lailla tämä kätevyys ilmenee?

      • mies74

        esim. ei tarvitse erikseen pukea sukkia ja alushousuja,koska sukkiksissa on käytännössä molemmat.eivätkä lökötä samallalailla kuin pitkikset.


      • lailla

        Lämmittää sopivasti, ei hiosta, kevyet päällä, ei mee rullalle kun vedät housuja jalkaan, ei tartte välttämättä erikseen sukkia, mukava oloasu kotosalla, niin ja tietty kaikki nää Niksipirkan jutut nyt vähintään tekee niistä käytännölliset.

        Niin ja naisillekkin vinkki, älkää ostako niitä halpoja 100% Polyamidi -sukkahousuja, ne on aivan perseestä, pitää olla ainakin se 10% lykcraa tai vastaavaa, ennenkö sukkahousut on kunnolliset!!!!!!


      • liisa
        lailla kirjoitti:

        Lämmittää sopivasti, ei hiosta, kevyet päällä, ei mee rullalle kun vedät housuja jalkaan, ei tartte välttämättä erikseen sukkia, mukava oloasu kotosalla, niin ja tietty kaikki nää Niksipirkan jutut nyt vähintään tekee niistä käytännölliset.

        Niin ja naisillekkin vinkki, älkää ostako niitä halpoja 100% Polyamidi -sukkahousuja, ne on aivan perseestä, pitää olla ainakin se 10% lykcraa tai vastaavaa, ennenkö sukkahousut on kunnolliset!!!!!!

        -just noin,eli miehet jos olette eka kertaa ostamassa niin unohtakaa pirkan halvat kreppi sukkikset ja ostakaa laadukkaat lygraa sisältävät ja numeroa tai paria suuremmat kun olitte ajatelleet,nimittäin tuo eka kokemus on tärkein
        -tämän aiheen innoittama keskustelimme hyvän ystävättäreni kanssa joka on ison tavaratalon sukkamyyjänä,miesten sukkahousujen käytöstä. ja kuulemma päivittäin hän niitä myy miehille,eli hän piti sitä aivan normalina ja yleisenä,eli myyjät kyllä neuvovat mielellään.


    • pitkät sukat

      on myös hyvä vaihtoehto miehelle. Eikä sitten mitään kapeaa sukkanauhavyötä tietenkään, vaan tukeva ja hoikentava vyötärökorsetti. Mieheni on kokeillut myös korselettia, sekin käy hyvin.

      • Denier

        Minulla on kokemusta molemmista, Sukka-
        housut ovat käytännöllisemmät ulkoillessa.
        Korsetti ja sukat kun on jotain hienoa tie-
        dossa. Ei mitään seksi efektiä aiheuta aina-
        kaan minulle. Sukkahousut ei aiheuta niin suurta
        hämmästystä muissa miehissä.


      • tavaton
        Denier kirjoitti:

        Minulla on kokemusta molemmista, Sukka-
        housut ovat käytännöllisemmät ulkoillessa.
        Korsetti ja sukat kun on jotain hienoa tie-
        dossa. Ei mitään seksi efektiä aiheuta aina-
        kaan minulle. Sukkahousut ei aiheuta niin suurta
        hämmästystä muissa miehissä.

        Hämmästyttävän vähin sanoin puhut itsesi pussiin!


      • J.Analblad
        tavaton kirjoitti:

        Hämmästyttävän vähin sanoin puhut itsesi pussiin!

        Hämmästyttävän vähin sanoin puit itsellesi sukkahousut jalkaan :)


    • miiess

      Minustakin ois kiva kirjoitella tänne vastakkaisen sukupuolen nimimerkillä, mutta ikäväkyllä en ole fettari.

      • sukkisboy

        Kyllä sukkahousumies on aikansa uskaltava kärkihahmo.


    • Ostettu

      Olen ostanut ja käytössä ollut hänellä.

    • järkyttynyt.

      Fetissi-sukkahousumies on kirjoitellut jo v. 2005 naisten nimimerkeillä ja varmaan ennen sitäkin, TODELLA SAIRASTA! Pakkohoitoon pitäisi toimittaa.

    • järkyttyneelle

      Miks sä luet näitä palstoja sit :))))))

      • sä oot kumma!

        Miks sä kirjoittelet fetissijuttujasi naisten muotipalstalle?


    • KarjunNainen

      Oma mieheni on miehen perikuva ja hän tykkäisi käyttää sellaisia paksuja sukkahousuja,ja se into tuli ihan siitä että yhteen aikaan niitä oli miehille saatavana.Ja nämä törtöt jotka asiaa ihmettelee voin sanoa että onko nämä kusenpolttamat peruskalsarit sen ihanampia?
      eikä se itsetunnon omaavan miehen itsetuntoa laske koska ne on aivan saman näköisiä kun mustat kalsarit,paitsi siistimmät.
      miehen sukkahousut ei tartte olla mitkään pitsihousut(tiedoksi)

    • Kalla

      Täältähän löytyi sopiva palsta tälle pitkähkölle kyselylleni, jonka jo laitoin johonkin ehkä vähemmän sopivalle osastolle:

      Olisi mukava saada naisten vastauksia tähän visaiseen kysymykseen. Minulla on neljän naisen kanssa kokemusta naisten vaatteiden käytöstä. Ensimmäinen oli nainen, joka tämän minulle opetti. Hän löysi idean veljensä seksilehdistä, joita lainaili. Tämä nainen halusi minun pukevan omia vaatteitaan hyvin erilaisissa tilanteissa, seksiä varten illalla hämärässä, ihan vain oloasuksi mökillä kesäisin. Seksi hepenet päällä olikin tosi jännää aluksi, kun en ollut siihen tottunut. Vähitellen se jäi ja sängyssä oltiin aina ilman vaatteita. Mutta naisten vaatteet tulivat muuten käyttööni ja opin pitämään niistä. Ja niiden omistaja halusi katsella minua niissä. Mökillä keskellä metsää käytin niitä paljonkin, kun ei ollut vaaraa, että sivulliset näkevät. En todellakaan halunnut tulla nähdyksi. Kukkamekoissa viihdyin hyvin ja uiminen tuntui jotenkin erllaiselta naisten uikkareissa. Sitten naisystäväni kuoli. Minulle jäi paljon hänen vaatteitaan, joita tietysti käytin edelleen. Aloin kulkea talvipakkasilla ulkonakin naiseksi pukeutuneena, ei niiden myssyjen ja huivien takaa voinut nähdä, että olin mies. Kesällä homma on paljn vaikeampi. Tämä ilo loppui lyhyeen, kun löysin uuden naisen. Vaatteista suurin osa piti hävittää, en uskaltanut kertoa. Jätin jotain helposti selitettäviä, käytännöllisiä vaatteita. Ja jotain helposti piilotettavia :)

      Kerran sitten sain rohkeutta kokeilla uuden naisystäväni mekkoa. Se oli lähes katastrofi. Jäi ainoaksi kokeiluksi hänen kanssaan ja homma jatkui salaa.

      Kolmas pitempiaikainen suhteeni oli taas onnellisempi, tämä nainen innostui taas minusta naisten vaatteissa, alkoi suorastaan tehdä minusta tutkielmaa. Siis mistä pidän, mikä tuntuu hyvältä... hän keksi koko ajan uusia kokeiluja ja teki rohkeita ehdotuksia, joihin en valitettavasti uskaltanut suostua. Suhde kuitenkin sitten loppui, ihan muista syistä. Olen kuitenkin usein kaivannut takaisin tähän suhteeseen, siinä olisi ollut mahdollisuuksia vaikka mihin. Minulla oli vielä paljon opittavaa. Nyt olen ollut aika pitkään yksin ja oppinut paljon uutta naisten vaatteista ja tullut rohkeammaksi.

      Mutta, iso mutta. Ei ole enää osunut kohdalle sellaista mukavaa ja ymmärtäväistä naista. Miksi? Kertokaa, hyvät naiset, miksi tämä asia on useimmille naisille niin syvästi vastenmielinen ja sitten taas joillekin aivan päinvastoin? Suvaitsevaisuudesta on minulle ihan turha puhua sellaisen naisen, joka ei pysty katsomaan miehen päällä naisten vaatteita.

      No, ehkä jossain määrin ymmärrän. Ei minustakaan nainen tunnu lainkaan houkuttelevalta jossain hyvin miesmäisessä asussa, edes naisten sellaisessa, puhumattakaan miesten vaatteista. Mutta eikö vaatteita ja seksiä voisi pitää erillään? Onko mies naiselle aina vain seksiobjekti, onko tämä ainoa tarkastelukulma? Eikö ketään kiinnosta tutkia mitä miehen sisältä löytyy, millainen on ihmisen vaatteiden sisällä?

      Kaikenlaiset retkut näyttävät naisia saavan, kunhan on housut jalassa (tai ilman), mutta mekko päällä ei mitään mahdollisuuksia. Ei vaikka se olisi vain satunnaista hupia kahden kesken. Kertokaa ihan suoraan miltä teistä tuntuu, naiset. Tämä on minulle tärkeä asia – ja tuhansille muille.

    • pikkuWellu

      Kokeilepa kerran, niin et enää koskaan käytä pitkiä kasareita. Sukkahousuissa ei mielestäni ole mitään ihmeellistä miehelläkäänn. Hengittävät hyvin ja ovat muutenkin tukevat.Tietenkin koko täytyy olla oikea. Itse käytän näin syksyllä 40 den sukkiksia. Käypä ostamassa ja olet varmaan tyytyväinen!

      • Nainen!-

        40den ei tarkoita kokoa, vaan kuinka tumma sukkahousu on, sitä vaaleampi mitä pienempi den on.

        Itse tykkään 30den ja 40den tummista, joskus 20den.


      • huoh.
        Nainen!- kirjoitti:

        40den ei tarkoita kokoa, vaan kuinka tumma sukkahousu on, sitä vaaleampi mitä pienempi den on.

        Itse tykkään 30den ja 40den tummista, joskus 20den.

        Höpsistä. Denieri mittaa sen langan paksuutta, mistä sukkahousut on valmistettu. Denierillä ei ole mitään tekemistä värin kanssa. Mustat sukkahousut voivat olla ohuet ja valkoiset sukkahousut voivat olla paksut.


    • nahkiss

      20 den sukkikset tahi steikkarit ilman aluspöksyjä sukkikset :))))

    • sukkahousutkaikille

      Denieri tarkoittaa sukkahousujen/sukkien langan paksuutta(painoa) 15 den ohut , 80 den paksu läpinäkymätön . helppoa kuin mikä.. Kyllä meillä molemmat pitää arkivaatteenakin sukkahousuja. miehellä jopa muutama hamekin . Jos ne hyvältä tuntuu ,miksi ei pitäisi ? Eikä niitä kukaan tule sinun päällesi laittamaan . pitäähän naisetkin miesten vaatteita ja kenkiä. Kaupassa katselin kenkiä ,samoin urheiluliikkeessä täysin samoja ! ainoastaan koko ero. Monikin nainen käyttää miesten työkenkiä, eikä siitä kukaan nosta meteliä ! MUTTA sukkahousut ! Kyllä pääsee tyhjän kommentoijat heti asialle .. Ne pitää jotka haluaa, en minäkään laita trendi pillifarkkuja !

      • Kylänäinonjuuu

        Kyllä pääsee tyhjän kommentoijat heti asialle .. Kokeilepa kerran, niin et enää koskaan käytä sukkahousu. Pitkissä kalsareissa ei mielestäni ole mitään ihmeellistä miehelläkään. Hengittävät hyvin ja ovat muutenkin tukevat.


      • pappav-

        Sukkahousuja olen käyttänyt jo pitkään syystä että puuvillakalsarit aiheuttaa hirveän kutinan jaloissa, ei se ikää katso itse olen yli kuuskymppinen.


      • sukkahousutmiehelle

        Hei, ns. sukkahousut todellakin hyvät. Perinteiset miesten kalsarit (black horset tms.) myös ok., mutta itselleni mitoitukseltaan liian väljät ja siksi kylmät. Tästä 40-50 vuoden kokemus. Mutta sattumalta kokeilin vuosia sitten tiukempia miehille valmistettuja keskiaeurooppalaisia "kalsareita", joita voisi nimittää vaikka sitten sukkahousuiksi (valmistaa ainakin Sloggi-tuotemerkki). Ovat tyköistuvia ja perinteisiä kotimaisia kalsareita paljon ohuemmat, mutta mikä ihmeellistä, paljon lämpimämmät! Todellakin suosittelen. (Jospa black horsekin tai joku muu suomalainen virma hoksaisi vain ennakkoluulottomasti valmistaa.)


    • Sinnuukka

      Mielenkiintoisia puheenvuoroja. En malta olla kertomatta, että vanha isäni käytti jonkun aikaa sukkahousuja. Hänen jalkojaan palelee jatkuvasti yötä päivää. Hän on hyvin kekseliäs ja ennakkoluuloton. Eräänä kesänä hän piti kokeeksi sukkahousuja. Polvisukista hän ei pitänyt, puristivat, mutta sukkahousuista kyllä. En ole tullut kysyneeksi, miksi ei pidä enää.

      • katariinaiina

        Hehe, vai kekseliäs. Balettitanssijako oli nuorempana :)


    • gfjhjhgj

      eikös mm. rekkakuskit suosi sukkahousuja kun on istumatyö

      • RekkaErkki

        Rekkalesbot kyllä.


    • Sukkisbuksid

      Ajattelin ostaa sukkahousut.

      Mitä mieltä muut olette ja onko kukaan muu ostanut vaimolleen sukkahousuja?

    • Anonyymi

      Meillä kumpikin ostaa itse omat sukkahousunsa.

    • Anonyymi

      No niin........noista sukkahousuista......itse olen alkanut käyttämään niitä kun yksinkertaisesti nuo niin sanotut miesten pitkikset alkoi tympäisemään. En ymmärrä miksi se on niin kauheata suoda itselleen uusia kokemuksia tai jos nuo sukkikset tuntuu hyvältä päällä,sehän on vain NS vaate muiden joukossa,itse en niistä kiihoitu tai mitään sellaista.On kurjaa että ihmiset ovat niin suppeita,itse ajelen sääreni ja alakertani......pidän itsestäni huolta......

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe