onko kokemuksia Nikkenistä

uniongelmainen

Onko teillä muilla kokemuksia Nikken-tuotteista. Mangneetti patjat ja tuotteet, vesijärjestelmät, vaikuttaavat ihan ok-jutuilta jne.?

61

39221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käytän

      Kertahankinta, koko elämän väline. Minulla niitä on, ja hankin lisää kun rahavarat vain sallivat.

      • Retro

        Ettei tämä vaan olisi niinsanottu mainos ;).


      • Kun ei
        Retro kirjoitti:

        Ettei tämä vaan olisi niinsanottu mainos ;).

        Kun ei voi minnekkään mennä, kun aina on mainos!!! Kyllä on kamalaa.


      • Kun ei kirjoitti:

        Kun ei voi minnekkään mennä, kun aina on mainos!!! Kyllä on kamalaa.

        Oikeasti on, Mainoksista tulee maksaa Suomi24:lle.


    • magneetti-masa

      Kyllä alko nukuttaan ja lerpatus loppu! Nytten mieluiten 2 x päivässä!

      En oisi uskonut millään. Vaan näin on!

      • etsivä

        Arja Lindqvist-Niemelä: Magneettiterapia hoitomuotona (235 sivua)

        Kirjan omistuskirjoitus alkulehdillä:

        Tämä kirja on omistettu fysiologian tohtori, filosofian tohtori, liikuntatieteiden maisteri Erkki Rauhalalle, joka teki Suomessa 80- ja 90 luvuilla merkittävää tutkimustyötä magneettikenttä- ja happihoitojen parissa.

        Fysiologina hän keksi yhdistää magneettikenttä- ja happihoidon, jolloin kumpikin hoitomenetelmä tukee toinen toistaan.

        Edesmennyt Rauhala teki lääkäreistä ja yliopiston tutkijoista koostuvan tutkimusryhmänsä kanssa kansainvälistä tutkimustyötä.


      • elamanlaatua

        Hyvähän Nikken-patjalla on nukkua kun on koko unijärjestelmä saanut erinomaisen vastaanoton Maailman Kiropraktikoiden liitossakin.

        Luulisi niiden tietävän kuinka ihmisen pitää nukkua.
        Toivottavasti vaan ihmiset ymmärtäisivät hyvän unen tärkeyden tänä mailman aikana jolloin vaan on kokoajan johonkin kiire...
        Ja työ ja stressi painaa.
        Ei semmoista kukaan loputtomasti jaksa kun ei keho pysyty eikä edes osaa enää rentoutua ja palata siihen perustilaan jossa on joskus ollut!


      • ihmettelevä
        etsivä kirjoitti:

        Arja Lindqvist-Niemelä: Magneettiterapia hoitomuotona (235 sivua)

        Kirjan omistuskirjoitus alkulehdillä:

        Tämä kirja on omistettu fysiologian tohtori, filosofian tohtori, liikuntatieteiden maisteri Erkki Rauhalalle, joka teki Suomessa 80- ja 90 luvuilla merkittävää tutkimustyötä magneettikenttä- ja happihoitojen parissa.

        Fysiologina hän keksi yhdistää magneettikenttä- ja happihoidon, jolloin kumpikin hoitomenetelmä tukee toinen toistaan.

        Edesmennyt Rauhala teki lääkäreistä ja yliopiston tutkijoista koostuvan tutkimusryhmänsä kanssa kansainvälistä tutkimustyötä.

        Oisko tässä myös asia, joka puoltaa magneettiterapiaa, magneettituotteiden käyttöä:

        http://ilmatieteenlaitos.fi/uutiset/index_4.html?Id=1026280360.html

        Lukaiskaapa!


      • unijukka
        elamanlaatua kirjoitti:

        Hyvähän Nikken-patjalla on nukkua kun on koko unijärjestelmä saanut erinomaisen vastaanoton Maailman Kiropraktikoiden liitossakin.

        Luulisi niiden tietävän kuinka ihmisen pitää nukkua.
        Toivottavasti vaan ihmiset ymmärtäisivät hyvän unen tärkeyden tänä mailman aikana jolloin vaan on kokoajan johonkin kiire...
        Ja työ ja stressi painaa.
        Ei semmoista kukaan loputtomasti jaksa kun ei keho pysyty eikä edes osaa enää rentoutua ja palata siihen perustilaan jossa on joskus ollut!

        Vilkasepa tuolta "Uni ja unihäiriöt"- palstalta "auttaako magneettipatja?"-otsakkeen alta nimimerkki "unijukan" selostus!


      • Kovin kiinostunut!
        etsivä kirjoitti:

        Arja Lindqvist-Niemelä: Magneettiterapia hoitomuotona (235 sivua)

        Kirjan omistuskirjoitus alkulehdillä:

        Tämä kirja on omistettu fysiologian tohtori, filosofian tohtori, liikuntatieteiden maisteri Erkki Rauhalalle, joka teki Suomessa 80- ja 90 luvuilla merkittävää tutkimustyötä magneettikenttä- ja happihoitojen parissa.

        Fysiologina hän keksi yhdistää magneettikenttä- ja happihoidon, jolloin kumpikin hoitomenetelmä tukee toinen toistaan.

        Edesmennyt Rauhala teki lääkäreistä ja yliopiston tutkijoista koostuvan tutkimusryhmänsä kanssa kansainvälistä tutkimustyötä.

        Mistä saa ton "etsivän" tossa edellä mainostaman kirjan? Onko joku lukenut?


      • lukenut
        Kovin kiinostunut! kirjoitti:

        Mistä saa ton "etsivän" tossa edellä mainostaman kirjan? Onko joku lukenut?

        Kirjaa saa kirjakaupoista, Magneettiterapia hoitomotona, ISBN 952-91-6694-X


      • ASPMEOP
        elamanlaatua kirjoitti:

        Hyvähän Nikken-patjalla on nukkua kun on koko unijärjestelmä saanut erinomaisen vastaanoton Maailman Kiropraktikoiden liitossakin.

        Luulisi niiden tietävän kuinka ihmisen pitää nukkua.
        Toivottavasti vaan ihmiset ymmärtäisivät hyvän unen tärkeyden tänä mailman aikana jolloin vaan on kokoajan johonkin kiire...
        Ja työ ja stressi painaa.
        Ei semmoista kukaan loputtomasti jaksa kun ei keho pysyty eikä edes osaa enää rentoutua ja palata siihen perustilaan jossa on joskus ollut!

        Hei!
        Minulla on Nikken vesilaite kotona ja joitakin vuosia sitten on työkaverin suosituksesta hankkimassa patjaa, peittoa ja tyynyä. Onneksi sain ne koenukuttavaksi. Totesin, etteivät sovi minulle ollenkaan. Patjan nypyt tuntuivat pahalta ja muutenkin huomasin selkeästi ettei ole minun juttuni. Syy siihen oli ehkä se, että minulla oli rankka lääkitys päällä ja minua oli hoidettu säde- ja solunsalpaajahoidoilla jokin vuosi sitten. Systeemi ei sopinut ehkä sen takia, että olin niin täynnä "myrkkyjä" (en todellakaan vastusta perinteistä lääketiedettä, se pelasti minut). Kannattaa siis koenukkua ainakin viikko. Turha investoida järjestelmään, joka ei ole itselle hyvä.


      • plasebo.
        ASPMEOP kirjoitti:

        Hei!
        Minulla on Nikken vesilaite kotona ja joitakin vuosia sitten on työkaverin suosituksesta hankkimassa patjaa, peittoa ja tyynyä. Onneksi sain ne koenukuttavaksi. Totesin, etteivät sovi minulle ollenkaan. Patjan nypyt tuntuivat pahalta ja muutenkin huomasin selkeästi ettei ole minun juttuni. Syy siihen oli ehkä se, että minulla oli rankka lääkitys päällä ja minua oli hoidettu säde- ja solunsalpaajahoidoilla jokin vuosi sitten. Systeemi ei sopinut ehkä sen takia, että olin niin täynnä "myrkkyjä" (en todellakaan vastusta perinteistä lääketiedettä, se pelasti minut). Kannattaa siis koenukkua ainakin viikko. Turha investoida järjestelmään, joka ei ole itselle hyvä.

        Minulla on kans unijärjestelmä, ja totta viedä, liian kova oli minulle, mutta enpä luovuttanut noin yksioikoisesti. Hankin Nikkenin patjan päälle ohuen kennopintaisen patjan, ja aavot. Se oli tosi hyvä. Mulla on kans mainitsemasi hoidot takana. Nukkuessani toista vuotta tuolla vähän pehmennetyllä kennopatjalla (nikkenin patjan päällä) ajattelin, että eiköhän tässä jo siedä, ja heitin sen pois. Kaikista luuloista, olettamuksista ja ennakkoasenteista, että nyt pääsen siitä ohuesta irtopatjasta eroon, en sietänytkään, vaan jouduin palaamaan takaisin siihen pehmentävään irtopatjaan. Plasebo ei siis toiminutkaan, miksihän? Mutta ei se näköjään tehoa vie, pääsee ne magneettien tehot sen ohuen patjan läpikin.

        Jos olisin ensin pyytänyt koenukuttavaksi, se olisi antanut minulle negatiivisen tuloksen, eli en olisi ostanut, ja olisin jäänyt näistä valtavan monista positiivista asioista paitsi.

        Olinhan investoinut jo ennen Nikkenin järjestelmää saman hintaisiin järjestelmiin kahdesti. Toinen oli ostettu 2 vuotta aiemmin, ja toinen vuotta aiemmin, mutta kun ne eivät tuoneet apua, niin eivät. Eivät myöskään kipulääkkeet auttaneet.

        Jos plasebo todella toimisi, olisi se auttanut jo noissa aiemmissakin ostoissa. Miksi se ei toimi?


      • itseopiskelua
        etsivä kirjoitti:

        Arja Lindqvist-Niemelä: Magneettiterapia hoitomuotona (235 sivua)

        Kirjan omistuskirjoitus alkulehdillä:

        Tämä kirja on omistettu fysiologian tohtori, filosofian tohtori, liikuntatieteiden maisteri Erkki Rauhalalle, joka teki Suomessa 80- ja 90 luvuilla merkittävää tutkimustyötä magneettikenttä- ja happihoitojen parissa.

        Fysiologina hän keksi yhdistää magneettikenttä- ja happihoidon, jolloin kumpikin hoitomenetelmä tukee toinen toistaan.

        Edesmennyt Rauhala teki lääkäreistä ja yliopiston tutkijoista koostuvan tutkimusryhmänsä kanssa kansainvälistä tutkimustyötä.

        Vielä parempi kirja on; Holger Hannemann: Magneettiterapia kotihoidossa. Se on tarkoitettu juuri staattisten magneettien käyttäjille antaen esim. vinkkejä niiden sijoittelusta eri oireiden hoidossa jne. Lindqvist-Niemelä kun keskittyy enemmän tuohon pulsoivaan magneettiterapiaan, joka on himppasen eri juttu.


    • Kirsi Leinonen

      Hei

      Nikken kaulakoru vei minulta päänsäryn.
      En muista enää kärsineeni päänsäryistä.
      Viimeksi särki päätä toukokuussa aikaisemmin
      särki joka viikko.

      • choco

        Niin ihmeelliseltä kun nuo kaikki magneetti asiat vaikuttaakin, niin silti niistä vaan apu löytyy... Itse olin aluksi kovin epäileväinen, mutta kun pojan kasvukivut loppuivat kyseisillä tuotteilla, oli minunkin pakko alkaa uskomaan. Lisäksi oma päänsärky on nyt poissa ketjun avulla...
        Mutta maa on vapaa, jokainen kokeilee/käyttää mitä tahtoo....


    • heipppaa

      Voin sinullekin järjestää Nikken tuotteen jos
      kiinnostaa...

      • Uniongelma

        Mitähän sellainen patja maksaa? Ja mistä sellaisen voi hankkia?


      • ei09531
        Uniongelma kirjoitti:

        Mitähän sellainen patja maksaa? Ja mistä sellaisen voi hankkia?

        Hei

        Voin hommata sinulle tuon patjan.
        Näitä Nikken tuotteita saa rekisteröityneen jälleenmyyjän kautta eli minun kauttani.
        Ne tilataan Englannista.
        Isamu Masuda on perustanut yhtiön -75.
        Hän on japanilainen.
        Patjan hinta on 1438ekee ja se on ovh.


      • hyvinvointikonsultti
        Uniongelma kirjoitti:

        Mitähän sellainen patja maksaa? Ja mistä sellaisen voi hankkia?

        Myyn mielelläni sinulle ja kaikille halukkaille nikkenin unisarjaa ja muita tuotteita.Jopa koko hyvinvointi kodin voit ostaa.Lähetä viestiä esim www sivujeni kautta, niin otan sinuun yhteyttä.www.nikkenuk.eu.com/johannalaine


      • sirkeli
        hyvinvointikonsultti kirjoitti:

        Myyn mielelläni sinulle ja kaikille halukkaille nikkenin unisarjaa ja muita tuotteita.Jopa koko hyvinvointi kodin voit ostaa.Lähetä viestiä esim www sivujeni kautta, niin otan sinuun yhteyttä.www.nikkenuk.eu.com/johannalaine

        kyllä auttaa ainakin myyjää noi mangeetit ei mitään tieteellistä näyttöä kaverilta kaverille kehuja vaan


      • tää on hyvä
        Uniongelma kirjoitti:

        Mitähän sellainen patja maksaa? Ja mistä sellaisen voi hankkia?

        ei ne paljoo maksa ja nikken on se mikä toimii ja parantaa sairauksia kokeille jollet usko.multa lähti reuma ja kurkkukivut joita oli ollut jo vuosia iho tuli kimmoisammaksi ja tukka vahvistui.


      • Huijattu
        sirkeli kirjoitti:

        kyllä auttaa ainakin myyjää noi mangeetit ei mitään tieteellistä näyttöä kaverilta kaverille kehuja vaan

        Mangneettien ylistävää hoitoa on yli ammuttu!
        Tutkimukset ovat osoittaneet että esimerkiksi ihminen jonka lähiomaisilla
        on kilpirauhas syöpä niin mangeetti kaula koru voi monin kertaistaa
        syövän vaaran. Kannattaa ottaa selvää asiosta eikä luottaa
        verkosto markkinoinnin höpötyksiin. Näillä myyjillä kun ei ole
        mitään ammatti pätevyyttä. Ainut tavoite lisä ansiot!!!


      • piitu49
        Huijattu kirjoitti:

        Mangneettien ylistävää hoitoa on yli ammuttu!
        Tutkimukset ovat osoittaneet että esimerkiksi ihminen jonka lähiomaisilla
        on kilpirauhas syöpä niin mangeetti kaula koru voi monin kertaistaa
        syövän vaaran. Kannattaa ottaa selvää asiosta eikä luottaa
        verkosto markkinoinnin höpötyksiin. Näillä myyjillä kun ei ole
        mitään ammatti pätevyyttä. Ainut tavoite lisä ansiot!!!

        kyllä mulle ainakin heti sanottiin että kaulakorua ei tule käyttää jos on esim kilpparin liikatoiminta ym vast.vajaatoimintaa se vilkastuttaa,joka taas on hyvä juttu,koska sillon ei tartte thyroxinia.eli synteettistä lääkettä.mulla hävis magneettien avulla issias kivut,ja käsivarretkin toimii taas.kiitos nikkenin magneettien!! aloin itsekkin myymään näitä,koska ne todella toimii..


      • magneettien käyttäjä
        ei09531 kirjoitti:

        Hei

        Voin hommata sinulle tuon patjan.
        Näitä Nikken tuotteita saa rekisteröityneen jälleenmyyjän kautta eli minun kauttani.
        Ne tilataan Englannista.
        Isamu Masuda on perustanut yhtiön -75.
        Hän on japanilainen.
        Patjan hinta on 1438ekee ja se on ovh.

        "1438ekee ja se on ovh."

        Mitä ihmettä tekee noin kalliilla patjalla, jos esim. korut tai joku muu vastaava halvempi tuote ajaa yksin tai kaksin saman asian? Perehtykää nyt hyvät ihmiset magneettiterapiasta kertovaan kirjallisuuteen, ennen kun maksatte tuollasia summia!

        Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa...


      • alealeale

        Kun Gigantista saa halvemmalla!


    • ei09531

      Nikken magneettituotteet on yhdistetty
      jokaisen arkipäivään ja käyttöesineisiin.
      Nikken magneetti tuotteet rauhoittavat sinua
      juuri siellä missä olet .
      Olet sitten stressaavassa ympäristössä työpaikalla
      tai väsyneenä kotiin menossa.
      Magneettipohjallisten avulla väsymyksen tunne siirtyy kauas iltaan.
      Nikken kaulakorun avulla saat kevyen olon itsellesi ahdistavassakin tilanteessa.

      Päänsäryt voit unohtaa korun avulla.
      Voit sitä pitää aina mukanasi ja saat hyvän olon-

      • eero-kilpelä

        nikken on ainoo mikä todella toimii ei muut kato hyvä maksaa mutta kyllä se kans toimii multa voi muuten tilata


    • hyvinvointikonsultti

      Olen saanut avun reumasärkyihini ja uneni laatuun ja latautunut niin fyysisesti kuin henkisesti jnejne kerron mielelläni lisää.www.nikkenuk.com terv.johanna laine,toijala

      • kokeillut

        nikken on kyllä tosi toia enkä kyllä haluu mainostaa mut se on vaan niin


    • 789

      minulla on magneettikaulakoru ja se on auttanut minulle astmaan.ei ahdista enää.mutta nyt kun olen raskaana ja siinä on kielto käyttää sitä ensimmäisenkolmanneksen aikana.joten nyt on ollut vähän hankaluuksia. ootteko olleet kukaan teistä raskaana ja pitänyt sitä silti?

      • aarneeranen

        Jos olet käyttänyt ketjua ennen kuin raskaus alkoi, voit käyttää sitä myös raskauden aikana. Tai jos lapsi on tehty Nikken-vuoteella ;-), ei ole mitään syytä lakata käyttämästä tuotteita. Päinvastoin sikiö myös hyötyy niistä. Varoitus on sen takia, jos olet jo raskaana etkä käytä magneetti- tai muita itsehoitotuotteita, ei voida tutkimuksilla osoittaa mitä muutoksia kehossa tapahtuu raskauden ensimmäisinä kuukausina. Siis jos et ole aikaisemmin käyttänyt tuotteita ja suunnittelet alkavasi käyttämään niitä raskauden aikana, silloin ei ehkä kannata alkaa käyttämään tai ainakin on syytä keskustella ensin lääkärin kanssa.
        Sinun tapauksessasi, tuleva lapsesikin varmasti hyötyy, jos hän ei altistu astmalääkkeiden sivuvaikutuksille tai oma ärsytyksesi on pienempi. [email protected]


      • ihmetellen
        aarneeranen kirjoitti:

        Jos olet käyttänyt ketjua ennen kuin raskaus alkoi, voit käyttää sitä myös raskauden aikana. Tai jos lapsi on tehty Nikken-vuoteella ;-), ei ole mitään syytä lakata käyttämästä tuotteita. Päinvastoin sikiö myös hyötyy niistä. Varoitus on sen takia, jos olet jo raskaana etkä käytä magneetti- tai muita itsehoitotuotteita, ei voida tutkimuksilla osoittaa mitä muutoksia kehossa tapahtuu raskauden ensimmäisinä kuukausina. Siis jos et ole aikaisemmin käyttänyt tuotteita ja suunnittelet alkavasi käyttämään niitä raskauden aikana, silloin ei ehkä kannata alkaa käyttämään tai ainakin on syytä keskustella ensin lääkärin kanssa.
        Sinun tapauksessasi, tuleva lapsesikin varmasti hyötyy, jos hän ei altistu astmalääkkeiden sivuvaikutuksille tai oma ärsytyksesi on pienempi. [email protected]

        Parahin raskaana olevalle naiselle vastannut,

        laitat oletettavasti tämän viestin luettuasi listan tutkimuksista (pätevistä sellaisista), joissa on todettu raskauden ja magneettihoidon sopivan yhteen. Keskenmenoprosentit, raskauskomplikaatiot, lapsen terveydentilan seurannat eri kehitysvaiheiden aikana, normaalisti edenneet raskaudet jne.

        Sikiön hyvinvoinnin ollessa kyseessä, oletan myös että olet koulutukseltasi vähintäänkin lääkäri ja asiaa tutkinut, jotta voit ilmaista noin varman ja vahvan kannan asiaan.

        --------------------------------
        Tämä ketju olisi muutoinkin hieman realistisempaa luettavaa, jos edes yksi magneettihoitoa kokeillut sanoisi ettei magneettihoidosta valitettavasti ollut hyötyä. Mikäli magneettihoitoja on käytetty peräti 4000 vuotta, niin kuin eräästä nettilähteestä luin(lähde googlen välimuistissa: http://64.233.183.104/search?q=cache:eegsWep53_IJ:www.magnethealth.fi/index.php?main_page=info magneettihoito&hl=fi&ct=clnk&cd=5&gl=fi ), luulisi että aihetta on tutkittu enemmänkin kuin pelkän KOLMEN tutkimuksen verran. Mikäli hoito siis olisi todellakin ollut tehokasta.

        Lisäksi tutkimukset (lueteltu lyhyesti samassa lähteessä) käsittelevät magneettihoitoa eri sairauksien yhteydessä. Yhtä sairautta magneettihoidon yhteydessä ei ole siis ilmeisesti tutkittu useampaan otteeseen eri menetelmin, eri ikäisillä ihmisillä jne. vai onko?

        Kolme tutkimusta (joiden laadusta ei ole käsitystä) eivät millään muotoa voi olla perusteena mainita magneettihoitoa markkinoidessa:" Useiden tutkimusten perusteella....".

        Missä ovat aihetta kritisoivat tutkimukset? Niitä toki on jokaisen, edes hiukan merkille pantavan tutkimuskohteen yhteydessä (esim. syöpähoidot, eri teoriat masennuksen syntymisestä, eri teoriat oppimisvaikeuksien syistä, fasilitoiminen). Asiaa kritisoivien tutkimusten esille tuominen ei tarkoita sitä, että tutkimuksen kohde olisi perusteeton ja huonoksi todettu. Niiden olemassa oleminen tarkoittaa sitä, että asiaa on todella tutkittu monelta kantilta ja aiheesta on saatu useiden tutkijoiden tutkimustulokset. Ja mikä tärkeintä, kritisoivien tutkimusten esille tuominen antaa myös lukijalle mahdollisuuden päättää, mitä mieltä hän todella on tästä asiasta. On lukijan älykkyyden aliarvioimista, mikäli aiheesta luetellaan vain aihetta puoltavat tutkimukset.

        Haiskahtaa pahasti verkostomarkkinoinnilta ja myyntitouhulta. Kertokaa nyt minulle, että teillä (etenkin tuotteita myyvillä ihmisillä) on oikeasti tieteellisiäkin perusteita markkinoimillenne tuotteille? Tiedättekö te todella mitä ihmisille myytte? Oletteko todella varmoja mistä tuotteidenne positiiviset ja negatiiviset terveysvaikutukset koostuvat?

        Ja lisätään nyt varmuuden vuoksi sekin, että en henkilökohtaisesti tiedä tuotteesta juuri mitään muuta kuin lukemani ja sivusta seuraamani läheisen ihmisen henkilökohtaiset kokemukset. Siksi en voi sen kummemmin kritisoida kuin kehuakaan tuotetta. Kritisoin vain tapaa jolla näitä tuotteita tuodaan esille.

        Ymmärrän, mikäli joku vilpittömästi kokee saaneensa apua tästä. Silloin hoidossa on todella ollut jotain joka vaikuttaa juuri hänen kehoonsa. Oli sitten lumevaikutusta tai ei. Raivostuttaa liian kärkkäät ja vakuuttelevat mielipiteet, jotka todellisuudessa paljastavat sen, että kyse on enemmänkin mainonnasta.

        nimim. Uusille asioille avoin, mutta faktoja kaipaava


      • Magnetix-jälleenmyyjä

        Hei! Mulla oli asiakas joka oli jo käyttänyt Magnetix-tuotteita ennenkuin oli tullut raskaaksi , niin oli pitänyt niitä ja jokaisen kolmen lapsen odotusaikana , mutta sanovat jos et ole käyttänyt aiemmin , niin älä aloita , jos olet raskaana...


      • täti-67
        ihmetellen kirjoitti:

        Parahin raskaana olevalle naiselle vastannut,

        laitat oletettavasti tämän viestin luettuasi listan tutkimuksista (pätevistä sellaisista), joissa on todettu raskauden ja magneettihoidon sopivan yhteen. Keskenmenoprosentit, raskauskomplikaatiot, lapsen terveydentilan seurannat eri kehitysvaiheiden aikana, normaalisti edenneet raskaudet jne.

        Sikiön hyvinvoinnin ollessa kyseessä, oletan myös että olet koulutukseltasi vähintäänkin lääkäri ja asiaa tutkinut, jotta voit ilmaista noin varman ja vahvan kannan asiaan.

        --------------------------------
        Tämä ketju olisi muutoinkin hieman realistisempaa luettavaa, jos edes yksi magneettihoitoa kokeillut sanoisi ettei magneettihoidosta valitettavasti ollut hyötyä. Mikäli magneettihoitoja on käytetty peräti 4000 vuotta, niin kuin eräästä nettilähteestä luin(lähde googlen välimuistissa: http://64.233.183.104/search?q=cache:eegsWep53_IJ:www.magnethealth.fi/index.php?main_page=info magneettihoito&hl=fi&ct=clnk&cd=5&gl=fi ), luulisi että aihetta on tutkittu enemmänkin kuin pelkän KOLMEN tutkimuksen verran. Mikäli hoito siis olisi todellakin ollut tehokasta.

        Lisäksi tutkimukset (lueteltu lyhyesti samassa lähteessä) käsittelevät magneettihoitoa eri sairauksien yhteydessä. Yhtä sairautta magneettihoidon yhteydessä ei ole siis ilmeisesti tutkittu useampaan otteeseen eri menetelmin, eri ikäisillä ihmisillä jne. vai onko?

        Kolme tutkimusta (joiden laadusta ei ole käsitystä) eivät millään muotoa voi olla perusteena mainita magneettihoitoa markkinoidessa:" Useiden tutkimusten perusteella....".

        Missä ovat aihetta kritisoivat tutkimukset? Niitä toki on jokaisen, edes hiukan merkille pantavan tutkimuskohteen yhteydessä (esim. syöpähoidot, eri teoriat masennuksen syntymisestä, eri teoriat oppimisvaikeuksien syistä, fasilitoiminen). Asiaa kritisoivien tutkimusten esille tuominen ei tarkoita sitä, että tutkimuksen kohde olisi perusteeton ja huonoksi todettu. Niiden olemassa oleminen tarkoittaa sitä, että asiaa on todella tutkittu monelta kantilta ja aiheesta on saatu useiden tutkijoiden tutkimustulokset. Ja mikä tärkeintä, kritisoivien tutkimusten esille tuominen antaa myös lukijalle mahdollisuuden päättää, mitä mieltä hän todella on tästä asiasta. On lukijan älykkyyden aliarvioimista, mikäli aiheesta luetellaan vain aihetta puoltavat tutkimukset.

        Haiskahtaa pahasti verkostomarkkinoinnilta ja myyntitouhulta. Kertokaa nyt minulle, että teillä (etenkin tuotteita myyvillä ihmisillä) on oikeasti tieteellisiäkin perusteita markkinoimillenne tuotteille? Tiedättekö te todella mitä ihmisille myytte? Oletteko todella varmoja mistä tuotteidenne positiiviset ja negatiiviset terveysvaikutukset koostuvat?

        Ja lisätään nyt varmuuden vuoksi sekin, että en henkilökohtaisesti tiedä tuotteesta juuri mitään muuta kuin lukemani ja sivusta seuraamani läheisen ihmisen henkilökohtaiset kokemukset. Siksi en voi sen kummemmin kritisoida kuin kehuakaan tuotetta. Kritisoin vain tapaa jolla näitä tuotteita tuodaan esille.

        Ymmärrän, mikäli joku vilpittömästi kokee saaneensa apua tästä. Silloin hoidossa on todella ollut jotain joka vaikuttaa juuri hänen kehoonsa. Oli sitten lumevaikutusta tai ei. Raivostuttaa liian kärkkäät ja vakuuttelevat mielipiteet, jotka todellisuudessa paljastavat sen, että kyse on enemmänkin mainonnasta.

        nimim. Uusille asioille avoin, mutta faktoja kaipaava

        Hei! Tätä nettiä käyttävänä imisenä varmaan löydät tietoa mangneetti-terapiasta ja kirjoja löytyy myös...


    • mervieila

      Olin pari päivää sitten Nikkenin tuotteiden esittelyssä ensi kertaa. Innostuin niihin heti.
      Ostan ensitilassa sen "hierontalaitteen
      (sen jossa kaksi kuulaa). Kokeilin sitä,eikä
      sen jälkeen ole särkenyt kättä jota käsiteltiin.
      Minulla on vaikea nivelrikko.
      Kengänpohjalliset hankin ja aikaa myöten myös
      vuodevaatteet ja kaulakorun ja ihan kaikki.
      Niin vakuuttuneeksi tekivät tuotteet minut ja
      useat muut..

      • Toni T.

        Minun kautta saa tilattua Nikkenin tuotteita. Voin kertoa lisää tuotteista, vaikka puhelimitse.

        p.044-5876098/Toni


    • Plötzi

      juu kyllä on kokemusta meinaan äitini on nikkenin jälleen myyjä kuin myös enoni.Enoni kautta äitinikin on päätynyt jälleen myyjäksi.. :D

    • "Ällistynyt"

      Olin itse alkuun tosi kriittinen, kun mulle kerrottiin tuosta unijärjestelmästä. Yleensäkin kaikki vaihtoehtoishoidot herätti mulla epäilyjä. Sain sen kuitenkin lahjaksi jouluna.

      Seurauksena itseltä katosivat migreenin oireet nyt kolme vuotta sitten ja vaimoltani katosivat astman ja heinänuhan oireet. Itselläni migreeniä oli ollut noin 5 vuotiaasta asti 2 kertaa viikossa joka viikko. Vaimolla astma oli ollut 7 vuotta.

      Sain omaan elämääni 2 päivää viikossa lisää.

      • ihmetellen

        Parahin raskaana olevalle naiselle vastannut,

        laitat oletettavasti tämän viestin luettuasi listan tutkimuksista (pätevistä sellaisista), joissa on todettu raskauden ja magneettihoidon sopivan yhteen. Keskenmenoprosentit, raskauskomplikaatiot, lapsen terveydentilan seurannat eri kehitysvaiheiden aikana, normaalisti edenneet raskaudet jne.

        Sikiön hyvinvoinnin ollessa kyseessä, oletan myös että olet koulutukseltasi vähintäänkin lääkäri ja asiaa tutkinut, jotta voit ilmaista noin varman ja vahvan kannan asiaan.

        --------------------------------
        Tämä ketju olisi muutoinkin hieman realistisempaa luettavaa, jos edes yksi magneettihoitoa kokeillut sanoisi ettei magneettihoidosta valitettavasti ollut hyötyä. Mikäli magneettihoitoja on käytetty peräti 4000 vuotta, niin kuin eräästä nettilähteestä luin(lähde googlen välimuistissa: http://64.233.183.104/search?q=cache:eegsWep53_IJ:www.m agnethealth.fi/index.php?main_page=info magneettiho ito&hl=fi&ct=clnk&cd=5&gl=fi ), luulisi että aihetta on tutkittu enemmänkin kuin pelkän KOLMEN tutkimuksen verran. Mikäli hoito siis olisi todellakin ollut tehokasta.

        Lisäksi tutkimukset (lueteltu lyhyesti samassa lähteessä) käsittelevät magneettihoitoa eri sairauksien yhteydessä. Yhtä sairautta magneettihoidon yhteydessä ei ole siis ilmeisesti tutkittu useampaan otteeseen eri menetelmin, eri ikäisillä ihmisillä jne. vai onko?

        Kolme tutkimusta (joiden laadusta ei ole käsitystä) eivät millään muotoa voi olla perusteena mainita magneettihoitoa markkinoidessa:" Useiden tutkimusten perusteella....".

        Missä ovat aihetta kritisoivat tutkimukset? Niitä toki on jokaisen, edes hiukan merkille pantavan tutkimuskohteen yhteydessä (esim. syöpähoidot, eri teoriat masennuksen syntymisestä, eri teoriat oppimisvaikeuksien syistä, fasilitoiminen). Asiaa kritisoivien tutkimusten esille tuominen ei tarkoita sitä, että tutkimuksen kohde olisi perusteeton ja huonoksi todettu. Niiden olemassa oleminen tarkoittaa sitä, että asiaa on todella tutkittu monelta kantilta ja aiheesta on saatu useiden tutkijoiden tutkimustulokset. Ja mikä tärkeintä, kritisoivien tutkimusten esille tuominen antaa myös lukijalle mahdollisuuden päättää, mitä mieltä hän todella on tästä asiasta. On lukijan älykkyyden aliarvioimista, mikäli aiheesta luetellaan vain aihetta puoltavat tutkimukset.

        Haiskahtaa pahasti verkostomarkkinoinnilta ja myyntitouhulta. Kertokaa nyt minulle, että teillä (etenkin tuotteita myyvillä ihmisillä) on oikeasti tieteellisiäkin perusteita markkinoimillenne tuotteille? Tiedättekö te todella mitä ihmisille myytte? Oletteko todella varmoja mistä tuotteidenne positiiviset ja negatiiviset terveysvaikutukset koostuvat?

        Ja lisätään nyt varmuuden vuoksi sekin, että en henkilökohtaisesti tiedä tuotteesta juuri mitään muuta kuin lukemani ja sivusta seuraamani läheisen ihmisen henkilökohtaiset kokemukset. Siksi en voi sen kummemmin kritisoida kuin kehuakaan tuotetta. Kritisoin vain tapaa jolla näitä tuotteita tuodaan esille.

        Ymmärrän, mikäli joku vilpittömästi kokee saaneensa apua tästä. Silloin hoidossa on todella ollut jotain joka vaikuttaa juuri hänen kehoonsa. Oli sitten lumevaikutusta tai ei. Raivostuttaa liian kärkkäät ja vakuuttelevat mielipiteet, jotka todellisuudessa paljastavat sen, että kyse on enemmänkin mainonnasta.

        nimim. Uusille asioille avoin, mutta faktoja kaipaava


      • Asiasta kiinnostunut
        ihmetellen kirjoitti:

        Parahin raskaana olevalle naiselle vastannut,

        laitat oletettavasti tämän viestin luettuasi listan tutkimuksista (pätevistä sellaisista), joissa on todettu raskauden ja magneettihoidon sopivan yhteen. Keskenmenoprosentit, raskauskomplikaatiot, lapsen terveydentilan seurannat eri kehitysvaiheiden aikana, normaalisti edenneet raskaudet jne.

        Sikiön hyvinvoinnin ollessa kyseessä, oletan myös että olet koulutukseltasi vähintäänkin lääkäri ja asiaa tutkinut, jotta voit ilmaista noin varman ja vahvan kannan asiaan.

        --------------------------------
        Tämä ketju olisi muutoinkin hieman realistisempaa luettavaa, jos edes yksi magneettihoitoa kokeillut sanoisi ettei magneettihoidosta valitettavasti ollut hyötyä. Mikäli magneettihoitoja on käytetty peräti 4000 vuotta, niin kuin eräästä nettilähteestä luin(lähde googlen välimuistissa: http://64.233.183.104/search?q=cache:eegsWep53_IJ:www.m agnethealth.fi/index.php?main_page=info magneettiho ito&hl=fi&ct=clnk&cd=5&gl=fi ), luulisi että aihetta on tutkittu enemmänkin kuin pelkän KOLMEN tutkimuksen verran. Mikäli hoito siis olisi todellakin ollut tehokasta.

        Lisäksi tutkimukset (lueteltu lyhyesti samassa lähteessä) käsittelevät magneettihoitoa eri sairauksien yhteydessä. Yhtä sairautta magneettihoidon yhteydessä ei ole siis ilmeisesti tutkittu useampaan otteeseen eri menetelmin, eri ikäisillä ihmisillä jne. vai onko?

        Kolme tutkimusta (joiden laadusta ei ole käsitystä) eivät millään muotoa voi olla perusteena mainita magneettihoitoa markkinoidessa:" Useiden tutkimusten perusteella....".

        Missä ovat aihetta kritisoivat tutkimukset? Niitä toki on jokaisen, edes hiukan merkille pantavan tutkimuskohteen yhteydessä (esim. syöpähoidot, eri teoriat masennuksen syntymisestä, eri teoriat oppimisvaikeuksien syistä, fasilitoiminen). Asiaa kritisoivien tutkimusten esille tuominen ei tarkoita sitä, että tutkimuksen kohde olisi perusteeton ja huonoksi todettu. Niiden olemassa oleminen tarkoittaa sitä, että asiaa on todella tutkittu monelta kantilta ja aiheesta on saatu useiden tutkijoiden tutkimustulokset. Ja mikä tärkeintä, kritisoivien tutkimusten esille tuominen antaa myös lukijalle mahdollisuuden päättää, mitä mieltä hän todella on tästä asiasta. On lukijan älykkyyden aliarvioimista, mikäli aiheesta luetellaan vain aihetta puoltavat tutkimukset.

        Haiskahtaa pahasti verkostomarkkinoinnilta ja myyntitouhulta. Kertokaa nyt minulle, että teillä (etenkin tuotteita myyvillä ihmisillä) on oikeasti tieteellisiäkin perusteita markkinoimillenne tuotteille? Tiedättekö te todella mitä ihmisille myytte? Oletteko todella varmoja mistä tuotteidenne positiiviset ja negatiiviset terveysvaikutukset koostuvat?

        Ja lisätään nyt varmuuden vuoksi sekin, että en henkilökohtaisesti tiedä tuotteesta juuri mitään muuta kuin lukemani ja sivusta seuraamani läheisen ihmisen henkilökohtaiset kokemukset. Siksi en voi sen kummemmin kritisoida kuin kehuakaan tuotetta. Kritisoin vain tapaa jolla näitä tuotteita tuodaan esille.

        Ymmärrän, mikäli joku vilpittömästi kokee saaneensa apua tästä. Silloin hoidossa on todella ollut jotain joka vaikuttaa juuri hänen kehoonsa. Oli sitten lumevaikutusta tai ei. Raivostuttaa liian kärkkäät ja vakuuttelevat mielipiteet, jotka todellisuudessa paljastavat sen, että kyse on enemmänkin mainonnasta.

        nimim. Uusille asioille avoin, mutta faktoja kaipaava

        Magneettiterapiasta on tehty lukuisia tutkimuksia.
        Esim. Nikkenin omat tutkijat sekä puolueettomat yliopistot Kaliforniassa Usa:ssa. Tutkimuksia on tehty perinteisin menetelmin rotta kokeilla ja todettu magneettikentän olevan hyödyllinen ihmisen terveydelle.

        Käsittääkseni on kuitenkin ihmisiä, jotka eivät koe magneettikentän hyvää vaikutusta, vaikkakaan se ei voi olla vaikuttamatta ihmiseen.
        Miksi magneettikenttä vaikuttaa ihmiseen on hyvin monimutkainen prosessi ja vaatii fysiikan ja kemian tuntemusta.
        Kiinnostuneille löytyy kyllä alan kirjallisuutta eli ei muuta kuin lukemaan niitä jos asia kiinnostaa ja myös alan artikkeleita esim. netin välityksellä.


    • Safiiri

      Tietääkö kukaan sisältääkö nää korut (esim. rannekoru) nikkeliä?

      • rehula

        joo nikken sisältää kaikki vitamiinit..


    • Helpottunut elämä

      Olen kokeillut sekä kovia että pehmeitä pohjallisia, kun kovat säryt lonkissa jatkuvasti ja varsinkin öisin (limapussien tulehdus), nukkuminen tosi huonoa ja tuskallista. Pehmeissä magneetin lisäksi myös infrapunaa, joka ei sovi tulehduksiin (siis lämpö ei sovi). Pohjalliset ovat auttaneet särkyihin, päivällä kengissä, öisin teipillä yöpuvun housunlahkeissa särkykohdassa. Todella helpotus, kun voi nukkua ilman kipuja. Lisäksi juon PImag-vettä päivittäin. Haen sitä jälleenjyyjältä. Aineenvaihdunta vilkastunut ja nestettä lähtee, olo kevyempi. Virkistää sen verran, ettei kannata juoda illalla. Kissakin saa normaalin veden seassa Pimag-vettä ja tulee ihan villiksi, kun virkistyy niin paljon. Sehän ei tiedä juovansa erilaista vettä, joten ei voi olla lumevaikutus...
      Suosittelen kokeilemaan pohjallisia ja vettä. Pohjallisia saa kokeiltavaksi ja vettä ilmaiseksi jälleenmyyjiltä, joten kokeilu ei maksa mitään. Vedenpuhdistimen ja kaulaketjun aion hankkia heti kun mahdollista.

      • verkostovettä

        >Sehän ei tiedä juovansa erilaista vettä, joten ei voi olla lumevaikutus...

        Lume-efekti tulee siitä, että sinä luulet kissan piristyvän, koska tiedät sen saavan taikavettä.


      • nikken vesi
        verkostovettä kirjoitti:

        >Sehän ei tiedä juovansa erilaista vettä, joten ei voi olla lumevaikutus...

        Lume-efekti tulee siitä, että sinä luulet kissan piristyvän, koska tiedät sen saavan taikavettä.

        nikkenin pimag puhdistettu ja optimoitu vesi on parasta mahdollista hoitoa kehollemme ja terveydellemme mitä vedestä voi saada ,koska kehostamme on yli 70% vettä . jos et ole sitä maistanut ja kokenut sen positiivisia vaikutuksia niin suosittelen lämpimästi.


    • kaikkia kokeiltu

      Kyllä on kokemuksia. Patjoja olin ostellut vuoden - kahden välein, eikä mistään ollut apua hirvittäviin selkäsärkyihin. Samoin tyynyjä sitä mukaa, kuin niitä markkinoille vaan tuli. vaan mikään ei oikein tuntunut auttavan niskarankasärkyyn.

      Viimeinen niitti sitten nuo Nikkeniin "vehkeet". Ja kivut alkoivat hiipumaan ja nyt ovat yölliset kivut kaikonneet kaikki pois. Ja hinta?

      Hinta on todella vähäinen, kun vertaan siihen santsaukseen, mitä edellisiin patjoihin ja tyynyyihin olin joutunut santsaamaan eivätkä ne tuoneet kuitenkaan sitä apua, mitä hain.

      Nyt lääkäri juuri viime viikolla kyseli, että mikä on kiputilanteeni verrattuna vuosi tai kaksi vuotta sitten. Niin eihän minulla ole moniin moniin vuosiin ollut näin hyvää tilannetta kuin nyt on.

    • Magneettirouva

      Olen käyttänyt Nikkeniä, sekä Bioflow (engl), mutta mielestäni ovat aika samantasoisia voimakkuudeltaan. Bioflow on vaan jonkun verran halvempi. En tosin tiedä, kuka niitä suomessa nykyisin myy. Omani riittävät vielä varmasti pitkän aikaa.

    • Sakred

      Tuo vesi on todella raikasta (vaikkei olisi erityisen kylmää, tuntuu silti jotenkin raikkaalta), ja mieheni sanoi sen tuovan hänelle todella hyvän olon. Itse en voi juoda tavallista vettä, koska jotenkin tarttuu pala kurkkuun, mutta tätä voin juoda. Minun on tarkoitus vaihtaa kuitenkin pienempään suodattimeen, koska ostettiin iso malli, ja nyt tarvittaisiin lisätilaa. Pikkuisen kuitenkin harmittaa luopua siitä.

      Mainiota juotavaa erityisesti kesällä, jos on helle! Silloin kun ei meinaa mikään vesi riittää, tuo jotenkin auttaa paremmin janoon.
      http://www.huuto.net/kohteet/pimag-maxi--vedensuodatusjarjestelma-kesaksi/222030746

    • Larzare
    • Nikken Quality

      Mulla on nikken tyynyt, petauspatja ja peitto. Varsin tyytyväinen olen niihin.

    • Sijoittaja

      Tunnen oikein hyvin Nikken-indeksin, sillä olen sijoittaja.
      Mitä haluat tietää enemmäm Nikken-indekistä?
      Voin neuvoa sinua, sllä olen sijoittaja.

    • theeba

      haluaisin nikken polvituen mustan L koko.mistä saa.yksi minulla on ,on ollut apua

    • Kivulias

      On tosi hyvät tuotteet olleet käytössäni jo vuosia!
      -pohjalliset
      -sukat
      -patja
      -tyynyt
      -selkätuki
      -erilaiset magen.korut,ranne,nilkka,kaula kohdemang.ja ovat toimineet ja antaneet apua moniin särkytiloihin. SUOSITTELEN👍

      • uskomusvalehtelijat

        "-erilaiset magen.korut,ranne,nilkka,kaula kohdemang.ja ovat toimineet ja antaneet apua moniin särkytiloihin. SUOSITTELEN👍"

        VALEHTELET


      • TämäOnTutkitustiTotta
        uskomusvalehtelijat kirjoitti:

        "-erilaiset magen.korut,ranne,nilkka,kaula kohdemang.ja ovat toimineet ja antaneet apua moniin särkytiloihin. SUOSITTELEN👍"

        VALEHTELET

        Pysykää kaukana uskomushoidoista:
        British Medical Journalin (BMJ) Clinical Evidence verkkojulkaisussa lehden asettama tutkijaryhmä arvioi kaikkiaan 2500 erilaista lääketieteellistä hoitoa ja niistä olemassaolevaa tutkimusnäyttöä. RCT-tason (satunnaistettu kaksoissokkotutkimus) vankka näyttö katsottiin selkeäksi osoitukseksi siitä, että hoidolla on muutakin kuin lumevaikutus.
        BMJ:n tutkijaryhmän mukaan vain 13%:lla hoidoista on vankka tieteellinen näyttö niiden toimivuudesta, 23 % :lla hoidoista on todennäköisesti hyödyllisiä vaikutuksia, 8 %:lla hoidoista haitan ja hyödyn suhde on epävarma, 6 % hoidoista ei ole todennäköisesti hyödyllisiä, 4 % hoidoista on todennäköisesti tehottomia ja jopa haitallisia, mutta suurimman ryhmän 46 % muodostivat hoidot, joiden tehokkuudesta ei ole mitään varmaa tietoa.

        Tutkijaryhmän myöntää, että hoitojen jaotteleminen eri kategorioihin on erittäin vaikeaa vaikka käytettävissä on eri alojen asiantuntijoita, vertaisarvioitsijoita ja huippututkijoita. Hoitojen ryhmittely eri kategorioihin sisältää aina jossain määrin subjektiivista arviointia ja kiistanalaisia tulkintoja. Joka tapauksessa oheinen jaottelu kertoo tiedeyhteisölle sen, että paljon on vielä tutkittavaa ja useimmat päätökset hoidoista tehdään lääkärin henkilökohtaisten tietojen, taitojen ja asenteiden perusteella, myös potilaan ja lääkärin onnistunut vuorovaikutus on tärkeää.

        Kirjallisuusviitteet
        http://clinicalevidence.bmj.com/ceweb/about/knowledge.jsp"
        Kommentoi


    • Anonyymi

      minä otin käyttöön patjansuojuksen,peiton ja tyynyn.Mitä ahtaa olla vaikutus.

    • Onko "mangneetti patja" tehty mangaanista vaiko Nikkelistä? Kovin joustamattomalta kuulostaa, eikä ollenkaan puoleensavetävältä.

      Sinun aloituksesi taas vaikuttaa ihan valmistajan mainokselta, OK.

    • Anonyymi

      Mielenkiintoista, sain nikkenin petarin.
      Yksi yö takana. Jotain tapahtuu. Vähän kuin muurahaisia olis alkanut kulkemaan ihon alla.
      Jotain lähti liikkeelle ihan konkreettisesti 😉
      Vessa oli liian kaukana.

      • Anonyymi

        Tuliko pieru keskellä yötä?


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1883
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe