Alapään karvat

Sanna

Onko muilla kertoa kokemuksia sellaisesta kuin alapään karvoituksen sheivaaminen?Itse olen muutamia kertoja ajellut höylällä ja saippualla/veetillä tms..muutama päivä ja kutittaa ihan törkeesti, sit tulee finnin näköisiä näppylöitä ja kipeitä sisäänpäin kasvaneita karvoja jotka on nypittävä pois pinseteillä. Onko keinoja välttää kyseiset?

151

92917

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pksn-hki

      ”alapään karvoituksen sheivaaminen”
      Tunnen monia ihmisiä joilla on karvat pois, kukaan ei ole koskaan valittanut mistään näpyistä, tai muusta oireilusta. Lue keskustelun avaus ”Karvaton vai luomu”
      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000012&conference=4500000000000286&posting=22000000007295375#22000000007295375

      ”sisäänpäin kasvaneita karvoja jotka on nypittävä pois pinseteillä. Onko keinoja välttää kyseiset?”
      Tähän ohjeet löytyy kesku7stelusta http://naturisti.org/keskustelu/viewtopic.php?t=354
      Myös keskustelussa http://naturisti.org/keskustelu/index.php löytyy paljon karvaongelmiin apua.

      http://naturisti.org/pksn_Mai17.jpg

      • juulie

        Kerran sheivasin alapäänkarvat, ja tuli kunnon sänki, näppylöitä, kutinaa ja ikäänkuin " hilseilyä " . En suostittele jos tulee tuollaista ajon jälkeen. Mitä haittaa karvoista on? Jos haluaa ne todellakin pois, voisi harkita lopullista karvojenpostoa.

        Niin.. Kasvaako käsikarvat, säärikarvat, kainalokarvat ja hiukset alapääkarvat samaa tahtia ?
        Tai, jos leikkaan alapääkarvani, niin kasvaako ne nopeammin kun esim. sheivatut käsikarvat tai leikatut hiukset ?

        Olisi mielenkiintoista tietää. Kun kerran tuli sheivattua kännissä käsikarvat, niin tuleeko niistä nyt paksummat, tummemmat? :o


      • nipsa90
        juulie kirjoitti:

        Kerran sheivasin alapäänkarvat, ja tuli kunnon sänki, näppylöitä, kutinaa ja ikäänkuin " hilseilyä " . En suostittele jos tulee tuollaista ajon jälkeen. Mitä haittaa karvoista on? Jos haluaa ne todellakin pois, voisi harkita lopullista karvojenpostoa.

        Niin.. Kasvaako käsikarvat, säärikarvat, kainalokarvat ja hiukset alapääkarvat samaa tahtia ?
        Tai, jos leikkaan alapääkarvani, niin kasvaako ne nopeammin kun esim. sheivatut käsikarvat tai leikatut hiukset ?

        Olisi mielenkiintoista tietää. Kun kerran tuli sheivattua kännissä käsikarvat, niin tuleeko niistä nyt paksummat, tummemmat? :o

        Mitä teen?! Otin juuri alapään karvat pois karvanpoistovoiteella ja heti tuli seuraavana päivänä sänki takaisin ja nyt kutisee ihan törkeesti ja pistelee ja punoittaa:/ Mitä voin tehdä että saan ne pois edes hetkksi kokonaan?? Yritin lisäksi karvanpoistokoneella sheivata sänkeä mutta ei hievahtanut mihinkään.. Pystyykö kauneushoitolassa ottamaan sänge pois tai jotain? :o

        Oon ihan toivoton..
        Apua.


      • alue
        nipsa90 kirjoitti:

        Mitä teen?! Otin juuri alapään karvat pois karvanpoistovoiteella ja heti tuli seuraavana päivänä sänki takaisin ja nyt kutisee ihan törkeesti ja pistelee ja punoittaa:/ Mitä voin tehdä että saan ne pois edes hetkksi kokonaan?? Yritin lisäksi karvanpoistokoneella sheivata sänkeä mutta ei hievahtanut mihinkään.. Pystyykö kauneushoitolassa ottamaan sänge pois tai jotain? :o

        Oon ihan toivoton..
        Apua.

        Käytä viikon välein Weet voiteita ei tuu sänkeä ja kun pitempää käyttää niin kasvaa enään ihan hitaasti ja pemeästi. Olen itse käyttänyt jo useita vuosia ja toimii kunhan viitsii viikoitain käyttää hieno ja sileä pimpsa ja mieskin tykkää


      • piukkis
        alue kirjoitti:

        Käytä viikon välein Weet voiteita ei tuu sänkeä ja kun pitempää käyttää niin kasvaa enään ihan hitaasti ja pemeästi. Olen itse käyttänyt jo useita vuosia ja toimii kunhan viitsii viikoitain käyttää hieno ja sileä pimpsa ja mieskin tykkää

        MItä weet voiteita tarkalleen ottaen tarkoitat?


      • tapitapi61

        Oot sie seko!!!


      • haluun karvat pois
        juulie kirjoitti:

        Kerran sheivasin alapäänkarvat, ja tuli kunnon sänki, näppylöitä, kutinaa ja ikäänkuin " hilseilyä " . En suostittele jos tulee tuollaista ajon jälkeen. Mitä haittaa karvoista on? Jos haluaa ne todellakin pois, voisi harkita lopullista karvojenpostoa.

        Niin.. Kasvaako käsikarvat, säärikarvat, kainalokarvat ja hiukset alapääkarvat samaa tahtia ?
        Tai, jos leikkaan alapääkarvani, niin kasvaako ne nopeammin kun esim. sheivatut käsikarvat tai leikatut hiukset ?

        Olisi mielenkiintoista tietää. Kun kerran tuli sheivattua kännissä käsikarvat, niin tuleeko niistä nyt paksummat, tummemmat? :o

        Ku oon 13v ja en haluu nyppiä ku sattuu niin saatanasti mut karvoja vaan on niin paljon ja pitkiä et onko jotain kotitekoista ei sattuvaa tekniikkaa millä saada ne pois kun en kauppaankaan voi marssia ja ostaa jotain oikeita asioita mitä siihen tarvitaan sheivata en halua näiden kommenttien jälkee...auttakaa ja poikaystävä on ja kohta en välttis oo enää neitsyt joten auttakaa!!


      • Anonyymi
        haluun karvat pois kirjoitti:

        Ku oon 13v ja en haluu nyppiä ku sattuu niin saatanasti mut karvoja vaan on niin paljon ja pitkiä et onko jotain kotitekoista ei sattuvaa tekniikkaa millä saada ne pois kun en kauppaankaan voi marssia ja ostaa jotain oikeita asioita mitä siihen tarvitaan sheivata en halua näiden kommenttien jälkee...auttakaa ja poikaystävä on ja kohta en välttis oo enää neitsyt joten auttakaa!!

        Sama...


    • miii1

      vaikka kuin pesisin desinfioisin ennen ja jälkeen sheivaamisen näppyä tulee ja kutina mitä kamalin. siis yksinkertaisesti mun iho ei kestä sitä ajamista mutta noi karvanpoistoaineet ne sopii ei näppyjä eikä kutinaa karva kasvaa pehmeenpänä takasin kuin sheivaamalla ja ajan kanssa karvan kasvu hidastuu huomattavasti.

      • pksn-hki

        ” noi karvanpoistoaineet ne sopii ei näppyjä eikä kutinaa karva kasvaa pehmeenpänä takasin kuin sheivaamalla ja ajan kanssa karvan kasvu hidastuu huomattavasti”
        Varsinaisesti Veetillä karva kasvu ei hidastu, ainoat tähän on vaikutukseltaan nyppiminen/vahaus/epilointi ne tuhoaa karvan juurta niin että uusi karva on heikompi. Ainoa millä pääsee lopullisesti eroon on sähköiset menetelmät.
        On olemassa ihokarvojen poisto menetelmä joka perustuu selektiiviseen fototermolyysiin eli valon ja lämmönvalikoivaan kohdeistamiseen ihokarvan juureen. Se tuhoaa karvan juuren ja karva lopettaa kasvunsa.
        Samalla laitteella voidaan poistaa pikmettiläiskät, soveltuu finnien hoitoon, näkyvillä oleviin hiussuoniin, voidaan pehmentää jounteita iholla ja tasoittaa ryppyjä. Kyseessä on LHE-teknologia.
        Näitä valoimpulssihoitoja antaa kauneushoitolat.


      • lll
        pksn-hki kirjoitti:

        ” noi karvanpoistoaineet ne sopii ei näppyjä eikä kutinaa karva kasvaa pehmeenpänä takasin kuin sheivaamalla ja ajan kanssa karvan kasvu hidastuu huomattavasti”
        Varsinaisesti Veetillä karva kasvu ei hidastu, ainoat tähän on vaikutukseltaan nyppiminen/vahaus/epilointi ne tuhoaa karvan juurta niin että uusi karva on heikompi. Ainoa millä pääsee lopullisesti eroon on sähköiset menetelmät.
        On olemassa ihokarvojen poisto menetelmä joka perustuu selektiiviseen fototermolyysiin eli valon ja lämmönvalikoivaan kohdeistamiseen ihokarvan juureen. Se tuhoaa karvan juuren ja karva lopettaa kasvunsa.
        Samalla laitteella voidaan poistaa pikmettiläiskät, soveltuu finnien hoitoon, näkyvillä oleviin hiussuoniin, voidaan pehmentää jounteita iholla ja tasoittaa ryppyjä. Kyseessä on LHE-teknologia.
        Näitä valoimpulssihoitoja antaa kauneushoitolat.

        onko yhtään käsitystä kuinka paljon tommonen hoito maksaa?? soveltuuko kaiken ikäisille?


      • herkkäihoinen
        pksn-hki kirjoitti:

        ” noi karvanpoistoaineet ne sopii ei näppyjä eikä kutinaa karva kasvaa pehmeenpänä takasin kuin sheivaamalla ja ajan kanssa karvan kasvu hidastuu huomattavasti”
        Varsinaisesti Veetillä karva kasvu ei hidastu, ainoat tähän on vaikutukseltaan nyppiminen/vahaus/epilointi ne tuhoaa karvan juurta niin että uusi karva on heikompi. Ainoa millä pääsee lopullisesti eroon on sähköiset menetelmät.
        On olemassa ihokarvojen poisto menetelmä joka perustuu selektiiviseen fototermolyysiin eli valon ja lämmönvalikoivaan kohdeistamiseen ihokarvan juureen. Se tuhoaa karvan juuren ja karva lopettaa kasvunsa.
        Samalla laitteella voidaan poistaa pikmettiläiskät, soveltuu finnien hoitoon, näkyvillä oleviin hiussuoniin, voidaan pehmentää jounteita iholla ja tasoittaa ryppyjä. Kyseessä on LHE-teknologia.
        Näitä valoimpulssihoitoja antaa kauneushoitolat.

        hmm.. tietääkö joku kuinka kauan/pitkäksi alapäänkarvoituksen täytyy kasvaa ennenkuin voi mennä vahautukseen ?


      • dggg
        herkkäihoinen kirjoitti:

        hmm.. tietääkö joku kuinka kauan/pitkäksi alapäänkarvoituksen täytyy kasvaa ennenkuin voi mennä vahautukseen ?

        noin 5 mm vahaukselle


      • Höps pöps
        pksn-hki kirjoitti:

        ” noi karvanpoistoaineet ne sopii ei näppyjä eikä kutinaa karva kasvaa pehmeenpänä takasin kuin sheivaamalla ja ajan kanssa karvan kasvu hidastuu huomattavasti”
        Varsinaisesti Veetillä karva kasvu ei hidastu, ainoat tähän on vaikutukseltaan nyppiminen/vahaus/epilointi ne tuhoaa karvan juurta niin että uusi karva on heikompi. Ainoa millä pääsee lopullisesti eroon on sähköiset menetelmät.
        On olemassa ihokarvojen poisto menetelmä joka perustuu selektiiviseen fototermolyysiin eli valon ja lämmönvalikoivaan kohdeistamiseen ihokarvan juureen. Se tuhoaa karvan juuren ja karva lopettaa kasvunsa.
        Samalla laitteella voidaan poistaa pikmettiläiskät, soveltuu finnien hoitoon, näkyvillä oleviin hiussuoniin, voidaan pehmentää jounteita iholla ja tasoittaa ryppyjä. Kyseessä on LHE-teknologia.
        Näitä valoimpulssihoitoja antaa kauneushoitolat.

        Ei ne valopulssit oikeasti mitään auta. Kokeiltu on.


      • tapitapi61
        pksn-hki kirjoitti:

        ” noi karvanpoistoaineet ne sopii ei näppyjä eikä kutinaa karva kasvaa pehmeenpänä takasin kuin sheivaamalla ja ajan kanssa karvan kasvu hidastuu huomattavasti”
        Varsinaisesti Veetillä karva kasvu ei hidastu, ainoat tähän on vaikutukseltaan nyppiminen/vahaus/epilointi ne tuhoaa karvan juurta niin että uusi karva on heikompi. Ainoa millä pääsee lopullisesti eroon on sähköiset menetelmät.
        On olemassa ihokarvojen poisto menetelmä joka perustuu selektiiviseen fototermolyysiin eli valon ja lämmönvalikoivaan kohdeistamiseen ihokarvan juureen. Se tuhoaa karvan juuren ja karva lopettaa kasvunsa.
        Samalla laitteella voidaan poistaa pikmettiläiskät, soveltuu finnien hoitoon, näkyvillä oleviin hiussuoniin, voidaan pehmentää jounteita iholla ja tasoittaa ryppyjä. Kyseessä on LHE-teknologia.
        Näitä valoimpulssihoitoja antaa kauneushoitolat.

        Juu ja tulee alapäästä mutantti. Joko palaa iho että tulee "ruskeaksi" tai sitte kirkuva punainen. Iho viottuu.
        Valohoitohan on miljoonakertaa kuumempi kuin hehkulamppu ja sitäkää ei ihminen ota paljain käsin irti jos ollu päällä muutamia minuutteja . Ja sitte sellaisella vehkeellä räjäytetään ns. karvoja.
        Valo ei ole niin viisas että se menee vain karvoihin vaan menee ihan taattu koko iholle.
        Mitäs sitte - tulee kumiankka.


      • diipadaapadapa
        tapitapi61 kirjoitti:

        Juu ja tulee alapäästä mutantti. Joko palaa iho että tulee "ruskeaksi" tai sitte kirkuva punainen. Iho viottuu.
        Valohoitohan on miljoonakertaa kuumempi kuin hehkulamppu ja sitäkää ei ihminen ota paljain käsin irti jos ollu päällä muutamia minuutteja . Ja sitte sellaisella vehkeellä räjäytetään ns. karvoja.
        Valo ei ole niin viisas että se menee vain karvoihin vaan menee ihan taattu koko iholle.
        Mitäs sitte - tulee kumiankka.

        Hahahaha :D olen itse kerran käynyt reilu viitisen vuotta sitten valoimpulssilla ottamassa reidet ja sääret, kyllä jo kerrasta harveni ja uudemman kerran en mennyt hinnan takia :) mulla ainaki vähensi ihokarvoja, vaikka ovatkin suht vaaleita.


      • Avuton:(
        pksn-hki kirjoitti:

        ” noi karvanpoistoaineet ne sopii ei näppyjä eikä kutinaa karva kasvaa pehmeenpänä takasin kuin sheivaamalla ja ajan kanssa karvan kasvu hidastuu huomattavasti”
        Varsinaisesti Veetillä karva kasvu ei hidastu, ainoat tähän on vaikutukseltaan nyppiminen/vahaus/epilointi ne tuhoaa karvan juurta niin että uusi karva on heikompi. Ainoa millä pääsee lopullisesti eroon on sähköiset menetelmät.
        On olemassa ihokarvojen poisto menetelmä joka perustuu selektiiviseen fototermolyysiin eli valon ja lämmönvalikoivaan kohdeistamiseen ihokarvan juureen. Se tuhoaa karvan juuren ja karva lopettaa kasvunsa.
        Samalla laitteella voidaan poistaa pikmettiläiskät, soveltuu finnien hoitoon, näkyvillä oleviin hiussuoniin, voidaan pehmentää jounteita iholla ja tasoittaa ryppyjä. Kyseessä on LHE-teknologia.
        Näitä valoimpulssihoitoja antaa kauneushoitolat.

        Mistä saa tota karvanpoisto ainetta? ja minkä ikäisille se on? sattuuko se?


      • tyttö tuhnu kuntoon!
        diipadaapadapa kirjoitti:

        Hahahaha :D olen itse kerran käynyt reilu viitisen vuotta sitten valoimpulssilla ottamassa reidet ja sääret, kyllä jo kerrasta harveni ja uudemman kerran en mennyt hinnan takia :) mulla ainaki vähensi ihokarvoja, vaikka ovatkin suht vaaleita.

        Vaalea karvaisen tuhnun karvat ei paljon haittaa, tummat taas tosi epäseksikästä.


      • bramana

      • pietarieroska
        tyttö tuhnu kuntoon! kirjoitti:

        Vaalea karvaisen tuhnun karvat ei paljon haittaa, tummat taas tosi epäseksikästä.

        laittakaa kuvaa.
        [email protected]


    • Annie

      Itselläni pidän ainoana keinona nyppimistä. KIpeää tekee ja kestää pari tuntia, mutta siistiä tulee eikä jälkiä jää. Sheivaaminen ei minulle tule kuuloonkaan. Sänkeä jää ja naarmuja tulee. Nyppiminen ei jätä jälkeensä mitään... Eli pinsetit kouraan, aikaa voi varata sillaiset 2-3 tuntia...

      • nykyaikaiset ihmiset.

        tässä nyppimisessä jota myös on vahaus ja epilointi, se tuhoaa karvan kasvun. Nykyaikana kun on hyvät karvojenpoisto välineet, miksi kärsiä karvoista jotka on täysin turhia nykyyhteiskunnassa. Siis kannattaa panostaa siihen mistä saa paremman hyödyn eikä ostaa jatkuvasti vain uusia teriä ja sheivata joka toinen päivä.


      • pksn-hki

        ”Itselläni pidän ainoana keinona nyppimistä.”
        Tunnen monia jotka nyppivät ja pitävät tätä ainoa oikeaoppisena ihokarvan poistotapana.

        Lue aloitus ”Karvaton vai luomu”
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000012&conference=4500000000000286&posting=22000000007295375#22000000007295375

        ” Sheivaaminen ei minulle tule kuuloonkaan. Sänkeä jää ja naarmuja tulee.”
        Karvojen poistaminen ajamalla ne yksinkertaisesti terällä, siinä on monta puolustuksellista seikkaa. Ns perinteinen ajo myös puhdistaa ihoa, se kuorii ihoa hyvin tehokkaasti. Myös vahaus on nyppimisen ohella hyvä keino. Ainoa tapa on millä saa ihokarvat lopullisesti pois, se on LHE-teknologia. Nykyaikana ei ole mitään ongelmaa olemassa ihokarvojen poistoon lopullisesti. On laitteet kehittynyt ja on myös olemassa ihokarvojen ajoon kehittyneet välineet ja koneet.
        Lopulliseen luopumiseen ihokarvoista voi suositella sähköistä tapaa. On olemassa ihokarvojen poisto menetelmä joka perustuu selektiiviseen fototermolyysiin eli valon ja lämmönvalikoivaan kohdeistamiseen ihokarvan juureen. Se tuhoaa karvan juuren ja karva lopettaa kasvunsa.
        Samalla laitteella voidaan poistaa pikmettiläiskät, soveltuu finnien hoitoon, näkyvillä oleviin hiussuoniin, voidaan pehmentää jounteita iholla ja tasoittaa ryppyjä. Kyseessä on LHE-teknologia.
        Näitä valoimpulssihoitoja antaa kauneushoitolat.

        http://naturisti.org/pksn_Mai17.jpg


      • maija111

        siis tuleeko itse nypitysta myoskin hyva??
        olen miettinyt menevani bikinivahaukseen, mutta ei ole rahaa..


      • jälkeä
        maija111 kirjoitti:

        siis tuleeko itse nypitysta myoskin hyva??
        olen miettinyt menevani bikinivahaukseen, mutta ei ole rahaa..

        ja voit vaikka sitä kaveriasi pyytää auttaan. Itse nypin peiliä apunakäyttäen.

        Sitten on myös näitä halpoja systeemiä, keittää itse sokerivahaa, aineet ei maksa kun ekun ja vähän päälle.


      • karo
        jälkeä kirjoitti:

        ja voit vaikka sitä kaveriasi pyytää auttaan. Itse nypin peiliä apunakäyttäen.

        Sitten on myös näitä halpoja systeemiä, keittää itse sokerivahaa, aineet ei maksa kun ekun ja vähän päälle.

        siis miten voi itse keittää sitä sokerivahaa? onko hyväkin keino poistattaa karvat? :)


      • sokerivaha keskusteluja,

      • mina vain..
        sokerivaha keskusteluja, kirjoitti:

        naturistien keskustelusta löytyy keitto ohjeet ja myös on käyttäjien arviointeja sen tehosta http://naturisti.org/keskustelu/viewtopic.php?t=342

        Mika olisi sitten hyva puuvilla-lappunen milla repaista karvat irti? :) Kokemuksia?
        ja toimiiko ihan oikeasti? ajattelin kokeilla.. HIH!


      • naturisti.org
        mina vain.. kirjoitti:

        Mika olisi sitten hyva puuvilla-lappunen milla repaista karvat irti? :) Kokemuksia?
        ja toimiiko ihan oikeasti? ajattelin kokeilla.. HIH!

        keskusteluun, ne on amattimaisia tässä asiassa.


      • tyhmä_typy

        Itellä ois tarkotus täs joku päivä sheivata tuolta alapäästä :) mut ku jotku sanoo että jos ei haluu posliiniksi kokonaan, nii sängen jättää.. Mut ku en tiä ees mikä se on :(?
        Pliis auttakaa ny vähäse! =/


      • jokumoi
        tyhmä_typy kirjoitti:

        Itellä ois tarkotus täs joku päivä sheivata tuolta alapäästä :) mut ku jotku sanoo että jos ei haluu posliiniksi kokonaan, nii sängen jättää.. Mut ku en tiä ees mikä se on :(?
        Pliis auttakaa ny vähäse! =/

        posliini eli ei karvoja ollenkaa


      • tybyyz
        nykyaikaiset ihmiset. kirjoitti:

        tässä nyppimisessä jota myös on vahaus ja epilointi, se tuhoaa karvan kasvun. Nykyaikana kun on hyvät karvojenpoisto välineet, miksi kärsiä karvoista jotka on täysin turhia nykyyhteiskunnassa. Siis kannattaa panostaa siihen mistä saa paremman hyödyn eikä ostaa jatkuvasti vain uusia teriä ja sheivata joka toinen päivä.

        itse en voi epiloida, sillä ihoni jää täyteen punaisia pisteitä, ja ne ovat siinä about 2-3 päivää
        ja sen jälkeen sänki alkaakin tulla jo uudestaan.

        kainalokarvojen nyppiminen ei tuota ongelmaa (pinseteillä siis ) mutta se ei ole kauhan helppoa itse. alanpääkarvojen nyppiminen minulta onnistui kerran hyvin, tuli todella hyvää jälkeä ja pysyi melkein viikon poissa, mutta toisella kerralla kohdista tuli hieman verta ja ne jäivät punaisiksi.. :S


      • Pinkar

        Samoin suosin myöskin pinsettejä, siisti jälki ja karvan kasvu toivottavasti heikkenee ;)


      • ...
        tybyyz kirjoitti:

        itse en voi epiloida, sillä ihoni jää täyteen punaisia pisteitä, ja ne ovat siinä about 2-3 päivää
        ja sen jälkeen sänki alkaakin tulla jo uudestaan.

        kainalokarvojen nyppiminen ei tuota ongelmaa (pinseteillä siis ) mutta se ei ole kauhan helppoa itse. alanpääkarvojen nyppiminen minulta onnistui kerran hyvin, tuli todella hyvää jälkeä ja pysyi melkein viikon poissa, mutta toisella kerralla kohdista tuli hieman verta ja ne jäivät punaisiksi.. :S

        Ite oon huomannu, että kun epiloin ensimmäisiä kertoja, karva alko kasvaa takas paljon nopeampaa. Sun pitää muutaman päivän välein poistaa ne joku pari-kolme kertaa ja sen jälkeen alkaa harveneen ja väheneen kasvu. Ei ne kerrasta lopu.


    • aikuinen mies

      Ihmettelen intoasi päästä karvoista. Onko sinulla jotain aikuisuutta vastaan vai onko miesystävälläsi erityistä seksuaalista kiinnostusta lapsinaisia tyttöjä kohtaan?

      Minusta näppyläinen karvaton pimppi on ennemmin luotaantyöntävä kuin kiihottava.

    • SILLOIN KUN...

      ET AJA KARVOJA...VAIKKA PÄIVÄÄ ENNEN...NÄIN SAAT NE SISÄÄN KASVANEET KARVAT TULEMAAN ESIIN PAREMIN JA JUURI TUPET EIVÄT TULEHDU NIIN HERKÄSTI. JOKA PÄIVÄ EI KANNATA AJAA TAI KUOIRIA VAIKKA KARVAT KASVAVATKIN, IHO ÄRSYYNTYY JA TULEE NIITÄ "FINNEJÄ" ELI TULEHTUINEITA JUURITUPPEJA. TOKI KYLLÄ IHO TOTTUU SIIHENKIN VIE VAAN VÄHÄN AIKAA, MUISTA HYVÄ HYGIEENIA JA KÄYTÄ JOTAIN HYVÄÄ/KOSTEUTTAVAA RASVAA, JOTTA IHO EI KUIVA.
      ITSE AJELEN MELKEIN JOKA TOINEN PÄIVÄ JA MITÄÄN ONGELMAA EI ENÄÄ OLE (aluksi samoja vaivoja).

      TOKI VOIT KOKEILLA VAHAA, SE VAAN SATTUU. TAI LASERIA/VALOIMPULSIA, NÄILLÄ KUULEMMA LÄHTEE KARVAT PYSYSYVÄSTI?!? EN TIEDÄ EN OLE KOKEILLUT. LASERIA AJATTELIN KOKEILLA, ON VAAN AIKA KALLISTA.

    • tuntematon

      Moi!Mulla on ihan sama juttu. Kun ajelee karvoja niintulee mullekkin (finnin näköisii) näppylöitä ja kutiaa aika paljon. sitten on semmosii ihan pikku karvoja jotka on ihon alla jotka pitää nyppii kun ne tulee ihanjonkun verran ulos.Ja en haluis nyppii.Minulla tulee myös verta kun ajan siis ihan pieni määrä näppylöiden kohdalta

      • sanna451

        Mä seurustelen, ja kohta pitäis jo ruveta hararstamaan seksiä, en tiedä minkälaisen alapään pojat odottavat naiselta, karvaista vai ihan karvatonta?? en oikeasti tiedä, mitä ne ajattelevat??


      • jätkä654364
        sanna451 kirjoitti:

        Mä seurustelen, ja kohta pitäis jo ruveta hararstamaan seksiä, en tiedä minkälaisen alapään pojat odottavat naiselta, karvaista vai ihan karvatonta?? en oikeasti tiedä, mitä ne ajattelevat??

        Kyllä ne jätkät enemmän tykkää siitä karvattomasta.


      • qqqwwwwko
        sanna451 kirjoitti:

        Mä seurustelen, ja kohta pitäis jo ruveta hararstamaan seksiä, en tiedä minkälaisen alapään pojat odottavat naiselta, karvaista vai ihan karvatonta?? en oikeasti tiedä, mitä ne ajattelevat??

        Aivan sama jätkälle, kunhan vain saa:) Kollit ei niin syvällisiä edes mieti.
        Voit muuten kysästä aktin jälkeen, tuskin edes huomasi kumpi oli:)


      • Muista itsesi :)
        sanna451 kirjoitti:

        Mä seurustelen, ja kohta pitäis jo ruveta hararstamaan seksiä, en tiedä minkälaisen alapään pojat odottavat naiselta, karvaista vai ihan karvatonta?? en oikeasti tiedä, mitä ne ajattelevat??

        Moi! Ensinnäkin, koskaan ei tarvitse sanoa "pitäisi alkaa harrastaa". Sen teette sitten kun olette jutelleet asiasta ja olette valmiita. Alapääsi voi olla ihan millainen sinusta itsestäsi tuntuu, sillä ei ole pojalle niin paljoa väliä. Sitten kun olette harrastaneet seksiä useamman kerran, ja se on jo ihan normaali akti, voit tehdä pojalle "yllätyksiä" suhteen sähköistämiseksi ;)


      • misu95
        sanna451 kirjoitti:

        Mä seurustelen, ja kohta pitäis jo ruveta hararstamaan seksiä, en tiedä minkälaisen alapään pojat odottavat naiselta, karvaista vai ihan karvatonta?? en oikeasti tiedä, mitä ne ajattelevat??

        karvaton on paras!!!


    • utelias nuori

      olen nuori tyttö ja sheivasin eilen alapään karvat ensimmäistä kertaa, nyt seurauksena on pistelevä sänki ja punoitusta, onko tämä normaalia? Mistä tietää että karvat kasvavat sisäänpäin ja jos ne kasvaisi sisäänpäin niin rupeaakos ne ikinä enää kasvamaan ulospäin?

    • apu

      Olen nyppinyt pinseteillä alapään karvoja Olen 10wee...Koska häpeän murrosikää...Mua pelottaa nyppiminen,koska en tiedä saako niitä edes nyppiä...Joskus tulee punaisia kohtia...Annan niitten välillä kasvaa,mutta
      sitten tulee niinkuin pakkomielle karvojen nyppimiseen...Sitten kun tutkin irrotettuja karvoja niitten juuret näkyy vai mitkä ne onkaan ja siellä näkyy vähän niinkuin verta siinä karvassa??? Mitä teen!!!! ;(

      • ei huolta

        Ensinnäkin älä häpeä murrosikää, sehän tapahtuu kaikille ja ilman sitä et kasva naiseks:)!

        Karvoista sanon että ainut mikä haitta nyppimisestä voi olla, on se että kun kasvu lisääntyy, niin nyppiminen saattaa aiheuttaa sen että johonkin kohtaa ei saata kasvaa ollenkaan ja jää paljaita läiskiä.

        Sinun kannattaa koettaa miettiä miksi häpeät murrosikää. Tiedän omasta kokemuksesta että iso muutos välillä tuntuu nololtakin, mutta ajattele että murrosikä kaikkine muutoksineen on tullut ja tulee jokaiselle terveelle ihmiselle.

        Jos ajattelet että sinun pitäisi jotenkin myös muuttua murrosiän mukana, niin älä huolehdi siitä sillä sekin muutos tulee ilman yrittämistä. Saat olla vielä lapsi pitkään (vaikkei mikään pikkulapsi), vaikka muutoksia tuleekin:) Voit olla varma että samat asia mietityttää varmasti kaikkia sinun ikäisiä, niin tyttöjä kun poikiakin!

        Onnea murrosiälle! ja kysele esim. täältä, terveydenhuoltajalta, äitiltä, vanhemmilta tytöiltä tai ihan mistä vain mikä tuntuu oikealta aina kun tällaiset asiat mietityttää:)


      • Mamma1111111

        Anna lapsi hyvä karvojen kasvaa ja ole luonnollinen ja lapsi.


    • Karvat veks

      Hellävaraisen karvanpoiston voi tehdä karvanpoistotyynyllä, jonka käyttöön ei tarvita mitään kemikaaleja, teriä tms. Tyyny sopii käytettäväksi mm. allergikoille. Karvanpoistotyynyjä tulossa myyntiin mm. kampaamoihin..

      • zari123

        Itse sheivaan karvani, koska mikään muu ei tuo tulosta. Olen kokeillut tuskaiset sokeroinnit ja vahaukset. Osa lähtee, mutta liiaksi myös jää. Sheivaamisen jälkeen kannattaa laittaa vauvatalkkia sheivatulle iholle. Iho pysyy pehmeänä eikä tule näppyjä. Rasvomisen luulisi vain pahentavan tilannetta..

        Nyt laitoin kyselyä kauneushoitolaan valoimpulssihoidosta, olisin kiinnostunut käyttäjien kokemuksesta. Lähtevätkö karvat kuitenkin hoidon jälkeen pois, vaikka sitten kasvaisivatkin takaisin? Lähinnä ajan takaa sitä, että onko hoidosta näkyvää hyötyä heti ja ainakin vähäksi aikaa. Minkä pituista sänkeä pitäisi olla ennen hoitoon menoa? Sokeroinnissa ja vahauksessa pitää olla kuitenkin jonkin verran. Sokeroinnista väitettiin, että karva voi olla hyvinkin lyhyt ja kuvailtiin myös kivuttomaksi. Kyllä se oli ihan yhtä tuskaa ja turhautti järjettömästi kun kärsi turhaan. Tosin hoitola korvasi tuon kyllä ja sain käyttää heidän muita palvelujaan vastaavalla rahalla.


      • kerran käyny
        zari123 kirjoitti:

        Itse sheivaan karvani, koska mikään muu ei tuo tulosta. Olen kokeillut tuskaiset sokeroinnit ja vahaukset. Osa lähtee, mutta liiaksi myös jää. Sheivaamisen jälkeen kannattaa laittaa vauvatalkkia sheivatulle iholle. Iho pysyy pehmeänä eikä tule näppyjä. Rasvomisen luulisi vain pahentavan tilannetta..

        Nyt laitoin kyselyä kauneushoitolaan valoimpulssihoidosta, olisin kiinnostunut käyttäjien kokemuksesta. Lähtevätkö karvat kuitenkin hoidon jälkeen pois, vaikka sitten kasvaisivatkin takaisin? Lähinnä ajan takaa sitä, että onko hoidosta näkyvää hyötyä heti ja ainakin vähäksi aikaa. Minkä pituista sänkeä pitäisi olla ennen hoitoon menoa? Sokeroinnissa ja vahauksessa pitää olla kuitenkin jonkin verran. Sokeroinnista väitettiin, että karva voi olla hyvinkin lyhyt ja kuvailtiin myös kivuttomaksi. Kyllä se oli ihan yhtä tuskaa ja turhautti järjettömästi kun kärsi turhaan. Tosin hoitola korvasi tuon kyllä ja sain käyttää heidän muita palvelujaan vastaavalla rahalla.

        Olen vasta aloittanut valoimpulssihoidot ja ensimmäinen kerta vasta takana. Sänki oli alapäässä jotain 5mm ja se on kuulemma hyvä. Pyysin ottamaan kokonaan häpykummulta ja sivustat myös. Käsittely hieman kuumotti, mutta ei tuntunut kipeältä, jos vertaa vaikka brassivahaukseen.
        Käsitellyt karvat tippuvat 4-8 viikkoa käsittelystä itsestään pois.


      • hihhuli
        kerran käyny kirjoitti:

        Olen vasta aloittanut valoimpulssihoidot ja ensimmäinen kerta vasta takana. Sänki oli alapäässä jotain 5mm ja se on kuulemma hyvä. Pyysin ottamaan kokonaan häpykummulta ja sivustat myös. Käsittely hieman kuumotti, mutta ei tuntunut kipeältä, jos vertaa vaikka brassivahaukseen.
        Käsitellyt karvat tippuvat 4-8 viikkoa käsittelystä itsestään pois.

        paljon valoimpulssihoidot maksaa kerralta? ja eikö siihen sit enää ikinä kasva karvat?


      • Valoimpulssi
        kerran käyny kirjoitti:

        Olen vasta aloittanut valoimpulssihoidot ja ensimmäinen kerta vasta takana. Sänki oli alapäässä jotain 5mm ja se on kuulemma hyvä. Pyysin ottamaan kokonaan häpykummulta ja sivustat myös. Käsittely hieman kuumotti, mutta ei tuntunut kipeältä, jos vertaa vaikka brassivahaukseen.
        Käsitellyt karvat tippuvat 4-8 viikkoa käsittelystä itsestään pois.

        ei poistanut kaikkia käsiteltyjä karvoja pysyvästi. Ehkä harvensi, jos edes sitäkään.


    • Carino

      Oon 25 ja oon hävittäny kaikki mahdolliset karvat niin kauan kun niitä on kasvanu. Aluksi ajelin alapään niin et jätin kapean viivan tohon eteen. Viitisen vuotta vahasin karvat kahden viikon välein. Nyt oon epiloinu alapään reilun puolen vuoden ajan kerran viikossa. Iho tottuu nopeesti epilointiin ja se on ehdottomasti helpoin ja nopein tapa poistaa karvat. En oo koskaan ajatellut karvattomuutta siltä kannalta et mitä vastakkainen sukupuoli siitä ajattelee. Haluan itse olla karvaton.

    • Sannalle

      Ihan ensimmäiseksi kannattaa katsoa ettei käytä liian vanhaa höylää, sekään kun ei hirveän pitkään kestä, mm tylsyy ja saattaa jopa ruostua kosteissa tiloissa. Samoin "huonommat" höylät kerää karvoja terien väliin joissa tietenkin kasvaa bakteereita sitä mukaan, eli ei ihme jos tulee näppyjä ym. Hyvänä höylänä itse pidän niitä, joissa on kapea "pesuaine" viiva, eli kostutettuna höylästä irtoaa iholle pehmentävää pesuainetta. (itse en ole koskaan käyttänyt saippuaa tai sheivausaineita alapäähän, eli ns huuliin, ne menee kyllä ilman aineitakin) Kun välineet on hyvät ja itse ajeleminen on tehty, voi ihon pyyhkäistä desinfiointiaineella, jonka jälkeen talkki on ihan hyvä, sillä se ehkäisee hikoamista ja näin ollen ehkäisee "hikinäppyjen" syntymistä. Toinen hyvä keino on laittaa salvaa, sekin taitaa löytyä vauvan ihonhoito osastolta kaupasta, toimii hyvin. Sitten on myös olemassa naisille after shave tuotteita, jotka auttavat juuri näihin vaivoihin. Kannattaa käydä katsomassa esim maikkarin helmi kaupasta! Suosittelen!

      • qweasd

        Siis onko outoa jos tyttö/nainen ei sheivaa alapään karvoja? Pitääkö karvoja edes välillä "tasoittaa" ettei alapäästä kasva kauheaa puskaa?
        Entä mitä pojat/miehet siitä ajattelevat, tykkäävätkö he enemmän karvallisista vai karvattomista ?


      • kyllä joo
        qweasd kirjoitti:

        Siis onko outoa jos tyttö/nainen ei sheivaa alapään karvoja? Pitääkö karvoja edes välillä "tasoittaa" ettei alapäästä kasva kauheaa puskaa?
        Entä mitä pojat/miehet siitä ajattelevat, tykkäävätkö he enemmän karvallisista vai karvattomista ?

        posliini tai lähes posliini on yes,rakastellessa on kiva nähdä mihinkä aisan lykkää satiaispesä ei houkuttele varmaa ketää.


      • todellakin näin!
        qweasd kirjoitti:

        Siis onko outoa jos tyttö/nainen ei sheivaa alapään karvoja? Pitääkö karvoja edes välillä "tasoittaa" ettei alapäästä kasva kauheaa puskaa?
        Entä mitä pojat/miehet siitä ajattelevat, tykkäävätkö he enemmän karvallisista vai karvattomista ?

        varmaan säikkyvät karvoja kun ovat kuitenkin vielä lähes lapsia mutta AIKUISET MIEHET pitävät enemmän karvaisesta alapäästä koska se kertoo että nainen on sinut itsensä kanssa eikä mieti mokomaa hölynpölyä kuten sheivaus. Outoa on jos nainen haluaa olla karvaton alapäästään.


      • Savon mies -88
        qweasd kirjoitti:

        Siis onko outoa jos tyttö/nainen ei sheivaa alapään karvoja? Pitääkö karvoja edes välillä "tasoittaa" ettei alapäästä kasva kauheaa puskaa?
        Entä mitä pojat/miehet siitä ajattelevat, tykkäävätkö he enemmän karvallisista vai karvattomista ?

        Kyllähän se on että karvanen nainen kiihottaa enemmän kuin mikä tahansa posliini. Posliini on muotimaailman ihme villityksiä. Tietenkin mallien on pakko ammattinsa pakosta ajeltava karvat jotta ei näkyisi pienehköjen vaatteiden läpi.


      • mieskolmeviisvee
        Savon mies -88 kirjoitti:

        Kyllähän se on että karvanen nainen kiihottaa enemmän kuin mikä tahansa posliini. Posliini on muotimaailman ihme villityksiä. Tietenkin mallien on pakko ammattinsa pakosta ajeltava karvat jotta ei näkyisi pienehköjen vaatteiden läpi.

        mun mielestä naisen karvoitus pitää olla huoliteltu,ei posliini eikä mikään pehkokaan. näyttää siistiltä.


      • sami pirkkala
        qweasd kirjoitti:

        Siis onko outoa jos tyttö/nainen ei sheivaa alapään karvoja? Pitääkö karvoja edes välillä "tasoittaa" ettei alapäästä kasva kauheaa puskaa?
        Entä mitä pojat/miehet siitä ajattelevat, tykkäävätkö he enemmän karvallisista vai karvattomista ?

        Karvallinen on ihan ykkönen... Posliiniin en koskis ikänä.. :)


      • gsdfaefrshrtshnwrtsh
        todellakin näin! kirjoitti:

        varmaan säikkyvät karvoja kun ovat kuitenkin vielä lähes lapsia mutta AIKUISET MIEHET pitävät enemmän karvaisesta alapäästä koska se kertoo että nainen on sinut itsensä kanssa eikä mieti mokomaa hölynpölyä kuten sheivaus. Outoa on jos nainen haluaa olla karvaton alapäästään.

        Yritä sinä paska-aivo vain uskotella itsellesi tuollaista paskaa. Onnea jos saat uskoteltua, ketään muuta et tule saamaan samaa uskomukseen. Yksi asia vielä... FUCK YOU!!


      • 432432534ergadfshjsf
        sami pirkkala kirjoitti:

        Karvallinen on ihan ykkönen... Posliiniin en koskis ikänä.. :)

        jaaaa. Oot oikeasti nainen joka yrittää uskotella itselleen jotain paskaa. PAINU HOITOON !!


      • johi6764435664
        todellakin näin! kirjoitti:

        varmaan säikkyvät karvoja kun ovat kuitenkin vielä lähes lapsia mutta AIKUISET MIEHET pitävät enemmän karvaisesta alapäästä koska se kertoo että nainen on sinut itsensä kanssa eikä mieti mokomaa hölynpölyä kuten sheivaus. Outoa on jos nainen haluaa olla karvaton alapäästään.

        Anteeksi vaan, mutta lapsilla ei näy häpyhuulia isompien välistä joten jotain eroa JOILLAKIN on sentään ilman karvojakin. Eikä ihmiset niitä tietenkään minkään aikuis vastustuksen takia ota pois vaan jotkut tunteen ja puhtauden takia. Jos sama tunne voisi olla karvojen kanssa niin varmasti moni pitäis.
        Ihan ku tää olis jotai hauskaa leikkiä repiä karvoja irti alapäästä, ja ainaha ne kasvaa takaisin. Mitä se muille ihmisille kuuluu miltä meijän alapäät näyttää turha alkaa räyhäämään.


      • just joo
        432432534ergadfshjsf kirjoitti:

        jaaaa. Oot oikeasti nainen joka yrittää uskotella itselleen jotain paskaa. PAINU HOITOON !!

        sinä kirjoituksinesi olet kyllä pakkohoidon tarpeessa.


      • veetimarinoitu
        gsdfaefrshrtshnwrtsh kirjoitti:

        Yritä sinä paska-aivo vain uskotella itsellesi tuollaista paskaa. Onnea jos saat uskoteltua, ketään muuta et tule saamaan samaa uskomukseen. Yksi asia vielä... FUCK YOU!!

        Ahaa taas yksi äksy pikkupoika joka rakastaa pakastebroilereita.


    • Valoimpulssi

      Teetä ikiposliini valoimpulssilla!

    • ...........

      tässä koko ylläolevassa ketjussa näkee osasto kirjoituksista kuinka ihminen on TYHMÄ. Tottakai ajelun jälkeen tulee näppyjä ja sisäänpäin kasvaneita karvoja koska häpykarvat ovat todella kovia ja karkeita. Miksi pitää ajella pillunkarvat pois. Ihmisellä KUULUU kasvaa karvoitus jalkojenvälissä. Eläkää sen kanssa. Bikinirajan kannattaa toki siistiä, ja sehän on niin , että se ei ole mies eikä mikään joka pillunkarvoja säikähtää ja karkuun juoksee...Ehkä näillä nuorilla ei vielä elämässään ole muuta murhetta kuin karvansa...no ajelkoon kuka tykkää ja itkeköön kuka haluaa sit kutinoidensa kanssa.

    • lomamatka

      olen 15 ja lähdössä matkalle ulkomaille lämpimään ja haluan bikinivahauksen. mikä sopii ensikertalaiselle ja mistä ei tule nääppylöitä ja ei kutia??

      • hkjklh

        Juo olutta paljon se a auttaa.


    • karvat pois

      ainoa keino noin herkkään ihoon on käydä kosmetologilla tai lääkärillä poistamassa karvat pysyvästi valoimpulssi hoidolla.
      niin minä tein, koska sheivatessa karvat kasvoivat sisäänpäin ja tuli isoja punaisia patteja ja ne oli todella kipeitä...
      joillakin on vaan niin herkkä iho että ei pysty sheivaamaan ollenkaan
      valoimpulssi hoito maksaa noin 100€ per kerta ja siellä joutuu käymään noin 5-10 kertaa riippuen siitä minkälainen se karvan kasvu ym on..

      • äimäncäcenä

        lähes kaikki keinot on kokeiltu mutta tavoite,eli hottis silkinsileä täysposliini ei toteudu. Aina tulee joku komplikaatio ja karva kasvaa rehottaa takaisin..Valoimpulssia en ole kokeillut. Hinta on aikas suolanen 1000e eikä sekään takaa pysyvää lopputulosta karvat ovat näes sitkeitä.


      • tyytyväinen viiksetö
        äimäncäcenä kirjoitti:

        lähes kaikki keinot on kokeiltu mutta tavoite,eli hottis silkinsileä täysposliini ei toteudu. Aina tulee joku komplikaatio ja karva kasvaa rehottaa takaisin..Valoimpulssia en ole kokeillut. Hinta on aikas suolanen 1000e eikä sekään takaa pysyvää lopputulosta karvat ovat näes sitkeitä.

        Erinomaiseksi havaittu, sivuvaikutukseton menetelmä on Epil-Pro Sound Wave äänienergiaa hyödyntävä karvanpoistomenetelmä. menetelmällä saavutetaan pitkät hoitokertojen väliajat, eikä siihen liity samoja riskejä kuin laseriin, valoimpulssi"-menetelmiin tai diatermiaan. Kysy laitteen maahantuojalta www.nettex.fi missä on lähin hoitola joka tekee Epil-Pro hoitoja.


    • hehhehhe

      mä lopetin höylillä ja muilla sheivaamisen ku aina kutitti ja tuli näppylöitä ja kaikkee kans mut sit ostin epilaattorin. se oli aluks tosi kivulias mut sit siihe tottu. siin ei tullu kutinaa mut pari niit näppyi tuli mut oon ainaki aika tyytyväine muuten et ei tartte kärsii kutinoist ja ei tartte ainakaa heti olla ajelemas uuestaa. jos tulee jotai yksittäöisii karvoi mitkä kasvaa ennen aikojaa ni sit vaa aina pinseteil ne ja hyvä tulee. karvankasvuki hidastuu aika paljo ja niitä tulee jotenki vähemmän

    • Neiti neuvoja~

      Aina leikkaessasi bikinirajaasi pidä huolta että sinulla on uusi ja puhdas höylä!
      Käytä mietoa intiimipesuun käytettävää ainetta leikkaukseen (geeli on hyvä).
      Leikkauksen jälkeen sivele hieman intiimi rasvaa, tämä rauhoittaa ja kosteuttaa leikattua ihoa.

      ^
      Ylempiä noudattaen ei tule näppyjä, iho ei kutise ja arista. :)

      P.S. Suosittelen vahausta jos sinulla kasvaa nopeasti karvat takaisin tai leikkaus silti saattaa aiheuttaa kyseisiä haittoja.

      • karvat poies vai ei

        Minäkin olen niin turhautunut iänikuiseen taistoon karvoja vastaan. Vaikka sheivaisi, nyppisi, vahaisi tai sokeroisi, niin aina vaan sitkeän nopeasti ilmestyvät takaisin, ja jälki on (etenkin säärissä&alapäässä) aina jokseenkin kaukana silkkisen sileästä. :(

        Jalat mm. haluan karvattomiksi ja olen miettonyt laseria. En tosin tiedä, toimiiko, kun suht vaaleat karvat on. Alapäästä en ole enää varma. Siistimmäksi haluaisin, mutta laser on kuitenkin kovin radikaali keino. Tämän posliinivillityksen mentyä voi naturellimpi malli taas tulla "muotiin, ja sitten laseroituja karvoja ei enää takaisin saisi. En oikein jaksa uskoa, että tämä posliinihumu olisi kovin pysyvä ilmiö. Kieltämättä naisten posliinista pitävistä miehistä tulee kovin negatiivisia mielleyhtymiä.
        Oli mukava lukea miehiltäkin kommentteja luomumman aikuisen naisen puolesta!! :)


      • Saunamummo
        karvat poies vai ei kirjoitti:

        Minäkin olen niin turhautunut iänikuiseen taistoon karvoja vastaan. Vaikka sheivaisi, nyppisi, vahaisi tai sokeroisi, niin aina vaan sitkeän nopeasti ilmestyvät takaisin, ja jälki on (etenkin säärissä&alapäässä) aina jokseenkin kaukana silkkisen sileästä. :(

        Jalat mm. haluan karvattomiksi ja olen miettonyt laseria. En tosin tiedä, toimiiko, kun suht vaaleat karvat on. Alapäästä en ole enää varma. Siistimmäksi haluaisin, mutta laser on kuitenkin kovin radikaali keino. Tämän posliinivillityksen mentyä voi naturellimpi malli taas tulla "muotiin, ja sitten laseroituja karvoja ei enää takaisin saisi. En oikein jaksa uskoa, että tämä posliinihumu olisi kovin pysyvä ilmiö. Kieltämättä naisten posliinista pitävistä miehistä tulee kovin negatiivisia mielleyhtymiä.
        Oli mukava lukea miehiltäkin kommentteja luomumman aikuisen naisen puolesta!! :)

        Teet suuren virheen jos menet luontoäidin antamia lisähiuksia poistamaan ! Kannattais ajatella niin siitä pimpistä kuin omasta päästäsikin että mitä pidemmät karvat kasvaa påäässä sen parempi , ja on se vanhana sitte hyvä ku sit on se kunnon refa ! ja ne karvat suojelee sua sitäpaitsi hiviltä , en menis itse ainakaan ajelemaan , säilyttänyt oon ihka neitsyt karvat ja nyt tulee ikää se 55 niin on komia saunassa rapsutella refan päältä .


      • mikä neuvoksi??
        karvat poies vai ei kirjoitti:

        Minäkin olen niin turhautunut iänikuiseen taistoon karvoja vastaan. Vaikka sheivaisi, nyppisi, vahaisi tai sokeroisi, niin aina vaan sitkeän nopeasti ilmestyvät takaisin, ja jälki on (etenkin säärissä&alapäässä) aina jokseenkin kaukana silkkisen sileästä. :(

        Jalat mm. haluan karvattomiksi ja olen miettonyt laseria. En tosin tiedä, toimiiko, kun suht vaaleat karvat on. Alapäästä en ole enää varma. Siistimmäksi haluaisin, mutta laser on kuitenkin kovin radikaali keino. Tämän posliinivillityksen mentyä voi naturellimpi malli taas tulla "muotiin, ja sitten laseroituja karvoja ei enää takaisin saisi. En oikein jaksa uskoa, että tämä posliinihumu olisi kovin pysyvä ilmiö. Kieltämättä naisten posliinista pitävistä miehistä tulee kovin negatiivisia mielleyhtymiä.
        Oli mukava lukea miehiltäkin kommentteja luomumman aikuisen naisen puolesta!! :)

        Olen 13 vuotias tyttö ja haluaisin saada bikinirajat kuntoon, ennen kesää. mitä teen? mikä olisi hyvä ja turvallinen keino?? saanko sileän lopputuloksen? ;o


      • epätoivoinen111111
        mikä neuvoksi?? kirjoitti:

        Olen 13 vuotias tyttö ja haluaisin saada bikinirajat kuntoon, ennen kesää. mitä teen? mikä olisi hyvä ja turvallinen keino?? saanko sileän lopputuloksen? ;o

        ajelin pari päivää sitten ekan kerran alapään paljaaksi , ja nyt on ihan hirveä kutina, punaisia näppylöitä täynnä jne. kadun , että leikkasin posliinin, ja kauankohan kestää, että saan karvat takaisin?;o


      • saletisti natsaa
        epätoivoinen111111 kirjoitti:

        ajelin pari päivää sitten ekan kerran alapään paljaaksi , ja nyt on ihan hirveä kutina, punaisia näppylöitä täynnä jne. kadun , että leikkasin posliinin, ja kauankohan kestää, että saan karvat takaisin?;o

        joillakin miehillä ennen parran ajoa pehmitetään partaa kuumaan veteen kostutetulla pyyhkeellä jotta karkea karva pehmenee, joten itse olen huomannut parhaan sheivaus tuloksen tulevan kun lämpimän suihkun jälkeen laitan gilleten naisille tarkoitettua ihokarvojenajogeeliä kohtaan josta haluan karvat veks, annan hetken olla siinä, sen jälkeen ajelen höylällä vastakarvaan. lopputulos on sileä eikä sänkeä jää. sheivauksen jälkeen kannattaa laittaa rauhoittavaa rasvaa (esim. bebanthen) punoittaville alueille (no en tiedä saisko mut näin teen!). nyt ajattelin kokeilla sitä vahausta, kun tuota on jotkut niin kehunu. ja sitten niille miehille jotka niistä posliinipilluista valitteli: jokaisella on oikeus mielipiteeseen ja myönnän että näyttää paremmalta jos on jätetty edes pieni tupsu karvoja häpykummulle, muuten kylläkin koen sen miellyttävämmäksi menkkojen aikaan että alapää on ajeltu, helpompi pitää silloin hygieniasta huolta ja eipähän jää hyytyneitä veriklönttejä pillukarvoihin kiinni ;D pari muuta kaveria on samoilla linjoilla (Y)... ja jos rupee kutiamaan sheivauksen jälkeen älkää vittu raapiko! sillon ne punaset näppylät vasta tuleekin :D


      • wtf?
        Saunamummo kirjoitti:

        Teet suuren virheen jos menet luontoäidin antamia lisähiuksia poistamaan ! Kannattais ajatella niin siitä pimpistä kuin omasta päästäsikin että mitä pidemmät karvat kasvaa påäässä sen parempi , ja on se vanhana sitte hyvä ku sit on se kunnon refa ! ja ne karvat suojelee sua sitäpaitsi hiviltä , en menis itse ainakaan ajelemaan , säilyttänyt oon ihka neitsyt karvat ja nyt tulee ikää se 55 niin on komia saunassa rapsutella refan päältä .

        et pillukarvat suojelis hiviltä tai muiltakaan sukupuoliteitse leviäviltä taudeilta, ja sentään 10 tuli yläasteen ja 3 ammattikoulun terveystiedosta numeroks (asteikkohan ammattikouluissa on nykyään 1-3), että kerro toki mullekin tietolähteesi niin pääsen sivistämään itseäni vähän lisää


      • Tytto92
        saletisti natsaa kirjoitti:

        joillakin miehillä ennen parran ajoa pehmitetään partaa kuumaan veteen kostutetulla pyyhkeellä jotta karkea karva pehmenee, joten itse olen huomannut parhaan sheivaus tuloksen tulevan kun lämpimän suihkun jälkeen laitan gilleten naisille tarkoitettua ihokarvojenajogeeliä kohtaan josta haluan karvat veks, annan hetken olla siinä, sen jälkeen ajelen höylällä vastakarvaan. lopputulos on sileä eikä sänkeä jää. sheivauksen jälkeen kannattaa laittaa rauhoittavaa rasvaa (esim. bebanthen) punoittaville alueille (no en tiedä saisko mut näin teen!). nyt ajattelin kokeilla sitä vahausta, kun tuota on jotkut niin kehunu. ja sitten niille miehille jotka niistä posliinipilluista valitteli: jokaisella on oikeus mielipiteeseen ja myönnän että näyttää paremmalta jos on jätetty edes pieni tupsu karvoja häpykummulle, muuten kylläkin koen sen miellyttävämmäksi menkkojen aikaan että alapää on ajeltu, helpompi pitää silloin hygieniasta huolta ja eipähän jää hyytyneitä veriklönttejä pillukarvoihin kiinni ;D pari muuta kaveria on samoilla linjoilla (Y)... ja jos rupee kutiamaan sheivauksen jälkeen älkää vittu raapiko! sillon ne punaset näppylät vasta tuleekin :D

        Haluaisin myös vastauksia asiaan, että onko nuorille kundeille väliä onko tytöllä karvotusta alapäässä? Kumpi parempi, ilman vai onko väliä?


      • kyljoo
        Tytto92 kirjoitti:

        Haluaisin myös vastauksia asiaan, että onko nuorille kundeille väliä onko tytöllä karvotusta alapäässä? Kumpi parempi, ilman vai onko väliä?

        Itse olen 18v jannu ja tykkään molemmista. Harvoin nuorilta sieltä mitään viidakkoa paljastuu. Toki siistitty on jees. Mut tosiaan molemmat käy :)


      • :d
        Saunamummo kirjoitti:

        Teet suuren virheen jos menet luontoäidin antamia lisähiuksia poistamaan ! Kannattais ajatella niin siitä pimpistä kuin omasta päästäsikin että mitä pidemmät karvat kasvaa påäässä sen parempi , ja on se vanhana sitte hyvä ku sit on se kunnon refa ! ja ne karvat suojelee sua sitäpaitsi hiviltä , en menis itse ainakaan ajelemaan , säilyttänyt oon ihka neitsyt karvat ja nyt tulee ikää se 55 niin on komia saunassa rapsutella refan päältä .

        :d meitsi ei saa tänää unta hyhyhyi


      • ei vittu
        Saunamummo kirjoitti:

        Teet suuren virheen jos menet luontoäidin antamia lisähiuksia poistamaan ! Kannattais ajatella niin siitä pimpistä kuin omasta päästäsikin että mitä pidemmät karvat kasvaa påäässä sen parempi , ja on se vanhana sitte hyvä ku sit on se kunnon refa ! ja ne karvat suojelee sua sitäpaitsi hiviltä , en menis itse ainakaan ajelemaan , säilyttänyt oon ihka neitsyt karvat ja nyt tulee ikää se 55 niin on komia saunassa rapsutella refan päältä .

        XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


    • Nainen18w

      Posliini se olla pitää , hyvin luistaa ;)

    • kesää odottava

      Onko yleistä, että bikinirajaa epiloitaessa iho voi alkaa vuotamaan hiukan verta? Itse olen epiloinut sääriä ja kainaloita, mutta bikiniraja hirvittää. Yritin kerran ja ihosta tihkui pikkuisen verta. Entä mitä kokemuksia ihmisillä on epilaattoreiden mukana tulevasta suihkeesta, jonka tarkoitus olisi lieventää kipua? Itse en ole huomannut oikein mitään eroa. Ja väheneekö punaiset pisteet iholla, jos vain jaksaa epiloida säännöllisesti?

    • tyttyräinen

      Lääketieteellisesti ajatellen luonto on hoitanut karvoituksen suojaksi, ettei kaikki pikkuhousunpöly ym pääse arimmille alueille tekemään tulehduksia!! Nykyisin aamuin/illon pesu ja intiimihygienianhoito sujuu hyvin alasuihkulla päivittäin. Ihan tavallisilla saksilla voi karvoitusta siistiä ja pitää bikinirajan myös siistinä. Siisti, hoidettu ja lyhyt karvoitus on miehille mieleen! Ei mikään Amerikkalaisten lanseeraama posliini. Kokemusta on 40 vuotta, joten älkää hyvät siskot menkö mukaan joka hömpötykseen, mitä teille uskotellaan!

    • Onneton :(

      Olen 12 vuotias tyttö ja olen nyppinyt pinseteillä alapään karvoja pois. Aina päivän parin päästä on kasvanu takaisin. Aina kun nypin tulee kutinaa, punoitusta ja näppyjä. Miten saisin bikinirajat kuntoon kesäksi? Onko mitään nopeampaa, mahdollisimman kivutonta keinoa. Ja miten saan punaiset näpyt pois?

    • molemmat ok

      Olen 22-vuotias tyttö ja välillä posliinina, välillä luomuna, välillä naturell. Vähän sen mukaan miten jaksan ajella. Kukaan ei ole koskaan valittanut, vaikka karvoja olisi vähän löytänytkin ja nyt minulla on pysyvä parisuhde ja mieheni pitää enemmän karvaisesta (itse sheivasin kyllä tänäänkin ihan sen vuoksi että itse tykkään siistimmästä posliinista). Ihmettelen tässä keskustelussa sitä, että jos tänne tulee joku mies sanomaan, että tykkää karvaisesta posliinin puolustajat tulkitsevat sen lyttäämiseksi, mitä se ei ole. Posliini on nyt se "must" ja tyttö ei olevinaan voisi olla seksikäs ilman sitä. Kai tällaiseen saa sanoa väliin, jos jollakulla on eriävä mielipide.

      Itse ainakin ymmärrän näkökantaa molemmilta puolilta; posliinin ansiosta pimppi näkyy kunnolla eikä ole karvan peitossa, samoin karvat näyttävät joidenkin mielestä epäsiisteiltä (vähän kuin miesten partakarvat) ja siksi nainen haluaa leikata ne tai tuntuvat likaisilta (pitää pestä paremmin jos on karvoja, ettei niihin tartu kaikenlaista...), toisaalta karvaton alapää näyttää lapsen alapäältä esim. juuri mieheni mielestä eikä ole naisellinen, anuoren ikuisen naisen alapää vaan teinin. Nämä eivät siis ole mitään haukkuja posliinin puolustajille vaan erään miehen mielipiteitä, jotka omaan silmään vaikuttavat ihan loogisilta. Lisäksi karvoja voisi puolustaa sillä, ettei aina jaksa ajella -esim talvella, jos ei ole menossa harrastamaan seksiä tai muuten esittelemään pimppiään niin onko se niin pakollista? Itse ainakin jätän talvella joskus ajamatta ihan omaa laiskuuttani, eikä saa mua kyllä tuntemaan oloani epäseksikkääksi.

      Tuo yllä ollut mummoviesti 55 vuotiaasta neitsyestä jonka karva rehottaa oli ihan selvä teinipojan provo jolla haluttiin sanoa, että karvaista pimppiä ei halua kukaan. Tosi asia on, että jos mies on oikeasti kiinnostunut naisesta (oli se sitten pelkän seksin vuoksi tai syvemmin) hän ei jää miettimään muutamaa karvaa vaan antaa mennä :)

    • Onneton :(

      Olen 12 vuotias tyttö ja olen nyppinyt pinseteillä alapään karvoja pois. Aina päivän parin päästä on kasvanu takaisin. Aina kun nypin tulee kutinaa, punoitusta ja näppyjä. Miten saisin bikinirajat kuntoon kesäksi? Onko mitään nopeampaa, mahdollisimman kivutonta keinoa. Ja miten saan punaiset näpyt pois?

    • pippa4444

      Jos ei mitkään voiteet yms. auta sisäänkasvaneisiin karvoihin, ainoo mikä auttaa on laser. Itsellä autto, tokihan se on kallista, mutta toimii. Ostin RIOLASER:in makso 500e. Kosmetologilla tulis maksaa monia tuhansia, koska toistokertoja tarvii olla niin paljon.. Oon nyt about puol vuotta käyttäny laitetta aina sillon tällö n. puolet karvoista lähteny, jesh!

    • UnaDoz

      Moro joo.

      Jos sheivaan pallikarvat niin muijan on paljon kivempi imee kulkusii.
      Ite nautin tosi paljon posliinista ja yleensäkin pitkästä suhteesta kun voi vapautuu seksin suhteen.

    • annomme

      Itsellä on aika viidakko alapäässä.
      Ekaa kertaa kun sheivasin, parin päivän päästä kasvoi takasin ja kutitti ihan hirveesti. Mutta olen nyt jo vuoden sheivannut pari kertaa viikossa eikä pieni kasvukaan enään kutita. Itse ainaki pidän posliinista, mutta jätän sellainen pikkuisen karva alueen yläpuolelle.
      Sheivaaminen ei ainakaan tee kipeää jos on hyvässä kunnossa oleva terät. En ole vielä kokeillut sheivaamisen jälkeen laitettavia voiteita, mutta olen harkinnut.
      Ainastaan tulee silloin tällöin finnin tapaisia näppylöitä vähäksi aikaa karvojen leikaamisen älkeen, mutta ongelmaa ei ole ollut.

    • avutontyttö

      mulla tulee kans kutinaa, ja niitä näppylöitä :/ kauhee tunne! mutta hei onko teistä kukaan kokeillu sitä intiimi alueelle tarkotettua sheivaus ainetta? joka ehkäsee niitä punasia näppylöitä.. merkki tais olla joku fritsu ??:D

      • Pöppö

        Hei, Rfsu:lta on tosiaan intiimivoide, joka ehkäisee sheivauksen jälkeisiä punaisia näppylöitä, eli karvatupentulehduksia :) Harmaa puteli. Viilentää mukavasti. Testattu hyväksi.


    • ??

      Pitääkö alapääkarvat sheivata? Onko niistä jtn haittaa...? Voiko niiden antaa vaan olla? Onko siinä jotain noloo, jos alapäässä on kauhee puska??!! : /

    • miten on

      Onko teillä kokemuksia sellaisista jostain Veetin ihokarvanpoistovoiteista (en nyt muista nimeä), joissa tulee sieni mukana? Purkissa lukee että voi käyttää bikinirajaan, mutta voiskohan niillä siistiä alapään karvoitusta muutenkin? Ei mitään posliinia, mutta vähäsen? Mietin vain että aiheuttaako jotain allergisia reaktioita, haisee nimittäin se aine aikas voimakkaalle.

      • hyvintoimii

        Kyllä olen käyttänyt myös nyt raskauden aikanakin noin 1-2 viikon välein. Levitän koko "alueelle", eli otan ihan kaikki pois.. Tässä tuubissa ei sen kummempaa muuta nimeä, mutta se pakkaus oli jotain Bikini-Kit. Mukana tulee samankokoinen toinen tuubi jossa käsittelyn jälkihoitovoide.


      • tepsu

        mulle tuli aikoinaan teininä veetistä ihan älytön allerginen reaktio ku säärikarvoja poistin.. en oo sitte 20 vuoteen uskaltanu enää kokeilla!


    • No jo on puheet...86

      Koko ajelu on turhaa hommaa... :( ensinnäkin kutina, toiseksi näppylät, inhottava "pikkutyttö olo" ja neljänneksi mitä vittuu se mua liikuttaa mitä ukko on mieltä eiköhän tuo on mun oma kehoni ja sempä myötä teen mitä lystään... Luonnollinen paras...

    • Mies

      Aivan, koko ajelu on turhan hommaa. Suurin osa miehistä tykkää karvaisista naisista, ellei sitten ole pedofiilimieltymyksiä eli tykkää karvattomista pikkutytöistä. Eli turhaa vaivaa on karvojen ajelu vaikka tietysti jokainen tekee mitä itseä miellyttää.

    • minä

      Mä tarviin kans apua ton sheivaamisen kanssa..
      siskoni sanoi että jos halaun karvat pois niin pitäis kätyttää tota parta vaahtoa.
      laittaa sitä todella TODELLA paljon ja ajella todella varovasti pois niin ei jää näppyjä..
      en tiedä mitä teen?
      en haluasi käyttää mitään ihme voiteita, koska ne maksaa aika paljon, joten koti neuvoja vaan miten voi sheivata ilman että tulee näppyjä !

      • Nuori naainen

        Mul on hei vähän probleemaa ton alapään siistimisen suhteen kun eilen leikkasin saksilla karvoja vähän lyhemmäks ja mielestäni sain ihan hyvää jälkeä aikaseks, mut sit seuraavana päivänä karvojen päät on niin terävät et on todella epämukavan tuntuinen olo... pistelee ihoon noi karvojen päät! Oisko jotain vinkkejä mitä pitäis tehdä ku en haluis sheivata täysin posliiniks mut haluisin ton pistelyn pois??? Pitäiskö jotain rasvaa laittaa vai siis mitä???? Auttakaa!!


    • miehenkaltainen

      Siihen tottuu. Alotin sheivaamisen noin 13v ja alkuun hirveetä tuskaa, mutta nykyään vuosia myöhemmin ei tule minkäänlaisia oireita. Itellä meni pari vuotta tottua. Jätä vaikka pieni "kiitorata" keskelle, niin ei ole täys posliini. Mutta muista, että älä paina höylää yhtään. Tee höyhenen kevyitä vetoja. Itse olen todennut parhaaksi vetää sivusuunnassa karvaan katsottuna. Itse kärsin näpyistä, koska painoin liikaa.

      Lueskellessani noita luomu vai posliini juttuja minua alkoi naurattamaan ihmiset.
      Jotkin "tosimiehet" tulee ja haukkuu posliineja broileriks ja pikkulapseks. Itse en näe mitää ongelmaa alapään sheivaamisessa. En ajattele, että haluan olla nuori taas. Se vain tuntuu ja näyttää siistimmälle, sekä miehillä koko kasvaa kun värkki ei huku puskaan ;)

      Eli jos karvojen sheivaus on tyhmää mielestäsi, niin miksi sitten ihmiset harrastavat parran tai säärten sheivausta??

      • haarolooki

        Ajatelkaas, että transut saavat ilmaiseksi eli yhteiskunnan!!!!!!!!!!!!!! verorahoilla hoitoa siihen, että esim. parta- ja rintakarvat eivät enää kasva! Aika hyvä etu heille!! Luin tämän henkilöhaastattelusta siitä papista, joka on nykyään mikä Kaisa-Kerttu Liisa-Leenukka Marjaterttu se nyt sitten lienikin- Mun mielestä naisille pitäisi saada samanlainen etu!! TASA-ARVOA!!


    • Hanna-Maria1

      Mä vedin äsken kaikki karvat pois. Ei kutise tai mitään. Siis sheivasin vaan. En ottanut niitä pois sen takia, että miehen mielestä olisi se kiihottavaa, vaan siksi koska kun bikineissä oleilen rannalla, niin epämukavasti tulee karvoja sieltä sivusta ja, kun minulla on muutenkin valkoiset bikinit, niin se näkyy vielä pahemmin.

    • lion 73

      luin jostain että paras keino on levittää hiusten hoitoainetta alapäähän jos meinaa höylällä poistaa, ja mulla ainaki kutinaan auttanu.

    • uuuu....

      Ei kannata pouistaa kampaa vain joka päivä ja pese huolella

    • huikkelis

      mä kans käytän hiusten hoitoainetta kun sheivaan... ei tuu enää näppylöitä eikä kutise :)

    • kysyjä

      Mitä teen kun lapseni ei halua mennä uimahalliin kun hänellä on niin paljon pimpsa karvoja?

      • jelppaaja12

        sano että ovat liian nuoria ajeleen karvansa. Ja että kaikilla nuorilla on sama ongelma


    • kysyisinpä vain

      että onko karvoja PAKKO ajella,sheivata yadayada ? et jos niitä leikkais saksilla vähäse sillee et ne ei tuuheennu, ja jättäs ne sillee, haittaaks ne vai ?

    • jalkakarvainen nuori

      Mä en alapää karvojani poistele mutta osaisko joku auttaa mua kun en uskalla ostaa mitään vahoja tai semmosta veet rasvaa joka vähentää karvojen kasvua.. okei mä olen aikas (14) nuorikin mutta mulla on kamalat jalkakarvat...

      • Ukkomies.

        Hei, 14v. Nyt tuli mieleeni...jotain...UUUHHH... Olen hieman vatsakas 54v. mies. Kerrotko lisää karvanpoistosta?


      • Jalkakarvainen nuori
        Ukkomies. kirjoitti:

        Hei, 14v. Nyt tuli mieleeni...jotain...UUUHHH... Olen hieman vatsakas 54v. mies. Kerrotko lisää karvanpoistosta?

        En kerro yhtää mitää! mieti itte! ja ole kui vatsakas vaa.


      • Be Brave

        Oon 15 ja ostin sellasta kyseistä voidetta. Mene vaan rohkeesti hankkimaan se jos todella tarvitset sitä:)


    • Jalkakarvaton nuori

      Jalkakarvainen, osta hyvä höylä ja voidemaista suihkusaippuaa. Kostuta jalat hyvin, levitä suihkusaippua ja ala varovasti höyläämään.

      Hyvä keino päästä alapäänkarvoista eroon on ostaa weetin ihokarvanpoistovoidetta ja sheivata normaalisti vaikutusajan jälkeen. Lastat ja sienet mitä tulee mukana ei tummia paksuja karvoja leikkaa, mutta sheiverillä onnistuu. Karva pehmenee, eikä leikattu karva jää teräväksi. Teräväreunainen karva aiheuttaa kasvaessaan näppyjä. Kannattaa silti välttää tuon aineen pääsyä limakalvolle.
      ( samaa tekniikka jalkoihin=täydellisyys)

      Lisäyksenä vielä, että desinfiointi ja kosteusvoide on tärkeää. Bepanthen on paras! :)

    • Mies 56v.

      AAAAHHHHH...saisinko sanna nuolla kunnolla ajellun sänkitorttusi...? Karhealla kielelläni lipoisin...

    • 67458923

      Hieman ohi aiheen mutta minusta nuorten(/lasten) karvojen ajelu on turhan huolestuttavaa... kaiken maailman kotikonsteja kokeillaan kun on pakko saada karvat pois. Karvojen poisto varsinkin alapäästä tulee tehdä erittäin hygienisesti ja nuoret eivät ymmärrä alapäänkarvojen tärkeyttä. Monet luulevat että on epähygienistä jos on karvoja, vaikka asia on toisin päin. Toki ymmärrän että alapäätä siistitään, ettei bikinien reinoilta pursuile karvat, mutta se että kaikki karvat pitää poistaa. Ymmärrän kyllä että jotkut (aikuiset) ovat valinneet sen jos itse tykkäävät, mutta tuntuu että jo 12-vuotiaat tytöt ovat huolissaan kun heille kasvaa karvat ja häpeävät sitä ja haluavat ne pois jotta heitä ei kiusattaisi. Minusta siinä on jo jotain mätää.
      Ja nyt kaikki luulee että olen 40-vuotias täti, mutta ei, olen itse 20-vuotias.

    • Kosmetologi

      Kannattaa keittää itse sokerointitahna; 2 dl sokeria, 0,25 dl vettä, 0,25 dl sitruunamehua. Keitellään n. 15 min miedolla lämmöllä sekoitellen. Kokeile ja opettele poisto vaikka käsivarteen tai sääriin. Tahnan jäähdyttyä ota rypäleen kokoinen tahnapallo, levitä vastakarvaan, nykäise karvan kasvusuuntaan alaspäin. Jos vetäiset ylöspäin karvaa, saat mustelmia. Sileä tulos noin 5 viikkoa, vaaraton ja ärsyttämätön luonnontuote. Kun opit sokerointitekniikan kunnolla, saat tuolla rypäleen kokoisella tahnapallolla kaikki vartalon karvat poistettua. Säilytä tahna suljetussa lasipurkissa.

    • HELP ME

      HEI AUTTAKAA !! mä oon 15 ja mä ajelin eilenillalla kaik pois.. ku kaveri suositteli et niin kannattaa tehä... Jo nyt iha hirveen näköne.. punottaa ja sellasii näppyjä ja kutiseeki kans.. poikaystävän luo meen yöks ens vklp mut en mä uskalla tehä senkans mtn jos mun alapää on täs kunnos. enkä mä viitti sit sänkeekää jättää ku ei se siit tykkäis :DD APUA MITÄ MÄ TEEEEEN !! nyt kaduttaa iha hirveesti että ajelin kaikki pois !

      • tosi on..

        Miten niin hirveen näköinen.
        Ajat toisenkerran, ennenkuin menet sen tyypin luo. Iho tottuu pikkuhiljaa. mutta käytä kunnon terää, uutta ja laadukasta.


    • 25

      noh olen hra 47 vyötäröstä ylöspäin 100%idän immeinen ja alaspäin myös ts perinyt äidin suvun pitkät naturellalushousut ja myös isän suvun rintakarvat joita ei ole veljelläni, siskostani en tiedä enkä välitä onko hän syönyt nappeja kun ei kiinnosta nähdä häntä nudistina mutta pitää myöntää että kun nautin ulostusta tehostavia ruoka-aineita tuli varsipieru ja se pysähtyi alapääni runsaan karvoitukseen, sanoin vain että oli hyvät esi-isät,

    • Mä vaan sanon tän

      Jos teitä karvat häiritsee ajakaa ne kainalokarvojen ajo koneella oon ite 11 ja mulla on vaaleet alapää karvat vaikka en oo ihon väriltä hirveen vaalee on murrosikä mut voiko karvojen väri muuttuu vielä paljon

    • nyppikääää

      mulla alapään sheivaaminen aiheuttaa punasia näppylöitä, kutinaaa, ja vaikka ois miten hyvä höylä nii tuntuu että se raastaa ihoo.. mutta otin itteeni niskasta kiinni ja päätin että nypin karvat pois! sattu aluks ihan hirveesti, mutta kyllä sitä oppii kestämään:) nypin muistaakseni ekan kerran kaikki karvat pois (siis vain häpykummulta, muualta en todellakaan pysty, sattuu ihan sikana) neljänä päivänä, eli ekana päivänä vähän, toisena lisää..jne. nyt karvat kasvaa paljon hennompina takasin ja pystyy sheivailemaankin:) kannatan jos vaan kestätte sitä kipua:D

      • autakaaaaaaa

        mä oon ajatellu jo mota kertaa et haluisin kokeilla tota nyppimistä kun en halua sheivaa... mitä joskarvat alkaa kasvaa sisään päin?? onko se vaarallista ja onko ne "PAKKO" ottaa pois?????

        entä voiko karvat häpykummult ottaa vett-aikalokarvojen poisto mömmölää jos pakkauksessa lukee ei häpy alueelle????? olen vasta 12 mutta mua ärsytää kun on niin pitkät ja tosi tummat!!!

        APUAAAA??????? :'(


    • nyppäys

      Voiko miehen pallit vahata ja vetää äkkiä karvat pois?

    • mölli

      itelläni oli ensi kans ongelma näppyjen ja kutinan kanssa, mutta muutaman päivän jälkeen keksin tulla täältä lukemaan vinkkejä ja ensin siivosin paikat haavanpuhdistusaineella ja sitten naamakuorinta aineella kuorinta ja höntsyt jalkaa ilman alkkareita, johan katos kutina ja näpyt nopeesti! :)

    • Ponytail123
    • avuton 12345

      en ole uskaltanut vielä kokeilla ottaa alapää karvojani pois millään keinoin ja ajattelin ensi kysyä että jos nypin TAI otan Veet:illä niin pisteleekö tuleva sänki tai tuleeko näppyjä?????

      auttakaaa!!! ????????

    • Hairless

      Jep, kaikki pois valoimpulsseilla > www.hairless.fi Toimii!

    • stringi fani

      Miesten brassi hoituu tampereella diva nailssissa

    • nainen 35+

      Tehkää hyvät naiset ja naisenalut niinkun parhaalta itsestä tuntuu. Minä ainakin poistan tuolta häpyhuulien päältä karvat koska sillä on suuri (posittivinen) vaikutus seksielämään, Ja nimenomaan oman itseni puolesta! Myös tuo että karvoihin tarttuu paremmin haju! Ylhäällä pidän siistiä karvoitusta, täysposliinista en tykkää.
      Sillon kun ei ole partneria, niin en pidä niin suurta numeroa tuosta, koska se sheivailu EI ole mukavaa hommaa. Kyllä niitä sillon tällön lyhentelen, ei sen kummempaa. Laseria oon harkinnut, mutta en tiedä haluunko karvattomuuden pysyväksi. Vahaus on kamalaa!
      Hygiania tai luontoäidin suunnitelma, niihin en oikeen ota kantaa. Sama onko se muotia vaiko ei. Mulle tärkein on se seksielämään iso plussa! Monet sisaret varmaan samaa mieltä ;)

    • Wanha äijä

      Itse joudun ajelemaan kaikki häpykarvani hygieniasyistä, en selittele enempää sitä. Aluasta alkaen olen käyttänyt höylää, eikä ihoni ole miksikään mennyt. Tiedä sitten onko pillujen iho niin paaljin herkempi kuin munien..
      No lähikaupassa valittelin terien nopeaa kulumista ja tuttu myyjätär suositteli naisille tsrkoitettus versiots. Sellaisen ostin, eikä se ollut parempi. Teriä oli niin tiheässä, että piti ottaa käytetty hammasharja välien puhdistamiseen. Itse teen ajon aina suihkussa, istun suihkutuolissa jja levittele partavaahdoketta runsaasti. Koomista on, että partakarvani on kovia kuin teräsharja ja munakarvat pehmeitä. Partaa kasvaa harvakseen, mutta alapääan karvat alkaa navan tienoilta ja ulottuu perseeseen asti. Olin taas asken sairaalassa ja kävin suihkussa sellaisella laverilla. Ja nyt näki kunnolla nivustaipeet ja munatkin. Tulos oli niin karvaton kuin olla voi. Hoitaja vielä autteli ajamisessa. Munat on aika arka paikka, mutta kun oli ollut kuumassa suihkussa puolisen tuntia, olivat laskeutuneet ja ajelu sujui hyvin.
      Ajelen aina kotona suihkun yhteydessä, pysyy sängättömänä js hygienas sujuu pyyhkimällä. Mutta tytöille ja naisille, uusi terä ja vaahdoke eivät aiheuta mitään iho-oireita. Ja muistakaa miten "helppoa häpyhuulet on ajella, kaikki karvat kasvaan isoissa häpyhuulissa ja vatsnpohjaa senkun suhittelee vain. Nivustaipeet ja kuloin juuri, karvat kasvaa viitisen senttiä vartta myötrn js erityisesti munat; ne on herkimpiä ja tarttee sitä kuumaa kylpyä.
      Mitään muuta jälkikäsittelyä en ole tarvinnut kuin kunnon huuhtomisen.
      Onko joku kokeillut sellaista postimyynnissä myytävää No!No! vempainta, voisi kokeilla kuivaa ajoa ja arat kohdat ehkä saisi karvattomaksi helpommin.

    • kaaliii

      Mäkin sheivasin tos ehk viime viikol alapään karvat lyhyikks.. nyt ne kutiaa ihan hillittömästi ja on vähä sellasii punasii pisteit.. sit muutama karva kasvaa sillee niinku samast kohdast, ei kai tää oo sellane "sisäänkasvanu karva"? D:

    • tidittidii

      on ne sisäänkasvaneit karvoi kaaliiii.. mut kysyisin sitä ku leikkasin mun puskaa saksil vähä ni seuraavan päivän ne karvojen pääst tuli teräväks ja ne on inhottavan tuntusii what i can do now?

    • poronainen

      niii moiks, sheivasin/muotoilin alapää karvani, ja sinne jäi sänki joka kutittaa ja pistelee. olen yrittänyt nyppiä pinseteillä ne pois, mutta kutittaa vieläki iha sikana :( mitä teen? :((

    • Omituinenko?

      Miten voisi lopettaa alapään karvoituksen nyppimisen ?

    • keinuski

      itse sheivaan kaiken kanssa pois...alussa jäi punaisia jälkiä ja kutinaa mutta sitten rupesin käyttää voiteita ja muutaman kuukauden päästä ei sitten enään mitään :) ja se on totta et suurin osa miehistä ei kiinnitä siihen niin paljoa huomiota itelläni ennen oli siistitty si vedin kokonaa pois eikä mieheni huomannu mitää ennen kuin sanoin:D

    • Hoitoaine auttaa!

      Mullakin tuli aluksi kauhee määrä punasia näppylöitä sheivauksen jälkeen ja tuli heti seuraavana päivänä karvaa. Nyt nyt kokeilin tätä; tää oikeesti tepsii ainakin mulla, levität runsaasti hoitoainetta ajelun aikana ja sitten ajat niin se ei tunnu missään eikä tuu näppyjäkään :) siis ihan hiusten hoitoainetta! Kyllä tepsii!

    • Ihmettelijä

      Täällä yks ihmettelijä kanssa miks ne karvat pitäis ajaa.Ne on tarkoitettu sinne,ja miehistä enin osa tykkää että on karvat paikallaan.Olen ite kuullut kun ovat keskustelleet asiasta.Sit se värkki näköinen on kun on punaisia näppylöitä täynnä,ne kun tulee joka tapauksessa.

    • kanadanhanhi

      en tiedä mistä se posliini villitys on oikeen tullut mutta luulisin että pornoteollisuudella
      on jotenkin osaa tai arpaa siinä asiassa. oikeasti sitäpaitsi miestä tuskin haitaa jos naisella on karvoja pimpin ympärillä jos mies tykkää oikeesti naisesta ei miestä haittaa rakastellessa jo alapäässä on muutama karva

    • RAAVASMIÄS

      Ihmisen ongelmat alkoiva siitä kun on tuijotettu netistä minkälainen pitää olla.Järkikin
      sanoo että karvat on tarpeen eli suojaksi ne on kylymää vasten.Voihan niitä ajella/siistiä mutta jos elämä alkaa pyörimään karvojen kanssa jossakin on vikaa,eli
      päässä järki kiertää kehää.

    • tiia22

      Ajan karvat sieltä alapäästä kesäisin kun on bikinikausi ja muutenkin kuumaa.Talvella annan kasvaa vapaasti ja tuntuu kuin ne karvat lämmittäis.

    • Anonyymi

      Suosittelen moottorisahan käyttöä, tulee siistiä ja tarkkaa jälkeä, hiero myös kurpitsapikkelssiä ja persikkamarmeladia vuorotellen intiimialueelle 48 tunnim ajan niin kutina lievittyy!

    • Anonyymi

      Mikset Sanna laserilla poista noita pysyvästi?

    • Anonyymi

      Jos sheivaat, niin sheivaa kuin mies. Terota puukko, voitele karvat oliiviöljyllä ja anna mennä. JÄLKI ON KAUNISTAAAA

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe