Thai-hieronta

urheiluhieroja

Olisin kiinnostunut kokeilemaan OIKEAA thai-hierontaa, mutta varat eivät riitä matkustamiseen.
Joten onko kukaan löytänyt suomesta paikkaa jossa olis töissä koulutettuja thai-hierojia. En siis kaipa minkäänlaista eoottista hierontaa.

17

17020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rohkeasti vain

      Valitettavasti "sellaista" toimintaa on kutsuttu thaihieronnaksi ja siksi sen maine on huono.

      Thaimaassa löhösin rannalla, ja eräs nainen tarjosi ilmaisen parin minuutin thaihierontaa esitelläkseen sitä.

      En ottanut hierontaa, koska ei huvittanut. Harmikseni kuulin, että se on aivan mahtavaa! Taivuttelua ja nivelien naksuttelua. Hentokin nainen saa voimaa, kun käyttää hierottavan raajoja vipuvarsina!!!

      Katso netistä kuinka mainostavat itseään... Ja oikeassa paikassa on näkyvillä todistus suoritetusta hierojantutkinnosta (Bangkokissa). Ja pukeutuminen on kaikkea muuta kuin seksikästä...

    • jarkko

      Tiedän ainakin 2 thai hieronta paikkaa missä eroottinen puoli ei ole pääasia hieronnassa. Mistä päin suomea olet palvelua hakemassa ?

      • urheiluhieroja

        etelä-suomesta olisi mukava löytää paikka. Tre-hki


      • jarkko
        urheiluhieroja kirjoitti:

        etelä-suomesta olisi mukava löytää paikka. Tre-hki

        Helsingissä Sepänkadulla on loistava hieronta ja Hollolaassa ainakin lukemastani päätellen toinen.
        Numeroita minulla ei ole mutta tuo Sepänkadun paikka löytyy kirkon kohdalta.


      • minä vain
        jarkko kirjoitti:

        Helsingissä Sepänkadulla on loistava hieronta ja Hollolaassa ainakin lukemastani päätellen toinen.
        Numeroita minulla ei ole mutta tuo Sepänkadun paikka löytyy kirkon kohdalta.

        Hollolassa oli tosi asiallinen, muttä hän on myynyt paikan, ja vaihtanut alaa.
        Nykyisin taitaa tilanne Hollolassa olla toisenlainen.


      • Anonyymi
        urheiluhieroja kirjoitti:

        etelä-suomesta olisi mukava löytää paikka. Tre-hki

        Www.exoticsparwellness.com


    • r5enki

      Hollolan ainut thai-hieronta on hyvä. Kouvolan torikatu kakkosessa on hyvä hieronta. Onhan niitä.

    • nettisivua. En tosin tiedä
    • Tibet

      Olen opiskellut Thaimaassa Bangokissa Wat Po traditional thai massage schoolissa thai hierontaa. Olen siis koulutettu thaihieroja. Hoito on erittäin rentouttavaa ja vapauttaa "lukkoja" kehosta. Hoito tapahtuu lattialla ohuella patjalla.

      Hoidon voi tehdä koko vartalolle tai keskittyä tiettyihin alueisiin kehossa.

      Hoidon aikana hoitaja laittaa hoidettavan helppoihin ns. jooga-asanoihin ja venyttää, painelee ja rentouttaa lihaksia.

      Hoito poistaa elimistöstä mm.kuonaa jota kertyy lihaksiin. Jos olet kiinnostunut, ota yhteyttä nimimerkkiin. Asun Helsingissä.

      • hierottava

        ^ Miten sinuun siis saisi yhteyden. Olen kiinnostunut oikeasta thaihieronnasta.


      • joopa joo

        timo hei lähetätkö puhelin numerosi 0405122474


    • Kyläillyt

      Hei!

      Helsingin Malmilla on Soidintiellä erittäin hyvä hoitola (spa oikeastaan). Voin suositella lämpimästi kaikille! Kielitaitoa on, eikä ole mitään läpsyttelyä tai ehdotteluja.

      • Siisti & asiallinen

      • mie vaan

        Ai, eikös Soidintiellä saa intiimiä hierontaa?


      • Sam0049

        Olin kiertelemässä Malmilla ja huomasin tuon liikkeen Soidintiellä. Minusta näytti, että teippauksia oli hiukan muuteltu. Onkohan Spa vielä entisellä mallillaan? Kannattaako siellä käydä?


    • Riippuu

      täysin siitä, kuinka hyvän soidin-performanssin osaat esittää...

    • Anonyymi

      Paremmin six sense man spa nokia poutuntie 5 37100 Finland 🇫🇮 10 erilaisia luonnollisia tapoja

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      56
      5431
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3487
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1612
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1544
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1033
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe