Ootteko ajanu poliisia pakoon?

ikään

Oletteko ikinä ajanut crossilla tai mopolla kyttiä pakoon? Jos ootte niin missä ja miten kävi? Ite ajoin 125cc crossilla poliisia pakoon
(ei maantiellä) ei oikeen mondeot pysyny perässä:) Lopuksi kävi sitten niin että poliisit ei ilmeisesti enää löytäny.

116

12268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pekkis

      oon ajanu omalla 85cc kx:ällä ja isseen 250cc ktm:ällä (crossi) pakoon ihan maantiellä... oli siinä joillaki sunnuntai ajelijoilla ihmettelemistä!!!!!! toki mä ajoin sitte johonki mettä reitille niin ei poliisit enää löytäny XD paljohan tollasesta tulis sakkoja

      • kok72

        Uskotko tohon juttuusi itsekkää???


      • PASKANPUJUJA OOT.com
        kok72 kirjoitti:

        Uskotko tohon juttuusi itsekkää???

        niimpä ,et oo mitään pakoon ajanu! "oon ajanu omalla 85cc kx:ällä ja isseen 250cc ktm:ällä (crossi) pakoon ihan maantiellä... oli siinä joillaki sunnuntai ajelijoilla ihmettelemistä!!!!!! toki mä ajoin sitte johonki mettä reitille niin ei poliisit enää löytäny XD paljohan tollasesta tulis sakkoja "


      • ghostrider6999

        vittu vedin joku 6km keula ilmassa kylän raitilla ympäri päissään, kytät tuli vastaa ja huus että tuttu kaveri niin ei siinä sen enempää, sitte kaaduin ja meni jalka poikki neljästä kohasta mutta kyllä tää rullatuolikin keulii niin vitusti!!!!!
        terveisin ghostrider 1997


    • seppo

      ajoin vakio pv:llä(aiva v**un romu)missä ei pelannu mikää.. se meni n. 40km/h.. oli siinä kiva ajaa keskitiellä ettei poliisit päässy ohi mut sitte pääsin yhelle peltotielle ja sitte siinä tuli sellanen romu silta,josta ei päässy maijalla niin ne yritti kiertää mutta jäi siihen mutavelliiin kiinni.. pikksen mua nauratti vaikka olinki aiva heleve***n paniikis!! yks mun tuttu oli sitte menny vetämään sen maijan pois sieltä ojasta niin se sai siitä 100euroa

      • Jutustelija1

        The Hills Have Eyes meininkiä 100%.


    • bungalo

      olin luvatta ajelemassa mopolla eräällä montulla, kunnes pollet ajo mettätietä pitkin ja lähti monttutiellä tavoitteenaan ottaa mut kiinni. Eipä ne onnistunu, luikasin vain polkua pitkin pakoon ja sitä kautta suorinta tietä kotio. Jälkeen jäivät :D

    • jjj

      Joo kyllä mä ajoin siinä 130 maantiellä ja poliisit oli ratsiassa
      mut ku ne näki mut ne ei kerinny perään
      mä en huomannu niitä mut kuulin et poliisi olisi jahtanut derbii eli mua

    • pakkoon

      jo ajoin polisei pakoon ja jäen kiikkiin ja putkaa tuli 10v valitin ja sain 6v lissää.en aja karkkuun ikuna ketään.alla oli soliffieteri 50cc vm 62 väri oll tulen punane.ja oll siinä tausta peilikkii ja tarakka.

      • khdssb

        ku mä ajoin poliiseja pakoon solifer 50cc vm 62 punasella mopolla ja jäin kiinni niin sain 20v linnaa... kuka uskoi et mä ja toi toinen ollaan ajettu pollaria pakoon ja saatu linnaa...


    • stooreja....

      Vittu tulin 600 lasis maijan ohi! sitte ne lähti mun perään mutta ei pysyny peräs ku päästin jo 800. Tälläästä stooreja täälä mopo sivuulla.

      • oikeest???

        Mää tein saman endoten ilman käsiä


    • JuKKi88

      tottakai jokainen tunnollinen mopoilija/motoristi on polleja pakoon ajanu :D itse ajoin 125cc kömäxillä kyttiä pakoon kaupan pihalta kävelyteiden kautta mettäpoluille ja kotiin :P
      On kyllä jännät paineet siinä pakoon ajamises =D

    • R:n raiskaaja

      olin siin kaverini kevaria katselemas ku ei meinannu lähteä käyntiin kun piikki viimein lähti käyntiin lähdimme pääsimme kaverin vieressä menevälle hiekka tiellä ja kuink ollakaan vento kurvaa viereen kiersin kaverini pihan kautta peltoon kyntö vakoon kaverini jäi kiinni ja kuulin sen kun äiti soittie että ethän ole ajelemassa. hetken päästä kaverin soitti ja sanoi että minun on mentävä siihen ja niinhän minä menin. mukavat päälle 100€ muistutuksen antoivat isällenin koska molemmat minä ja kaverini oltiin alaikäisiä ja ilman kilpiä olevilla mopolla ja piikillä kyl noi kytätä sais painu suoraan sanoen vittun ja kaiken huippu että kaverini kevari menee noin 90-110 ja oma moponi 40 just ja just ja sillä pääsin pakoon :D:D:D

      • samura cross

        samurai cross 110cc:llä päätin lähtee kylällä käymään ja kauppaan menin. Sitten ku lähin poliisit oli kytikses, pysäyttivät mut, just ku oli tulleet ulos maijjasta nii päätin paeta, 3 kertaa polkasin et lähti käyntii ;D ajoin kapealle metsä tielle joka on jotain 5km pitkä mut vie mun kodin lähelle. Sitä tietä pitkin ajoin 70km/h nii ei maija kauaa peräs pysyny, onneks ei kiinan paskasta kone simahtanu :DD


      • fpoipoaipu
        samura cross kirjoitti:

        samurai cross 110cc:llä päätin lähtee kylällä käymään ja kauppaan menin. Sitten ku lähin poliisit oli kytikses, pysäyttivät mut, just ku oli tulleet ulos maijjasta nii päätin paeta, 3 kertaa polkasin et lähti käyntii ;D ajoin kapealle metsä tielle joka on jotain 5km pitkä mut vie mun kodin lähelle. Sitä tietä pitkin ajoin 70km/h nii ei maija kauaa peräs pysyny, onneks ei kiinan paskasta kone simahtanu :DD

        Se on taas luonnonvalinnan aika tehdä osansa. Muistakaapa pojat elinluovutustestamentti.


      • poliisi ystäväksi
        fpoipoaipu kirjoitti:

        Se on taas luonnonvalinnan aika tehdä osansa. Muistakaapa pojat elinluovutustestamentti.

        Ei oo iso juttu pyytää siltä soramontun tai sänkipellon omistavalta jyväjemmarilta lupaa ajeluu. Täällä ainakin pojat rällivät - ja luvan kans. Ei tarvi pelätä poliisia muuten kuin jos isäntä pyytää puhalluttamaan ajelijat.


      • Poliisin veljenpoika
        poliisi ystäväksi kirjoitti:

        Ei oo iso juttu pyytää siltä soramontun tai sänkipellon omistavalta jyväjemmarilta lupaa ajeluu. Täällä ainakin pojat rällivät - ja luvan kans. Ei tarvi pelätä poliisia muuten kuin jos isäntä pyytää puhalluttamaan ajelijat.

        Joo on todella pieni vaiva käydä kysymässä luvat ajeluihin maanomistajilta taikka alueiden haltijoilta. Ja kun hoitaa hommat huolella, niin pääsee helposti ajelemaan jatkossakin.
        Poliisia ei kannata pelätä ja lähtee karkuun, silloin vaan järkkää ittesä pahempaa liemee, jos on jo lirissä vähäsen. Harva pakoreissu onnistuu (sisäpiiri tieto!!!)


      • Homot
        fpoipoaipu kirjoitti:

        Se on taas luonnonvalinnan aika tehdä osansa. Muistakaapa pojat elinluovutustestamentti.

        Ite ajoin pv 150 kyttii hameen ja ammuin 2 kyttää


    • wroom--

      Kyllä olen. Ajoin kaverin 450cc ktm exc:llä mp-kyttää karkuun, vähän matkaa ajoin tiellä ja vauhtia sellanen 100km/h mut sitten pujotin mettään polulle eikä saanu kiinni hahahahahaa ja kerran oon ajanu suzuki pv:llä jossa 80cc kone ja tappivirit eikä saanu maija kiinni ajoin tiellä ja käännyin prisman pihaan ja menin rekan taakse piiloon :DD

      • NÄIN ON

        niin kannattaa mennä piiloon. itekkin kylällä olin 125cc VIKINGILLÄ kylällä. ja pollat tuli nurkalle, kaveri keuli mankilla vastaan ja ottivat sen kiinni. Ni minäpä nokkelanapoikana työnsin VIKINGIN puskaan ja ajotakit vaan sinne! JA EIKU KYLMÄRAUHALLISESTI KYTILLE PUHUMAAN ;D


      • tussujesse.
        NÄIN ON kirjoitti:

        niin kannattaa mennä piiloon. itekkin kylällä olin 125cc VIKINGILLÄ kylällä. ja pollat tuli nurkalle, kaveri keuli mankilla vastaan ja ottivat sen kiinni. Ni minäpä nokkelanapoikana työnsin VIKINGIN puskaan ja ajotakit vaan sinne! JA EIKU KYLMÄRAUHALLISESTI KYTILLE PUHUMAAN ;D

        "oon ajanu omalla 85cc kx:ällä ja isseen 250cc ktm:ällä (crossi) pakoon ihan maantiellä... oli siinä joillaki sunnuntai ajelijoilla ihmettelemistä!!!!!! toki mä ajoin sitte johonki mettä reitille niin ei poliisit enää löytäny XD paljohan tollasesta tulis sakkoja "


        On siin NIIQU IHMETTELEMIST NIIQU SIT VITTTUU KÄVI NIIGU HOMOTNETIS NIIGU MOTOTNETIS JA SIT NIIGU AJOIN NIIGU MUN KOOÄKSÄL JA IHA VITUSTI NIIGU REVITTELIN JA GEULIN JA NIIGU NIIGU.

        mis mun vanhemmat oli? ai nii ne oli ryyppäämääs niigu kakkapasone.


      • järjen ääni

        en suosittele pakoon ajamista vaikka itelläki viritetty mopo :D varsinkaa jos teillä on rekkari mopossanne sillä kytät saa sen yllättävän helposti ylös. Niide autois on helvetin kirkkaat valot et näkee vaik on kui hyväs kulmas rekkari. ja vaik ajelisitte crossil, nii kyl ne tuntomerkit yleensä saa ylös. Ja pahimmassa tapaukses saa kiinni. Mutta tosiasia on, että jos vaan on munaa ajaa ja uskaltaa mennä mettään ja ojien yli jne. niin pääsee poliiseja karkuun. Eri asia on se, jäätkö siitä kiinni vai et. ei siitä silti kauheeta sakkoo tuu loppujen lopuks vaik sit jäisitki kiinni, että senku ajelette pakoon jos on rikas perhe. Onnee yritykseen, onneks ei oo ite vielä tarvinnu ajaa pakoon. :)


      • hsdghsdf
        järjen ääni kirjoitti:

        en suosittele pakoon ajamista vaikka itelläki viritetty mopo :D varsinkaa jos teillä on rekkari mopossanne sillä kytät saa sen yllättävän helposti ylös. Niide autois on helvetin kirkkaat valot et näkee vaik on kui hyväs kulmas rekkari. ja vaik ajelisitte crossil, nii kyl ne tuntomerkit yleensä saa ylös. Ja pahimmassa tapaukses saa kiinni. Mutta tosiasia on, että jos vaan on munaa ajaa ja uskaltaa mennä mettään ja ojien yli jne. niin pääsee poliiseja karkuun. Eri asia on se, jäätkö siitä kiinni vai et. ei siitä silti kauheeta sakkoo tuu loppujen lopuks vaik sit jäisitki kiinni, että senku ajelette pakoon jos on rikas perhe. Onnee yritykseen, onneks ei oo ite vielä tarvinnu ajaa pakoon. :)

        Lähes kaikki jää kiinni, joko poliisit ajaa teiät kiinni tai sitte ne näkee kilven. Toiseks ne mp-kytät osaa ajaa 99% suuremmalla todennäkösyydellä huomattavasti paremmin ku kukaa teistä.


      • trjrjkrotko
        järjen ääni kirjoitti:

        en suosittele pakoon ajamista vaikka itelläki viritetty mopo :D varsinkaa jos teillä on rekkari mopossanne sillä kytät saa sen yllättävän helposti ylös. Niide autois on helvetin kirkkaat valot et näkee vaik on kui hyväs kulmas rekkari. ja vaik ajelisitte crossil, nii kyl ne tuntomerkit yleensä saa ylös. Ja pahimmassa tapaukses saa kiinni. Mutta tosiasia on, että jos vaan on munaa ajaa ja uskaltaa mennä mettään ja ojien yli jne. niin pääsee poliiseja karkuun. Eri asia on se, jäätkö siitä kiinni vai et. ei siitä silti kauheeta sakkoo tuu loppujen lopuks vaik sit jäisitki kiinni, että senku ajelette pakoon jos on rikas perhe. Onnee yritykseen, onneks ei oo ite vielä tarvinnu ajaa pakoon. :)

        Mopolla on hyvin suuret mahdollisuudet paasta poliiseja karkuun miksi jattaisit kayttamatta?? Taa poliisia karkuun ajaminen mopolla on joka pv toimintaa vuosaaressa.


      • tere ;D
        hsdghsdf kirjoitti:

        Lähes kaikki jää kiinni, joko poliisit ajaa teiät kiinni tai sitte ne näkee kilven. Toiseks ne mp-kytät osaa ajaa 99% suuremmalla todennäkösyydellä huomattavasti paremmin ku kukaa teistä.

        niihän se on. mutta miettii pystyykö sellasella poliisin katupyörällä ajelemaan maastossa :D eihän semmosella pääse missään kuravellissä mihinkää toisinku just jollain rossipyörällä. mut maan tiellä ei oo mitään saumoja mp kytälle


    • dnlhmnb

      ajoin suzuki s1 80cc joka kulkee noin 80-90km/h (mitattu tiellä olevalla nopeustaululla)
      lähdin sukulaisten luota ja painoin kaasua pohjaan ja vastaan tuli tutun näkönen auto ja katoin taakse VOI VI**U poliisi noh ei sen kummempaa kun ajaa äkkiä mettä tielle ja sieltä bongasin hyvä piilon ja sitten noin 20min jälkeen taas takas ajaan pelkona vaan oli se että ne saatanat olis tullut vielä vastaan :D

      • werafa

        menin polkupyöräl mettätietä karkuun. vauhtia oli noin 20km h ja kyl kytät jäi nuolee näppejää








        ps.ajoin imurilla päin seinää


      • http://www.autostudi
        werafa kirjoitti:

        menin polkupyöräl mettätietä karkuun. vauhtia oli noin 20km h ja kyl kytät jäi nuolee näppejää








        ps.ajoin imurilla päin seinää

        pierasin vessas ni poliisit tuli peilin läpi ja ampu mut ja mun paskat ne vissii söi


    • typeryksiä ootte

      nii kaveri ajo kerran poliiseja karkuun 600 kuutiosella kyykkypaska pyörällä.poliisien mukaan oli ajanut n.180km/h metsään.ite ei sitä muistanu ku sairaalasta heräs mustelmilla mutta siat sille kerto.toinen kaveri ajo autolla poliiseja karkuun mutta siltä löyty sieltä pakusta moottoripyörän lisäks puol kiloo piriä ja 4.5 kg pilvee..kotietsinnässä haulikko ja hormooneita..sai 5 vuotta linnaa..elikkä se ajo autolla moottoripyörä takaronkissa poliiseja karkuun..oli mulla yks kaveri joka huvitteli sillei että ajeli sen viritetyllä pv:llä pitkin kaupunkia sen takia että se pääsis ajaa poliisia karkuun.mutta kyllä se useasti kiinni jäikin..lopettakaa hyvät ihmiset ajoissa tollane pelleily että pitää ajaa poliisia karkuun..niillä o yli tuhat kuutioset prätkät alla ja yli tuhat kertaa enemmä ajokokemusta ku teillä.siinä ei käy ku huonosti jos noita hommia harrastaa..

    • asgbdzfhbgdvf

      vitun pellet

      tosi kova äijä juoksee poliisia pakoon

    • hbte

      Mä ajoin mun derbillä poliisia pakoon. Mul oli enska mopo ja si sil poliisil oli kyykkypyörä. Mä menin sellaselle tielle, mikä on vähä niinku endurorata. Sitte siinä yhes hyppyris se poliisin pyörä meni paskaks, arvaa repesinkö :D?
      Ja kilpiikää ne ei saanu selville, koska teippasin sen etukätee maalarinteipillä nii, et sitä ei näe. Sit se lähti juosten perää, muttei saanu kiinni :DD
      Mopo oli
      Derbi SENDA XTREM R ´10. Vireinä oli teinikitti, isommat välit ja isompi suutin. Kulki mittarii 88. ;D

    • JariPaulmanTervakosk

      KERRAN OLIN KAUPAS JA OTIN ES VAIKKA OON 14 JA SE ON 15 RAJOTETTU JA KAUPANTÄTI TULI NIIN LAITOIN SEN TAKAS HYLLYYN JA L'HIN Derbi SENDA XTREM R ´10. Vireinä oli teinikitti, isommat välit ja isompi suutin. Kulki mittarii 88. ;D:LLÄ PAKOON MUT SIT TULI PUNASRT VALOT JA PITI PYSÄHTYÄ MUT MENIN SIT KOTIIN KUUNTELEEN JUSTIN BIEBERIÄ JA PELAAN RUNESCAPEA!

    • mävaantässä

      olen

    • asdasdrff

      Ite en oo, mut meidän kyläl yks jätkä veteli dt:llä yks kesä posliineja pakoon jotain kävelytietä ja kapeen sillan yli, josta maija ei mahtunut. Olin siin vieres kattomassa kun se ajo siit sillan poikki ja sitten ne poliisit ajo siihe ja toine nous autosta ja huusi: ''VITTU!'' :D

    • gwertygggg

      EI kannata missään nimessä ajaa karkuun. Poliisi saa varmasti mopon kiinni ja se lisää sakkomäärää.

    • kpmdskpmdskpmkpmfdsa

      ajoin yyber viritetyllä suihkumoottori peevellä karkuu poliiseja ja oli kaikki kopterit perässä ja tankki kurkisti kulman takaa mutta ajoin kotiin ja sitten heräsin ojassa naama veressä ja totesin "SES!" (= suomen elokuvasäätiö) ja laitoin suihkumoottori orionin käyntii ja lähin poliiseja karkuu ja ajoin kotii ja menin koneelle juomaa eeässää ja kirjottamaan suomi42

    • gfrw

      oon kuullu että pv:llä pääsee kaikkein parhaiten poliisia karkuun johtuen hyvistä ajo-ominaisuuksista, pienestä koosta ja heittopenkistä.

    • kauden aloittanut

      Taitaa jotkut kompensoida lyhyttä munaa täällä sivulla... No ei mitään, senkun vaan perseilette korttinne/terveytenne/henkenne pois. Hieno varmaan lesoo kaikille että pakenitte poliisia, antaa tosi miehekkään kuvan... *sigh*

      Ihan tuli just mieleen, näin tossa tänään ehkä surkeimman pakoyrityksen ikinä. Joku skobajonne ajo kävelytiellä, sit siihen sattu just maija kohalle... Eihän tää totellut pysäytysvaloa, senkun jatko suoraan... Ite ajoin mp:llä vierellä koko matkan, ilme oli aikalailla :'D... Ja kyseessä oli nopeudesta päätellen vakio/lievässä virissä oleva skootteri... Aika turha tapa päättää vuoden ajelut...

    • Jeajeajeajeajeajeaje

      Samakai tuo on ottaa kilpi pois ja ajella sitte kylillä kyttiä karkuu. Saa ne tunto merkit mutta ei kilpiä :)

    • Janne78.

      Teille pitäisi jonkun antaa selkäsauna kun tunnutte olevan sen verran villejä ettei niinkun mitään rajaa ja sanon tämän ihan perkele tunteella.
      Jos 15-20v pikkupojalla pitää oikein monttupyörä olla niin on se nyt jumalauta kun ei talon isännät saa pidettyä apinoitaan edes siellä soramontulla jos niillä ajelee.

      eli älkää te täällä huudelko mitään kun itse pelleilette vitun ääliöt!

      • Janne78.

        Kerran paskoin housuuni kun näin poliisit siwan pihassa. Harmikseni vain istuin silloin linja-autossa. Jouduin korvaamaan kanssamatkustajille haisevasta kyydistä sillä lailla että piti mennä linjurin eteen seisomaan kun kuski ajaa päälleni. Ja kuten tekstestäni voitte päätellä että huonostihan siinä kävi,vieläkin valuu kuola pitkin näppäimistöä kun sain tällin pahan päähäni.


    • umadbrah

      Ajoin kerran riejullani, poliisit tuli vastaa, ei tullu perää ku osaan ajaa.

    • Janne78.

      "Kerran paskoin housuuni kun näin poliisit siwan pihassa. Harmikseni vain istuin silloin linja-autossa. Jouduin korvaamaan kanssamatkustajille haisevasta kyydistä sillä lailla että piti mennä linjurin eteen seisomaan kun kuski ajaa päälleni. Ja kuten tekstestäni voitte päätellä että huonostihan siinä kävi,vieläkin valuu kuola pitkin näppäimistöä kun sain tällin pahan päähäni. "


      Ai että kuola ihan valuu kun saa "tällin päähän" :) sinähän taidat olla oikein sairaanhoitaja kun noin hyvin tiedät sivuvaikutuksetkin. Bravoo!
      Ja ihan tiedoksi jätkille:

      Vain paskahousut ja pelkurit ajaa poliisia pakoon :) Minä itse ajoin 80cc pv:llä ja poliisit ajoi takana, laittoivat vilkut päälle.... jatkoin muina miehinä rauhallisesti ajoani vaikka olivat nähneet kun revittelin.
      Siinä sitten pysähdyin niille ja kuuntelin mitä niillä oli asiaa. Kyselivät nopeudesta ja sanoin että 50-60km/h. Epäröivät siinä hetken että kun ei lähistöllä ole mitään sopivaa tietä testata niin pitäisikö jättää väliin.. sitten toinen keksi että onhan tuossa tuo yksi hiekkapätkä.... ja siihenhän sitä sitten päädyttiin että testaamaan rupesivat.
      100kg poliisi ajoi osakaasulla mun pv:llä 3 pykälä kytkettynä 73km/h mittariin jota itse seurasin samalla kun testasi. sanoi että olisi päässyt kovempaakin ja nelosta ei uskaltanut kokeilla :)
      kamat oli Malossin 80cc pytty, 20mm dellorto, Tehoputki ja välitykset 15/32.
      En mä tiedä miksi mutta poliisi merkkasi elopainonsakin siihen sakkolappuun jota hieman huvittuneena katselin :)
      Ja laskuahan siitä tuli.... jonka aikuisena 26 v miehenä maksoin toki itse omalta tililtäni.

      Ja jo seuraavana päivänä ajot jatkui normaaliin malliin :)

      Ja aina kun on poliisiauto takana näkynyt niin en ole lähtenyt karkuun, koska en halua olla paskahousu.

      Kuinkas monta pelkuria täältä löytyy? Pelkurithan tapaa yleensä jutellakin ilman nimeään ja pölliä toisten osia selän takana ja soitella sen jälkeen salatusta numerosta että kylläpä sitä nyt ollaan niin "kovaa jätkää" :)
      Kuka on ja kuka ei......

    • 7vJonne

      joo totta helvetis oon, ikää oli jotai 7v. 600 kuutioisel suzukil ilman kypärää ilman kilpiä keula pystys 60 maijaa peräs keskari pystys kyrpä korvas 300 lasis keskellä tietä.

    • J78.

      Lisäisin vielä ( saanko lisätä? ) että tuo Malossin pyttyni oli normaali Malossia tehokkaampi. Siinä ( ehkä ) oli alkuperäinen läppäkanava, pytty oli viimeisessä koossa pikkasen viilattukin, vääntöä oli todella hyvin.
      Varmasti kiersi enemmän kuin kaupasta ostettu 50mm koon Malossi.

      Olin huomannut, että erojahan noissa Malossi valurautapytyissä oli... ilman läppiäkin tämmöinen pytty, jota itse käytin, niin siinä oli imulaippa aika raisua kokoa verrattuna näihin normeihin. Pytty oli ehkä "CDC" mutta en osaa varmaksi mennä sanomaan, koska merkintä oli viilattu pois pytyn sivusta.
      Isoilla rattailla ja isommalla kaasarilla olisi varmasti saanut tuolla kulkemaan 100-120km/h riippuen minne kierrosalueelle kykenisi vetämään... sopiva tehoputki, 24-26mm kaasutin ja jos vääntöä löytyy vielä hivenen korotetuilla aukoillakin niin kulkisi varmasti aika pirun hyvin.

      Tehokkaimpia pyttyjähän tämä oli, ehkä jopa Autisaakin tehokkaampi.

      Autisahan oli viilattuna aina kova sana viilatun Malossin kanssa, näistä riitti kiistelyä kumpi kulki paremmin.
      Jossain 52mm koossa hyvin ja siististi viilattuna yleensä potkua tuli kunnolla.

    • .20

      Ei kokonaan liity aiheeseen, mutta perjantaina ajoi corollalla poliisia karkuun ensimmäistä kertaa. Jännitti aivan h#lvetisti. Onneksi asiaa helpotti pakoputkenpäähän laitettu polkupyörän sisäkumi. Ainakun kiihdytti niin rupesi naurattamaan se rääkyminen.

      http://www.youtube.com/watch?v=ieJUP9O9RG8

      Samalla tavalla rääky oma corolla:)

    • Niihä ne kaikki.

      Joo ja mä hei ajoin paten pv mis on ainaki 18 vaihdet jotain 500 ja keulapystys es kädes ilman kypärää vittu varmaan 15 maijjaa peräs ja pääsin karkuu ihan saatanan hyvi vai! -.-.-.-.-.-.-.-

    • jeesmäeasfdas

      Ajoin kerran polkupyörällä missä oli yamahan 1000cc 4 tahti kone. Poliisit tuli perää, no minä näytin keskaria ja pistin kaasun pohjaa. Keulitin ainaki 5 km poliisit perässä, otin vielä videotakin. Sitte käännyin mettään ja ajoin sieltä reitin, vauhtia oli 100km/h, oli siinä pujottelemista ettei osunu puihi. Ajoin himaan, pistin pyörän tallii, ja lähin muina miehinä kylille kävellen. Poliisit tuli kysyy et "ootko nähny sellasta kaahailevaa mopoilijaa?" vastasin siihen että "Joo se meni äsken tästä ohi tonne päin". En jääny kiinni. Vitun poliisit hahahahahah.






























































      Ette kai te uskonu?

    • kgjbfdob

      ei kannata ajaa poliiseja karkuun jos on vaikka moottoripyörä poliisi ja meet mettää karkuu ne tulee peräs vaikka puuhun ja jos se kaatuu ni joudut korvaa katteiden naarmut jne,,,,

    • J78.

      Kyllähän siitä aina sakot seuraa, sitä on turha kiistää... eli mun neuvo on ainakin se että riippuu missä ajat.
      Meilläpäin MP poliiseilla ei ole mitään enduroja vaan isot pyörät joilla ei ole asiaa mettäpoluille saati pellolle.

      • J78.

        Muutama vuosi takaperin taisi yksi kyttä menettää henkensä kun mopopoika kiiti viritetyllä pv:llä pitkin peltoa.. eivät antaneet millään periksi.


      • ergergrtg

        mp poliisit tulee perässä vaikka puuhun


      • jepppppppp
        ergergrtg kirjoitti:

        mp poliisit tulee perässä vaikka puuhun

        kaverikin ajoi mopolla karkuun niin mp hyppäytti hiekkamontun pohjalle. karkuun pääsi mutta "kaveri" kärtsäs verot tuli jne


    • ladaperkele
    • ihqudaa-aa

      joo mä ajoin monkeyl 59 km/H sit jammu pysäytti mut ja sano et mikset ostanu yamahaa ja pamputti mua sen rauta munan kärjel perseesee. seuraavana päivänä menin sit ja ostin yamaha v-maxin ja menin leikkaa jammun pippelin irti. jaa tän on täysin totta.PS jammulla oli sieniä munan varressa ei ollut ilmeisesti vuosiin pessyt.

    • joelm

      Mä kuulin että Poliisi ei saa jahdata jos karkuun ajajalla eiole kypärää. Miksette heitä kypärää vittuun ku lähette pakoon ajamaan... vaikka johonkin mettän reunaa ja haette sieltä kun pakoon ajo on päättynyt

    • tjaajaa

      Puolet näistä ei oo ees totta... On sitä itekki joskus poliiseilta mopolla karannu. Mut kemmulla ei niinkään tarvinnu enään kun on kisapeli kilvissä.

    • Saigmrebnu

      vittu kerran eletään ja mopo ikää ei oo kauaa vittuku maija näkyy niin kaasu pohjaa ja keskari pystyy =D

    • sellanenkuski

      mopoissa ei hirveesti hyödytä jos kaasun lyöt pohjaan =). Hei haloo :) Joku exc smr wr dx tms niil on kivaa vittuilla poliiseil :)

      • ..............

        Jos sulla on tarvetta vittuilla poliiseille, niin sulla ei ajotaito riitä. ;) Paitsi jos suunnistat paikkaan jossa poliisisedän vehkeellä ei pääse eteenpäin. Työtään ne tekee.


    • emmä tiiö

      no mulla oli semmonen rieju mopo ja ajoin yhtä isoa tietä aamu yöllä kaveri kyydissä ilman kypärää ja sitten ei ollu valoja ja poliisit laitto hälytys valot päälle

    • kuningasmorjes

      ajettiin kaverin kanssa kävelykadulla keskustassa mopoilla , vauhtia oli n. 50-60km/h. viereisen jäätelöbaarin edustalla oli poliisiauto , ja poliisit sen vieressä. ajoimme n. 300m päähän parkkiin kirjaston eteen. varmaan 5 minuutin päästä samat poliisit ajoivat ohi ja katsoivat mopojamme samalla. vittuku pärisi :)

    • laidjaga

      Eipä ole tarvinnut, niin hyvä, kun olenkin niitä pakoilemaan.

    • vercosto

      On muuten useella toi Samurai 110cc :D hyviä muistoja juu kun kävin testailemassa kiinanihmettä ja poliisi tuli vastaa. No ihan rauhassa ajelin siinä, paskalakki kattoo ikkunasta että jaahas offroadilla yleisillä teillä ja alkaa kääntään maijjaa, nii lähin hanaa hiekkatietä suoraan enkä tiennyt reittejä kylläkään kun oltiin tädillä. Ajoin jonkun puuvajan tai vastaavan taakse yhen haarautuvan tien päässä ja venasin et sinivuokot ajaa ohi ja lähin takas. Kyllä on helmi jännitys siinä hommassa :D

    • äksdee123321

      Kaverilta kuulin että joku oli ajanut ihan paskat housussa joskus vakiomankilla kyttiä karkuun niin ne kytät oli huutanu ikkunasta: "Pysähdytkö vai laitanko kakkosen päälle?". XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDX:D:D:D:D:D:D

    • tommska

      xd läppä toi :DD
      Noh mikäs siin sit jos mopo kulukee :D

    • Karkun with ES

      Mä oon ajanu kerran karkuun. Derbi DRD Racing -07 50cc kulki silloin 80km/h. Tulin pikkukylän keskustasta ja olin menossa liikenneympyrää päin ja maija tuli justiin ympyrästä ja vauhtia oli joku 70km/h sillä hetkellä ja tottahan ne sitten lähti perään! Onneksi olin ollut juuri mettäs ajelemas ja oli rekisterikilpi ihan paskas niin ei olis haitannut vaikka olisin pärrännyt 20km/h, mutta ajoin kuitenkin silloiset huiput eli ton 80km/h kylän asuntoalueelle jossa nämä sitten melko nopeasti jäivätkin kun ei maijalla niin nopeasti käännytä kuin mopolla! Sieltä ajoin mettään ja sieltä kotiin! Aika nopeasti oli tilanne ohi, mutta kyllä oli jännää! Vois ottaa joskus uusiksi (=

    • masai97

      mopolla en ole koskaan mutta ku 12v olin ja oli mönkijä tollane 110cc joku kiinan ihme GTX joku tollanen niin ajoin maan tiellä ja ajattelin että voisi ajaa vähä pidemmälle sinne maan tien loppuun joku 2km matkaa sinne niin sitteku rupes alsvalttia näkymään ajattelin kääntyä siinä asvaltilla niin maija meni ohi kylä kyttäs kaua mua tuli melkee paskat housuu niin jäin jumittaa siihe 10 sec paikalle painessa sitte käännyin ja laitoin kaasun pohjaa ja melki kaaduin ojaan sillä mun mönkiällä :d että joo aika kova 12v jonne tarina :D

    • rdgefghtredgrgreg

      en se nyt ole paskahousu joka lähtee karkuun se on vähä niikin jännistystä elämähän:) Itse ajoin kilvettömällä peeveellä noin 50 ja poliisi pysäytti, ei ollu korttia eikä mitäään.No sitte kyselivät kaiken oleellisen ja sakkoja tuli 23 e vaann, todellakin ihmettelin summaa. PS: nykyään karkuun ;)

    • derbimies

      itse oon ajanu derbi xtreme sm 05 poliisia karkuun ainakin 5 kertaa! 80KM PAINELIN METTÄ TIELLE YLEENSÄ JA OONHAN NIITÄ AJETTU KAVEREITTN KANSSA KESKUSTASSA PÄÄSEE HELPOSTI KUN PYSTYY SMOTOILLA KANTTAA JA JOKU TÄÄLLÄ VÄITTI ETTEI PÄÄSE MUKA MP POLIISIA KARKUUN KAVERINI AJOIN TEMMILLÄ 2 MP POLIISIA KARKUUN KEULA PYTYS! JA SITTEN OON AJANU KAVRIN APRILLIA RX JOKA MENI 130 JA LEIPO EI OLLUT KILVIS LÄHIN VAAN JUOOKSEE METTÄÄ! melkein sa kiinni ... ei poliisia karkuun ajamine vaikeet< oo ite harrastan nykyää ktm exc 125cc kilvettömälä kotarilla poliisi kiusaamista!

      • jooo

        oot kova jannu.


    • fuckbusted

      Ite lähin pevatilla keulien poliisia pakkoon sai kiinni = 100€ sakot

    • f

      ite menin samurai 50cc

    • pojesg

      ajoin 1000 cc gsxr ällä karkuun, tosin pakua keskellä kahta keltasta viivaa noin 200-230, tietty paku katos näkyvistä ekan 500 metrin jälkeen ku ei oikeen voinu autoja ohtiiaa, mutta jatkoin silti joku 5km samaan malliin ette vaan tuu muita vastaan tai pärrä sikoi :D:D kaannattaa lapset ostaa 600cc tai isompi, sillä pääsee :D

    • PV:LLÄ KARKUUN

      Itekki ajoin pvllä poliisia karkuun keväällä.kaverin kans tulin just isoatietä ja just keuliin nii kuinka ollakkaa poliisit oli edellä. Eka pysäytti kaverin (olin n 50m edellä) muttakun näki että vedin upit oli nopiaa perässä varmaan 5sec ja oli ihan perseeskii maijja :D Ei muuta mutta ei ollu korttia nii en jaksanu jäädä siihe. ei ollu pv:ees muutaku 50cc, tehari ,14mikuni ja jotain tollaista

    • GFNOOB,ESJONNER!

      HA! kerra vedin mun varastetul tummanharmaal bmw325 kyttii karkuu painoin semmoset 180 keskustas, pääsin kyttii semmoset 400m karkuu ja päätin vetää kaupan pihalle... siihe ajoin ''mun'' auton ja ite hyppäsin hiekkaboxii piiloo (kytät ei nähny mua). Sit ne kytät tuliki ja molemmat lähti metsää juoksemaa ja jätti ovet auki, siin sit kelasin et vois syyhkii kyttä auton, no se tuli sit tehtyy! hyppäsin kyttäautoo ja piuhoist vaa käyntii. sit toine kyttä hiffaski mut ku olin saanu auton käyntii, näytin vaa keskarii ja kytät kiros siel ulkon ku maailmanloppu oli tullu!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:::::::::::::D:DDDDDD:D:D:D:D:D:D:D

    • Honda CR 125cc

      Joskus viime kesänä ajelin Honda CR 125 crossilla kylille kauppaan, nii joku oli vissii siinä välissä pirauttanu poliisille. Just ku pääsin pihalle ja olin hypänny crossin päälle nii eikö sieltä jo musta maija tuu, vilkut pamautti heti päälle ku näki että alan polkee käyntiin. Voin sanoo että paska tuli melkei housuun, ja loppujen lopuks työnsin koko paskan käyntiin :DD
      Sitte alko jumalaton viis kilsaa kotiin päin maantietä pitkin pullot kädessä ja poliisit perässä... Vauhissa kumminki sain repun otettuu ja laitettuu pullot sinne ja vähän ajan päästä kurvasin mettä reitille about 100m nii ylämäkeen alko jostaki syystä booaamaan nii aloin vaa kirota että nyt et perkele jätä tähän...
      Vähän ajan päästä loppu ja matka jatku kunnon offroad menolla.
      Sitä en ala enää uudestaan tekemään, ihan heti ainakaan ja sillä pyörällä D:

    • bvjk

      ostin kerra 1 ES ja jäin poliisille kiii ku oli penkin alla. Vittu et kuumotti

    • LaboZ

      :D joo tosiaan en suosittele ainakaan ajamaan crosseilla kaupungilla..ite just toivun aivovammasta joka tuli kun sillä kiinanvehkeellä olin liikenteessä ja auto hyppäs kolmion takaa eteen...eihän se kolari mun vika ollut mutta kusessa olen :)
      ps. sairaalaruoka on hyvää

    • herpesderp

      MEITSI AJO KYTTII KARKUU MUN TAPPIVIRI JAMMY DT:LLÄ, isompi suutin, välit ja tehari, mittari näytti 90 :DDDDd sit laitoin es tankkii ja koko paska hyyty ja levis tielle, sit tapoin vastaantulleen pyöräilijän :DDDD lähin sil pyöräl mettäreittii karkuu ja sit ku olin eksyttäny fobat ni heräsin ja tajusin et pelasin gta :DDDDDderp

    • Joni58050

      Pari vuotta sitten kun ei ollu viel mopokorttia niin ajelin padasjoella, jossa ei siis ole poliisilaitosta, niin sitten sattukin tulemaan vastaan ja tottakai se käänty mun kovaäänisen, maalatun mankin perään. Huiput siinä härvelissä on n. 105 km/h eikä korttiakaan ollut niin pakkohan sitä karkuun oli yrittää. Nopeasti lähdin karkuun ja kun pääsin kääntymään niin ei muutaku puskaan ja moottori sammuksiin. Poliisi vaan ajo ohi. Tuli kyllä hihiteltyä että sellanen temppu toimii näitä suomen tyhmiä poliiseja vastaan. Eli jos ne olisi sattunut katsomaan sinne pusikkoon niin oisi kyllä varmasti nähnyt :D

    • The wise one

      Itsehän vedin 70km/h tutkaan kun poliisi tuli vastaan, peilistä näkyi kun pollari meni pysäkille ja koitti u-käännöstä vetää niin käännyin oikeelle ja kääntelin jonnekkin ihme paikkoihin jonne en koskaan ollu menny ja sitte katon taakse jossai vaiheessa ku oon jo piilossa nii väärään suuntaanhan ne rupes mua seuraamaa :D Pää kylmäksi vaa nii kyllä aina parilta paskalakilta pakoon luikertelet

    • betarr

      itehä en oo viel kerenny, kuhan saan jonkun vehkeen millä ajaa karkuun nii pakko lähtee jos tulee pollarit kohalle :D jännää tuo poliisien pakoilu :) vituttaa se että jotkut tulee vinkuu "oot kova ajat poliiseit karkuun" eivät vaan ite uskalla

    • piikkiristi

      Juu ajoin 125 kotaril, joka tosin kulkee melekee 150 km/h, nii neljäkympi suoral sellaset reilut 65 km/h tutkaa ja sit kattelin taakseni ni siellähän se maija ajeliki kiihytin vauhtiini ja yhest mutkast tulee mpkyttä ja sittee ajoin sellaselle asuinalueelle ja sielt portaat alas nii ei ees mp tullu enää perää :D

    • fuck the police

      Joops ite oli koulun pihalla joskus syksyllä ajelin keeway ry6 keulin joku 25m ja katoin sivulle niin maija perkele siinä ei muutaku kaasu pohjaa ja koulun taakse metttää...:DD kuumotus oli kohillaa...

    • MAnu LohJAlta

      pistin ite Jupiter polkupyörällä ilman käsiä kyläpilistä, poliisit näki mutta ei uskaltanu lähtee perään. mulla oli sillo ES. ja mun kaveri ajo raktorilla tiell(12v) ja poliisit ajo perää sitte ne otti sen raktorista ha pisti autoo vaste ja... melkee tonnin sakot

      kullimunart" LEEEEEEEEEERRRRRRRSSSSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIIIIII
      trollliilersssiii
      eikö ärsytä
      se melkee ajo jupiterillä kuuseen(kuseen)
      apinat osaa hieroa ulostetta
      VVVVVIIITTTUUUUUUUUUUUUUUUU

    • huolestunut8

      ite vetasin tutkaan honda cr 80r:llä crossilla jäänkö kiinni siitä?

      • syytä olla

        varmasti


    • ACABz

      Monkey 150cc Lifan, maija vastaan 80 alueella, heittivät uukkarin vilkut päälle ja meitsin perään, 100 lasiin ja kilsan päästä metsäpolulle ja pururadalle pujotteleen, sinne jäi fobban maija jälkeen ku tikku paskaan vittu ACAB

    • yoloswag3

      ite olin ajelemassa lifan125cc mankilla :D kouluun, sivari maija ajoi edessäni enkä tiennyt sitä. en pysähtynyt stop risteykseen, laittoivat pillit päälle edessäni ja koittivat ohjata tien sivuun. heitin nopeasti U käännöksen ja menin lumisen ojan läpi pyörätielle (meinasin lentää tangon yli :D) ajoin piiloon vanhan rakennuksen taakse jossa olin jonkun aikaa.. en uskaltanut enää kouluun lähteä ajamaan joten lähdin kotiin vastaan tuli mondeo :o lisää kaasua ja äkkiä kotiin en jäänyt kiinni..:D:DDD

    • 5+20

      Ite pakitin kerran poliisii pakoo moottoritiellä vakio derbillä. Oli ihan hauska kokemus. Samaa tasoa mitä nää kaikki muutki tällä palstalla.

    • eshyvääxdd

      joo mää ajoin mettäpolulla ja mp kyttä tulivastaan se huus että vitun jonne ja ajoin pakoon samurain 50cc kakstahti tehopelillä kulki jotai 30 ni sit se leikkas kii täydestä latingista ja koko moottori meni ihan paskaks. otin takavanteesta kii ja vaihoin se samurai vantee siihen mp kytän vanteesee. se poliisi yritti pidättää mua mutta sanoin että es on hyvää ni se poliisiki alko juomaa es. sit lähin juoksee pakoo ja se mp ei kulkenu samurai vanteella :)))))))

      • ktmMiesxD

        Mul oli crossi mut ei korttii. Ajoin aina pihal mut sit kerran lähin vetää tielle ja just silloha poliisit tulee perästä mut ei ne pysäyttäny vaa meni ohi ku pysähdyin :D


      • :D:D
        ktmMiesxD kirjoitti:

        Mul oli crossi mut ei korttii. Ajoin aina pihal mut sit kerran lähin vetää tielle ja just silloha poliisit tulee perästä mut ei ne pysäyttäny vaa meni ohi ku pysähdyin :D

        Näin kerran ku mopoo jahtas poliisi nii se mopo vetää turvallee sinne ja se poliisi ajaa semmosee pienee töyssyy pienel vauhdil ja kaatuu myös :DDDD


    • yasuni cros ml

      Joo itellä on iha persus 50cc derbi yasuni putkella rajoottamaton cdi ja 14/58 välit kulkee sen 85 gpsii mitattuna omaa mittarii jos oikee huudattaa nii ehkä 90 mutta joka tapaukses viime kesänä kaverin kans pyörittii siinä kylällä ja vedettii kylän läpi jotai 70 40 alue :D ja poliisit tulee vasta ja kääntyy heti perää ei muutaku timmi pohjaa ja kylän toisee päähä sielä on semmonen justii autolla vielä pääsee aika kapee tie no se tie sitte loppuu semmoseen kävely siltaa jonka jälkee alkaa taas tie josta ei vitullakaa enää pääse etee päin autolla poliisit jäi siihe ja vedettii kaverin kans sitte jonku tunnin jälkee takas kylälle ja kuultii että sinne oli tullu kuulemma mpki jossai vaihees sitte oltaas oltu kuses jo se olis perää lähteny sitä ny ei vitullakaa karkuu pääsis :D ja itellä ei ikinä kesällä oo kilpi kiinni siltä varalta että poliisi lähtee perää ja onneks kaverillaki kilpi sellaases kulmas ku se oli keulinu siinä parkki paikalla justii ennen ku lähettii ajamaa että sitä ei vitullakaa nähny takaa päin.

    • huiii

      Ajelin helsingin keskustassa kun painoin 30 alueella melkein 80 poliisi tutkan kanssa oli sitten edessä. noh siinähän löin kaasua vain lisään kunnes mopo hyyty yllättäen. mp poliisi painaa perässä ja minä työnnän mun Jonne mopoo 150km/h niin että poliisi jää kun ei saanu kiinni kun potkin niin kovaa vauhtia. sitten työnsin sen kotiin ja sen pituinen se :)

    • Kovaäijä

      Poliisi halus testata mopoo mut sit ku se meni testaa sitä ni pöllinki sen auton

    • parmakit100onhyvä

      Ajoin parmakit110 riejulla 123km/h parhaimmillaan.poliisit tuli vastaa (rajotus oli 80) käänty perään mutta ei ehtiny saada kiini ku lähin metsää ja siä painoin kans kaasupohhjasa sataviissataa ja kunnes pääsin hiekka montulle josta sit pääsin kotiin. Nykyää mul on semmone turbo manki ahtaa sen melki 1bar mutt ei oo kyl kilvis. Ostaisko joku 7800e

    • kuurakettilla

      Keulin kuuraketilla ja avaruusolennot hyökkäs vedin niitä turppaaaaaa

    • Traktorimies12

      Ajoin tiellä polkutraktoril ja poliisit lähti perää koska ei ollu ford mut ajoin ainaki 10 km/h ja pääsin 5 sekunnis karkuu

    • Kuumotus

      Olen ajanut poliisia karkuun vakio pevetillä koska kuumotti :DDD
      Oli kyllä kortti mut whatevr...

    • Näätuleemieleen

      Oon ajanu kevyesti viritetyllä pv50 mopolla maijaa karkuun. Ajoin sellaisen ostarin läpi mistä maija ei mahtunu perässä. Rekisterikilven ympärillä oli muovipussi kahvoistaan roikkumassa. Toimii roiskeläppänä ja kilpi ei näkyny liikkuessa, kun muovipussi tuli eteen ;)

      Crossipyörällä ajoin normiautoa karkuun. Menin metsätiellä ojan yli, auto ei päässyt perässä.

      Katupyörällä olen muutaman kerran ohitustilanteessa tullut yllätetyksi poliisin toimesta. Jatkoin reilua vauhtia ja käännyin nopeasti tieltä pois. Ei ole tullut lappuja ;)

      On tyhmää jäädä kiinni..

    • honleimanki

      Ite ajoin 72cc kilvettömällä mankilla ilman korttia :D Heti kun tulin pihast ni ekas mutkas fobba:DDD Ajoin vaa se ohi ja lähti si perää. Onneks siin oli mettäreitti n.200m pääs ja maija jäi ku tikku paskaan:DDDDDDDDDD

    • Mopoboy

      Käykää kattoo ja tilaan jg mopo cpi kulkee tubest

    • suden.silmät.luonnossa

      Kuvataan liian kovaa kulkevat mopot etukäteen ajoneuvosta. Kilvet, pyörät, ajoasut jne. tallennetaan ne tietokantaan ja tehdään ilmoitus vakuutusyhtiöön, että jos tapaturmaa sattuu, ajoneuvo ei ole liikennekelpoinen. Vastuu siirtyy ajajalle ja maksaa kulunsa, verot ym. sanktiot, - jos jotain pahempaa tapahtuu. Myös vakuutusyhtiö perii vahingon sen aiheuttajalta myöhemmin ja se tulee kalliiksi.
      Näin ollen ei tarvita takaa-ajoa, vaan tarkka kuvauslaite ja tuntomerkit saadaan talteen myöhempää toimenpiteitä varten.
      Kilpitietojen peruseella, jotka osa on käännetty huonosti nähtäväksi, on siten jo ennalta tallessa, myös kotinurkilta otetaan kulkijasta kuvat, todistusaineiksi, ettei voi väittää vastaan, kun ja jos aihe oikeudessa tulee käsittelyyn.
      Mistä ja kuka kuvaa, millaisesta ajoneuvosta, niin kukaan ei voi arvata, sillä ajoneuvot liikkuvat jopa Lada- merkkisenä, jota mopopojat eivät osaa yhdistää valvontaan. Nykyään kameralaitteisto on nykylaitteilla helppo kätkeä aivan huomaamattomaksi, vaikka katsoisi ajoneuvoon sisälle. Tietokantakin nykyisin on riittävä arkistointitallenne tiloissa, että varokaa vaan. IsoPahasusi on takana, sivulla, tai edessä ja sitä ette huomaa.
      Siis kuvataan jo valmiiksi, vaikka ei ajetakaan "kovaa", vaan kuvakanta-arkisto tehdään kattavaksi, jotta turvallinen "kiinniotto" on siten varmistettu, eikä hulluudessa revittävät tapa itseään pakoreussulla.

      ts.
      Pahasusi nykyään valvoo, vaikka ette huomaa.

      • SataviissataaCC_eSmAnKi

        Mene mummo töihi


    • Polkupyöränvatkaaja

      Itekki ajanu poliisia karkuun. justii kävin hakee lavallisen es ärrältä ja poliisit tuli vastaa nii piti nopee ottaa polkupyörä jossa oli kiini suzuki rm 1000cc jäi kyl kytät kakkoseks mut kaaduin sitte

      Ps kallo murtu ja kyrpä meni 8 osaan

    • Anonyymi

      vedin 125cc minikrossilla lahessapoliisia karkuu tossa kesällä meinas tarvita vähä jo ajotaitoa ku ei kulut riittäny kiinlelussa mutta sit pääsin lenkkipolulle ni jöi aika hyvin mutta tulivat ovelle

    • Anonyymi

      Paskalakit ajo just mua karkuun 25 km, mut en saanu niitä kiinni kun tää vitu PV ei kulje tarpeeks. Vittu et ne haalarikaksoset saa nii turpaansa ku vaihdan tähä tehopyty.

    • Anonyymi

      Ite ajoin just tänää siviili kyttää karkuu kaverin kaa ku oltiin koululla ilman kypärää päässä ja siviili poliisi tulee vaan siihen ja sit lähtee perää ja kerkesin just laittaa kypärän kunnes se tuli mun vieree ja käynnistin crossin ja pääsin karkuu :D

    • Anonyymi

      Ite oon menny poliisia karkuun mun apikalla 125cc ku keulin vahingossa niitten edessä nii lähti perää

    • Anonyymi

      Tässä kaikille hyvä vaihtoehto ettei niitä sikoja tarvii pakoon mennä älkää virittäkö pyörää liikaa ku vuoden päästä saatte kevarin ja sillä voitte sitte ajaa tuolla motareilla yms eikä poliisitkaa enää voi muutaku sakottaa et ajat liian kovaa mut sun kevaris saa kulkee vaikkka 200 jos sen saat niin kovaa kulkee mut ne ei sitä kojolle vedä ne vaan puhallutta ja tarkistaa onks sul ajokortti ja pyörä on sun

      • Kevarikortissa on 11KW raja, sillä ei ihan helpolla kahtasataa päästellä.


    • Anonyymi

      Mä ajoin kyttii karkuun mankilla. Vedin aivotonna kerrostalojen pihojen läpi, törmäsin mummoon joka kuali. Sit kytät oli taas kannoilla, osoittivat ikkunasta jollain kiväärillä, pian repi luotisuihku vasemman reiden rikekaleeksi. Manki lähti lapasesta, törmäsin marketin näyteikkunaan..lasinpaöaset voileivät kaulaan Jaavan, olin kuolla verenhukkaan kun oli reisi riekaleena ja kaulavaltimo poikki. Siitä on aikaa jo 6vuotta ja nyt istun pyörätuolissa ja mietin että ei olisi pitänyt lähtee karkuun, en ikinä enää kävele.

    • Anonyymi

      Tässä odotelen tietoa jaoin eilen

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe