Voisitko olla kiinnostunut?

tälläinen nainen

Taas eilen tuli tällänen tilanne, että koko suku ihmetteli miksi olen vielä sinkku? Täti luuli jo että olen naisiin päin suuntautunut.. =)

Teoriassa, miehet, olisitteko kiinnostunut tälläisestä ladystä...??:
Tumman ruskeat, olkapäihin ylettyvät hiukset, sivujakaus.. Ruskeet silmät, pisamia. Kasvonpiirteet kuulemma muistuttaa Nicole Kidmania. Tiimalasi-vartalo, 168cm/58kg.. Ikää on 21 vuotta. Horoskoopiltaan vaaka, toisin sanoen; tasapainoinen, rauhallinen, mukavuudenhaluinen, romanttinen, sympaattinen ja harmoninen..Vapaa-aikana käyn lenkillä, elokuvissa, vietän ystävien kanssa aikaa, shoppailen, joogaan ja käyn kuntosalilla mm. Työkseni maalaan taloja. Olen ammatiltani maalari. Lemmikkinä on sekarotuinen, mutta aivan ihana Elvis-koita.

Omasta mielestä negatiivisiä ja positiivisiä puolia:
raha-asiat aina kunnossa (laskut maksan
ajallaan, aina)
ahkera tekemään ja harrastamaan
asun omillani, yksin koirani Elviksen kanssa
tasapainoinen

- raha-asiat aina kunnossa (laskut maksan ajallaan, aina)
- hissukka, ujo uusien ihmisten seurassa
- vietän ehkä liikaa aikaa Elviksen kanssa, pelkään että katkeroituu yksinolosta..=)
- lauantai iltana istun mielummin iltaa kavereiden kanssa kotona, kun lähden baariin


Mikä menee vikaan, kun miehiä ei tunnu kiinnostavan?

10

2157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yks mies

      Vika on siinä, ettei me olla kohdattu :)

    • jiimu

      luultavasti vika on lähinnä siinä, ettet ole sattunut kohtamaan sellaista miestä johon ihastuisit . kuvauksesi perusteella melkein kuka tahansa haaveilee sinun kaltaisestasi naisesta.. niin se on, ja baari on huono vaihtoehto, muttei silti ihan mahdoton.. katsele ympärillesi töissä, kuntosalilla tai sano kavereillesi että ottavat miespuolisia kavereita mukaansa.. jos olet ujo ja hissukka, niin se ei ole haitaksi koska olet nainen - jos yhtään olet kiinnostunut, niin hymyile nätisti ja näytä veikeältä, niin miehet kyllä etsivät sinut vaikka mistä..

    • Sovinisti Sika

      Koiranoimistajanaiset ovat maailman pahimpia hirmuhallitsijoita koiriaan ja tulevia puolisoitaan kohtaan. (Vaikka he kyllä väittävät rakastavansa koiraansa kuin "perheenjäsentä" ja tietävänsä tasan tarkkaan mikä on koiralle parasta.)

      Onnekseni ymmärsin kerran lukea yhden tällaisen koiran kyynelsilmistä sanat "pelasta itsesi kun vielä voit..." emännän ajatellessa jälleen kerran koiransa "parasta".

    • mie olen aina kokeilemaa jotai juttua jos siihen on aihetta juttellaa vähän aikaa katotaa sitten

    • uyuyfg

      vähättelet mutta samalla kehut itseäsi muka tahattomasti. Kaipaat siis sääliä. Todella raivostuttavia piirteitä naisessa! ei ihme että olet vielä yksin!!

      • sulla ei ole tajua en mä mitään sääliä hae haista sinä pitkä paska


    • MattiTeppo

      Vaikutat tylsältä.

    • vato retro

      Tuskin sä nyt kauan sinkkuna pysyt, rassukkaparka. 21 v ja sinkku...kuule, 35 v ja sinkku on jo vähän paha. Minkälainen suku alkaa nykysuomessa huolestumaan siitä, että heidän 21 v tyttärensä EI seurustele ?

      Ainoa mistä kohdallasi huomauttaisin on omaan napaan tuijottelu ja liiallinen itsekritiikki. Olet ehkä liiankin vastuuntuntoinen ihminen.

      Maalarin hommat, no joo. Elvis the Dog oli kyllä hyvä.

    • Kgkkfkk

      Määrittelet luonteesi horoskooppimerkkisi mukaan? Ei kiitos.

      • nytherääpahvi

        Herätys!

        Aloituksesta on kulunut tänä vuonna 12 vuotta!

        Eiköhän Elvis ole jo kuollut ja se on naimisissa ja sillä on lapsiakin jo.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe