Voisitko olla kiinnostunut?

tälläinen nainen

Taas eilen tuli tällänen tilanne, että koko suku ihmetteli miksi olen vielä sinkku? Täti luuli jo että olen naisiin päin suuntautunut.. =)

Teoriassa, miehet, olisitteko kiinnostunut tälläisestä ladystä...??:
Tumman ruskeat, olkapäihin ylettyvät hiukset, sivujakaus.. Ruskeet silmät, pisamia. Kasvonpiirteet kuulemma muistuttaa Nicole Kidmania. Tiimalasi-vartalo, 168cm/58kg.. Ikää on 21 vuotta. Horoskoopiltaan vaaka, toisin sanoen; tasapainoinen, rauhallinen, mukavuudenhaluinen, romanttinen, sympaattinen ja harmoninen..Vapaa-aikana käyn lenkillä, elokuvissa, vietän ystävien kanssa aikaa, shoppailen, joogaan ja käyn kuntosalilla mm. Työkseni maalaan taloja. Olen ammatiltani maalari. Lemmikkinä on sekarotuinen, mutta aivan ihana Elvis-koita.

Omasta mielestä negatiivisiä ja positiivisiä puolia:
raha-asiat aina kunnossa (laskut maksan
ajallaan, aina)
ahkera tekemään ja harrastamaan
asun omillani, yksin koirani Elviksen kanssa
tasapainoinen

- raha-asiat aina kunnossa (laskut maksan ajallaan, aina)
- hissukka, ujo uusien ihmisten seurassa
- vietän ehkä liikaa aikaa Elviksen kanssa, pelkään että katkeroituu yksinolosta..=)
- lauantai iltana istun mielummin iltaa kavereiden kanssa kotona, kun lähden baariin


Mikä menee vikaan, kun miehiä ei tunnu kiinnostavan?

10

2157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yks mies

      Vika on siinä, ettei me olla kohdattu :)

    • jiimu