vesimies ja oinas??

satuuh

miten hyvin sopis mahdollisesti yhteen vesimies(n) ja oinas(m)..? mä oon katellu jo sillä silmällä jonkun aikaa yht oinaskundia mut tuntuu olevan vähän turhaa edes unelmoida ko. kundista..

12

14438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erottiin

      Siis nimittäin minä oinas(N) ja vesimies (M). Oltiin hyvä pari ja ennenkaikkea meillä oli ihan mielettömän hauskaa keskenämme, mutta itse kyllästyin vesimiehen jahkailuun ja sitoutumiskammoon. Ja nyt ollaan ennekaikkea älyttömän hyviä ystäviä. Noh, loppujen lopuksi ihan hyvä ja kummallekin sopiva ratkaisu, vaikka en sitä kyllä kiellä, että jotain siinä miehessä on...

      • wattermann(N)

        no, mulla on taas kans vähän saman tyyppinen eli mies (oinas) ja minä(veskari)ensin kokeiltiin aloittaa suhdetta, mut huomasin että aloimme etääntyä toisistamme ja oli todella vaikea puhua hänen kanssaan mistään syvällisemmästä.. joten se jäi sillon sitten siihe.. nyt olen löytänyt uuden oinasmiehen ja hänen kanssaan olen tässä alusta asti voinut puhua ihan mistä vaan ja on koko ajan ollut hyvin tiivis suhde, mutta välillä tuntuu että hän kuitenkin välillä yrittää olla omistava, mutta tajuaa kyllä jos sanoin, että tarvitsen vähän omaa aikaa yms.. se vain riippuu niin paljon niistä henkilöistä ja varmaan nousevasta merkistä..


    • Vesimies (n)

      Meillä yli 20v onnellista liittoa takana.Hyvin ollaan sovittu yhteen ja rakkautta riittänyt.

    • Vesimies(n)2

      Kattelin kuule minäki oinaskundia eikä siit lopulta mitään tullu.
      Suosittelisin vaan unohtamaan koko tyypin, ei oinaskundit ole mitään.
      Ite ainakin aion pysyä niistä erossa kun ei ole kuin pelkkää harmia.

      • Nimetön

        Oon seurustellu jo jonkin aikaa Vesimiesnaisen kanssa,Itse Oinasmies ..ja täytyy sanoa,että tähänastisista suhteista tämä toiminut parhaiten,tykätään molemminpuolin,arvostusta riittää,huumorintajua ja seksikin toimii! Osatekijä voi olla että ollaan molemmat Jäniksiä kiinalaisessa horoskoopissa....t.Oinasmies


    • abc

      Yhteensopivuus: Vesimies & Oinas

      Oinaan impulsiivisuus ja vesimiehen idealistisuus tekevät näiden kahden merkin suhteesta hyvin luovan. Suhde on kaikkea muuta kuin staattinen. Oinaan ja vesimiehen suhde on hyvinkin haasteellinen, muttei koskaan tylsä. Oinaan ja vesimiehen on helppo kommunikoida keskenään, he ymmärtävät toisiaan helposti. Molemmat ovat idearikkaita ja innokkaita elämän suhteen ja nauttivat kaikista kokemuksista. Näin ollen oinaan ja vesimiehen on helppoa olla sekä ystäviä että rakastavaisia.

      Oinas ja vesimies arvostavat ja ihailevat toisiaan. Oinasta viehättää vesimiehen ainutlaatuisuus, visiot ja intensiivisyys. Vesimiestä hurmaa oinaan energisyys ja vahva intuitio, jota oinas noudattaa kaikissa tilanteissa. Vesimiehellä on luovia ideoita ja ratkaisumalleja, mutta häneltä puuttuu energia suunnitelmien alulle panemiseen, mitä oinaalla taas on yllin kyllin. Molemmat merkit nauttivat omasta rauhasta, mutta oinas voi olla liian omistushaluinen ja mustasukkainen vesimiehen mieleen. Oinas voi kokea vesimiehen liian huolettomaksi ja irralliseksi rakkaussuhteessa. Molempien tulee ymmärtää, että toinen arvostaa suhdetta yhtä paljon, mutta toimii vain eri tavalla.

      Oinasta ohjaa Mars ja vesimiestä Saturnus sekä Uranus. Mars edustaa voittoa, taistelua, aggressiivisuutta ja intohimoa. Uranus suojelee kaikkea uutta, epätavallista ja radikaalia ajattelua, ja Saturnus kunnianhimoa, tavoitteisiin pyrkimistä, kovaa työtä ja kurinalaisuutta. Molemmilla on taipumus kehittää uusia ratkaisumalleja ja rikkoa vanhoja instituutioita. Vesimies on äärimmäisen luova idealisti ja oinas on toimeenpaneva merkki. Vesimiehellä on tarmoa jatkaa suunnitelman loppuun saakka, kunhan oinas on pistänyt sen alulle. Vesimiehen älykkyydellä on oinaaseen stimuloiva vaikutus ja oinas pystyy potkimaan vesimiehen liikkeelle visioistaan.

      Oinaan ja vesimiehen suhde on parhaimmillaan moniuloitteinen, värikäs ja hauska, mutta myös romanttinen ja intohimoinen. Nämä kaksi merkkiä voivat päästä yhdessä hyvin pitkälle.

      • nti pässinpää

        Jippii....Nyt löytyi missio tulevalle vuodelle...Haussa vesimies poikaystäväksi aikuiselle oinas-ladylle. Neitsyt, kauris, jousimies, skorppioni eivät oikein natsanneet pidemmän päälle. Mutta nyt onnistaa...tunnen sen. Hyvää Uutta Vuotta 2006, ja tsemppiä parisuhdeseikkailuhin.


    • Saga

      Oinasmies tuntuu just "tehdyltä" minulle(vesimiesN). Hän täydentää aika hyvin omia puutteitani, koska on tavallaan yksinkertaisempi ja karkeampi. Hän ei tunnu myöskään stressaavan elämästä samalla tavoin kun minä ja tällä tavoin voi toimia tukipilarinani. Elämä ei tunnu jämähtävän paikalleen, eikä se ole rutiininomaista tai sovinnaista.
      Suosittelen lämpimästi oinasmiestä, mikäli tämän pässimäisyyden pystyy sietämään. Itseäni koettelee joskus myös hänen asioiden yhdistelykykynsä puute. Oinasmieheni tuntuu aika suoraviivaiselta ja putkiaivoiselta, ja usein itseäni kiinnostava analyyttinen keskustelu ei oikein jaksa innostaa häntä, koska hän ei ymmärrä, "mitä niitä asioita sen enempää vatvomaan", mutta kuitenkin hän on ÄLYKKÄÄMPI kuin ensivaikutelmapuitteet antoivat ymmärtää. Hän ei vain pidä itsestään numeroa.
      Myös seksi on erittäin hedelmällistä myös henkisesti!!:)

    • tarjantti

      OON KUULE OLLUT 4:TTÄ VUOTTA OINASMIEHEN KANSSA JA VOIN SANOA ETTEI SE HELPPOA OLE OLLUT. OINASMIES ON SUURIMMAKS OSAKS AIKAA AIVAN IHANA JA OTTAA KYLLÄ SUT HUOMIOON,MUT AUTA ARMIAS JOS HÄNELLÄ EI OLE OLLUT HYVÄ PÄIVÄ NIIN EI SITTEN SAA OLLA KELLÄÄN MUULLAKAAN. ON MYÖS KOVIN MUSTASUKKAINEN JA OMISTUSHALUINEN. EI SAIS KYLLÄ OLLA MITÄÄN OMIA HARRASTUKSIA. SIIS ETTÄ.......!!!!

    • Tanttari

      Haluaisin tietää sopiiko OInas(N) ja Vesimies(M) yhteen jos ovat olleet huonoissa väleissä pari vuotta ja sen jälkeen on alkanut kiihkeä kaverisuhde missä on tultu tehtyä monia asioita,olisiko siinä mahdollisuus parisuhteeseen? Meillä on ollut toki hauskaa,mutta epäilen kuitenkin,koska monet suhteet vesimiehen kanssa ovat epäonnistuneet,olisiko siinä mahdollisuutta..?

    • biikser

      oinas ja vesimies sopivat yhteen... ainakin yleensä.. mun tapauksessa ainakin..
      oon nainen ja oinas mut kaikien mielest vaikutan enemmän vesimieheltä...
      samoin ku mun poika kaveri se on vesimies mut ihan ku oinas... outoo.. mut hyvin meil synkaa..

    • Anonyymi

      Olen Vesimies ja mun paras kaveri on oinas

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      295
      3239
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1601
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1117
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe