sirius-lisävalot

hmh..

Näin tarjouksen Sirius-lisäpitkistä. Sellaiset pienet (?) pyöreät 55w lamput.

Oli halvat. Saako halvalla missään tapauksessa hyvää??

Onko teillä kokeumuksia tälläisistä valoista? Tietenkin bossit ja hellat ois kaikista parhaimmat, mutta hinta on myös huikea. Opiskelijana ei ole kyllä ylimääräistä rahaa sellaisiin..

Helppiä... =)

22

17895

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............................

      Ei ole hyvät. Voin sanoa kokemuksesta. Kannattaa vaikka ostaa ennemmin paremmat polttimot auton omiin umpiohin. Niillä näkyy ehkä samanverran kun peruutusvaloilla.

      Valitettavasti halvalla ei saa tässäkään tapauksessa hyvää. Hellaa suosittelen mutta hinta tosiaan hyppää moninkertaiseks noihin lyhtyihin verrattuna.

      • vitunhellavalopäät

        HID-kaukovalo 9" X-VISION NS-3702 24V | lisätiedot
        TEKNIIKAN MAAILMA 21/2010 LISÄVALOJEN TESTIVOITTAJA


      • Valovirta
        vitunhellavalopäät kirjoitti:

        HID-kaukovalo 9" X-VISION NS-3702 24V | lisätiedot
        TEKNIIKAN MAAILMA 21/2010 LISÄVALOJEN TESTIVOITTAJA

        Tuo mainitsemasi voittaja ei todellakaan ole mikään Sirius. Parhaat testatut Siriukset sai yhden tähden ja huonommat oli luokkansa huonoimmat!


    • konkari..

      Lue Tuulilasista tuore lisävalotesti. Halvoista paras oli Bilteman soikea, sinisellä kehyksellä varustettu sarja, hinta 24,90.

      Ei Hellan veroinen, mutta testin perusteella yllättävän hyvä.

      • ..............................

        Syyksuun Tuulilasissa oli tosiaan kyseinen vertailu =)


      • hmh..

        Kiitos, pitääpä hommata kyseinen lehti.

        Onko tarkempaa tietoa mistä numerosta puhutaan?


      • -------------
        hmh.. kirjoitti:

        Kiitos, pitääpä hommata kyseinen lehti.

        Onko tarkempaa tietoa mistä numerosta puhutaan?

        lehti on 9/2005


      • on varmaan

        hyvät, mutta kysyppäs asiaa Jamppalta. Sen mielestä bilteman vehkeillä ei tee mitään muuta kuin akku on erinomainen, joita nyt saa samaan hintaan muualtakin ja ovat ihan samanveroisia


    • sirius??

      itselläni on traktorissa sellaset pienet pyöreet siriukset, ajaa siinä hyvin asiansa, autoon en laittaisi ikinä!

    • kaiken maan valija kokeillu

      kyllä niitä halvallakin hyviä mulla itellä on siriuksen apupitkät/sumarit ja ovat ihan ok halppis valot.

      • are you sirious

        On ok kun et paremmasta tiedä? Kannattaako sitä laturia huonoilla valoilla kuormittaa? Mieluummin sitten vaikka parantaa alkuperäisiä valoja.


      • sumuvalot:.1%#+
        are you sirious kirjoitti:

        On ok kun et paremmasta tiedä? Kannattaako sitä laturia huonoilla valoilla kuormittaa? Mieluummin sitten vaikka parantaa alkuperäisiä valoja.

        .

        ne kahdenkympin oli kyl yllättävän pätevät

        Saattaa olla että täysin samoissa kuoseissa olevat apukaukovalot ei ole niin hyvät

        .


    • .....

      Itselläni on jotku siriuksen valot keulalla (6kpl), ja näkee hyvin ku laitoin satasen polttimot ja hyvin on kestäny! eikä maksanu paljon.

    • vavitunhellavalopaat

      on ne tyhjää paremmat kuitenkin!!!

      • Valovirta

        Miksi ostaa tyhjää paremmat, kun halvalla saa ihan hyviäkin valoja?


      • juueijuu

        2005 tuulilasin testissä jäivät viimeiseksi. Itse en kyllä laittaisi autooni polttimon hintaisia lisävaloja, mut valoa noikin antavat, about 15% vähemmän kuin Hellan vastaavat.


      • Jukkkiiss
        juueijuu kirjoitti:

        2005 tuulilasin testissä jäivät viimeiseksi. Itse en kyllä laittaisi autooni polttimon hintaisia lisävaloja, mut valoa noikin antavat, about 15% vähemmän kuin Hellan vastaavat.

        Siis hieman muistin virkistystä: Sirius
        TEKNIIKAN MAAILMA 21/2010 testi. Siriuksen ne pienemmät kaukovalot (n. 16cm) halkaisijaltaan olivat aika hyvät. Lähes 200m 5 luxia. Selvästi paremmat kuin esimerkiksi Hellan Jumbot, Bosch Profit ja isot Boremanin möllyskä yms. Ei isoa eroa Hellan 200FF:ään, joka on hintaluokaltaan ja kooltaan huippulaatua. Se Siriuksen kirkaslasinen isompi ja kalliimpi malli oli vertailun huonoimpia.

        Bilteman 39e kpl hintaiset sinireunaiset sitten muuten olivat koko vertailun pisimmäälekantavat. - 5 luxia n. 300m. Voitti menen tullen kaikki Xenon lisäpitkätkin... tosin ei valokeilan leveydessä.


    • honra

      ostin siriuksen kaukovalot 184mm sininen lasi ref.25 3kpl kaksi päivää kiinni ja kaksi lasia halki ei kiven iskuja vittu mitä paskaa

    • Halvalla_saa_hyvätkin

      Itellä on hyvin toiminut siriukset, on kaikki lisävalot samaa merkkiä ja on kestänyt. suojat laitan jos en tarvitse. kun lähden syrjempään katu lamppujen loisteesta on erittäin kätevät orginaali valojen rinnalla..
      -
      Osta vain hyvät ovat

    • takanakuitenyli3miljkm

      minulla 160 siriukset volkkarin lisävaloina ja ihan riittävästi antaa valotehoja,niitä 100 wattisia lisävaloja käyttää penskat jotka odottaa että kaveri vaihtaa ekana puolet,eka auto johon tosin tarvi laittaa lisäpitkät.ammatikseni olen autoa ajanut 30v

    • Anonyymi

      Vaihoin omiin siriuksen 160mm lisävaloihin osram night breaker laser polttimot, parani heti näkyvyys

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4714
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1904
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      229
      1463
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    10. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1234
    Aihe