Vanha Kunnon Artic.net Chattaajat HUOMIO!

Jos teit onj

öö öö eli etsiskelen käyttäjiä jotka olivat vuonna kivi ja kukka artic.net sivustolla chattailemassä
itse Nuorissa oleskelin nimellä -KaTaSTroFi-
Jos teitä on on täällä suomi24 palvelussa Ilmottautukkee tänne etenki ketkä roikku nuorissa sillon ...

Harmiksi porukka hajosi kun artic.net lopetettiin :(

Jos vaikka pitäisimme chat-hetken yhdessä ihan vanhojen muistojen kunniaks ja kyseltäisii kuulumisia .. :) Jos mie sillo kehtaisin ihan omalla nicillä tulla luimuilemmaa =)


Eij muute ennää onnistu kirjottaa tota nickkii nii nopsaa ku sillo joskus nuorena

-KaTaSTRoFi- (Vanhus) Nyt

31

5493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jihuu! Vanaha articin sättäilijä minäkin. Aikuinen silloin ja vieläkin vähän ;)... kohti uutta nuoruutta menossa.

      Olisi tosi kiva kuulla vanhoista "rupattelu"kamuista jotain.

      -catiia-

      • tebba

        joo olin itsekki joskus siel articis


    • Teddis

      tulihan siellä aikuistenhuoneessa pyörittyä ahkerasti yhes vaihees nimimerkillä Teddis tai teddygirl...ja risteilylläkin pari kertaa käytyä :)

      • V.I.Lenin

        teddygirl-nimimerkin muistaa, ellei se sitten ollut joku muu niistä sadoista samaa nimimerkkiä käyttäneistä. Muusikista ainakin muistan jutelleeni ko.nimimerkin kanssa, siis silloisella nimimerkillä. Ei tuolla allekirjoituksella.

        t:
        V.I.Lenin


      • Pocahontas

        Juu, olin minäkin risteilyllä...olisi kiva kuulla miten Sampalla tms. menee nykyään!Mitäs muita vakkareita siellä pyörikään...taitaa muisti pettää...


      • Kuusibaari

        11 vuottaa vanha ilmoitus nostettu ylös.. jep jep


    • maximus

      oih...kaiholla muistelen viettelysten huonetta! =))

      • bikerman

        Siitä on jo 5 vuotta, syksyllä 2000 viimeksi.
        Siellä on erilaista...


    • ...

      Täällä zaya !!

    • kisoido

      itse olin siellä paljon eri nimimerkeillä..muistan sieltä esimierkiksi iLLuSiAn ym...

      • honey_jt

        Mä olin nimellä honey_jt


      • enkeli82
        honey_jt kirjoitti:

        Mä olin nimellä honey_jt

        Tulihan siellä pyörrittyä. Erilaisia nikkejä oli. mm. enkeli82, BoMFuNKGirlie syysenkeli yms yms. :)


      • fizz-
        enkeli82 kirjoitti:

        Tulihan siellä pyörrittyä. Erilaisia nikkejä oli. mm. enkeli82, BoMFuNKGirlie syysenkeli yms yms. :)

        Sun kanssas mä joskus jopa rupattelin :)
        Fizzinä ja colana itse olin studiolla ja nuorissa


      • ...
        fizz- kirjoitti:

        Sun kanssas mä joskus jopa rupattelin :)
        Fizzinä ja colana itse olin studiolla ja nuorissa

        Moi kaikki! :) meitsi ainakin pyöri nuorissa :) nyt löytyy esim galtsusta nikillä feuerigel :)

        JaMo


    • helou!
      Hokasin kans' olihan se tollanenkin....kiva oli kirjotella...;)

    • -MuStAmUnA-

      Hei!

      Muistan sut!
      Muistatko mua?
      Nimimerkki: -MuStAmUnA-

    • W-

      Joo olin siellä joskus. Muistaakseni sinne oli myös mahdollista luoda sähköposti, niin tuli kyllä chättäiltyäkin joskus..nimimerkkiäni en millään meinaa muistaa. Jäipä sitten chättäilyt, kun erään kerran kirjautuessani chättiin etu- ja tokanimestäni (Iida Katariina) alettiin vittuilla minulle pilkkaavaan sävyyn, enkä ymmärtänyt miksi.. Sen jälkeen en päässyt enää koko chättiin jos yritin sinne kirjautua. Pian sen jälkeen koko Artic.net hävisikin.

    • 12c

      artic piste net :D sähköposti oli kans siellä ja se vain hävisi sitten kun palvelu loppui. toinen chattipaikka oli kiss.fi eli kiss fm radion chatti. Siitähän on ainakin 10-15vuotta..

    • Taisin seikkailla siellä Mr-nickillä

    • lumbago-edelleenkin

      Aivan jäätävän vanha otsikko, 11 vuotta takaperin. Mutta -KaTaSTRoFi- on edellee tuttu nikki. Itse olin Mystery_X (Tota ennen oli kans joku epämääränen) ja myöhemmin nikki vaihtui LuMBaGo:ksi.

      • Wallas

        Miksi se piti lopettaa? Menetin ystävän, hänen nimimerkkinsä oli Queenofthenight. En ole löytänyt häntä enää sen jälkeen.


    • Windowprincess

      Windowprincess ilmottautuu. Taisin pyöriä chatissa 2003 ja 2004.

    • candience

      Olin candience. Olen tavannut calebin, Jausinin ja ollut isossa miitissä jossa tavattiin kaikki Illuusia, Amanda ja muita.

    • Helou!
      Tulihan tuolla eräskin yöntunti vietettyy...;)

    • kokemustavahvempi

      Tää on mun tositarinani, kun Artic tuli puheeksi.

      Mä löysin Articin, kun olin 13-vuotias. Joskus ihan vuosituhannen vaihteen tienoilla. Mulla oli eka kännykkä, Nokia 5110. Siellä chatissa tutustuin mieheen kuka halus tavata. Mitä hittoo mä ajattelin, kai mulla oli kauhee elämänpalo tms. Olin nuorena aika epäsuosittu eikä oman ikäiset pojat tykänneet musta.

      Tää aikunen mies viestitteli että haluis suudella sateessa ja mä tietenkin olin niin otettu, nuori ja tyhmä kun olin. En tajunnut, et joku tuollainen randomi voi olla vaarallinenkin.

      No, sitkutin sateessa polkupyörällä tapaamispaikkaan nimeltämainitsemattoman kaupungin puistolammen parkkikselle. Tää mies jonka toivoin olevan söpö ja ystävällinen toisin kuin ikätoverini (kuten silloin nuorena haaveilin) olikin 35-40v, kireän oloinen, kalpea luihu ja vetänyt jonkun ihme hellehatun päähänsä (vissiin ettei tunnisteta). Hänkin oli pyörällä liikkeellä.

      Mies sanoi että tuu, ajetaan tuonnemmas. No mä seurasin. Hän oli tosi hermostuneen oloinen ja pyöräili vauhdilla. Nykyään tietysti tajuan, että häntä kuumotti kun eihän aikuinen saa alaikäistä houkutella siinä sävyssä, mitä hän mulle oli chattaillut. Että mä olin pöljä ja varomaton.

      Mua rupesi huolestuttamaan miehen kärttyisyys. Kysyin, eikö voitaisi vaan istua penkillä ja jutella.
      Se tiuskaisi suunnilleen näin, että "Haluutsä pussailla vai et, mennään tonne metsään en mä tässä rupee"
      Sopersin jotain, että "En mä viitsisi metsään, sori, kun sataa tihuuttaakin..."
      Sit äijä ärähti että antaa olla ja pyöräili matkoihinsa.

      Onneksi en menny sinne metsään! Tää kärttymies ei ollut ainut aikuinen, johon tutustuin alaikäisenä chatin (Artic ja kISSfm) kautta. Seksuaalissävytteisiä puheluita ja tekstiviestejä tapahtui useidenkin kanssa, nyt kun ajattelen niin olipa ällöjä tyyppejä.

      Yksikin äijä halusi varata hotellihuoneen, kävi mua etelä-suomesta asti tapaamassa mutta livenä ei sit onneksi uskaltanutkaan mitään tehdä. Se oli lähettänyt itsestään komean kuvan nuoruusvuosilta, livenä se olikin aika karun näköinen. Muuten se ei ois kyl saanu mua suostumaan näkee livenä.
      Noi tyypit ihan saleen tajusi, että oon nuori, vielä kukkaan puhkeamaton ja yksinäinen ja siksi helppo saada naruun. Niillä joillakin oli joku neitsytfantasia ja huh oikeesti, että nyt suututtaa.
      Keskustelut pyöri seksuaalissävytteisten asioiden ympärillä, noi tyypit oli nyt nähtynä huvittavan tavoiteorientoituneita. Yksikin setä soitti mun kännykkään aina silloin, jos se halusi puhua tuhmia mut ei se muuten mun vointia kyselly saati ollu mun persoonasta kiinnostunut. Jäätävää settiä! Oon jälkikäteen aikuisena kertonut kaiken tämän esim. äidilleni, hän on ollut aivan haavi auki.

      Kunpa mulla oliskin ollut omanikäisiä ystäviä ja edes joku omanikäinen poika yläasteella, jonka kautta mä oisin saanut "tykättynä olemisen" kokemuksen.

      Chateissa oli siis suht paljon noita silloin chattien kulta-aikana.

    • Ahaa-patukka

      Här här! Aloittajan nikki on ihan tuttu, samoin tuo Bomfunk-tyyppi. Olinkohan itse ehkä Otu/ Unipunkki tjs. :O

    • enmuistanikkia

      Kaipaan sieltä Adonnista!

    • Nanzamma

      Namzamma moikkaa :)

    • Anonyymi

      Etsin Susannaa johon tutustuin sillä sivustolla. Queenofthenight taisi olla hänen tunnus.

    • Anonyymi

      Mä olin n. 13 vuotias myös Artic.netin chatissa. Siellä mulle kirjoitteli myös tällainen setä, joka höpötti ainoa kiihkeästi jotain kummallisia juttuja bideestä joka hänellä oli kuplavolkkarissa, ja tahtoi tavata. Onneksi mulla oli itsesuojeluvaistoa niin paljon etten lähtenyt. Jutut oli erittäin likaisia, minä luulin että kyseessä on ihastunut poika enkä ymmärtänyt enempää. Jossain vaiheessa hän kertoi olevansa Ylellä kameramiehenä, ja pyysi osoitetta lahjaa varten. Olin niin nuori ja tyhmä että lopulta annoin osoitteen, vaikkakin se oli joku äidin työosoite tai joku. Paketti tuli kuitenkin meidän oikeaan kotiosoitteeseen varustettuna kirjelapulla missä sanottiin jotain sellaista, kun että ei häntä kannata yrittää jekuttaa. Paketissa oli Ylen mainoskrääsää, kuten pikkukakkos-tavaroita, muumipastilleja jne. Jossain näillä main kävi ilmi että mies oli yli 20 vuotta vanhempi kun minä. Pelästyin tosi pahasti tästä että äijä sai selville kotiosoitteeni, ja lopetin viestittelyn siihen. Sen jälkeen olenkin 25 vuotta etsiskellyt näitä tuntomerkkejä hyväksikäyttötuomioista, mutten ole törmännyt...

      • Anonyymi

        Hyi


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      346
      3895
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1719
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1480
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe