Hydraulisylinteri

Mikä firma myy maan halvimmat sylinterit?
Ilmianna
Jaa

5 Vastausta

Halpatavarataloista saa vinkuintialaisia parin tonnin "hallinostureita" niin halvalla, ettei niistä irrotetun kokoista hydraulisylinteriä taatusti saa (uutena) mistään koko roskan hinnalla!

Jos ostat, niin älä tule ainakaan minulle valittamaan laadusta.
Ilmianna
Jaa
Koski TLstä löytyy Kymppitaito joka tekee monen kokosta sylinteriä eikä ole hinnalla pilattu ja toimittaa vaikka matkahuollon kautta perille sillä on jokin sisaryhtiö pääkaupunkiseudulla ite oon hakenut monta sylinteriä sieltä ja hyvin pelaa
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
0 VASTAUS:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
www.hydro-key.fi
myy muistaakseni mm.espanjalaista sylinteriä... kone viestissä ainakin on mainos ja taulukko kaksitoimisista perus sylintereistä. Ite ostin hydrauli halkojaan ja on kestäny... mielestäni hinnat on ainakin noissa sylintereissä kilpailukykyiset.
Ilmianna
Jaa
Ravaltsulta kannattaa hakea. Tekevät tarvittavien mittojen mukaan edullisesti sylinterin kuin sylinterin. Matkahuollon kautta tulee yleensä päivä tilauksesta. Tarvittaes myös korjaa puoli-ilmatteeks!
Ilmianna
Jaa
Itse hain Agropointilta, joka teettää sylinterit samalla paikkakunnalla(Eurajoella) sijaitsevalla metallipajalla, eli on myös made in finland. On toiminut moitteetta, enkä sen halvempiin sylintereihin ole kyllä törmännyt!
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Hydraulisylinteri

Mikä firma myy maan halvimmat sylinterit?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta