Mistä löytäis läpinäkyvän vahakankaan? Suunnitelmissa on suojata ensi viikolla tuleva koivupöytä niin että nätti pinta kuitenkin näkyy. Jossain liikkeissä niitä on esillä vaan ei myynnissä. Muutkin ratkaisuehdotukset käy. Olisiko saatavana esim ihan läpinäkyviä suihkuverhoja?
Sisustusvinkki: vahakangas
7
2534
Vastaukset
- Mie
Moi,
kesän alussa katsastelin vahakankaita parvekkeen pöydälle ja muistan nähneeni läpinäkyviä vahakankaita (eli pelkkää kirkasta muovia metritavarana) Tarjoustalossa ja/tai Jyskissä. Oletko pääkaupunkiseudulta? Itäkeskuksen 2. kerroksessa on joku liike, jossa näyttää olevan aika laajat vahakangasvalikoimat (taisi olla nimeltään Mattomyynti Else). Ikeassa on ainakin joskus ollut ihan läpinäkyviä suihkuverhoja, mutta enpä ole sielläkään vähään aikaan käynyt. Mutta kai siitä metritavarasta tulee siistimpi, suihkuverhossa kun on aina ne ripustusreijät valmiina jne. Eli sitäkin joutuu jotenkin operoimaan, että kehtaa pöydälle laittaa ja lienee myös kalliimpi vaihtoehto..?
Eli soittelepa noihin edellä mainittuihin, etköhän sinä jostain niistä etsimäsi löydä! - Mie taas...
Saako se maksaa vähän enemmän? Yhden tuttuni kotona on kauniin vanhan antiikkipöydän päälle laitettu lasilevy (reunat tietysti hiottu semmoisiksi pyöreiksi). On kauniimman ja arvokkaamman näköinen kuin muovi, suojaa hyvin, puun pinta näkyy ja on helppohoitoinen. Tämän ratkaisun hinnasta en kyllä tiedä mitään; ihan varmasti painii eri luokassa kuin muoviliina, mutta jos ajatus miellyttää, niin kannattaahan sitäkin vaihtoehtoa jostain lasiliikkeestä kysyä.
- dee
Minun ehdotukseni: osta kunnon lakkaa ja vetele pari kerrosta. Helppoa, nopeaa ja taatusti kestää, jos ette ihan puukolla hakkaa siihen pöytään. Yleensäkään en kyllä tajua, miksi pitää ostaa huonekaluja, joita ei voi käyttää? Ihan kun jenkeissä, missä sohvat on muovipussissa... Jos se pöytä on koivua, sen voi myös kätevästi hioa uusiksi myöhemmin.
- Liilukka
Itse taas etsin tummaa vahakangasta, en vaan jaksa kermanvärisiä vahakankaita. Tummanpunainen jollain kivalla kuvioinnilla kävisi. Itse en tykkää vaaleista väreistä sisustuksessa paitsi lattioiden ja seinien tulee olla vaaleat/valkoiset. Eli ehdotuksia?
Läpinäkyvää vahakangasta itse löysin Eurokankaasta, ja Stokkalla oli myös muistaakseni jotain. Mutta tummaa vahakangasta = mahdoton löytää(kö?) - usko mua
mittauta pöytä ja tilaa alan ammattiliikkeesta siihen juuri sopivan kokoinen lasi!!!! itse koettu ja varmaksi todettu!pöydän pinta säilyy ja säilyyy........ikuisesti!
- ostin
Liikkeessä sanottiin että ei pitäisi laittaa suoraan puun päälle vaan liina väliin. Syytä ei tiedetty. Lasten takia lasipinta ei kiinnosta muuten kyllä.
- vahakangasta...
Mun mielipide on, että vahakankaasta - vaikka läpinäkyvästäkin - tulee hieman halpa yleisvaikutelma. Eipä siinä uusi koivupöytä pääse oikeuksiinsa. Eli edellisten kirjoittajien tavoin kannatan lasilevyä. Ei pitäisi olla hirveen hintanen, kun köyhä opiskelijasiskonikin sellaisen hankki. Ja mukavaa siinä on se, että lasin alla voi käyttää pöytäliinoja, säilyvät nekin sitten puhtaina!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357455Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664492Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563510Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5103275Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972164Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361813Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja241799- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456