mopo vai skootteri (tai kenties moposkootteri)

mopoilun aloittaja

mul on sellainen ongelma etten tiiän minkä ostaisin kummast ns.hyötyy enemmän jos joku viittis vastaa mulle oisin kiitollinen


(eiks se oo sillee et ku hankkii mopokortin sillä saa ajaa myös skootterii )

KIITOS !

53

14407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiki

      PELKÄLLÄ mopokortti saa ajaa vain moposkootteria, mopoa, tai mopoutoa tai kevyttä nelipyörää.

      Mutta skootteria et saa ajaa mopokortilla!

      • dasgfdsg

        no jos asut jossain vähä ''isommassa'' kaupungissa niin skootteri mutta muuten tietenkin kunnon mopo!!! on se paljon mukavempi ajella vaihteellisella!!! ja skopoja ei tueta!!!


      • MNBVCXZ
        dasgfdsg kirjoitti:

        no jos asut jossain vähä ''isommassa'' kaupungissa niin skootteri mutta muuten tietenkin kunnon mopo!!! on se paljon mukavempi ajella vaihteellisella!!! ja skopoja ei tueta!!!

        JOKU HALUAA ET MOPO ON KULKUNEUVO, EI ELÄMÄNTAPA. SE ON SITÄ MUKAVUUTTA ET AVATAAN BOKSI, OTETAAN KYPÄRÄ ULOS, PAINETAAN NAPPIA JA VÄÄNNETÄÄN KAASUA.

        TOSIAAN, EI SKOOTTEREISSA OLE SITÄ MOPON "TUNNELMAA" MUT KIVOI SILTI


      • skotrterilla
        MNBVCXZ kirjoitti:

        JOKU HALUAA ET MOPO ON KULKUNEUVO, EI ELÄMÄNTAPA. SE ON SITÄ MUKAVUUTTA ET AVATAAN BOKSI, OTETAAN KYPÄRÄ ULOS, PAINETAAN NAPPIA JA VÄÄNNETÄÄN KAASUA.

        TOSIAAN, EI SKOOTTEREISSA OLE SITÄ MOPON "TUNNELMAA" MUT KIVOI SILTI

        Mä en ajais julkisill paikoill skodulla kun ne oon niin tyttöjen ja gay miesyen kulkunefed


      • Kiki
        skotrterilla kirjoitti:

        Mä en ajais julkisill paikoill skodulla kun ne oon niin tyttöjen ja gay miesyen kulkunefed

        Ai et kehtaa?

        Mites Turussa kun jopa poliisit ajaa skootterilla, siis miespoliisi, ja ihan avioliitossa on lapsiakin löytyy.

        Skootterit on vaan halpoja, ja kivoi.

        Jos sulla on käytettävissä 300€ sano joku manuaalivihteinen mopo jonka saa tolla hinnalla, vaatimukset:

        Vilkut
        tuorevoitelu
        Nopeusmittari
        Bensamittari
        Sähköstartti
        Tavaraboksi

        No sanos nyt


      • MacGayver
        skotrterilla kirjoitti:

        Mä en ajais julkisill paikoill skodulla kun ne oon niin tyttöjen ja gay miesyen kulkunefed

        Mopot ovat lapsellisia, skoottereilla sen sijan ajavat kaikki, teineistä vaareihin. Skootteri on Aasiassa ja Euroopassa yleisin kulkuvälinen, ainoastaan täällä suomessa, ollaan jäljessä, mutta muualla maailmassa skoottereiden edut on huomattu jo aikoja sitten.


      • jusnu89

        skootteri on ihsn perseestä, mopo kantsii ostaa ku voi leikkiä paremmin ja skooterit on sellasii lehtipuhaltimia


      • amaster
        jusnu89 kirjoitti:

        skootteri on ihsn perseestä, mopo kantsii ostaa ku voi leikkiä paremmin ja skooterit on sellasii lehtipuhaltimia

        riippuu vähän.
        Jos tosiaankin haluaa leikkiä niiku sanoit, nii sitte mopo.
        Skootteri taas on parempi sellasten asioiden kannalta, ku että
        -siinä on yleensä lukollinen tila kypärälle
        -jalkatila (saa esim. kauppakassin kulkemaan tms.)

        mun mielestä skootteri on käytännöllisempi, mutta mopo "coolempi" tms.

        Ja tässä viestissä ku puhun skootterista, nii se on siis sellanen < 50cc eli moposkootteri.


      • amaster
        MacGayver kirjoitti:

        Mopot ovat lapsellisia, skoottereilla sen sijan ajavat kaikki, teineistä vaareihin. Skootteri on Aasiassa ja Euroopassa yleisin kulkuvälinen, ainoastaan täällä suomessa, ollaan jäljessä, mutta muualla maailmassa skoottereiden edut on huomattu jo aikoja sitten.

        kannatan edellistä!

        onhan mopo ehkä vähän "siistimpi", mutta skootteri on käytännöllisempi (tilaa tavaralle).


      • Todellakin korttiluokalla (m) saa ajaa skodea.Missä korvessa sitä on asuttu kun ei tota tiedetä? Millä kortilla sitä skodea sitten muka pitäis ajaa? Skodekortilla vai? Kas kun ei bussikortilla....


      • 777
        cartsa88 kirjoitti:

        Todellakin korttiluokalla (m) saa ajaa skodea.Missä korvessa sitä on asuttu kun ei tota tiedetä? Millä kortilla sitä skodea sitten muka pitäis ajaa? Skodekortilla vai? Kas kun ei bussikortilla....

        ei saa ajaa kaikkia skoottereita ku jotku skootterit on 250cm3 koneilla kuten jotku vespat eikä siis oo mopoja vaan moottoripyöriä mut moposkoottereita tottakai


      • CPI SX
        MacGayver kirjoitti:

        Mopot ovat lapsellisia, skoottereilla sen sijan ajavat kaikki, teineistä vaareihin. Skootteri on Aasiassa ja Euroopassa yleisin kulkuvälinen, ainoastaan täällä suomessa, ollaan jäljessä, mutta muualla maailmassa skoottereiden edut on huomattu jo aikoja sitten.

        skootterit on niin perseestä että ei huh huh


      • j0ku
        jusnu89 kirjoitti:

        skootteri on ihsn perseestä, mopo kantsii ostaa ku voi leikkiä paremmin ja skooterit on sellasii lehtipuhaltimia

        Skootterit on ihan perseestä! Vituttaa oikeesti ku joudun tyytymään semmoseen paskaan! Oisin halunnu Suzuki PV:een, oon aina halunnu!!! Mutta eipä anneta ostaa semmosta ku se on niin "paska"! Vittu ku semmosenki sais jollaki 500e niin vähä paremmasta skootterista joutuu maksamaan päälle 2000e! Jumalauta oikeesti!


      • m0i
        skotrterilla kirjoitti:

        Mä en ajais julkisill paikoill skodulla kun ne oon niin tyttöjen ja gay miesyen kulkunefed

        SAD.


      • TIETÄJÄ!!!!!
        Kiki kirjoitti:

        Ai et kehtaa?

        Mites Turussa kun jopa poliisit ajaa skootterilla, siis miespoliisi, ja ihan avioliitossa on lapsiakin löytyy.

        Skootterit on vaan halpoja, ja kivoi.

        Jos sulla on käytettävissä 300€ sano joku manuaalivihteinen mopo jonka saa tolla hinnalla, vaatimukset:

        Vilkut
        tuorevoitelu
        Nopeusmittari
        Bensamittari
        Sähköstartti
        Tavaraboksi

        No sanos nyt

        1. Niinsanotut oikeat mopot ovat paljon laadukkaampia, kuin ala-arvoiset made in China-skootterit! Apinakin ymmärtää, että laadukkaammat osat ovat kalliimpia, joten myös kokonaishinta on kalliimpi!

        2. Vahteellisella mopolla on paljon mukavampi ja turvallisempi ajaa. Omalla vuosien mopokokemuksellani voin sanoa, että skootterien alimitoitetut renkaat lähtevät alta loivassakin mutkassa kostealla kelillä! Lisäksi skotterilla ajamiseen kyllästyy noin viidessä minuutissa, koska ei ole tarpeeksi "räplättävää" ja leikkimistä!!!

        3.Lisäksi mopoja on helpompi huoltaa itse tai muokata niitä itsensä näköisiksi erilaisilla tuning-osilla. Mopot ovat lisäksi urheilullisempia ja tyylikkäämpiä!!!

        Se joka löytää näille väitteillä vastaväitteitä voi painua ensiksi vuodeksi teljettyyn häkkiin miettimään, onko nyt aivan varmasti oikeassa.


      • 2-t skoba mies
        jusnu89 kirjoitti:

        skootteri on ihsn perseestä, mopo kantsii ostaa ku voi leikkiä paremmin ja skooterit on sellasii lehtipuhaltimia

        skobaan saa vaikka mitä omassa sani kaks tahti benelli 49x on sellane kiva subbase penki alla


      • spepe
        TIETÄJÄ!!!!! kirjoitti:

        1. Niinsanotut oikeat mopot ovat paljon laadukkaampia, kuin ala-arvoiset made in China-skootterit! Apinakin ymmärtää, että laadukkaammat osat ovat kalliimpia, joten myös kokonaishinta on kalliimpi!

        2. Vahteellisella mopolla on paljon mukavampi ja turvallisempi ajaa. Omalla vuosien mopokokemuksellani voin sanoa, että skootterien alimitoitetut renkaat lähtevät alta loivassakin mutkassa kostealla kelillä! Lisäksi skotterilla ajamiseen kyllästyy noin viidessä minuutissa, koska ei ole tarpeeksi "räplättävää" ja leikkimistä!!!

        3.Lisäksi mopoja on helpompi huoltaa itse tai muokata niitä itsensä näköisiksi erilaisilla tuning-osilla. Mopot ovat lisäksi urheilullisempia ja tyylikkäämpiä!!!

        Se joka löytää näille väitteillä vastaväitteitä voi painua ensiksi vuodeksi teljettyyn häkkiin miettimään, onko nyt aivan varmasti oikeassa.

        todellakin mopolla on paljon mukavampi ajella kun siihen ei kyllästy läheskään niin nopeesti kun skootteriin ja mopoissa ei ota pohja joka kiveen kiinni


      • ymtrynmtymn
        Kiki kirjoitti:

        Ai et kehtaa?

        Mites Turussa kun jopa poliisit ajaa skootterilla, siis miespoliisi, ja ihan avioliitossa on lapsiakin löytyy.

        Skootterit on vaan halpoja, ja kivoi.

        Jos sulla on käytettävissä 300€ sano joku manuaalivihteinen mopo jonka saa tolla hinnalla, vaatimukset:

        Vilkut
        tuorevoitelu
        Nopeusmittari
        Bensamittari
        Sähköstartti
        Tavaraboksi

        No sanos nyt

        Kerroppa mistä muka saat UUDEN skoban 300€???
        Ja TOIMIVIA MANUAALIVAIHTEISIA MOPOJA LÖYTYY NETTIMOTOSTA ALLE 300!


      • nitropappa
        TIETÄJÄ!!!!! kirjoitti:

        1. Niinsanotut oikeat mopot ovat paljon laadukkaampia, kuin ala-arvoiset made in China-skootterit! Apinakin ymmärtää, että laadukkaammat osat ovat kalliimpia, joten myös kokonaishinta on kalliimpi!

        2. Vahteellisella mopolla on paljon mukavampi ja turvallisempi ajaa. Omalla vuosien mopokokemuksellani voin sanoa, että skootterien alimitoitetut renkaat lähtevät alta loivassakin mutkassa kostealla kelillä! Lisäksi skotterilla ajamiseen kyllästyy noin viidessä minuutissa, koska ei ole tarpeeksi "räplättävää" ja leikkimistä!!!

        3.Lisäksi mopoja on helpompi huoltaa itse tai muokata niitä itsensä näköisiksi erilaisilla tuning-osilla. Mopot ovat lisäksi urheilullisempia ja tyylikkäämpiä!!!

        Se joka löytää näille väitteillä vastaväitteitä voi painua ensiksi vuodeksi teljettyyn häkkiin miettimään, onko nyt aivan varmasti oikeassa.

        1. Kaikkia skoottereja ei tehdä kiinassa, esim. Yamahaa valmistetaan Japanissa. Omalla kokemuksella voin sanoo et ei oo jättäny tielle vaik on jo 10 000 mittarissa.

        2. Ite tykkään enempi skopasta kun ei tarvihe vaihteita räplätä koko ajan. Enkä oo kyllä kyllästyny sillä ajamiseen, helppoo kun on.

        3. Skootterissa saa kulkemaan tavaraa paremmin kuin mopolla. Lisäksi parempi ajaoasento tekee ajamisesta mukavampaa.


      • samppa97

        moposkootteri ja skootteri on sama asia!!!
        itselläni on mopokortti ja sillä saa ajaa kaikkia 50cc mopoja tai skoottereita


      • Mopotrulaa
        MacGayver kirjoitti:

        Mopot ovat lapsellisia, skoottereilla sen sijan ajavat kaikki, teineistä vaareihin. Skootteri on Aasiassa ja Euroopassa yleisin kulkuvälinen, ainoastaan täällä suomessa, ollaan jäljessä, mutta muualla maailmassa skoottereiden edut on huomattu jo aikoja sitten.

        Skootterit leipoo kiinni ja on tosi hitaita paskoja


      • Anonyymi
        MacGayver kirjoitti:

        Mopot ovat lapsellisia, skoottereilla sen sijan ajavat kaikki, teineistä vaareihin. Skootteri on Aasiassa ja Euroopassa yleisin kulkuvälinen, ainoastaan täällä suomessa, ollaan jäljessä, mutta muualla maailmassa skoottereiden edut on huomattu jo aikoja sitten.

        2005 tehty, 2021 vastattu
        Mopot ovat tarkoitettu niille, jotka joko harrastavat mopoilua tai haluaa tuunata mopoja, skootterit ovat umpimoottorisia joten niitä ei pahemmin tuunailla.
        Skootterit ovat käytännöllisiä, halpoja mutta ne on suoraan sanoen rumia, ellet itse niitä maalaa
        Mopot sen sijaan eivät ole niin aerodynaamisia kuin skootterit mutta ne ovat vakionakin komeita, ja helposti parannettavissa kyvyn ja ulkonäön mukaan.
        Itse olen vakaasti sitämieltä että skootterit on köyhille lukiotytöille, jotka eivat osaa käyttää vaihteita tai osaa käyttää kickstartteria.


    • ei maks paljoo

      Painat starttii ja sootterilla käyt kiskalla
      Mopon poljet iltaisin käyntiin ja naisiin.
      Mitä sitä ihmetteleen sen kummemmin.
      nytsyyshinnat ja halvalla saat.
      Jos et nyt iske kiinni, ilman jäät Naisii ja
      ja kootterit ja mopot vie kovemmat kundit.
      revi siitä

      • prän prän

        Empä nyt tiiä oikeen.Itse asun n. 100 000 asukkaan kaupungis ja oon itekki harkinnu hankkia skootterin,turvallisempi,helpompi oppia ajamaan ja maksaa 2xkertaa vähemmän kuin mopo.Kannatan skootterii.


      • pavelgusiv
        prän prän kirjoitti:

        Empä nyt tiiä oikeen.Itse asun n. 100 000 asukkaan kaupungis ja oon itekki harkinnu hankkia skootterin,turvallisempi,helpompi oppia ajamaan ja maksaa 2xkertaa vähemmän kuin mopo.Kannatan skootterii.

        moposkootteri ei oo yhtään sen turvallisempi kuin perus mopo!!!


    • WINDY--.

      En mä nyt moposkootteria sanois pelkästään tyttöjen/homojen kulkuvälineeks... sen on vaan halvempi niin sen takii monella se on. Ittellä on Derbi Senda X-treme ja Derbi Drd Pro ja kyllä ne hyviä on mutta kyllä skopa ihan kätevä kans on :)
      Mutta tuosta kun joku sanoi jotain että muualla maailmassa on paljon skoottereita niin siihen vastaan: Aasiassa varmaan siksi paljon skoottereita, koska ne ovat halvempia, ja Aasiassa aika köyhää porukkaa keskimäärin on... Olin keväällä Intiassa ja lähes kaikilla oli skootteri, ja sanon että niillä ei hirveästi rahaa ole tuhlattavana. Kun taas jossain USA:ssa skoottereita varmaan siksi paljon, koska siellä noita suurkaupunkeja HIEMAN enemmän kuin täällä Suomessa ja kyllä New Yorkiin paremmin sopii skopa ku joku enduro....

      • Been there, seen it

        Ilmeisesti et ole ollut keväällä Yhdysvalloissa. Siellä skoottereita ei nimittäin ylipäänsä ole. Aika harvaan sain itse New York Cityssä bongailla oikeastaan mitään pienempää kaksipyöräistä. Vai eikö sinustakaan Yhdysvaltain bensahinta (~$2.50/gallona) kannusta autoilemaan?


    • ASD AD SASD ASD ASDA

      aijjai. kyl mä tiiän kumpi kannattaa ottaa. se kumpi on parempi. höhöhöhö

    • facepalm98237

      kuka kehtaisi SKOOTTERILLA kyytsätä tyttökaveria :DDDDDDDDDDDDDD

      • Esimerkiksi minä.

        Vaikkapa minä. Ei se niin noloa ole. Kyllä joku mopo esim. Kawasaki ois ihan kiva tietysti, mut mie tyydyn skootteriin.


    • hihihi my nameisjim

      ite aion ainaki ostaa skoba. halvempi helpompi kun mopo.

    • kyllä skoba on käytännöllisempi isompi tavara tila ku mopossa treenikassi kätevästi jalkoihi mut tykkään moposta ehkä enemmä

    • mopomän68

      Osta yamaha dt tai beta ne kestää. Vaikka yamaha dt onki vähä laiska mut äkkiähän se saa kulkemaan. Jos ostat skootterin niin osta yamaha aerox. Ei mitään kiinalaista.

    • tsuumer69

      kyllä jotkut laatuskobat mopot voittaa esim. honda zoomer, yamaha bw's. hintaahan niillä riittää, mutta kyllä niillä stunttailee :P

      • Mopo5

        Kyllä laatu skootteri voittaa vitun laiska. Mopon mutta jos otetaan ihan perus mopo niin kyllä mopot voittaa ihan reilusti


    • mankipoika

      Ei pojat pojat tulkaapa nyt järkiinne ja ostakaa manki :DDD

    • skode=paska

      skootterit on perseestä, niis ei oo vaihteita ni ei mee mäkiä ylös

      • sdfgadsg

        ja skootterit on LÄSKEJÄ paskoja


    • nössöjööööööööö

      gilera smt

    • Derbittäjä

      Allright elikkäs mopo: vaihteet, ei kyllästy koska kytkin ja vaihteet, enskailu, ulkonäkö, sporttisuus. - virittäminen yleensä työläämpää, vaihteet vituttaa joskus, yleistäen vaativat enemmän harrastuneisuutta, kalliita. Skoba: viritys on helppoa elikkä prikka->moposta riippuen 55-75km/h oikeaa nopeutta, lepponen ajella, eivät yleensä liian kalliita, valikoima laajempaa (enskat yleensä samankaltaisia), penkki -moni vihaa näitä "imureita", tylsistyy ajamaan yleensä nopeaa, ulkonäkö yleistäen, äänet

      • acbc, wc

        Mopo jos tyylikkyyttä. Skoba jos käytännöllisyyttä.


    • äijä123123

      Ehdottomasti skootteri !!! hyvät puolet skobas on : et haise bensalle, helppo kyytsätä, ei käy viima jalkoihi, ja on paljo hienompi. tytöt tykkää olla enemmä skopien kyyis.

      • mopot4lyfe

        Ei vittu oot homo jätkä :DD Mopolla hauskempi kyytsätä ku mimmit kiljuu siel takan ku ei meinaa kyydis pysyy. Mopo helvetisti hienompi skootteri o sama ku menisit jollai helveti vespal tuol liikentees. 2-tahti voittaa muijat ;)


      • Velehottaja

        Ootko kullu 4 tahista😂 ps skobat on paskoja huoltaa koska katteet


    • Totuudenihminen

      Ehdottamasto mopo koska nopeempi ja mukavempi ajaa kuon paskat leipovat skobat

    • Ostakaamoo

      Jep ja nää kiinan skobat ei kestä mitään mut yamaha yms laatu 2tahti skootterit toimii kyllä mutta vie aivan helvetisti bensaa joten tulee kalliiksi kun taas 2 tahti mopo vie vaan n.puolet siitä. Manuaali vaihteet ja ketjuveto hukkaa paljon vähemmän tehoa ja kulutusta kuin skoottereiden variaattori veto. Kun skootterinlla päästää kaasun se alkaa automaattisesti moottori jarruttaa ja näin on pidettävä vaan kaasua pohjas jotta pysytään vauhdissa ja tämähän vie bensaa aivan turhaa. Kun taas vaihdemopossa voit vain laittaa kytkimen pohjaan ja rullata vapaasti.
      Skootterilla on muutenkin todella tylsä ajaa pidemmänpäälle. Ja pienet renkaat ja suht huono jousitus on todella huono ajaessa esim hiekka tiellä tai kivetyksellä ja renkaat lähtee helposti alta ja skootteri tärisee. Mopon ajo asento on myös paljon mukavampi. Älkää ostako skoottereita kadutte sitä viellä.

    • vauhtia.piisaa

      Minun yksipaikkainen mopo kulkee laillisesti 160 km/h vaikkapa Helsingistä - Lahteen. Eikä tarvitse pysähdellä montaakaan kertaa.

      • Jutustelija1

        VR:n miehii otaksun?


    • Rieju1137

      Ihan totta tuo mopolla ajaminen tulee halvemmaksi kuin 2t skootterilla ja mopo on muuteskin paljon parempi.

    • Jutustelija1

      Mopo on mopo, oli se sitten skootteri, kyykky, custom, enska, Super Motard tai mikä vain.

    • YamahaAeroxSkootteri

      Ajatelkaa Yamaha Aeroxia miten se on homojen kulkuväline? En ymmärrä minkä ihmeen takia pitää riidellä ostaako skoden vai mopon... Skootterilla on mukava ajaa ja aijon ajaa vieläkin vaikka muut olisi mitä mieltä hyvänsä.

    • ostaMoposkootteri

      Skootteri on yli 50cc vekotin, vähän isohko ja usein katteet on täyttä peltiä. usein nelitahti ja saa ajaa suomessa niin kovasti kun rajoitukset antaa periksi..
      MopoSkooteri on alle 50cc ja pienehkö, usein on muovia kaikki mikä vain voi olla muovia.. kevyt rakenteinen. max nopeus 45km/h
      Mopo on alle 50cc ja usein vain yhden hengen vekotin.. kerran kolahtaa on henki vekx.. usein vain 2tahti ja tankki haarojen välissä..

    • Anonyymi

      Mopo on parempi hiekkatiellä, metsäpoluilla ja muutenkin huonokuntoisilla teillä. Toki riippuu moposta derbit jne endurot on tähän hommaan tehty. Mopot on myös yleensä helpompi virittää, huolto on helpompaa kun ei tarvitse katteita purkaa, mopoihin on myös yleensä paremmin varaosia saatavilla toki tämäkin riippuu merkistä mutta derbiin, mankiin ja pv löytyy hyvin osia

      Skootteri on taas paljon parempi kaupungissa kun ei tarvitse ruuhkassa vaihteita vaihdella, mukavempi ajoasento, käytännöllisempi (mahtuu hyvin viikon ruuat kyytiin), kypärä mahtuu penkin alle, yleensä halvempi hinnaltaan.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      754
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe