Tietoa/kokemusta Harrix:ista?

Uusi alalle hakeutuva

Onkos kellään kokemusta Harrix -nimisestä firmasta?

Näyttäisi juuri hakevan julkisella haulla uutta edustajaa Jyväskylä-Pieksämä-Mikkeli -alueelle.

http://www.mol.fi/cgi-bin/search?DB=TMP&KUNTA=&UUDET=1&hippo=18&LYHTY=&PROVINSSI=Keski-Suomi&AMMATTIALA=&TEKSTI=&ULKOMAA=&SEKTORI=&D1=20051125164113&ETATYO=

Itse asustelen mikkelissä.... joten sopisi siinä mielessä hyvin..

Onko Harrix:in tuotteet laadukkaita ja mikä mahtaa olla hinta-laatu suhde eli ovatko ne kilpailukykyisiä myös hinnaltaan (helppoja myydä)..?

En ole ennen ollu allalla joten kertokaa siis kaikki mikä kannattaisi ottaa huomioon mikäli hakeudun ja (jos pääsen) vaikka töihin.

Mitä mahtaa olla keskimääräinen KK-tienestit tuolla alalla?

35

19832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myynti_tykki

      Lue niitä wanhoja viestejä tältä palstalta! Tosin jos sitä et osaa/älyä tehdä, niin eiköhän sinussa ole ainesta Harrixin työntekijäksi....

    • jukkis

      toi on kyllä oikein helvetin kovaa duunia,tod näk.bruttoprovikalla painetaan!voihan tossa ansiollekin päästä,vaan se on tosi harva ku siinä onnistuu!suurin osa menee tappion puolelle ja lopettaa parin päivän/viikon jälkeen!voin myös kertoa että kun lähdet toimistotarvikkeita kauppaamaan firmoihin kohtelu ei ole mitään ensiluokkaista!kaikki on niin kyllästyneitä näihin kulkukauppiaisiin joita todellakin riittää!mut onnea yritykselle jos päätät kokeilla!!

    • Myyntitkki

      Olen töissä harrixilla, ja voin kannustaa ainakin yrittämään.En tiedä mille osastolle haetaan edustajaa,..mutta jokaisen ryhmän tuottet ovat ensiluokkaisia,..eikä mitään tukkurikamaa,..joita myy kaikki.
      Bruttoprovikkaa ei ole,..mutta muista palkkausehdoista kuulet kun ja jos pääset haastatteluun ja valituksi.
      Kovaa työtä..mutta jos olet innostunut, rohkea, ja idearikas,..voit pärjätä hyvin.
      Mukavat työkaverit,..ja luotettava työnantaja.Ja ennenkaikkea mahtavat tuotteet, sekä myyjän että useamman asiakkaankin mielestä.
      Kokeile onneasi,..
      Kuten ilmotus varman sanoi,..oletko valmis tekemään töitä 110 prosenttisesti,..
      Muista kuitenkin että kaikille ei provisiopalkkaus sovi,...siihen pitää olla omanlaisensa asenne.Itse olen sanut hyvän korvauksen tekemästäni työstä...ainakin toistaiseksi.Se riittää...mutta kaikki eivät ole valmiita ottamaan siitä henkistä painetta ja stressiä.
      Mutta jos ei kokeile ei voi tietää...mihin pystyy:)

      • No joo

        Vai ei muka ole bruttoprovikkaa?

        -mitä tarkoittaa sitten provisiopalkkaus?

        =saat korvauksen myydyistä tuotteista ennalta sovitun provisio%:in mukaan...

        Sellaiset työnantajat eivät oikein taida itsekään uskoa tuotteisiinsa jos ei edes pysytä maksamaan pohjapalkaa.


      • Provikka
        No joo kirjoitti:

        Vai ei muka ole bruttoprovikkaa?

        -mitä tarkoittaa sitten provisiopalkkaus?

        =saat korvauksen myydyistä tuotteista ennalta sovitun provisio%:in mukaan...

        Sellaiset työnantajat eivät oikein taida itsekään uskoa tuotteisiinsa jos ei edes pysytä maksamaan pohjapalkaa.

        Bruttoprovisio ja provikkapalkka ei oo aina sama asia, siitä onko Harrixilla käytössä bruttoprovikka ei oo tietoa. Bruttoprovisio tarkoittaa sitä, että edustajalle maksetaan korkeampaa provisiota, joka pitää sisällään päivärahat ja km-korvaukset (voidaan vähentää verotuksessa, mutta ei makseta palkan päälle).


      • ei ei ei
        Provikka kirjoitti:

        Bruttoprovisio ja provikkapalkka ei oo aina sama asia, siitä onko Harrixilla käytössä bruttoprovikka ei oo tietoa. Bruttoprovisio tarkoittaa sitä, että edustajalle maksetaan korkeampaa provisiota, joka pitää sisällään päivärahat ja km-korvaukset (voidaan vähentää verotuksessa, mutta ei makseta palkan päälle).

        "Bruttoprovisio tarkoittaa sitä, että edustajalle maksetaan korkeampaa provisiota"

        Paitsi että yleensä provisiot ei ole kyllä sen suurempia kuin muuallakaan. Joillakin jopa pienemmät kuin sellaisissa firmoissa, jotka maksaa km-korvaukset provision päälle.


      • nimetön
        ei ei ei kirjoitti:

        "Bruttoprovisio tarkoittaa sitä, että edustajalle maksetaan korkeampaa provisiota"

        Paitsi että yleensä provisiot ei ole kyllä sen suurempia kuin muuallakaan. Joillakin jopa pienemmät kuin sellaisissa firmoissa, jotka maksaa km-korvaukset provision päälle.

        Mulla on ko. firmasta kokemusta asiakkaan näkökulmasta. Empä usko, että työ on helppoa! Myyjät juoksee kimpussa ja häiriköi niin kauan, että saa tilauksen. Tuotteetkaan ei ole hääppösiä, kynät levis käsiin ja sotkevat. Ajateltiin antaa yrityslahjoiksi asiakkaille, mutta tultiin siihen tulokseen ettei firman imagolle ole hyvä antaa vuotavia kyniä.
        Joten unohda koko firma!!


      • eRJA.
        nimetön kirjoitti:

        Mulla on ko. firmasta kokemusta asiakkaan näkökulmasta. Empä usko, että työ on helppoa! Myyjät juoksee kimpussa ja häiriköi niin kauan, että saa tilauksen. Tuotteetkaan ei ole hääppösiä, kynät levis käsiin ja sotkevat. Ajateltiin antaa yrityslahjoiksi asiakkaille, mutta tultiin siihen tulokseen ettei firman imagolle ole hyvä antaa vuotavia kyniä.
        Joten unohda koko firma!!

        Toisin sanoen: Paskaa tavaraa törkeän kallilla hinnalla--->HEIKKO LAATUISTA?

        ONKOS Sulla kokemusta muista tuotteista kuin kynistä, olen kuullut, että ne myyvät myös tulostimien laserkasetteja, mitkä ovat ilmeisen ARVOKKAITA?


      • Kynämyyjä
        nimetön kirjoitti:

        Mulla on ko. firmasta kokemusta asiakkaan näkökulmasta. Empä usko, että työ on helppoa! Myyjät juoksee kimpussa ja häiriköi niin kauan, että saa tilauksen. Tuotteetkaan ei ole hääppösiä, kynät levis käsiin ja sotkevat. Ajateltiin antaa yrityslahjoiksi asiakkaille, mutta tultiin siihen tulokseen ettei firman imagolle ole hyvä antaa vuotavia kyniä.
        Joten unohda koko firma!!

        Otapa yhteys myyjään ja saat viallisen tuotteen vaihdettua.Etpä ole kuunnellut esittelyssä takuista.Saatko miltään muulta yritykseltä tälläistä takuuta,..KYNILLE!


      • Kynämyyjä
        eRJA. kirjoitti:

        Toisin sanoen: Paskaa tavaraa törkeän kallilla hinnalla--->HEIKKO LAATUISTA?

        ONKOS Sulla kokemusta muista tuotteista kuin kynistä, olen kuullut, että ne myyvät myös tulostimien laserkasetteja, mitkä ovat ilmeisen ARVOKKAITA?

        Mielestäni sopimatonta arvostella tuotteen laatua huhun puheenperusteella.Kokeile tuotteita jos olet yritysasiakas,..niin toteat laadun ja eron.
        Jos edelleen olisit sitä mieltä että tuottee olisivat huonoja,..kannattaa vaihtaa toimittajaa.
        Suurin osa asiakkaista soittaa ja tilaa laadukkaita tuotteita uudestaan kertaalleen kokiltuaan.
        Tämä varmistaa sen minkä myyjät jo tietävätkin,..Tuotteet ovat todella laadukkaita.

        Muitatko vanhan totuuden,..kun huhu lähtee kiertämään se muuttuu jokaisen välittäjän mukana hieman erilaiseksi.

        Myös kaseteilla takuut.


      • Todellinen myyntitykki

        Vai ei bruttoprovisiota!!!
        Olen käynyt kovan koulun myyntialalla ja jo luullut että kirous nimeltä bruttoprovikka olis haudattu mutta EI OLE

        Olen käynyt työhaastatteluissa Harrix:lla ja Canncolorilla ja molemmat tarjoavat bruttoprovisiota. Tämän lisäksi könttösumma kulukorvauksista on käytössä molemmilla. Jos firma tarjoaa kulukorvauksia 1500 euroa/kk ja todelliset kulut olisivat 2500.- niin kai jokainen osaa laskea....

        Mutta tämä mies tietää arvonsa ja menee muualle töihin kun on vara mistä valita:)


    • kielikukkanen

      Nimittäin yrityksen omistaja on entinen Rahmqvistilainen. Niin on tietysti monien muidenkin toimistotarvikefirmojen perustajat. Mutta kun Harrixin tuotteet ovat miltei identtisiä kopioita Rahmqvistin tuotteista, ainoastaan laatu on huonompi. Eli myy jo olemassaolevia tuotteita paskemmalla laadulla.
      Harrix on todellakin törkein kopio "Ramista", mikä on vastaan tullut (tai siis raamit kaulassa yritykseen sisään marssinut).

      • Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin

        Mitä väliä sillä on onko yritys kopio tai osittain kopioitu. Kyllä ne Harrixin kaverit rahaa tekee. Joten mitä väliä onko kopio.


      • Tykittäjä
        Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kirjoitti:

        Mitä väliä sillä on onko yritys kopio tai osittain kopioitu. Kyllä ne Harrixin kaverit rahaa tekee. Joten mitä väliä onko kopio.

        mikä yritys ei olisi toisen kopio? Jos esim. Nokia on keksinyt Gsm puhelimet, niin onko kaikki muut firmat kopioijia? On, mutta mitä sitten!?

        Hesburger kopioi McDonaldsin, Cafe Picnic Subway:n, Harrix Rahmqvistin jne. jne.


      • kynämyyjä

        Tuotteet ovat Harrixin omia hankintoja, ei kopioita.Jokaisessa tuotteessa lukee firman nimi jos se on testeissä hyväksytty niin hyväksi tuotteeksi että se kannattaa pitää monia vuosia myynnissä.
        Kyseinen yritys on 14 vuotta tehnyt työsarkaa löytääkseen hyvät tuotteet ja palvellakseen
        asiakkaita.
        Toimitilat ovat suuret, ja liikevaihto melko mittava.
        Sanokaa mitä sanotte,kirjoituksenne osoittavat sen että ette tiedä yrityksestä mitään,..kunhan vain perus negatiivisena mollaatte yritystä josta ei ole mitään negatiivista sanottavaa.

        Itse kyseisessä yrityksessä työskennellyt useampia vuosia, ja monen kilpailevan yrityksen johtajalle vastannut kielteisesti hänen pyytäessään minua heille töihin.

        Mutta totta on, että alalla ei kaikki pärjää.Myyjän pitää olla sellainen että asiakkaat mielellään vastaanottavat, ja ovat tyytyväisiä tuotteisiin joita käyttävät.
        Työ on rankkaa,..mutta niinhän kaikki mihin ryhdyt todella intensiivisesti.

        Onnea matkaan niille,..jotka valituiksi tulevat.
        Toivotaan että pärjäätte.

        Alan valinta on vapaa:)))


      • Myyminen on vanha laji:)

        Kauppaaminen on alkanut jo aikojen alussa,..ollaan käyty kauppaa vaihtamalla jotakin johonkin.Kuten nyt niin että raha vaihdetaan tuotteeseen.
        Näin ollen kopionti on jo alkanut aikojen alusta,ja tulee jatkumaan varmasti niin kauan kuin maapallo on olemassa.

        Myös akuppaketjut myyvät samoja tuotteita,..jokainen lähimarketti myy samoja tuotteita kuin kauppakeskuksien suuret liikkeet.
        Mutta on myös erityisaloja joiden tuotteita ei ole jokaisessa marketissa, ja kaupassa.Näitä tuotteita saa vain erikoisliikkeistä.

        Tusinatavaraksi mainostaminen ilman perusteita on aika karrikoitua, jos ei tiedä edes mitä kyseinen yritys myy.Vai tiedätkö?

        Alalla olevan kovan kilpailun vuoksi on ymmärrettävää, että on moneliasta yrittäjää mukana.Mutta kun ja jos saat yrityksesi toimimaan ja toiminnan laajenemaan 14 vuoden ajan, ja siitä eteenpäinkin,..luultavasti joku arvostaa tuotteitasi.Kauppa käy, ja on tyytyväisiä asiakkaita ja myyjiä.

        Näin on päässyt käymään Harrixlaisilla:)))

        Hyvä ME!!!


      • Ei ikinä
        Myyminen on vanha laji:) kirjoitti:

        Kauppaaminen on alkanut jo aikojen alussa,..ollaan käyty kauppaa vaihtamalla jotakin johonkin.Kuten nyt niin että raha vaihdetaan tuotteeseen.
        Näin ollen kopionti on jo alkanut aikojen alusta,ja tulee jatkumaan varmasti niin kauan kuin maapallo on olemassa.

        Myös akuppaketjut myyvät samoja tuotteita,..jokainen lähimarketti myy samoja tuotteita kuin kauppakeskuksien suuret liikkeet.
        Mutta on myös erityisaloja joiden tuotteita ei ole jokaisessa marketissa, ja kaupassa.Näitä tuotteita saa vain erikoisliikkeistä.

        Tusinatavaraksi mainostaminen ilman perusteita on aika karrikoitua, jos ei tiedä edes mitä kyseinen yritys myy.Vai tiedätkö?

        Alalla olevan kovan kilpailun vuoksi on ymmärrettävää, että on moneliasta yrittäjää mukana.Mutta kun ja jos saat yrityksesi toimimaan ja toiminnan laajenemaan 14 vuoden ajan, ja siitä eteenpäinkin,..luultavasti joku arvostaa tuotteitasi.Kauppa käy, ja on tyytyväisiä asiakkaita ja myyjiä.

        Näin on päässyt käymään Harrixlaisilla:)))

        Hyvä ME!!!

        No voihan niitä olla jotain jotka "säälistä" ostavat tusina-halpakamaa jotta pääset myyjästä eroon....:)


      • Myyjä
        Ei ikinä kirjoitti:

        No voihan niitä olla jotain jotka "säälistä" ostavat tusina-halpakamaa jotta pääset myyjästä eroon....:)

        Tässäkin ketjussa näköjään keskustelee harrixin epätoivoinen myyntipäällikkö itsensä kanssa... Kohtuullisen säälittävää mutta harrixlaiset on...


      • ;-)

        vaan taisivat pojat ottaa mukaan asiakaskorttejakin. Ainakin niissä lukee Rahmqvist-yhtiöt. Eipä taitane olla toiminta moinen ihan hyvien tapojen mukaista.


      • Feikkiä
        kynämyyjä kirjoitti:

        Tuotteet ovat Harrixin omia hankintoja, ei kopioita.Jokaisessa tuotteessa lukee firman nimi jos se on testeissä hyväksytty niin hyväksi tuotteeksi että se kannattaa pitää monia vuosia myynnissä.
        Kyseinen yritys on 14 vuotta tehnyt työsarkaa löytääkseen hyvät tuotteet ja palvellakseen
        asiakkaita.
        Toimitilat ovat suuret, ja liikevaihto melko mittava.
        Sanokaa mitä sanotte,kirjoituksenne osoittavat sen että ette tiedä yrityksestä mitään,..kunhan vain perus negatiivisena mollaatte yritystä josta ei ole mitään negatiivista sanottavaa.

        Itse kyseisessä yrityksessä työskennellyt useampia vuosia, ja monen kilpailevan yrityksen johtajalle vastannut kielteisesti hänen pyytäessään minua heille töihin.

        Mutta totta on, että alalla ei kaikki pärjää.Myyjän pitää olla sellainen että asiakkaat mielellään vastaanottavat, ja ovat tyytyväisiä tuotteisiin joita käyttävät.
        Työ on rankkaa,..mutta niinhän kaikki mihin ryhdyt todella intensiivisesti.

        Onnea matkaan niille,..jotka valituiksi tulevat.
        Toivotaan että pärjäätte.

        Alan valinta on vapaa:)))

        Hakeudu hoitoon. Oks omistajat aivopessyt sinut? Jollain sitä pitää perustella toikin homma jotta voi lähteä aamulla töihin ja uskotella itselleen että firma on hyvä.


    • Sonnitonni

      Olin aikoinaan Harrixin palvelussa jonku aikaa. Lupaukset oli kovat, mutta totuus ihan toinen.. Johtoportaan lievät valkoiset valheet paljastuivat ajan myötä. Myös kohtelu harrixlaisille ei ole helppoa todellakaan! kertoo varmaan firman tuotteista jotain kun suututaan kun mainitaan firman nimi. Kuulostaa hyvälle firmalle mut jos kokeilee huomaa nopeasti että eihän paskastakaan saa konvehtia tekemälläkään! Välttäkää tämä kaukaa!

      • Aitelo

        OLin firmassa töissä noin 2 vuotta takaperin ja voin kertoo etten suosittele. Lupailivat takuupalkan siihen aikaan 1500 ekee/kk ja eipä näkyny kyseistä summaa tilillä. yhteensä sain 2kk aikana 600 ekee ja bensoihin meni tuona aikana noin 400 ekee eli melkee talkoilla painelin hommia. Olin Oulun alueella ja sitä ennen oli ollut harrixilla taukoa tällä alueella muutama vuosi ja ei olut helppo lähtä siltä pohjalta vääntään kilpailijoiden kans kalliilla tuotteilla. Koulutus oli myös heikkoa. Tyyliin kamat käteen ja kentälle ja sit kerran kuussa miitingi kouluttajan kans joka ei myöskään myyntitaidoillaan vakuuttanut. paremmin tein kauppaa ilman sitä kouluttajaa :)


      • nunnah
        Aitelo kirjoitti:

        OLin firmassa töissä noin 2 vuotta takaperin ja voin kertoo etten suosittele. Lupailivat takuupalkan siihen aikaan 1500 ekee/kk ja eipä näkyny kyseistä summaa tilillä. yhteensä sain 2kk aikana 600 ekee ja bensoihin meni tuona aikana noin 400 ekee eli melkee talkoilla painelin hommia. Olin Oulun alueella ja sitä ennen oli ollut harrixilla taukoa tällä alueella muutama vuosi ja ei olut helppo lähtä siltä pohjalta vääntään kilpailijoiden kans kalliilla tuotteilla. Koulutus oli myös heikkoa. Tyyliin kamat käteen ja kentälle ja sit kerran kuussa miitingi kouluttajan kans joka ei myöskään myyntitaidoillaan vakuuttanut. paremmin tein kauppaa ilman sitä kouluttajaa :)

        Olen ollut parissa vastaavanlaisessa firmassa töissä ,tai siis olen edelleenkin.
        Työ on kovaa mutta jos suunnittelet päiväsi /viikkosi etukäteen pärjäät.
        Opettelet tuotteesi ja tutustut kilpailijoiden tuotteisiin, niin uskot omaan tuotteeseen ja sen myötä myyt laatua et alennnuksia.
        Tuo "firmat kyllästyneet edustajiin" ei pidä paikkaansa. Ne ovat kyllästyneet edustajiin jotka eivät ilmoita tulostaan. Eli soita ennen kuin menet ,jos vastaus on ettei nyt sovi usko se ja soita muualle. Firma jossa olen töissä kouluttaa hyvin ja kannustaa onnistumaan. Olen nyt ollut 4kk ja alun vaikeuksien jälkeen ruve. nnut sujumaan paremmin. Aina kun luen näitä viestejä niin silmään sattuu lause : "olin firmassa viikon - 2kk :D . Ihme kun opit edes pomosi nimeä tuossa ajassa. :D
        Eli oikeat kokemukset tänne myyjiltä jotka ovat olleet alalla pitempään.


    • Hankintapäällikkö

      Ylihintaista tusinatavaraa. Sääli myyntiedustajia.

    • R_Harmanen

      Miten joku voi kuvitella tänä päivänä saavansa elannon moisista kynänpätkistä ja muovitaskuista? Järki lähti Virtapuron mukana, saas nähdä mihin tässä päädytään.

    • Kiertäkää

      Aivan huijari firma. Koittakaa asiakkaat reklamoida tuotteita, ei onnistu. Tulee esille todellinen firman tarkoitus. Huijata ihmisiä. Omistaja täysin vieraantunut todellisuudesta. Hallitsee uhkailulla ja pelottelulla. Edustajan pakko myydä yli 10 000 joka kuukausi tavaraa joka maksaa 5 kertaa vähemmän muualla.

    • enenääikinä

      Mun mielestä voitais tehä joku julkinen reklamaatio yhdessä tosta firmasta. Ei voi pakoilla julkisuutta enää sitten

    • myrsky11

      Eiköhän valitus Facebookkiin kanssa pure

    • Siinäonjärkeä

      Suoraan sanottuna oltiin pitkään tuonkin harrixin kanssa samalla alalla. Kyllästyttiin siihen jatkuvaan asiakkaiden valitukseen kun oltiin myyty liikaa ja liian kalliilla hinnalla. Aikamme tehtiin vuosia sitten hyvää tulostakin tuolla tavalla. Mutta nykyään tuo ala on vaikea eikä kunnollisia myyjiä juuri löydy. Vaihdoimme koko toimistotarvikealan toiseen ja nyt myymme oikeita tuotteita oikealla hinnalla ihan eri tavalla kuin kiertämällä yrityksissä pakottamalla asiakas kauppaan. En kaipaa tippaakaan tuota alaa enkä tyyliä myydä joka vie lopulta koko firman tuhoon oli firma mikä hyvänsä. Katsokaa huvikseen kuinka toimistotarvikealalla olevat firmat kuihtuvat ja velkaantuvat jatkuvasti. Monet on lopettaneet ja siirtyneet eri alalle. Samat tuotteet saa nykyään ihan halvalla monestakin paikasta ilman edustajan "räätälöintiä ja asiantuntemusta juuri sinun tarpeisiin" jne paskaa. Kukaan ei tarvitse edustajaa myymään erikoisia tusseja ja muovitaskuja jotka ei vaikuta ostavan yrityksen toimintaan muutakuin tulosta heikentävästi. Onneksi tuo show on meidän firman osalta ohi ja saadaan tehdä nyt ihan omaa juttua kannattavasti ilman pahaa mieltä asiakkailla ja meillä. Ei se meinaan ole kauheen kivaa elää negatiivisessa myyntifirmassa päivästä toiseen valitusten keskellä ja ratkoen juoppojen edustajien ongelmia ja vaatimuksia. Moni nykyään ulkoistaa myynnin erilaisille yrityksille joka tulee todella paljon edullisemmaksi kuin palkata omia työntekijöitä. Mutta tuota toimistotarvikekusetusmyyntiä voi olla vähän vaikea ulkoistaa koska sitä ei halua saati pysty enää kukaan tekemään. Olettekos katsoneet harrixin taloustiedot?? En ole katsonut mutta voin veikata mielessäni jotain tuon alan hyvin tuntien.

    • Huijari

      Kiertäkää kaukaa, edustajat vaihtuu kuukausittain. Pakko myyntiä jollet myy ensimmäisellä kuukaudella 15 000 tuhatta euroa kyniä tulee monoa. Mainostavat vapaata autoetua mutta maksat itse polttoaineet. Luulisi verottajan puuttuvan asiaan. Jos ajat vahingossa heidän autoonsa kolhun maksat sen itse kokonaan. Älkää menkö. Omistaja on täysin vieraantunut todellisuudesta. Lisäksi omistajan omat lapset leikkii johtajaa vaikka ammatillinen taso on esikoulu luokkaa. Ne ketkä on siellä töissä puukottaa selkään ja raportoi omistajalle. Useimmiten vielä valehtelee koska pelkää oman paikkansa puolesta. Kukaan ei osta heidän ylihintasia tuotteitaan enään, arviolta 20 kertaa kalliimpia kuin muitten. Reklamaatioita ei saa hoitaa vaan pitää yrittää myydä väkisin vaikka asiakas olisi ostanut huonoa tavaraa. Älä mene .

      • 11111111111

        no näin on.. kokoajan etsiivät uusia edustajia,eikä ihme... älkää missään nimessä menköö :D


    • ddddddddddddddddd

      Olin ite täällä töissä joskun 100 vuotta sitten.. about just 1kk en saanut 10 000 e täyteen ja monoa tuli heti. Esimiehenä oli Yrjö, mukava kaveri ei pahaa sanottavaa. Mutta joo varmaan alkaa oleen toi ovelta ovelle toimistotarvike kauppaaminen aika kuoleva pisnes muutenkin..

    • Anonyymi

      Ja nyt vasta konkassa.

    • Anonyymi

      Erittäin surkea johto ja ennenkaikkea tapa tehdä asioita ei kestä päivänvaloa. nykyään myyvät jotain ylihintaista ensiapu hommaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      101
      1497
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1064
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      976
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      877
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      822
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      654
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe