Valikko

Stockmann- työhaastattelu!

Edessä olisi kyseisen firman työhaastattelu. Kellään kokemusta? Työshaastattelu on kolmas elämässäni ja pelottaa, että nolaan itseni.

Tämä keskustelu on suljettu
Ilmianna
Jaa

7 Vastausta

kan du talar svensska?

Ilmianna
Jaa

Mukavia ihmisiä varmasti sielläkin on. Kun olet rehellisesti oma itsesi, tiedät mitä sinulla on tarjottavana ja mitä itse haluaisit, et varmasti nolaa itseäsi. Jokainen jännittää tuossa tilanteessa ja haastattelijatkin tietävät sen.

Valmistaudu huolellisesti, lähde ajoissa liikkeelle, ota rauhallisesti ja luota itseesi.

Kaikki menee varmasti ihan hyvin.

Onnea matkaasi. :))

Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:

Ohi on ja sain hommia :D! Vaikka kielipuoli meni miten meni.

Ilmianna
Jaa

alkup. kirjoitti:

Show more

Hyvää jatkoa sinulle ja kiitos siitä, että kerroit hyvän uutisesi meillekin.

Ilmianna
Jaa

alkup. kirjoitti:

Show more

Minulla on juuri Stockan työhaastattelu edessä, jännittää, koska se on toinen työhaastatteluni ikinä! Voisitko kertoa minkälainen tilanne oli ja mitä siellä kysyttiin? Satuin vain löytämään viestisi haun avulla :)

Ilmianna
Jaa

Laita Suomalaisuuden liiton pinssi rintapieleen

Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:

Itselläni oli työhaastattelu Stockmannilla viime viikolla. Ennakkoluulojeni vastaisesti minua haastatteli nuori ja rento naisihminen, eikä konservatiivisuudesta ollut tietoakaan. Ei mitään kielitestejä (kysyi mitä osaan), kerroin itsestäni niinkuin missä tahansa muussakin firmassa. Että älkääpä maalailko piruja seinille:)

Ilmianna
Jaa

Tämä keskustelu on suljettu

Voit yhä lukea viestiketjua, tykätä kommenteista ja ilmiantaa asiattomuuksia. Halutessasi voit aloittaa uuden keskustelun samasta aiheesta.

Aloita uusi keskustelu