Missä maissa on torakoita? apua pliis!!!

sannamariaani

Olen lähdössä talvella jonnekin ulkomaille. Ainoa huolenaihe on kuitenkin torakat! Olin kerran espanjassa ja en koskaan voi mennä sinne takaisin, koska siellä on niin paljon torakoita. Kysyisinkin siis, että missä maissa torakoita on eniten? Kertokaa omia kokemuksianne torakoista ja antakaa neuvoja kuinka niiltä voi välttyä. Kiitos jo etukäteen.

20

3215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maailman matkalainen

      itse olen myös joutunut valitettavsti torakoita listimään ainakin kreikassa. ainakin tällä sivulla on jotakin "torakkakokemuksia"
      http://kikkolo.cjb.net

    • V appu ja Virpi

      Olimme heinäk.lopussa Marmariksessa hotelli Green Fieldissä ja siellä vilisi noita pikkuötököitä eka yö ja ystäväni sängyssä valkoisella lakanalla moinen... toinen päivä ja kylppärissä monta... kolmas iltayö,ja yöpöydän laatikossa VILISI NIITÄ silloin ystäväni huusi nyt KALJALLE!!!Tässä vaiheessa hermostuin itsekkin niin että juoksin respaan ja huusin kurkkusuorana torakoista,kun myrkytykset eivät paljon tehonneet.Saimme huoneen ylimmästä kerroksesta,ilman torakoita...

    • Jenna

      Jenkeissä, Arizonan osavaltiossa, jahtasimme kerran torakkaa motellihuoneessa. Ajatus yön viettämisestä moisen otuksen kanssa tuntui kammottavalta, joten vangitsimme sen lasin alle.

    • Luonnon Ystävä

      Ei niitä tartte pelkää! Jos vatsa on täynnä niin sellasen voi ottaa käteen ja heittää ulos. Tai jos haluat murhata jonkun raukan alemman karman elämän niin sitten tallaat päälle.

    • enpä heti keksi

      on ulkomaan matkat melko vähissä jos este on torakat. Eihän sellaista "lämmintä" paikkaa olekkaan missä ei ole niitä, ja vieläkin pahempia on , käärmeet, skorppionit jne. mutta sinun pitää pysyä pohjolassa , täällä on harvoin täitä kummenpia.

    • Cuca Ratsa

      Tai matkusta kotimaassa. Ötökät viihtyvät lämpimässä. Mielestäni inhottavampia ovat hämähäkit ja jotkut niistä on myrkyllisiä (funnelweb, redback spider Australiassa)tai vain muuten ovat kamalan näkösiä karvasine koipineen :/

    • sinulle koska

      heti kun täältä pohjolasta lähdetään eteläänpäin niin torakoita voi olla ihan missä hotellissa vaan, tiedäthän ettei torakoiden esiintymisellä ole mitään tekemistä puhtauden kanssa.
      Myös New Yorkin parhaimissakin hotelleissa voi olla torakoita joskus, tiedän kokemuksesta.
      Jossain eteläisissä maissa torakoita on pimeän aikaan myös kaduilla.
      Niitä ei tarvitse pelätä vaikkei ne niin mukavia olekkaan.
      Jätän itse yleensä matkoilla valon kylpyhuoneeseen niin on kivempi mennä sinne kun ei tarvitse ekaksi laittaa valoa ja odottaa että mahdolliset otukset häviät silmistä.
      Kaikkeen tottuu aikanaan joten matkusta vaan usein.

    • Torakoihin on

      Eli todellakaan et voi välttyä ulkomailla 100% varmasti törmäämästä torakoihin, koska lämpimät ilmastot suosvat ko. lajia ei siis todellakaan esim. paikan likaisuus.
      Hyvä konsti on pitää huoneistossa (verroinkin pesuhuoneessa) aina pimeän aikana valoja päällä. Me jätämme aina valot päälle vaikka poistuimme huoneistosta pitkäksikin ajaksi, niin emme ole päässeet näkemään yhtäkään torakkayksilöä. Ensimmäisillä kerroilla pidin mukanani varalta Täystuho-pulveria purkillisen mukana, jos tilanne sattuisi olemaan ennakoitua pahempi (taisimpa eka reissulla kokeeksi pistää myrkkyä hieman pesuhuoneen nurkaan, mutta saalista ei tullut).
      Joten empä ole näiden kokemusten jälkeen juurikaan lomallani torakoita edes ajatellut (toki esim. eteisaulan valon jätän yöksi päälle, mutta se on kyllä mukavampaa muutoinkin, kun oudossa paikassa tahtoo olla nuo valonkatkaisijat pimeässä hortoillessa melko hukassa).

    • tyranni

      Tyhmä,kaikissa maissa Suomessakin niitä on

    • Sasae

      Japanissa on kesällä aina torakoita, vaikka maa on siisti. Ei voi mitään, kun sää on kuuma ja kostea. Kerran näin USAssa jättiläismäisen torakan hienon hotellin keittiön seinällä (olin duunissa tarjoilijana). Mutta jenkeissähän kaikki on suurta.

      • kakrouts

        oli hotellissa ainakin.


    • tuli mieleen

      ottaa se sähkötabletti hyttystentappaja mukaan -
      Kuka tietäs miten se vaikuttaa torakoihin????

      • dghdhfgdh

        Minua ei haittaa jos torakat menee lattialla, menkööt vaan, mutta se olisi inhottavaa jos sellainen löytyisi vaatteista


    • roachter

      Ainoastaan kanarialla oon nähny torakoita hotelli alueella. En missään Välimeren maissa enkä keski-Euroopassa.

      • roachter

        Tosin en vielä oo käyny muissa maissa kun kanarialla. Mut aion keski-Eurooppaan. Ja ehkä Välimerellekin.


      • kaikkikanarialle
        roachter kirjoitti:

        Tosin en vielä oo käyny muissa maissa kun kanarialla. Mut aion keski-Eurooppaan. Ja ehkä Välimerellekin.

        Mutta mikä maa se on tämä kanaria?


    • roachter

      Entäs satiaiset? Meinaan kuitenkin harrastaa maksullista seksiä. Latviasta ja Puolasta olen saanut.

    • Aliinatar

      Kyproksella näin.

    • Puskatyttö

      Ai satiaisia? Täytyy kiertää se paikka kaukaa. Hyvä kun Aliinatar informoit.

    • kammonsa.kullakin

      Torakoita enemmän lutikat huolettavat , koska torakat jäävät mutta luteet yrittävät mukaan. Puremat kutiavat vielä matkamuistoina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe