yksityiset hammaslääkärit

Millaisia kokemuksia omaatte Kuopion ja lähialueiden hampilääkäreistä, kuka mahtais olla hintalaatu suhteeltaan hyvä. Olen saanut jo tarpeekseni paikoista joissa kiskotaan hintaa, mutta hommat hoidetaan miten sattuu...
Ilmianna
Jaa

4 Vastausta

Hymyhammas, Jaana Puustinen. Pieni, mutta pirteä hammaslääkäri. Luulen, että myös aivan normaalihintainen. Käyppä siellä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Minulla taas Jaana Puustisesta jäi rahastuksen maku suuhun. Vuosikaudet olin hänen asiakkaanaan, kunnes viisurikivun vuoksi hän antoi mulle aina uuden ajan eikä tehnyt mitään, mutta lasku tuli joka käynniltä. Vaihdoin lääkäriä, Kuopion Hammasklinikka on asiallinen ja edullinen paikka. www.kuopionhammasklinikka.fi
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
on ihan hyvä ja ystävällistä porukkaa...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Itse olen käynyt Hammasmyyrässä, Riitta Vatasella, samassa talossa kuin keskustan neuvola. Olen tosi tyytyväinen palveluun ja hinnatkin on mielestäni aivan kohtuulliset. Asiakkaita kyllä hänellä tuntuu riittävän hyvin että saattaa joutua odottelemaan vähän vapaita aikoja.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

yksityiset hammaslääkärit

Millaisia kokemuksia omaatte Kuopion ja lähialueiden hampilääkäreistä, kuka mahtais olla hintalaatu suhteeltaan hyvä. Olen saanut jo tarpeekseni paikoista joissa kiskotaan hintaa, mutta hommat hoidetaan miten sattuu...

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta