Martinlaakso

Martti Laakso

Millainen paikka asua? En ole ikinä edes käynyt. Onko rauhallista? Onko hyvä paikka lapsiperheelle? Kiitos.

12

1171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä

      ..Siellä asunut ja voisin muutta takaisinkin, ainakin viisi vuotta takaperin siellä oli rauhallista ja muutenkin mielestäni lapsiystävällistä aluetta.

    • martsarista

      Ei siellä viitsi illalla liikkua. Aika levotonta varsinkin aseman vieressä. Ja kaikki talot ovat harmaita.

    • ei paha.

      Itse asun ihan radan vieressä, "paremmalla puolella rataa" ja vaikka aseman luona hegailee juoppoja, täällä on ihan rauhallista. Eikä ne juopot häiritse asematunnelissakaan, mä käyn Alepassa joka päivä ja ihan rauhassa saan siitä kävellä.

    • talotkaan

      enää yhtä harmaita, kuin 90-luvulla. Suurin osa taloista on julkisivu remointoituja. On punertavaa, sinertävää ja kellertävää taloa.
      Itse olen asunut martsarissa 20 vuotta, eikä negatiivista ole muuta kuin ravintolöiden taso ( melkein kaikki juottoloita ).
      Päiväkodit, koulut, julkinenliikenne ja terveyskeskus toimivat minun kokemukseni mukaan paremmin kuin monissa muissa pk-seudun lähiöissä.

    • liikennejärjestelyt

      Olen asunut n. 16 vuotta Martsarissa ja pidän seudusta juuri lasten vuoksi. Liikenne kulkee aluetta reunustavilla kaduilla (Kivivuorentie, Martinlaaksontie, Martinkyläntie jne). Varsinaiset asuinkadut ovat ns. pistoja, joilla ei ole läpikulkuliikennettä.

      Lasten kanssa pääsee halutessaan liikkumaan alueen keskelle sijoitettuja jalankulkureittejä pitkin kaikkia palveluja hyödyntämään.Palveluja mm. neuvola, kirjasto, terveysasema, apteekki, kampaamot, päivittäistavarakaupat ja Variston laajemmat erikoistavaraliikkeet.

      Lasten koulumatkat sujuvat erinomaisen turvallisesti; meiltä ja lukuisista muista taloista pääsee koululle joutumatta ylittämään yhtään ajotietä. Harrastusmahdollisuudet ovat hyvät; uimahalli, luistelukentät ja myyrmäen hallit ovat kaikki ulottuvilla. Viheralueitakin on kylliksi, Viherpuisto, Raappavuoren metsä ja Variston niityt, Petikko jne. lyhyen matkan päässä.

      Yhteydet erityisesti Helsinkiin päin ovat erinomaiset; bussit Hakaniemeen ja Keskustaan, juna kulkee 10 minuuntin välein koko päivän.

    • *Mä

      Aika synkkä kylä.

    • maksaja

      karmee paikka asua,jos ei pakko asua lähtisin pois.suomi vähenmistö maahanmuuttajat vallanneet alueen,todella törkeitä agressiivisiä suomalaisia kohtaan,edes poliisi ei puutu yleisillä paikoilla juomiseen,jos kyseessä maahanmuuttaja.

    • entinenmartsari

      Minä muutin pois sieltä jo ajat sitten ja takas en tule. Myyrmäki on myös pilattu.

      • kaarlekusiperseIII

        Myyrmäen ovat pilanneet mustaloiset. Martinlaaksossa näkee manneja vain satunnaisesti. Pari vakispurgua ei Martsaria vielä pilaa.


    • OIkein mukava, rauhallinen ja kaunis paikka. Vastaa Espoon West Endiä.

      • 1527hsg

        Taidat olla sokea ja kuuro etkä taida paljon ulkona käydä


    • Raivostunut

      Älkää ihmeessä muuttako ainakaan Martinlaaksoon Laajavuorenkuja,Raappavuorenrinne on jo pilattu pakolaisilla niitä on jo enemmistö ja virolaiset duunarit vallannut kaikki asunnot 8 samassa luukussa ryyppäämistä huutoa ja riehumista ja nämä pakolaiskakarat ovat yksiä perkeleitä huutaa ja riehuu yö kaudet.Suomenkieltä ei kuule kuin telkusta.Terveyskeskus on kuin pakolaisleiri.Ei hyvältä näytä Tuhottu rakas Martsari muutettava pois

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe