Pub Kierre

Mikä se on?Missä se on?Ja m...

Hei te jyväskyläläiset Pubien koluajat! Minua on jo kauan askarruttanut mystinen Pub Kierre Laajavuoressa/Kortepohjassa. Kyltti näkyy, mutta kuppilaa itseään ei löydy vaikka olen etsiskellyt kuinka. Onko se joku 'salakapakka' tms.? Voisitteko valaista minua muualta muuttanutta asian suhteen? Paljon olen paikan legendaarisuudesta kuitenkin kuullut. Olisi siis mukava päästä paikkaa katsomaan ja kokeilemaan.

25

6447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdffasd

      Nyt olet sohaissut arkaan paikkaan,kyseessä nimittäin on salakapakka.

    • Jane

      Siinähän se on Laajavuorentien varressa, Koasin talon alakerrassa.

      • hah

        JUU kierre oikee menomesta:) jos 50-80 vuotias on


    • ihminen91

      se bub on ku sinne minne se kyltti näyttää,se on niinkun sen kyltin kohdalla kun on se kerrostalo nii sen kerrostalon toisella puolella

    • lapio

      Kyllä joku osaa heh...

    • ei koasin talossa

      Kierre on salakapakka. Niin salainen että kylttikin mainostaa kapakan sijaitsevan muualla kuin missä se oikeasti sijaitsee.
      Todellisuudessa tämän Kierteen löytää Kuokkalasta eikä Laajavuoresta. Sijaintitiedon saa kun lausuu kirjastospurgulle koodin "kiertokanki".
      Tämän jälkeen mies antaa tarkat sijaintitiedot tämän baarin sijainnista.

    • Nettivastaava

      Päihdehuoltoon saatu aulaan tietokone intternetti yhteydelle, kaikkeen ne rahaa syytävätkin.

    • John-wayne

      Kyllä, kierre on salakapakka. Tiskin alta myydään pileää viinaa, laittomat uhkapelit, vedonlyönnit ym. kuuluvat tämän saluunan vakiovarusteisiin. Oikea villinlännen ja kieltolain ajan yhdistelmä. Sisällä saa polttaa, revolverit paukkuvat ja viski virtaa. Todellinen saluuna isolla A:lla!

    • laula

      Kerrostalo,vaalea ja taisi olla vielä kolmikerroksinen,alakerrasra pääsee ,karaokea viikonloppuisin,aika pitkälle joutuu kävellä Kortepohjan keskustasta liki kilometri,ei ehkä ihan niinkään pitkä matka mut muutama sata metsiä ainakin,Miksi et kysy reippaasti ohikulkijoilta?

      • MrFucker

        Irtooko pesää?


      • Tajalankujankuningas

        Joo äitiltäs jos ei muilta


      • MrFucker
        Tajalankujankuningas kirjoitti:

        Joo äitiltäs jos ei muilta

        Tuon tiedänkin....Vaihtelu vieraissa virkistäis kuitenkin.


      • Taigoni

        Missä sun mielestä on kortepohjan keskusta? Minusta se on kortsupohjan ostari, ja sieltä on korkeintaan 300 metriä kierukkaan!


      • Uih-Ihanaa
        Taigoni kirjoitti:

        Missä sun mielestä on kortepohjan keskusta? Minusta se on kortsupohjan ostari, ja sieltä on korkeintaan 300 metriä kierukkaan!

        Kortsu kyrpään ja siemennesteet päin kuparikierukkaa!


      • Kiimapersehoratsu

        Vittu levälleen ja kuivat sisuksiin!


    • nuudelipokeria

      SAIRAITA KIRJOITUKSIA,PÄIHDEONGELMAISTEN JUTTUJA SELVÄSTIKIN...

      • DumDumNutipää

        Mielisairasta!


    • Kovamunamies

      Kerran kävin vessassa runkulla ja hieroin paperista mällit flipperiin.

      • kusipääpedofiili

        Tilttasko?


      • GLING

        T I L T !


    • Mark-Spencer

      Nykyään se vasta salakapakka onkin!
      Kierre vaihtaa sijaintia useamman kerran vuodessa ja sieltä saa mitä vaan.
      Taitaa nykyään sijaita Lutakossa erään kerrostalon kellarissa.
      Aiemmin kuvattu villin lännen meininki kuvaa todella hyvin paikkaa. Todella salunamainen meininki vallitsee Kierteessä.

      Yläkerrasta löytyy maksullisia Ukrainalaisia naisia, viski on halpaa, eikä alkoholilainsäädäntö rajoita toimintaa.
      Tuplashitteja saa pöytiin ja rulettia ja pokeria saa pelata vapaasti.
      Kierteessä käyvät niin korruptoituneet poliisit, entiset linnakundit ja kaupungin sikariporras, kuten tavallinen rahvaskin.

    • kkkkkkkkkkkkkkkk

      12v vanha.MIKSI?

    • Anonyymi

      Kyllä pitää olla tonttu,ellei osaa Kierteen ovea aukaista!

      • Anonyymi

        Tai kirjoittaa omaa aloitusta historiajuttujen sijaan!


    • Anonyymi

      Täytyy tietää onko ovessa vasen vai oikeakätiset kierteet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      415
      4574
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      247
      2274
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1700
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      161
      1452
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      304
      1380
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1147
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      138
      1117
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      79
      1103
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1085
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      119
      977
    Aihe