Laivakuvat

Olen yrittänyt etsiä netistä valokuvia muutamasta 60- ja 70-luvun rahtilaivasta siinä onnistumatta.
Kertokaa mistä saisin kuvia seuraavista:

s/s Eira OGPY
m/s Finnbrod OGKP ja
m/t Tyysterniemi OGTG

Niissä tuli aikoinaan vähän seilattua ja nostalgia painaa päälle!
Ilmianna
Jaa

14 Vastausta

sellaista FCBS foorumia,joku täällä jo antoi täyden osoitteen sinne,sieltä löytyy tällaista tietoa.Fakta om fartyg voisi olla toinen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Mr. Hannu Vapalahdelle Karhulaan. puh. nr.05-262608.
Eiköhän löydy ja toimitusaikakin lyhyt.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Sea-Foto, Kotka, 05-217030. Itse olen tilannut valokuvat paristakymmenestä seilaamastani laivasta mm. ss eira löytyy.
Ilmianna
Jaa
kaikille..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
5 VASTAUSTA:
Todella mielenkiintoinen aihe, ei löytynyt yhtään asiatonta viestiä, ei turhia vertailuja kauppalaivaston ja sotalaivaston välillä, ei moitetta seilaamattomuudesta tai liikaa seilaamisesta yms skeidaa. Olen iloisesti yllättynyt!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
skönö kirjoitti:
Todella mielenkiintoinen aihe, ei löytynyt yhtään asiatonta viestiä, ei turhia vertailuja kauppalaivaston ja sotalaivaston välillä, ei moitetta seilaamattomuudesta tai liikaa seilaamisesta yms skeidaa. Olen iloisesti yllättynyt!
Terve vaan kaikki. Meikäkin peräänkuuluttaa laivan kuvaa, eli onko tiedossa, mistä netistä löytyisi Suomen Etelä-Amerikan-linjan Aconcaquan kuva ? Ja yleensä tietoja varustamosta. Googletin huonolla menestyksellä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Baloo-Bear kirjoitti:
Terve vaan kaikki. Meikäkin peräänkuuluttaa laivan kuvaa, eli onko tiedossa, mistä netistä löytyisi Suomen Etelä-Amerikan-linjan Aconcaquan kuva ? Ja yleensä tietoja varustamosta. Googletin huonolla menestyksellä.
Kokeile englantilaista fotoflite:a www.fotoflite. com tai net.

Nillä on arkistoissaan mainoksen mukaan 500 000 englannin kanaalissa otettua ilmakuvaa laivoista. Varmasti Acongaqua:kin löytyy koska eikös AL:n vehkeet tuleet ylös tai menneet alas kanaalin läpi?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Baloo-Bear kirjoitti:
seilasin Agongaguassa kuuskymmentä luvulla noin neljä vuotta, olis kivaa saada yhteys johonkin tuttuun. Nyt olen ollet eläkkeellä 10 v.tta.
Arttu oli lempinimeni (kuva mulla on ja niitä saa
Sea-Fotolta Kotkasta)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Artur kirjoitti:
seilasin Agongaguassa kuuskymmentä luvulla noin neljä vuotta, olis kivaa saada yhteys johonkin tuttuun. Nyt olen ollet eläkkeellä 10 v.tta.
Arttu oli lempinimeni (kuva mulla on ja niitä saa
Sea-Fotolta Kotkasta)
Oivaks minua sanottiin, jos muistat, olin akuankassa 67-68, on mukavat
muistot siitä botskista, olen myöskin eläkkeelä. voi hyvin! Oiva.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Eirassa -65 jungmannina olin. Yläpetillä asusti lapua.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Olitko reissussa kun eira upposi?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Nimetön kirjoitti:
Olitko reissussa kun eira upposi?
En ollut Eirankanssa Ajaxilla
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
lurjus kirjoitti:
En ollut Eirankanssa Ajaxilla
Onko täällä sellaisia jotka oli reissussa kun eira upposi.Olisi hieno kuulla kokemuksia.Oliko muuten päivä vai yö
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
tervehdys.Eikös lapua ja joku jonka nimeä en muista jäi ahteriin/karkas rouenissa?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Laivakuvat

Olen yrittänyt etsiä netistä valokuvia muutamasta 60- ja 70-luvun rahtilaivasta siinä onnistumatta.
Kertokaa mistä saisin kuvia seuraavista:

s/s Eira OGPY
m/s Finnbrod OGKP ja
m/t Tyysterniemi OGTG

Niissä tuli aikoinaan vähän seilattua ja nostalgia painaa päälle!

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta