Valikko

Auto Kivitila myytiin

niin siinä sitten kävi, kun nimitteli asiakasta mulkuksi.

Tämä keskustelu on suljettu
Ilmianna
Jaa

20 Vastausta



Julkisuus lisää tunnettavuutta. Taisi nostaa myös kauppahintaa. Julkisuudessahan tärkeintä on, että nimi on kirjoitettu oikein, asialla ei ole niin väliä.

Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:

katolle!

Ilmianna
Jaa

näet siis asiassa hauskan puolen!Loistavaa huumoria!?!Ilmeisesti ei bisnes ole sinulle tuttua?

Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:

Nimittäin nyt ford-ikeen alla painiskeleville tarjoutuu mahdollisuus ostaa siitä vanhasta tutusta mulkkupaikasta ihan oikeita autoja.

Ilmianna
Jaa

pösömies kirjoitti:

Nimittäin nyt ford-ikeen alla painiskeleville tarjoutuu mahdollisuus ostaa siitä vanhasta tutusta mulkkupaikasta ihan oikeita autoja.

Show more

Pirkanmaalla ja muuallakin tuon kaupan myötä.

Eikä se kasvu ole pelkästään Pösöltä pois.

Nyt kun S ryhmälästen ei ole pakko ostaa PÖSILÖITÄ osa ostaa Fordin jne.

Eikös Pösöjä oo alle 50% ford kannasta vaikka

surkeena pidetty myyjä on markkinointia koittanut hoitaa.Mieti sitä.

Ilmianna
Jaa

kasvaa rajusti kirjoitti:

Pirkanmaalla ja muuallakin tuon kaupan myötä.

Eikä se kasvu ole pelkästään Pösöltä pois.

Nyt kun S ryhmälästen ei ole pakko ostaa PÖSILÖITÄ osa ostaa Fordin jne.

Eikös Pösöjä oo alle 50% ford kannasta vaikka

surkeena pidetty myyjä on markkinointia koittanut hoitaa.Mieti sitä.

Show more

kilpailu kiristyy?

Ilmianna
Jaa


Lieköhän Fordin tehtaalta tullut vähän noottia tuosta nimittely-tempusta ja sitä kautta olisivat oikeudet lähteneet. Suututti itseänikin sen verran tuo tapahtuma, että laitoin siitä Fordin kyselyyn suorasukaisen kertomuksen tehtaan konttoriin, vaikken lähelläkään Tamperetta asu. Olin juuri tullut uuden ja ensimmäisen Fordini omistajaksi ja tämmöisen tempun teki heti Tampereen kuuluisa munafirma. Ajattelin tuolloin, että saa olla ensimmäinen ja viimeinen Fordini, kun on tuollainen huolto-organisaatio, että arvostelee asiakkaat kuin lehmät lehmänäyttelyissä. Kaipa siellä tehtaan johtoportaassa on järkeä löytynyt enemmän kuin AutoKivitilalla. Onneksi oikeudenmukaisuus voitti tässä asiassa ja vääryyden tekijät joutuvat nuolemaan näppejään. Tämä on kaikille Fordin asiakkaille hyödyksi.

Ilmianna
Jaa
11 VASTAUSTA:

omistajien myyneen yrityksensä. Ehkä tämänkin yrityksen omistajapariskunta katsoi firmasta tarjotun summan riittäväksi ja teki kaupat. Jos vaikka nauttivat tästä eteenpäin elostaan vapaaherroina tai tekevät jotain muuta bisnestä.

Ilmianna
Jaa

kuullut kirjoitti:

omistajien myyneen yrityksensä. Ehkä tämänkin yrityksen omistajapariskunta katsoi firmasta tarjotun summan riittäväksi ja teki kaupat. Jos vaikka nauttivat tästä eteenpäin elostaan vapaaherroina tai tekevät jotain muuta bisnestä.

Show more

käyttäydy kuin pariskunta. Taitavat olla nimittäin isä ja tytär. Isä vielä puolustelikin sitä mulkuttelijaa.

Ilmianna
Jaa

Mitäpä luutet asiasta oikeasti tietäväsi,et näemmä yhtään mitään.Mulkku on mulkku ja bisnes on bisnes.Olikos ne omistajat jotka kutsuivat

häntä nimellään.Kärpäsparvellahan on tunnetusti

hyvä maku ja kova pörinä.

Ilmianna
Jaa

viisata puhetta ??? kirjoitti:

Mitäpä luutet asiasta oikeasti tietäväsi,et näemmä yhtään mitään.Mulkku on mulkku ja bisnes on bisnes.Olikos ne omistajat jotka kutsuivat

häntä nimellään.Kärpäsparvellahan on tunnetusti

hyvä maku ja kova pörinä.

Show more

että asiakas ne rahat sinne autoliikkeeseen kantaa eikä ole syytä haukkua rahantuojaa. Niinhän se on työntekijälläkin, että kenen leipää syöt, sen lauluja laulat, samoin se koskee myös firmoja ja bisnesten tekijöitä. Nykymaailmassa ei vaan yksin pysty menestymään, vaan brändi pitää olla täysin puhdas kaikilta osa-alueilta.

ässä tapauksessa oli hassua, että se sattui juuri Fordin liikkeessä, joka niin paljon oli satsannut tuohon ystävälliseen palveluun- mainoskampanjaan. Joskus se on surullisen kuuluisaa, että mainoskampanjat kääntyvät täysin firmaa vastaan. Näin siinä kävi ainakin tällä kertaa. Yksi kun mokaa, niin muut kärsivät. Kansainväliset firmat eikä suuret työnantajat katsele noita töppäyksiä kovin hyvällä. Heillä on varaa tehdä kovia ratkaisuja ja heti.

Ilmianna
Jaa

pääteltävä kirjoitti:

että asiakas ne rahat sinne autoliikkeeseen kantaa eikä ole syytä haukkua rahantuojaa. Niinhän se on työntekijälläkin, että kenen leipää syöt, sen lauluja laulat, samoin se koskee myös firmoja ja bisnesten tekijöitä. Nykymaailmassa ei vaan yksin pysty menestymään, vaan brändi pitää olla täysin puhdas kaikilta osa-alueilta.

ässä tapauksessa oli hassua, että se sattui juuri Fordin liikkeessä, joka niin paljon oli satsannut tuohon ystävälliseen palveluun- mainoskampanjaan. Joskus se on surullisen kuuluisaa, että mainoskampanjat kääntyvät täysin firmaa vastaan. Näin siinä kävi ainakin tällä kertaa. Yksi kun mokaa, niin muut kärsivät. Kansainväliset firmat eikä suuret työnantajat katsele noita töppäyksiä kovin hyvällä. Heillä on varaa tehdä kovia ratkaisuja ja heti.

Show more

Mitä ratkaisuja on siis tehty

Ilmianna
Jaa

eivät kirjoitti:

käyttäydy kuin pariskunta. Taitavat olla nimittäin isä ja tytär. Isä vielä puolustelikin sitä mulkuttelijaa.

Show more

Kysehän nimenomaan on pariskunnasta, Riitta ja Elias Kivitila. Ritita, omaa sukuaan Turtonen otti liikkeen nimiinsä vissiin -85 isältään, joka puulaakin oli ostanut -73. Elias tuli sotkemaan asioita vasta myöhemmin...

Ilmianna
Jaa

?????? kirjoitti:

Mitä ratkaisuja on siis tehty

Show more

Ovat myyneet fiksummalle yrittäjälle, josta me asiakkaat olemme erittäin iloisia. Ei kai se vuoden vaihtuminen voisi mukavampaa olla, kun ...

Ilmianna
Jaa

ratkaisu number uno kirjoitti:

Ovat myyneet fiksummalle yrittäjälle, josta me asiakkaat olemme erittäin iloisia. Ei kai se vuoden vaihtuminen voisi mukavampaa olla, kun ...

Show more

Auto-Kivitila Tampereella oli niin fiksu firma, että huollon jälkeen vielä soittelivat parin viikon päästä perään, olisiko jotain valittamista ja kuinka foordi tuli kuntoon. Aika mukavaa tällainen huolenpito. Olen aika tyytyväinen huolto- ja korjauspalveluihin, hinnatkin lienevät sentään aika kohtuulliset. Toivottavasti jatkuu näin, sillä foordi on hiukan vika-altis auto.

Ilmianna
Jaa

Pejii kirjoitti:

Auto-Kivitila Tampereella oli niin fiksu firma, että huollon jälkeen vielä soittelivat parin viikon päästä perään, olisiko jotain valittamista ja kuinka foordi tuli kuntoon. Aika mukavaa tällainen huolenpito. Olen aika tyytyväinen huolto- ja korjauspalveluihin, hinnatkin lienevät sentään aika kohtuulliset. Toivottavasti jatkuu näin, sillä foordi on hiukan vika-altis auto.

Show more

naamansa ja kumarsivat, mutta toisille käänsivät selkänsä ja pyllistivät. Muuhun johtopäätökseen en voi tulla, kun suolasen kitkerää arvostelua asiakkaista harrastivat peräti tietokoneille asti. Eivät siinä firmassa ymmärtäneet, että se jossakin vaiheessa paljastuu kuitenkin. Oppia ikä kaikki, sano pässi, kun päätä leikattiin.

Ilmianna
Jaa

toisille kirjoitti:

naamansa ja kumarsivat, mutta toisille käänsivät selkänsä ja pyllistivät. Muuhun johtopäätökseen en voi tulla, kun suolasen kitkerää arvostelua asiakkaista harrastivat peräti tietokoneille asti. Eivät siinä firmassa ymmärtäneet, että se jossakin vaiheessa paljastuu kuitenkin. Oppia ikä kaikki, sano pässi, kun päätä leikattiin.

Show more

Ompa teidän tietäjien juttuja hauska lukea, suurin osa kirjoitaa kännipäissään potaskaa asioista joista ei tiedä mitään. Miettikää nyt vähän, kuinka monessa firmassa huonosti käyttäytyvät asiakkaat on leimattu ko. henkilöiksi? No itsekin olen saanut sitä itseään niskani, mutta kun olen asiaa ajatellut olen sen ansainnut. Mitähän nimen saanut henkilö onkaan sanonut tai tehnyt asioidessan ko. Ford liikkeessä ? Ei varmaan ole ollut mieluinen käytöstavat osaava henkilö...

Ilmianna
Jaa

"Asiakas" kirjoitti:

Ompa teidän tietäjien juttuja hauska lukea, suurin osa kirjoitaa kännipäissään potaskaa asioista joista ei tiedä mitään. Miettikää nyt vähän, kuinka monessa firmassa huonosti käyttäytyvät asiakkaat on leimattu ko. henkilöiksi? No itsekin olen saanut sitä itseään niskani, mutta kun olen asiaa ajatellut olen sen ansainnut. Mitähän nimen saanut henkilö onkaan sanonut tai tehnyt asioidessan ko. Ford liikkeessä ? Ei varmaan ole ollut mieluinen käytöstavat osaava henkilö...

Show more

Näillä vuosikymmenillä ei kirjoiteta enää kännissä (kohta kuusikymppinen ukko), on muuten sen verran elämänkokemusta tullut, etten hyväksy tuollaista käytöstä, mitä Kivitilalta tuli asiakkaalle. En tiedä millainen pojankloppi olet ollut elämäsi aikana, kun olet itsekin tuollaista käytöstä saanut, itse en ole saanut vielä tähän päivään mennessä, mutta jos saisin, niin en tulisi enää siinä liikkeessä asioimaan.

Sen verran olen puolustamassa nuorempiakin ja pienemmällä elämänkokemuksella olevia ihmisiä, ettei törkeää käytöstä pidä saada kenenkään. Vaikka nykynuoret miehet (20-30 v.) ronskia puheissaan ovatkin, pitää heiltäkin vaatia sivistystä. Yhteiskunta on heille ainakin peruskoulutuksen antanut ja luulisi heidän oppineen alkeellisimmat sivistystasot. Ainakin työpaikoilla pitäisi olla esimies/-miehet, jotka myös valvovat, että homma toimii ohjeiden mukaan. En millään voi uskoa, että autoala olisi tyhmempää kuin muutkaan palvelualan yritykset. Itsekin olen ollut jo 32 vuotta samassa palvelualan yrityksessä ja omana aikanani on meidänkin suuressa yrityksessä tehty paljon asiakaspalvelun suhteen. Joskus 80-luvulla olisi meidänkin yrityksessä voinut tällaista sattua, muttei enää 2000-luvulla tulisi kuuloonkaan, saisi se henkilö (olisi päällikkö tmv.) etsiä töitä sen jälkeen kilometritehtaalta. Ilmeisesti pienet tulee todella jälkijunassa.

En millään voi käsittää tuollaista töppöä käytöstä mitä Kivila on harrastanut. Sehän on selvää, ettei tuo ainut tapaus, kun on vielä tulostettu kylmän viileästi asiakkaalle itselleen nimityspaperi. Sanonpa vaan, että olivat varmaan fiksuja auton korjauksessa, mutta sivistystaso oli siinä firmassa täysin nollatasolla. Kyllä on mennyt yhteiskunnan antama koulutus heidän korvien ohi ja täysin hukkaan eli korvien väliin ei ole jäänyt kuin tekninen osaaminen.

Ilmeisesti naisen hokema totuus, että mies ei osaa tehdä kahta asiaa samalla kertaa, pätee.

Kyllä siinä firmassa olisi ollut syytä panostaa yleissivistykseen ja viedä henkilökunta vähäksi aikaa kauaksi rasvamontun äärestä, että olisivat huomanneet, että elämää on muuallakin kuin siellä palvelutiskin/ rasvamontun ääressä.

Tuskinpa tällainen episodi oli Fordin maineelle hyväksi. Ihmettelen, etten koskaan saanut huonoa palvelua esim. Konelan huolloista, vaikka olisi luullut, että Ladan korjaajat ne oikein kyrsiintyneitä elämäänsä olisivat olleet. Ei päinvastoin, vaikka vikoja vanhoissa Ladoissa oli, niin palvelu oli aina asiantuntevaa ja asiallista. Kyllähän siellä asiakkaat purnasivat, mutta henkilökunta teki voitavansa ja aina ystävällisesti. He tekivät työn työnä, eivätkä ottaneet moitteita henkilökohtaisesti. Olivatko he parempia ja sivistyneimpiä ihmisiä kuin Kivitilan? Sitä voi pohtia.

Ilmianna
Jaa


...

Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:

hieno kommentti kahdeksan vuotta vanhaan juttuun, kolme pistettä näytöllä, onnea neroudellesi.

Ilmianna
Jaa

Tämä keskustelu on suljettu

Voit yhä lukea viestiketjua, tykätä kommenteista ja ilmiantaa asiattomuuksia. Halutessasi voit aloittaa uuden keskustelun samasta aiheesta.

Aloita uusi keskustelu