Voiskohan vammaisilla olla oma deitti.......

ajatus

vai johtaiskohan se vaan kaikenlaisten pervojen yhteydenottoihin?, vai olisko tällanen liian karsinoivaa?
Kun niin useilta tutuilta sinkuilta, joilla on jokin terveydellinen rajoite, kuulee huonoista kokemuksista tavallisista deittipalveluista.......ajattelin joskos olis ideaa perustaa oma erityisdeitti?
Kisa on kovaa tuolla kumppani-markkinoilla ja heikoimmat jää kasan alle, siellä kun raakataan ties millä perusteilla ihmisiä, ei käy yh:t, lihavat, laihat, vammaiset tai yli 30-vuotiaat jne..
Laittakaahan mielipiteitä tulemaan.:-):-):-)

49

5653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyörätuolissa istuva nainen

      Ite oisin ainakin tuollaista lokerointia vastaan... En mä hae sairasta tai tervettä miestä vaan sieluntoveruutta... Ja ei se nyt niin julmaa oo toi deitti maailma, kyllä mä oon ainaki saanu ihan hengailla livenä, vaikkapyörätuolissa joudunkin kököttämään, kaikki on aina loppujen lopuksi omasta asenteesta kiinni

      • ajatus

        mihinkäs sitä tarvitaan, kun kerran flaxi käy kaikilla hyvin muutenkin. Pitänee putsata vähintään korvat hyvin, kun kuulen ihan muuta kertovia juttuja tutuiltani.


      • Pyörätuolissa istuva nainen
        ajatus kirjoitti:

        mihinkäs sitä tarvitaan, kun kerran flaxi käy kaikilla hyvin muutenkin. Pitänee putsata vähintään korvat hyvin, kun kuulen ihan muuta kertovia juttuja tutuiltani.

        No ei tarvii heti hermostua, sähän kyselit mielipiteitä ja mä kerroin oman kantani asiaan. Tottakai kaikki on tapauskohtaista ja jotku näkee takuulla asian eri tavalla.. Mä vain satun olemaan tätä mieltä.. En etsi sairasta enkä tervettä vaan ihmistä, sieluntoveria


      • ajatus
        Pyörätuolissa istuva nainen kirjoitti:

        No ei tarvii heti hermostua, sähän kyselit mielipiteitä ja mä kerroin oman kantani asiaan. Tottakai kaikki on tapauskohtaista ja jotku näkee takuulla asian eri tavalla.. Mä vain satun olemaan tätä mieltä.. En etsi sairasta enkä tervettä vaan ihmistä, sieluntoveria

        hirveästi hermostunut..., ehkä ennemminkin nyppii, kun heittää ajatuksen niin VAIN yksi kommentoi ja yksiselitteisellä ei:llä. Tuli vaan mieleen, etteikö (huom en tarkoita sinua) vammaisille sitten itselleen "kelpaakaan" vammainen seura esim. romanttisessa mielessä.
        No...... itse ajattelen aikalailla samoin kuin sinä ja sielunkumppania etsin itsekin sama se onko vammainen eli ei. Mutta täälläkin joku joskus kirjoitti, että oli löytänyt tosi kivan meili-ystävän ja pohti uskaltaako kertoa vammastaan.....hankala tilanne molemminpuolin.
        Kyllähän näitä oman erityisryhmän sisäsiä tapaamisia on niin paljon kuin itse kukin haluaa, mutta jostain syystä kysyntä ja tarjonta ei tunnu kohtaavan näillä parisuhdemarkkinoilla, ehkäpä tilanne ei ole siihen tarkoitukseen sopiva.


      • idea
        ajatus kirjoitti:

        hirveästi hermostunut..., ehkä ennemminkin nyppii, kun heittää ajatuksen niin VAIN yksi kommentoi ja yksiselitteisellä ei:llä. Tuli vaan mieleen, etteikö (huom en tarkoita sinua) vammaisille sitten itselleen "kelpaakaan" vammainen seura esim. romanttisessa mielessä.
        No...... itse ajattelen aikalailla samoin kuin sinä ja sielunkumppania etsin itsekin sama se onko vammainen eli ei. Mutta täälläkin joku joskus kirjoitti, että oli löytänyt tosi kivan meili-ystävän ja pohti uskaltaako kertoa vammastaan.....hankala tilanne molemminpuolin.
        Kyllähän näitä oman erityisryhmän sisäsiä tapaamisia on niin paljon kuin itse kukin haluaa, mutta jostain syystä kysyntä ja tarjonta ei tunnu kohtaavan näillä parisuhdemarkkinoilla, ehkäpä tilanne ei ole siihen tarkoitukseen sopiva.

        se ajatus rämpylöiden omasta sinkkuilu palstasta on ihan kannatettava ajatus!


      • ajatus
        idea kirjoitti:

        se ajatus rämpylöiden omasta sinkkuilu palstasta on ihan kannatettava ajatus!

        tietääkös kukaan miten sellaisen deittipalsta kuvion saisi alkuun, ystävällisesti odottaa hän, josko jollain olis tietoa............kertokaahan.


      • Pyörätuolissa istuva nainen
        ajatus kirjoitti:

        hirveästi hermostunut..., ehkä ennemminkin nyppii, kun heittää ajatuksen niin VAIN yksi kommentoi ja yksiselitteisellä ei:llä. Tuli vaan mieleen, etteikö (huom en tarkoita sinua) vammaisille sitten itselleen "kelpaakaan" vammainen seura esim. romanttisessa mielessä.
        No...... itse ajattelen aikalailla samoin kuin sinä ja sielunkumppania etsin itsekin sama se onko vammainen eli ei. Mutta täälläkin joku joskus kirjoitti, että oli löytänyt tosi kivan meili-ystävän ja pohti uskaltaako kertoa vammastaan.....hankala tilanne molemminpuolin.
        Kyllähän näitä oman erityisryhmän sisäsiä tapaamisia on niin paljon kuin itse kukin haluaa, mutta jostain syystä kysyntä ja tarjonta ei tunnu kohtaavan näillä parisuhdemarkkinoilla, ehkäpä tilanne ei ole siihen tarkoitukseen sopiva.

        .. kyllähän mä hieman monisanaisemmin kommentoin asiaa kuin pelkällä ei sanalla... Ja voikai se jonkun mielestä olla ihan jees asiakin. Mutta mä en halua ajatella, että mulla olis oikeus "vain" ei terveitten deittipalveluun.. Jos jossain ihmisessä on sitä jotain niin ei se katso toimiiko jalat, tai jos jonkun mielestä katsoo niin se on HÄNEN ongelma ei mun.. Mä oon saanu treffata muitten joukossa ja tuun tekemään niin jatkossakin... Jos jollekkin en kelpaa omana pikku itsenäni niin so what? En mäkään kelpuuta ihan ketä vaan.. En aio tyytyä kompromisseihin.. Sanokaa sit vaikka että elän satumaailmassa, mutta uskon et mullekki on tuolla jossain sielunystävä, mutta en tiedä onko hän ns. terve vai ei... En ota sitä riskiä et alan karsimaan ja kulkisin onneni ohi... Uskoa pitää ja kyyniseksi ei saa tulla vaikka välillä se onkin vaikeaa..


      • ajatus
        Pyörätuolissa istuva nainen kirjoitti:

        .. kyllähän mä hieman monisanaisemmin kommentoin asiaa kuin pelkällä ei sanalla... Ja voikai se jonkun mielestä olla ihan jees asiakin. Mutta mä en halua ajatella, että mulla olis oikeus "vain" ei terveitten deittipalveluun.. Jos jossain ihmisessä on sitä jotain niin ei se katso toimiiko jalat, tai jos jonkun mielestä katsoo niin se on HÄNEN ongelma ei mun.. Mä oon saanu treffata muitten joukossa ja tuun tekemään niin jatkossakin... Jos jollekkin en kelpaa omana pikku itsenäni niin so what? En mäkään kelpuuta ihan ketä vaan.. En aio tyytyä kompromisseihin.. Sanokaa sit vaikka että elän satumaailmassa, mutta uskon et mullekki on tuolla jossain sielunystävä, mutta en tiedä onko hän ns. terve vai ei... En ota sitä riskiä et alan karsimaan ja kulkisin onneni ohi... Uskoa pitää ja kyyniseksi ei saa tulla vaikka välillä se onkin vaikeaa..

        oikeutta vain vammaisten deittiin, vaan oikeus MYÖS vammaisdeittipalveluun, ns. tavallisten deittien lisäksi.
        En missään nimessä tarkoittanut, että vammaiset ihmiset sais mennä vain oman "ryhmänsä" deittiin, ei tietenkään, mitäs järkeä siinä olis.


      • Pyörätuolissa istuva nainen
        ajatus kirjoitti:

        oikeutta vain vammaisten deittiin, vaan oikeus MYÖS vammaisdeittipalveluun, ns. tavallisten deittien lisäksi.
        En missään nimessä tarkoittanut, että vammaiset ihmiset sais mennä vain oman "ryhmänsä" deittiin, ei tietenkään, mitäs järkeä siinä olis.

        Niin no on kai se noinkin, mutta aika lokeroivaa musta silti... Sama ko ois blondien oma deitti... Asiasta tehdään iso numero ja keskitytään vain kaikista epäolennaisimpaan asiaan.. ja muutkin alkaa ajattelemaan samalla tavalla...


      • taustapeili
        ajatus kirjoitti:

        hirveästi hermostunut..., ehkä ennemminkin nyppii, kun heittää ajatuksen niin VAIN yksi kommentoi ja yksiselitteisellä ei:llä. Tuli vaan mieleen, etteikö (huom en tarkoita sinua) vammaisille sitten itselleen "kelpaakaan" vammainen seura esim. romanttisessa mielessä.
        No...... itse ajattelen aikalailla samoin kuin sinä ja sielunkumppania etsin itsekin sama se onko vammainen eli ei. Mutta täälläkin joku joskus kirjoitti, että oli löytänyt tosi kivan meili-ystävän ja pohti uskaltaako kertoa vammastaan.....hankala tilanne molemminpuolin.
        Kyllähän näitä oman erityisryhmän sisäsiä tapaamisia on niin paljon kuin itse kukin haluaa, mutta jostain syystä kysyntä ja tarjonta ei tunnu kohtaavan näillä parisuhdemarkkinoilla, ehkäpä tilanne ei ole siihen tarkoitukseen sopiva.

        en ole vammainen, mutta tunnen useita eri tavoin vammaisia ihmisiä. En siis ota mitenkään jyrkästi kantaa, kerron vaan mielipiteeni. Tiedän pyörätuolissa istuvan nuoren naisen, joka ei suostu vilkaisemaankaan muihin kuin "normaaleihin" miehiin, ja syystä siitä tämä tyttö onkin monesti parisuhdemarkkinoilla "selkäänsä saanut", kelvannut kuukausiksi, jopa vuosiksi, mutta kestävään ja pitkäaikaiseen suhteeseen, perheen perustamiseen EI. Ikävää... Sitä ihmettelen vain sivustaseuraajana, että miksi itsekin vammaisella on niin älytön kritiikki seurustelukumppania etsiessä?!! En tietenkään tarkoita, että kenenkään pitäisi kelpuuttaa mitä vaan, mutta antaa sitten mahdollisuus kaikille tasapuolisesti, eikä raakata heti vammaisia pois joukosta, varsinkaan jos itsekin on vammainen.

        Kaikella rakkaudella.

        *tulipas sekavaa ajatuksentynkää*


      • ajatus
        taustapeili kirjoitti:

        en ole vammainen, mutta tunnen useita eri tavoin vammaisia ihmisiä. En siis ota mitenkään jyrkästi kantaa, kerron vaan mielipiteeni. Tiedän pyörätuolissa istuvan nuoren naisen, joka ei suostu vilkaisemaankaan muihin kuin "normaaleihin" miehiin, ja syystä siitä tämä tyttö onkin monesti parisuhdemarkkinoilla "selkäänsä saanut", kelvannut kuukausiksi, jopa vuosiksi, mutta kestävään ja pitkäaikaiseen suhteeseen, perheen perustamiseen EI. Ikävää... Sitä ihmettelen vain sivustaseuraajana, että miksi itsekin vammaisella on niin älytön kritiikki seurustelukumppania etsiessä?!! En tietenkään tarkoita, että kenenkään pitäisi kelpuuttaa mitä vaan, mutta antaa sitten mahdollisuus kaikille tasapuolisesti, eikä raakata heti vammaisia pois joukosta, varsinkaan jos itsekin on vammainen.

        Kaikella rakkaudella.

        *tulipas sekavaa ajatuksentynkää*

        että tuli edes yksi erilainen kommentti. Ajattelin jo ettei kukaan muu uskalla kommentoida toisensuuntaisista kokemuksia, vaikka niitä varmastikin on lisääkin.
        En tiedä osuinko jotenkin arkaan paikkaan, vai peräti muurahaispesään, kun on niin vaisusti vastailtu.
        Nää on niin vaikeita asioita, eikä se vamma ihmisestä tee yhtään vähemmän raadollista. Joskin siinä voi piillä kasvattava aspekti (jos siis on jonkin vamman omakseen saanut), mutta ei välttämättä.
        Peräänkuulutankin nyt.........Kuinka moni itse vammainen olisi valmis deittaileen toista samanmoista???


      • Pyörätuolissa istuva nainen
        taustapeili kirjoitti:

        en ole vammainen, mutta tunnen useita eri tavoin vammaisia ihmisiä. En siis ota mitenkään jyrkästi kantaa, kerron vaan mielipiteeni. Tiedän pyörätuolissa istuvan nuoren naisen, joka ei suostu vilkaisemaankaan muihin kuin "normaaleihin" miehiin, ja syystä siitä tämä tyttö onkin monesti parisuhdemarkkinoilla "selkäänsä saanut", kelvannut kuukausiksi, jopa vuosiksi, mutta kestävään ja pitkäaikaiseen suhteeseen, perheen perustamiseen EI. Ikävää... Sitä ihmettelen vain sivustaseuraajana, että miksi itsekin vammaisella on niin älytön kritiikki seurustelukumppania etsiessä?!! En tietenkään tarkoita, että kenenkään pitäisi kelpuuttaa mitä vaan, mutta antaa sitten mahdollisuus kaikille tasapuolisesti, eikä raakata heti vammaisia pois joukosta, varsinkaan jos itsekin on vammainen.

        Kaikella rakkaudella.

        *tulipas sekavaa ajatuksentynkää*

        vai "älytön kritiikki" miehen valinnassa... No itse ainakin EN ole niin EPÄTOIVOINEN yksilö, että ottaisin ihan kenet vaan sillä perusteella, että I`m lucky one.... joku HUOLI mut... Mä en tarvii toista ihmistä ollakseni minä ja ollakseni onnellinen, mulla on elämää ilman miestäki.. Sä saat kuulostamaan asian niin epätoivoselta ja säälittävältä kaikkien kohdalle, joilla on jokin vamma... Mä etsin sieluntoveria ja jos sellaista ei löydy niin sitten niin ei ollu tarkotettu,siihen asti hengailen ja pidän hauskaa, elän... Voisin seurustella vammaisenkin kanssa mutta se ei ole mikään PERUSTE


      • lupalappu

        Itsellä on liikuntavamma. Yleensä nettideitit on vaikeita, kun asiat pitäs kertoa.

        Mutta mä tiedän sen kokemuksesta, että terveissä naisissa on ihmisiä joilla on halua myös lähestyä vammaisia. Ne on aitoja ihmisiä ja se miks sit asia ei etene, nii o usein se oman elämän tilanne.

        Olen pyörtuolissa istuvan naisen kanssa samaa mieltä, että lokerointi on väärä lähtökanta. Asiat vain tulee aina kaikilla eritapaan

        Ihmisillä ja ihmisillä on eroa


      • kaikki riippuu siitä onko älyllisesti heikompi vai ruumillisesti. Jos olet pyörätuolissa, se ei vielä tarkoita että sinut on helppo huijata.
        Mutta on niitä jotka ovat ikuisesti lapsia., mutta kaipaavat seuraa ja läheisyyttä ,utta ei huijausta ja hyväksikäyttöä.


    • antivammainen

      oiskai se liikuntarajoitteisille sum muille vissii ihan hyvä, vempoille ei kannata ku sinne tullee vaan pervoja.

      • ajatus

        Mitä ovat vempot??????????????????????


      • antivammainen
        ajatus kirjoitti:

        Mitä ovat vempot??????????????????????

        ovat aivoinvalideja.


      • Opiskelijatyttö
        antivammainen kirjoitti:

        ovat aivoinvalideja.

        ...aivoinvalideilla niitä, joiden liikuntavamma on aivoperäinen, esim. CP-vammaisia, vai niitä, joilla on ns. asennevamma (joista osa on pervoja)?


      • aivoista papua
        Opiskelijatyttö kirjoitti:

        ...aivoinvalideilla niitä, joiden liikuntavamma on aivoperäinen, esim. CP-vammaisia, vai niitä, joilla on ns. asennevamma (joista osa on pervoja)?

        eli semmosia joilla on pikkase häröä nupissa, kehitysvammaisia.


    • Kikka

      Mitä se semmonen lokerointi kannattaa, ei kai vammaiset toisiaan etsi siinä missä terveet terveitä? Mä itse istun pyörätuolissa, enkä mä etsi "terveitä" tai "vammaisia" vaan ihmistä, jonka kans kemiat pelaa ja sydämet lyö yksiin.
      Jos itsetunto pelaa ja ihminen hyväksyy itensä, ei sillon vammaisetkaan mitään erityisdeittiä tarvitse. Etiäppäin vaan, sano mummo hangessa!
      Jos joku ei mua hyväksy sellaisena kun mä olen, en mäkään sellaisen ihmisen kans toimeen tulisi.
      Rohkeasti vaan muiden sekaan ja pää pystyssä, sillä asenteella mä olen tähänkin asti pärjännyt.

    • S

      Varmaan riippuu vamman asteesta, kuinka helppoa on löytää sielunkumppani. Jos on vaikeahko aivovamma (esim. onnettomuudessa / aivoleikkauksessa tullut - kaikki aivovammat eivät ole kehitysvammoja), niin voi olla vaikeaa liikkua itsenäisesti, nähdä, puhua, kirjoittaa ja kuulla.

      Tämä voi rajoittaa esim. itsenäistä baarissa käymistä tai tavallisilla deittisivustoilla kahlaamista aika paljon. Deittisivusto, jossa tällaisetkin rajoitteet olisi otettu paremmin huomioon, voisi olla hyväkin asia, eikä sen tarvitsisi olla pelkästään vammaisille rajattu, vaan positiivisesti vammaisuuteen suhtautuvat voisivat olla myös tervetulleita.

      Itseasiassa löysin kansainvälisen sivuston nimeltä http://www.datingdisabledsingles.com, mutta suomenkielisenä olen löytänyt vain vastaavia (vammaisten itse perustamia) Facebook-sivuja. Eikö "omasta jutusta" ja jengistä voisi olla myös ylpeä?

    • 1vaaneräs

      Mielestäni ajatus on ihan kannatettava. Itse olen vammainen mies ja voisin rakastua vammaiseen naiseen mutta kuitenkin kaikkihan me rakastutaan ihmiseen ei vammaan.

    • H.H.

      Olen itsekkin vammainen olen samaa mieltä kuin "pyörätuolissa istuva nainen" vaikka joudunkin olemaan aika paljon yksin. Haluaisin läheistä ystävää mutta sellaisen löytäminen on erittäin vaikeaa. Tarvitsen avustajaa netin käyttämiseen koska en pysty itse kirjoittamaan Tarvitsen avustajaa myös baarissa elokuvissa ja jääkiekko otteluissa käymiseen. Haluaisin tutustua "pyörätuolissa istuva nainen" kaltaisiin fiksuihin ja älykkäisiin naisiin mutta en tiedä miten siinä onnistuisin

    • Pikkunainen86896896

      Itse en ole ns. vammainen, mutta lyhytkasvuinen ja liikuntarajoitteinen. Kyllä voisi olla ihan hyvä, että olisi vaihtoehtona tällainen vammaisille tarkoitettu deittipalsta. Ei se ole keneltäkään pois, eikä ketään mielestäni lokeroi. Kyllä ne lokeroimiset tapahtuu jokaisen omassa päässä, jos on tapahtuakseen. Itse olen rakkauden löytänyt "terveiden" keskuudesta, mutta jos olisin sinkku, niin ei sillä olisi mitään merkitystä, että onko jollain tavoin vammainen vai "terve". Itse asiassa minulla olikin vuosia sitten pientä viritelmää yhden lievästi cp-vammaisen kanssa ja juttu romuttui ihan muista syistä kuin miehen vammasta.

    • t5t5t5t

      suomen kielinen vammaisdeitti löytyy nimellä meetingplace.com

      • meettaaja

      • t5t5t5t

      • meettaaja

      • t5t5t5t

      • meettaaja
        t5t5t5t kirjoitti:

        Moi.joo se ei ole auvennut minullakaan tänään .siellä on jotain ongelmia

        Olisikohan sivusto poistunut käytöstä kun ei toimi vieläkään? Mullakaan ei ole ihan vielä taitoa tehdä monimutkaista sivua.


    • 4+20

      Linkki ei muka ole oikea , mutta kun hyväksyy se menee treffipalstalle. Siellä ilmoitus.

    • t5t5t5t

      Moi.löytyiskö täältä kivaa naista yli 50 miehelle.olen etelä svosta

      • naisetonmies

        Jaa. Moni nainen tyytyy yhteen mieheen, mihin he tartteisivat yli viittäkymmentä miestä. :)


    • hmm.

      Miksei voisi olla, kunhan häiriköt saisi poistettua sieltä ja ne pervot mistä mainitsit. Varoitukset ettei luota heti uusiin tuttavuuksiin jne.

      • harrastelijakoodari

        Tuollaisten deitti- ja keskustelufoorumien suurin työ tekemisen jälkeen on foorumin valvonta. Esimerkiksi olen tehnyt joitakin nettisivuja, ja pystyisin nykytaidoillani todennäköisesti tekemään jonkun yksinkertaisen sivun, mutta se veisi paljon aikaa enkä tiedä, paljonko mulla olisi aikaa panostaa sivuun jos saankin työpaikan. Mielelläni tekisin elämässäni muutakin kuin valvoisin palstaa. Toisaalta häiriköimisen ja asiallisen keskustelun raja on välillä veteen piirretty viiva.

        Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että me vammaiset voidaan olla ihan hyvin terveiden joukossa niin netissä kuin muuallakin. Olisihan sekin syrjintää, jos vaikkapa joku henkilökohtainen avustaja tai vammaisjärjestön edustaja haluaisi tutustua sivustoon, mutta häntä ei päästettäisi sivulle vammattomuuden takia.


    • Joo, meetingplace näköjään haukkasi sitten paskaa. Kyllä se näin vaan on että vammaisten on vaan yritettävä saada seuraa samoilta sivuilta missä terveetkin käy, jos ei livenä ilman kompuutterin apua onnistu

    • Jottaig

      Kaksinkaunis.fi Taitaa olla melko uusi, mutta näyttäs tuolla jäseniä kuitenkin jo olevan.

    • daahyy

      ^ Ylempi näyttäis olevan suomalaisille liikuntarajoitteisille! Mutta vaikuttaa ihan hyvältä.

    • Omadeittisivusto
    • Snooz

      Www.kaksinkaunis.fi

      Tuollainen löytyi, nähtävästi erityisryhmille.

    • Hemar

      Minua ei päästä enään kehitysvammaisten kaveripiirin työntekijät kaveripiirin, kun joku kehitysvammainen jolle kirjoitin uskon asioita niin väittänyt että pelottelen. Vaikka kirjoitin Raamatun kohtia Raamatusta.

    • Anonyymi

      Tällaista deittipalvelua todella tarvitaan ! Itse liikun pyörätuolilla.

    • Anonyymi

      Ei ole hyvä, koska kaikilla ei ole selkeä Lievä älyllinen kehitysvamma joillakin on ADHD takia laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma, koska on asosiaalisuus ongelmia.

      Ja melkein kaikilla on nykyään väärin laitettu Lievä älyllinen ja puolet kehitysvamman saaneena ymmärtää, että Kehitysvamma ei ole haukkuma sana ja ne eivät halua muokata omaa kehitysvamma sanaa vaan niillä on kiinnostuksen kohteena lukea kehitysvamma aiheisia kirjoja.

      Ja puolet eivät ymmärrä Kehitysvamma sanaa ja ne eivät hyväksy niitä kaveriksi jotka eivät osaa kirjoittaa/ puhua muusta kuin omasta Lievästä älyllisestä kehitysvammasta ja Kehitysvamma kirjoista.

      Ja itse en ADHD ja Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena suosittele etsiä mitään seurustelu suhdetta, jos on älyllinen kehitysvamma ja minulla ei ole koskaan ollut edunvalvontaa ja toisella älyllisen kehitysvamman saaneena on edunvalvonta.

      Koska sellainen älyllisen kehitysvamman saaneena jolla ei ole koskaan ollut edunvalvontaa ne käyttävät hyväksi niitä joilla ei ole matematiikka vahvuus.

      En itse ole koskaan kokenut hyväksikäyttöä, koska en koskaan ole älyllisen kehitysvamman saaneena tehnyt muiden ihmisten käskyjen mukaan.
      Enkä ole ympäri puhuttavissa älyllisen kehitysvamman saaneena.

      Ja kohdataan some chat valvojat ei hyväksy niitä jäseneksi jotka eivät osaa muokata omaa kehitysvamma väittää, että on ilman Autismia jotkut joilla ei ole älyllisen kehitysvamman kiinnostuksen kohteet.

      Ja sellaiset ihmiset eivät kuulu vammaisten deitti sivulle joilla on erilainen ymmärrys kehitysvamma sanan suhteen.

      En suosittele kenenkään joilla on joku vamma etsimään seurustelu suhdetta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe