Kannattaako Sammattiin muuttaa?

Sulotar79

Millainen paikka Sammatti on asua? Kannattaako sinne muuttaa? Onko vuokra-asuntoja? Onko Sammatissa töitä tarjolla vai täytyykö muualla kulkea töissä?

17

3012

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totahan

      ei kyllä mielellään suunnittelis.

      pikkukylä on aina pikkukylä ja omat juoruvasikat. olen itse asunut vuodesta -94.

      • jaa

        Itse asunut reilun 3v. Ja kuljen töissä 50km päässä. Ihan leppoisa kyläpahanen jossa valon nopeus on puolet mehevän juorun nopeudesta.Ja jos jonkun asian itsestäsi unohdat,niin ei huolta kyllä muut se tietää.Eli toiset tietää toisien asiat paremmin kun omansa.
        Vuokra-asuntoja hintsusti ja ovat mitä ovat.Onhan tämä varmaan kasvava kylä ja rauhallinen paikka asustella ja ainakaan itse en ole pois ajatellu lähteä.


    • kerron syyn

      Muuttaminen ja uusi asuno maksaa rahaa, eli ei kannata, ei saa rahaa vaan menettää.

      • tjaaa

        voihan tää koht "kasvaakkin", kun toi uus iso tie tulee tästä ihan vierestä...

        Mutta loppupeleissä pieni paska juorukylähän tämä on.

        "Väkivalta lopettaa vittuilun"


      • ne kaikki
        tjaaa kirjoitti:

        voihan tää koht "kasvaakkin", kun toi uus iso tie tulee tästä ihan vierestä...

        Mutta loppupeleissä pieni paska juorukylähän tämä on.

        "Väkivalta lopettaa vittuilun"

        muutkin pikku kylät on.Ja mihinkään suurenpaan en kaipaa.
        Jos ei kaipaa ymparilleen mitään luxusta niin sitten ehkä voi harkita.
        Toisaalta pääseehän täältä nopeasti pois kun on teitä joka suuntaan ja kohta moottori veegenikin.


    • just muuttanut

      Jos viihdyt kotona ja tykkäät ulkoilla.
      Varsinkin jos on töitä lähellä esim. Lohja.

      Muutin itse syksyllä uuteen omakotitaloon
      ja vieläpä 35v sinkkuna sekä Hesassa töissä
      käyvänä !

      Jos ei ole oikea osunut Hesassa kohdalle,
      ei osu varmaan Sammatissakaan, mutta katellaan.

      Voin sanoa että nyt on ainakin riittävän hiljaista
      katsoa kotiteatterista leffoja.

    • Sulotar79

      Olen etsinyt netin kautta vuokra-asuntoja sammatin ja karjalohjan alueelta, mutta ei löydy paljoa tietoa. Onko siellä kuinka paljon tarjolla vuokra-asuntoja, millaisia ja kauanko joutuu jonottamaan?

      • heikosti

        .....


      • Nuorimies vallaton

        Mun luona on kyllä tilaa...


      • tai tästä

      • sitä
        Nuorimies vallaton kirjoitti:

        Mun luona on kyllä tilaa...

        tilaa joo yläkerrassa..


    • pekka paukku pekka

      ei ei ei ja vielä kerran ei

      • Kaikki sinne

        Kyllä kaikkien kannattaa muuttaa sinne, jos kaikki muuttaa, niin kaikki on siellä, ja sammatti voi hyvin. Joten koko Suomi Sammattiin


      • Muuttamassa
        Kaikki sinne kirjoitti:

        Kyllä kaikkien kannattaa muuttaa sinne, jos kaikki muuttaa, niin kaikki on siellä, ja sammatti voi hyvin. Joten koko Suomi Sammattiin

        Kyllä, Kyllä. Sinne kaikki. Johan alkaa olla tunnelmaa.


      • koko
        Muuttamassa kirjoitti:

        Kyllä, Kyllä. Sinne kaikki. Johan alkaa olla tunnelmaa.

        paskakylän sais polttaa maan tasalle...... kunnon Napalmipaketti keskelle kylää.... eii eii,, kyllä mulkut asuu siellä Haukantiellä...


      • Tympääntynyt

        Olen jo useamman vuoden puhunut paikan räjäyttämisestä suomen kartalta!! Hyvä et joku samaa mieltä!!


    • Wende

      tänne waan ja turpaan tulee oikeen kunnolla!!!! nää on mun maita!!! saatana!!! töitä kyllä löytyy, jos satut poliisi olemaan... ja vuokraan mielelläni meidän autotallin sopuhintaan... ...saatana!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe