Mistä netissä seksiseuraa paikkakunnittain

Jasse

Löytyykö sivuja joissa olisi seksiseurailmoituksia ja jonne voisi ilmoituksen jättää? Ilmaisia paikkoja tietenkin. Mielellään paikkakunnittain vaikkapa Turku jne. Yleensä kun on noita kaiken maailman deittisivuja niin niistä ei löydy nopeasti seksiseuraa haluavia naisia, joita kuitenkin myös Suomessa varmasti on.

14

5403

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pukki pitkin Suomea

      Paras mesta löytää Live Seksi seuraa on Suomi24 ikäryhmä chat...

      Toinen hyvä www.herkku.net chat...

    • Iskuri.net

      Parhaiten itse olen löytänyt www.iskuri.net

      • Kaasumäntä

        1. Aseta ikähaarukaksi 16-30
        2. Ilmoita olevasi mies etsimässä naista
        -Ensimmäisellä sivulla olevat ilmoitukset ovat 45 päivän aikaikkunassa.

        3. Sama, mutta nainen etsimässä miestä
        -Ensimmäisellä sivulla olevat ilmoitukset ovat alle yhden päivän aikaikkunassa!


    • mies.

      Kokemattomana miehenä kun noita ilmotuksia tuli vilkastua, niin huh huh. Juuri sitä mitä olen aina kuvitellutkin. Eli lähes aina haetaan sitä jättikaluista sonnia. :) Alkaa tosiaan tuntua siltä, että pitäisi täysin unohtaa seksiasiat. Noiden ilmoitusten seassa kun on myös aina varattuja naisia. Olisi hauska tietää, kuinka yleistä on että nainen ottaa läheisyyden parisuhteesta ja seksinautinnon sitten ihan muualta. :|

      • mies.

        Lisäksi huvittaa äärettömästi, että esim. iskuri.netissä naisten seksi-ilmoituksia on vain n. 250 ja miesten n. 7500. En yhtään ihmettele että koolla on väliä, koska sitä peruskalua on tosiaan tarjolla ihan liikaa kysyntään nähden. Harmillista kyllä että tähän on nykyään menty. 10% miehistä hoitelee 90% naisista.


      • Könsikäs oon

        Kyllä ihan tavallisen näköinen ja kokoinen mieskin saa pillua kun vaan rohkeasti kirjoittelee ja tapaa. Ei ne naiset usein itsekään ole mitään täydellisiä tapauksia vaikka vaatimukset ilmoituksessa sitä antaa ymmärtää. Kun olet edes suht'koht normaalin näköinen ja kalukin on siinä 15cm tai yli, niin kyllä se vaatimuksena riittää kun tavataan, ja naiset saattaa hyvinkin pitää sitä noin parikytsenttisenä.

        Pillua siis saa rohkeudella. Ammatista voi ensin hieman liioitella tai keksiä jotain raflaavaa vaikka yrittäjä, bisnes tai myyntitykkihommia, jotta erottuu joukosta. Usein kun niiden naistenkin hommat on jotain kaupan kassaa, ikuisuusopiskelijaa tai muuta osin keksittyä. Jos muna kelpaa ja haluavat sitä usemminkin, niin kyllä ne kelpuuttavat sitten vaikka työttömän duunarin hommaan.

        Usein myös todella upeat nuoret ilmestykset etsivät vaihtelua oman ikäisille kauniskasvojannuilleen ja ylipainoinen iso könsikäskin saa hikoilla näiden kaunokaisten päällä ja ovat tytöt iloisia.

        Ainut harmi on että K16 seksideittiseuraa saadakseen on kirjoitletava & vastattava näissä kaiken maailman deittisivuissa, koska yhtä seksiseuraan keskittynyttä hyvää sivustoa ei ole, josta löytyisi paikkakunnittain seksiä haluavat naiset ja miehet sekä parit & ryhmät.
        Ryhmäseksiäkin saisi saada helpommin, kuin maksullisten swingersien kautta, jotain paikkakunnittain järjestettäviä vapaamuotoisia tapaamisia.


      • Hariboco

        Vastaat vaan viesteihin, kyllä ne antaa. Etsivät vain vaihtelua, ja sinä olet se vaihtelu. Jos kalusi ei aivan hirveän pieni ole niin onnistaa. Keskipituus kun on jossain 13-14 senttiä niin kyllä 15 senttisellä tai suuremmalla pärjää jo aivan varmasti. Omilla tutuilla on välillä 15-19 senttiä enkä ole kenelläkään tutun tutulla kuullut olevan mitään suurempaa niin se kokosi riittää takuulla naiselle kun naiselle jos on tuossa välissä, miksei hieman pienempikin. Uuden miehen kanssa kun saavat sitä uutuudenviehätystä ja jännitystä niin kelpaa kunhan voitat jännityksesi ja pidät ohjia käsissä.
        Naiset arvostaa miehessä nimenomaan rohkeutta ja asioiden haltuunottoa, joten vie ja muijat vikisee, siis vaikka jännittäisi niin ole tilanteen herra. Kokemus tuo rohkeutta ja rohkeus nähdään taitona.
        Kauneimmallekin naiselle riittää normikulli, kunhan sitä uskaltaa käyttää.


      • 16 senttiä, ja sikana

        mies kirjoitti:
        "Kokemattomana miehenä kun noita ilmotuksia tuli vilkastua, niin huh huh. Juuri sitä mitä olen aina kuvitellutkin. Eli lähes aina haetaan sitä jättikaluista sonnia. :) Alkaa tosiaan tuntua siltä, että pitäisi täysin unohtaa seksiasiat. Noiden ilmoitusten seassa kun on myös aina varattuja naisia. Olisi hauska tietää, kuinka yleistä on että nainen ottaa läheisyyden parisuhteesta ja seksinautinnon sitten ihan muualta. :|"

        Joo joo ja lehmät lentää. Kyllä ilmoituksissa voidaan kirjoittaa mitä sylki suuhun tuo mutta totuus on toista. Se että nainen saa elämänsä aikana yli 20 senttistä kalua on todella harvinaista. Kyllähän sitä toivoa saa, mutta oikeasti tavallisuudesta poikkeavan kokoisia kaluja on häviävän vähän. Sanoisin että oikeastaan kaikki kalut ovat välillä 13-19 senttiä ja ylivoimainen osa siinä välissä 15-17 senttiä. Takuulla ylläolevan pituinen kalu tuntuu naisessa kuin naisessa ja kelpaa takuulla jos muuten pärställäsi petiin pääset. Ei nainen enää siinä vaiheessa muuta mieltään tai pety jos kalu ei jättimäinen ole. Usein naiset eivät sitäpaitsi osaa sanoa kalun koosta, onko se 15 tai 19 senttinen, jos kysyy. kalu näyttää suurelta kun sitä ulkopuolisena katsoo vaikka se itsestä näyttää melko pieneltäkin ylhäältä katsottuna. Rohkeasti vaan seuraa metsästämään.


      • 16 senttiä, ja sikana
        16 senttiä, ja sikana kirjoitti:

        mies kirjoitti:
        "Kokemattomana miehenä kun noita ilmotuksia tuli vilkastua, niin huh huh. Juuri sitä mitä olen aina kuvitellutkin. Eli lähes aina haetaan sitä jättikaluista sonnia. :) Alkaa tosiaan tuntua siltä, että pitäisi täysin unohtaa seksiasiat. Noiden ilmoitusten seassa kun on myös aina varattuja naisia. Olisi hauska tietää, kuinka yleistä on että nainen ottaa läheisyyden parisuhteesta ja seksinautinnon sitten ihan muualta. :|"

        Joo joo ja lehmät lentää. Kyllä ilmoituksissa voidaan kirjoittaa mitä sylki suuhun tuo mutta totuus on toista. Se että nainen saa elämänsä aikana yli 20 senttistä kalua on todella harvinaista. Kyllähän sitä toivoa saa, mutta oikeasti tavallisuudesta poikkeavan kokoisia kaluja on häviävän vähän. Sanoisin että oikeastaan kaikki kalut ovat välillä 13-19 senttiä ja ylivoimainen osa siinä välissä 15-17 senttiä. Takuulla ylläolevan pituinen kalu tuntuu naisessa kuin naisessa ja kelpaa takuulla jos muuten pärställäsi petiin pääset. Ei nainen enää siinä vaiheessa muuta mieltään tai pety jos kalu ei jättimäinen ole. Usein naiset eivät sitäpaitsi osaa sanoa kalun koosta, onko se 15 tai 19 senttinen, jos kysyy. kalu näyttää suurelta kun sitä ulkopuolisena katsoo vaikka se itsestä näyttää melko pieneltäkin ylhäältä katsottuna. Rohkeasti vaan seuraa metsästämään.

        vaaditko sinä itse naisilta mahdottomia, vai kelpaako suurin osa vastaantulevista naisista seuraksi? Naiset saavat keskimääräistä helpommin miesseuraa kuin miehet naisseuraa kulttuurista johtuen, naiset kun eivät useinkaan tee aloitetta. Edellisestä syystä naiset laittavat enemmän vaateita ilmoituksiin, koska tietävät paremmin santsinsa. Kuitenkin suurin osa miehistä kelpaa naisille aivan hyvin, vaikka omasta mielestä kulli on liian pieni ja muutenkin ollaan rumia omasta mielestä. Ainut asia on rohkeus ja itsevarmuus. Kun uskallat esittää sitä varmaa itseäsi kuin tutuille niin saat lähes naista kuin naista. Tietenkin on hyvin pieni joukko niitä oikeita "arvonsa tuntevia" kaunottaria ja itsestään liikaa luulevia, mutta miksi keskittyä niihin, kun saman tasoista tai parempaa saa aivan varmasti.


      • naiselle

        Kyllä mä löysin seksiseuraa ja kaikki ihan tavallisen kalun omaavia... sellaisille en edes vastaa jotka heti kehaisevat kuinka jättikulli löytyy haarojen välistä kun vaadin jotain keskustelun tasoakin mieheltä. Ei naiselle se seksistä nauttiminen ole mistään miehen kalun koosta kiinni vaan aivan muista asioista! Löysin vakituisen seksikumppanin, jolla on ehkä vähän keskimääräistä pienempi kalu, mutta joka osaa käyttää sormiaan ja kieltään paremmin kuin kukaan muu!
        Ja en ole varattu eikä ole se mieskään, ei vain kummankaan elämään mahdu parisuhde tällä hetkellä. Mutta mulle vastanneista varmaan 80% oli varattuja miehiä.


    • Jenni-Mari

      Itse haluaisin 23v. tyttönä seksiseuraa mutta eipä suoran toiminnan sivuja ole näkynyt.

      • kiimakalle 18v

        Hei jos haluat vielä seksi seuraa niin ilmoita mulle ja kyllä niitä sivuja on esim: www.seksitreffit.com


      • kode

        kyllä apua löytyy jos viitit soittaa


      • Vaikee uskoo, ettei vielä ole löytynyt tai sitten kyse täysin laiskuudesta/vaatimuksista. Takaan että jokainen miestä etsivä nainen saa ~100 vastausta, osa vielä paljastavila kuvilla. Siitä vielä sitten haarukoimaan feikit yms. veke niin kyllä siltikin pitäisi onnistaa.

        Itse en ole vielä iskurin kautta löytänyt. Muutama vastaus tuli omaan ilmoon, mutta eivät johtaneet yhtään mihinkään. Pari naista laittanut paluuviestiä omaan vastaukseeni, mutta ei ole sitten seuraavan jälkeen kuulunut. Mutta eihän tässä muutakaan ole kuin jatkaa kirjoittelua.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1388
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      20
      1114
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe