Mistä alle 750kg vaunu?

Nimetön

Olis tarkotus hommata asuntovaunu jota ei tarvitse katsastaa. Tietääkö kukaan missä näitä on enempi mynnissä vai onko niitä tosiaan tarjolla noin vähän, kuin esimerkiksi nettiautossa?

Tai jos jollain tälle palstalle kirjoittelijoista on kyseinen vaunu myynnissä niin täällä olis yks kiinnostunut.

14

18619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katsomassa

      Pokseja. Pieni ja pippurisen näköinen vaunu...

    • karavanisti
      • perkele

        Poksi on kuin -70 luvulta.

        mitähän se (adria?) action painaa?
        Se on nätti vaunu.


      • karavanisti
        perkele kirjoitti:

        Poksi on kuin -70 luvulta.

        mitähän se (adria?) action painaa?
        Se on nätti vaunu.

        Ei poksi nyt hirveen ruma ole. Kävin matkailumessuilla kattomassa ja onhan se nyt ihan eri luokkaa kuin se vanha 70 lukunen poksi. Eikä maksa kun mitä lie reilun 8 tonnia! Saat kaksi poksia sen actionin hinnalla...


      • -------
        perkele kirjoitti:

        Poksi on kuin -70 luvulta.

        mitähän se (adria?) action painaa?
        Se on nätti vaunu.

        Tossa kattelin ja löysin painon. Kokonaismassa 800 kg eli liian painava että kyllä tarvii katsastaa.


      • jarrut
        ------- kirjoitti:

        Tossa kattelin ja löysin painon. Kokonaismassa 800 kg eli liian painava että kyllä tarvii katsastaa.

        Onko noissa pienissä vaunuissa jarrut?
        on kai ...


      • on on
        jarrut kirjoitti:

        Onko noissa pienissä vaunuissa jarrut?
        on kai ...

        On niissä jarrut. Molemmissa.


    • Tinke
    • Lomamatka

      Vaikkapa Hollantiin niin saat paljon halvemmalla kuin suomesta, pikkuvaunuja löytyy etelästä enemmän kuin täältä. Esim. www.marktplaats.nl

    • isoharmaa

      Ei katsastus ole ongelma. Jos paino on, niin valikoima on vähäinen.

    • viime syksynä

      juuri katsastusvapaan Spriten.Löytyi liikkestä mutta aina joskus näkee kelt.pörssissä.Kysyttyjä ovat ja hinnatkin on kohdallaan.Mut kun kerran maksaa niin sit on huoleton peli.Pieneen käyttöön
      passeli hinta laatu suhde.Poksit maksaa hunajata..

    • Olen Poksin onnellinen omistaja, ollut lähes vuoden. Helppo kuljetettava, kaikki toiminnot pelaavat. Mitään kokemusta vaunuista ei minulla aiemmin ole ollut, siihen nähden käytön opettelu sujui yllättävän hyvin vaikka olen aika tupelo. Viimeksi olin marraskuussa viikonloppuretkellä. Lämmityslaite on tosi tehokas, parin asteen pakkasella Trumatic (Traumatic!) työnsi lämmintä liian kanssa vaikka säätönuppi oli kakkosella, asteikko 1-10. Hinta uutena alle kymppitonni mikä on mielestäni hyvin kohtuullinen. En ole perinteinen leirintä-alue karavaanari, hankin Poksin luontoretkien ja vaellusten tukikohdaksi ja sellaisena se on toiminut mainiosti. Suosittelen lämpimästi. Maahantuoja on LOM-tuote. Itse ostin vaununi Keminmaalta. Myyntipaikat saa tietysti maahantuojalta selville.

      • Mie vaan

        Olen kiinostunut tällaisesta poksista.Jos joku myy voisi vaik laittaa säköpostia.Minkähälainen vakuutus on jo esim.800Kg painavassa as.vaunussa? olis kiva tietää.


      • Junnu
        Mie vaan kirjoitti:

        Olen kiinostunut tällaisesta poksista.Jos joku myy voisi vaik laittaa säköpostia.Minkähälainen vakuutus on jo esim.800Kg painavassa as.vaunussa? olis kiva tietää.

        Minulla olisi myytävänä uutta vastaava POKSI-asuntovaunu, vedetty 1500 km. Vuosimalli on 2005 ja vaunu siis kuin uusi. Vaunu on katsastusvapaa. Luovun siitä sairauden vuoksi. Tiedustelut numerosta 040-418 0642.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6539
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4223
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2627
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1056
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe