Kaksoisolennoista

jonkun kaksoisolento

Oletteko nähneet omia kaksoisolentojanne? Tai oletteko kuulleet että teillä sellainen olisi?

Itse en ole törmännyt, mutta kaksoisolennon näkeminen on alkanut kiehtoa suunnattomasti sillä olen saanut viime aikoina viittauksia siihen että minulla on kaksoisolento. Jälleen kerran joku tuijotti minua ohi kulkiessaan eilen niin pitkään ja hämmästyneen näköisenä että luuli varmasti joksikin toiseksi. Joskus joku on väittänyt että olen tietyltä paikkakunnalta vaikken koskaan ole paikkakunnalla edes käynyt. Samoin joku syksyllä ohi kuljettuaan palasi takaisin ja tuli juttelemaan ja luuli minua joksikin toiseksi.
Tekisi usein mieli mennä kysymään että keneksi minua luulet mutta en ole viitsinyt, onko kukaan jota on joksikin toiseksi luultu uskaltautunut ottamaan selvää kuka kaksoisolento on?

12

954

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • punainen lanka

      Jep, mä oon kuulemma ollut jossain lehdessä muka, mutta en tosiaankaan.
      Tarkistin asian ja tyttö oli just kuin mä!

      Sit kerran näin Jyväskylän alueen lehden, jossa oli kans saman näkönen nuori nainen kuin minä oon.

    • kerran

      käveli vastaan, oli se hullua. melkeen kuin oisi peiliin katsonu ja tyttö katsoi mua myös kuin aavetta. kaveritkin siinä äimisteli kovasti. ihan mielenkiintoinen kokemus, varsinkin kun en ennen tosiaankaan uskonut tällaiseen.

    • joskus ollut..

      ..Kata Kärkkäisen näköinen. Mutta nyt käy joskus sunnuntaiaamuisin niin, että mieheni sanoo minun muistuttavan Mervi Tapolaa...huh heijaa..Hän itse on Klamydian laulajan Vesa Jokisen kaksoisolento. Vielä viitisen vuotta sitten minua ja tytärtäni luultiin kaksosiksi. Joskus on käynyt niinkin, että jätkät on huudelleet perään, luullen minua tyttärekseni.

    • kaksosveli

      joten kai se on mun kaksoisolentoni, kun samannäköisiäkin ollaan...

    • gfhfgj

      Omaa kaksosiolentoa ennoo vielä 33 vuoteen löytäny muualta ku kerran sen verran että yhesä kiriasa yks tyyppi muistutti vähä mua.
      Sen siaa päivittäin täälä netisä seikkailessa huomaan aina uusia henkilöitä jokka hyvinki paljo muistuttaa joitai aiemmi näkemiäni. Onko kenenstäkään toisesta esimerkiksi Arttu Lindemanissa ja bassn'n helenin Olli Heleniuksessa samaa näköä?
      Entäs Jussi Niinistössä ja siinä 95 kuolleessa tangokuningas Sauli Lehtosessa?

    • Hannu-83

      Jarppi Leppälä https://www.google.fi/search?q=jarppi leppälä&client=firefox-b-ab&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiN-s-rq5PSAhVBWywKHZXjDgcQ_AUICCgB&biw=1920&bih=969#imgrc=VTNyOQXzGqw5VM:on vähä kö seko-otus Tanja Poutivaisesta https://www.google.fi/search?q=tanja poutiainen&client=firefox-b-ab&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjFjrLRq5PSAhWEKCwKHSrTC5gQ_AUICCgB&biw=1920&bih=969#imgrc=T8Sd9F5I1etYkM: ja Jaakko Löytystä https://www.google.fi/search?q=jaakko löytty&client=firefox-b-ab&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi7ucmOrJPSAhWBpCwKHb-_BXYQ_AUICCgB&biw=1920&bih=969

    • PedeKakkonen

      Mie oon Pede Pasasen kakkosveli.

    • samamuotti

      olen nähnyt bussipysäkillä kaksoisolentoni...satuimme katsomaan samaan aikaan toisiamme ja molemmat käänsivät äkkiä pään toiseen suuntaan,ja sitte molempien piti uudestaan kurkistaa että mitä vittua ! ei siinä mitään että oltiin ihan saman näköisiä mutta kun oli vielä samanlaiset vaatteet ja silmälasit... HUH ! oli pitkiä minuutteja odotella bussia...molemmat äimän käkenä ja jotenkin nolona.jälkeenpäin on kaduttanut kun en mennyt juttelemaan.

    • karhumummu

      Kerran kaupassa myyjä kiitteli, kun olin kuulemma esiintynyt tv-ohjelmassa niin vakuuttavasti. Mielipiteeni olivat olleet kuin hänen suustaan. Minä kiitin kiitoksesta, vaikka en yhtään tajunnut, kenestä hän puhui.

      Toisen kerran baarissa mies kehui Ruotsin kuningattaren näköiseksi, eikä yksin minua, vaan myös tyttökaveriani; "Mitäs Silviat."

    • Tänään viimeksi näin kaksoisolentoni - peilistä. :)

    • dfgbdf

      Itselleni en ole löytänyt kaksoisolentoa, mutta siskolleni kyllä, tuossa https://www.instagram.com/r_hanne/?hl=fi. Ihan sattumalta joskus löysin ja ku näin vain pienen kuvan niin hämmästelin että Kaisako siinä? Vaan on tuolla tukka ja katse ja pään asento monessa kuvassa niin paljon samalla lailla, että lähes vosii luulla siskoksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1769
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1721
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1557
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1538
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1436
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1232
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe