starshine legacy

redcindy

no moi tääl olis yks tyttö jol on starshine legacy(huom! saatu polluxin joulukuussa tulleessa paketissa vuonna 2005, tietokoneversio). meidän tiesaan asennetaan yks johto et se ei enää pätkis niin kauheesti ja sitten mä saan pelaan sitä. jos jollakulla on kyseinen peli ja on pelannut sitä jo, kysyisin, että onko pelin alku vaikea? ja jos teillä on sattumoisin myös polluxista tullut hevospeli tallitytöt 2, niin kysyisin, että miteä pitäää tehdä, kun on ostanut hevosen? ostin jo mustan hevosen ja kehitin sen täysiin, mutta peli ei etene. olen tehnyt kaiken mahdollisen mutta peli vaan seisoo paikallaaan. niin että jos tiiät mitä thedä, vastaa tähän viestiin. kiitos etukäteen :D

P.S. ei turhia viestejä, kiitos XD

72

9826

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juulia12v

      en tiedä näätk tätä ikinä koska näin pitkän ajan kuluttua kirjoitan mutta minulla on starshine ja alku ei ole vaikea mutta loppupäästä tarvitaan nopeutta!! tallitytöt 2:sessa sinä käyt hevosen oston jälkeen ratsastamassa ja ansaitset rahaa ja myös menet kilpailuihin!! olet varmaan jo saanut neuvoja niissä mutta tämä on sitten muillekkin!! neuvoksi!!

      • Liehuharja[Kolmas vuosi Pol...

        Tallitytöt kakkosesta: Kun oot treenannu hevosen mahdollisimman hyväksi, pitää sun käydä ostamassa kaupasta se vaatepino, koska ne on kisavaatteet. Pitää olla paljon rahaa, kisavaatteet on kalliit...
        Mun mielestä Starshinen alku ei oo hankala, mutta loppupäässä alkaa olla hankaluuksia.. Mun mielestä vika taso on kohtuu helppo, pitää vaan laukata...ja laukata... No juu, sitä vaan.


    • jahas...

      starshinen alku ei ole vaikea. Tallitytöt 2 pelissä sinun tulee ostaa tallikaupasta "vaatepino".

      • Starsine pelit! fani

        minä pelasin sitä monta kertaa ykkös osaa seoli helpo siinä voi mennä hevosen kanssa vapaasti tai ei ihan alussa pitää olla koulussa ja sitten katoa päiväkirjasta mitä pitää tehtä? niin siinä on se ratkaisu


      • Hukassa oleva
        Starsine pelit! fani kirjoitti:

        minä pelasin sitä monta kertaa ykkös osaa seoli helpo siinä voi mennä hevosen kanssa vapaasti tai ei ihan alussa pitää olla koulussa ja sitten katoa päiväkirjasta mitä pitää tehtä? niin siinä on se ratkaisu

        starshine legacy1



        En tiedä miten vitos tasossa parannetaan?!?!
        Olen koittanut eri juttuja mutta ei!


    • meteor

      tosi helppo peli se on

      • meteor

        siis se starshine legacy


    • polluxilainen

      Moi
      Mulla on se peli ollu siitä asti kun sain paketin enkä ole päässyt 5 tasoa vieläkään läpi en kyllä ole yrittänytkään kauheen usein

    • StarkkiDaa

      No ei pä 1-4 tasot ole vaikeita eikä 6-7 minun mielestäni.Mutta 5 taso mielestäni on tosi vaikea.Vartijoiden takia!!:/

    • Keissi

      Eli silleen täs luin näitä juttui starshine 1 ;sestä että siel joku sano että siinä pystyy starsinen muuttamaan vaikka ruunikoksi.tai eri hevoseksi en kyllä yhtään tiedä miten mutta aion selvittää sen niin sanoin vaan tiedoksi jos haluaisit selvitellä miten se tehdään.
      Keisha

    • horsegirl

      siin tallitytöt 2 siun pitää päästä esteratsastus ja maastoesteet ettet tiputa yhtää ja koulussa sie et saa kaataa yhtää tolppaa ni sit pääset mestaruus kisoihi :)onnee vaa

      • jassu-pollux

        kysyisin siitä tallitytöt 1: sestä. kun meijän tietokone ei oo antanut koskaan pelata sitä se antaa sen ladata mutta yleensä se tilttaa just asennuksessa . mutta jos se ei tilttaa ja saan sen asennettua niin siinä pelin mainoksessa se tilttaa. meijän kone ei oo liijan vanha kyllä siihen se on aika uusi. tallitytöt kaks ja noi muut pelit toimii kyllä moitteettomasti paiti tallitytöt 2:sessakin tilttaa usein siihen este harjoituksiin paitsi jos tulee mainos. jos joku osain selventää tätä tallityttö 1 jutskaa niin pikaisii vastauksii. Kiitos etukäteen jo :)


    • Fanni

      Moi,kysyit StarShine -PC peleistä,ja tallitytöt 2,minulla on StarShine jaksot 1,2,3 ja 4,eli kaikki,mutta minulla ei ole tallitytöt 1,vain 2. Kysymys 1 : StarShine 1 on ihan helppo,mutta 2 on vielä helpompi(jos sinulla sekin on). Eli se on todella helppo,ainakin minun mielestä! Kysymys 2 : Minulla tallitytöt 2 ei toimi,tai siis toimi ennen,mutta ei enään(sain uuden koneen,eikä uudessa koneessani toimi),mutta pääsin kuitenkin ihan samaan kohtaa,mutta en tiedä sitten jatkoa,mutta ainakin lopussa on kisat. t:nadia (lähetä sähköpostia,jos on muuta asiaa,vastaan jos osaan auttaa!)

      • ohjeita kaipaava

        Tarttisin ohjeita et miten esim voi starshine pelissä tehdä pukin ja kaikkii temppui mitä kaikki aina tekee you tubessa niis videois. Auttakaa pliis!


      • aannllo
        ohjeita kaipaava kirjoitti:

        Tarttisin ohjeita et miten esim voi starshine pelissä tehdä pukin ja kaikkii temppui mitä kaikki aina tekee you tubessa niis videois. Auttakaa pliis!

        paina väli viivaa yhtä aikaa kun tota ala nuolta nuolta jolla ohjataan taakse hevosta se on helppoa


    • ....

      mikä noista stersiheistä on susta paras..musta se 2 ostin sen just mun kamult...

      • apua...

        en osaa vimppaa tasoo.

        liian vähä aikaa ehtii löytää kaikki sinetit ja ku pitää viel ettii ne


      • antsa
        apua... kirjoitti:

        en osaa vimppaa tasoo.

        liian vähä aikaa ehtii löytää kaikki sinetit ja ku pitää viel ettii ne

        no kun sä meet tonne pandoriaan missä sinetit on nii kun sä tuut sinne nii siellä on kaks sinettiä tuol ala puolel ja kaks yläpuolel annella on yläpuolella aurinko sinetti lisalla on ala puolella tähti lindalla on ylä puolella kuu ja alexilla alapuolella salama


      • Neuvoja?
        apua... kirjoitti:

        en osaa vimppaa tasoo.

        liian vähä aikaa ehtii löytää kaikki sinetit ja ku pitää viel ettii ne

        Joo, siis laitat valikkoon niin kauaks aikaan et se aika loppuu ja sit se kello on nollilla (et kuole) niin sulla on sitten aikaa ihan rauhassa kerätä sinetit ^^)


    • yhh

      Sun pitää vaa kehittää sitä sun hevosta tarpeeks, niin että ne kaikki väripylväät (vihree, sininen ja punanen) on täynnä.

      Sitte pääset kilpailuun.

    • kaura-turpa

      Linda: Mene silta ylös ja käänny vasemmalle sillalle. Siellä on jätti sieni, mene jonkin matkaa eteen ja käänny oikealle. siel on hökötys, mene sitä pitkin.

      Alex: mene niitä vaaleanpunaisia sieniä (löytyy ennen puunrunko risteystä) alas ja käänny vasemmalle. ratsasta eteen kunnes eteesi tulee laavaa, kierrä se vasemmalta puolelta ja sitten käänny oikealle, ratsasta kuilua pitkin.

      Anne: Mene "silta" ylös ja käänny oikealle sillalle. käänny vasemmalle ja hyppää pieni kuilu ja jatka eteenpäin.

      Lisa: Mene silta ylös ja sit mee vasemmalla oleville sieniportaille ja mene alas, käänny vasemmalle ja varo ettet tipu laavaan. Jatka eteen ja siel on luola , mene sinne.


      Tässä on ohjeet millä mä ainakin pääsen sinne, ja sori omituiset sanat, mutta ne ketkää tietää tason niin varmaan ymmärtävät. Toivottavasti tämä auttoi peliäsi
      ILOISIA PELIHETKIÄ!!! =)=)=)=)

      • emuankka

        Hei olen pelannut starshinee ekan ja tokan jakson. Elikkä oon kolmos jaksossa ja siinä kentässä missä pitäs päästä sinne mikä se nyt olikaan joku "LEHTO" paikka niin en osaa siitä mennä eteempäin kun otan sen kentän alussa sen RAUTATANGON etä saan niitä lautoja hajalle niin pääsen aina samaan kohtaan jossa oon sen lohikäärmeen näkösen puu/kanto hommelin päällä enkä tiedä mitä pitää sitten tehdä kun se ANNE ei ainakaan miulla pääse hyppäämään sinne toiselle puolelle kun liian levee rotko?? AUTTAKAA PLIIS.. MIELUUMMIN MAILILLA!!!
        [email protected]


      • Inkutti
        emuankka kirjoitti:

        Hei olen pelannut starshinee ekan ja tokan jakson. Elikkä oon kolmos jaksossa ja siinä kentässä missä pitäs päästä sinne mikä se nyt olikaan joku "LEHTO" paikka niin en osaa siitä mennä eteempäin kun otan sen kentän alussa sen RAUTATANGON etä saan niitä lautoja hajalle niin pääsen aina samaan kohtaan jossa oon sen lohikäärmeen näkösen puu/kanto hommelin päällä enkä tiedä mitä pitää sitten tehdä kun se ANNE ei ainakaan miulla pääse hyppäämään sinne toiselle puolelle kun liian levee rotko?? AUTTAKAA PLIIS.. MIELUUMMIN MAILILLA!!!
        [email protected]

        Sinne pitää vaan joka paikasta yrittää hypätä.. Minullakaan ei koskaan ekalla kerralla hyppää.. Minä en taas osaa pandoria maata.. :( Eli jos sinne joku on päässyt tai siis osaan sen palapelin mutta sitten en enään osaa.. Voiko joku auttaa siinä?? [email protected]


      • emuankka
        Inkutti kirjoitti:

        Sinne pitää vaan joka paikasta yrittää hypätä.. Minullakaan ei koskaan ekalla kerralla hyppää.. Minä en taas osaa pandoria maata.. :( Eli jos sinne joku on päässyt tai siis osaan sen palapelin mutta sitten en enään osaa.. Voiko joku auttaa siinä?? [email protected]

        mut siinähän on vaan se "lohikäärmeen näkönen" puukanto hommeli ja se aina hyppää suoraan sinne rotkoon vaan mistä kohti siinä kannaattaa sit hypätä..en tajuu vaik oon yrittäny tosi monta kertaa..pitääkö ottaa vauhtia tai painaa jotan nappeja pohjassa tai jotain??
        [email protected]


      • jonkinlainen
        emuankka kirjoitti:

        mut siinähän on vaan se "lohikäärmeen näkönen" puukanto hommeli ja se aina hyppää suoraan sinne rotkoon vaan mistä kohti siinä kannaattaa sit hypätä..en tajuu vaik oon yrittäny tosi monta kertaa..pitääkö ottaa vauhtia tai painaa jotan nappeja pohjassa tai jotain??
        [email protected]

        Sun kantsii hypätä just ennen sitä rotkoo. Mut jos se tippuu sinne rotkoon nii kokeile puolen metrin päästä.


      • oon fiksu
        jonkinlainen kirjoitti:

        Sun kantsii hypätä just ennen sitä rotkoo. Mut jos se tippuu sinne rotkoon nii kokeile puolen metrin päästä.

        jos luulet et siin voi ikinä hypätä niin oot tyhmä!!!


      • oon fiksu....
        oon fiksu kirjoitti:

        jos luulet et siin voi ikinä hypätä niin oot tyhmä!!!

        siinä voi hypätä!!


      • jintsu
        Inkutti kirjoitti:

        Sinne pitää vaan joka paikasta yrittää hypätä.. Minullakaan ei koskaan ekalla kerralla hyppää.. Minä en taas osaa pandoria maata.. :( Eli jos sinne joku on päässyt tai siis osaan sen palapelin mutta sitten en enään osaa.. Voiko joku auttaa siinä?? [email protected]

        Inkutti//voitko kertoo miten se palapeli pitää tehä? kun oon päässy siihen asti mut en pääse palapelistä läpi!:( TYYYLSÄÄÄ! joku kertokaa mulle PLIIS??


      • R
        jintsu kirjoitti:

        Inkutti//voitko kertoo miten se palapeli pitää tehä? kun oon päässy siihen asti mut en pääse palapelistä läpi!:( TYYYLSÄÄÄ! joku kertokaa mulle PLIIS??

        se on helppo. pitää vaa ettii Annen Lindan Lisan ja Alexin nimi ja tietty laittaa ne merkit okeelle paikalle


      • starshine fan
        emuankka kirjoitti:

        mut siinähän on vaan se "lohikäärmeen näkönen" puukanto hommeli ja se aina hyppää suoraan sinne rotkoon vaan mistä kohti siinä kannaattaa sit hypätä..en tajuu vaik oon yrittäny tosi monta kertaa..pitääkö ottaa vauhtia tai painaa jotan nappeja pohjassa tai jotain??
        [email protected]

        Ne ketkä tarttee apuu pandoriassa lohikäärmeen näkoinen puu pitää juosta vaa älä vaan missään nimessä hyppää siisä lohikäärmeen näköisellä puulla pitää ottaa vauhtia ja ei mitään muuta pohjassa kuin w


      • Tin-Can <33

        Kiitos kovasti ohjeista, pääsin tason vihdoin läpi!! :D


      • Tin-Can <33
        Tin-Can <33 kirjoitti:

        Kiitos kovasti ohjeista, pääsin tason vihdoin läpi!! :D

        Sorry viesti ei menny sinne mihin ois pitäny... Kaura-turpa nimimerkille kiitokset siis noista ohjeita :)


      • missi
        oon fiksu.... kirjoitti:

        siinä voi hypätä!!

        Oot ite HÖLMÖ!!!!!!!!!!!!!


    • zazzuma

      mäoon pelannut sitä 3 kk enkä oo oikee päässy eteen päin

    • tyttö jolla on starshine

      Terve!!! Mulla on Starshine-pelit: 2 ja 4.Mun mielestä peli on aluks aika vaikea, mut aika nopeesti oppii ratsastamaan. mun kaverilla on 1. oon pelannu myös 3. Mikä niistä sulla on?

      • missi

        Mulla on 3


    • apu

      jos on kyse jaksosta 1(sielunratsastajien salaisuus) niin alku ei ole vaikea. en muista mitä pitää tehä mut se on tosi helppo.

      • Affe97

        pari kysymýstä.1.miten Datoja muokataan?
        2.miten Fraps ladataan.
        3.miten pystyy rekiseröityyn youtubeen?
        4.oletteko te ikinä päässeet peli 3:sessa siinä yö tasossa missä pitää varoa kätyreitä,niin sinne vuorelle?
        VASTATKAA PIAN!!


      • Tin-can <33
        Affe97 kirjoitti:

        pari kysymýstä.1.miten Datoja muokataan?
        2.miten Fraps ladataan.
        3.miten pystyy rekiseröityyn youtubeen?
        4.oletteko te ikinä päässeet peli 3:sessa siinä yö tasossa missä pitää varoa kätyreitä,niin sinne vuorelle?
        VASTATKAA PIAN!!

        No sun pitää laittaa youtubeen sun sähköposti ja sulkee.

        T:missi



        Oikeesti


      • missi
        Affe97 kirjoitti:

        pari kysymýstä.1.miten Datoja muokataan?
        2.miten Fraps ladataan.
        3.miten pystyy rekiseröityyn youtubeen?
        4.oletteko te ikinä päässeet peli 3:sessa siinä yö tasossa missä pitää varoa kätyreitä,niin sinne vuorelle?
        VASTATKAA PIAN!!

        Sori tin can tein tosi tyhmästi
        :|


    • tarvin aoya!

      eli siis ku on se rata pandoria, niin en pääse niitten kirjainlaattojen ohi.... APUA!

      • Bloss

        Eti sieltä laatoista sanat Lisa, Linda, Anne ja Alex. Sitten meet niiden kirjaimien kohdalle ja klikkaat. Esim. Jos laitat Lisaan niin: L I S A laitat tähden, L I N D A laita kuu, A N N E laita aurinko ja A L E X laita salama...


      • DJsh

        Siis oletko jo selvittänyt sanaristikon?
        Jos olet niin mene sen Frip-patsaan luo sen pitäisi hehkua klikkaa sitä ja vastaa sen kysymyksiin sitten pääset eteenpäin.


    • Neiti Neropatti

      Mulla on kaikki Starshinet, ja nelonen on ainoo jota en oo läpi päässy... Mulla ainakin melkein heti kun oon saanu ne palkit täyteen tuli sellanen ihme auto joka vei sinne kisoihin.

      • JäTTis LOVE HorSe

        Wou! mut mikä kisa ja mikä auto? ja antaisikko neuvoi miten pääsit Anne ja Concorde tason läpi.... Nimitäin: en pääse akku kohtaa läpi! :( =( SIIS AUTAKAA PLIIS!!??? niitä kätyreitä on siis kaikkialla! ei niten silmistä pääse ohi. Voiko joku autaa? Olet todella todella TODELLA mukava ihminen jos autat.???


      • kätyrien inhoaja
        JäTTis LOVE HorSe kirjoitti:

        Wou! mut mikä kisa ja mikä auto? ja antaisikko neuvoi miten pääsit Anne ja Concorde tason läpi.... Nimitäin: en pääse akku kohtaa läpi! :( =( SIIS AUTAKAA PLIIS!!??? niitä kätyreitä on siis kaikkialla! ei niten silmistä pääse ohi. Voiko joku autaa? Olet todella todella TODELLA mukava ihminen jos autat.???

        en mäkää oo se akku kohta on IINHOTTAVA.Auttakaa pliis


      • Starkku fani
        JäTTis LOVE HorSe kirjoitti:

        Wou! mut mikä kisa ja mikä auto? ja antaisikko neuvoi miten pääsit Anne ja Concorde tason läpi.... Nimitäin: en pääse akku kohtaa läpi! :( =( SIIS AUTAKAA PLIIS!!??? niitä kätyreitä on siis kaikkialla! ei niten silmistä pääse ohi. Voiko joku autaa? Olet todella todella TODELLA mukava ihminen jos autat.???

        Moi kun siinä starshine 1 on se teollisuusalue taso(oon kyl vetänyt sen pelin läpi XD) niin kuka tietää ,että miten siinä voi olla pelkällä starshinellä kun pitää lähtee karkuun vastatkaa pliis.


      • starshine fan
        JäTTis LOVE HorSe kirjoitti:

        Wou! mut mikä kisa ja mikä auto? ja antaisikko neuvoi miten pääsit Anne ja Concorde tason läpi.... Nimitäin: en pääse akku kohtaa läpi! :( =( SIIS AUTAKAA PLIIS!!??? niitä kätyreitä on siis kaikkialla! ei niten silmistä pääse ohi. Voiko joku autaa? Olet todella todella TODELLA mukava ihminen jos autat.???

        Etsi akkuja ihan hiiren hiljaa kun löydät kaikki akut ja siin lähel on vettä, hyppää veteen niin pääset portille ja sulta ei mee akkuja niin se mulla ainakin toimi.


      • Tin-Can <33
        kätyrien inhoaja kirjoitti:

        en mäkää oo se akku kohta on IINHOTTAVA.Auttakaa pliis

        Hmm no heti kun taso alkaa niin lähet menemään mutta et mee sitä isoa tietä vaan käännyt siitä semmoselle polulle...Sit kaarrat oikeelle semmosen valtavan kivan/kallion luo siinä on yksi akku sit saat kerättyä kaikki akut siitä Ojien läheltä ja ne kätyrithän ei sinne ainakaan ihan heti pääse kun on ne muurit ;) Mutta ota vika akku mahdollisimman läheltä tallin porttia että kerkeet laukata portille ennenku kätsyt saa sut kiinni :) Ja sen muurin toisella puolella kun on semmonen asfalttitie niin sinne ei kantsi mennä :/ Siellä hiipparoi koko ajan paljon kätsyjä, mut siellä on kyllä paljon akkujakin... Mut niitä ei tarvi hakee koska niitä akkuja on siellä metässä paljon enemmän ku 6 niin on varaa valita et mitkä akut hakee ;D Toivottavasti tajusit mun sekavasta selityksestä ^^


    • R

      ei se ole vaikea (starshine). mä oon vetäny sen pelin vähintään tuhat kertaa.

    • mm

      nii mut siinä starshine ensimmäisessä levyssä pitää menä sen hevosen kaa siellä metsässä et pääsee sitä miestä karkuu se on mun mielestä tosi vaikee oisko vinkkejä et miten pääsis nopeemmin ja sitä miestä karkuu koska ite en pääse=-(APUAAAAA!!!!

      • Tin-Can <33

        Lähet vaan laukkaa niin lujaa ku hevosesta lähtee heti kun taso alkaa! :DJos meet koko ajan lujaa niin ei se saa sua kiinni ;D


      • Neltsu

        Vaikka sulla kestäis (oikeessa elämässä) siinä 1 tunti, ni silti se peli on sellanen et ne miehet/kätyrit ei ehi ennen sua.. Ainakin mulla on niin ;DD


    • _

      miten siinä iihan aluss 4jässä vastataan siihe kännyyn?

      • Tin-Can <33

        Selaa eka sen kännyn kohalle ja paina hiiren vasemman puoleista näppäintä (muistaakseni) ;)


      • Neltsu

        Meet sillä mikä se on.. öö.. no hiiren sitä juttuu mist pääsee alaspäin sillä "rullalla" ni alaspäin, ni meet sen kohtaan ja klikkaat =D


    • mm

      Kysymys 2:sta

      Miten siinä padolla kun kaataa sen kuormurin selästä sen lankun ja senpäällä pitäis sit ratsastaa niin miten???

      • Tin-Can <33

        Jos tarkotat sitä autoa niin laukkaat vaan täyillä sitä päin niin tippuu semmonen laatikko sen "laudan" päälle ja voit kävellä sitä "lautaa" pitkin muurin toiselle puolelle :)


    • Tiedoton??

      Apua!! Miten löydän sen viidennen jolla on se hymanin paperi!!! jakso 2 taso 1.

      • Tin-Can <33

        Käyt kaa kyselee jokaiselta ukkelilta xDD Melkein kaikilla on se ;)


    • En tiedä....

      Oon lukenu, et Starshine legacy- pelejä voi ostaa ihan tavan kaupoista. Tietääkö joku mistä ??

      • Neltsu

        Oon ostanut muutaman jakson, mut ihan normaaleista kaupoista joissa on tietokonepelejä. (Ei niissä aina ole jos ei esimerkiksi nyt ole saatavilla..


    • k

      moi mulla on kolme pelii(2.3.4)voisiko joku lainata ykkösen.... ja vitsi kun ne pelit on helppoi... vedin kakkos pelin ekalla kerralla 15minuutissa se pli helppo!!!!!!!! pandoriassa meni kolme päivää ja garnogissa meni 1 ainut päivä joten aikas helppoi ja huom en kattonu
      you tubesta mitään!!!!!!!!!!!!!hsluun tietää miten hevoset pukittaa oon kerran onnistunu mutta en enää muista miten:( mutta kongorde ei osaa mukittaaa

      • k

        siis pukittaa


    • novoilollero

      itelläni on starshine 1 ja must 5 taso on hirvee... Tai vaikee xD Mä meinasin saada sydärin ku hyppelin niitten putkien päältä kun ne käytyrit tuli..xD

    • JenkuDaa

      Miten pääsee Starshine 1 5:tason läpi ku painan Olen hevosen luona. Siihen tulee se ''hevonen'' kuvaruutuun niin painan vasenta nääppäintä mutta se ei ota olen yrittäny sitä jo tunnin !? mikä neuvoksi?

    • kettu- starshine fan

      mulla on starkut 1 ja 3.
      mä kyllä haluan kaikkki mut ne maksaa iha hirveen paljo ja miul ei oo sellasee varaaa. mut kysymys: miten saan esim starshinen ruoseakki ja jorvikiin talven?

      • HeppaAasiFan

        Itelläkin on sama juttu, miten saa jorvikiin talven?


    • starshine

      ei niit saa mitenkään

      • missi

        Saahan


      • jokutietäväinen

        Cdon.com paikasta saa niitä ^^


    • starshinee

      miten siitä starshain 3 taso 3 pääsee läpi ku siin on se outo puu.. jotkut sanoo et pitäs laittaa se juoksee mut ku mul se anne ei vaa juokse vaik pitäsin w pohjas miten kauan tahansa ei vaa onnisto. tarviin oikeest apuu siin ??
      ja sit mikä starshine se on mis voi sillee vapaast ratsastaa jorvikis ympäriinsä eikä siin kai oo kouluukaa ?? oon kyllästyny niihi mis pitää koko ajan tehdä jotain tehtävii.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3791
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      593
      3585
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3522
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      53
      2209
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2201
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      321
      1957
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1937
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      180
      1728
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      27
      1403
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1342
    Aihe