Verta ja valkuista virtsassa, leukosyytit........

huumeistako ?

Onko mahdollisesti ekakerran huumeenkäytöstä jälkiseuraus,lämpöily, verta ja valkuista virtsassa, sekä leukosyytit koholla. Myös nykiminen oli kuvassa mukana. Oireet tulivat parin päivän päästä ja epämääräinenkin olo kesti yli viikon ja on vieläkin jonkin verran. Valitettavasti en osaa sanoa aineiden nimiä mitä ovat olleet.
Sopiiko ne joihinkin vieroitusoireisiin?
Entä miten muisti palautuu huumeiden käytön jäljiltä.

12

1793

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisää

      kamaa,niin saat kunnon vierotukset.
      voit onnekas purra kielesikin poikki ja tukehtua siihen.

    • Sekakäyttäjä

      eri huumeilla on niin suuret erot, jottei tuon perusteella voi analysoida.

      • erkka 88

        se ei välttämättä riipu mitä vedit vaan jos oti ns.Överit nisulla saattaa olla pysyviä munuais vairiota jos teil o suvus esim joki perinnöllinen sairaus ja jo huumau aineksi määritelteltyjen aineiden käyttö sinällä on suomessa kielletty ei niitä lakeja turhaan oo tehty(osa kyllä on) lue ja sitten vastaa ..........


      • Sekakäyttäjä
        erkka 88 kirjoitti:

        se ei välttämättä riipu mitä vedit vaan jos oti ns.Överit nisulla saattaa olla pysyviä munuais vairiota jos teil o suvus esim joki perinnöllinen sairaus ja jo huumau aineksi määritelteltyjen aineiden käyttö sinällä on suomessa kielletty ei niitä lakeja turhaan oo tehty(osa kyllä on) lue ja sitten vastaa ..........

        Sitähän tuossa viestissä koetetaan selvittää, että mitä ainetta on sattunut ottamaan. Eikä se oikein noista oireista avaudu.
        Poissulkemalla aineita voi osan selvittää. Kannabista se ei ainakaan ole ollut tai LSD:tä.
        Niistä ei tule "krapulaa" eli vieroitusoireita, pöllyssä ollessa voi olla vapinaa etc... muttei jälkeenpäin.
        Kannattaisi hiukan harkita jos ei edes tiedä mitä on vetämässä.


        Jotain extaasia voi olla ollut.


      • Ei-Hajuakaan
        Sekakäyttäjä kirjoitti:

        Sitähän tuossa viestissä koetetaan selvittää, että mitä ainetta on sattunut ottamaan. Eikä se oikein noista oireista avaudu.
        Poissulkemalla aineita voi osan selvittää. Kannabista se ei ainakaan ole ollut tai LSD:tä.
        Niistä ei tule "krapulaa" eli vieroitusoireita, pöllyssä ollessa voi olla vapinaa etc... muttei jälkeenpäin.
        Kannattaisi hiukan harkita jos ei edes tiedä mitä on vetämässä.


        Jotain extaasia voi olla ollut.

        Jos vetää mitä tietää vetävänsä, ja tekee senkin vielä harkiten ja laskien ettei mene yli, niin ei tule yllätyksiä. Ei sitä ole kiva sitten täällä setviä jälkikäteen.

        Niinkuin Kummelin sketsi menee:

        Ei tiedolla, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla, vaan tuurilla. Tämä mies kuuluu parhaaseen A-ryhmään...


      • Sekakäyttäjä
        Ei-Hajuakaan kirjoitti:

        Jos vetää mitä tietää vetävänsä, ja tekee senkin vielä harkiten ja laskien ettei mene yli, niin ei tule yllätyksiä. Ei sitä ole kiva sitten täällä setviä jälkikäteen.

        Niinkuin Kummelin sketsi menee:

        Ei tiedolla, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla, vaan tuurilla. Tämä mies kuuluu parhaaseen A-ryhmään...

        Jotain Kokaiinin ja amfetamiin sotkua siinä varmaan on ollut terästettynä punakärpäsienellä, ja jotta maksa ja munuaiset vielä sököytyy niin lisätty valkokärpäsientä, joka ei ole kuin pelkkä myrkky "ei päihdyttävä".. Muuten oireet viitaisi heroiiniin, mutta vasta pitkän käytön jälkeen.
        Aine ja käyttäjä on ollut todellista parasta A- ryhmää, tyhmää, hyhmää.


      • olen ihan tietämätön noista...
        erkka 88 kirjoitti:

        se ei välttämättä riipu mitä vedit vaan jos oti ns.Överit nisulla saattaa olla pysyviä munuais vairiota jos teil o suvus esim joki perinnöllinen sairaus ja jo huumau aineksi määritelteltyjen aineiden käyttö sinällä on suomessa kielletty ei niitä lakeja turhaan oo tehty(osa kyllä on) lue ja sitten vastaa ..........

        Olen siis aivan tietämätön huumeista.


    • kysyjä.

      Minua huijasi tuttu mies, jonka en olisi ikinä uskonut sekaantuneen huumeisiin.
      Hän antoi "särkylääkkeen" päänsärkyyni, enkä osannut epäillä yhtään sillä hän "on"/oli erittäin mukava ja fiksukäytöksinen.
      Niin sitä voi erehtyä ihmisen suhteen.
      Huomasin nopeasti, että nyt ei ollut kyllä särkylääkettä ja aineesta tuli fantastinen olo, josta menin niin sekaisn , että menin ottamaan vielä lisää, vaikken ikimaailmassa olisi niin tehnyt, ellen olisi ollut huumattu.
      Minua pelottaa kauheasti.

      • onni mukana

        Ikävä kuulla tapauksestasi. Mulle on käynyt vähän samoin. Tosin minä tiedän, mitä sain. Se oli kannabista. Menin siitä niin sekaisin, etten vieläkään ole palautunut normaaliksi vaikka aikaa tuosta on jo 3 vuotta.


    • Huumeistako ?

      Sen verran lisäisin, että mies jolta sen "särkylääkkeen" sain, väitti jälkeenpäin sen olleen joku luonnontuote joka rauhoittaa. En usko häntä.
      Minun piti unohtaa koko ilta, niin oli tarkoitettu, ja kuulin tämän miehen toisille niin sanovan. Mutta muistinkin asiat jonkin ajan kuluttua.
      Nyt hän ja pari muuta kiistää koko jutun ja väittää etten ole saanut mitään. Pelkäävät !
      Mutta enemmän pelkään minä. Minua myös pistettiin väkisin kun he ja minä luulin, että kuolen.
      Olen käynyt hivi ja hepatiitti testeissäkin.
      Mahdollisesti aineet ovat melko rikkaitten aineita, koska tuo mies on rikas ja hän otti itsekkin niitä , samoin kaverinsa.
      Olin miehen seurassa työasioissa.

    • oireita ovat

      Tyypillisä kannabispöhnän jälkioireita. Totut kyllä niihin vuosien mittaan. Aamujopo helpottaa kummasti oloa, ei nyitä ja muistikin saattaa palauttaa illan tapahtumat mieleen.

    • kärpässieneltä

      Kärpässientä olet todennäköisesti saanut. Mahtaako munuaiset olla missä kunnossa vai tuleeko noutaja jo ensi viikolla?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      364
      3222
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      143
      1229
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1167
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      138
      1007
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      816
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      752
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      727
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      689
    Aihe