Miten teen vaikutuksen leijonamieheen?

voikukkanen

Hei olen itse jousimies nainen (29.11) ja olen tainnut kiinnostua leijona miehestä (12.8).
Uskon että hän on kiinnostunut minusta nyt jo ainakin jonkin verran ja on näyttänytkin sen mutta, miten saisin hänet kiinnostumaan vain minusta?
Hän on sinkku ja näyttää etsiskelevän toden teolla itselleen seurustelukumppania. Miten saisin hänen päänsä käännettyä minun suuntaani? Millaisista naisista leijonamiehet pitävät? Osaatteko kertoa hänen luonteestaan? Miten hänet voisi iskeä?
Ja saada jahtaamasta jokaista... Olen lukenut että jousimies ja leijona sopivat yhteen :)
Kiitos kaikille jotka tämän ovat vaivautuneet lukemaan ja ehkä jopa auttaneet vastaamalla :)

13

6799

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinulle nyt

      Ole oma itsesi, sillä jos näyttelet muuta ja se paljastuu ei siitä seuraa hyvää.
      Se nyt vaan on niin, että jos jokin ihminen kiinnostaa, niin se kiinnostaa tai sitten ei.
      Voithan aina kysyä suoraan, missä mennään ja onko sinulla/teillä mahdollisuutta.
      Rehellisyys on leijonalle kaiken a ja o.
      Leijona ei voi sietää petosta, juonittelua yms.
      Leijonasta saat luotettavan ystävän/kumppanin, kun muistat em.asiat.
      Leijonasta voisi sanoa, niin metsä vastaa, kun sinne huudetaan.
      Onnea sinulle leijonan metsästyksessä :)

      • voikukkanen

        Kiitos neuvoista, olen tainnut onnistua.. tavataan pian.


      • nimmi

        olemalla oma itsesi ja osoittamalla että hän on ainut mies sinulle lejonat rakastaa kehuja ja tottuneet olemaan juhlien keskipiste... onnea metsästykseen...


      • kävi
        voikukkanen kirjoitti:

        Kiitos neuvoista, olen tainnut onnistua.. tavataan pian.

        kukkanen.syttyikö rakkaus?


      • Leijona38

        Minä olen urosleijona. Muista että olet oma itsesi. Se on meille urosleijonnille a ja o ainakin mulle. Älä teeskentele äläkä näyttele. Näyttelijän elämä on lyhyt. Ole rehellinen, tunteellinen. Muista näyttää tunteesi, olla avoin. Niin pääset pitkälle leijonasi kanssa.


    • ikäinen

      minkä ikäinen..sillä merkitystä....leijonaa vaikea saada asettumaan....vaik..hetkeksi saisi,ei ole mitään lopullista.ja palaavat usein vanhojen tyttökavereiden helmaan.

    • jousin

      Mulla ihan sama juttu että miten leijonamies saada itselle.Tutustun yleensä leijoniin ja tuntuu olevan vaikeaa.Edellinen juttu kaatui juuri tuohon luottamuksen puutteeseen vaikka muuten oli sitä huumaa...Mies oli vanhempi yli kolmenkymmenen ja hän roikkui niissä ihanissa exissään..Nyt olen päässyt hänestä yli ja kiikarissa minua nuorempi leijona enkä todella tiedä miten toimia ja haluaisin hänet kyllä!!Huumaa tuntuu olevan..Olen ollut kyllä oma itseni enkä ole valehdellut mitään.En uskalla itse hirveästi ottaa yhteyttä kun leijonat ovat herkästi ahdistuvaa tyyppiä..

    • Vaakatar

      MInäkin hulluna leijonamieheen! Olen ollut raivorehellinen tunteissani ja hän on näyttänyt arvostavan sitä. Olen kuitenkin ulalla jatkosta. Hän ei ole näyttänyt vihreää valoa kuin ehkä eleillä, mutta ei ole tyrmännytkään. Olen kovasti lätkässä ja himoitsen leijonaani.

      Välillä laitan kokeilumielessä miehellä viestiä ja saan aina hellän vastauksen, mutta harvemmin hän itse laittaa oma-aloitteisesti mitään-

      Uskallanko toivoa parasta? Olen vain peloissani että menetän hänet kun en riittävästi uskalla jahdata.. Ehkä minulla ei ole edes ollut mitään saumaa en ole vain ymmärtänyt... Aivan hermona ja rakastuneena...

      Auttakaa jos jotenkin voitte...

      • ovat

        kovin hankalia...ja mitä enemmän ikää,sitä vaikeampia...muut merkit tasoittuvat.ja luotettavuuskin on niin ja niin.itse tunnistan exäni kaikista näistä kirjoituksista...ex tyttökaverit,vaikeus lähestyä ym.itsepäisiä..mutta ah niin viehättäviä.mutta metsästysvietti ei tunnu katoavan...joten selustaa pitäkää silmällä..


    • blackmagictiger

      hauskoista

    • sinisydan

      Olen leijonamies...ja haluan metsesta...haluan et minua ihaillaan...hyvaruoka...pitkat keskustelut jossa mina puhun ylensa ja sina kuuntelet ja ihmettelet...raapimisleikit..lahjat..
      omapennunteko..kunnijoita minua enamman kuin rakastat...ym
      kun leijona rakastaa,se on tosirakkautta

    • Nimetön

      leijonat haluu helliä omaa rakasta ja pitää häntä viimesen päälle kuningatarnaisena, sun pitää olla siihen valmis

    • aktiviteettiä leijonille

      Moi olen 25-vuotias mies leijona ja olen yleensäkkin erittäin kiinnostunut ihmisten erilaisista luonteista. Olen myös seurustellut leijona naisen kanssa (kovia riitoja ja kiivas suhde.."kuin kaksi mangeettia jotka hylkivät toisiian" toki intohimoa riitti". Nyt minulla on uusi aluillaan oleva suhde naiseen mut ei leijonaan "herkkä, aito, fiksu" toimii...

      Kerron vähäsen omia ajatuksia .... Minun arvostus naiseen on sellainen joka ajattelematta kuullostaa vähän pahalta. Nimittäin minä näen naisen jonkinlaisena omaisuutenani ehkä jopa esineenä jossain aivolohkossa... Tarkottaen sillä sitä et kun olen omistushaluinen on minulle erittäin tärkeää miltä "me" näytämme ulospäin. Eli naisessa arvostan nimenomaan sitä aitoutta mistä täällä on aikaisemmin puhuttu "oma itsensä". Naiseni täytyy olla hyvä käytöksinen ja edustava koska se on minun suhteeni keulakuva siis se tyttöystäväni.. Kun kuljen naiseni kanssa on minulla halu näyttää häntä tavallaan kuin hyvänä saaliina. Vaikken toki aivan niin ajattelekaan.

      Minulle sopiva nainen on myös ihminen joka puhuu ajatuksistaan. Sanoo mitä haluaa ja mitä tuntee. Ottaa minut huomioon ja leikittelee kuin kissa minulla... mut ei minun tunteilla. Sitä voi vaikka heittää esimerkiksi: Kuin huomaamatta: ajattelin katsoa televisiota tänään sohvalla maaten jonkun riskin, kauniin, ihanan lämpöisen miehen seurassa ja ehkä harrastaa hänen kanssaan jotain mut en tiedä onko sinusta siihen...

      Kun naiseni sanoo minulle olet ihana tai jotain vastaavaa niin rintani kohoaa ja annan vastapalveluksena varmasti jotain mistä tiedän naiseni pitävän.

      Olen myös yllättäjä, eli elän sellasta kissaleikkiä. Voin yllättää jonain ihan arkipäivän ä, ottaa töistä vapaata ja mennä kotiin valmistamaan tyttöystävälleni huippuaterian hienosti katettuna kun hän töistä palaa. Olen myös tilannut kukkalähetyksen tyttöystäväni työpaikalle ja laittannut korttiin. "Ei niinkään salainen ihailija". Sit laittanut vähän myöhemmin tekstiviestin et kuulin kylältä et olet kukkia saanut.... Niin ...hmm... Ja antanut hänen tietenkin arvata et se olen minä.

      No mitä minä sit odotan naiselta. Niin ei ehkä mitään suuria tekoja.. Minähän olen se joka ne tekee... Se aitous ja rehellisyys ja tunteidensa osoittaminen ja kehuskelu minua kohtaan on sitä leijonan herkkua mitä se haluaa. Leijonan miehen naisen täytyy olla aina miehensä rinnalla tapahtui mitä tapahtui.Niin on leijona mieskin "saaliistaan"

      Tykkään myös naisesta joka on jollain tavalla herkkä ja tunteellinen sekä aito. Minä kun saan olla sit vähä niinkun turvana sille. Toki jatkuvaa mouruamista minähän en kuuntele, mut on se välillä kiva kun saa olla se turva toiselle. Ai et se tunne et minä en pärjää ilman tota naista ja tieto et ei sekään ilman minua niin se pitää minut kotona.

      En tiedä muista leijonista mut minä olen uskollinen. Jostain syystä aika paljon ympärilläni näen ystäväpiireissä uskottomuutta,,, niin ei minua kiinnosta.

      Nyt ei mahdu enempää tekstiä toivottavasti tässä nyt oli kumminkin jotain vinkkiä. Ota ote siihen leijona mieheen hemmottele sitä ja tietysti siinä samalla iteseäsi niin eiköhän se lämpene jos on lämmetäkseen.

      Muista et kissolla pitää aina olla jotain virikkeitä. Ole luova jan keksi niitä. Saat kyllä kiitosta ja jollain tapaa takasin sen mitä leijona miehen eteen teet. Kotikissatkin kyllästyvät jos ei niillä ole virikkeitä niin ne vaan makaa ja kehrää.....

      Akvititeettejä pitää olla ja lämmin hyvä paikka mihin käpertyä rakkaansa kanssa ottamaan päiväunet... !!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6749
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4380
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2793
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1653
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe