nyrkkiraudat

mistä???

mistä saisin ostettua nyrkkirautoja,heittotähtiä,nunskia,pamppuja ym? ja tarvinko niihin kantolupia

t:leif lindgren

80

62969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mack

      nyrkkiraudat ovat ilmeisestikkin kielletty?
      heittotähtiä ei saa ainakaan tuoda suomeen esim tuliaisena kokemuksella jäänyt tulliin kiinni ja valtio takavarikoi sen

      • Poikkeukset sääntöön

        Mutta jollet tiedä: ÄLÄ.
        Itse voit tehdä mitä haluat kotona kunhan pidät ne siellä, ei kannata antaa kaverille lainaan.
        Rosisreissu tulee jos jäät snakarilla kiinni.


      • lapselliset mulkut

        Kysy teinimutanttisankarikilpikonnilta. elät ilmeisesti niiden kanssa samassa fiktiivisessä ympäristössä


    • jotakin

      www.teraasekeskus.com

      • mare

        Ihan sattumalta surffasin jonkin uuden nettikaupan sivulle, jossa oli jo jonkinlainen valikoima ja näyttäs että lisääkin tulis.
        Tilasinkin parit veitset, kun hintakin tuntu mukavalta.
        www.novetra.com


      • palvelu
        mare kirjoitti:

        Ihan sattumalta surffasin jonkin uuden nettikaupan sivulle, jossa oli jo jonkinlainen valikoima ja näyttäs että lisääkin tulis.
        Tilasinkin parit veitset, kun hintakin tuntu mukavalta.
        www.novetra.com

        Kannattaako tilata tuolta?


      • MattiA-68

        Vaikka mitä mukavaa! Olen tilannu wessonin veitsiä, miekkoja ja kirveitä. Ja jalkajousen Megaxon merkkisen on tehokkaampi kun nyrkkirauta ja saa ostaa ilman ostolupia! Tällä menis varmaan luotiliiveistä läpi??? www.sekatavarakauppa.fi


    • fhdfaUIO

      Jee! Kotininja vauhdissa!

    • ..............................

      Mitäs vittua sä niilä nyrkkiraudoilla meinaat tehdä tuskin ne nyt ihan paperi painoksi tulis.

      • tarttee

        Wanna-be kovikset


      • VITTU KANNATTAA MIETTIÄ MIHIN PASKAAN LÄHTEE MUKAAN JA MITÄ PASKAA SÄ TEET ETTÄ SÄ SAAT TÄMMÖSTÄ AIKAAN!!! VITTU SE ON SUN OMA VIKAS KUN ALOTIT TÄN!


    • nyrkein

      pärjää suomen niemellä hyvin.jos ei niin juokse karkuun.

      • Aina

        Kun voi. Tappelemisesta ei ole koskaan mitään hyviä seuraamuksia, eikä siinä ole voittajia.
        Ikävä kyllä tappelemiseen tuntuu aina löytyvän rahkeita turhan helposti, mutta seuraamusten kantamiseen ei ikinä. Sitten itketään oikeudessa tai muualla tilillepanon edessä että "en minä tiennyt, ajatellut..." tai jotain muuta paskaa ja vedotaan kaiken maailman tekosyihin.


      • spekuloida etukäteen
        Aina kirjoitti:

        Kun voi. Tappelemisesta ei ole koskaan mitään hyviä seuraamuksia, eikä siinä ole voittajia.
        Ikävä kyllä tappelemiseen tuntuu aina löytyvän rahkeita turhan helposti, mutta seuraamusten kantamiseen ei ikinä. Sitten itketään oikeudessa tai muualla tilillepanon edessä että "en minä tiennyt, ajatellut..." tai jotain muuta paskaa ja vedotaan kaiken maailman tekosyihin.

        On hölmöä hakea verta nenästään.
        Samoin on hölmöä kantaa jotain astaloa mukanaan, varsinkin jos se on laissa kielletty, ja varsinkin jos ajatuksena on vain näytellä sitä pätemismielessä.
        Lisäksi on funtsittava sitä että onko rahkeita käyttää ja kantaa seuraukset ja kannaako se.
        Moni ajattelee että pelkkä näyttäminen riittää, mutta jollei, niin tilanteesta ei mahdollisesti ole enää poispääsyä juosten. Vastustajia voi olla useampia tai nopeampia.
        Paras keino selvitä ongelmista on välttää niitä.


      • NiFa1
        Aina kirjoitti:

        Kun voi. Tappelemisesta ei ole koskaan mitään hyviä seuraamuksia, eikä siinä ole voittajia.
        Ikävä kyllä tappelemiseen tuntuu aina löytyvän rahkeita turhan helposti, mutta seuraamusten kantamiseen ei ikinä. Sitten itketään oikeudessa tai muualla tilillepanon edessä että "en minä tiennyt, ajatellut..." tai jotain muuta paskaa ja vedotaan kaiken maailman tekosyihin.

        Toimin itse vartijana ja joskus keikkahommina järjestyksenvalvojana, harrastan kamppailulajeja, ja juoksen siviilissä tappelua karkuun jos vaan mahdollisuus on. Sitten on eri asia jos jotain toista pahoinpidellään niin sitten väliinhän siinä täytyy mennä. Mutta mie en turhan takia ala tappelemaan. Siviilissä ei ole tarvinnut tapella juuri ikinä, pois lähteminen on aina kannattanut.


      • juustojomba
        Aina kirjoitti:

        Kun voi. Tappelemisesta ei ole koskaan mitään hyviä seuraamuksia, eikä siinä ole voittajia.
        Ikävä kyllä tappelemiseen tuntuu aina löytyvän rahkeita turhan helposti, mutta seuraamusten kantamiseen ei ikinä. Sitten itketään oikeudessa tai muualla tilillepanon edessä että "en minä tiennyt, ajatellut..." tai jotain muuta paskaa ja vedotaan kaiken maailman tekosyihin.

        joku tulee päälle ni jos et pääse karkuun???? otatko turpaan vai pistätkö vastaan?? ei kiinnosta paskaakaa mikää laki jos joku tulee päälle ni ei kukaa varmaa ota mielellää turpaa??


      • Anonyymi
        juustojomba kirjoitti:

        joku tulee päälle ni jos et pääse karkuun???? otatko turpaan vai pistätkö vastaan?? ei kiinnosta paskaakaa mikää laki jos joku tulee päälle ni ei kukaa varmaa ota mielellää turpaa??

        Juuri siksihän kannattaakin ne mainitut jalat laittaa sillain poispäin..? Vai tykkäätkö yleensäkkin selitellä raastuvassa että toi alotti joka on nyt sairaalassa...? Julkisella paikalla tappelussa molemmat saa rosiksessa jotain. Minulla on senverta muutakin tekemistä että laitan ne mainitut jalat niinku menosuuntaan.


    • Kuningaz

      käy katsomassa www.teraasekeskus.com sieltä löytyy kaikkee kivaa :)

    • nyrkkirautaa

      Voihan raudan tehdä itsekin!
      Olen yhden tehnyt n.8mm paksusta kupari latasta ja lopputulos on ihan hieno ja hyväkin!
      PANPPUJA kannatta käydä ite virosta hakemassa itelläni roikku seinällä yks teleskooppi jousipamppu mut sellanen jouseton malli puuttuu.
      Ja ne kapistukset pidetään sit himassa ni ei tuu ongelmia virkavallan eikä kenenkään muunkaan taholta!
      Se nyt vaan on niin ettei tollasilla vehkeillä kannata alkaa hillumaan voipi saada kahta kauheemmin kärsäänsä...

    • rihkama

      Muistan, kuinka yksi ammattikoulukaveri valmisti itselleen nyrkkiraudan ja komiahan siitä tuli, ruostumattomasta teräksestä.

      Mutta erehty seuran pihalla sitä esitteleen, luullen olevansa nyt hiku.

      Illan mittaan ilmesty riskimpi kaveri, joka ei tarvinnu nyrkkirautaa, vaan pieksi miltei syyttömän koulukaverin tipsutuskuntoon.
      Ei ole nyrkkirautaa eikä linkkareita enempi mukanaan kannellu.

      Ennen sanottiin... hulluimmillekkin hevosille löytyy kuski.

      • miten myös

        joku tosi iso ja riski kaveri perjantai illan roolipelejä selvitellessä meni kahden riikapukarin väliin.
        Toinen veti tässä vaiheessa puukon esiin, löi pari kertaa, yksi lyönti osui sydämeen ja kuoli sisäiseen verenvuotoon tunnin kuluessa.
        Elämässä voi käydä pahasti.
        Ja aivan turhaan.


    • asdfghjklö

      niin voisin ostaa raudan jos jollai on

    • joojo
    • Persevaara

      Tulkaa nulikat hakemaan luuvitonen. Nyrkkiraudat on ämmiä ja heikkoja varten.

      • yksivieras vain

        luuvitonen nyrkkiraudat on vain hätätilanteeseen ja pyssyt kusipäitä varten
        katkastut haulikot kun haetaan ... ja mikäs neiti sä olet


    • madman44

      www.salainenagentti.fi
      löytyy army, security kamaa pamppui ja suihkeita

    • HerttaYsi
      • en suosittele

        En suosittele nyrkkiraudan käyttöä kaduilla. Itse nyrkkeilijänä käytin tappelussa nyrkkirautaa, tosin vastassa oli enemmän kuin yksi. sain puoli vuotta kakkua, syy: laittoman teräaseen väärinkäyttö. se on laiton, ja vaarallinen. parhaiten oppii itsepuolustusta menemällä kursseille, eikä heilua nyrkkirauta kädessä. jos vastaan tulee taitavempi, niin sit teille käy huonosti.


      • Rautanyrkki
        en suosittele kirjoitti:

        En suosittele nyrkkiraudan käyttöä kaduilla. Itse nyrkkeilijänä käytin tappelussa nyrkkirautaa, tosin vastassa oli enemmän kuin yksi. sain puoli vuotta kakkua, syy: laittoman teräaseen väärinkäyttö. se on laiton, ja vaarallinen. parhaiten oppii itsepuolustusta menemällä kursseille, eikä heilua nyrkkirauta kädessä. jos vastaan tulee taitavempi, niin sit teille käy huonosti.

        Niinkuin joku tuolla jo sanoi niin kannattaa ajatella niitä seuraamuksia, sitä että onko kanttia myös käyttää tuota asetta (paljaalla nyrkilläkin saa kamppailulajeja harjoitellut kallonmurtuman aikaan) ja että pystyykö ottamaan seuraamukset vastaan. Lailliset sekä muut mahdolliset.

        Itse näkisin nyrkkiraudan (tai teleskooppipampun ym. laittoman aseen) esiinottamisen kärhämätilanteessa sellaisena tekona että siinä vaiheessa vastustaja voi tehdä lähes MITÄ TAHANSA ilman oikeudellisia seuraamuksia ja laittoman aseen käyttäjä tulee saamaan luultavasti kuitenkin suuremmat syytteet, kuten edellellisestä viestistäkin kävi ilmi.

        Vaikka aseen kantajalle tultaisiin tappelumielessä haastamaan riitaa niin nyrkkiraudan esiin ottaessa näkisin että tilanne muuttuu hätävarjeluksi aseettoman näkökulmasta.

        Jos vastassa sattuu olemaan joku näistä idiooteista ketkä tykkäävät haastaa riitaa ja vieläpä osaavat tapella niin voipi käydä erittäin huonosti..

        Hyvä lopputulos ei ole sekään että jos onnistut raudallasi saamaan vastustajan naamaan muutamat monta tikkiä vaativat haavat taikka pahimmassa tapauksesa puhkot silmän tai jollain muulla tavalla pysyvästi vahingoitat vastustajaa.

        Sitten voipi olla tilanne niin että maksat pitkään hänelle korvauksia, sakkojen tai linnatuomion lisäksi.

        Niinkin voi käydä että kun seuraavan kerran näet pahoinpitelemäsi henkilön niin häneltäkin löytyy jotain vähän kättä pidempää ja autollinen aseistautuneita kavereita, ihan juuri sinun varalta.


      • jaiba
        Rautanyrkki kirjoitti:

        Niinkuin joku tuolla jo sanoi niin kannattaa ajatella niitä seuraamuksia, sitä että onko kanttia myös käyttää tuota asetta (paljaalla nyrkilläkin saa kamppailulajeja harjoitellut kallonmurtuman aikaan) ja että pystyykö ottamaan seuraamukset vastaan. Lailliset sekä muut mahdolliset.

        Itse näkisin nyrkkiraudan (tai teleskooppipampun ym. laittoman aseen) esiinottamisen kärhämätilanteessa sellaisena tekona että siinä vaiheessa vastustaja voi tehdä lähes MITÄ TAHANSA ilman oikeudellisia seuraamuksia ja laittoman aseen käyttäjä tulee saamaan luultavasti kuitenkin suuremmat syytteet, kuten edellellisestä viestistäkin kävi ilmi.

        Vaikka aseen kantajalle tultaisiin tappelumielessä haastamaan riitaa niin nyrkkiraudan esiin ottaessa näkisin että tilanne muuttuu hätävarjeluksi aseettoman näkökulmasta.

        Jos vastassa sattuu olemaan joku näistä idiooteista ketkä tykkäävät haastaa riitaa ja vieläpä osaavat tapella niin voipi käydä erittäin huonosti..

        Hyvä lopputulos ei ole sekään että jos onnistut raudallasi saamaan vastustajan naamaan muutamat monta tikkiä vaativat haavat taikka pahimmassa tapauksesa puhkot silmän tai jollain muulla tavalla pysyvästi vahingoitat vastustajaa.

        Sitten voipi olla tilanne niin että maksat pitkään hänelle korvauksia, sakkojen tai linnatuomion lisäksi.

        Niinkin voi käydä että kun seuraavan kerran näet pahoinpitelemäsi henkilön niin häneltäkin löytyy jotain vähän kättä pidempää ja autollinen aseistautuneita kavereita, ihan juuri sinun varalta.

        näitä tilanteita on ollu ,että just annat jollekkin porukalla huutia niin ensi kerralla kun näet taas kaverin niin se ottaa tunkin auton takakontista ja 3 jannuu hyppää taka penkiltä kaiken lisäksi ja mukiloi sinut hyvään kuntoon...eli mieti ennen kuin näytät kavereillesi kuinka kova jätkä olet


    • nyrkkiraudan tai teleskoopp...

      Eli olisin ostamassa nyrkkirautaa tai teleskooppipamppua, jos jollain löytyisi niin ilmoitelkaa vaikka tähän viestiin ja katsellaan, sitten tarkemmin.

    • tilattua
      • tommi

        mua kiinnostas sellanen sopivan mittanen teleskooppi pamppu eli jos joku osaa suositella nin vois olla tarvetta. ihan vaan sillä kun meinasin ens kesänä lähtää kattelemaan ulkomaita nin vois olla sellanen matkassa.

        ja sit jos joku osais suositella jotain tosi tehokasta suihketta jota sais ilman aseen kantolupaa.


      • tumppiiiii

        Paljos oli postit ja pystyykö tilaamaan postiennakolla?


      • minä itse
        tommi kirjoitti:

        mua kiinnostas sellanen sopivan mittanen teleskooppi pamppu eli jos joku osaa suositella nin vois olla tarvetta. ihan vaan sillä kun meinasin ens kesänä lähtää kattelemaan ulkomaita nin vois olla sellanen matkassa.

        ja sit jos joku osais suositella jotain tosi tehokasta suihketta jota sais ilman aseen kantolupaa.

        http://www.safety-housejpa.fi/t5_1.php
        sieltä saa teleskooppipamppuja mut ne on ikävä kyllä laittomia


    • minä itse
    • kolme neljä

      mitä sä ees teet tollasel tavaralla

      • gangsterit

        Mikä hinku kaikilla nyt on yhtäkkiä leikkiä gangsteria ja ostaa nyrkkirauta? Siis eihän siinä nyrkkiraudassa ole edes mitään hienoa, pelkkä metallin palanen. Ostakaa mieluummin hieno veitsi, siis ihan koristeeksi tai retkeilyyn mutta EI IHMISTEN PIEKSÄMISEEN.


      • pälli1243
        gangsterit kirjoitti:

        Mikä hinku kaikilla nyt on yhtäkkiä leikkiä gangsteria ja ostaa nyrkkirauta? Siis eihän siinä nyrkkiraudassa ole edes mitään hienoa, pelkkä metallin palanen. Ostakaa mieluummin hieno veitsi, siis ihan koristeeksi tai retkeilyyn mutta EI IHMISTEN PIEKSÄMISEEN.

        en tiiä ite ajattelin nyrkkirauda ostaa koristeeks toho rystysten etee ku tuntuu niin vitun nössöö porukkaa olla suomessa ettei kukaa ota 1 vastaa 1 ni katotaa monta innokasta haluu murtuneen leuan???


      • dsgeshrth
        pälli1243 kirjoitti:

        en tiiä ite ajattelin nyrkkirauda ostaa koristeeks toho rystysten etee ku tuntuu niin vitun nössöö porukkaa olla suomessa ettei kukaa ota 1 vastaa 1 ni katotaa monta innokasta haluu murtuneen leuan???

        Jaahas nyt on taas tälle palstalle eksynyt ala-astelaisia...


      • hoitoon ?
        dsgeshrth kirjoitti:

        Jaahas nyt on taas tälle palstalle eksynyt ala-astelaisia...

        Onko sul jotain valittamista ?


      • KM-Helsinki
        pälli1243 kirjoitti:

        en tiiä ite ajattelin nyrkkirauda ostaa koristeeks toho rystysten etee ku tuntuu niin vitun nössöö porukkaa olla suomessa ettei kukaa ota 1 vastaa 1 ni katotaa monta innokasta haluu murtuneen leuan???

        Ne ketkä käyttää nyrkki rautaa eivät osaa tapella kuten sinä kävisit vaikka krav-maga kursseilla nii pärjäilee paljainkin nyrkein eikä tartte pimeellä polulla nyrkkirautaa käyttää. asennetta elämään saisit 3x pahemmin turpaan jos lyöt vihamiestäsi turpaan tulee isommal porukalla hakkaamaan.Ja tolla asenteella saat varmasti turpaan


      • erkki
        KM-Helsinki kirjoitti:

        Ne ketkä käyttää nyrkki rautaa eivät osaa tapella kuten sinä kävisit vaikka krav-maga kursseilla nii pärjäilee paljainkin nyrkein eikä tartte pimeellä polulla nyrkkirautaa käyttää. asennetta elämään saisit 3x pahemmin turpaan jos lyöt vihamiestäsi turpaan tulee isommal porukalla hakkaamaan.Ja tolla asenteella saat varmasti turpaan

        Totta totta


      • erkki
        KM-Helsinki kirjoitti:

        Ne ketkä käyttää nyrkki rautaa eivät osaa tapella kuten sinä kävisit vaikka krav-maga kursseilla nii pärjäilee paljainkin nyrkein eikä tartte pimeellä polulla nyrkkirautaa käyttää. asennetta elämään saisit 3x pahemmin turpaan jos lyöt vihamiestäsi turpaan tulee isommal porukalla hakkaamaan.Ja tolla asenteella saat varmasti turpaan

        Totta totta


    • Jurnu

      En ole koskaan nyrkkirautaa käyttäny mutta kannan mukana jos huumehörhöt yms. hullut sattuu käymään kadulla päälle. En haluaisi tappeluun missään välissä mutta aina ei pääse pakoon joten on hyvä pitää mukana kättä pidempää. Toki myös paljain nyrkein pärjää mutta sillon rystyset repeytyy tai vastassa voi olla enemmän kuin yksi. En luule olevani mitenkään ''Gangsta'' nyrkkiraudan takia, pidän mukana vain itsepuolustukseksi.

    • webringwebring

      Onko myynnissä kellään?

      • niekutin

        no mulla 0503553518


      • Anonyymi

        Joo on noita tossa muuta...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo on noita tossa muuta...

        Oon kiinnostunu ostaa nii mite hoietaa kaupat?


      • Anonyymi
        anonyymi1279 kirjoitti:

        Oon kiinnostunu ostaa nii mite hoietaa kaupat?

        Katsoitko yhtäään, että kirjoitus oli pari vuotta vanha. Luuletko ihan oikeasti kaverin olevan yhä palstoilla?


    • hieno mies

      mulla on leiffi laukastava teleskooppi pamppu hieno toimii kyllä kestää ei taivu

    • fpoje¨pjg¨'eg

      Kannattaa ostaa pieniä heittoveitsiä ja opetella heittään niitä niin pystyt puolustaan itseäsi hyvin tai tehkää itse ammusveitsi

      • Huoh...

        ^
        Taas yks tällanen joka on pelannu CoD:ia/AC:ta. Tiesitkö että heittoveitset ovat oikeasti aika epäluotettavia aseita, koska niillä ei 100% varmasti osu, ja vaikka osuisit, niin ne saattavat hyvinkin osua kahva edellä.

        Sitäpaitsi, jos joku hullu hyökkää kimppuusi, ja heität häntä heittoveitsellä niin että se osuu ja uppoaa, niin mitäs ajattelit seuraavaksi tehdä? Juosta karkuun? Kohta on kuule poliisit sun ovella sen jälkeen, ja se olet kuule sinä joka saat päällekäynnistä ja haavoittamisesta sakot/putkaa. Tai voit alkaa soittaa poliisille kun toinen kituu vieressäsi, ja TAAS kerran sinä olet syypää.

        Mä en oikeasti jaksa ymmärtää, miksi te kaikki haluatte jotain hemmetin nyrkkirautoja. Joku sanoi että olisi kiva puolustaa itseä jos "joku huumehörhö" käy päälle. Käy vaikka salilla niin kuntosi paranee ja jaksat juosta karkuun. Ei sellanen huumeiden turruttama narkkari kauheen hyväkuntonen voi olla.


      • fakta homma
        Huoh... kirjoitti:

        ^
        Taas yks tällanen joka on pelannu CoD:ia/AC:ta. Tiesitkö että heittoveitset ovat oikeasti aika epäluotettavia aseita, koska niillä ei 100% varmasti osu, ja vaikka osuisit, niin ne saattavat hyvinkin osua kahva edellä.

        Sitäpaitsi, jos joku hullu hyökkää kimppuusi, ja heität häntä heittoveitsellä niin että se osuu ja uppoaa, niin mitäs ajattelit seuraavaksi tehdä? Juosta karkuun? Kohta on kuule poliisit sun ovella sen jälkeen, ja se olet kuule sinä joka saat päällekäynnistä ja haavoittamisesta sakot/putkaa. Tai voit alkaa soittaa poliisille kun toinen kituu vieressäsi, ja TAAS kerran sinä olet syypää.

        Mä en oikeasti jaksa ymmärtää, miksi te kaikki haluatte jotain hemmetin nyrkkirautoja. Joku sanoi että olisi kiva puolustaa itseä jos "joku huumehörhö" käy päälle. Käy vaikka salilla niin kuntosi paranee ja jaksat juosta karkuun. Ei sellanen huumeiden turruttama narkkari kauheen hyväkuntonen voi olla.

        Harjoittelemalla kaikki onnistuu. Ja päinvastoin.


    • mexi1983

      Vaikka minulta. paitsi ei heittotähtiä, niitä saa nykyään kaikkealta

      Nyrkkiraudat on teräaseiksi luokiteltu, samoin kuin teleskooppipatukat on myös teräaseiksi luokiteltuja. Jos narahdat patukan hallussapidosta, saat pelkät sakot ja patukka takavarikoidaan.

      • mexi1983

      • Back stabber

    • Terminaattori

      Mulla on pitkä sadetakki ja haulikko sen alla joka säällä....Tein ite.

      • Highlander

        Itselläni on pitkä takki ja sen alla katana.


    • Knuckle knife

      Knuckle knife löytyy seinältä. On siis koristeena.

    • ..

      Itse oon tilannut kaikki lähitaistelu aseeni brass knuckle companyltä eli laittakaa tuo googleen niin kyllä onnaa. erittäin laaja valikoima.

      sen haluan sanoa, että voit olla varma jos jotakin ihmistä raudalla lyöt niin linnaan joudut. sen kyllä huomaa jäljistä millä on pamautettu.

    • onaboy

      taidampa tilata tollaisen nyrkkiraudan, siitä saa tyylikkään vaihdekepin nupin

    • Reijo 23

      Ihan turhaa ostella tuollaisia ulkomaan ihmeitä. Hain K-raudasta säkin sementtiä ja pihalta löytyy sopivan karkeaa hiekkaa ja villerihiekkaa myöskin. Leikkasin mehukatti muovipullosta yläosan pois ja laitoin semua purkkiin. Sitten käsi sinne rannetta myöten. Vuorokauden päästä otin kattiputelin pois. Nyt nyrkkini painaa noin kolme kiloa.
      Tein tämän huhtikuulla ihan kesää varten sillä kesähän on tappelun aikaa. Lakikaan ei kiellä tälläistä betoninyrkkiä ja sen kanssa on ollut helppo päästä suurempiinkin yleisötilaisuuksiin aina Aitoon kirkastusjuhlista Seinäjoen tangomarkkinoihin.

      "Tollakun huitasette tyyppiä lättyyn nii varmana kaatuu. " kirjoittelee edellinen kirjoittaja. Betoninyrkillä ei tarvitse osua edes lättyyn niin kyllä kaatuu.

      Kun teette itsellenne betoninyrkkejä, älkää laittako joukkoon betoniteräksiä, ovat vain tiellä kun nyrkin joutuu hakkaamaan syksyn tullen rikki. Betoni nimittäin alkaa olla silloin niin pirun kylmä.

    • =_=

      mä en älyä miksi ihmisiä haittaa nyrkkirauta/teleskooppipamput mullakin on nyrkkirauta heittoveitsi ja perhosveitsi. Enkä pidä niitä kun koristeina ei koskaan tulis mieleenkään alkaa hakata ketään veitsellä/nyrkkiraudoilla on kyllä joskus ollu taskussa nyrkkiraudat kun oon keskustassa mut vaan että voi kavereille näyttää miten hyvin on tullu tehtyä. että kaikki retardit jotka kysyy miks pitäis olla niin että ei heille kuulu asia jos haluaa semmoiset omistaa. =_=

    • LePu :)

      en oikein tiedä mutta itselläni on ainakin näitä ja en koe niitä vaaralliseksi jos niitä käyttää viisaasti ihmettelen näitä kommentteja kun ihmisel luulevat heti jos kysyy tälläista niin että aijot hakata jonkun mutta eisitä kylläkään aijo :DD xdxdxdxdxd sori oli pakko kirjoittaa :DD 13 v poika :D

    • älkää pelleilkö

      Heittotähti on lasten lelu. Tosimies käyttää heittokirvestä. Noilla muilla ei tee mitään sitä vastaan.

    • ewweeee
    • AnusHerpes

      Joka kulman Jonnelle vaan Tomahawkit taskuun, kun pärisee tarpeeksi niin ehkä he lopettavat kukin toisensa ja kuolevat sukupuuttoon.

      Naiss!

    • niekutin

      no mul ois myynnissä teleskooppipamppu ja nyrkkirauta.kantoluvista en tiedä muuta kun julkisella paialla niitten kans ei sais heilua.jos kaupat kiinnostaa nii ota yhteys puh.0503553518

    • sarana55

      riittää kun omaa teräksenlujan luonteen ja rautaisen nyrkin :)

    • kääkki

      möin aseen pois

    • 13wkampajiharrastaja

      TKP iha kätevä jos osaa käyttää mut suosittelen välttää ongelmia ja kaikki nyrkkirautoihin liittyvä on pelkästään leikkimistä paljain käsin pärjää kyl veistä käyttävällekin jos on harjoitellu tarpeeks jollei tää henkilö omaa jonkin sortin ninjaskillejä

    • NinjaDoge

      Nyrkkirautojen maahantuonti, valmistus, ja hallussapito on suomessa kielletty.

      • Anonyymi

        Ei pidä täysin paikkaansa. Kyseessä on kaupallinen valmistus ja ylesellä paikalla hallussapito. Itselleen saa kotona valmistaa ja omistaa keräilytarkoituksessa.


    • Anonyymi

      Miten on nyrkkikyllikki? Onko kokemuksia ja onko kielletty?

    • Anonyymi

      Mitä vittua

      • Anonyymi

        Miksi sinun piti kirjoittaa tämä kommentti?


    • Anonyymi

      itse olen viroon lähdössä ensi viikolla niin saako sieltä tuotua esim nyrkkirautoja miten helposti?

    Ketjusta on poistettu 63 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe