Hikke?

Holm

ketkä kaikki täällä on hikkejä? Mä oon nimittäin..
Tai niin muut sanoo. Mut valittiin jopa luokkani luottamushenkilöksi, kun siihen tarvittiin luokan viisain. >) Ja opettaja vielä ehdotti mua! jippii.. ;)

73

5824

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tami

      onko sun elämässäs mitää muuta ku koulu? esim monta harrastusta, et istu aina läksyjen edes, et edes käytä sitä tekosyynä. jos sä nyt vaan satut olemaa hyvä koulus nii et sä kyllä todellakaa oo hikke. hikke on vasta sitte ku ainoo ystävä ja elämä on koulu ja opiskelu =).
      mua sanottiin hikeksi joskus, vaikka k.a on 8.7. ei sillä k.a:lla vielä mikää hikke olla, eikä välttämättä millää 9.9:kää k.a:lla. mun kaverillaniki on k.a 9.6 ja kaukana hikestä!

    • pauliina

      Mulla on lukuaineden keskiarvo lähellä kymppiä, mtta en pidä itseäni hikkenä. Puhun tunneilla jatkuvasti ja läksyt teen kahdeltatoista illalla. Onko se hikkemäistä? Ei kukaan koulussa kutsu hikeksi, vaikka luottamushenkilö olen.., hikkeys tulee luonteesta. Sellaiset on hikkejä jotka lukee kaiket illat kotona.

      • mä vaan

        Mä luen illat kotona, kun päivät teen kaikkee muuta. Tai kyl mä luen päivälläkin, mut en koulukirjoja. Minusta ketään ei saa kutsua hikeks, jos tämä ei halua! Kyllä mä sanon mun kamua hikuks tai hikeks, mutt ei se suutu siitä meillä on diili ett se4 saa sanoo mua tontuks erään mun pipon takia.) Minusta muutenkin toisten haukkuminen kouluarvosanojen ja monien muiden asioiden perusteella on naurettavaa, se ilmentää vaan sitä ett on kade toiselle.


      • superhyvä
        mä vaan kirjoitti:

        Mä luen illat kotona, kun päivät teen kaikkee muuta. Tai kyl mä luen päivälläkin, mut en koulukirjoja. Minusta ketään ei saa kutsua hikeks, jos tämä ei halua! Kyllä mä sanon mun kamua hikuks tai hikeks, mutt ei se suutu siitä meillä on diili ett se4 saa sanoo mua tontuks erään mun pipon takia.) Minusta muutenkin toisten haukkuminen kouluarvosanojen ja monien muiden asioiden perusteella on naurettavaa, se ilmentää vaan sitä ett on kade toiselle.

        En näe sitä pahana jo on hikipinko.


      • Toivottavasti en
        superhyvä kirjoitti:

        En näe sitä pahana jo on hikipinko.

        Kavereita ei ole, ja tietokoneen lisäksi koulu on melkeimpä ainoa asia elämässä. KA on tosin 8,2. Olenko hikke?


      • aisha94

        Se on jo aika hyvää koulumenestystä, jos tekee ne läksyt joka kerta!


      • 67754467

        Olen täysin samaa mieltä. Ne, joita yleensä kutsutaan hikeiksi, ovat luonnollisesti lahjakkaita.


      • Jjjdkdk

        Jjep mäkin oon samanlainen. Saan tosi hyvii numeroit yleensä 10 ja oon aina se joka pitää huolta kaikesta mut puhun kokoajan ja riehun tunnilla ja myöhästyn kokoajan


      • ehkä_hikke

        Taidan olla hikke mutta en ole varma vaikka en lue kokeisiin, unohtelen paljon, myöhästelen, unohdan joskus läksyt ja vapaa ajalla en keskity ollenkaan kouluun mutta saan kokeista lähes aina täydet ja lähes moitteettoman todistuksen


      • Anonyymi
        Toivottavasti en kirjoitti:

        Kavereita ei ole, ja tietokoneen lisäksi koulu on melkeimpä ainoa asia elämässä. KA on tosin 8,2. Olenko hikke?

        Et kos Keskiarvo hikella pitäisi olla vähintään ysillä alkava


      • Anonyymi
        Toivottavasti en kirjoitti:

        Kavereita ei ole, ja tietokoneen lisäksi koulu on melkeimpä ainoa asia elämässä. KA on tosin 8,2. Olenko hikke?

        Se kirjoitetaan melkeinpä ei melkeimpä. Joo et oo hikke jos et osaa suomea :D Mutta ei ketään loppujen lopuksi kiinosta... oot hyvä koulus kuitenki.


    • Teacher-

      Mä ainakin arvostan ihmisiä jotka käy kunnolla koulua. Hikeks ei pidä ketään sanoa, tai sitten sen "hikke" - sanan täytyis tarkoittaa jotain ystävällistä ja hianoa. Siis mä pidän niitä luusereina ketkä ei käy kunnolla koulua ja keskiarvo alle 7. Ois aika ottaa vastuuta ja itseään niskasta kiinni. Kuitenkin sun koko loppu elämäs riippuu sun päättötodistuksen keskiarvosta. Nostan kaikille hattua jotka opiskelee ja ahkeroi ja keskiarvo pysyy hyvänä! :) Niille taas jotka ei käy koulua ja keskiarvo on aivan surkea, hävetkää, hankkikaa elämä! Sillä tota menoa teidän seuraava asuinpaikka on teidän takapihan puska. :)

      Onnea ja menestystä kaikille!

      • papillon.69

        Siinä ei oo mitään pahaa, jos haluaa menestyä koulussa ja saada hyviä arvosanoja. Mä en pidä itteäni minään hikkenä (ka. 8.9), mutta jotkut mun kavereista sanoo mua silti hikeks. "Hikke" on mun mielestä sellanen, joka ei lue/ajattele mitään muuta kuin koulua, eikä sellanen jonka ka. on jotain 9.5.


      • aisha94

        Mäkin arvostan niitä jotka jaksaa keskittyä kouluun ja tulevaisuuteen mut oikeesti... "hikke", voi olla joltain kohteliaisuus, mutta se ärsyttää monia. Hiket voi olla sellasii kaikkien kavereita, mut mä en kauheesti tykkää hikeistä/kaikkien kavereista yleensä. Ne on jotenkin niin omahyväsii, itsekeskeisiä, tollasii niin ku sinä: Ei välitä ihmisistä jhoilla on elämäs muutakin ku koulu ja kaikkee hienoo. Ei koululaisen/opiskelijan elämä oo pelkkää "ruusuilla tanssimista". Mä sen tiedän..

        . "Kuitenkin sun koko loppu elämäs riippuu sun päättötodistuksen keskiarvosta"

        Voih, sano mulle että sä et puhu peruskoulun päättötodistuksesta..? oikeest????-_'-
        Mä en kestäis sitä, tosin on se kaikki muukin liiottelua.....


    • 7+16=?

      Joo ittelläni keskiarvo oli peruskoulussa sellanen 9.8 enkä kyl mitenkään kokenut itseäni hikeksi. Päinvastoin, luin huomattavasti vähemmän kuin kaverini, joiden keskiarvot olivat luokkaa 8.3. Ja en ollut mitenkään opettajien suosiossa, päinvastoin...

      • Opiskelija A

        Hikke on jo ehkä vähän loukkaava nimitys, siihen tiedostetusti liittyy usein kateutta ja syrjintää. Jos joku on hyvä koulussa, olkoot. Hän voi olla ihan yhtä hyvä kaveri, mutta samaten ketään ei saa dissata jos ei ole hikke. Kaikilla opetusryhmillä on toki joku, jolla on paras todistus.

        Hikkeä ei saisi syrjiä.

        P.S. En itse ole hikke


      • böööö
        Opiskelija A kirjoitti:

        Hikke on jo ehkä vähän loukkaava nimitys, siihen tiedostetusti liittyy usein kateutta ja syrjintää. Jos joku on hyvä koulussa, olkoot. Hän voi olla ihan yhtä hyvä kaveri, mutta samaten ketään ei saa dissata jos ei ole hikke. Kaikilla opetusryhmillä on toki joku, jolla on paras todistus.

        Hikkeä ei saisi syrjiä.

        P.S. En itse ole hikke

        mun luokan pojat haukkuu mua hikeks.saan kokeista usein hyvän numeron......k.a. 9.....se on ärsyttävää,varsinkin kun joskus jopa tunnilla huudellaan että hikke!!! en lue kokeisiin juurikaan vaan minulla on hyvä muisti ja opin asiat helposti.


      • tyttö -.-
        böööö kirjoitti:

        mun luokan pojat haukkuu mua hikeks.saan kokeista usein hyvän numeron......k.a. 9.....se on ärsyttävää,varsinkin kun joskus jopa tunnilla huudellaan että hikke!!! en lue kokeisiin juurikaan vaan minulla on hyvä muisti ja opin asiat helposti.

        hikketyttö böööö11.8.2010 17:15
        mun luokan pojat haukkuu mua hikeks.saan kokeista usein hyvän numeron......k.a. 9.....se on ärsyttävää,varsinkin kun joskus jopa tunnilla huudellaan että hikke!!! en lue kokeisiin juurikaan vaan minulla on hyvä muisti ja opin asiat helposti.

        Sama juttu, keskiarvo lähellä kymppiä mullakin ja tuo hikettely ei aina ole kovin mukavaa, onneksi oon pystyny alkamaan suodattamaan noita huuteluita korvakäytävistäni suoraan roskalaatikkoon.


      • nii-1
        tyttö -.- kirjoitti:

        hikketyttö böööö11.8.2010 17:15
        mun luokan pojat haukkuu mua hikeks.saan kokeista usein hyvän numeron......k.a. 9.....se on ärsyttävää,varsinkin kun joskus jopa tunnilla huudellaan että hikke!!! en lue kokeisiin juurikaan vaan minulla on hyvä muisti ja opin asiat helposti.

        Sama juttu, keskiarvo lähellä kymppiä mullakin ja tuo hikettely ei aina ole kovin mukavaa, onneksi oon pystyny alkamaan suodattamaan noita huuteluita korvakäytävistäni suoraan roskalaatikkoon.

        Mulla ka 9,8 ja hikeksi sanotaan. Onneks ei kuiteskaa enää niin paljo. Enkä todellakaan ole koko ajan nenä kiinni kirjassa.Päinvastoin.Oon ulkona melkee koko ajan. mut päättäköön jokainen ite mitä tekee vapaa-ajallaan.


      • ehkä_hikke
        böööö kirjoitti:

        mun luokan pojat haukkuu mua hikeks.saan kokeista usein hyvän numeron......k.a. 9.....se on ärsyttävää,varsinkin kun joskus jopa tunnilla huudellaan että hikke!!! en lue kokeisiin juurikaan vaan minulla on hyvä muisti ja opin asiat helposti.

        Ymmärrän ton täysin..


    • :DDDD

      ööh oon 12 w ja mua haukutaa hikeks kosk ku saan vaaan 10 ja 9 arvosanoi
      Ja mä harrastan korist ja piirtämist mua ei syrjitä kaikki on mulle mukaviii :D

      • xaar

        dillo naga aaamus dillo yey wwaalan sharmuutayey


    • perkele!!!!!

      saatanan hikke!!!

    • 323232sdsdsd434

      hikke? itse olen kuulut sananmerkityksen hiku?

    • ydh5et

      keskiarvo tasan 10, en sitä tuulettele - eikä tuulettele opettajatkaan. Nyt kun koulu loppuu ja päättistodistus on kädessä niin vetäsen se esille ja pyllistä perseen koko koululle.
      kiitos ja riitti mulle.

    • qqqqqqqqqqqqqwe

      Alakoulussa 9 keskiarvo ei ole edes vaikeaa saada. Itsekin tajusin sen vasta ylä asteella ollessani. kokeet on niin helppoja vielä ala-astella että en ihmettele jos tytöt, jotka keskittyvät opiskeluun enemmän kuin pojat, saavat parempia numeroita.

      • James-95

        Lukiossa tajusin, että peruskoulussa reaaliaineet olivat liian helppoja. Täällä ne ovat ihan toisella tasolla.


    • asdasd123

      Luulis ny et koulu käyää sillee,et oppi kaikkee ja ottaa siit kaiken irti ku se ilmastkii on.

    • AAAAAAAABBBBBBBBBBCC

      Mun KA jotai päälle 9.9 ja mulle sanotaan välil et oon hikke, mut eiks se oo vaa hyvä asia et koulus pärjää. Harrastan fudista ja mul on paljon kavereit.

      • 2132131231

        haha :D en mahda oikeen uskoo tota paskaa
        9.9 keskiarvo :/


    • '

      Sanotaanhan muakin erittäin_usein hikeks. Koko ka on 8.8, taideaineet ei oo vaan mun juttu. Mut lukuaineet 9.4. No teen läksyt, mut en panosta niihin niinkään. Mut parina kolmena-neljänä iltana ennen koetta alan lukee niit asioita kirjasta silleen, et jäis mieleen ja usein luen sitten ihan kunnolla vasta päivänä ennen koetta. Onhan tossa vähän hiketyksen makua kyllä mitä tulee kokeisiinlukuun, mut en halua olla luokan toisiks paras. Tai ehkä se on enemmän perfektionistimaisuutta, koska vihaan periaatteessa lukemista ja stressaan koulua.

    • vitut!!!

      vittu k.a semmone 6,7.. perus arvosana. teen vaa läksyt koulu jälkee nopee ja sit kavereitte kaa juomaa :D en jaksa lukee mittää läksyi ku parempaaki tekemist o... vittu mahoton saada ees 9 keskiarvo saatana....!!

      • raksaaaaa

        joo puhut nyt musta... paitti itellä oli k.a 6,2 ja pääsin raksal :D


      • totta......

        sama homma..... paitti nykää oon amikses eikä sielt mittää läksyi tuu nii pääsee suoraa koulu jälkee ryyppää


    • ..........hiq

      Hyvässä keskiarvossa ei ole mitään huonoa, mutta usein se "hikun" stressaaminen(luonne) käy hermoille sen verran että itse en ainakaan sitä jaksa kuunnella. Oma entinen hyvä ystäväni oli hiku, lukuaineiden ka melkein 10, eipä me tavattu oikeastaa koulun ulkopuolella kun toinen istui nenä kiinni kirjassa 24/7... peruskoulun jälkeen tiet erosivat, ei hänestä ole mitään kuulunut sen jälkeen, toisaalta ei haittaakaan.
      Itse olen aina ollut keskiverto oppilas, päättärin ka oli 8.8, riitti mainiosti minulle, pääsin minne halusinkin.
      Hyvä ka ei välttämättä tarkoita että ihmine olisi "viisas", lähinnä on merkki siitä että opiskelu kiinnostaa

      • Koulupoika12345

        Ka. on mullaki 8.8 ja pidän itseäni luokan parhaimpina oppilaana. Sun luokkka on aika hyvä jos normi k.a. on 8,8!!!


    • vb ff

      Alakoulussa saa helposti 9 keskiarvoksi.
      Ei sitä kovin hikke tarvitse olla.

    • AMISSS-----....

      vit tu mä minnekkää lukioo pääsin enkä ois jaksanukkaa... amis ftw

    • efwgerwhm4

      ketä vitus kiinnostaa opiskelu????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • yks ho mo

        ei ainakaa mua vittuu.. nörtit -.------f


    • 45544512

      Meitä, jotka haluamme tehdä elämällämme jotain tärkeää ja menestyksellistä, kiinnostaa opiskelu. En itse henkilökohtaisesti halua tuhlata elämääni hukkaan istumalla jossain amiksessa/menemällä suoraan työelämän pyörteisiin jo peruskoulun jälkeen. Opiskelen itselleni kunnollisen ja etenkin MIELEKKÄÄN ammatin. Töitä ehtii varmasti tehdä - minä myös toivonmukaan paremmalla liksalla, kuin amikset.

      • saatananhiket

        MIELEKÄSTÄ ammattia ei ole olemassakaan


    • 3lk

      jaaha en koskaa saa kymppiä aina ysi :D

      (yks meijjä luokalt saa kaikist 9 pule ja kympi )

      en oo hikke !

    • Jaa-a, enpä menisi itseäni hikeksi kutsumaan. Keskiarvo on ollut parhaimmillaan ysin paremmalla puolella. Olen kuitenkin todella laiska lukemaan kokeisiin, mutta jotenkin selviän niistä yleensä hyvillä arvosanoilla. Harrastuksiini todellakin lukeutuvat mm. anime, piirtäminen ja lukeminen, vetäkää siitä omat johtopäätöksenne että tekevätkö nämä seikat ihmisestä hikkeä.

    • RAKSA

      no kyl se 6-7 keskiarvo on iha helvetin hyvä ku pääseehä sil jo amikseenki. lukios opetellaa saatana lukee ja kirjottaa uudestaa ni mitä vitun järkee semmosee on ees mennä... (en kyl pääsiskää :D)

    • 1211451

      En tee läksyjä koskaan. Lukiossa silti keskiarvo yli 9, yläasteelta lähtiessä 9,9.

      • ?

        Good job. Want a cookie?


    • ihmisiä lokeroidaan

      hikeksi haukkuminen on silkaa kateutta hyvästä koulumenestyksestä. harvoimpa kukaan huutelee tyypeille jotka saa vitosia kokeista jotai "lool vitun aivoton paska"

    • Onko normaalia?

      Mielestäni ei ole normaalia, jos viidennellä luokalla ei ole yhtään ystävää (siihen on kyllä syykin) , käytät henkseleitä ja suoria farkkuja, teet 50-sivuisen esitelmän avaruudesta , jossa teksti oli noin joka sivun pää-asia, istut selkä-suorassa kädet ristissä nenä kiinni kirjassa , kun muut puhuvat yleisesti muita kiinnostavista asioista , kysyt opettajaltasi onko keinuminen liikuntaa ja teet sitä väli-tunnilla samaan aikaa , kun unelmoit ääneen mm. Harvardista, Nobel-palkinnoista ja muista tieteellisistä todistamisesta.Lisäksi puhut mukavaa kirja-kieltä.

      T: Katkera ala-koululainen joka sai paremmat tulokset kokeista , mutta opettaja antoi vain kuusi kymppiä ja kyseinen henkilä seitsemän

      Toivottavasti Kirjoitukseni Oli Tarpeeksi Selvää

    • Kakka haisee

      Itse keskiarvoni on 8,6 ja haukkuvat hikeksi. Aina kun esimerkiksi saadaan tieto kokeista niin tullaan ensiksi kysymään minulta, että kuinka hyvän olen saanut. Sitten veraillaan ja lopuksi sanotaan hikeksi. Harrastan pesäpalloa ja yleisurheulua 4 kertaa viikossa. Kokeisiin luen joskus illalla ja tunnilla yritän olla mukana.

    • En oo hikke

      En ole mielestäni hikke vaikka minulla on 7 kymppiä ja loput ysejä tokaris. Teen aina läksyt ja en ole koskaan myöhästynyt. Kaverit sanoo hikeks mut en mielestäni oo ku haluun vaa saada hyvät arvosanat päästötodistuksee et pääsen siihe lukioo ku haluun.

      • En oo hikke

        kokeisiin aloitan lukemaan yleensä edellisen iltan mut ku on kuunnellu tunnil ja lukenu koealueen kerra läpi ni koekkii menee hyvi :)


      • HeRrAnEr0
        En oo hikke kirjoitti:

        kokeisiin aloitan lukemaan yleensä edellisen iltan mut ku on kuunnellu tunnil ja lukenu koealueen kerra läpi ni koekkii menee hyvi :)

        Mä en oo ikinä lukenut yhteekä kokeesee ja oon silti hikke!


    • HeRrAnEr0

      Mä oon kouluni pahin hikke ja kaikki aino sanookin mua hikeks ku mä saan aina kokeista 10 tai 10 tai 10- mut silti mua pidetään ns. "coolina".

    • Hikke?

      Olenko hikke jos 1-8 luokilta keskiarvo on aina ollut 9.8-9.9?

      Kavereita minulla on ja elämä on muuten ihan normaalia, paitsi että minua sanotaan/haukutaan hikeksi.

      • 5+11

        ei se keskiarvo hikkeä tee vaan se tapa jolla koulunkäyntiin ja koko muuhun elämään suhtautuu.. tosin jos multa kysytään niin koko sanan vois poistaa suomen kielestä...


    • kettuseksi

      mä haukuin mun kaverii hikeks ku se kerranki sai paremman arvosanan ku mä. Otti kohteliaisuutena

    • minämatikkanero

      No en kyl hikeks itteeni ny menis sanoo... kohta tulee joulutokari, mut kevät tokarin ka oli 8.0 et ei hikke mut iha jees ;) Matikka menee kyl ihan perseellee, muut iha hyvii ;)

    • Kröhöm

      Onko se huono juttu että jos on hikke? Kunhan ei stressaa koulusta niin kyllä se pidemmän päälle kannattaa. Ihan oikeasti ei niistä muiden mielipiteistä kannata välittää. Ei ne henkilöt loppuelämäänne hallitse.
      Aina kaverit sanoo, että en haluaisi olla hikke, mutta kun ei edes pysty. Jos saat hyviä arvosanoja, niin ei se ole huono juttu.

    • Ylpeähikke

      Oon ehdottomasti hikke xD

    • 9.0keskiarvo

      Mua kutosen oppilaat sanoo hikeks. Katotaa sit kun maksan isona niitten työttömyystuen.

    • Hikke-olen-minä

      Minä olen hikke. Luku aineiden keskiarvo on 9.6. Ja sain luokan koulumenestys-stipendin.

    • Jos pärjäät koulussa niin et ole hikke se vaan kertoo siitä että kuinka hyvä tulevaisuus sulla tulee olemaan ja kuinka paljon fyffeä saat kun oot töissä

    • vierailija43

      Mä oon hikke ja tietokone nörtti. Luen maksimissaan 2 kertaa kokeisiin, luku aika on 5 min. Kaikki tunnilla jää päähän mulla. Ja pelaan koko päivän pelejä.

    • ite olen luokkamme hikke. seuraavana vuonna 8lk ja toivottavasti saan vielä nostettua keskiarvoa ja numeroita vieläkin ylemmäs. olen ujo ja aika epäsosiaalinen. luen paljon kirjoja etenkin fantasiaa ja psykologiaa

    • kuningashikke

      Luen max. tunnin jokaseen kokeeseen ja nekin ennen koetta edeltävinä välkkinä useimmiten. Luokkalaiset ja monet muut samalla luokka-asteella olevat pitävät mua sellasena, et lukisin koko ajan kokeisiin, koska mul ei oo kavereit kyseises koulus ku oon just muuttanu tälle seudulle.
      Lukuaineiden ka 9,0 mua ei voi vittuukaa kiinnostaa mitä luokkalaiset puhuu must, ne o vaa kaksnaamasii pellei.

    • 9.Kuusi

      Kokeisiin en juuri lue ja ka 9.6. Tunnilla asiat jää mieleen ja sillä olen pärjännyt. Luottotehtäviä on. Kavereita on monta ja silti hikeksi kutsutaan. Mielestäni en ole hikke, vaan haluan pärjätä koulussa.

    • Tiihonen

      Moi oon itekki hikke nii tai kaikki sanoo

    • Hikeks sanotaan. Kokeista saan 9-10, mutta en oo lukenu kokeeseen ku joku kolme kertaa elämäni aikana. Pyrin kyllä viittaamaan ja läksyt teen yleensä, mutta en kyllä panosta niihin paljoa. K.A. 9.3... niin ja harrastuksia piirtäminen, kalastus ja geokätköily. Jos hyvä kirja löytyy niin tykkään lukeakin mutta en kyllä kouluasioita. Oonko hikke?

    • Anonyymi

      En koe olevani hikke mut kaikki sanoo nii. Plz kertokaa joku et oonks. Ka oli 9,7 jos lasketaan kuvis ja musa yms. Lukuaineista oli 10. Oon tehny lukion kolmosen matikkaa nelosluokalta lähtien. Osallistun äidin kanssa yliopiston kursseille yms. Teen muistiinpanot kaikist aineist ja oon opejen ”suosikki”(mikä on ärsyttävää) joskus nimittäin opet ilmottaa koko luokelle puoles välis vuotta et saan kympin. Nyt mul on 7 kympin striikki kokeista. Joskus jotkut tulee hämmästelee mun vihkoi kesken tunnin ”siis omg miten oot tehny ton kaiken!” ”Apua mä saan varmaa kutosen jos mun vihko ei näytä tolt” ”omg miten jaksat”... Joku kertokaa et oonks higge!!!

    • Anonyymi

      Meikää sanotaan hikes vaik pelaan sählyä ja teen muutaki ku pänttää kokeisii. Saan yleensä 8-10 kokeista.

    • Anonyymi

      Monet kutsuu mua hikeks esim mun koearvosanojen perusteella, mutta en kyllä todellakaan ole mikään hikke. Keskiarvo on 9,7 ja kokeista saan melkein aina 10 ja oon saanu useamman stipendin yms mutta totuus on että koulu ei varsinaisesti kiinosta mua niin paljon... harrastukset ja kavereiden kanssa hengailu on mulle tärkeämpää. Mulla on 5 harrastusta, koristreeneissä käyn 3 kertaa viikossa, tanssissa myös 3, kerran viikossa laulutunti, kerran viikossa partio, kerran viikossa pianotunti. Tai no oikeastaan on viel muutama harrastus lisää koska ennen kävin kuvataidekoulussa mutta sit ei enää ollu aikaa sille mutta harjoittelen silti paljon piirtämistä vapaa-ajalla. Sit käyn skeittailemassa kavereiden kanssa. Ja harjottelen pihan trampalla tramppatemppuja. Harrastan itekseni vähän joogaa ja venyttelyä sekä teen erilaisia lihaskuntoharjoitustreenrjä kotona. Läksyjen teolle ei harrastusten lomassa jää paljoa aikaa, niin teen ne yleensä keskellä yötä tai herään aikasin aamulla tekemään jotenki nopeesti. Tai myös joskus joudun tekee ne välitunnilla koulun vessassa juuri ennen tuntia.... Ja joskus en vaan ehi niin tulee merkintä että läksyt tekemättä. Myös välillä myöhästyn koulusta, mutta tosi harvoin. Mutta aina tulee kiure aamulla. Mulle tärkeetä on myös laittautuminen ja esim tukan laitto aamulla kouluun voi olla mulle joskus tärkeämpää kun kouluun ehtiminen tai läksyjen teko. Ja se ei ole hirveän hikkemäistä... Sit kokeisiin luen silleen en hirveen paljon tai niinku joskus saattaa olla tilanne että luen kokeisiin vasta sinä päivänä kun koe on niin kirja kädessä kävelen kouluun ja yritän lukea tai välitunnilla juuri ennen koetta... silti saattaa tulla jopa 10. No kiva on että pärjään koulussa aika helposti vaikka en siihen ees niin paljon panosta tai keskity :D

    • Anonyymi

      mäkin oon hikke

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      355
      3163
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      121
      1176
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1157
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      133
      943
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      816
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      737
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      727
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      717
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      679
    Aihe