Tietoa horoskooppien yhteensopivuudesta?

Marita--

Laittakaa tulee monta linkkiä mist vois nähdä horoskooppien yhteensopivuuksia :)

24

56598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sopivuus...

      ainakin jippii.fi, kohta horoskoopit...

      • Minttu mm

        On näitä paljon, mutta en kyllä usko itse horoskooppeihin. On ne silti kivaa viihdettä.

        Luen yleensä iltapäivälehtihoroskoopit ja lisäksi tilaan ilmaista http://www.horoskooppi.tv/ sähköpostiuutiskirjettä, jolla saapi ilmaiseksi noita.


    • .........

      www.mtv3.fi/helmi ja sieltä testit ja Sovitteko yhteen näyttää 1-5 helmen tarkkuudella miten hyvin sovitte yhteen.

      • FanOfMan

        Ihmisten yhteensopivuuden määritteleminen aurinko merkin mukaan on jotakuinkin yhtä rakentavaa, kun no jokin, en tiedä, sotiminen rauhan puolesta. Jos oikeasti maa, ilma, tuli ja vesimerkit sopisivat yhteen jotenkin järjestelmällisesti niin maailma olisi aika yksinkertainen paikka.
        Jos haluaa astrologiasta apua suhteidensa määrittelyyn, niin sitten kannattaa vertailla karttoja toisiinsa tai tehdä yhteinen parisuhdekartta. Tossa on osote missä on helpo tehdä melkein kartta kun kartta. www.astro.com


    • Poison

      Veden ja maan merkit tulevat yleensä parhaiten toimeen toisen veden tai maan merkin kanssa, ja ilman ja tulen merkit viihtyy parhaiten sellaisen henkilön kanssa joka on myös joko ilman tai tulen merkki.

      Vesimerkit: Rapu, skorpioni, kalat
      Maamerkit: Härkä, neitsyt, kauris
      Tulimerkit: Oinas, leijona, jousimies
      Ilmamerkit: Kaksoset, vaaka, vesimies

      • alavus

        tällainen näin vakava keskustelu horoskoopeista saa mut voimaan pahoin


      • Vastalääke.
        alavus kirjoitti:

        tällainen näin vakava keskustelu horoskoopeista saa mut voimaan pahoin

        Ota pahoinvointilääkettä.


      • jjjhhuiyfyuigi

        ja kauris, ei sovi -> avioero tuli. todistettu. :)

        Eli ehkä vesi- ja maamerkit ei sovi vai eikö tätä nyt ollutkaan tähdissä kirjoitettu!


      • Erottu on
        jjjhhuiyfyuigi kirjoitti:

        ja kauris, ei sovi -> avioero tuli. todistettu. :)

        Eli ehkä vesi- ja maamerkit ei sovi vai eikö tätä nyt ollutkaan tähdissä kirjoitettu!

        Rapunainen ja vesimies -mies, siinä mahdoton yhdistelmä.
        Ei onnistu millään, ellei sitten rapunainen tyydy elämään selibaatissa ja olemaan mykkä.


      • tyyppi.
        Erottu on kirjoitti:

        Rapunainen ja vesimies -mies, siinä mahdoton yhdistelmä.
        Ei onnistu millään, ellei sitten rapunainen tyydy elämään selibaatissa ja olemaan mykkä.

        toi rapu nainen ja vesimies mies juttu on täälläki nähty juttu. toinen, mikä ei vaan toimi, on rapu mies, ja jousimies nainen.
        en kamalan vakavasti haluais uskoa horoskooppeihin, mutta jotenki nää vaan tuntuu pitävän paikkaansa. itse olen jousimies nainen, ja en todellakaan vastaa kuvausta urheilullisesta ja villistä jousimiehestä, mutta kaikki muu menee tasan nappiinsa. en ole urheilullinen, mutta en voi pysyä paikallani.
        olen suora, rehellinen ja aito. ja niin on muuten joka ikinen muukin jousimies ihminen, johon olen tutustunut.
        rapu on kovin mustasukkainen, ja lemmenkipeä, oli se sitten nainen tai mies, ja siksi vesimies ja rapu tai jousimies ja rapu ei tule toimeen keskenään, ellei ole kyse pelkästä seksistä, mutta rapu liittää tunteet siihenkin, joten se ei pitkälle etene hyvin.
        joku kummallinen juttu noissa horoskoopeissa on, että ne pitävät yleismailmaillisesti paikkaansa, vaikka noi iltalehden horoskooppit viikoittain on ihan täyttä paskaa kyllä...


      • Ei loistoa.

        Härkä ja Vaaka eivät sovi toisilleen mitenkään - on tulkinta Cosmopolitan kartalla. Se onkin totta.
        Vaaka-miehen yritys hohtaa saa nauramaan. Mutta aina heitä näkee edessään.


      • Oma moka
        Erottu on kirjoitti:

        Rapunainen ja vesimies -mies, siinä mahdoton yhdistelmä.
        Ei onnistu millään, ellei sitten rapunainen tyydy elämään selibaatissa ja olemaan mykkä.

        Pätee myös toisinpäin siis rapumies ja vesimies nainen. 4 vuotta yhteiseloa ja voisin luonnehtia, että yhtä he...ttiä...


    • -

      Elämää täynnä oleva kaksonen ja romanttinen rapu EIVÄT sovi yhteen..ihan mahdoton yhdistelmä.
      Itse olen kaksonen, ja rakastan olla huomion keskipisteenä, rakastan vapauttani sekä sitä että saan tutustua uusiin ihmisiin. Rapumies oli taas romanttinen, eikä hänelle sopinut se että minulla oli edes miespuolisia ystäviä. Loppujenlopuksi ero tuli, sillä en pystynyt elämääs suhteessa mihin minut kahlittiin.

      • Vapaalla vapaana.

        Kahlitsemista on montaa eri lajia.
        Riippuvuus omista ominaisuuksistaan voi olla yksi kahlitsemisen muoto.


    • auttakaa :)

      vesimies nainen ja neitsymies = kohta 2 vuotta yhdessä
      yleensä kaikissa horoskooppijutuissa lukee että aivan mahdoton pari, suhde ei tule kestää..
      Ollaan nyt oltu tässä jo melkein 2 vuotta ja en kyllä itse kehuisi suhdetta aivan mahtavaksi koska joutuu olemaan selibaatissa ja tapella ajasta mutta minkäs sille mahtaa jos vain rakastaa? :/
      onko muilla kokemuksia neitsyt vesimies pareista?
      itse olen siis vesimiesnainen ja haluaisin tietää että onko mitään poikkeuksia näitten kahen merkin suhteen ja kannattaako sinnnitellä, kun tuntuu että ei puhe mene neitsyelle perille :S

    • MC/12

      Astrologit painottavat " Oman tahdon " merkitystä elämän valinnoissa.
      Kituuttelet suhteessa, joka ei ole sinulle hyväksi. Miksi kituuttelet?
      Onko sinulla Neptunuksen " Minä alistun " asenne elämään?

      Tutki karttojanne. Mitkä ovat Mars, Venus, huone 7, MC, minä katson huone 4, 5, 8, 12 ja koko kartan parisuhteissani.

      Kyse on omasta elämästäsi, arvoistasi. Mitä tahdot ja tarvitset parisuhteessa voidaksesi hyvin.

      • ,,,,,,

        huijausta,,,, .


    • Tällasen löysin tuolta internetin ihmeellisestä maailmasta. Toivottavasti tästä olis jotain hyötyä =)

      5 SYDÄNTÄ: ["Teidän liittonne edustaa parasta mahdollista tähtimerkkien yhteensopivuutta. Pidä lujasti kiinni tästä ihmisestä!"]

      oinas ja vaaka
      oinas ja jousimies

      härkä ja härkä
      härkä ja neitsyt
      härkä ja kauris

      kaksoset ja vaaka
      kaksoset ja vesimies

      rapu ja rapu
      rapu ja skorpioni
      rapu ja kauris
      rapu ja kalat

      leijona ja leijona
      leijona ja jousimies

      neitsyt ja härkä
      neitsyt ja neitsyt
      neitsyt ja kauris

      vaaka ja oinas
      vaaka ja kaksoset
      vaaka ja jousimies
      vaaka ja vesimies

      jousimies ja oinas
      jousimies ja leijona
      jousimies ja vaaka
      jousimies ja jousimies
      jousimies ja vesimies

      kauris ja härkä
      kauris ja rapu
      kauris ja neitsyt
      kauris ja kauris
      kauris ja kalat

      vesimies ja kaksoset
      vesimies ja vaaka
      vesimies ja jousimies
      vesimies ja vesimies

      kalat ja rapu
      kalat ja skorpioni
      kalat ja kauris
      kalat ja kalat


      ~~~~~~


      4 SYDÄNTÄ: ["Sovitte toisillenne lähes täydellisesti. Opetelkaa sopimaan silloin tällöin ilmaantuvat riidat, sillä tällainen onni tulee harvoin kohdalle."]

      oinas ja kaksoset
      oinas ja leijona
      oinas ja vesimies

      härkä ja rapu
      härkä ja skorpioni
      härkä ja kalat

      kaksoset ja oinas
      kaksoset ja kaksoset
      kaksoset ja leijona
      kaksoset ja neitsyt
      kaksoset ja jousimies

      rapu ja härkä
      rapu ja neitsyt

      leijona ja oinas
      leijona ja kaksoset
      leijona ja vaaka

      neitsyt ja kaksoset
      neitsyt ja rapu
      neitsyt ja skorpioni
      neitsyt ja kalat

      vaaka ja leijona
      vaaka ja vaaka

      skorpioni ja härkä
      skorpioni ja neitsyt
      skorpioni ja skorpioni
      skorpioni ja kauris

      jousimies ja kaksoset

      kauris ja skorpioni

      vesimies ja oinas

      kalat ja härkä
      kalat ja neitsyt


      ~~~~~~


      3 SYDÄNTÄ: ["Teillä on hyvä suhde, vaikka sen eteen täytyy tehdä jonkin verran työtä. Sinun ei kuitenkaan kannata tarrata liikaa tähän tyyppiin, jos liian moni asia menee pieleen."]

      oinas ja oinas
      oinas ja skorpioni

      härkä ja leijona
      härkä ja vaaka
      härkä ja vesimies

      kaksoset ja rapu

      rapu ja kaksoset
      rapu ja leijona

      leijona ja härkä
      leijona ja rapu
      leijona ja skorpioni
      leijona ja kauris
      leijona ja vesimies
      leijona ja kalat

      neitsyt ja vaaka

      vaaka ja härkä
      vaaka ja neitsyt
      vaaka ja kalat

      skorpioni ja oinas
      skorpioni ja leijona
      skorpioni ja jousimiess
      skorpioni ja vesimies

      jousimies ja skorpioni
      jousimies ja kalat

      kauris ja leijona
      kauris ja vesimies

      vesimies ja härkä
      vesimies ja leijona
      vesimies ja skorpioni
      vesimies ja kauris
      vesimies ja kalat

      kalat ja leijona
      kalat ja vaaka
      kalat ja jousimies
      kalat ja vesimies


      ~~~~~~


      2 SYDÄNTÄ: [" Seurustelunne ovat haasteita täynnä, mutta onnistumisen mahdollisuudet ovat olemassa. Jos olet varmasti sitä mieltä, että hemmosta kannattaa pitää kiinni, niin ole valmis neuvottelemaan ja joustamaan."]

      oinas ja rapu
      oinas ja kauris
      oinas ja kalat

      härkä-

      kaksoset ja kalat

      rapu ja oinas
      rapu ja vaaka
      rapu ja jousimies

      leijona-

      neitsyt ja jousimies

      vaaka ja rapu

      skorpioni-

      jousimies ja rapu
      jousimies ja neitsyt

      kauris ja oinas

      vesimies-

      kalat ja oinas
      kalat ja kaksoset


      ~~~~~~


      1 SYDÄN: [" Neuvoisin ennemminkin odottamaan ja katselemaan ympärille kuin sitoutumaan tähän ihmiseen. Mutta jos tunteesi ovat toista mieltä, niin kukaan ei estä sinua kokeilemasta. "]

      oinas ja härkä
      oinas ja neitsyt

      härkä ja oinas
      härkä ja kaksoset
      härkä ja jousimies

      kaksoset ja härkä
      kaksoset ja skorpioni
      kaksoset ja kauris

      rapu ja vesimies

      leijona ja neitsyt

      neitsyt ja oinas
      neitsyt ja leijona
      neitsyt ja vesimies

      vaaka ja skorpioni
      vaaka ja kauris

      skorpioni ja kaksoset
      skorpioni ja vaaka

      jousimies ja härkä
      jousimies ja kauris

      kauris ja kaksoset
      kauris ja vaaka
      kauris ja jousimies

      vesimies ja rapu
      vesimies ja neitsyt

      kalat-

    • fgghg

      Laajaa tietoa yhteensopivuudesta, jossa on kyselty suomalaisilta parisuhteistaan: http://horoskooppi.com/kolumni.html

      Tuolta aina kattelen tuttujen suhdetulevaisuutta;)

    • Dianei

      oon Vaaka,ja oon pihkassa mun parhaan kamun isoveljeen,en tiiä sen Horoskooppia,
      en tiiä mitä pitäis tehä!
      jos se ei sovikkaa mun kanssa yhtee!
      :(

    • Onko kellään?

      Onko kellään kokemusta kalasta ja jousimiehestä? Oon nyt ite just sellases parisuhtees, et oon ite kalat ja mun naine on sit se jousimies horoskoopiltaan. Meillä menee kyllä iha pirun hyvi, vaikka ei ollakkaa minkää 4/5 tähden arvosia noitten joidenkin testien mukaan..:) Mutta meille elämä hymyylöö..(: Muistakaa myös se et paistaa se aurinko joskus risukasaanki, et vaikka ois mikä horoskooppi.

    • 5+15

      No itse olen kanssa huomannut että vesimiehen kanssa sovin parisuhde mielessä huonoiten yhteen.

      Vaa'an kanssa taas parhaiten.

      Olen rapu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe