Tekemistä bileisiin? (apua kaipaan!)

siina

Haluaisin vinkkejä, mitä bileissä voisi tehdä. Meidän bileissä tanssitaan, ollaan pullonpyöritystä ja venäläistä postia.
Kellä meillä sekoillaankin aika paljon, mutta jotain uutta. :)

Meillä ei ole alkoholitupakka bileitä, joten ne voi jättää välistä. Olen 13-vuotias ja kaipailen vinkkejä.
Bileet kestävä 3,5 h joka kerralla. (18-21.30)

Kiitos, jos vastailette. (järkevästi!)

111

29171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hahahahah

      hahahahahahh vai et bibbalot loppuu jo puol kymmenelt xD pullonpyöritystä HAHHHHHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH EI LOL! venäläistä postia HAHAHAHAHAHHAHAHAHH :DDDDDDDDD :DDDDDDDDDDD:DDDDDDD8DDDDDDDDDDD PLZ ÄLÄ TAPA MUA NAURUUN :DDDDDD HAHAHAHHAHAHAHAHAAAAAAA

      • zera

        Jospa vähän tarkistaisit omia arvojasi ennenkuin rupeat naureskelemaan muille? Kuinka myöhään 13-vuotiaiden mielestäsi pitäisi bilettää? Mitä vikaa on venäläisessä postissa nuorten "seuraleikkinä"?
        Ehdottomasti parempi vaihtoehto nämä ovat kuin se että he hilluisivat aamutunneille asti humalassa jossain torin kulmilla. Vai mitä?


      • :SDD::D:D

        hitto mäki meinasin kuolla naruun :D::D:D:D:D:D:D::D::D:D:D
        niin läppä!


      • anonyyyym...

        Niin ja itekkö sä harrastat seksiä pippaloissas vai?


      • Melina34
        anonyyyym... kirjoitti:

        Niin ja itekkö sä harrastat seksiä pippaloissas vai?

        Miten joku voi ees ajatella että oma lapsi (13) päästettäis pitään bileet josain baarissa (joo, ei pääse ees sisään) ja et bileet kestäis aamuyöhön...!!!!! Jos mulla olis tytär/poika sen bileet loppuis jo 21:00!! Kuka muka antaisi lapsensa bilettää keskellä yötä jossain kadunkulmilla ja seikkailemassa keskellä kaupunkia?!?! Nuorena meidänkin bileissä oli pullonpyöritystä, mässyä ja muuta leikkimielistä juttua, ei suinkaan mitään alkoholipitoisia juomia, tappeluita ja muuta känni jupakkaa! Oletteko olleet koskaan koulun bileissä tai muissa? Siellä luultavasti mennään limboa ja kuunnellaan musaa, voi ostaa mässyä ja arpoja.

        KUKAAN EI saisi päästää 13-vuotiasta kadunkulmille juomaan ja röökäämään! Bileetkään eivät saisi jatkua 22:00 pidemmälle iltaan. Mietippä vaan jos löytäisit lapsesi humalassa kadulta, rökitettynä ja ihan ''kuolleena''??!! Mitäs tekisit, istuisit ja kattoisit, ''oho kukas se siinä.. aijaa se onkin meidän Saara. No kyl se siitä virkoo'' ja kävelet pois. Lapsi voisi myös pimeässä eksyä, loukkaantua tai jäädä auton alle. Kukapa iloitsisi lapsensa kuolemasta, loukkaantumisesta tai siitä että hän löytyisi vieraalta tyypiltä itku kurkussa pelosta?! Aíkuisena lapsi voisi olla tis minkälainen höperö ja rasavilli. Katsoisit varmaan mielelläsi lapsesi iloista ja turvallista kasvua, kuin sitä että näkisit hänet korkeintaan kaupungilla kun tulet töistä ja lapsesi on vaan bilettämässä ja shoppailemassa tai sitä että hänen arvosanansa olisivat n. 4 - 7-... Lapsella oma tahto ja päätös, mutta kieltäminen ei ole väärin, aikuisena lapsi on onnellinen kun ei ole hullu, koditon, rahaton, työtön tai muuta, hän varmasti haluaisi omalle lapselleen turvallisen lapsuuden!

        Valitettavasti joku 18v teini voi luulla että 13-vuotiaiden bileisiin kuuluu sama mikä heidän bileisiin! Se EI ole totta, 13 ja 18 vuotias on aivan eri asia, heidän bileet ja muut asiat ovat erilaisia, 13v ei ryyppää ja juo, 18v voi tehdä sen ja varmaan tahtoisikin! Olkaan nyt hyvät ihmiset hiukan fiksumpia, älkääkä tulko tänne leikkimään isoa ja mahtavaa clubi kingiä!


      • ei oo totta

        Voi jumalauta : D mitä ite teit ton ikäsenä ? tai jos oot 13 niin mitä teet yleensä bileissä :D varmaan teillä on sellanen 5 porukka ja joku on hankkinnu jokaselle yhen siderin ja sit esitetään kuinka ``kännissä`` sitä ollaan :D kasvakaa vielä pari vuotta...


      • ......
        zera kirjoitti:

        Jospa vähän tarkistaisit omia arvojasi ennenkuin rupeat naureskelemaan muille? Kuinka myöhään 13-vuotiaiden mielestäsi pitäisi bilettää? Mitä vikaa on venäläisessä postissa nuorten "seuraleikkinä"?
        Ehdottomasti parempi vaihtoehto nämä ovat kuin se että he hilluisivat aamutunneille asti humalassa jossain torin kulmilla. Vai mitä?

        ??


      • kfkf
        Melina34 kirjoitti:

        Miten joku voi ees ajatella että oma lapsi (13) päästettäis pitään bileet josain baarissa (joo, ei pääse ees sisään) ja et bileet kestäis aamuyöhön...!!!!! Jos mulla olis tytär/poika sen bileet loppuis jo 21:00!! Kuka muka antaisi lapsensa bilettää keskellä yötä jossain kadunkulmilla ja seikkailemassa keskellä kaupunkia?!?! Nuorena meidänkin bileissä oli pullonpyöritystä, mässyä ja muuta leikkimielistä juttua, ei suinkaan mitään alkoholipitoisia juomia, tappeluita ja muuta känni jupakkaa! Oletteko olleet koskaan koulun bileissä tai muissa? Siellä luultavasti mennään limboa ja kuunnellaan musaa, voi ostaa mässyä ja arpoja.

        KUKAAN EI saisi päästää 13-vuotiasta kadunkulmille juomaan ja röökäämään! Bileetkään eivät saisi jatkua 22:00 pidemmälle iltaan. Mietippä vaan jos löytäisit lapsesi humalassa kadulta, rökitettynä ja ihan ''kuolleena''??!! Mitäs tekisit, istuisit ja kattoisit, ''oho kukas se siinä.. aijaa se onkin meidän Saara. No kyl se siitä virkoo'' ja kävelet pois. Lapsi voisi myös pimeässä eksyä, loukkaantua tai jäädä auton alle. Kukapa iloitsisi lapsensa kuolemasta, loukkaantumisesta tai siitä että hän löytyisi vieraalta tyypiltä itku kurkussa pelosta?! Aíkuisena lapsi voisi olla tis minkälainen höperö ja rasavilli. Katsoisit varmaan mielelläsi lapsesi iloista ja turvallista kasvua, kuin sitä että näkisit hänet korkeintaan kaupungilla kun tulet töistä ja lapsesi on vaan bilettämässä ja shoppailemassa tai sitä että hänen arvosanansa olisivat n. 4 - 7-... Lapsella oma tahto ja päätös, mutta kieltäminen ei ole väärin, aikuisena lapsi on onnellinen kun ei ole hullu, koditon, rahaton, työtön tai muuta, hän varmasti haluaisi omalle lapselleen turvallisen lapsuuden!

        Valitettavasti joku 18v teini voi luulla että 13-vuotiaiden bileisiin kuuluu sama mikä heidän bileisiin! Se EI ole totta, 13 ja 18 vuotias on aivan eri asia, heidän bileet ja muut asiat ovat erilaisia, 13v ei ryyppää ja juo, 18v voi tehdä sen ja varmaan tahtoisikin! Olkaan nyt hyvät ihmiset hiukan fiksumpia, älkääkä tulko tänne leikkimään isoa ja mahtavaa clubi kingiä!

        Vittu mikä romaani huhuhu


      • Herätys
        zera kirjoitti:

        Jospa vähän tarkistaisit omia arvojasi ennenkuin rupeat naureskelemaan muille? Kuinka myöhään 13-vuotiaiden mielestäsi pitäisi bilettää? Mitä vikaa on venäläisessä postissa nuorten "seuraleikkinä"?
        Ehdottomasti parempi vaihtoehto nämä ovat kuin se että he hilluisivat aamutunneille asti humalassa jossain torin kulmilla. Vai mitä?

        Ei kolmetoistavuotiaiden tarvitse juoda umpi kännejä, mutta kyllä perus bileisiin (varsinkin klo. 19 ->) kuullui alkoholi mukaan ! Jos on niin syrjäytynyt että istuu kotona koneella pelaamassa jotain pelejä ja valittaa toisille alkoholista niin kannattaisi miettiä että mihin sen elämänsä haluaa käyttää???


      • Ei helke
        kfkf kirjoitti:

        Vittu mikä romaani huhuhu

        Itse olen 14 vuotias ja bileisiimme kuuluu todellakin alkoholi, en ymmärrä sellaisia Suomalaisia jotka eivät USKALLA juoda alkoholi!!


      • ----
        Herätys kirjoitti:

        Ei kolmetoistavuotiaiden tarvitse juoda umpi kännejä, mutta kyllä perus bileisiin (varsinkin klo. 19 ->) kuullui alkoholi mukaan ! Jos on niin syrjäytynyt että istuu kotona koneella pelaamassa jotain pelejä ja valittaa toisille alkoholista niin kannattaisi miettiä että mihin sen elämänsä haluaa käyttää???

        menit sitte vastaamaan 8 vuotta vanhaan viestiketjuun:P


      • vaiettäsillai

        Itekki olin muutama vuos sitte (13 vuotiaana) sitä mielt et alkoholi ja tupakka ei kuulu bileisiin mut kovin kaikki on muittunu näi paris vuodes ja joka bileis on mukan alkoholi.. jotkut juo enemmä ja toiset vähemmö jotkut on aiva naamat ja toiset taas juo vaa sen verra et on hauskaa :D mun mielestä 13 vuotiaan pitääki vierastaa alkoholii, kerkeehä sitä myöhemmi ja nuoren maksa ei kestä alkoholii :) ei vielä munkaa mutta minkäs teet on kiva ottaa kuppii kaveriporukan kans :D mutta siis aiheeseen: tollasiin bileisiin sopis joku limbo kisa, karaoke, pullonpyöritys :D
        Kyllä vastasin montamonta vuotta myöhemmi ja sen ei pitäs sun persettä kutittaa :)


      • jonne4
        Ei helke kirjoitti:

        Itse olen 14 vuotias ja bileisiimme kuuluu todellakin alkoholi, en ymmärrä sellaisia Suomalaisia jotka eivät USKALLA juoda alkoholi!!

        Antaisin sinulle mitallin, jos vain voisin


    • yks..

      omalla kokemuksella voin sanoo, et alias on kivaa isolla poukalla ja twisteri.. =)

      • mimmi

        Jotenki ottaa päähän nämä jotka laittavat näitä "HAHAHAHAAAALOLOLOLOLOLOLOLOOTTE NAURETTAVIA!!11111" -viestejä. Raukat luulevat olevansa cooleja kun hilluvat sidukka pullon kanssa kommandona minihameessa 20 asteen pakkasessa kaupungilla.
        Sanonpahan vaan, olette naurettavia.


    • BILE-ROTTA

      Olkaa venäläisen postin (mikä lie) lisäksi vaikka venäläistä rulee. Siin o sillee et, *click* tai "*PAMMM* IIIIIIIIKKK ÄTÄÄ...ätää...ätää... mämää... mämmää... mämmmäääää...mläää...mlläääää"

      -siis mitä vittuu toi loppu oli olevinaa?? :S

      PS. Don't take it serious!
      PS. Älä ota sitä vakavasti, en muista sanoja, mut illalla taas tavataan, ja koitetaan uudelleen... ttu!

    • tohru

      Twisteri,limbo,tanssikilpailuja yms. Eritoten runsas buffetti-pöytä ehoton hitti! :D
      JA laaja musavalikoima. Tietenkin kourallinen hyvää mieltä on hyvä olla mukana.

      p.s muille:Olette tekin varmasti joskus olleet varhaisnuoria. Muistatte varmaan kuinka vaikeaa oli keksiä bileisiin tekemistä, jotta kaikilla olisi hauskaa (jos teillä edes oli bileitä)...

    • - Olevinaan asiantuntija xD

      Mitäkö tekemistä? Olen vasta vitosella, mutta silti mekin ollaan venäläistä postii, ulkomaalaista pullonpyöritystä, "pusuhippaa" teinien tapaan, 7 minuuttia taivaassa ja tälleen.. Tämmöstä, mut jos et älyy näitä sääntöjä, niin kertausta; um. pullonpyöritys:
      tavallista pullonpyöritystä, mut tehtävät on esim. pussaa jotai poikaa, ja totuudet esim. tykkäätkö pekasta?
      pusuhippaa: tavallista hippaa mut jos saa kiinni niin pitää pussata kaikkien eessä!
      7 minsaa taivaassa: tyttö- poika parit ja ne parit menee kaikki eri huoneisiin, ja ne saa tehä siellä mitä haluaa 7 minsan ajan, esim. pussailla tai joptai vastaavaa..

      Et tämmöstä ja ei kun vaan kokeilee, sillä nää ihan oikeesti on hauskoja!

    • hahahahahahahhadshh

      On siinäki pirskeet hahahahaha ottakaa vaikka isin kossupullo ja sitten kun ootte juoneet niin olkaa niitä teidän teinileikkejänne.

    • bilettäjä24/7

      juu samaa ollaa mietitty.. vanhemmat ei oo kotona mutta kattoo ny onko ne jokku ryyppy bileet vai ei... rippuu ketä sinne änkee, mut jos pysyy hallinnassa nii ajateltii semmosta juttua että on tyttö/poika parit ja niitteen pitää tehdä mahdollisimman pitkä "köysi" niitten vaatteista ja kaikesta mitä päällä on xD saa ite päättää minkä verran niitä vaatteita hyödyntää siihen ... ja meitin bileissä on jtn 13-15 vee porukkaa :) ja kyl mekin mennään varmaa pullonpyöritystä sun muuta! tiedoks kaikille että mun veli joka on 17 käy kans sellasissa bileissä missä mennään pullonpyöritystä... niitä tehtäviä ja totuuksia voi keksiä ihan mitä vaa ;)

      • STRFDHNUY

        jepjep pullonpyöritys iha ehdoton ku alottelee:D tai ei nyt ehdoton mut siin ei kyl mtn vikaa oo(;


        ja noihan on just kivoi leikkejä, uskon et teil on kivat kemut !(: muttamutta, miks aikataulu noin tiukka ? eiks vois vähä joustaaa tms? tylsää tsiigaa kelloo ja huomaa et shiiit vaa puolt tuntii jäljel tms:D eiks ?


    • pikkuwulf

      Voih mulla on ihan sama ongelma ärrrr enkä keksi mitään (paitsi onhan niitä muutama) mutta jos jollekkin ei sovi se leikki niin sitten ollaan pulassa kräää kun ei sitten ole mitään tekemistä

      • liiirlrar

        Joo mullki on sama ongelma pitäis keksii jooti kivaa bileisiin...jos on ideoita ertokaa ilmanmuuta...


      • Grillimakkara
        liiirlrar kirjoitti:

        Joo mullki on sama ongelma pitäis keksii jooti kivaa bileisiin...jos on ideoita ertokaa ilmanmuuta...

        Niissä bileissä missä oon ite ollu, on yleensä ollu venäläistä postii, pulonpyöritystä, tanssittu hitaita, syöty xD, pelattu räsypokkaa pienissä ryhmissä sun muuta vastaavaa. tosin tossa alaluokilla oli vielä sääntö, et räsypokassa tippuu pois jo jos joutuu alusvaatteisilleen, et niitä ei sentää vilä siinä vaiheessa ruvettu ottaa pois.


    • Emmiliini XD

      Meidän bileissä yleensä on juuri pullonpyöritystä, muuten vaan totuutta ja tehtävää, venäläistä postia, lauletaan karaokea, tanssikilpailuja, hitaiden tanssimista, jotain pikku napostelua, 7 minuuttia taivaassa ollaan mekin "leikitty". Ilmakitara kilpailu on myös aika hauska :D. Riippuu myös onko bileillä teemaa, jota liittyen ohjelmat tehdään. Singstaritkin on aika suosittuja, jos pelejä ja pleikka nyt sattuu löytymään. Riippuen porukan koosta ja kaikkien luottavuudesta ja tuntemuksesta, ollaan myös joskus salaisuuksien kertomista, joka kylläkin kuulostaa lapselliselta, mutta se on todella hauskaa! Siinä jonkun verran vinkkejä :D

    • Hennaa.

      No me olaan oltu synttäreillä / muissa bileissä / pikkujouluissakin esimerkiksi pullon pyöritystä mutta ei mitään tavallista, kynsilakkapulloilla tehdään rinki ympyrän muotoon ja asetetaan sitten pullo keskelle.. peli menee silleen et jokainen pyörittää vuorollaan ja mihin kynsilakkaan pullo näyttää sillä lakataan yksi kynsi ja peli jatkuu niin kauan kuin kaikki kynnet on lakattu... myös ilman peiliä meikkaamista ollaan oltu siinä voittaa se joka on saanut parhaiten meikattua..
      myös venäläistä postia kannattaa olla xD
      ja tavallista pullonpyöritysytä
      itse oli vaikea keksiä omiin bileisiini tekemistä sillä olen 13 täytän nyt juolun alla 14...

      • sfasfasfasfasf

        juu-u


    • TÄÄLLÄ!

      Siis mä säälin niitä jotka vaa lähettää tänne jotain lol! viestjä. antaa nuorten tehä mitä vaaan. miks ees vaivaudutte lukee näitä viestejä kerran ne on niin lol! ja sit vaan tyrkytetään jotain vitun kaljaa. sit ku ryyppää ittensä iha kännii ei muista enää aamulla mikä se juttu li mille naurettiin eilen. Hankkikaa te juopot elämä!

    • siina.

      Kiva oli lukea aloitusviesti, jonka tein kaksi vuotta sitten :'D Nykyään meitsi(kin) on alkoholisoitunut röökinpolttaja.

      Mutta on kyllä tyhmiä vastauksia. Ottakaa huomioon lollottelijat, että olin tuolloin KUUDENNELLA luokalla. Kukaan kuudesluokkalainen ei juo alkoholia! (ellei sitten liiku monta vuotta vanhempien kanssa)

      • metkuli

        olikos teillä hyvä bileet.. silloin pari vuotta sitten? :--D


      • rändom
        metkuli kirjoitti:

        olikos teillä hyvä bileet.. silloin pari vuotta sitten? :--D

        kyl mä ainaki join kutosella :ooooo


      • minä v44n
        rändom kirjoitti:

        kyl mä ainaki join kutosella :ooooo

        kyllä mä ainakin olin jo ekoissa bileissä 5.luokalla.(sis.alkoholi). nyt olen 7 poltan juon (3 krt viikossa).
        ja yks lapsikin löytyy.


      • minä v44n kirjoitti:

        kyllä mä ainakin olin jo ekoissa bileissä 5.luokalla.(sis.alkoholi). nyt olen 7 poltan juon (3 krt viikossa).
        ja yks lapsikin löytyy.

        vittu keksi lisäää noit satui jep sul on lapsi!


      • 18wee
        suber-laurii kirjoitti:

        vittu keksi lisäää noit satui jep sul on lapsi!

        Ei huoh, täytyy leijua sillä että polttaa/juo. xD Polttamisessa ei oo mitään hienoa, sen tajuu parin vuoden päästä. Juomisesta en nyt voi sanoa, koska harrastan sitä itekkin joskus kavereiden kanssa, mutta ei mulla oo silti mikään tarve huudella siitä... :D

        Ja tää viesti ei ollu tosiaan millään pahalla, veikkaan vaat että tuut yhtälailla tänne kahden/kolmen vuoden päästä ja oot sillonki et ei huoh mitä oon pistäny tänne.. 8D

        PS. vielä tänkin ikäsenä on kivaa pelata pullonpyöritystä, varsinkin jos on hyvällä kaveriporukalla! :D


    • semmostaaaaa...

      kutosluokkalaiset on (tai ainaki pitäis olla) kyl iha viel lapsii. Ite täytin just 15 ja silti mun synttäreil leikittii jtn "lapsellisii" leikkei hei c'moon seki on vaa kiva tapa pitää hauskaa kavereitte kaa..!! :D Ja teille ryyppääjille, ette ilmeisesti tiiä mitää parempaakaa hauskaa tekemist ku jonku paskan juomine...´säälin teitä..

      • BileBimbot

        Mikä on venäläinen posti? En oo ite kuullukka... ((; Iha muillee vaan ketä kiinnostaa, niin hyvii bile-leikkei on esim. et ollaan ringissä sit otetaan pullo, ja pyöritetään sitä. Niihin kahteen kehen sen päät jää osottaan, pitää tehä jotain yhessä esim. halata, pussata, kielari... Tai muuta riippuu iästä... Onko jotain muita ideoita kun meillä on kohta bileet, eikä oo kauheesti ton lisäks ''sopivia'' leikkejä :::D


      • asdfghjklöpåä
        BileBimbot kirjoitti:

        Mikä on venäläinen posti? En oo ite kuullukka... ((; Iha muillee vaan ketä kiinnostaa, niin hyvii bile-leikkei on esim. et ollaan ringissä sit otetaan pullo, ja pyöritetään sitä. Niihin kahteen kehen sen päät jää osottaan, pitää tehä jotain yhessä esim. halata, pussata, kielari... Tai muuta riippuu iästä... Onko jotain muita ideoita kun meillä on kohta bileet, eikä oo kauheesti ton lisäks ''sopivia'' leikkejä :::D

        venäläinen posti on sellast et yks laitetaan johonkin pimeään koppiin, sitten yksi on kysyjä ja loput on rivissä kysyjän edessä, sitte kysyjä kysyy kopissa olevalta ja samalla osoittaa jtn rivisä olevaa henkilöä että toiko? ja kopissa oleva vastaa joko joo tai ei, sitten jatkatte niin kauan osottamist ja kysymistä että kopissa oleva sanoo joo . sitten kysyjä saa keksiä tehtävän sille keneen se osoitti viimisenä . sitten kopissa ollut joutuu tehtävän kohteeks .

        PS. AIVAN MAHTAVA SEURAPELI !!! (=
        ja pervot tehtävät :D


    • Aikuinen jo..

      Enpä itsekään vielä 13 vuotiaana ollut puskassa vetämässä kännejä, ja tuollainen alkoholiton ilta onkin ihana tapa viettää aikaa kavereiden kanssa:)
      Erilaiset sokkoleikit vois olla hauskoja? Esim. yhdeltä peitetään silmät, ja sen jälkeen pitää arvata tunnustelemalla kuka kaveri on kyseessä, tai maistella erilaisia ruokia yms..
      Myös alkoholittomien drinkkien tekeminen voisi tuoda vaihtelua iltaan, erilaisia limppareita, jääpaloja, koristeita, ja elintarvikeväreillä saa erikoisen näköisiä juomia.

    • kalakukkonaama

      Meilläpäin ainakin vedettiin jo kännejä sillon kun oltiin ton ikäsiä, ellei aikasemminkin. JA HAUSKAA OLI!!!11 tappelut ja oksentelu ja kaikki tämmönenhän kuuluu bileisiin, eihän bileet oo mitään pieniä äksidenttejä ja jos bileissä ei tapahdu mitään niin silloin ei oo mitään muisteltavaakaan. Sori vaan kaikille nipottaja kukkahattutädeille mut näin se menee ja niin sen pitääkin mennä, sit kun on nuorena kännisekoilut jo hoitanu niin sitä nopeemmin älyää miten pitää jatkossa käyttäytyä. En tiiä liittykö tää tähän nyt mitenkään tai joo liittyhän tää elikkä mun neuvo tässä: Pyytäkää siskojanne tai veljiänne ostaa teille jotain vaikka halpoja viinejä ja pitäkää oikeesti kunnon pippalot. Ne jotka jaksaa valittaa mun viestistä niin ei oo mun vika jos ette oo nuorena eläny railakkaasti, niinkun tossa sanoinkin niin kyl me tossa iässä jo juopoteltiin ja en kadu yhtään sitä vaan päinvastoin. Ainakin löytyy kerrottavaa sit jälkipolvellekkin jotain :)

      • ABÄSSI

        Mä oon 15 ja yksiäkään kunnon kännejä ei oo tullu vedettyä. En edes halua vetää itteäni älyttömään kuntoon. Meidän porukan bileissä ei aina ole edes alkoholia, bileissä voi olla ideana myöskin se että vietetään hyvää aikaa kavereiden kanssa ilman alkoholia. Minkäikäsiten bielisiin tahansa saa hyvää toimintaa singstarin kamppailuilla. Se on ihan sama osaako siinä laulaa kunhan vetää fiiliksessä mukana ;D


      • APUA!>_<
        ABÄSSI kirjoitti:

        Mä oon 15 ja yksiäkään kunnon kännejä ei oo tullu vedettyä. En edes halua vetää itteäni älyttömään kuntoon. Meidän porukan bileissä ei aina ole edes alkoholia, bileissä voi olla ideana myöskin se että vietetään hyvää aikaa kavereiden kanssa ilman alkoholia. Minkäikäsiten bielisiin tahansa saa hyvää toimintaa singstarin kamppailuilla. Se on ihan sama osaako siinä laulaa kunhan vetää fiiliksessä mukana ;D

        No onhan sen todella hauskaa, kamullani oli alkoholi ongelma 11vuotiaana -.-' Sitten Yhdellä kamullani oli taas jotain riippuvuutta, tupakasta ja alkoholista 11 ja 12 vuotiaana, ja yks... eiku olikohan niitä nyt kaksi tai kolme, jotka ovat Bi seksuaaleja. Ei ole hauskaa, jos itsekin jäisin koukkuun näihin ns. ''huumeisiin'' Tai minustakin tulisi Bi, pelkään koko ajan, että joku kamuistani olisi ihastunut MINUUN Vielä, kun ollaan tyttöjä...


      • way to go
        APUA!>_< kirjoitti:

        No onhan sen todella hauskaa, kamullani oli alkoholi ongelma 11vuotiaana -.-' Sitten Yhdellä kamullani oli taas jotain riippuvuutta, tupakasta ja alkoholista 11 ja 12 vuotiaana, ja yks... eiku olikohan niitä nyt kaksi tai kolme, jotka ovat Bi seksuaaleja. Ei ole hauskaa, jos itsekin jäisin koukkuun näihin ns. ''huumeisiin'' Tai minustakin tulisi Bi, pelkään koko ajan, että joku kamuistani olisi ihastunut MINUUN Vielä, kun ollaan tyttöjä...

        Voi että miten hirveetä, BIt ihastuu jokaikiseen vastaantulevaan ihmiseen koska ne on tyttöjä tai poikia :O kyllä muakin pelottais olla sellasen kamalan tyypin kaveri.


      • Niiiiiiii
        way to go kirjoitti:

        Voi että miten hirveetä, BIt ihastuu jokaikiseen vastaantulevaan ihmiseen koska ne on tyttöjä tai poikia :O kyllä muakin pelottais olla sellasen kamalan tyypin kaveri.

        Absolutistit on paskiaisia!


      • Jcjgjvk
        Niiiiiiii kirjoitti:

        Absolutistit on paskiaisia!

        Ne jotka vaa juo ja hässii 13.14 tai 15vee bileissä on naurettavia tylsimyksiä jolta puuttuu mielikuvitus. Miltäs tuntuu krapula aamulla.


    • venskiii

      jooooo oon kans samaikäne ja varmaa nyt ens vklp istutaa kaverie kans iltaaaa ja jtn tekemist ois kiva saada ! aaateltiin kyl jotai juada, mut ei mitään hirveit määrii et ehkä sixpack et ei mtn kännei kuiteskaan:) ja tälleeee mut jotai TEKEMISTÄ ? ja ei tarvi tulla aukooo pääätä juomisest ymymymym kaikki tavallaaan !

    • LISSSU^=^

      oon 15v tyttö joka haluis seuraleikkejä bileisiin. Alkoholia ois haluttu mut vanhemmat o naapuriss...
      NI jotain raskaan sarjan leikkeij voi kans ehdotella...
      Itse suosittelen kaikille muille esim. Oletko koskaa...?, Venäläinen posti, Totuus vai tehtävä ja anteeksi jos häiritsen.

    • dasdasasdasddasasdsa

      Lisätkää siihen vielä vähän venäläistä rulettia

    • jeeboy666

      Kuka pelkää mustaa miestä on hyvä leikki bileisiin. Kunhan löydätte jostain tummaihoisen seksuaalirikollisen.

    • Tässä langassa:

      13-vuotiaat kovat jätkät, jotka on kanveesissa puolikkaan siiderin jälkeen, kertoo kuinka vitun kovia ne on bilettää jossain koulun discossa.

      Ei vittu, siis oikeasti, kuolkaa pois. Juokaa kokonainen siideri niin ehkä saatte alkoholimyrkytyksen.

    • kossupossu

      anaalibileet

    • Poika87Xx

      Mulla oli 13 vuotiaana bileet mis vedettiin viinaa. Siel yhteensä 10 tyttöö ja 6 poikaa juotiin ja lopuksi "vissiin" suojaamatonta seksii

    • naurankoeeskaikille

      kaikki täs keskustelus oli omal tavallaa oikees ja omal tavallaa aika vitun noloi :D

      - jos hommaatte viinaa, on hauskaa
      - jos ette juo viinaa, paljon porukkaa ja jtn perussettei

      trololololll nauran noille vitun koviksille, ilman viinaa ei voi olla hauskaa
      (no viinan kaa on kieltämättä hauskempaa, mutta ei tarvii dissata jos joku ei juo)
      lol ^^

    • bilo.b

      Kaks lavaa eeässää ja sitten pelaatte cs koko yön

    • :)

      ostakaa rappakalja ppeli! :) tosi kiva!! :)

    • laura.loves.jere

      Kaikki jotka nauraa noille leikeille, niin hankkikaa elämä! Nuo on just kivoja leikkejä :)) Pullonpyöritys, venäläinen posti, vettä kengässä, 7 minuttia taivaassa yms. olen itse -97 ja poikaystäväni (-96) bileissä oltiin näitä leikkejä ja se on oikeasti mukavaa isossa porukassa vaikka leikit saattaa kuulostaa typeriltä tämän ikäisille. Mukana oli myös 16-18 vuotiaita, joten ei leikkien pitäisi olla yhtään typeriä minkään ikäisille! Kellonajalla ei ole mitään väliä kunhan saa pitää hauskaa...

      • 3242

        Eikä tämä keskustelukaan ole kuin 5 vuotta vanha.. toivottavasti alottaja vielä suunnittelee näitä bileitä


    • anteeksi jos..

      oon 15v tyttö joka haluis seuraleikkejä bileisiin. Alkoholia ois haluttu mut vanhemmat o naapuriss...
      NI jotain raskaan sarjan leikkeij voi kans ehdotella...
      Itse suosittelen kaikille muille esim. Oletko koskaa...?, Venäläinen posti, Totuus vai tehtävä ja anteeksi jos häiritsen.

      ^^tiedän että teksti on vanha mutta voisiko joku kertoa mikä on yllä oleva "anteeksi jos häiritsen"-leikki?

    • Anskuu123

      Moi oon 13 vuotias tyttö ja pidän pian Elokuvailta-bileet joissa mennään limbokisaa tanssikisaa kuunnellaan musaa, pullonpyöritystä, suklaapeliä ja noppapeliä ja musta tuntuu et pitäis olla viel jtn ku ne on sellatteeet jois ollaan kaikki yötä et oisko ehdotuksiii ???

      • argh!

        jumalauta OLLAAN eikä mennään


    • tobbi007

      moi mäkin tekisin bileet rakennan bileisiin majan joissa ne pidetään sinne tulee baarihuone,kuherteluhuone,tanssilattia....kuherteluhuoneessa kuherrellaan vaatteet päällä,tanssilattialla tanssitaan sinne tulee discopallo,uv valot,ja jotain muut,baarihuoneessa myyään enuu limpsaa ja lähelle tupakkaa mut ei ihan tupakkaa.........must tuntuu et jotain puuttuu mutta mitä??? voitteko ehotella tekemistä sinne???

    • wetgirlSXD

      Appelsiiniviestiä
      on 2 riviä ja molemmissa on tyttöjä sekä poikia.
      jonon ensimmäiselle laitetaan appelsiini leuan alle ja tarkoitus on siirtää appelsiini seuraavalle, käyttämättä käsiä.
      p.s. rohkein hakeutuu ihastuksensa/kuumimman mimmin/kundin viereen!!! :)

      • bileihminen

        kiitus kun vastasit ja mukavasti vastasitkin ja otan ideasi heti käyttöön XD ja kiitos vielä kerran!!!!


    • .....

      Et voi oikiasti olla noin sakia. NO RYYPPÄÄÄÄÄ!!!!!

      • biletysihminen

        mitä toi oikeesti tarkotti se oli ihan hyvä idea!!??


    • Meidän bileissä on ainaki kuhertelu huone sit siellä pelataan 7 minsaa taivaassa pullon pyöritystä ja kaikki juo vaan 1 kaljan ettei oo ees päässä mitää se on hyvä jos ei innostu juomaa ja polttamaan

      antakaa vinkkei mulle plz

    • anonyymiiiiiiiiiii

      huoh säälin noita LOLOLOLOLOLAHAHAHAHAHA tyyppejä.... hankkikaa elämät toisten palstoilta haukkumasta ja lannistamasta ette ite vissii pysty pitää hauskaa ilman alkoholia??? se on muuten arvostettava taito se, joten miettikää vähä mitä puhutte ja eläkää lapsuutenne lapsina teillä on sitte aikusina aikaa vetää kännit jos huvittaa.

    • en juo & proud of it

      SnB:tä voitte kokeilla kaikki !

      Suck 'n' Blow menee niin että hankkikaa kortti, sitte meette rinkiin istumaan. Sit sitä korttia pitää viedä ympäri ringissä imemällä ja puhaltamalla suulta suulle. Jos tippuu niin joku rangaistus niille jotka tiputtaa, esim ekaks pusu tai jotain ja sitte jos tippuu samoilla taas nii sitte kielari. Tätä vedettiin kerran koko illan..

      • gsr vgf ewvwrevfgt

        selitätkö tarkemmin? :D En tajunnu... Miten sen kortin voi puhaltaa toisen suuhun? :D Sori oon aika uuno...


    • slurrp
    • random19999

      mite se anteeksi että häiritsen peli menee???

    • monika00

      joku elävä vastatkoon mulle tartten apuu ku en keksi mitään meiän 3henkisiin bileisiin.

    • vanha viesti.

      13.02.2006. Samanlaista soopaa...

      Ai on lissulla tälläinen tilanne tällä kertaa.
      Onkohan sillä lääkitys ? Tosin ei näytä ainakaan harhoihin auttavan.

      • monika00

        jaa mitä?


    • monika00

      vastakkaa

    • monika00

      vanha viesti vois vastata uudella viestillä mulle!

      • monika00

        haloo???


      • party
        monika00 kirjoitti:

        haloo???

        no hei se on ilmiselvää et oot ihan paskana


    • Flikka96

      Hei sanonpahan vaan että kyllä mielummin näin 15- vuotiaana olisin ton ikästen limu7seuraleikki bileis kun jossain ryyppääs. En oo koskaan koskenu alkoholiin tai tupakkaan. Paras seura ja kivat pelit/leikit sen kivan tunnelman tekee , EI viina!!!! Pitäkää hauska bile ilta :D

    • ToinenFlikka96

      Samaa mieltä edellisen kanssa. Mulle on tulossa ens viikonlopuks kavereita ja vanhemmat ei ole kotona mutta ei todellakaan ole tarkoitus järjestää mitään kännibileitä!
      Jonkun mielestä ehkä tyhmää hyvän tilaisuuden hukkaamista mutta minusta ei.
      Osaamme pitää hauskaa ilman alkoholia :)

      • Valitan

        Tulee vielä aika, että mahdollisesti sinulla tai ainakin suurimmalla osalla kaveripiiristäsi alkaa kohta maistumaan useampi tölkki 4,7%:sta juomaa, jonka jälkeen siirrytte vahvempiin... Itsekin ajattelin vielä 16-vuotiaana, etten alkoholiin koske, mutta alkoi se viimeistään 18-vuotiaana maistumaan aika reilusti :) pitää vain huolen, ettei karkaa mopo käsistä.


    • ...

      HAHAHAH :d kyllä sai nauraa näille joiden mielestä 12 vuotiaille kuuluu alkoholi. itse 18 vuotiaana voin kyllä sanoa kuinka paljon niille pikkuteineille / pissiksille naureskelllaan ku ne on muka NIIN niiiiiin 'KÄNNISSÄ'. saa lapsoset vähän odotella ennenkun sitä alkoholia otetaan. siinä ei todellakaan ole ideana oksentelu tai örveltäminen?

      • James-95

        Ja tänne tullaan ylistämään omaa paremmuuttaan?


    • trollfacetrollface

      KÄNNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII



      TROLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII ISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS HEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    • Kikki Hiiri

      Absolutisteilla on aina hauskempaa. :D

    • ?-w-?

      (melina34) Oot ihan oikeassa! mulla on isosisko joka täytti 18.v ja piti bileet. Niissä juotiin vaan limsaa ja pelattiin aliasta ja kaikkee muuta mitä 12.v tytön tai pojan synttäreillä yleensä tehään. Eikä niillä ollu sen tylsempää! Itseasiassa niillä oli ihan sairaan kivaa kun mun toinen isosisko oli leiponu niille kakun ja mä olin ostanu 3kg mässyä! Nii ja muut vieraat toi myös karkkii ja pakastepizzoj. XD

    • olutta

      olutta

    • Kikkimouse

      Kukkahattutädit vauhdissa tässäki, saatana..
      7- on kyllä oikeastaan hyvä numero, ja mikä sinä olet sitä arvostelemaan.

    • giggelibäääää

      HAHHAHHAHHAHAAA VIINAAAA AAAHHHHHHHH UUUUHHHH

    • no vaikka herrahuu

      meikä poika kun pitää bileet, niin niihin kuuluu ehdottomasti elokuva, vitsit/ top 10 hauskimmat jutut, lautapelit, tehään pizzaa tai leivotaan jotai muuta, juorut ja saunassakin pittee käydä. ehdottomasti me tehään oma booli silleen et sekotellaan limppareit ja laitetaan sinne hedelmiä. Mun lemppari: mansikkasiideri (alkoholiton) sevenuppi ja sitten vähän mansikoita sinne pakastimesta :)

    • ...

      Tyypit jotka täällä nauravat ovat varmaan siinä 9 vuoden tiennoilla ja toivovat, että pääsevät bileissä juomaan jne. tulevat yhtälailla pelaamaan esim. Aliasta ja sitten heille nauretaan.. Kasvakaa!

    • HIhheli huu

      ALKOHOLIA BILEISIIN!!!!!! ootteko sekasin!!????? niistä tulee ihan loistavat bileet ilmankin! XD

    • JennaBeiBehhhh

      Mä ainakin esitän tauotta kovaa mun pissis-kavereiden kaa. Bileet ei oo mitää jos ei oo siiderii ja somalipoikii. Me ei mitää vitu suomalaisii mopopoikii haluta!!

      Tosi hyvännäkösimmät kundit on mustii ja ne nussii kaikist tykimmin ja niiden kaa voi oikeesti esittää kovaa!!!

    • Jonnaaaaaaaaa(Jonne)

      Itekki oon pitäny bileitä ja oon 12 :3 Me mennää siä kyl jtn. ÖÖÖ...... No en muista vattu... Viimeks oli allasbileet jotka kesti kahtee yöllä :D Kiwaa oli me vaa hengattii? Ja syötii nam XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    • vertti1998

      mnul on kans hyvii blileit jokus ku pyyvän vaa kamui messii ja syyää saarioistne mikro pizaa ja juadaa waik juissii :D:D:D:D:D XDDDDDDDD
      tebi on nigga

      • mortti1998

        bergale onbas sama moiset idiot XD


    • mortti1998

      megi biletettii juotii isukin kaliat ja äibäti gynsilakat XD bisse maistu ja vertin kans rillattii migi on nigga

    • vertinmortti

      bissee kaalia ja pannukakkuu moroooo vertti hoitaa

    • kannattaa kokeilla

      Kiva et tollast puuhaatte :)

      Ainaki omil 13vee synttärein oltii taloyhtiön kertsil joka oltii sillosen parhaanystävän kanssa koristeltu hollywood teemaseks lattiasta kattoon. Ei tost oo ku pari vuotta mut silti jotenki vaikee muistaa mitä kaikkee tehtii :D Ainaki valokuvii otettii paljon, sit meil oli julkkis aiheinen tietokilpailu, kuunneltii musaa ja tanssittii, mässättii ja oltii sellast leikkii jos istutaa kahes rivis ja ollaa vastakkain niiku näin :::::::: kaikil on kajaali kädes ja sit jokanen saa piirtää jokasen naamaa jotai. Sit taas valokuvia :) Sillon toi oli oikeest hauskaa.

      Voitte leikkii kans uhrii mis kirjotetaa lapulle yht mont tehtävää ku paikal on ihmisii. Ne tehtävät kirjotetaa jokane omalle paperi lapulle ja sit ne kaikki samaa pussii. Yks on uhri ja muut tekee sille muodonmuutoksen. Yks päättää miten hiukset laitetaa, yks meikit, yks vaatteet, yks teeman (esim. kauhu ja sit muiden pitää stailata se teeman mukaa) yks asusteet. Roolin saa hakemal itellee yhen lapun pussist. Hiukset ja meikit kannattaa laittaa samaa aikaa ni ei käy tylsäks.

      jos teijän bileissä on poikia niin se soveltuu uhrin peluuseen mainiosti!

    • vanha bilettäjä

      meidän bileissä ryypätään, nussitaan ja käytetään huumeita sekä kuunnellaan hyvää musiikkia.

      • Veera

        joo nää on kuiteski 13 weelle...


    • noh,

      Huumeet on oikeesti vaarallisia

      mut voiko bileitä pitää kahestaa parhaa kamun kaa?

      • Nistiseppo666

        Kaverini enkä minä ole kuollut, vaikka olemme käyttäneet huumeita monesti. Missä vika, emme ole kumpikaan koukussakaan.


    • The Bro

      Meilläpäin ollaan vttu sitten vasta pullonpyöritystä ku kaikki pullot on tyhjennetty! :)
      P.S. Olen 14 v

    • julle3

      no hei sä kaipaat siis tietoo mitä tekisit bileissä ja voisitte vaikka katoo jonkun leffan tai aarteen etsintä vois olla kivaa.... myös joku piirustus kisa

    • julle3

      moi olkaa aarteen etsintää!

    • Xerona

      Kimblen hankkimista suosittelen. Muksuna tuli itselläni harrastettua sen pelailua enemmänkin. Myös rappakalja peli kannattaa hankkia (sillä ei ole mitään tekemistä oikean kaljan kanssa).
      http://www.linkbucks.com/YhzI

      Lautapelit ovat hyvää ajanvietettä suuressa sakissa. Meillä oli myös mukulana sellainen harrastus, mitä tehtiin vielä rippikoulussakin. Eli jos porukkaa on oikeasti paljon niin pelatkaa juorua! Yksi keksii lauseen ja seuraava kertoo sen seuraavalle. Jos ihmisiä on vaikkapa seitsemänkin niin juttu ehtii muuttua jo ihan erilaiseksi, kuin ensimmäisellä kerralla.

      :) ei muuta kuin kokeilemaan.

    • stigi03

      Kulli sen mä laitan imee kulli meillä on anaalibileet.

    • ldmfmmfngng

      *seksin harrastaminen jos tyttöjä
      *sormetus leikki jos olette tyttö porukassa
      *sormen pyllyyn työntäminen pilkko pimeessä

    • PeppuReiska

      Pitäkää anaalibileet!

    • Ranezione

      Pullo viiniä per naama on aina hyvä. Mutta jos ei onnistu, niin toki pullonpyöritys ja kimppasauna toimii ilmankin. Myös orgiat on suosittuja nykyään.

      Jos kuitenkaan nykyajan meno ei tunnu hyvältä, voi aina leikkiä polttopalloa tai mustaamiestä.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe