Kuria sammattiin!!!

Wende

Jumalauta! Käytyäni eilen kotipaikkakuntani SAMMATIN Salessa astuin TAAS koiranpaskaan kaupan parkkipaikalla. Tämä ei suinkaan ollut ensimmäinen kerta, ei todellakaan. Täst'edes otan tavakseni tempasta jokaista koiraansa ulkoiluttavaa landepaukkua turpaan ihan vaan varmuuden vuoksi!!
Oppivathan tavoille mokomat sikaniskat.
Niin ja kun yleensä on ruukattu heittää koirille keppiä niin meikämanne panee paremmaksi ja aion heittää jokaista näkemääni koiraa helvetin isolla kepillä kirsuun.

Muistakaa että mun sana on laki ainakin täällä Sammatissa.

54

6276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 34567

      Oletko joku paska mangneetti. Ei kai ole mikään pakko paskaan kävellä, voi sen kiertää. Mutta yleensä paska hakeutuu paskaan. Ja toiset tykkää kakka leikeistä.

      • Wende

        onneton rääpäle pienempää suuta.
        Taidat olla joku maajussi kun et osaa edes kirjoittaa ilman kirotusvihreitä!!


      • asss
        Wende kirjoitti:

        onneton rääpäle pienempää suuta.
        Taidat olla joku maajussi kun et osaa edes kirjoittaa ilman kirotusvihreitä!!

        joka itse kirjoittaa Sammatin pienellä. Huku paskaan!


      • no jumalavita
        Wende kirjoitti:

        onneton rääpäle pienempää suuta.
        Taidat olla joku maajussi kun et osaa edes kirjoittaa ilman kirotusvihreitä!!

        Sinä sitten tunnut olevan maestro. Ihailen oikeinkirjoitus taitojasi.


      • Lopeta jo
        Wende kirjoitti:

        onneton rääpäle pienempää suuta.
        Taidat olla joku maajussi kun et osaa edes kirjoittaa ilman kirotusvihreitä!!

        Lopeta jo ne kakkaleikit, ja opettele itse kirjoittamaan, paskan taputtaja


      • normaali
        Wende kirjoitti:

        onneton rääpäle pienempää suuta.
        Taidat olla joku maajussi kun et osaa edes kirjoittaa ilman kirotusvihreitä!!

        Jäikö Teletapilla leikkikalut kotiin, vai oletko jo siinä vaiheessa että purskuttelet finnejä vc:n lasiin, ja samalla haukut pahaa maailmaa opetellen aakkosia. Kasvukivut kuuluu jokaisen lapsen elämään.


    • niin no

      ihan turhaa sää niitä koiria kirsuu mätät.Mätä niitä koirien omistajia vaan.Ne niitä koiria paskottaa pitkin katuja,ja jättävät vielä paskat siihen keskelle kulkureittiä.
      Ihan aiheesta avaudut,mutta turhaa uhoat.Ei se koira osaa paskojaan siivota.
      Tuossa kun päivisin seuraa noita koirien ulkoiluttajia,niin eipä he välitä vaikka koira paskoo keskelle kulku reittiä.Jatkavat vaan matkaa ja sillä selvä.Täytyy varmaan ruvata kulkemaan perässä ja viedä postilaatikkoon...

      Niin ja muuten salea ei ole ollut pitkään aikaan...

    • nöh nöh

      sammatissa on sitten paska poliisi.Minkälaisia intohimoja ja perversioita pitää olla jotta jaksaa kyttäillä koiran paskaa. Ja miten voi savipassi haukkua muita savipasseja maa-jusseiksi. Kyllä taitaa nyt olla jollakin kaura-auralla pahasti piuhat tai ( talikot ) sekaisin.

    • Missä

      No jo. Kerro missä siellä on Sale. Oletsä syöny sitä koiran paskaa. Jotkut vetää sieniä olakseen sekaisin, mut sulla tuntuu olevan ihan omat aineet.

      • wendefani

        kyllä wendelle tunnetusti sienetkin maistuu...

        ...eikä paskakaan voi pahaa olla: ...ei 1000000000000000 kärpästä voi väärässä olla!!!


    • ???????

      Varo toukohousu. Voihan siinä käydä niin että heimoveljet rupeaa pistään turpaan sua, ja jos ei muuten niin aivan huvin vuoksi.

    • 8798685

      Oikein.Hukuttaudu siihen.

    • pykälä

      Voi olla savipilli niin että saat opetelle parit lakipykälät kohta.

      • wenden kätyri

        kuules nokkahuilu koht tulee nokkaan!!!!


    • 123

      Voi olla savipilli niin että saat opetelle parit lakipykälät kohta.

    • 9989890809809

      Voi olla savipilli niin että saat opetelle parit lakipykälät kohta.

    • yrittämään

      Taitaa lukihäiriöinen wende jäädä toiseksi. Varaa kaappiisi paljon särkylääkkeitä..

      • wende

        Miktä imheen krijotus vihreet???


        antaa tulla vaan, mulla on mutka holleilla koko-ajan!!!! Saat Saatanan spermaparta luotia nahkaas!!!


      • naisnäkökanta
        wende kirjoitti:

        Miktä imheen krijotus vihreet???


        antaa tulla vaan, mulla on mutka holleilla koko-ajan!!!! Saat Saatanan spermaparta luotia nahkaas!!!

        Eikö se ole pikkupilisten ekon jatke tuo niinsanottu pyssyllä uhittelu, joten taitaa olla nyt mikromunat asialla


      • wenden kätyri
        naisnäkökanta kirjoitti:

        Eikö se ole pikkupilisten ekon jatke tuo niinsanottu pyssyllä uhittelu, joten taitaa olla nyt mikromunat asialla

        naiset eivät tiedä pilin jatkamisesta mitään!!


      • ??????????
        wenden kätyri kirjoitti:

        naiset eivät tiedä pilin jatkamisesta mitään!!

        Kyllä oikeilla naisilla vähemmän peli pyörii kiinteenä jalkojen välissä, mutta tuskin sinä naisistakaan mitään älyät, joten jatka pippeli leikkejä.


    • Milloin vain

      Kannattaa alkaa harjoitella siellä omassa komerossa oleilua, tai pyytää kauniisti anteeksi.

    • ilumas

      sammatin sisäsiittoiselle syväjoki meiningille pitää saada loppu! se paska ei ole koiran!

      • hyh hyh

        No korjaa jälkesi, kun kerran julkisesti tunnistit omasi


      • wenden kätyri
        hyh hyh kirjoitti:

        No korjaa jälkesi, kun kerran julkisesti tunnistit omasi

        ei tarvitse voin paskoa mihin haluan koska sammati on suuri vessa


      • normaali
        wenden kätyri kirjoitti:

        ei tarvitse voin paskoa mihin haluan koska sammati on suuri vessa

        Jos sulla on jatkuvasti housussa, niin näinhän se menee.


    • wenden kätyri

      tehkää nätti jono niin tulee nätti pino saatanan banjon soittajat!puheet on suuria ja teot pieniä niinkuin sammattilaisilla aina on ollut ja tulee aina olemaan!!!kalustoa on!ei kannata tulla tullitaisteluun korkkipyssyllä!!

      • hoh hoijaa

        Ai teletapit on jo sitten vesipyssy ikäisiä. Kesä tulee ja Sammatin luonto antaa oivat edellytykset taaperoiden käyskentelyy vesileikkien parissa. Ei muutakuin kellukkeet mukaan ja vesistöjen juureen pikku vesipyssyjä täyttelemään


    • tuttusi

      Wende nyt vaan rauhottuu ettei tule pipiä leukaan

      • vaan

        ettet liukastu siihen paskaan


    • Tämä...

      Keskustelu antaa fiksun kuvan sammattilaisista...
      Ohhoi, pari pikkupoikaa on livahtanut isukin koneelle ja heti ollaan varsinaisia maailmanomistajia....

      • fiksua-

        porukkaa... Eikö ihmiset ymmärrä kuinka tyhmän kuvan he itsestään antavat.Ja sitten vielä ihmettelevät miksi muut pitää sammattilaisia paskakylän landepaukkuina.

        Jee... ja tänne minä muutin asumaan. Noh,eipä siinä mitään kun tälläisestä asiasta vangätään näin kovin.Tämähän on sammatin tärkein asia.

        On näitä ainankin hauska lukea ja mietiskellä,että millaista sakkia täällä oikeasti asustaa ja koneella kirjoittelee suuria.Tosi tilanne kun tulee,juostaan äidin helmoihin karkuun.

        Wenden asiassa on kyllä perää,mutta eiköhän nuokin asiat voi hoitaa jollain muulla tavalla,kun suurella uholla.
        Itse sen muistan omista nuoruusvuosista,että mitä enemmän joku uhosi,sitä enemmän vängättiin vastaan.Ja kivaa oli.

        Jatkakaa vaan tätä itsenne naurun alaiseksi tekemistä,niin saadaan nauraa.


      • just joo
        fiksua- kirjoitti:

        porukkaa... Eikö ihmiset ymmärrä kuinka tyhmän kuvan he itsestään antavat.Ja sitten vielä ihmettelevät miksi muut pitää sammattilaisia paskakylän landepaukkuina.

        Jee... ja tänne minä muutin asumaan. Noh,eipä siinä mitään kun tälläisestä asiasta vangätään näin kovin.Tämähän on sammatin tärkein asia.

        On näitä ainankin hauska lukea ja mietiskellä,että millaista sakkia täällä oikeasti asustaa ja koneella kirjoittelee suuria.Tosi tilanne kun tulee,juostaan äidin helmoihin karkuun.

        Wenden asiassa on kyllä perää,mutta eiköhän nuokin asiat voi hoitaa jollain muulla tavalla,kun suurella uholla.
        Itse sen muistan omista nuoruusvuosista,että mitä enemmän joku uhosi,sitä enemmän vängättiin vastaan.Ja kivaa oli.

        Jatkakaa vaan tätä itsenne naurun alaiseksi tekemistä,niin saadaan nauraa.

        Niinpä niin, Totta se on Wenden asijoissa on perää, ja sen perän tuotoshan se tässä puhuttaa


      • Oikea Wende
        fiksua- kirjoitti:

        porukkaa... Eikö ihmiset ymmärrä kuinka tyhmän kuvan he itsestään antavat.Ja sitten vielä ihmettelevät miksi muut pitää sammattilaisia paskakylän landepaukkuina.

        Jee... ja tänne minä muutin asumaan. Noh,eipä siinä mitään kun tälläisestä asiasta vangätään näin kovin.Tämähän on sammatin tärkein asia.

        On näitä ainankin hauska lukea ja mietiskellä,että millaista sakkia täällä oikeasti asustaa ja koneella kirjoittelee suuria.Tosi tilanne kun tulee,juostaan äidin helmoihin karkuun.

        Wenden asiassa on kyllä perää,mutta eiköhän nuokin asiat voi hoitaa jollain muulla tavalla,kun suurella uholla.
        Itse sen muistan omista nuoruusvuosista,että mitä enemmän joku uhosi,sitä enemmän vängättiin vastaan.Ja kivaa oli.

        Jatkakaa vaan tätä itsenne naurun alaiseksi tekemistä,niin saadaan nauraa.

        ;) näin on! ...ja väärä wende löytyy vielä!


      • kesällä
        Oikea Wende kirjoitti:

        ;) näin on! ...ja väärä wende löytyy vielä!

        MP- kesää viettävä


      • Åaskaläjä
        fiksua- kirjoitti:

        porukkaa... Eikö ihmiset ymmärrä kuinka tyhmän kuvan he itsestään antavat.Ja sitten vielä ihmettelevät miksi muut pitää sammattilaisia paskakylän landepaukkuina.

        Jee... ja tänne minä muutin asumaan. Noh,eipä siinä mitään kun tälläisestä asiasta vangätään näin kovin.Tämähän on sammatin tärkein asia.

        On näitä ainankin hauska lukea ja mietiskellä,että millaista sakkia täällä oikeasti asustaa ja koneella kirjoittelee suuria.Tosi tilanne kun tulee,juostaan äidin helmoihin karkuun.

        Wenden asiassa on kyllä perää,mutta eiköhän nuokin asiat voi hoitaa jollain muulla tavalla,kun suurella uholla.
        Itse sen muistan omista nuoruusvuosista,että mitä enemmän joku uhosi,sitä enemmän vängättiin vastaan.Ja kivaa oli.

        Jatkakaa vaan tätä itsenne naurun alaiseksi tekemistä,niin saadaan nauraa.

        On se nyt Saatana!! ..eikö kukaan ota minun tunteitani huomioon??? Olen se kuuluisa ja paljon puhuttu paskaläjä johon Wende astui surullisen kuuluisalla kauppareissullaan!! Mulla meni nikamat solmuun, ja jouduin olemaan kaatopaikan sairastuvalla 5 päivää ilman lääkkeitä!!!! ...haistakaaa paska!


    • minä

      älä kävele nokka pystyssä vaan kato eteen mihkä olet astumassa

    • WENDE ITSE

      niin että helppo teidän on täällä palstalla räksyttää. Tulkaapa minun pihalleni uhoamaan niin vetäsen teitä kaikkia lättyyn. SANOOPI WENDE

      • Kukuu

        Moloa poskeen sulleki


      • Röh Röh

        Taidat olla sellainen riissikeppi jotta tavalliselle
        tallaajalle ei tulisi muuta kuin paha olo lapsen kiusaamisesta. Mutta jos välttämättä haluat legot vaihtoon niin pistä osoite esille, niin kyllä hammaspeikoistasi eroon pääset.


      • Heppi
        Röh Röh kirjoitti:

        Taidat olla sellainen riissikeppi jotta tavalliselle
        tallaajalle ei tulisi muuta kuin paha olo lapsen kiusaamisesta. Mutta jos välttämättä haluat legot vaihtoon niin pistä osoite esille, niin kyllä hammaspeikoistasi eroon pääset.

        Kyllä nyt pierettää.


      • kyllästynyt
        Kukuu kirjoitti:

        Moloa poskeen sulleki

        Helvetin molopää, luuletko että sä todellakin voit sitä pikku paskaasi puolustaa. Jos ei ala toi turpa pysyä kiinni niin kohta alkaa tippua, ja tää on lupaus! ja tulee sellaisista piireistä että Sammatti on pieni pitäjä sen rinnalla.


      • molopää
        kyllästynyt kirjoitti:

        Helvetin molopää, luuletko että sä todellakin voit sitä pikku paskaasi puolustaa. Jos ei ala toi turpa pysyä kiinni niin kohta alkaa tippua, ja tää on lupaus! ja tulee sellaisista piireistä että Sammatti on pieni pitäjä sen rinnalla.

        sulle moloa vaan poskeen, että sillee se kukuu.


      • Wende
        Röh Röh kirjoitti:

        Taidat olla sellainen riissikeppi jotta tavalliselle
        tallaajalle ei tulisi muuta kuin paha olo lapsen kiusaamisesta. Mutta jos välttämättä haluat legot vaihtoon niin pistä osoite esille, niin kyllä hammaspeikoistasi eroon pääset.

        risoo? Kyllä sun luulis tietävän missä mä asun mikäli olet sammattilainen. Ei muuta kuin tervetuloa vaan..


      • Päre
        Wende kirjoitti:

        risoo? Kyllä sun luulis tietävän missä mä asun mikäli olet sammattilainen. Ei muuta kuin tervetuloa vaan..

        Voihan pyllyn pläjäys pieniä


      • öööö
        Wende kirjoitti:

        risoo? Kyllä sun luulis tietävän missä mä asun mikäli olet sammattilainen. Ei muuta kuin tervetuloa vaan..

        Ootsä pierukorva jo täyttänyt 13, vai oletko alle.


      • Päre
        öööö kirjoitti:

        Ootsä pierukorva jo täyttänyt 13, vai oletko alle.

        Pieru sunkin korvaas


    • Rallaa

      Mitäpä kuuluu persereikä wendelle tänään

      • Wende

        Vittuakos tässä, jäitä poltellessa tiäkkö???!!!
        Mikäs sä sitten oot miehiäs??? Ookko koiraihmisiä hä?


      • Taja
        Wende kirjoitti:

        Vittuakos tässä, jäitä poltellessa tiäkkö???!!!
        Mikäs sä sitten oot miehiäs??? Ookko koiraihmisiä hä?

        paremminki panomiehiä!


      • jutussa

      • kuulkaas
        jutussa kirjoitti:

        haisee että "wende" ei kirjoita noin vaan "vende".

        http://irc-galleria.net/view.php?nick=vende

        juuri niin! mulle tulee oikein paha mieli kun kuulen tollasia juttuja. olen sosiaalityöntekijä ja jos lapsi tarvitsee apua, hyän ei saa ruveta väkivaltaiSEKSI. ja minä autan kaikki ajotka ovat tälle palstalle kirjoittaneet. älkää kuisatko toisia hyvät lapset. teidän aika ei ole vielä.


    • järkeilyä

      Mitäs jos Sammatissa opeteltaisiin keräämään ne koiran jätökset sieltä Salen nurkilta ja muualtakin yleisemmin kuljetuilta reiteiltä.Sammatissa on nykyään paljon koiria ja siis myös jätöksiä suosituimmilla reiteillä sen mukaisesti.Ei ole mukavaa siivoilla kengänpohjiaan tai lasten haalareita koiran paskasta, kokemusta on.Ei täällä tarvii ketään uhkailla millään väkivallalla, sitäpaitsi se on laitonta hommaa.

    • järkeilyä

      Sinänsä tämä kirjoitettu teksti täällä on kyllä hyvin ikävää luettavaa.Antaa tietyn kuvan porukasta ja se ei ole positiivinen.Toivottavasti kaikki nykyiset sammattilaiset eivät ole tällaista pohjasakkaa käytökseltään.Enpä kehtaa ehkä enää kellekkään tunnustaa olevani alkujani Sammatista lähtöisin jos porukka todellakin on nykyään tällaista.Onhan Sammattiin tosin muuttanut paljon porukkaa ja en tiedä onko se hyvä vai paha asia.Olen kovasti pettynyt.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe