Napalävistys

Salliva mutta huolestunut

Tyttäreni 14 v. haluaa napakorun. Missä Porissa tehdään napalävistyksiä turvallisesti ja asiantuntevasti ja mitä se maksaa?

17

3192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • http://www.tattoo-nation.fi

      Hinnaksi voisin veikata 40euroa, mutta varmaksi en pysty sanomaan..
      Omasta mielestä 14v vois pitää korut korvissa, mutta jokainen pelaa tyylillään :P

    • Klll

      siinäpä vastuuntuntoinen ihminen...Eli jos lapsi haluaa napakorun, niin tottakai sellainen pitää saada. Eipä tulisi mieleenikään, että minun lapseni ottaa jotain mätäneviä napakoruja, varsinkaan alaikäisenä. Missä on se vanhempien vastuu? 14-vuotias on lapsi, joka haluaa kaikenlaista, ei kaikkea tarvitse aina saada. No, yhteiskuntahan ne sairaskulut maksaa, kun alkaa napa mätänemään.

      • ei se mätäne jos siitä huolehtii ;)


      • oikeasti

        yhtään, mistä puhut? Vai ootko vaan kuunnellu kauhistelevien akkojen kauhuskinaarioita? Onko sulla faktatietoa, moniko lävistys on "mädäntynyt"? Kannattas ottaa selvää..pönttö


      • johkuuuu

        EI ME 14-VUOTIAAT MITÄÄN PIKKU KAKAROITA ENÄÄN OLLA! Asioista neuvotellaan kotona ja sovitaan tietyt rajat. napakoru on siisti lävistys jonka voi ihan hankkia jo alle 18v


    • Menkää nyt ensteks

      tekeen reikiä korviin ja sitten vaikka sieraimiin.
      Mutta että napaan?
      Miksei samantien perseeseen molemmille puolille
      taskujen kohdalle.

      • täti_83

        Mitä ihmeellistä on napakorussa? Sehän on vielä suurimman osan ajasta piilossa.. Ei siihen mun mielestä tarvi mitään tiettyä ikää olla. Itse otin kyllä vasta kakskymppisenä mut jos joku sen haluaa ottaa 14- vuotiaana niin entäs sitten? Eikä oo napa kyllä mädäntynyt enkä tiedä ketään muutakaan kenellä niin olisi käynyt... Napakoru on vielä "siisti" lävistys kun vertaa esim. huuli- tai kulmakoruihin..


    • ette ole tosissanne

      herätkäää! :D

    • KUKKAMEKKOJEHOVA

      VARTIOTORNI

      • Jehova-Jumala

        Ihanaa! Jehovan todistajat ovat takaisin palstalla!


    • Reijitetty

      Ei pelkoa "mädäntymisestä" Lävistäjältä saa hyvät hoito ohjeet

    • aamjdu

      Tiedättekö yhtäään mist minä saisin halvan ja hyvän napakorun ? porista nimittäin?

      • Itse otin napakorun tammikuussa. (Mielestäni parempaa aikaa ottaa napakoru, kuin kesällä, sillä kesällä suurempi tulehdusvaara.)

        Porissa TATTOO NATION on ehdottomasti parhain lävistysliike! Hinnasta en ole varma, sillä itse sain ilmaiseksi (lävistäjä siskoni miesystävä)

        Korun ottaminen ei sattunut kuolettavan paljoa. Toki se on henkilökohtainen asia, jos on korkea kipukynnys.

        Koru on parantunut todella nopeasti ja olen tyytyväinen, että otin sen.
        Olen itsekin 14- vuotias ja mielestäni on ihan hyvä ikä ottaa napakoru 14-15 vuotiaana. Ei se kolmekymppisenä ole niin huima juttu.

        Harvemmin napis mädäntyy. Hyvällä hoidolla parantuminen on nopeaa.

        MIELUMMIN NAPAKORU KUIN RUMA KIELI- TAI HUULIKORU tai vastaava !


    • Itse otin napakorun tammikuussa. (Mielestäni parempaa aikaa ottaa napakoru, kuin kesällä, sillä kesällä suurempi tulehdusvaara.)

      Porissa TATTOO NATION on ehdottomasti parhain lävistysliike! Hinnasta en ole varma, sillä itse sain ilmaiseksi (lävistäjä siskoni miesystävä)

      Korun ottaminen ei sattunut kuolettavan paljoa. Toki se on henkilökohtainen asia, jos on korkea kipukynnys.

      Koru on parantunut todella nopeasti ja olen tyytyväinen, että otin sen.
      Olen itsekin 14- vuotias ja mielestäni on ihan hyvä ikä ottaa napakoru 14-15 vuotiaana. Ei se kolmekymppisenä ole niin huima juttu.

      Harvemmin napis mädäntyy. Hyvällä hoidolla parantuminen on nopeaa.

      MIELUMMIN NAPAKORU KUIN RUMA KIELI- TAI HUULIKORU tai vastaava !

    • piikkiukko

      Porin torilla on 1.4 lävistysten tekijä. Hänellä on sellainen siisti ja pieni, hygieeninen teltta. Näin talvellahan ne bakteerit ei oikein ulkoilmasta pidä, tatuoinnit saa samalla reissulla, alennus jos alaikäinen ja ottaa monta kerralla. Voit tulla huomiota herättämättä takaliepeen kautta. Jos alaikäinen, niin valtakirja mukaan

    • jokujokujokunenn

      Miksi ei voi vain neuvoa jos on jotain sanottavaa, luulen, että kysyjä on miettinyt tyttärensä kanssa napakorua enemmän kuin minuutin! Ja kuitenkin heidän päätös se on, miksi edes yrittää valittaa jos et ite pidä lävistyksistä?

    • ImppariSeija

      Poikani haluaa muovikuulia pippelinsä varteen ja pultin hepnaadin päähän. Kukahan laittaa ja mitä maksaa. Mieluummin haponkestävä pultti. Poika on 12 vuotias ja haluaa kovaksi panomieheksi kuten isänsäkin on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe