Missä hyvä VW huolto?

Passat TDI 4motion

VW huoltoja haukutaan todella paljon, eikä omat kokemuksetkaan ole olleet hääppöisiä.

Kertokaa siis, minne minun kannattaa viedä Passattini seuraavalla kerralla? Mikä on hyvä huolto, joka tekee mitä pitää ja jossa palvelu pelaa??

Vai vienkö Saksaan :-)

57

40787

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shell

      on hyvä huoltopaikka, varsinkin passatin suhteen kun jarilla (myyjä/jokapaikanmies) on itsellään passatti. Tietty sulla on varmaankin lyhyempi matka Saksaan niin eiköhän Gyntter Stuggastissa osaa volkkaria säätää myös hyvin!!!

      • Vitsiniekka??

        Kannattiko edes vaivautua kirjoittamaan??


      • Siellä on hyvä
        Vitsiniekka?? kirjoitti:

        Kannattiko edes vaivautua kirjoittamaan??

        huolto. Kannattaako sinun sitä alkaa kommentoimaan???!!! Alkuperäinen kysyjä ei kerro minkä paikkakunnan mahdollisista huolloista voisi olla kyse! Vaikka sinä asutkin Vantaalla niin kirjoittaja ei välttämättä tarkoita kehä3 wv Stocmannia?


      • sori
        Siellä on hyvä kirjoitti:

        huolto. Kannattaako sinun sitä alkaa kommentoimaan???!!! Alkuperäinen kysyjä ei kerro minkä paikkakunnan mahdollisista huolloista voisi olla kyse! Vaikka sinä asutkin Vantaalla niin kirjoittaja ei välttämättä tarkoita kehä3 wv Stocmannia?

        tuli väärinpäin tuo lyhenne, sehän on vw! Älä vedä hernettä perseeseen.


      • Passat TDI 4motion
        Siellä on hyvä kirjoitti:

        huolto. Kannattaako sinun sitä alkaa kommentoimaan???!!! Alkuperäinen kysyjä ei kerro minkä paikkakunnan mahdollisista huolloista voisi olla kyse! Vaikka sinä asutkin Vantaalla niin kirjoittaja ei välttämättä tarkoita kehä3 wv Stocmannia?

        Olen etelän mies, joten Kilpisjärvi on hiukan kaukana.

        Onko todella ainoa hyvä VW huolto Kilpisjärvellä??


      • örör
        Passat TDI 4motion kirjoitti:

        Olen etelän mies, joten Kilpisjärvi on hiukan kaukana.

        Onko todella ainoa hyvä VW huolto Kilpisjärvellä??

        Stokkat ja Lohjan Autola aikanaan kokeiltu, Klaukkalan diesel oli joka suhteessa parempi.


      • alue vieläkin
        Passat TDI 4motion kirjoitti:

        Olen etelän mies, joten Kilpisjärvi on hiukan kaukana.

        Onko todella ainoa hyvä VW huolto Kilpisjärvellä??

        mutta PK-seudulla hinta/laatu/joustavuus on kohdaalla Rajatorpantien Shellin yhteydessä olevalla huollolla.


      • juu
        alue vieläkin kirjoitti:

        mutta PK-seudulla hinta/laatu/joustavuus on kohdaalla Rajatorpantien Shellin yhteydessä olevalla huollolla.

        No sun pitää kuitenkin maksaa siitä huollosta jotain. Siis joko maksat liikaa merkkiliikkeeseen ja saat varmuuden siitä että takuu toimii tai maksat vähemmän ja saat homman tehtyä ja jäät epävarmuuteen sen juollon takuun kanssa . Siinapä sulle miettimistä!!!. Mä teen huollot itse, en maksa turhasta ja kannan vastuun!!!!!!!!


      • V6 TDI 4motion
        örör kirjoitti:

        Stokkat ja Lohjan Autola aikanaan kokeiltu, Klaukkalan diesel oli joka suhteessa parempi.

        Klaukkala olisi kohtuullisen matkan päässä. Onko se valtuutettu volkkari huolto?


      • örör
        V6 TDI 4motion kirjoitti:

        Klaukkala olisi kohtuullisen matkan päässä. Onko se valtuutettu volkkari huolto?

        Eipä ole enää, kun on sen verran pieni paja. On kyllä ennen ollut ja muutenkin vageihin erikoistunut paikka.


      • toimii
        juu kirjoitti:

        No sun pitää kuitenkin maksaa siitä huollosta jotain. Siis joko maksat liikaa merkkiliikkeeseen ja saat varmuuden siitä että takuu toimii tai maksat vähemmän ja saat homman tehtyä ja jäät epävarmuuteen sen juollon takuun kanssa . Siinapä sulle miettimistä!!!. Mä teen huollot itse, en maksa turhasta ja kannan vastuun!!!!!!!!

        -Takuuhan ei ole enää riippuvainen missä auton huollattaa - kiitos EU:n.
        -Liikkuvuusturvan mahdolliset kulut maksaa 1.vuoden jälkeen viimeisin huoltopiste. Aina kun olen huollattanut heillä, on turva ollut voimassa.
        -Hinta ollut kuitenkin huomattavasti 'merkkiliikettä' edullisempi.

        Tässä sinule miettimistä !!!!


      • mainitsematta
        toimii kirjoitti:

        -Takuuhan ei ole enää riippuvainen missä auton huollattaa - kiitos EU:n.
        -Liikkuvuusturvan mahdolliset kulut maksaa 1.vuoden jälkeen viimeisin huoltopiste. Aina kun olen huollattanut heillä, on turva ollut voimassa.
        -Hinta ollut kuitenkin huomattavasti 'merkkiliikettä' edullisempi.

        Tässä sinule miettimistä !!!!

        Pyytäessä 'merkkiliikkeestä' tarjousta vaihtoautosta, ko. huoltojen osalta ei ole ollut mitään ongelmia. Tarjoukseen on tullut merkintä 'Huoltokirja on'.

        Tässä vielä lisää miettimistä !!!!!


      • Leppis R.
        toimii kirjoitti:

        -Takuuhan ei ole enää riippuvainen missä auton huollattaa - kiitos EU:n.
        -Liikkuvuusturvan mahdolliset kulut maksaa 1.vuoden jälkeen viimeisin huoltopiste. Aina kun olen huollattanut heillä, on turva ollut voimassa.
        -Hinta ollut kuitenkin huomattavasti 'merkkiliikettä' edullisempi.

        Tässä sinule miettimistä !!!!

        Vielä kun muistetaan, että jotta takuu olisi voimassa, on huolto tehtävä valmistajan huolto-ohjelman mukaisesti. Siinä on sellainen pikku juttu, että VW tai Audi ei anna asiakkaalle tai ei-viralliselle pajalle paperia siitä, mitä huolto-ohjelmaan kuuluu. Täten ei-merkkihuolto ei pysty osoittamaan tehneensä huoltoa huolto-ohjelman mukaisesti -> takuu ei ole voimassa. Tästä syystä en osta ko. merkkisiä autoja.


      • quality

        Jänkhän miehet tekee laadukkaasti ja edullisesti hyvää jälkeä, auto junaan ja matkaat, toinen paikka tuon shellin lisäksi on Tarton biilsörviis, siellä on edullisia b-osia puretuista autoista suoraan euroopasta....halpaa ja hyvää.


      • no vags
        toimii kirjoitti:

        -Takuuhan ei ole enää riippuvainen missä auton huollattaa - kiitos EU:n.
        -Liikkuvuusturvan mahdolliset kulut maksaa 1.vuoden jälkeen viimeisin huoltopiste. Aina kun olen huollattanut heillä, on turva ollut voimassa.
        -Hinta ollut kuitenkin huomattavasti 'merkkiliikettä' edullisempi.

        Tässä sinule miettimistä !!!!

        Turva joka voidaan kiertää..tavallaan turva joka on turvaton!


    • masa
    • V><W

      Jos haluat että huolto ja työ tulee tehtyä ja ettei sinua k.usta silmään joka käänteessä, niin sovittujen tekemisien, kun sovittujen hintojenkin puoleen, niin suosittelen että kierrät kaukaa LAPPEENRANNAN AUTO-BERNERIN tuntuu muutenkin "pärnäsenkorjaamon" ilmapiiri/henki olevan huonossa hapessa.

      Itse jatkossa ajelen euroineni vaikka vähän pidemmällekin, mutta kyseistä pajaa en enään kannata.

      VW merkki kohtalainen mutta paikallinen "edustuspaja" hanurista...!!!

      • vw rjk.

        eikä ainakaan jyväskylän autotarvikkeeseen, sellainen paikka jossa kukaan ei tiedä korjaamisesta mitään.kokemusta on ja suosittelen kiertää kaukaa.


      • VW auto
        vw rjk. kirjoitti:

        eikä ainakaan jyväskylän autotarvikkeeseen, sellainen paikka jossa kukaan ei tiedä korjaamisesta mitään.kokemusta on ja suosittelen kiertää kaukaa.

        kaukaa.Maahantuojalla ja merkkiliikkeillä ei mitään vastuuta täysin moraalitonta hommaa.


    • .....

      Saksaan, siellähän kaikki huollot on varmaan hyviä, eikä tuu edes kalliiksi.

    • ossss

      On varmaan monissa liikkeissä,miksi merkkiliike?Ei sillä ole takuunkaan puolesta nykyään mitään merkitystä missä huoltaa kun asianmukaisesti suoritettu on.EU aikana tapahtui ratkaiseva muutos asiassa.

    • merkkihuoltoon ei

      Ainakin merkkiliikkeet ei tahdo saada pelaan, honoja kokemuksia valohoidosta (vievät vaan loputkin rahat), olenki käyttänyt yxityisillä korjaamoilla.

      • 19+3

        VW-merkkihuolto toimii hyvin ja on edulliset hinnat,tuttavani kehuneet kovasti!
        Suosittelen.


    • Maksaja on tyhmä...

      Mulla loppui kärsivällisyys VW-merkkihuoltoon sekä Helsingissä että Vantaalla. Laskut olivat aivan älyttömiä. Paras tuntiveloitus oli lähes 200 euroa!!! Takuupolitiikka tuo mieleen Opel-ajat 90-luvun lopulla kun vielä ajoin 1997 Vectralla. Taitaa olla Volkkarilla tekemistä takuuasioissa kun ainakin uuden Passatin laatu on romahtanut. Jos auto maksaa 10-20% enemmän kuin kilpailijat niin täytyy siihen saada vastinettakin. Tämä Volkkari on se kuuluisa kaksi autoa samassa, ensimmäinen ja viimeinen.

      • ex vw asiakas

        Tullut huollettua useampaan otteeseen vw huollossa, mutta löivät viimeisenkin naulan arkkuunsa.
        pompottavat asiakkaita aivan pokkana, ei pahoittele pompottamista, vaan se tuntuu olevan enempi sääntö kuin poikkeus että yksinkertaisen asian takia saa käydä jopa 3 kertaa huollossa ennenkuin osuu oikeet osat ja työkalut käteen. monta työpäivää mennyt täysin hukkaan ton läävän takia.

        taidan kokeilla miten autoasi pelaa, kellään kokemuksia?


      • Huolto pitäis tilata
        ex vw asiakas kirjoitti:

        Tullut huollettua useampaan otteeseen vw huollossa, mutta löivät viimeisenkin naulan arkkuunsa.
        pompottavat asiakkaita aivan pokkana, ei pahoittele pompottamista, vaan se tuntuu olevan enempi sääntö kuin poikkeus että yksinkertaisen asian takia saa käydä jopa 3 kertaa huollossa ennenkuin osuu oikeet osat ja työkalut käteen. monta työpäivää mennyt täysin hukkaan ton läävän takia.

        taidan kokeilla miten autoasi pelaa, kellään kokemuksia?

        Millaisia kokemuksia pk seudulla esim. Tuusulasta AD-korjaamo Automaxista tai Espoosta Autofit -korjaamo AH-Autosta ?


      • Nöyryytetty
        Huolto pitäis tilata kirjoitti:

        Millaisia kokemuksia pk seudulla esim. Tuusulasta AD-korjaamo Automaxista tai Espoosta Autofit -korjaamo AH-Autosta ?

        Älkää missään nimessä huollattako Auto Maxissa Tikkurilassa! Harvoin on tullut niin huijatuksi huoltojen kanssa kuin tuolla.


      • 1X2 + ?
        Nöyryytetty kirjoitti:

        Älkää missään nimessä huollattako Auto Maxissa Tikkurilassa! Harvoin on tullut niin huijatuksi huoltojen kanssa kuin tuolla.

        Kerran kysyin sieltä yläpallonivelen vaihdon hintaa ja parin tunnin hommaksi olisi mennyt siellä sen vaihto.
        Vein kuitenkin toiseen korjaamoon kun k´siellä kertoivat sen tunnissa vaihtavan autooni eli T4:en transporteriin


    • ksj

      onko kokemusta autopartner Tikkurilasta?

    • Touranisti

      VV-AUTO HERTTONIEMI
      * 90 000 KM HUOLTO TOURANIIN 290 €
      * VALTUUTETTU TARJOSI 330 €
      * NYRKKIPAJA OLISI AUTOMAATTISESTI VAIHTANUT JAKOHIHNAN JA VESIPUMPUN, MUTTA VV:LLÄ SANOIVAT, ETTÄ HIHNA TARKISTETAAN 90TKM HUOLLOSSA JA ILMOITETAAN JOS ON TARVETTA.
      EI KUULEMMA PITÄISI OLLA, 6 V SUOSITUS JA NYT ON 4 V AJELTU.
      KYSYVÄT VARATESSA LAITETAANKO PISUPOIKAAN LIENTÄ, SAMOIN POLTTIMOT, JA SULAT
      (Sorry isot aakkoset :)

    • javascript:void(0)

      SORRY MYÖS ISOT AAKKOSET. EI NYT EHDI TUOTA CAPSLOKKIA.

      EI KANNATA TAMPEREELLAKAAN MERKKIHUOLLOT. VAIHTAVAT VAIN UUTTA TIETOKONETTA VANHAN TILALLE JA PERÄÄN MUUTA UUTTA OSAA KUNNES TOIMII JOTEN KUTEN. JA EI OLE KYSE PELKÄSTÄÄN HATANPÄÄN PAJASTA. EI SIELLÄ RANTATIELLÄKÄÄN OSATA MUUTA KUIN VAIHTAA UUTTA TOIMIVAN OSAN TILALLE KUNNES PUOLET TEKNIIKASTA ON VAIHDETTU. VIKA EI TIETENKÄÄN KUNNOLLA KORJAANNU. TAI JOS KORJAANTUIKIN NIIN MAKSOI TUHANSIA YLIMÄÄRÄISTÄ. RANTATIELLÄ OLISIVAT VIIMEKSI VAIHTANEET ENSIMMÄISEKSI TIETSIKAN JOKA OHJAA LUISTONESTOA. VIKA OLI OHJAUSPILARIN ASENTOANTURISSA. MAKSOI SEKIN 700 JA TYÖT ELI STANAN KALLIITA OVAT ANTURIVIAT VOLKKAREISSA. JA TAITAA OLLA PASA TUO VAIHDETTUKIN OSA KUN AIRBAG EI OLE ENÄÄ TOIMINNASSA. SAMAN PASAOSAN KAUTTA KULKEE AIRBAGIN LAUKAISUTIETOA.

    • 21

      Nyt heitti alkuperänen pahan..hmm..että missä hyvä vw huolto... täytyy ihan funtsia...mutta eikös niitä vw huoltamoja ole joka nurkilla, on katsos niin paljon huollettavaa ja työttömät puliukot on alkanu tekeen pisnestä..niin että ei sillä väliä minne huoltoon sen vw: n vie..ei sitä kuntoon saa siltikään.

    • Drakenisti

      Viitasaare Drake tekee mitä lupaa ja jos on itse perillä vähän niin kannattaa keskustella myös varaosamyjien kanssa, sieltä saa kullan arvoisia neuvoja ja oikeaa tietoa. susittelen

    • NO HUH HUH

      Vw miehet on aikas viisaita. Täällä ne vastailee kuus vuotta vanhaan kyssäriin ihan tosissaan.

      HERÄKKÄÄ NY!.!.!.!.

      • Golf 1,9TDI 4Motion

        Sorry, en ollut kuusi vuotta sitten lukemassa näitä ja olin silloin vielä VV-merkkihuollon asiakas. Muutamien käsittämättömien korjausten jälkeen tuli aikanaan olo, että vaihdan paikkaa.
        Nelisen vuotta sitten 4motion lopetti takapyörien vedon ja merkkihuolto (Turussa) diagnosoi kononaisen päivän tutkimisen jälkeen, että nelivedon ohjainykkö on rikki. Se olisi maksanut 1400eur työt. Käytin autoa hetken mielijohteesta LMS huollossa ja he soittivat tuntia myöhemmin, että heidän diagnosointi koneensa sanoo, että pumppu on vain rikki. Olin tätä ehdottanut myös VV-autossa, mutta he tyrmäsivät sen.
        Pumppu vaaihdettiin ja neliveto toimi. Sen jälkeen olen käyttänyt vain Turun ja Mietoisten LMS korjaamoita ja voin kehua molempia. Hyvä ja asiantunteva palvelu.


    • javascript:void(0)

      Onko jotain muuttunut kuudessa vuodessa VAG-jutuissa? Ei ainakaan parempaan suuntaan.

      Muuten mikäs tyyppi sinä sitten olet tänne vieraaseen topikkiin? Pysyisit vain siellä saapistien puolella. Samaa pasaa ne ovat ja valmistus vain lopetetaan kun ovat niin snotaa ettei kauppa käy.

      • namumerkki

        Katso missä maakunnassa VW on korkeimmillaan uusien autojen myyntitilastoissa. Sieltä löytyy todennäköisesti myös asiallinen huolto.

        Pätee tietysti muihinkin vakiintuneisiin automerkkeihin.


      • osssss
        namumerkki kirjoitti:

        Katso missä maakunnassa VW on korkeimmillaan uusien autojen myyntitilastoissa. Sieltä löytyy todennäköisesti myös asiallinen huolto.

        Pätee tietysti muihinkin vakiintuneisiin automerkkeihin.

        Pörhö on ilmeisen suosittu.Laskin noin 30 autoa odottavan pihalla jonossa.Vai oliko jäänyt volkkarit hinaukseen talvella?Audin merkkikin siellä pilkisti jään ja lumen alla...


    • volkkaristi_herran_a

      Mä oon ton oman saksanihmeeni korjannu ihan itte... niin käsittämättömän kalliiksi tulisi muuten.. (-05 transporter 2.5tdi dsg) hehkut piti just vaihtaa ja joutuu melkein taka-akselia myöten irrotteleen kaiken ja kokoajan kun purkaa niin ympäri autoa on tajuton määrä pultteja valmiiksi auki? jokaikinen muoviosa hajoo käsiin käsittämätön laitos.... ajettu kuitenkin dieselille huomat 206tkm ... kohta varmaan laatikko leipoo.

    • volkkaristi_herran_a

      ps. toi laatikkohommakaan ei ollut tuulesta temmattua sen kertoi nakkikioskilla taksari.

    • vihaan tyhmiä..

      sä muoviosien rikottaja, kannattaisko ottaa rauhallisemmin ei menis niin rikki.. tietty voimahan korvaa puutuvan älyn.

    • 130 tkm huollotta

      Volkkarin huollon varaaminen on niin vaikeaa, että valtaosa kulkupeleistä taitaa liikkua teillämme kokonaan huoltamattomina. Mitä sitä huoltamaankaan, jos nyt joskus vähän öljyä lisäilee. Hyviä vehkeitä ja huoltokirja on.

    • Direct Express

      Direct Express Otaniemi
      www.vv-auto.fi/deo
      www.facebook.com/DirectExpress

      Uusi Direct Express -korjaamokonsepti on tarkoitettu niille, jotka omistavat vanhemman vuosimallin Volkswagen-henkilöauton, mutta eivät halua tinkiä auton hyvästä huolenpidosta.

    • Odottavapotilas

      KERRO MEILLE MUILLEKIN JOS LÖYDÄT HYVÄN VW-HUOLLON.

      OTAMME TIEDON ILOLLA VASTAAN!

      • Annelia..

        Uus wolkkari jämähti viime talvella kolmasti pakkasella. Kolmasti hinattiin kerran Seinäjoella ja kahdesti Turussa. Turussa ongelman vianselvitys kesti 1,5 3 vko eikä löytynyt ennenkuin paloi hihat. Ihan selvä vika avaimen pohja ei yhdistänyt pakkasella.

        Seinäjoella eivät pyynnöstäni selvittänneet vikaa vaan turvasivat sen että pääsin sillä kotiin asti..

        Seinäjoesta jäi positiivinen kuva. Hoitivat tunnissa auton hinurilla korjaamolle ja korjasivat heti kun olin siellä vain työmatkalla käymässä. Seinäjoki saa minulta pisteet on vaan turhan kaukana..:)


      • Mihin huoltoon VWPassat?
        Annelia.. kirjoitti:

        Uus wolkkari jämähti viime talvella kolmasti pakkasella. Kolmasti hinattiin kerran Seinäjoella ja kahdesti Turussa. Turussa ongelman vianselvitys kesti 1,5 3 vko eikä löytynyt ennenkuin paloi hihat. Ihan selvä vika avaimen pohja ei yhdistänyt pakkasella.

        Seinäjoella eivät pyynnöstäni selvittänneet vikaa vaan turvasivat sen että pääsin sillä kotiin asti..

        Seinäjoesta jäi positiivinen kuva. Hoitivat tunnissa auton hinurilla korjaamolle ja korjasivat heti kun olin siellä vain työmatkalla käymässä. Seinäjoki saa minulta pisteet on vaan turhan kaukana..:)

        Eilinen 90 000 km:n huolto maksoi 363 euroa. Tunnin työ ja tuntipalkka oli 210 euroa tunnissa!!!!!!! Nyt on pakko hakea jokin muu paikka, ei enää VW-autoa. Tosin huoltoesimiehiä ja toimistolaisis oli kymmenkunta istumasa ja käsittelemässä varauksia, pikahuollossa vain pari miestä.

        Mihin Turun seudulla kannattaa viedä huoltoon VW Passat? Lähes ölynvaihdosts tuo summa oli ryöstö.

        Mainoksia on tullut muualtakin, joten mihin viette autonne? Kyllä ihan hyviä korjaamoja on, mutts hinnat ovat halvempia.


    • adfadf

      ei tuo vielä mitään. olen kuullut että joku on maksanut takalaakerin vaihdosta liki 500 euroa merkkiliikkeessä.

      kyseinen osahan maksaa 65 euroa ulkomailta tilattuna. takalaakerin vaihto ei ota puolta tuntia enempää korjaamolta jolla on oikeat työkalut. Itse tehtynä menee ehkä 1.5 tuntia kahvitauon kanssa.

    • Espoon Passatmies

      VW herttoniemi, on ollut hyvä, mutta ovat myös aika kallis. Ovat suhtautuneet kärsivällisesti, kun autostani kuului ihmeellistä sirinää. Vaikka huoltomies ei kuullut, kutsuivat paikalle toisen kaverin (en nyt muista titteliä) joka sitten kertoi, että sirinä ei tule pelkästään omasta päästäni ja korjasivat vian.

      Ovat myös soittaneet jälkeenpäin ka kyselleet, onko korjaus poistanut vaivan.

      Poistivat myös ilmaiseksi kiven, joka jossain hinkkasi jarrulevyä. Lisäksi autoni ollessa huollossa pääsen heidän kuljetuksellaan työpaikkani ovelle.

      Niin ja määräaikaishuollot ovat sujuneet moitteettomasti.

    • ongelmiaseurannut

      VV-auton takuukäytäntö perustuu asiakkaan väsyttämiseen kunnes tämä antaa periksi. Asioita salaillaan ja vaikka esimerkiksi Ruotsissa jokin asia olisi takaisinkutsun piirissä niin Suomessa kiistetään koko asian olemassaolo. Volkswagenin takuu on hyvin ohut turva. Asiakas joutuu silti taistelemaan oikeuksistaan.

    • omavalinta

      Oikein saa maha kippurassa nauraa näille kommenteille. Rahaa ei saisi mennä yhtään ja auto pitäisi olla heti tunnin päästä valmiina ja tip top. Minulla ei ole muuta neuvoa, kuin se että merkkikorjaamoilla on se viimeisin tieto ja välineet. Siksi se on kallein. Heidän kuuluu hallita koko skaala.
      Sitten on vähän halvempia monimerkki korjaamoita. Tarvikeosat ja työ hiukan halvempaa. Sitten on erilaiset pärnäsen korjaamot, laatu vaihtelee pahasti. Esim jakohihna vaihdetaan tussimerkinnöin, kun työkalut puuttuu. Jako ei välttämättä ole edes kohdallaan. Jokaisen oma asia missä käyttää.

    • Jukka1979

      Autopaja Tuusula Oy toimii hyvin ja on edulliset hinnat,tuttavani kehuneet kovasti!
      Suosittelen.

    • Anonyymi

      Ei pidä paikkaansa että merkkikorjaamolla olisi tieto ja taito.

      Vw merkkikorjaamot eivät osaa testata sähköistä kaasuläppää jossa rattaa sisällä kuluneet sen verran että antaa vikakoodia ja menee joskus häriötilaan. Paras tapa korjaukseen on kokeilla ehjällä läpällä jollainen yksi pitää olla ammattitaitoisella firmalla hyllyssä. Sekä ottaa ylöa tieo muistiin niin seuraavan kohdalla ei arvuutella ja polteta ihmisten rahoja.

      Kaasuläppä ei anna vikakoodeja sellaisesta viasta vaam esim imusarjan alipaineesta. Tiedän että laakkosella on irroitetu imusarjoja ja ostettu map antureita aivan turhaan. Koko suomen osalta ja kaikkien merkkien kesken turhaan vaihdettujen osien hinta ja kustannukset voi olla sadoissa tuhansissa pelkästään tälläisen vian kohdalla mitä ihmiset on maksaneet.

      • Anonyymi

        VW merkkihuolto on arvailupalvelu. Siellä työskentelee ne amiksen reputtaneet mekaanikot joita ei muualle huolita. Halpaa työvoimaa.


      • Anonyymi

        Tämä vastaus oli tarkoitettu 14.11.2016 20:44 kirjoitettuun viestiin.

        Puhelimen kautta ei kaikki kirjaimet tulleet oikein kun ei toimi kunnolla tämä palsta.


    • Anonyymi

      Autopaja Tuusula ? Kokemuksia ?

    • Anonyymi

      Viin tuodessani autoni tarkistettavaksi osoitteeseen volkkarihuolto.fi, nuoret kaverit tekivät kaiken nopeasti ja laadukkaasti. Hinnat ovat paljon halvempia kuin virallisessa huoltokeskuksessa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe