Nosto-ovi Tallinasta

SAKU

Ostin ja kävin hakemassa Tallinnasta nosto-oven 2500x2100 42mm eristeellä. Hinta 480€. Tehdas on n. 15 km Tallinnasta Tarttoon päin. Suomekieliset sivut www.sakumetall.ee

31

45576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietäjä,

      P....kaa ostit.

      • Olivi@

        Ovi itselläkin hankinnassa...


      • aleksi
        Olivi@ kirjoitti:

        Ovi itselläkin hankinnassa...

        työpaikan autotalliin hommasivat ko.ovet ja virolaiset tehtaan asentajat laittoivat paikolleen.3 vko jälkeen yksi vaijeri alkoi hyppimään pois paikaltaan ja ovea on saanut sen jälkeen korjailla lähes päivittäin.Kaksi muuta ovea on toiminut hyvin....ovat tosin vähemmällä käytöllä..


      • korjata
        aleksi kirjoitti:

        työpaikan autotalliin hommasivat ko.ovet ja virolaiset tehtaan asentajat laittoivat paikolleen.3 vko jälkeen yksi vaijeri alkoi hyppimään pois paikaltaan ja ovea on saanut sen jälkeen korjailla lähes päivittäin.Kaksi muuta ovea on toiminut hyvin....ovat tosin vähemmällä käytöllä..

        Kerralla kunnolla,ettei tarvi päivittäin korjata korjausta uudestaan....


      • Aleksi
        korjata kirjoitti:

        Kerralla kunnolla,ettei tarvi päivittäin korjata korjausta uudestaan....

        Kyllä vironpojilla on aikaa ajella...ovissa on takuu..Luojan kiitos...


      • jakke20
        aleksi kirjoitti:

        työpaikan autotalliin hommasivat ko.ovet ja virolaiset tehtaan asentajat laittoivat paikolleen.3 vko jälkeen yksi vaijeri alkoi hyppimään pois paikaltaan ja ovea on saanut sen jälkeen korjailla lähes päivittäin.Kaksi muuta ovea on toiminut hyvin....ovat tosin vähemmällä käytöllä..

        Mulle on käynyt kas sillee et vaimo on sitonut mun kengännauhat niin huonosti kiini et´ minun on tarvinnut sitoa ne kolmekkinkertaa päivässä uudestaan.tää on tolle aleksille!


    • Myllymäki
      • mä ostin

        Mä ostin 1,5 vuotta sitten Agrimarketista Alumiinipintaisen nosto-oven, jossa on 42 mm. uretaani eristys. Värinkin sai valita mieleisenä (ruskea) ja hinta 499 eur. Ja pelannut erittäin hyvin.


      • Myllymäen nosto-ovi

        Asennus 600€. Jep todella helppo siis asentaa.


    • aa

      Kävin myös tallinnassa hakemassa ovet talliini, kiitos siitä tämän ketjun aloittajalle.
      Oven koot 2050x2680 ja 2050x2840 teollisuusovi sähkönostimella molemmat yht 1500 €, suomessa halvin tarjous 2300 €
      Minulle on nostoovista jonkin verran kokemusta ja voin kertoa että rautakauppojen jenkkiovet ovat täyttä paskaa näiden rinnalla.
      Laatu mielestäni samaa kuin mesvacin hörmannilla ja grawfordilla.
      Tässä asiassa voin lämpimästi suositella sakumetallia, erittäin luotettava, maksoin kaikki etukäteen ja tavara oli pakattu niinkuin sovittiin kun menin noutamaan.
      Tässä asiassa kannattaa lähteä merta edemmäs kalaan.

      Sitten vielä isolla autolla matkaan ja juomat itelle ja kavereille niin on reissukin ilmainen.
      Toin samalla reissulla oven myös tutulleni joka on myös ollut tyytyväinen . 2400x2100 sähkönostimella 690 €

      Nämä eivät ole kuulopuheita vaan oman kokomuksen perusteella kerrottuja juttuja. Viroon vaan ostoksille siellä on muuten esim. laatat, laminaatit ja kylpyhuone/wc kalusteet n. puolet halvempia kuin suomessa.

      • Oveaa

        Mikä firma , anna osoite, soita 0500650725


      • Ovipoika
        Oveaa kirjoitti:

        Mikä firma , anna osoite, soita 0500650725

        SAKUN ovet on hyviä ja tosi edullisia. Olen ostanut niitä kuuteen kohteeseen .
        Oven leveydellä ei ole väliä sillä hyllyssä on vain yhtä lamellipituutta.( Esim, 6 lev
        on erikseen ). Tilattu ovileveys ei vaikuta hintaan ,jos osaat ostaa. Iso talliovien
        keskusvarasto on ainakin yhdellä tietämälläni tukkurilla Hollannissa sieltä kait tulee
        sakunkin palikat.
        .Haluamasi ovileveyssalko katkaistaan haluaamasi mittaan ja loppu roskiin. Kiskot on aina kiskot ovat aina kotitalliovissa samat. Paneppas sinäkin Suomipoika hinnat
        kohdalleen ettei tartte vironpojan viedä kaikkea bisnestä


    • älyhoj

      kyllä varmaan saa hyvän mielen.

      ei se haittaa että joudun lähtee hakeen tallinnasta ovea.... matkat ja bensat ja parinpäivän matka ei maksa mitään kunhan saa oven muutaman euron halvemmalla.

      ja siinä samalla saa sitten vaimolle perusteltua miksi pitää lähtee hakemaan autolasti halpaa sakua tallinnasta.

      itse soitin tuonne ovi tehtaallee ja sanoin että laittakaa tulemaan tuli 2 päivän päästä koti ovelle.

      • tyytyvainen1

        Itse harkitsin myös ovien hakemista virosta. Kysyin kuitenkin tarjouksia myös Suomesta usealta toimittajalta ja päädyin ostamaan oven Suomesta (door master). Asensin oven ja nostimen itse vaikka en ole mikään rakentaja. Kiskot ja jouset oli valmiiksi kasattuja, joten asennus ei ollut ohjeiden kanssa vaikeaa.

        Tuskin olisin montaa euroa säästänyt ja ainakaan vastaavan laatuista ovea en olisi varmasti saanut. Niin ja pihalle asti ovi tuotiin niin ei tarvinnut kahta päivää tuhlata hakemiseen... Samalla sain hyviä käytännön ohjeita asennukseen. Suosittelen kysyistä lafkaa http://www.doormaster.fi/ !!!!


      • Häh häh hää
        tyytyvainen1 kirjoitti:

        Itse harkitsin myös ovien hakemista virosta. Kysyin kuitenkin tarjouksia myös Suomesta usealta toimittajalta ja päädyin ostamaan oven Suomesta (door master). Asensin oven ja nostimen itse vaikka en ole mikään rakentaja. Kiskot ja jouset oli valmiiksi kasattuja, joten asennus ei ollut ohjeiden kanssa vaikeaa.

        Tuskin olisin montaa euroa säästänyt ja ainakaan vastaavan laatuista ovea en olisi varmasti saanut. Niin ja pihalle asti ovi tuotiin niin ei tarvinnut kahta päivää tuhlata hakemiseen... Samalla sain hyviä käytännön ohjeita asennukseen. Suosittelen kysyistä lafkaa http://www.doormaster.fi/ !!!!

        helvetin vanhan viestin keskusteluun, niin täytyypä lisätä soppaan oma osani: http://www.ajjmarkkinointi.net/nosto-ovi-2500x2070-ruskea


      • teet se itse mies

      • Anonyymi
        tyytyvainen1 kirjoitti:

        Itse harkitsin myös ovien hakemista virosta. Kysyin kuitenkin tarjouksia myös Suomesta usealta toimittajalta ja päädyin ostamaan oven Suomesta (door master). Asensin oven ja nostimen itse vaikka en ole mikään rakentaja. Kiskot ja jouset oli valmiiksi kasattuja, joten asennus ei ollut ohjeiden kanssa vaikeaa.

        Tuskin olisin montaa euroa säästänyt ja ainakaan vastaavan laatuista ovea en olisi varmasti saanut. Niin ja pihalle asti ovi tuotiin niin ei tarvinnut kahta päivää tuhlata hakemiseen... Samalla sain hyviä käytännön ohjeita asennukseen. Suosittelen kysyistä lafkaa http://www.doormaster.fi/ !!!!

        Liian ylimielistä palvelua minulle.


    • Ovi virosta

      Joo kyllä noita halpoja ovia saa mistä vaan mutta ne on yleensä vakio kokoa esim. 2400 tai 2500 leveitä mutta tuollaisia kokoja mitä ed. kirjoittaja on hakenut ei saa mistään halvalla ja jos vielä haluaa sellasen värin mikä miellyttää.

    • oviasentaja

      kallista tuli suomesta saa osuuskaupasta 500e uretaanieristetty ovi ja sähkönosto

    • JupJep

      Eristetty 3000x2600 nosto-ovi 200€ ja heittämällä paikalleen.
      Kaupan päälle uuden karhee oraksen hana, uppopumppu, Eskon toimiva betoni mylly, ostopaikka huuto.net, vähän kun etsii niin säästää rahaa ja hikeä.

    • re

      saisko suoria numeroita viron ovitoimittajista

    • Suomi.

      Suomessa näyttäis olevan SAKU jälleenmyyjä myös? Miksi hakea tallinnasta jos suomessakin on jälleenmyyyjä ? Onko edullisempi silti hakea itse tai tilata suoraan tehtaalta tai jtn. ?

    • hoppelo

      ottakaapa yhteyttä Järviovi Oy Pori .
      Minulla ollut 5 ovea jo yli 10 vuotta kaukoavaimilla , EI mitään ongelmia .
      Hintakin on tänäkin päivänä kilpailukykyinen.
      En huoli Viron ovia .

      • Pete The Man

        Ostin Järviovelta toissa syksynä, (kohta 2 vuotta), sitten hulppean oven. Kaikki meni kuten sovittiin, nyt odotan innolla vihdoista ja vvimein saavan oveni paikoilleen. Minullahan lähti talliprojekti melkein oven ympäriltä, se on 2350mm korkea ja 6000mm leveä. Tossa se on nyt pari talvea odottanut ja muutaman viikon päästä saadaan paikoilleen... :)


    • Pte

      Ostin

    • Markku

      Kannattaa hakea nosto-ovet Virosta. Laatu siellä paljon parempi kuin Suomessa tehdyissä. Suosittelen.

    • talkkari

      Tarttisin 4000 x 4200 reikään nosto-oven. Mielellään kulkuovella. Mistähän tuon kokoista kannattaisi alkaa kyselemään?

      • kinema

        www.kinema.fi
        Virolainen yritys. Heillä on myös tomisto Nurmijärvellä. Hoitaa myös asennuksen ja huollon.
        Suosittelen kyllä


      • jukk5
        kinema kirjoitti:

        www.kinema.fi
        Virolainen yritys. Heillä on myös tomisto Nurmijärvellä. Hoitaa myös asennuksen ja huollon.
        Suosittelen kyllä

        Kannatta hakea heiltä. Kävin myös hakemassa Tallinnassa. 15 km sadamasta Tartoa päin. Hyvä hinta ja tosi kova laatu!


      • Anonyymi

        Meillä autotallissa ollut 2 kpl Kineman ovia nyt n. 6 vuotta. Toinen ovista toimii moitteettomasti, koska avataan n. 1-2 krt vuodessa. Jatkuvassa käytössä ollut ovi aivan paskana mekaniikaltaan.
        Rullat paskana, lamelllien päät irvistelee, jopa käsikahva irtoaa, vaikkei sitä ikinä tarvita, koska automaatilla. Ei jatkoon Kinema,


    • Niin ja sen jälkeen kysytään miksi Suomessa menee huonosti. Virossa keskipalkka n. 1000€/kk, niin onhan niiden oltava halvempia, mutta laadusta en osaa sanoa. Ajatelkaa omaa työtänne, mitkä olisivat fiilikset kun fudujen jälkeen saisit tietää, että sinne tuli Virolainen tekemään saman homman puolta halvemmalla. Suosikaa suomalaista

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe