Pakettiauton vuokraus

Marimylly

Moi!

Pitäisi saada jostain halvalla pakettiauto vuokrattua viikonlopuksi tai vaikka pääsiäisen ajaksi. Ajokilometrejä tulee kertymään matkan aikana noin 1000, varmaan menee hiukan ylikin... Tietääkö joku mistä saisi halvalla vuokrattua?

93

49490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jamppa1

      autovuokraamosta. Myös huoltoasemat vuokraa. Hinta riippuu missä päin ja minkälainen kalusto vuokrataan.

      • taitaa olla

        että joku antais omansa lainaan nimelliskorvauksella...tai sitten ei. Sori jos meni harhaan.
        Jos isillä tai veljellä ei ole pakua, taitaa olla vuokraaminen ainoa vaihtoehto.


      • Jari U

      • Anonyymi

    • vuokrata..

      Italiaanoja ja raskiksia..

    • Vuokraaja123

      Itse vertailin ja kuulin kaverilta, että cityrent -nimiseltä vuokraamolta saa halvalla isoja pakettiautoja. kato tuolta: www.cityrent.fi
      en löytänyt mistään ainakaan halvempaa..

      • PunainenOrava

        Nyt Helsingissä on edullinen pakettiauto vuokraus yöksi täällä www.keltainenpaku.fi
        vain 25€!


    • löytynee..
      • on todella halpa

        Itse olen aika monta kertaa käyttänyt turkulaista pikkuyritystä. www.ra-vuokraus.com se on todella halpa ja auton saa tuoda ja hakea lähes koska vaan. Kunhan siitä sopii vaan puhelmitse.


      • asdfras
        on todella halpa kirjoitti:

        Itse olen aika monta kertaa käyttänyt turkulaista pikkuyritystä. www.ra-vuokraus.com se on todella halpa ja auton saa tuoda ja hakea lähes koska vaan. Kunhan siitä sopii vaan puhelmitse.

        halpispakuvuokraamo.com taita olla turun halvin pakettiautovuokraamo
        1h 15€
        2h 25€
        2-6h 40€


    • JJ-78

      Budget autovuokraamosta pakettiauton vuokraus on edullista, ja uusilla autoilla. Ei tarvitse hätäillä toimiiko autot. Hyvä palvelu ja helppo varata auto niiden web sivuilta. Edulliset hinnat tsekatkaa www.budget.fi

    • poor fisher man

      www.apukuljetus.fi

      auto 25e vrk

      pakettiauto 1h 25e, 2h 30e, 3h 35e, 4h 40e .....

      • Muutto edessä..

        Täältä löytyy lähes aina vapaana oleva Volkkari Trasporter -05.

        http://pakumies.nettisivu.org/

        Suosittelin, sillä auto on halpa suhteessa muihin vastaaviin ja saa tuoda ja hakea lähes koska vaan. Kunhan siitä sopii vaan puhelmitse.
        Myös pienestä lisäveloituksesta toimittavat pakettiautonsa Hki, Espoo, Vantaa alueelle asiakkaan ilmoittamaan toimitusosoitteeseen.


      • adfaslg
        Muutto edessä.. kirjoitti:

        Täältä löytyy lähes aina vapaana oleva Volkkari Trasporter -05.

        http://pakumies.nettisivu.org/

        Suosittelin, sillä auto on halpa suhteessa muihin vastaaviin ja saa tuoda ja hakea lähes koska vaan. Kunhan siitä sopii vaan puhelmitse.
        Myös pienestä lisäveloituksesta toimittavat pakettiautonsa Hki, Espoo, Vantaa alueelle asiakkaan ilmoittamaan toimitusosoitteeseen.

        Katsokaapa tuolta halpapaku.nettisivu.org

        Itse vuokrasin mielestäni edullisesti koko päiväksi ihan hyvän pakettiauton.


      • usein tarvitseva
        adfaslg kirjoitti:

        Katsokaapa tuolta halpapaku.nettisivu.org

        Itse vuokrasin mielestäni edullisesti koko päiväksi ihan hyvän pakettiauton.

        Ilmaiset kilometrit pitkille matkoille löytyy mm. jk-rent Espoossa ja Smart travel

        Kätevin systeemi varsinkin lyhyempiin vuokrauksiin on www.24rent.fi josta vuokrannut joskus mm. yöaikaan


    • sdfsdfdd

      vuokrasin ite viime kuun vaihteessa www.pakettiautovuokraus.fi päivä oli 50ekee, autot oli ok. karakalliossa.

      • ++++

        Mahtaakohan aloittaja jo löytänyt pakun vuoralle kun kysymys asetettiin maaliskuussa 2006 ?


      • Paikkaaaa

        en suosittelisi. Onko muilla kokemuksia?


      • Jorma84
        Paikkaaaa kirjoitti:

        en suosittelisi. Onko muilla kokemuksia?

        Itse kun etsin sopivaa pakettiautovuokraus yritystä katson hinnan lisäksy myösehtoja.
        Voi nimittäin tulla yllätyksenä monelle millaisia ehtoja noilla isoilla yrityksillä on.
        Sielä voi lukea niissä 7 sivuisissa paperiessa vaikka mitä ja vielä kun ne on printattu noin 7px fontilla ei niistä saa mitään selvää.

        Pienet autovuokraamot kuten minun suosittelema http://www.actumautovuokraus.fi/ on hyvä autovuokraamo syystä että hinnat ovat kilpailu kykysiä ja niihin ei tule mitään yllättäviä lisäyksiä.
        Ja muutenkin jos auto on myöhässä noin 20min ei siitä rokoteta kuten herzissä tai pakettiauto.com

        http://www.actumautovuokraus.fi/ vuokraa myös normaali henkilöautoja.
        Katso linkit ja tutustu.


      • Marimylly
        ++++ kirjoitti:

        Mahtaakohan aloittaja jo löytänyt pakun vuoralle kun kysymys asetettiin maaliskuussa 2006 ?

        Ei ole vielä löytynyt tarpeeksi halpaa pakettiautoa. Pääsiäinenkin taas tulossa. Jos joku tietää mistä löytyy niin vinkkejä olisi kiva saada.


    • -sinisilmäinen-

      Muutto edessä tässä kuussa, mutta en tiedä mistä uskallan pakettiauton vuokrata. Muuttofirmaan ei tällä hetkellä ole varaa.

      Ensiasuntoon muuttaessa luotin väärään vuokrafirmaan, enkä voi sitä kyllä kenellekään suositella. Autossa ilmeni vikoja ja tuulilasi jäätyi umpeen, koska puhalluksen sulakkeet paloi jatkuvasti. Vaihdelaatikkoonkin tuli jotain vikaa kesken matkan, 5-vaihde ei pysynyt päällä enää ollenkaan. Jälkikäteen sain vielä laskun auton noutamisesta, koska en uskaltanut sitä takaisin ajaa. Lasku oli tuplasti isompi summa, mitä vuokrauksesta alunperin maksoin. Ei olisi pitänyt luottaa siistin ja asiallisen näköisiin nettisivuihin, kuviin uusista autoista jne. Tietämätön olin silloin, mutta enpä nytkään ole asian suhteen paljoa viisaampi.

      Löytyisikö keneltäkään ihan konkreettista kokemusta Luotettavasta vuokrafirmasta?

      • eko misti ja

        Luotettavia löytyy kyllä. Mutta jos haluat mahdollisimman halvan ja kunnolla luotettavan joudut vuokraamaan 2 autoa. Molempia et saa samaan pakettiin.

        Luotettavia ovat isot ketjut kuten Avis, Hertz jne. Niillä myös huolemnpito ja ongelmien korjaus toimii. ja autot on hyvä kuntoisdia. kaikki tämä sitten maksaa vähän enemmän kuin noilla halpataloilla.
        Valinta hyvän tai halvan välillä on jokaisen oma asia


    • -sinisilmäinen-

      Ei tule kuitenkaan läheskään niin kalliiksi vuokrata hyvää autoa kuin ottaa muuttofirma hoitamaan monen sadan kilometrin matka..? Käsittääkseni se menee yli 1000 euroon muuttofirmalla hoidettuna.

      Joten kuhan jonkunverran alle sen jää hinta niin ei väliä muulla kuin luotettavuudella...

      Kiitos neuvosta. :)

    • Muuttoa

      NS halpa pakettiauton vuokraus www.ra-vuokraus.com ei todellakaan ole halpa en suosittele niin jos haluatte maksaa kovempaa hintaa niin kannattaa vuokrata täältä.

    • Martzx
      • Vanhaa tietoa!

        Tuo ei enää ole ajan tasalla kun on vuodelta 2006


    • Toimii vielä

      Itse eksyin sivuille äsken googlettamalla kun etsin pakettiautoja. Hyvä tänne on laitella tämän päivän tarjoajia.

    • Jarihylsy

      Mä voisin tarjota tuolle aloittajalle, Maripyllylle

    • Varo huijareita

      Kokemuksesta varoitan romujaan vuokraavista autokauppiaista. Esim. Easy Rent Agricolankadulla, jolla on nykyjään vieläpä luotettavan näköiset nettisivut. Puhelimessa sovittu autonvuokraus peruuntunui kun olin paikanpäällä hakemassa muutoautoa. Sovittu hinta kuulemma tarkoittikin pientä tila-autoa joka oli rekisteröity pakettiautoksi. Muut romut oli Sörkan rantatien huoltamon ympärillä myytävinä ja trokari pyysi niistä tuplasti sovitun verran koska ajatteli etten siinä tilanteessa ehdi mitenkään enää muualta saada autoa. Lisäksi ovat mahdollisimman töykeitä muillekin asiakkeille joita ajeluttivat huoltamon ympärillä. Tunnelma oli kun Romanialaisen tullimiehen kynsissä. Koska muuttomiehet olivat jo niin odottamassa jouduin vuokraamaan toimivan pakun muualta 10minuutin varotus ajalla.

    • Varo huijareita

      Olin sopinut puhelimitse Autoalerent, Aleksis Kiven katu 17, kanssa auton vuokrauksesta yritykselleni. Olin tehnyt viikon järjestelyjä ja menin sovittuun aikaan hakemaan autoa sovitut rahat taskussa ( tässä autovuokraamossa vain käteinen kelpaa maksuvälineeksi). Ilmeisesti naamani ei mielyttänyt "johtajaa" koska allekirjoitusvaiheessa hän totesi lievästi sanottuna yllättävästi, että "nyt tehdään niin, että unohdetaan koko juttu". En uskonut korviani ja kysyin syytä tähän mielipuoliseen käänteeseen. " Koska minä voin tehdä näin", oli vastaus. Siinä meni viikoksi sovitut liiketoimet ja pari tuhatta euroa kun ajattelin vuokrata halvalla.

      • Perussääntö

        Halvalla ei saa hyvää ja hyvällä on hyvän hinta. Kannattaa muistaa jos meinaa liiketoimia tehdä.


      • minä vaan

        Meillä kävi melkeen samalla lailla viime kesänä autoalerentissä! sano noi ihan samat sanat kun alettiin kyselemään tarkemmin.. Voi kun näkisit tän viestin, sulla ois mahollisuus hakea vahingonkorvauksia, nimittäin mulle tuli tänään vastaus kuluttajavirastosta että sellanen mahollisuus ois...


    • vielä on toiminut

      Halvan vuokraaja ottaa tietoisen riskin, mutta ei maksa hienoista toimitiloista, nettisivuista, kalliista mainoksista ja superhyperkaskoista eikä sihteerien palkkoja.

    • vuokraapaku.fi

      www.vuokraapaku.fi

      isot pakut 12m3

      50-75 € / vrk klo 10-10
      Luovutus Sörnäisten rantatiellä.

      Muutot alk. 250€ sis.alv23% 4 tuntia ja 2 miestä kantamassa ja kuskeina

      • pakettiauton vuokraus

        Itse vuokrasin täältä pakeetiauton muuttoautoksi:
        www.actumautovuokraus.fi/pakettiautonvuokraus/

        Homma toimi musta hienosti ja aattelin vuokrata jouluksi jonkun henkilöautonkin tuolta, kun lähdetään sukuloimaan.


      • 5yyh 754
        pakettiauton vuokraus kirjoitti:

        Itse vuokrasin täältä pakeetiauton muuttoautoksi:
        www.actumautovuokraus.fi/pakettiautonvuokraus/

        Homma toimi musta hienosti ja aattelin vuokrata jouluksi jonkun henkilöautonkin tuolta, kun lähdetään sukuloimaan.

        Huonoja kokemuksia meillä actumissa, autot ei ollenkaan sellaisia mitä luvataan. Ne on vanhoja luuskia ja kamala kulutus. En suosittele


    • pakumies123
    • Ideam Rent
      • Nolo Sika

        Öö missäs se iso paku?

        Kuvissa ainakin oli ihan normaali pakettiauto, ei siis mitään irtokoppaa tms.

        Ja älä VAAN SANO että tuon kalliin hinnan JA kilometrirajoituksen lisäksi pitäisi maksaa polttoaineetkin

        Ei sitä sentään NOIN helppoa rahaa ole eolemassakaan xD


    • pettynyt3

      Mullakin on todella huonoja kokemuksia Aleksis Kiven kadun autoalerentistä. Osoitteeseen oli todella hankala löytää, sillä puhelimessa sen sanottiin olevan numero 17 B ja todellisuudessa portissa luki 17 A, joten jouduin soittamaan ohjeita useamman kerran. Kun sitten saavuin paikalle, tämä "johtaja" totesi minun olevan idiootti kun en osaa edes paikan päälle suunnistaa ja uhkaili peruuttaa koko vuokrauksen. Kun lopulta sain avaimet käteen, hän huusi vielä perään että älä ääliö jää sillä sitten lumihankeen jumiin, sillä hän ei ole tulossa auttamaan. Auto oli sisältä ja ulkoa täysin paskainen, pyyhkijät rikki, eikä oven lukko toiminut.

      Kehotan välttämään tätä firmaa vaikka olisi millainen hätä.

      • marucella1

        No ohhoh!
        Jopa on melkoinen johtaja..
        Ihan järkyttävää!! :o


    • MuuttoPertti

      3 muuttoa hoitanut autoalerentin kautta tähän mennessä, 2kpl "Helsingin sisäisiä" ja 1kpl Jyväskylästä Helsinkiin (avopuolison muutto sieltä). Kaikilla kerroilla homma toiminut hyvin, näissä omissa muutoissa tuo 80e paku ja emännän muutossa 120e paku, jotta sai kaikki tavarat kerralla hänen kaksiosta tänne yhdellä kyydillä. Itse sai tankata auton niin säästi tässä selvästi, monessa paikassa laskutetaan kilometrien mukaan.

      Itse vuokraus tapahtunut melko nopeasti ja tosiaan pelkkä käteinen käynyt :D Mutta mitäs näistä.. Autojen kunto sisältä ollut vähän mitä on, mutta mitäs sen on väliä? Muuttoahan siinä ainakin itse joka kerta tehnyt enkä mitään huviajelua pakettiautolla.. Viimeisimmällä muuttokerralla otettiin tämän vuoden alussa emännän kanssa nyt Pakuovelle.comista paku ja tämä ei mennytkään niin ongelmitta, varsinkaan palautus illalla. Yksi työntekijä paikalla ja hirveä ryysis autonhakijoita, sai odotella siellä puoli tuntia pitkän päivän jälkeen, olisi mielellään siinä vaiheessa äkkiä luovuttanut auton ja lähtenyt uuteen kotiin nukkumaan

      • MuuttoMartti

        Kikki käy kun vaan muistaa että mitäs sen on väliä? Jopa tuo firma.


    • kartsa3

      Itse taas voin suositella Easy Renttiä, autossa toimi kaikki ajamiseen vaadittava ja jäi vielä rahaa tarjota muuttoapureillekkin pizzat ja kaljat.
      Ja sattupa vielä olemaan niin hyvällä paikallakin tuo kallion easy rentti, niin oli itselle helpointa ottaa paku sieltä, ei mitään valittamista.

    • 0lli

      millaista pakua haet kelpaapo lava auto transportteri.ja mitä tarjoasit siitä ajasta jonka pidät .

      • Eszon

        Paku24 oli positiivinen vaihtoehto ja hyvin kilpailukykyiset hinnat. Tiettyjen klo aikojen välissä tuovat ja hakevat pakun pois, joten ei tarvinnut tehdä pakun-noutoreissua. Auto oli uusi ja siisti, peruutustutkalla ja nokkakärryillä varustettuna. Ystävällinen ja joustava palvelu. Suosittelen!


    • sim1
    • vuokrannut

      Turussa pakettiauton vuokraaminen vuorokaudeksi liikkuu noin 60 euron ja 160 euron välissä. Hintaan vaikuttaa sisältyät ajokilometrit ja auton koko.

      "normaaliin" n. alle 150 km tarpeeseen hinta ajoittuu lopulta noin 100 euroon perusmaksuineen, kilometrimaksuineen, tankkauksineen.
      Vuokraavia tahoja on kymmenkunta

      Vertailu -ja vuokrauskokemus joulukuulta 2013, normaali wv transporter.

    • Fiat-320000km

      Ei ikinä - www.pakettiautovuokraus.fi Espoo.
      Edulliseen 40e hintaan kuuluu epäystävällinen
      palvelu, epäviralliset kuitit, käteiskauppa
      autonikkunasta kuraisella takapihalla.

      Auto oli 11 vuotta vanha, 320.000km, kurainen,
      kolhittu, tuulilasi rikki, bensamittari ei toimi.
      Kytkimen ja jarrujen toiminnassa oli huomautettavaa.
      Seuraavalla kerralla ihan mikä tahansa muu
      vuokraamo.

    • nam2

      Uskomatonta, tuo Helsingin autoalerentin "johtajan" toiminta! Miulle on käyntt kanssa samalla tavalla; ensin muuttopäivää jouduttiin siirtämään miehen ilmoittaessa rikki menneestä pakustaja kun sitten uutena päivänä mentiin pakua hakemaan, niin mies rupesi vänkäämään ajokortistani (B kortti). Tähän kun ystävällisesti totesin että tilannehan alkaa käydä nyt mahdottomaksi, kun ensin perutaan ja sitten ongelma on täysin pätevässä suomen ajokortissa (jolla pakettiautoakin saan ajaa!). Herra totesi ykskantaan ettei nyt ainakaan mitääm vuokraa ja kehotti menemään Kallion easy rentiin.
      Hyvää tässä jutussa oli se, että löysin lopulta erittäin hyvän autovuokraamon jota voin suositella!! Ei ole minuuttimittareita ja palvelukin on erittäin ystävällistä (viimeksi vuokratessani paikan pitäjä tuli siirtämään pakun minulle ahtaasta kadunvarsiparkista, vaikka sisällä oli monta muutakin asiakasta). Kallion easy rent on siis erittäin hyvä!! Itse välttelisin autoalerentiä (lieneekö samainen liike muuttanut nyt itä-helsinkiin...). Pitääpä ottaa selvää tuosta, että voiko näin jälkikäteen tehdä paikasta jonkinasteisen ilmoituksen!

    • Ville Toivonen

      Paku24.fi
      Varaus onnistuu helposti janopeasti. Hinta oli hyvä ja isona plussana oli se, ettei
      kilometrirajoitusta ole! Asiakaspalvelu pelaa mainiosti. Auto tuotiin ja haettiin kotiovelta. Viestiini vastattiin sunnuntai iltana alle puolessa tunnissa. Seuraavalla kerralla vuokraan varmasti täältä.

      • Arnold G.

        Paku24.fi on edullisin ja
        kotiovelle palvelu ilmainen! Tulen vuokraamaan
        tältä jatkossakin.


    • Pakumies1

      Riippuu tietty miltä paikkakunnalta etsii pakua. Pääkaupunkiseudun huoltsikat on ollut ihan luotettavia eikä pahoja yllätyksiä oo tullut. Niittykummussa oli ainakin joskus hyvä ja täältä löytyy muualle Suomeen http://muuttoautot.info/

    • tyytyväinen

      Espoon keskuksessa http:// www.pakukympillä.fi

    • vuokra-autoilija
    • Bmw-mies

      Europaku. Itelläni oli haku palautus herttoniemen shellin pihalta.. Ei varmaankaan ollut halvin mutta toisaalta auto oli iso ja uusi, oli kiva ite kun muutin puhjoseen asti. Ja vuokraaja oli asiallinen ja kuitti tuli pyytämättä. Jos et etsi halvinta niin suosittelen.

    • Trepaku
    • HannaJokinen

      Sain samana päivänä tältä firmalta ison pakun edulliseen hintaan kotiinkuljetettuna... Palautin auton iltamyöhään, ei ollut ongelma heille. Joustavaa palvelua pojilta!

      http://www.helppopaku.com/

    • Horsepower989

      24 rent. Jos otat vakuutuksen 1200 e omavastuulla, niin takuumaksu on tasan 1200e. Viesti tulee seuraavana päivänä spostiin. Aika reilua, vai mitä.

    • Teijak

      EI AINAKAAN 24 rent. Mieheni taistelee edelleen niiden kanssa viime kesän parin tunnin vuokrauksesta, kuin koittavat periä jotain kalliita lisämaksuja.

      • vältän24rentiäjatkossa

        Minäkin kävin 24rentin kanssa useamman kuukauden ajan kädenvääntöä. Voin sanoa että pikkasen nosti verenpaineita se että yritys yritti huijata korvauksia sekä yrityksen reklamaatio-osasto valehteli ja vastasi ympäripyöreitä latteuksia. Niitä heidän vastauksiakin sai odotella aina viikon verran vaikka laittoi itse useamman kerran sinne viestiä tai soitti.


      • Kypsä

        24 Rentin kanssa tappelen juuri. Palautuskuvastani muka löytyy lommo joka myös heidän lähettämässään kuvassa. En itse löydä sitä lommoa. Hitaat vastaukset ja homma kestänyt nyt kuukauden. Auto oli täysin lommoilla eli jos ovat huijanneet korvaukset asiakkailta, eivät ole kyllä kunnostaneet. Rahastuksen makua..


      • myös

        24rent täysin huijari firma. Vuokrasin heiltä yli 3 vuotta sitten pakun ja 2 päivää vuokrauksen jälkeen väittivät, että autoon on tullut naarmu vuokraukseni aikana. Kiistin tämän, mutta väittivät edelleen sen olevan minun syy. Nyt reilun 3vuoden jälkeen tuli 1400e lasku naarmun korjauksesta. 1200 maalauksesta ja 200 3pv seisonnasta korjauksen ajan. Etsin vuokraamani auton 24rentin sivujen kautta ja kävin tarkistamassa kyseisen auton. Autoa ei ole maalattu. Kohta missä väittivät minun aiheuttaman naarmun olleen oli täysin naarmuilla, 3vuotta sitten vuokraukseni aikana siinä ei ollut ainuttakaan. Ihmettelen miten tämä firma saa edelleen toimia. Lakimies sanoi että kuulostaa aivan uskomattomalta


      • Anonyymi
        myös kirjoitti:

        24rent täysin huijari firma. Vuokrasin heiltä yli 3 vuotta sitten pakun ja 2 päivää vuokrauksen jälkeen väittivät, että autoon on tullut naarmu vuokraukseni aikana. Kiistin tämän, mutta väittivät edelleen sen olevan minun syy. Nyt reilun 3vuoden jälkeen tuli 1400e lasku naarmun korjauksesta. 1200 maalauksesta ja 200 3pv seisonnasta korjauksen ajan. Etsin vuokraamani auton 24rentin sivujen kautta ja kävin tarkistamassa kyseisen auton. Autoa ei ole maalattu. Kohta missä väittivät minun aiheuttaman naarmun olleen oli täysin naarmuilla, 3vuotta sitten vuokraukseni aikana siinä ei ollut ainuttakaan. Ihmettelen miten tämä firma saa edelleen toimia. Lakimies sanoi että kuulostaa aivan uskomattomalta

        Joo. ihmetyttää, kun kävin katselemassa netissä pakun vuokraushintoja kys firmasta kun muuttoauton vuokraus ajankohtaista kuukauden sisällä.
        6m2 paku hinnoittelu 36 €/vrk ( sis ALV).
        Seuraavana päivänä hinta olikin jo 95€( sis ALV) ?????
        Tuntuu järkiään hinnat kohoavan, kun niitä menee tsekkaileen.
        Vaikuttavatko evästeet siihen. Näkevät kuka käy, ja kelle myydään milläkin hinnalla. Minulle käy HYVIN usein, että SAAN maksaa ekstraa.

        Mutta ahneilla tulee olemaan paskainen loppu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. ihmetyttää, kun kävin katselemassa netissä pakun vuokraushintoja kys firmasta kun muuttoauton vuokraus ajankohtaista kuukauden sisällä.
        6m2 paku hinnoittelu 36 €/vrk ( sis ALV).
        Seuraavana päivänä hinta olikin jo 95€( sis ALV) ?????
        Tuntuu järkiään hinnat kohoavan, kun niitä menee tsekkaileen.
        Vaikuttavatko evästeet siihen. Näkevät kuka käy, ja kelle myydään milläkin hinnalla. Minulle käy HYVIN usein, että SAAN maksaa ekstraa.

        Mutta ahneilla tulee olemaan paskainen loppu.

        Ja ihan vaan kommenttina muihinkin firmoihin.

        autonvuokraus 10€/h on edullinen lyhyillä vuokrausajoilla, kun ei tarvitse maksaa koko vuorokaudesta, mutta jos vuoraat 24t hinta onkin jo 240€/ vrk.


    • sortunut

      Älä ainakaan vuokraa autoa sellaiselta firmalta kuin 24Rent.fi. Täydellinen huijausfirma. yrittävät veloittaa korvausta vanhoista naarmuista yms. Tankki ei ollut täynnä lähdettäessä ja tankkasin sen heti ja vaadin korvausta. Mitään ei ole tullut. Siis älä ainakaan tähän firmaan sorru tai se tulee kalliiksi.

      • Vaasalainevuokraaja

        24 Rent: vuokrasin pakettiauton ja kaikki meni muutoin hyvin, mutta pienen Toyota Proacen keskikulutukseksi tuli pikkuajossa 28 l/100 km eli tankki ei ollut täynnä lähdettäessä. Mittarikaan ei ollut täysin ylhäällä. Tankkasin kuitenkin ohjeen mukaan tankin täyteen ja ajattelin, että en laita vahinkoa kiertämään. Hyvitystä ei kuitenkaan tosiasiassa tullut: antoivat jonkin koodin, jolla saisi hyvitystä seuraavasta vuokrauksesta. Eli jos seuraava kerta tulee, opin ainakin sen että ei kannata tankata täyteen vaan arvioida se määrä, mitä itse kulutti. Kyse on pikkusummasta, mutta juuri sen vuoksi virman menettely ihmetyttää. Rehellistä toimijaa ei arvostettu. Eikä menettely ole edes laillinen.


    • 24rentsucks

      Välttäkää 24rentiä viimeiseen saakka, rahastavat tyhjästä

    • 24Rentkokemukseni

      Vuokrasin pakettiauton 24Rentistä. Muutama ystävä kertoi, että heillä oli ollut firman kanssa vähän ongelmia, mutta päätin edullisten hintojen takia kuitenkin vuokrata pakettiauton heiltä. No ei tiennyt olisiko pitänyt itkeä vai nauraa, kun pakettiautovuokrauksen jälkeen sähköpostiin tuli vaatimuksina kuvia pakettiautosta, koska "olen aiheuttanut kolhun" tjs. No lähetin kuvat ja sieltä sitten pahoiteltiin asiaa.

      ÄLKÄÄ vuokratko 24Rentistä mitään. Yrittivät jopa hyvittää halvalla "etukupongilla" minulle uutta reissua. Ei saatana. Kyllä vuokraan pakettiauton seuraavaksi jostakin muualta. Googlettakaa aina firma, ennen kuin toimitte. Googlettamalla "24Rent pakettiautovuokraus kokemuksia", löytyy aika paljon totuuksia keskustelupalstoilta, kuten täältä. Huijausfirma, jos käytette ottakaa joka ikisestä kohdasta hyvät kuvat. Jopa auton alta, tai sieltä valitetaan jostakin ihmeestä.

      • Anonyymi

        Komppaan täysin tätä!! Ihan todella paska viimeisin kokemus viikonlopulta. Laitoin palautetta ja mut estettiin. Ihan käsittämätöntä toimintaa 🤯🤯🤯 en todella suosittele, maksakaa mielummin extraa ja kunnon palvelusta. Tuolla ei toimi mikään!


    • HannaElisa
    • Muuttomies

      Vuokrasin 24Rentistä kun ei muiltakaan vkl iltaan saanut. En olisi halunnut itsepalvelua mutta keikka hoitui kun ohjeita toimintaan tuli joka tuutista. Välillä tuntui että minua kohdeltiin melkein lapsena mutta itsekin olisin ilman muistutusta unohtanut kuvata auton. Toki kuvat voi olla vaikea ottaa jos ei osaa lukea tai on kolaroinut auton ja yrittää jättää seuraavan asiakkaan viaksi.

      No kukin tavallaan. Ajele sinä vanhoilla romuilla joissa ei ole varmaan edes vakuutukset kunnossa tai anna rahasi jollekin ulkolaiselle ketjulle.

    • Pakuakka

      Vuokraapakettiautotampere.fi

      Täältä kaksi kertaa vuokrannut toisella kertaa sohvan hakuun 10€:h
      Ja päivävuokralla muuttoon 60€/pvä
      Kaikki hoitui hyvin pienellä vaivalla, suosittelen Tampereen alueella.

    • ppu9999

      Autorentti on kyl kieroo touhua kun kysyin pakettiautoa vuokralle klo 14.00-18.00 väliselle ajalle niin kerrottiin hinta 79€, lopulta löysin heidän kotisivuilta hinnan ja kysyin et mikäs hinta tuo on kun kotisivu ilmoittaa eri hinnan, niin kuulemma tuo 79e on vuorokausi hinta ja kysyin vain 4h ajan pakettiautoa vuokralle. Aika reilua peliä, vuokraan muualta autoni jos koitetaan vedättää asiakasta jo tässä kohtaa niin mitä lisämaksuja tulisi kun palauttaisi auton... En suosittele.

    • kaikkeakans

      Olen käyttänyt yhden kerran kyseisen yrityksen palvelua; ensimmäisen ja viimeisen.

    • Ernesto

      Tässä oma kokemus Vantaan Cityrent - firmasta:
      Vuokrasimme pakun, mutta auto oli täysi paska, 560tkm mittarissa, lommoinen ja ruosteen raiskaama, aivan eri kunnossa kuin nettisivun kuvissa.

      Vikaa oli mm:
      - Vilkut eivät toimineet
      - Takaoven lukko oli hajalla, näemmä joskus murtauduttu. Oli kiva jättää muuttokuorma yöksi pihaan lukitsematta.
      - Pyyhkijät huonot ja tuulilasi todella naarmuinen
      - Kuskin penkin selkänojan säätö jumissa.
      - Autoa markkinoitiin pakettiautona, mutta oli rekisteröitä kuorma-autoksi. C-kortin tarpeesta ei mainittu mitään vuokrausvaiheessa.

      Koko ajan sai jännittää, kuljettaako tämä loppuunajettu luuska muuttokuorman perille vai ei. Muutkaan pihalla lojuneet autot eivät olleet päällisin puolin sen paremmassa kunnossa.

      Lienee kannattavaa liiketoimintaa tuoda Saksasta romutuskuntoisia vehkeitä tonnilla/parilla ja vuokrata niitä satasen päivähintaan...

    • Kuismakas

      Ei kyllä kannata 24Rentin palveluja ainakaan käyttää. Semmosta paskapalvelua sai ainakin meikäläinen ja aivan perättömiä maksuja joutunut maksamaan monet tuttavat jälkeenpäin että huhhuh. En tiiä mitä suosittelisin mutta tiiän mitä firmaa kannattaa välttää!

      • 24rent_never_again

        Itse olen käyttänyt 24rentiä kaksi kertaa, mutta jälkimmäisellä kerralla asiakaspalvelu oli niin surkeaa ettei yritystä voi suositella kenellekään. Se kertoo jo jotain yrityksen asiakaspalveluhengestä, etteivät vastaa puhelimeen kun soitin sinne, vaan vaativat käyttämään "omaa portaali" -viestikanavaa jolla viestit ei mene perille (siihen ei tietenkään kommentoitu mitään kun sanoin ettei se toimi).


      • Anonyymi
        24rent_never_again kirjoitti:

        Itse olen käyttänyt 24rentiä kaksi kertaa, mutta jälkimmäisellä kerralla asiakaspalvelu oli niin surkeaa ettei yritystä voi suositella kenellekään. Se kertoo jo jotain yrityksen asiakaspalveluhengestä, etteivät vastaa puhelimeen kun soitin sinne, vaan vaativat käyttämään "omaa portaali" -viestikanavaa jolla viestit ei mene perille (siihen ei tietenkään kommentoitu mitään kun sanoin ettei se toimi).

        Kyllä se taitaa olla niin, että jos asiakaspalvelu on huonoa niin se epäkohta on siellä yläportaassa. Kiinnostaa kyllä kovasti miten paljon oikeasti on näitä, joita on rahastettu turhaa ja miksi ihmiset ei vie asioita eteenpäin? Niin kauan kun kansa on hiljaa niin pojat mellastaa.


    • Kusettajafirma

      Ajoin juuri 24rentin auton niin kuraan, kuin ikinä voi minkään auton likaan saada. Auto on pakko pesettää ennen seuraavaa asiakasta. Olen vahingoniloinen.

    • Pettymys

      Pakukympillä.fi Varokaa tätä firmaa. Auton kunto oli järkyttävä, ei meinannut lähteä ensin edes käytiin (Nissan Interstar), kolhuinen, irtonaisia osia jne. Vuokraushinta 10 € tunti, mutta myöhästyminen 90 euroa per alkava tunti, tätä ei tuoda esille autoa noudettaessa.

    • Vuokraajax

      Pari kertaa olen vuokrannut 24rentiltä. Viimeisimmällä kerralla 24rent yritti rahastaa vauriolla. Onneks oli kuvat olemassa ennen ja jälkeen. Molemmissa kuvissa näkyi sama vaurio. Ei tarvinnut sen enempää taistella. 5 euron lahjakortti hyvityksenä ja voimassaoloaika huikeat 1kk. Enpä taida kyllä enää vuokrailla tuolta mitään. Todella hämärää tuo, että asiakaspalvelu on vaan jonkun kummallisen viestintäportaalin takana eikä puhelimitse käsitellä vaurio yms. asioita kuten normaalisti olisi tapana.

      Jos nyt kuitenkin tulee akuuttia tarvetta vuokrata niin kuvatkaa auto pirun tarkasti jokaiselta puolelta, jotta vältytte korvausvaatimuksilta.

    • Anonyymi

      En suosittele kenellekkää kyseisen yrityksen autojen käyttöä.

      Takuuvuokraa ei saa takaisin, vaikka lähettävät viestejä, että rahat on palautettu.
      Mahdotonta myös saada yhteyttä, ei vastata puh., ei viesteihin, ei yhteydenottolomakkeen.

    • Anonyymi

      Ei tarvitse tankata käytön jälkeen. Eivät seuraa asiaa millään tavalla. 3 kertaa ollut vajaa tankki kun aloittanut vuokrauksen ja kaikista tehty reklamaatio. Tähän päivään asti ei ole kuulunut mitään.

    • Anonyymi

      Hei. Täysin huijausta. Firman asiakaspalvelunumerot eivät toimi, 24 rental network oy:n ilmoitettu numero ei ole käytössä, asiakaspaveluun ei kukaan vastaa. Maksoin 350 e vakuusmaksua, koska olen 20-vuotias. Palautuslomakkeessa ei ole tilaa ilmoittaa tilinumeroa palautusta varten, eikä mihinkään saa yhteyttä. Meni kuukauden ruokarahat että heilahti. Toimitusjohtajan numero on sama kuin toimimaton numero eli täyttä kusetusta.

      HUIJAUSFIRMA.

    • Anonyymi

      Turku pakulta saa alkaen 30€/h. Kätevä varauskalenteri ja maksu netissä verkkokauppa tyyliin. Auton nouto sekä palautus onnistuu avainkoodilukkojen avulla.

      https://turkupaku.fi/

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Rotislavin firma vuokraapaku.fi ja helppomuutto.fi, Boikottiin. Slava Ukraina.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe