Sport Car Center

tuo

autoja maahan, jos olen oikein ymmärtänyt, niin
mm.Italiasta.
Minkä kuntoisia ovat? Millainen palvelu/asiantuntemus ko. liikkeessä? Hinnathan näkyy heidän sivuillaan.

34

12860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kikulinen

      ei ole rahaa kumminkaan ostaa autoa.

      • minäkinkokenyu

        ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ OSTAKO AUTOA KYSEISETÄ LIIKKEESTÄ!!!!!!!!!!
        Jos autoon tulee jotain vikaa niin ei korvaa/ osallistu kustannuksiin. Sanovat vain että, kuluva osa!!! osaako joku kertoa mikä auton osa EI kulu?


      • entinenkusetettu

        täällä sama! kävin koe ajamassa auton kyseisessä liikkeessä. ajon aikana syttyi laturin merkkivalo... sanoin että, voidaan tehdä kaupat jos he korjaavat vian. kävi heille sillä hetkellä. Kun korjaamosta lähetettiin heille lasku ei enää käynytkään vaan sanoivat että, kuluva osa niin kuin edellä mainittu jo kirjoittikin.

        Aikoinaan kävin Turusta ostamassa auton turun autotalolta jolloin kävi samanlainen temppu että, laturi hajosi koe ajon aikana... HE kustansivat korjauksen sekä, myöhemminkin ilmenneitä vikoja.

        PS. Kun menette ostamaan autoa liikkeestä ostakaa kunnon liikkeestä, eikä tuollaisesta huijareiden pyörittämästä kuten SCC


    • auto on aina

      epäilyttävä. Jo aivan periaatteellisistä syistä.

      • varsinkin

        saksalaiset autot niitä ei kannattaisi tuoda tänne ollenkaan


      • Vähän faktaa

        sen parempia tai huonompia kuin Saksassakaan. Asun Italiassa joten tiedän mistä puhun. Täältä löytää varmasti huonoja autoja, miinoja ja pommeja. Ja mistä maasta ei löytyisi?


      • yksilöitä
        Vähän faktaa kirjoitti:

        sen parempia tai huonompia kuin Saksassakaan. Asun Italiassa joten tiedän mistä puhun. Täältä löytää varmasti huonoja autoja, miinoja ja pommeja. Ja mistä maasta ei löytyisi?

        mutta Italiassa vallitsee jo senverran etelämaalainen asenne että varoisin vähän. Myyjillä tuskin kovinkaan huono omatunto myydä mitä vaan ulkomaiselle ostajalle, varsinkin tollolle suomalaiselle. Moraalikäsitys lienee vähän toisenlainen kuin esim. saksalaisella kunnollisella autokauppiaalla.Jobbarit ovat sitten erikseen joka maassa.


      • jos katsoo

        peräseinäjoelta käsin !


    • kaukaa

      Huonoja , erittäin huonoja kokemuksia k.o. putiikin toiminnasta . Kierrä kaukaa on hyvä neuvo . Hae auto itse ulkomailta (Saksa) liikkeestä... Kuluttajansuoja on parempi siellä , ja varsinkin merkkiliikkeet jopa vastaavat mukisematta myymistään vaihtoautoista . SCC ei sitä tee .

    • Audi A 4 T

      Olen ollut puoli vuotta tyytyväinen asiakas. Italiasta vähän ajettu, hyvin varusteltu Audi alla. SCC:llä normaalit takuut.
      Älä usko kaikkia persaukisia Toyota-poikia.

      • Varoitus SCC

        Ostin yritysautoksi Espoon Sport Car Centeristä Audi Q7 (Italiasta), vm 2011, 3 l diesel, automaatti. Autolla oli tuolloin mittarissa 8 tkm. Alle 6 kk kaupasta autolla oli ajettu n. 30 tkm ja eräänä päivänä tuo ei enää startannutkaan. Se hinattiin Audi airportiin, jossa todettiin moottorivika. Autoon piti vaihtaa uusi moottori ja arvioitu lasku oli yli 20 000 e. Sport Car Center Espoo oli sitä mieltä, että kyseessä on "käyttövirhe" eivätkä omasta mielestään ole millään tavoin korvausvelvollisia. Lopulta Audi AirPort / valmistaja / maahantuoja jne hoitivat kulut, mutta auton myynyt SCC ei ottanut mitään vastuuta. Minulla olin onneksi yritykselle oikeusturvavakuutus ja luulen, että minun tapauksessani asianajaja arsenaali vaikutti suotuisasti asian selviämiseen. En enää koskaan osta sieltä autoa ja suosittelen muitakin kiertämään kyseisen autokaupan kaukaa. Jälkeenpäin olen kuullut etten ole ainoa, joka on ostanut sieltä Audin, joka on hajonnut 30 tkm kohdalla. Tapasin sattumalta henkilön joka oli itse joutunut maksamaan Audinsa uuden moottorin, joten jotain häikkää kyseisissä SCC autoissa on.


      • Herätys pahvi
        Varoitus SCC kirjoitti:

        Ostin yritysautoksi Espoon Sport Car Centeristä Audi Q7 (Italiasta), vm 2011, 3 l diesel, automaatti. Autolla oli tuolloin mittarissa 8 tkm. Alle 6 kk kaupasta autolla oli ajettu n. 30 tkm ja eräänä päivänä tuo ei enää startannutkaan. Se hinattiin Audi airportiin, jossa todettiin moottorivika. Autoon piti vaihtaa uusi moottori ja arvioitu lasku oli yli 20 000 e. Sport Car Center Espoo oli sitä mieltä, että kyseessä on "käyttövirhe" eivätkä omasta mielestään ole millään tavoin korvausvelvollisia. Lopulta Audi AirPort / valmistaja / maahantuoja jne hoitivat kulut, mutta auton myynyt SCC ei ottanut mitään vastuuta. Minulla olin onneksi yritykselle oikeusturvavakuutus ja luulen, että minun tapauksessani asianajaja arsenaali vaikutti suotuisasti asian selviämiseen. En enää koskaan osta sieltä autoa ja suosittelen muitakin kiertämään kyseisen autokaupan kaukaa. Jälkeenpäin olen kuullut etten ole ainoa, joka on ostanut sieltä Audin, joka on hajonnut 30 tkm kohdalla. Tapasin sattumalta henkilön joka oli itse joutunut maksamaan Audinsa uuden moottorin, joten jotain häikkää kyseisissä SCC autoissa on.

        Jos Herra Yrittäjä ei vielä tiedä, kuluttajansuoja ei päde yritysten välisessä kaupassa. Eli miksi SCC olisi vastuuta ottanutkaan...

        Eiköhän 2011 30t km ajetussa Audissa ole vielä valmistajan takuukin voimassa, eli joko olet ollut ns. maitopoikana tilanteen uhrin asemassa etkä ole uskaltanut ottaa asioita puheeksi, tai sitten koko autoa ei kinä ollutkaan ja tarinasi on keksitty.


      • Anonyymi
        Varoitus SCC kirjoitti:

        Ostin yritysautoksi Espoon Sport Car Centeristä Audi Q7 (Italiasta), vm 2011, 3 l diesel, automaatti. Autolla oli tuolloin mittarissa 8 tkm. Alle 6 kk kaupasta autolla oli ajettu n. 30 tkm ja eräänä päivänä tuo ei enää startannutkaan. Se hinattiin Audi airportiin, jossa todettiin moottorivika. Autoon piti vaihtaa uusi moottori ja arvioitu lasku oli yli 20 000 e. Sport Car Center Espoo oli sitä mieltä, että kyseessä on "käyttövirhe" eivätkä omasta mielestään ole millään tavoin korvausvelvollisia. Lopulta Audi AirPort / valmistaja / maahantuoja jne hoitivat kulut, mutta auton myynyt SCC ei ottanut mitään vastuuta. Minulla olin onneksi yritykselle oikeusturvavakuutus ja luulen, että minun tapauksessani asianajaja arsenaali vaikutti suotuisasti asian selviämiseen. En enää koskaan osta sieltä autoa ja suosittelen muitakin kiertämään kyseisen autokaupan kaukaa. Jälkeenpäin olen kuullut etten ole ainoa, joka on ostanut sieltä Audin, joka on hajonnut 30 tkm kohdalla. Tapasin sattumalta henkilön joka oli itse joutunut maksamaan Audinsa uuden moottorin, joten jotain häikkää kyseisissä SCC autoissa on.

        Ai se on heidän vika, että Audit eivät kestä😂


    • seisseitä jossain

      ainakin ne jeepit ja crosfiret (joita myydään uutena)

      • suhteellistahan se..

        Kauan ja kauan, vähän suhteellista.

        Esimerkiksi uusi Grand Cherokee tai Crossfire ovat sen verran uusia malleja, etteivät ne nyt niin kovin kauaa ole ehtineet vielä missään seistä.

        Ja mitäs sitten, vaikka olisivat vuoden seisseetkin. Hinta kun on parikymmentä tonnia Aroa halvempi. Aikoinaan eteenpäin myydessä auton ensirekisteröintipäivä ratkaisee.

        Ja jos arveluttaa, niin valmistenron perusteella voi selvittää valmistuspäivän.


    • Wauzzz

      minulla Catamountin Italiasta 2003 tuoma rinkelikeula ja auto on ihan OK. kilometrit/tekniikka/kori kaikki kunnossa (testattu merkkiliikkeen testereillä Suomessa).
      Italiassa tuskin tahkotaan niin paljon ja lujaa kuin saksassa vastaavilla autoilla...
      Minä ainakin olen tyytyväinen !
      ; )

      • Herttoniemen

        Sports Car Centerissä on niin vee-mäinen myyjä, että pelkästään sen takia kierrän nykyään kaukaa koko putiikin.
        Monesti tuppaa noissa Italian autoissa olevan nahkapulkat, mutta puuttuu penkinlämmittimet. On tietty pikkuseikka, mutta silti tOODELLa kylmä Suomen oloissa. Asentavat toki jälkikäteen, mutta tuskin enää sen jälkeen hinnasta neuvottelevat.


      • Wauzzz
        Herttoniemen kirjoitti:

        Sports Car Centerissä on niin vee-mäinen myyjä, että pelkästään sen takia kierrän nykyään kaukaa koko putiikin.
        Monesti tuppaa noissa Italian autoissa olevan nahkapulkat, mutta puuttuu penkinlämmittimet. On tietty pikkuseikka, mutta silti tOODELLa kylmä Suomen oloissa. Asentavat toki jälkikäteen, mutta tuskin enää sen jälkeen hinnasta neuvottelevat.

        Nahkajakkarat toki on, mutta kun on sisätilanlämmitin käytössä niin kas' penkit ovatkin
        miellyttävän oloiset vaikka pakkasta ollut -27 °C
        (on muuten helppohoitoiset penkit varsinkin jos sattuu olemaan jälkikasvua kyydissä...)
        ; )


      • Anonyymi
        Herttoniemen kirjoitti:

        Sports Car Centerissä on niin vee-mäinen myyjä, että pelkästään sen takia kierrän nykyään kaukaa koko putiikin.
        Monesti tuppaa noissa Italian autoissa olevan nahkapulkat, mutta puuttuu penkinlämmittimet. On tietty pikkuseikka, mutta silti tOODELLa kylmä Suomen oloissa. Asentavat toki jälkikäteen, mutta tuskin enää sen jälkeen hinnasta neuvottelevat.

        paskin autoliike josa olen koskaan käynnyt, itseään täynnä olevia pullamussukoita jotka puhuu ihan mitä satuu mutta ei siitä mistä ostaja olisi kiinnostunut, heti kun joku vanha pireru kurvaa mesen oven eteen pullamussukat hyvä ettei kumarra ja nuole persettä et pappa ostaisi auton jossa voisi haaveilla menneestä nuoruudesta.


    • jmk4

      Itse kävin hakemassa Stuttgartista auton pidin sitä turvallisimpana paikkana kun on Mercedes tehdas ja Porschen tehdas ja väki siellä ei voi ajella yli 3 vuotta vanhemmalla Porschella ettei naapuri loukkaisi että millä museo ajoneuvolla ajelet. Italiasta en hankkisi auto jos on kovin vuoristoita alueella, muistelen kun joskus ajelin vuoristossa ja Auton sisäilma täyttyy ylikuumentuneiden jarrujen tuoksusta ja mietin että uskaltako jatkaa matka ennekuin auto syttyy palamaan.

    • Aq4

      Audi Q7 3.0 TDI. Ei voi olla tuojan tai liikken vika, jos hajoaa. Vika on haettava tehtaalta. Kyseisellä myllyllä ajaa huoletta väh. 500000 km siis vähintään. Edellyttäen, että huollattaa auton. Varmaankin kun toit kyseisen auton, käytit sitä Audi huollossa ja käskit tarkastamaan kaiken oleellisen. Sieltäkin vois syyllistä hakea, jos eivät huomanneet mitään erikoista. Toisaalta en ole kuullut, että kyseiseen merkkiin ja vuosimalliin olisi suomessa tehty yhtään moottorin vaihtoa.
      Ihan näin alalla työskentelevänä, jotta oisko kirjoituksesi puuta heinää, tiedä häntä.

      • asiakaspalvelua

        Joku vastuu se nyt myyjälläkin on, toimia välikätenä ja huutaa autotehtaalle jos ei muuta.

        Itsellä oli käytetty mercedes, hintaa uutena yli 100.000e, ja Veho ei silloin aikoinaan tehnyt yhtään mitään koska auto oli tuotu saksasta. Itse sain saksaan mercedekeselle soitella ja homma hoitui.

        Sen jälkeen olen todennut kaikille että mercedeksellä EI ole suomessa edustustoa. On vaan joku Veho joka edustaa vain itseään.

        Tästä on aikaa jo yli 10 vuotta ja sen jälkeen kaikki mercedekset on ostettu Suoraan mercedekseltä saksasta. Veholta en osta ikinä mitään - en edes periaattesta.

        Pitäkööt tunkkinsa...

        Muualla maailmassa tota kutsutaan palveluksi ja asiakkaan pitämiseksi, silti jo 4s mercedes menossa tuon jälkeen mutta yhtäkään ei tule vehon kautta.


    • mermersumiljoona

      Kiitos vinkeistä. Pitää sitten kiertää tuokin putka kaukaa... Harmi että suomessa on näitä markosipilöitä (Camaro case), SCC:itä yms. liikkeitä jotka yrittävät härskisti luistaa virhevastuista. Veholta saa sentään kunnon palvelua ja takuut pelaa, mutta valikoima ei ole kovin hyvä jos erikoisempia autoja mielii hankkia ja täsmätilaustuontia eivät kuulemma tarjoa.

    • ccs no thanks

      scc;n pitkä vaalee hra otti tiedot ylös hertsikassa ja lupas soittaa siitä
      onkuluut kolme vuotta....
      osassa mb autoissa ei ollutkaan tehdas takuu voimassa , seisseet yli 2 vuotta

      itse ostin takuu vaihdokin frankesta sain 2 v takuun
      itse piti kuitti laitta stuttgarttiin homma pelas loistawasti

    • Fjddd

      Maahantuontia harjoittavat yritykset eivät enää juuri osta autoja Saksasta. Voiton maksimoimiseksi autot haetaan Italiasta, Tsekistä ja Balttiasta. Italialaisille autoille ei muuten saa rahoitustakaan monissa maissa koska riski ajoneuvonrekisterihistorian paikkansapitävyydestä on liian kova. Näitä sitten on erikoisautoliikkeet pullollaan. Sieltä ostetaan mistä halvimmalla saadaan...

      • Tällaista se

        auton maahantuonti Suomessa on. Vain halpa hinta ratkaisee. Kyllä ihmiset osaavat olla tyhmiä.


    • Elämän kevät

      Ostakaa auto Evalux nimiseltä luxenburissa olevalta yhtiöltä. Lähettäkää rahat sinne ja ihmetelkää. Voi elämän kevät, että jotkut on tyhmiä ja vielä nettiautossa mainostavat itseään.

    • Tyytyväinen asiakas

      Ostin Bemarin BCC:ltä ja tulen ostamaan seuraavankin autoni kyseisestä liikkeestä. Samalla viikolla kun kauppa oli tehty, kävin BMW huollossa ja siellä analyysi oli seuraavan lainen. Hehkujen ohjausyksikkö herjasi vikatilaa, useampi hehku rikki ja Turbossa huomattava päittäisvälys. Sport Car Center korvasi osat ja työt alkuperäis osin ilman minkäänlaista riita tilannetta. Sen verran laitoin itse kortta kekoon että, otin tarjoukset kolmesta paikasta jolloin säästöä syntyi halvimman ja kalliiman erotuksella noin 600.00€. Auto oli tullut italiasta, eikä minkään laista lommoa tai naarmuja, ja jos on maalattu se on tehty hyvin. Myyjistä vielä sen verran. "Kaikki myyjät ei myi kaikille" jos esim. Automyyjä miellyttäisi kaikkia ovesta astuvia asiakkaita ja vielä myisi kaikille olisi hän yli-ihminen. Minä sain myyjältä R.L asiaan kuuluvaa hyvää palvelua.

    • Hyvä oli

      Minäkin ostin kyseisestä liikkeestä (SCC) auton. Auton mittarillukema oli arvotus... Autossa alkoi ensin vaihdelaatikko nykimään johon liikkeen Teemu Säll ilmoitti, että laatikko on oppiva aja 1000km rauhallista ajoa. Minä ajoi. Hiukkassuodatin tukkeentui. Auton vein autokorjaamolle (Evacar) josta sen kahdesti hain samassa kunnossa takaisin, komannella kerralla se sinne jäi, ny ollut siellä toista kuukautta putkeen ja Teemu päätti ettei he enää maksakkan korjausta, koska kiirehdin asiaa. Autokorjaamolta ilmoitettii, ettei he oli viikoihin autolle mitään tehneet.
      Nyt on riita kuluttajariitalautakunnassa asti, kun ilmaisin tyytymättömyyteni niin vaati Teemu Snäll myös sijaisautoa takaisin! Ei muuta kun palauttelemaa.

      Pysykää kaukana kyseisestä liikkeestä!

    • e 220 australai meno

      en uskaltanut ostaa mersua ku epäilytti kilsat
      ja olin sitten ostamssa yksitysieltä
      e mallia viimesyksynä joka oli tuotu heidän kauttaa
      kilsoja 67 000km epäilytti nekin kun auto tuntui jotenkin löysältä
      vastaavaan verraatuna minkä otin istten kokkolasta veilä halvemmallakin

    • Häymmm

      Olen myös saanut hyvää palvelua SCCstä, ostaessani autoa. Kahvit tarjottiin sekä kaikki tieto ja taito, myöskin asiakaspalvelu oli kunnossa. Osti auton ja olin erittäin tyytyväinen kaikin puolin. Nyt kun autooni on ilmenny vika joka koskee termostaattia, niin eipä olekkaan enää myyjä yhtään palvelualttiina. Vika saatiin korjattua, mutta ilmeni "uusia" laskuja tyhjästä johon olin jo saanut korjaamolta vastauksen ettei he niitä velota.
      Ovat siis ottaneet opiksi, että ainakin uutta asiakasta tulee palvella asianmukaisesti, kun nimi on paperissa niin aivan sama sen jälkeen!!!

    • Älä

      Kyseinen yritys on aikoinaan perustettu kuuluisan TEEHOON huumerahoilla... Katsokaa nyt hyvät ihmiset missä asioitte.

    • Anonyymi

      Elkää missään tapauksessa ostako autoa kysisestä liikkeestä.Itse ostin liikkeestä kalliin ferrarin joka osoittautu todella pahasti kolaroiduksi(korjauskustannukset 200000€ ja mittarilukema väärenetty tai vaihdettu mittaristo.Kaupanpurku täysin mahdotonta heidän kanssaan.He väittävät korjauskustannusten tulevan raekuurovauriosta,elikkä täysin huijjausta koko kauppa.

    • En halua mitenkään halua puuttua asiaan kuin vain siten,
      että olen henkilökohtaisesti nähnyt, minkälaisilta autot voivat
      näyttää, kun ne ovat jääneet jäisen raekuuron alle.
      Rakeet ovat nimittäin lumipallonkokoisia jääpalloja ja siitä autojen
      katot ja konepellit saavat kyllä osansa.
      Sellaista autoa ei korjaamattomana saa pitää kaupan.
      On paikallisesti eri asia, mikäli kaupungin kaikki autot ovat kuuron
      jälkeen samanlaisia, mutta muualla asiaa ei ymmärretä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5580
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1672
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1656
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1102
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      819
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe