Voitin lotossa

Onnekas

Jeah voitin lotossa 1304300 euroa. Nyt tämä poika lähtee piiitkälle ulkomaanmatkalle varmaan Australiaan päin. Raha ei ole ongelma.

20

8882

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Napoleonikin

      Ja minä olen napoleoni. Ei oikein uskottavaa.

      Laitappa kuva tositteestasi ja todistuksesta verottajalle,jos veikkauksen peliä pelasit.

      • tule...

        Ei tule, tyyppi on pelle, ja näitähän täällä riittää!


      • oikeavoittaja

        Voiko kateellisuuttasi enempää havaita viestistäsi napoleonin spede? Mikä helvetin ote verottajalle, tuo asia nimeomaan, ootko sä aivan kehällä pelle? Siinä ole verottajalla minkäänlaista kinnasta ojossa kun Lottovoitto tulee puhtaana käteen idiootti. Jos voitat lotossa 3milj euroa, se on 3 milj euroa mitä sinä saat, joten ole nyt helvetti hiljaa kateellinen perseaukinen apina.


    • 1,50 euroa

      Euro ja viiskymmentä senttiä tuli Kenosta.Tosi on.

      • potkaisi

        Pistän paremmaksi, voitin luontoarvalla 2€! Jeah, tämä poika lähtee nyt kotimatkalle.


      • jaskim
        potkaisi kirjoitti:

        Pistän paremmaksi, voitin luontoarvalla 2€! Jeah, tämä poika lähtee nyt kotimatkalle.

        Voitin Viking Lotto porukasta 1,15.
        Tämä jätkä lähtee ostaan nyt yhren oluen.


      • Onnekas
        jaskim kirjoitti:

        Voitin Viking Lotto porukasta 1,15.
        Tämä jätkä lähtee ostaan nyt yhren oluen.

        No Emmä mitää lotossa voittanu kunhan huijasin koko Suomen kansaa.


    • randöm

      Voi ei, oon 3 vuotta myöhässä tästä jätti-trollista -.-

      • tyyppi12

        mä oon 6 vuotta myöhässä -.-


    • Mä voitin 5 egee viime viikol ja pari viikko sitten 7 egee, who is the king? -maikkii!! :D

    • Köyhiä kusetetaan!!

      Nämä "voitot" ovat kaikki Veikkauksen omia mainoskikkoja. " Vantaalla jätetty 2 euron kuponki toi 2.3 miljoonaa, Pihtiputaan Essolla porukka voitti 100,000 euroa kenossa plaa plaa. Kusetusta kaikki!!! Antaa kuvan että joku todella voisi voittaa Veikkauksesta! Paskapuhetta.
      Montako voittajaa sinä tunnet henkilökohtaisesti?? Aivan, en minäkään.
      Ahneus on tolkutonta, suomalainen voittaa aina!!!
      Siirtykää ulkolaisiin peliyhtiöihin, muu on rahojen poisheittämistä!!

    • hELDIGmANN

      Mina tunnen 3 voittajaa (lotto) yhden saksassa-1milj. ja d-markka- aikaan ja kaksi norjassa, 2,2milj.Nok ja 6 milj.Nok

      Lisaksi Oslossa suurimman kertoimen raviradalla (ennatyskerroin) kaveri hyva kaveri.Kylla ihmiset voittavat!

    • hurlumhei

      jos olet palannut kotimaahan tai muuten tavoitat viestin, tai joku muu samassa tilanteessa olevan. niin viitsittekö kertoa, miltä loton päämajassa näyttää, kuvahaku ei esitä. Niin ja miten voiton lunaatus tapahtuu. Käyttäisin ideaa kirjassa,mutten viitsi koko suomen halki matkustaa yhtä konttoria katsomaan

      • &"#¤ idiootti

        No sä oot kyl kans yks oikein hurlumhei-kaveri.. Opettele käyttämään tiedonhakua jostain muualta kuin suomi24-sivuilta.


    • voitin lotossa

      voitin lotossa monta miljoonaa,
      nyt ei naapuritkaan oo enää tuntevinaan,
      mut ei se mitn, kamaan kamaan, mut ei se mitn,
      jos naamat vihertää, koitan ymmärtää,
      siis ei se mitn.

      uutta mersua mun täytyy odottaa,
      kun ne kärpännahalla sen mulle asentaa,
      mut ei se mitn, kamaan kamaan, mut ei se mitn,
      sen aikaa kelvannee muijan bmw,
      siis ei se mitn.

      mun laittaa täytys hieman huvilaa,
      ja kaiken päälle kiertää myöskin maailmaa,
      mut ei se mint, kamaan kamaan, mut ei se mitn,
      mä lennän espanjaan, jää muija muuramaan,
      siis ei se mitn

      joo ei jaksa loppuja säkeistöjä... turon parhaita kuitenki...:)

    • kljkljklkjljkl

      heh..:) tosivoittajat ei kehuskele voittojaa vaan ovat hiljaa niistä..
      tietää huonoa onnea..!

    • käptrew

      Lottovoitot ovat verottomia , ei niitä tarvitse ilmoittaa verotukseen. Mutta jos niillä ostaa verollisia hyödykkeitä pitää ne ilmoittaa verotukseen.

      • Älykäs

        Itse asiassa se vero on jo laitettu valmiiksi hintohin, kun jotakin kaupasta ostat,

        Oli se sitten makkaraa tai Mersua.


    • jaaha1

      naapuri voitti markka aikaa muistaaksee 500000mk osti uue maasturin makso lainan pois ja ryyppäsi loput

    • Eräs lukija vm. 1980

      Jos voittaisin lotossa miljoonaluokan rahat, voisin anonyymisti johonkin kirjoitella että mihin nämä kannattaisi sijoittaa ... tosin ystäväpiirissä on yrittäjiä ja tradenomeja ja ekonomeja ... joten ehkä nuo kyseiset herratkin auttaisivat. Heille en tosin kertoisi miljoonista, vaan sanoisin saaneeni perintöä satoja tuhansia.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5730
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      215
      1804
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1732
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1192
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      263
      910
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe