Jousimies/Neitsyt

kysymys--

Kovasti kysellään miten sopivat yhteen, yleensä ovat vain neitsyet itse vastailleet....eli mitä mieltä tästä jouskarit, jotka ovat seurustelleet/seurustelevat neitsyen kanssa?

26

19101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jousimiesN

      Olin 14v neitsyt-miehen kanssa.Poistin elämästäni jatkuvaan pettämiseen ja valehteluun kyllästyneenä!!

      • Sagittarion

        Kolme neitsyttä on kokeiltu.. Enää ei koskaan. Ikinä! Jos vielä yksikin neitsyt osuu kohdalle - käsken sen painua takaisin sinne helvettiin, josta tulikin. Koska sieltä niitä tulee.
        Äärimmäisen hankala keskustelukumppani pattitilanteessa, varsinkin kun hän kokee olevansa loukattu.
        Suurempaa marttyyrimerkkiä saa tähtimerkeistä etsiä. Neitsyelle kun menet sanomaan, että kuule kulta kun tämä meidän juttu ei nyt oikein toimi, niin sille voisi samantien antaa kasan dynamiittia, teippiä ja kytkimen. Ja sitten vaan katselemaan sitä uhoa, että ihan kohta hän sitten varmasti räjäyttää itsensä. Sitä showta riittää niin pitkään kun jaksaa vaan katsella.
        Lisäksi neitsyeen luottaminen ei ole suotavaa. Neiti esittää puhdasta valkeaa pyhimystä uskoen itsekin omiin valheisiinsa, mutta ei voi mitään sille, että itsetunto on loputtoman riippuvainen miesten huomiosta. Ja sitähän haetaan.

        Huhhuh.. Toivon onnea kaikille jouskareille, jotka kokeilevat.
        Ja tämä mielipidehän on vain yhden jousimiehen, en tarkoita yleistää liikaa. Loppupeleissä toki ihmiset aina ihmisinä. ;)


      • jouskari 56

        Aivan, ihan sama meillä, pelkkää pettämistä ja valhetta. Neitsyet kyllä osaa pettää


      • pölpötipöö
        Sagittarion kirjoitti:

        Kolme neitsyttä on kokeiltu.. Enää ei koskaan. Ikinä! Jos vielä yksikin neitsyt osuu kohdalle - käsken sen painua takaisin sinne helvettiin, josta tulikin. Koska sieltä niitä tulee.
        Äärimmäisen hankala keskustelukumppani pattitilanteessa, varsinkin kun hän kokee olevansa loukattu.
        Suurempaa marttyyrimerkkiä saa tähtimerkeistä etsiä. Neitsyelle kun menet sanomaan, että kuule kulta kun tämä meidän juttu ei nyt oikein toimi, niin sille voisi samantien antaa kasan dynamiittia, teippiä ja kytkimen. Ja sitten vaan katselemaan sitä uhoa, että ihan kohta hän sitten varmasti räjäyttää itsensä. Sitä showta riittää niin pitkään kun jaksaa vaan katsella.
        Lisäksi neitsyeen luottaminen ei ole suotavaa. Neiti esittää puhdasta valkeaa pyhimystä uskoen itsekin omiin valheisiinsa, mutta ei voi mitään sille, että itsetunto on loputtoman riippuvainen miesten huomiosta. Ja sitähän haetaan.

        Huhhuh.. Toivon onnea kaikille jouskareille, jotka kokeilevat.
        Ja tämä mielipidehän on vain yhden jousimiehen, en tarkoita yleistää liikaa. Loppupeleissä toki ihmiset aina ihmisinä. ;)

        "Lisäksi neitsyeen luottaminen ei ole suotavaa. Neiti esittää puhdasta valkeaa pyhimystä uskoen itsekin omiin valheisiinsa, mutta ei voi mitään sille, että itsetunto on loputtoman riippuvainen miesten huomiosta. Ja sitähän haetaan."
        Minun sisko ja entinen työkaveri on just tollasia! Ihanaa että joku muukin on huomannu!!! =D Tuntuu tosiaan että useammat pitää neitsyttä suurinpiirtein taivaan lahjana..
        Siskolle vain ei riittäny ne muut miehet vaan ne piti olla myös meidän muitten sisarusten miehiä =( Palakoot he...tin tulessa tollanen akka. Onneks jotkut miehet on vahvoja!
        Mutta neitsyt miehet on sitten asia erikseen.


      • Anonyymi
        Sagittarion kirjoitti:

        Kolme neitsyttä on kokeiltu.. Enää ei koskaan. Ikinä! Jos vielä yksikin neitsyt osuu kohdalle - käsken sen painua takaisin sinne helvettiin, josta tulikin. Koska sieltä niitä tulee.
        Äärimmäisen hankala keskustelukumppani pattitilanteessa, varsinkin kun hän kokee olevansa loukattu.
        Suurempaa marttyyrimerkkiä saa tähtimerkeistä etsiä. Neitsyelle kun menet sanomaan, että kuule kulta kun tämä meidän juttu ei nyt oikein toimi, niin sille voisi samantien antaa kasan dynamiittia, teippiä ja kytkimen. Ja sitten vaan katselemaan sitä uhoa, että ihan kohta hän sitten varmasti räjäyttää itsensä. Sitä showta riittää niin pitkään kun jaksaa vaan katsella.
        Lisäksi neitsyeen luottaminen ei ole suotavaa. Neiti esittää puhdasta valkeaa pyhimystä uskoen itsekin omiin valheisiinsa, mutta ei voi mitään sille, että itsetunto on loputtoman riippuvainen miesten huomiosta. Ja sitähän haetaan.

        Huhhuh.. Toivon onnea kaikille jouskareille, jotka kokeilevat.
        Ja tämä mielipidehän on vain yhden jousimiehen, en tarkoita yleistää liikaa. Loppupeleissä toki ihmiset aina ihmisinä. ;)

        mä oon neitsyt, enkä yhtään tommonen 😱😱
        tosin yx mun entinen kaveriki on neitsyt ja se on täysin tuommoinen 🙈🙊🤦‍♀️


    • jousimies

      jousimies-neitsyt:näiden kahden laadultaan muuttuvan
      merkin suhde on pakostakin ailahtelevainen.Kun neitsyt pykii toimimaan hillitysti ja järkevästi, jousimiehellä on taipumus singahdella paikasta toiseen aina kulloinkin vallalla olevan mielialansa mukaan.Vaikka molemmat ovat luonteeltaan älyllisiä,heidän suhtautumisensa elämään on niin erinlainen,että sovussa käytävä keskustelu voi osottautua mahdottomaksi.Jousimies on ikuinen vapautta rakastaja vaeltaja,jonka romanssit eivät yleensä kestä kauan,ja neitsyen rauhallinen,kaavamainen elämänrytmi tuntuu hänestä aivan liian rajoittavalta.:)

      • kerron

        Tämä jousimiestä rajoittava neitsyen 'kaavamainen elämäntapa' saattaa olla vain jousimiehen oman rajoittuneisuuden tuotosta; jousimieheltä vie vähän aikaa, ennen kuin hän tajuaa, että neitsyt kaipaa yksinäisyyttä ja irtiottoa siipastaan siinä missä jousimies kaipaa omille teilleen. Jousimies edellyttää, että hänen neitsyt-rouvansa odottelee kiltisti kotona, kun hän huitelee maailman turuilla. Neitsyt-rouva ei välttämättä odota muuta, kuin että siippa tulisi kohta kotiin, jotta hän itse pääsisi omien luovien harrastustensa pariin. Neitsyt-rouva yleensä kuitenkin odottelee rauhassa siippansa paluuta, koska kokemuksesta hän tietää, että jos hän ei ole kotona maailmanvalloittajan sinne saapuessa, tämä jälkimmäinen saattaa saada jousimiesmäisen raivokohtauksen, joka muistuttaa lähinnä Antiikin Kreikan traagisia näytelmiä...

        Eli, sanomani oli: jousimies usein rajoittaa neitsyen elämää...


    • minä

      kumpikin rakastaa vapautta.

      • Jouskarin

        Yhteen...
        ainakaan,kun vertailee astrologisesti.
        Neitsyelle käy härkä,rapu ja kauris.Viiden tähden juttuja siis...

        Jouskari on tulenmerkki ja hälle käy tulenmerkit ja ehkä ilman merkit myös...
        Mutta ei maanmerkit ollenkaan..
        Mutta aina kannattaa rakastaa!!!
        Se nyt kestää aikansa ja sitten ollaan yksin jonkin aikaa.
        MUt rakastiminenhan on ihanaa.
        Aina uudestaan,uudestaan,uudestaan :)


      • Astrooli
        Jouskarin kirjoitti:

        Yhteen...
        ainakaan,kun vertailee astrologisesti.
        Neitsyelle käy härkä,rapu ja kauris.Viiden tähden juttuja siis...

        Jouskari on tulenmerkki ja hälle käy tulenmerkit ja ehkä ilman merkit myös...
        Mutta ei maanmerkit ollenkaan..
        Mutta aina kannattaa rakastaa!!!
        Se nyt kestää aikansa ja sitten ollaan yksin jonkin aikaa.
        MUt rakastiminenhan on ihanaa.
        Aina uudestaan,uudestaan,uudestaan :)

        Neitsyille (kuten muillekin merkeille) tarjotaan aina se 'sopivin' vaihtoehto; eli tässä tapauksessa turvallisesti muut maanmerkit, kauris ja härkä, ja kiltti koti-ihminen, rapu. Tällainen turvallisuushakuisuus elämässä on usein loukku. Kehotan katsomaan peiliin ja kysymään itseltä rehellisesti, mitä haluaa. Itse otin neitsyenä riskin ja otin jousimiehen, kun oli sellainen tarjolla. Älkää liikaa luottako horoskoopien yhteensopivuuskriteereihin; ne ovat vähän kuin psykiatrin lausunnot. Käyttäkää järkeänne ja intuitioanne.


      • Neitsyt--
        Astrooli kirjoitti:

        Neitsyille (kuten muillekin merkeille) tarjotaan aina se 'sopivin' vaihtoehto; eli tässä tapauksessa turvallisesti muut maanmerkit, kauris ja härkä, ja kiltti koti-ihminen, rapu. Tällainen turvallisuushakuisuus elämässä on usein loukku. Kehotan katsomaan peiliin ja kysymään itseltä rehellisesti, mitä haluaa. Itse otin neitsyenä riskin ja otin jousimiehen, kun oli sellainen tarjolla. Älkää liikaa luottako horoskoopien yhteensopivuuskriteereihin; ne ovat vähän kuin psykiatrin lausunnot. Käyttäkää järkeänne ja intuitioanne.

        kuis on mennyt?
        Vai että oikein tarjolla..


      • mut myös hyvinpäin
        Neitsyt-- kirjoitti:

        kuis on mennyt?
        Vai että oikein tarjolla..

        Ainahan meille neitsytnaisille on tarjolla iso liuta miehiä...:)


    • sineraalia

      oltiin yli 6 vuotta tasaista oli elämän meno pientenlasten kanssa yksin jääneelle jouskalle pelastus, mutta ehkä vie paljon ystäviä pois, ja elämä on tasapaksua..ruuditonta mutta siedettävän hyvää...

    • Jousimies(jousinainen;))

      Musta Jousimies ja neitsyt sopivat yheteen, mutta neityt kyllästyy, jos mitään ei tapahdu. Uskokaa vain. Jousimies tahtoo vieä pelastaa suhteeen ja rukoilee jumalaa..:D kokemusta on, ja oon nyt yhdessä neitsyen kanssa.

    • ääkkss!!

      Voiko joku kataoa jostakin, että minkä merkkiset miehet sopis jouskari naiselle? Itse olen kokeillut jo neitsyttä, mutta ei toiminut hyvin..:S

      • a

        elikkäs! jousimiesnaiselle sopii leijona ja oinas-miehet kaikista parhaiten.
        jousimiesnaisesta oinasmieheen -> "olet koukussa oinasmiehen lupaamiin seikkailuihin. Luvassa on moottoripyöräretkiä ja lemmenhetkiä silmät sidottuina."
        jousimiesnaisesta leijonamieheen -> "leijonamies on yhtä seurallinen kuin sinä,ja olet heikkona hänen herkkään puoleensa. Teillä voi olla loistava tulevaisuus."

        MUTTA, olen itse jouskarityttö ja olen seurustellut päälle 2 vuotta NEITSYTmiehen kanssa, ja voin rehellisesti ja hyvällä itsetunnolla sanoa, että rehellisempää,anteliaampaa,luotettavampaa ja rakastavaisempaa miestä saa kyllä hakea! en ole elämässäni törmännyt yhteenkään näin luotettavaan mieheen, vannon. Neitsytmies ei todellakaan katsele muita naisia,saati sitten petä. on siis TODELLA luotettava,niin kuin jo mainitsin. Saattaahan kyseessä olla ihan luonteenpiirrekin,mutta tälläisiä kokemuksia jouskarina mulla on neitsytmiehestä. tottakai mua ärsyttää välillä kun kaiken pitää olla niin justiinsa jne,mutta ajattelen sen siltä kantilta,että me opitaan ihmisinä toisiltamme vaikka mitä, opin itsehillintää ja neitsytmieheni oppii vähän irroittelemaan (vaikka tällä neitsytmiehellä se on kyllä jo veressä). täydennämme siis toisiamme pienine ärsykkeinemme ja olemme molemmat myöntäneet toisillemme,että ärsytämme toisiamme silloin tällöin,koska olemme niin erilaisia,mutta sehän kuuluu jokaiseen parisuhteeseen,eikä siltä voi välttyä! olemme myöskin pari kertaa eronneet,mutta aina vain ihan vähäksi aikaa ja aina palanneet yhteen,koska meidän välinen rakkaus on katkeamaton. ehkä me sitten poikkeamme jollain ihme tapaa tähtikartasta, mutta näin asia on ;) hermojani koetellaan jouskarina neitsytmiehenkanssa joka päivä, mutta se on toisaalta hauskaakin,jos sen siltä kannalta osaa ottaa! ja eihän sitä tiedä ikinä mitä elämässä tapahtuu,jos löytyy uusi,sielunkumppani, mutta näillä mennään, päivä kerrallaan toisiltamme uutta oppien, hermoja koetellen mutta toisiamme ikuisesti ja syvästi rakastaen!
        Neitsytmies on muuten jumalainen rakastaja, mutta aika tylsä alunperin.mutta jouskarinainenhan tuo jännitystä parisuhteeseen,kun taas neitsytmies osaa rajoittaa kaikilta hölmöyksiltä (ehkä välillä). ;)


      • aa
        a kirjoitti:

        elikkäs! jousimiesnaiselle sopii leijona ja oinas-miehet kaikista parhaiten.
        jousimiesnaisesta oinasmieheen -> "olet koukussa oinasmiehen lupaamiin seikkailuihin. Luvassa on moottoripyöräretkiä ja lemmenhetkiä silmät sidottuina."
        jousimiesnaisesta leijonamieheen -> "leijonamies on yhtä seurallinen kuin sinä,ja olet heikkona hänen herkkään puoleensa. Teillä voi olla loistava tulevaisuus."

        MUTTA, olen itse jouskarityttö ja olen seurustellut päälle 2 vuotta NEITSYTmiehen kanssa, ja voin rehellisesti ja hyvällä itsetunnolla sanoa, että rehellisempää,anteliaampaa,luotettavampaa ja rakastavaisempaa miestä saa kyllä hakea! en ole elämässäni törmännyt yhteenkään näin luotettavaan mieheen, vannon. Neitsytmies ei todellakaan katsele muita naisia,saati sitten petä. on siis TODELLA luotettava,niin kuin jo mainitsin. Saattaahan kyseessä olla ihan luonteenpiirrekin,mutta tälläisiä kokemuksia jouskarina mulla on neitsytmiehestä. tottakai mua ärsyttää välillä kun kaiken pitää olla niin justiinsa jne,mutta ajattelen sen siltä kantilta,että me opitaan ihmisinä toisiltamme vaikka mitä, opin itsehillintää ja neitsytmieheni oppii vähän irroittelemaan (vaikka tällä neitsytmiehellä se on kyllä jo veressä). täydennämme siis toisiamme pienine ärsykkeinemme ja olemme molemmat myöntäneet toisillemme,että ärsytämme toisiamme silloin tällöin,koska olemme niin erilaisia,mutta sehän kuuluu jokaiseen parisuhteeseen,eikä siltä voi välttyä! olemme myöskin pari kertaa eronneet,mutta aina vain ihan vähäksi aikaa ja aina palanneet yhteen,koska meidän välinen rakkaus on katkeamaton. ehkä me sitten poikkeamme jollain ihme tapaa tähtikartasta, mutta näin asia on ;) hermojani koetellaan jouskarina neitsytmiehenkanssa joka päivä, mutta se on toisaalta hauskaakin,jos sen siltä kannalta osaa ottaa! ja eihän sitä tiedä ikinä mitä elämässä tapahtuu,jos löytyy uusi,sielunkumppani, mutta näillä mennään, päivä kerrallaan toisiltamme uutta oppien, hermoja koetellen mutta toisiamme ikuisesti ja syvästi rakastaen!
        Neitsytmies on muuten jumalainen rakastaja, mutta aika tylsä alunperin.mutta jouskarinainenhan tuo jännitystä parisuhteeseen,kun taas neitsytmies osaa rajoittaa kaikilta hölmöyksiltä (ehkä välillä). ;)

        pitää vielä lisätä,että se on totta kun joku tällä palstalla sanoi että jos jättää, niin voi samalla antaa neitsytmiehelle/-naiselle dynamiitit jne käteen.
        Tottakai ero sattuu,mutta liiallinen ruikutus ja itsemurha uhkaukset alkavat pidemmän päälle rasittaa.
        Tämä kertoo sen, että neitsytmies oikeasti rakastaa ja kiintyy naiseen.
        tässä suhteessa tulee myös paljon pikku kinoja,mutta jos oikeasti toista rakastaa, niistä oppii ja ne kyllä kestetään!

        jousimies


    • AtteMau

      Musta tuntuu että te olette jokseenkin ihmeellistä väkeä. Ajatelkaa ihmisiä jotka elivät ennen kuin meidän erittäin hieno kalenteri keksittiin, varmasti oli aivan samaa menoa sillon kuin nyt mutta se tuli intuitiivisesti, tiedostamatta millä kellon lyömällä toinen on syntynyt. Ihmiset joko menee yhteen tai sit ne ei vaan mee, it is as simple as we make it !

      • KaurisM 26v

        Edelliseen,

        Ennen kun näitä astrokarttoja oli edes keksitty, oli elämä ja sen arvot naisten ja miesten välillä täysin erillaiset kun nykyään. Nykyään mies ja nainen on samanarvoisia. Nainen ei tarvitse enään miestä väkipakolla pärjätäkseen elämässä.. esim taloudellisesti, ja miehillekin on keksitty pyykinpesukone kuivausrumpuineen sekä pakasteruoka. Nykyisestä arvomaailmasta huolimatta uskallan väittää että ihmiset eivät silti ole vielä sisäistäneet sitä, ja elämme edelleen jonkinasteen murrosvaihetta. Omia "rooleja" miesten ja naisten kesken ihmissuhteissa ei täysin tiedosteta, ja vanhat totutut tavat puskevat alitajunnasta edelleen.

        Astrokartoille ja horoskooppien luonneanalyyseille on mielestäni nyky maailmassa enemmän tilaa olla kun ennen. Tämän päivän arvot miesten ja naisten kesken haastaa meitä etsimään sitä ihannekumppania todenteolla. Kiinnitämme huomiota enemmän kumppanimme luonteeseen ja tapaan sulautua tähän jatkuvasti kehittyvään maailmaan, joka tarjoaa nykyään mahdollisuuksia monenlaisiin elämäntyyleihin, arvoihin ja niiden kautta monenlaisiin ihmisiin. Saamme olla nykyisin avoimesti erillaisia persoonia luonteiltamme.... ja osa haluaa uskoa että taivaantähdillä ja niiden asennoilla on siihen jokin merkitys... sallitaan se heille, eiks niin?

        Itse olen aurinkoinen kauris, ja täyspuhdas kaurismies olenkin. Siihen kun sekoitetaan ripaus nousevanmerkin vilkasta kaksosta ja kuumerkin härkää tunnepuolelle niin tunnistan itseni sieltä helposti.


    • jousimieslikka

      Siis jousimies-neitsyt. Ihmiset..älkää luottako siihen astrologiaan niin paljoa, se ei sanele teidän elämäänne; eikä todellakaan pidä aina paikkaansa. Olen itse nyt seurustellut puolisen vuotta neitsyt jätkän kanssa ja meillä on aivan ihana suhda. Rakkaus on puhdasta & kaunista. Ja puolison kanssa osataan selvittää riidat, sekä luottamus on täydellistä.

    • Jousimies ja neisyt

      Heippa vaan kaikille!

      Täällä kirjoittelee jousimies nainen ja mieheni on neitsyt.


      Horoskooppi ei kerro kaikkea,mutta tärkeintä ovat lluonne sekä perhesuhde sekä elämänkatsomus.

      Astrologian mukaan jousimiehelle sopii parhaiten vaaka ja oinas sekä leijona.

      Tässä on teille pieniä tarinoita:

      Minä seurustelin ennen vaaka miehen kanssa,mutta hän oli petturi. Hän valehteli ja oli useita naisia yhtä aikaa. Olimme kihloissa reilun vuoden kerran,mutta eräänä syksynä minä en jaksanut jatkaa parisuhdetta noiden asioiden perusteella. Minä itse olin hänelle uskollinen ja rehellinen.

      Kumppanissa arvostan uskollisuutta ja rehellisyyttä,jos mies ei noita asioita pysty toteuttamaan niin voi lähteä menemään.

      Olen joskus tavannut netitse oinas miestä. Me juttelimme reilun kuukauden verran ja päätimme tavata. Mies oli liian jääräpäinen ja joustamaton asioissa. Emme enään ole puheväleissä,koska hän asuu liian kaukana ja meillä oli liian erilainen arvomaailma.


      Leijona miehen kanssa minulla oli juttua vuonna 2012. Tapailimme pari-kolme kertaa. Hän oli mielestäni liian salaperäinen ja manipuloiva. Hänelle oli netissä useiden naisten kanssa juttua. Minulle hän uskoutui kertomaan elämään liittyvistä asioista. Viimeisen kerran jälkeen minulle riitti ja päätin olla pitämättä häneen minkäälaista yhteyttä.


      Minun neitsyt mieheni on maailman paras mies,jota olen eläessäni tavannut. Tapasimme toisella paikkakunnalla. Me juttelimme kahviossa yli kaksi tuntia ja päätimme viikon sen jälkeen seurustella. Minulle oli tärkeää tietää hänen elämäntaustastaan ja perheestään.

      Hänen kanssa voin olla oma itseni ja olemme usein samalla aaltopituudella asioissa.Hän osaa yllättää minua ja pitää minua kuin kukkaa kämmenellä. Joka kerta,kun näen hänen taivaansinisensä silmänsä tekee minut tavattoman onnelliseksi ja hänellä on mukava perhe. Miehelläni on mukava huumorintaju ja osaa viihdyttää ystäviään. Joskus mieheni osaa olla jämäkkä,mutta tulemme hyvin juttuun. Hänessä on parasta tasapainoisuus ja hyvä elämänkatsomus.

      Olen nousevalta horoskoopiltani neitsyt ja mieheni on skorpioni.

    • Kokemust

      Itse olen neitsyt mies ja kumppani jousimies nainen, ylä ja alamäkiä on ollut mutta päivääkään en vaihtaisi pois! Jousimies ja neitsyt horoskoopit voivat oppia toisiltaan erittäin paljon asioita! Kokemusta on! Kaikissa merkeissä on luonne eroja ja kuka tahansa mies voi olla hyvänä päivänä naisen kun naisen kanssa mutta kun tulee huonoja päiviä niin silloin punnitaan todelliset luonteen lujuudet ja kuka pysyy rinnalla vaikka mitä tapahtuisi ja itse neitsyt miehenä pyrin välttämään kaavoihin kangistumista ja se onnistuu kyllä jos on tahtoa tarpeeksi. Jousimies ja neitsyt eivät ole helppo yhdistelmä mutta jos kummallakin on pienikin kiintymys (KEMIA KUNNOSSA)toista kohtaan se ajan kanssa kasvaa aivan ihanaksi! HOROSKOOPIT EIVÄT KERRO KAIKKEA! KESKINÄINEN KEMIA ON YKSI TÄRKEIMMISTÄ asioista näillä kahdella merkillä, kun kemiat pelaa toimivat kaikki muutkin asiat varmasti! Kokemusta on!! Pelaa myös muilla merkeillä!

      • Amazooni

        Olen Juosimies.n ja nouseva merkkini on Neitsyt.
        Jousimiehenä olen aina eteen- ja ylöspäin porhaltamassa,
        mutta Neitsyt minussa saa aikaan analyyttistä hienosäätöä,
        niin että fantasiani saa aina kehuja taiteellisuudesta ja
        käyttökelpoisuudesta, mitä tahansa teenkin.
        En olisi voinut saada syntyessäni mieluisampia "Haltiattaria".
        Parisuhteessa se toimii paljolta varmaan samoin.


    • Jousenkäyttäjänainen

      Olen jousimies ja nainen. Avopuolisoni on neitsytmies ja hän on juuri se kenen kanssa haluan loppuelämäni viettää. Ollaan oikealla tavalla toistemme vastakohdat sen lisäksi että meillä on samat kiinnostuksenkohteet jne. Täydennämme toisiamme. Itse olen se räiskyvämpi osapuoli ja koen erittäin hyvänä että mieheni rauhallisuus sekä tasaisuus rauhoittavat levotonta minua ja ehkä omalta osaltani tuon juurikin sitä eloa tähän yhteiseloon. :) Kai tuo on tykännyt kun yhdessä edelleen ollaan. Huvittaa välillä että minä olen meistä se siisteysintoilija mikäli horrorskooppeihin on senkään vertaa uskomista. Kuitenkin hän on se ainoa, jonka kanssa olen saanut kokea millaista on todellinen molemminpuolinen välittäminen.

      Aikaisemmin mitä olen omalta kohdalta kokenut ihastumisien/juttujen kautta niin Oinaiden kanssa on synkannut tulisesti mutta se ei ole kestävää, Leijonia en vaan voi sietää pahemmin kovinkaan pitkään (olen myös nouseva leijona, ottaa kai liikaa päähän kun haluan estradin pitää itselläni ;) ), Kauriit ovat olleet aivan liian hissukoita eli puhuminen on puuttunut, Rapu viihtyi vain kodin seinien sisällä ja minä taas en, Vesimiesten kanssa ollaan hyvin höpelöitä yhdessä mutta ajaudutaan loppujen lopuksi omille teille, Kaksonen toimii mutta ei toimi, Härät on jotain erittäin poistyöntävästi aivan liikaa. Yhden ainoan neitsyen kanssa olen ennen nykyistäni hieman säätänyt ja hän oli täysin vastakohta miehelleni, ei olisi toiminut ollenkaan.

    • Anonyymi

      Uuuh tämä sattuu. Olen 15v neitsyt (horoskooppi) ja olen ollut suhteessa kolme kertaa ja minut on pettetty kolme kertaa .
      Sanoisin et ei kaikki neitsyt ole samanlaisia kuten eivätkään tummanihoiset ole samanlaisia

    • Anonyymi

      Nyt kyllä on sellasta tekstiä että vähintää 90% tässä ketjussa kuullostaa ihmisille tai hömpille keitä vois huijata miten haluaa ja tää taikausko astrologia on niin monesti jo selätetty ja voidaan tehdä teilläkin testi ja todistaa et vittu teitä vedätetään. Kaikki negatiiviset yhteydet ja kokemukset, niille on kymmenittäin päinvastaisia kokemuksia ja tarinoita, joten jos 3 tai kourallinen sattumanvaraisia kokemuksia toisten idiootti apinoiden kanssa saa aikaan sen et kaikki muutkin niin täytyy olla niin pässi, että pässikin on jo fiksumpi otus. Jousimies ja neitsyt hyviä tarinoita on miljoonia ja húonoja tarinoita on varmasti miljoonia, se on ihmisestä kiinni ei mistään helvetin merkistä kiinni, sekin on todettu ja todistettu. Mut voihan sitä uskoa vaikka Tonttuihin ja Marssilaisiin jos haluaa, se on ihan vapaa valinta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4214
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1789
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1331
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      202
      1318
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe