Miten teksti elokuviin??

peke

Imutin tuossa KaZaAlla Litellä pari elokuvaa, ja koska oli niinkuin eka kerta tämäkin niin kertokaahan miten näihin Suomalaiset tekstit haetaan ja miten se tapahtuu tarkalleen, kun on kuiten uusi asia sekin Tiedän että onnistuu mutta miten?? Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista

18

43568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jari
      • peke

        joo kiitoksia vaan tiedoista Tämä elokuva oli kylläkin Ruotsinkielinen eikä semmoista tekstitystä löytynyt mutta miten se yleensä tapahtuu muuten että kun löytää tietyn tekstin niin ladataanko se samaan kansioon kuin kyseinen elokuva ja mitäpä sitten eteenpäin tuleeko se automaattisesti näkyviin vai kuinka menetellään?? kun en tiiä:))


      • Mr.Wizard

      • peke
        Mr.Wizard kirjoitti:

        Miks ei DivXg400 ohjelma jolla pystyy lisäämään tekstityksen WINDOWS Media Playeriin..

        ja ohjelman saa

        http://www.tac.ee/~prr/videoutils/

        tuolta.

        Olen käyttänyt BSplayer ja Real One ohjelmia näiden katseluun mutta kun en löytänyt ainakaan siihen Ruotsalaiseen tekstitystä enkä tiedä mistä vois etsiä näiden muiden edellämainittujen sivujen lisäksi enkä tiedä tosiaan että miten se sinne lisätään kun on noita muitakin elokuvia tulossa jos joku viitsis antaa tarkat neuvot


      • Kari
        peke kirjoitti:

        Olen käyttänyt BSplayer ja Real One ohjelmia näiden katseluun mutta kun en löytänyt ainakaan siihen Ruotsalaiseen tekstitystä enkä tiedä mistä vois etsiä näiden muiden edellämainittujen sivujen lisäksi enkä tiedä tosiaan että miten se sinne lisätään kun on noita muitakin elokuvia tulossa jos joku viitsis antaa tarkat neuvot

        Ehkäpä paremmin pääsisi neuvomaan jos
        kertoisit tuon ruotsalaisen elokuvan nimen
        johon tekstitystä kaipaat, voisi sitten
        vaikka katsella jos tulee vastaan ja antaa
        sinulle tänne suoran linkin sivuun, sama
        pätee myös muiden kaipaamiesi tekstitysten
        kohdalla, elokuvan nimi on avain asemassa :)

        Se miten tekstityksen liittäminen käyttämässäsi
        katseluohjelmassa tapahtuu, löytyy varmasti
        ohjelmasi helpeistä tai valmistan kotisivulta,
        jos ohjelma tukee tekstitys eli subtitles toimintoa.


    • Håkan

      BsPlayerillä homma toimii siten että siirrät tekstityksen samaan kansioon ja nimeät sen samanimiseksi tiedostoksi kuin elokuvankin. Esim. jos sulla on blade2.avi, niin tekstitysfilen pitäisi olla blade2.sub . Tällöin BsPlayer osaa näyttää sen automaattisesti. Teksktityksiä löytyy esim. täältä:
      http://dvd.box.sk/
      http://www.sunpoint.net/~finsubs/main.htm

    • jep
    • rw

      käy hakeen finsubs:n (www.finsubs.cjb.net) sivuilta valmiit tekstitykset ja imuroi subviewer ja microdvd- ohjelmat ja ala katteleen elokuvat tekstien kans. tai vuokraa dvd ja rippaa se tekstien kans itelles ja pistä sitten kazaalle jakoon

    • <:

      voisko joku ihan ihminen ettii mulle jostain she´s all that:iin tekstit. itte en löydä mistään. dc:kin oon yrittäny ettii mut en oo löytäny.. :P kiitos jo etu käteen sille joka vaivautuu

    • sepi

      No esim. goatsesta löytyy hyvin tekstejä elo kuviin.

    • NF$
      • apuaaa

        En löydä mistään suomenkielisiä tekstityksiä Gossip girl sarjan ekaan tuotantokauteen, osaisitteko auttaa?(:


    • HjälpaMig

      Miten nuo tekstitykset lisätään? Olen yrittänyt kaikkea, mutta en saa tekstityksiä elokuviin... Auttakaa!!!

    • zfjhzerd

      VLC Player, tekstit toimii kun raahaa ja pudottaa ne videon päälle.

    • potilassaarinen

      wlc playeril sain toimii mut ei tuu ääntä puheesta ja musiikist ollenkaa vaan tekstitykset

    • Devotska.1.

      Mä oon ite tehny tekstitykset Subtitle workshopilla, ja oon nimennyt videonpätkän ja tekstin samannimisiks, mutta se ei toimi. Oon koittanu toistaa WMP:llä ja GOM Playerilla. Joka paikassa puhutaan eri sovelluksista, pitäiskö tuolta netistä imuroida kaikki maailman paskasovellukset ja virukset, että ne tekstit sais toimimaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe