Oinaan parhaat kumppanit

oikkutar

Impulsiiviselle ja kiihkeälle Oinaalle sopii kumppaniksi joustava ja itsetunnoltaan vahva kumppani, joka tyytyy taustavaikuttajan asemaan, mutta ei alistu Oinaan edessä. Oinas haluaa olla perheen ykkönen, mutta kyllästyy, jos kumppani ei anna mitään haasteita. Horoskooppimerkeistä Oinaalle soveltuvat parhaiten Vaaka ja Jousimies, hyviä kumppaneita ovat myös Leijona, Kaksonen ja Vesimies.


P.S. Itse kyllä lisäisin tähän vielä Kalat. Parhaita ovat siis olleet jousimies, kaksonen ja kalat. =)

8

2761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mare

      olen samaa mieltä..
      itse seurustelen vaa'an kanssa :)
      ja meillä menee loistavasti :)
      olen myös aikoinaan seurustellut kaksosen ja jousimiehen kanssa :)

    • Limu69

      Kyllä nuo yhteensopivuudet näemmä ja kuulemma ovat ihan kansallisella tasolla..mulla oli pitkähkö suhde jousimiehen kanssa vuosia sitten, nyt hiljaisjakson jälkeen aloittelen tutustumista vaakamiehen kanssa ja tuntuu, että mahkuja olis vaikka mihin. pelottavan ihanaa!Nuoruuden rakkauksista vaikutuksen teki eräs Kalat mies, mutta kun oli silloisen minäni mukaan liian haasteeton...vaikka kovin huomaavainen ja tunteikas. eli tavalaan toi esiin näitä oinaan ei niin näkyviä puolia. mutta nykyinen Vaaka mies saa kyllä nekin puolet minusta esiin...

    • aries

      Mutta kalat voi unohtaa. Kaikki takertujia, ja niitähän ei oinaat jaksa.

      • Kalat 5.3 mies

        En minä ainakaan aikoinaan oinas naisen perässä vonkunut. Hän lähti sillä siisti. Yritti paluuta ja marisi kuinka huonosti menee. En aloittanut uudelleen. Toinen seikka mitä olen huomannut oinas naiset huonoja kotitalousihmisiä. Hyvä kun veden osaavat keittää.


      • taitava kodinhoitaja
        Kalat 5.3 mies kirjoitti:

        En minä ainakaan aikoinaan oinas naisen perässä vonkunut. Hän lähti sillä siisti. Yritti paluuta ja marisi kuinka huonosti menee. En aloittanut uudelleen. Toinen seikka mitä olen huomannut oinas naiset huonoja kotitalousihmisiä. Hyvä kun veden osaavat keittää.

        Että oinasnaiset huonoja kotitalousihmisiä,ei pidä paikkansa ainakaan minun kohdallani.Kotini on todella siisti,ruokaa laitan ja osaan kyllä laittaa minkalaista ruokaa vain.Olen kaiken kauniin perään kodinsisustuksessa minulla on hyvä maku.Olen todella huolellinen itsestäni ja puen itseni hyvin ja meikkaan päivittäin.Huolehdin myöskin miehestäni hyvin niin ravinnosta kuin vaateistakin.Kaikki jotka minun tuntevat ihmettelevät kuin taitava olen kotitaloudessa.että väärin sanoit.


    • OINAS (n)

      Hmm.. mun paras kamu on härkä (N) . mun mieskumppanit on ollu kaikki melkee härkiä ja hyvin on menny mitä ny ite oon ollu tunnevammanen ja jättäny . tällähetkellä kiikarissa taas yx HÄRKÄ ja on kuulemma aiva rakastunu en tiiä oonko tyhmä vai mis mättää ????

    • Nimetön

      Olen leijonasta samaa mieltä. Sen tietää aina kysymättäkin, jos olen täysin tulisesti ihastunut, on kyseessä leijonamies 100%.

    • kaloja ui haaviin

      Mun mielestä paras kumppani on skorppioni, ihanaa on ollut kohta jo kolme vuotta. En ole aikaisemmin niin ihanaa ja hellää miestä uskaltanut lähelleni päästääkkään, mutta tämäpä on kaiken lisäksi ihanan kunnianhimoinen ja kunnioittaa minunkin saavutuksiani paljon.
      Elämä muuten täynnä kala-ihmisiä. Kaksi entistä poikaystävää ollut kalat, samoin kaksi vanhaa ihastusta. Kaksi parasta bestistä kaloja, samoin kolme lähintä työkaveria, reenikaveri kalat, poikaystävän äiti kalat..mä en tajuu mistä ne oikein pärskii mun elämään! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      13
      1305
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe