MARKO KERÄNEN

Cogito

Marko EI ole homo. Voisitte lopettaa tuon asian vatvomisen. Jos jotakuta epäilyttää tietolähteeni, niin se on Marko itse. Tunnen hänet yli 15 vuoden ajalta. Alkaa jo vituttamaan nuo vihjailut ym. paskanjauhamiset. Marko nyt vaan sattuu olemaan sellainen kuin on - ja lahjakas tanssija. Hän on sattumalta myös älykäs, sympaattinen, huumorintajuinen ja erittäin kunnianhimoinen - on ollut sitä koko ikänsä.

28

29934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tätiliini

      Marko on fiksu ja sympaattinen kaveri joka osaa taitavasti luotsata Kristiinaa.
      Vain harva nuorimies pystyisi moiseen sympatiaan ja sitäpaitsi ehdottomasti paras tanssija.

      Älkääpä homotelko turhanpäiden vaikka se nyt näyttää kovin muotia olevankin.

      Tuomari Jukka ainoa joka pyysyy asiassa. Jorma ja mikko osoittavat liiankin selvästi kiinnostuksensa miespuolisiin tanssijoihin.Kumpikin melko ällöttäviä. Mitä taas Markoon tulee niin osaa juontajan hommansa hyvin,Homo tahi ei on sympaattinen kaveri.

      Katja kamala homssantuu.

      • meikäläinenkin

        että Marko Keränen on erittäin fiksu kaveri. Hän osaa ottaa Kristiina Elstelän kunnioittavasti mukaan tanssiin. Hänellä on sitä sydämen sivistystä.
        Enkä ymmärrä tuota homottelua. Oli tai ei, se ei meille kuulu ei. Ja kun ystävä vakuuttaa, että sellaisesta ei ole kysymys, niin olisi syytä kirjoittajien pyytää anteksi aiheetonta kirjoittelua.


    • tippis

      Mitä kumman merkitystä seksuaalisella suuntauksella sitten on esiintymiseen??? Ja yleensä työntekoon, muuhunkin kuin tanssiin? Luulisi että jonkin verran olisi tullut muutosta asenteisiin kun tietämys lisääntyy.

    • Markorulez

      Jeee. Mä käyn joka viikko Markon tunneilla Studio High Heelsissä...on tosi kiva ope meille aikuisillekin!

    • Emma Kolmefemma

      Varsinkin lattareissa naisen rooli on olla se näyttävämpi osapuoli ja mies "vaan hengaa mukana". Senpä takia ohjelmasta tiputettiin ensin tytöt, olihan heillä paljon vaikeampi homma lähteä kylmiltään vetämään näyttäviä tanssikuvioita. Paitsi sitten tämä tapaus K&M, jossa Marko on selvästi ottanut tansseissa "naisen roolin" ja Krisse "hengaa mukana"...

    • fiona

      marko on niin ihana.niin komea ja sympaattinen et muut miehet sais ottaa oppia.ihana olis tanssia hafanana markon kanssa.ajatella marko opettais askeleet ihan alusta pitäen.ihanaa!!kyllä 33-vuotias perhen äitikin sais liikettä niveliin!!

    • Jack

      Minua sapettaa näin homona lukea näitä spekulaatioita.

      • vvv

        Kyllä maailma romahtaa, jos marko ei olekkaan homo.....hirtän itteni....arrrrrrgghghhhhh!


    • rimu

      marko on ihana

    • mmz

      marko on todella komea! en onneksi ole edes kuullut kenenkään häntä homoksi sanovankaan. eikä nykyään homolla aina edes tarkoiteta samasta sukupuolesta kiinnostunutta. siitä on vain tullut yleinen haukkumasana. ihan typerää.

      • jtu_

        Minä satun tuntemaan henkilökohtaisesti hänen exänsä, erään homomiehen. Itse olen hetero, muttei tämä silti ole mitään vittuilua vaan tosiasia. :)


      • Anonyymi
        jtu_ kirjoitti:

        Minä satun tuntemaan henkilökohtaisesti hänen exänsä, erään homomiehen. Itse olen hetero, muttei tämä silti ole mitään vittuilua vaan tosiasia. :)

        JA MUN TANSSI INNOSTUS ETENKIN NYT NUKAHTI!🤬


    • lime

      tietääkö kukaan onko Marko Keräsellä mitään fanipostiosotetta? Kun tarttis tietää jos semmonen ois.. :)

    • jtu_

      Minä satun tuntemaan henkilökohtaisesti hänen exänsä, erään homomiehen. Itse olen hetero, muttei tämä silti ole mitään vittuilua vaan tosiasia. :)

    • Markoon rakastunut

      Aivan! Marko ei todellakaan ole homo. Lopettakaa jo tuo jauhaminen. Marko on maailman ihanin ja sympaattisin ihminen jota tiedän! :D Oi kumpa pääsis halaamaan sitä... :D

      • ei ole

        homo! Tunnen hänet myös itse, joten varmaa tietoa :)


      • Anonyymi

        No eleäpä unta


    • Marjo- Kuhmo

      Marko ei ole homo! Mitä järkeä tuollaisessa jatkuvassa morkkaamisessa on? Tuleeko siitä haukkujalle jotain mielihyvää vai mikä näitä ihmisiä vaivaa? Olen kyllä sitä mieltä että Marko on jätettävä nyt lopullisesti rauhaan ja keskityttävä ihailemaa hänen tanssija lahjojaan:) Jos Markokin lukee näitä, haluan vain sanoa että tekisin mitä vain kunhan tälläinen loppuisi. Ja olen ikuinen Fanisi.. Uskothan sen?

    • Tanssiiahaaahh

      Hienoa! Marko Keränen ja Kirsi Alm-Siira Tanssii tähtien kanssa kilpailun hopea palkinto!

    • mjqwaäöpu

      Seksuaalisella suuntautumisella on väliä. Koska homot ovat pöpiä.
      Eihän kukaan täysjärkinen edes voisi mennä samaa sukupuolta olevan kanssa petipuuhiin.
      Se on sairaus, sitä se on ollut muinoin ja niin se on nytkin.
      Pissaa on lirahtanut tekovaiheessa ja se aivoissa vaan muhii ja se aiheuttaa järjen köyhyyttä.

      • Anonyymi

        Tuo sinun homofobiasi on kokonaan sinun oma asiasi.


      • Anonyymi

        Oikeesti!! Taivas, ku oot utopisissa maailmoissas.
        Joskus kannattas olla hiljaa, jos ei ole järkeä sanomisissa.


    • Murunpomo

      Markolla on kaksoisolento Sohvaperunoissa...

      • Anonyymi

        Katsonut ihan samaa. Vai onko Markolla veli?


    • Anonyymi

      JA SINÄ LOPETA TÄÄ HOKEMI EN!

      KIITOS!

      • Anonyymi

        Lopetti jo, yli vuosi sitten ;)


    • Anonyymi

      Keränen tanssii taas telkkarissa tähtien kanssa. Onko Keräsellä vaimoa tai lapsia?

    • Anonyymi

      Levy jääny päälle !

      Lopeta Jo jauhaminen Kukaan ei ole kirjoittanut YHTÄÄN MITÄÄN!

      SINÄ SE JAKSAT: Jauhaa samaa levy jääny päälle!

      Niin minäkin tunnen ! Kauemman ajajan kun sä!

      40: n vuoden takaa !

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2033
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1670
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe