Paras skootteri merkki?

jappajaa

Mikä paras skootteri merkki teidän mielestä? Perusteluja mukaan!

36

25238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mutttta

      Keeway on ainakin hieno!

      • esko

        aprilia maailman paras merkki!! voittanu kaikki testit joka vuos!! mulla on tuo aprilia sr di-tech!! vitun hyvä mopo osta se!!!!


      • jappajaa
        esko kirjoitti:

        aprilia maailman paras merkki!! voittanu kaikki testit joka vuos!! mulla on tuo aprilia sr di-tech!! vitun hyvä mopo osta se!!!!

        Mulla on myös Aprilia D-tech! Onhan se ihan hyvä!!


      • Hintaa...
        jappajaa kirjoitti:

        Mulla on myös Aprilia D-tech! Onhan se ihan hyvä!!

        Mutta hintaakin aprillian skoottereista löytyy...


      • lasse mäkikyrpä
        Hintaa... kirjoitti:

        Mutta hintaakin aprillian skoottereista löytyy...

        olikos se kysymyksenä? eikä se nyt niin paljoo maksa


      • :)))

        onko se hyvä?? koska sain ihan uuden skopon ja se o keeway. :))


      • Anonyymi
        esko kirjoitti:

        aprilia maailman paras merkki!! voittanu kaikki testit joka vuos!! mulla on tuo aprilia sr di-tech!! vitun hyvä mopo osta se!!!!

        entä, onko matka ajossa hyväkin?? entä jaksaako vetää isotkin mäet päälle?? vai pitääkö työntää mäet päälle?


    • esko

      mikäs sun mielestä???

    • ytte

      Keeway on paras mopomerkki ja Focus RR hienoin malli.

      • opa

        Olen täysin samaa mieltä. Keewayn skootterit on todella toimivia, hyvän näköisiä, mukavia ajaa sekä kohtuullisen hintaisia. Plussaa myös siitä että tehokkaan moottorin saa tarvittaessa kulkemaan tosi hyvin. Focus on paras malli.


      • Anonyymi
        opa kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä. Keewayn skootterit on todella toimivia, hyvän näköisiä, mukavia ajaa sekä kohtuullisen hintaisia. Plussaa myös siitä että tehokkaan moottorin saa tarvittaessa kulkemaan tosi hyvin. Focus on paras malli.

        uus keeway alla,tosi hyvä ja nätti..-


    • Kiki

      Osikohan se se Peugeot Elystar, maksaa kyllä ihan sikana!

      Ja isommissa skoottereissa paras on se hondan 600c

      • Peke

        Kerrankin oon "Kiki-nimimerkkisen" kanssa samaa mieltä (no hard feelings:) En tosin omista Elystaria, mutta muuten on ko. laitteesta kokemusta. Itse ajelen Derbi gp1 -skootterilla, joka on myös aika makee laite. Mutta kyllä Elystar on omassa luokassaan ihan tajuttoman siisti kampe.


      • rftgyhj
        Peke kirjoitti:

        Kerrankin oon "Kiki-nimimerkkisen" kanssa samaa mieltä (no hard feelings:) En tosin omista Elystaria, mutta muuten on ko. laitteesta kokemusta. Itse ajelen Derbi gp1 -skootterilla, joka on myös aika makee laite. Mutta kyllä Elystar on omassa luokassaan ihan tajuttoman siisti kampe.

        http://gblx.cache.el-mundo.net/elmundomotor/especiales/2002/12/anuario_motor/imagenes/motos2002/peugeot_elystar_g.jpg

        Elystar


        Samaa näköä?

        On muuten kamalan näkönen laite toi, ja varmaan kiihtyy huonommin kuin fude, koska kone on 50cc ja painaa ku synti


      • on.

        tytöille ja niille jotka ei osaa vaihtaa vaihteita itellä on derbi senda ja kestää vitu hyvi ja kulkee teharilla ja rattailla 108


      • dgdggd
        on. kirjoitti:

        tytöille ja niille jotka ei osaa vaihtaa vaihteita itellä on derbi senda ja kestää vitu hyvi ja kulkee teharilla ja rattailla 108

        saanko arvata isäs osti sulle ton 3000€ derbi romun ja se korjaa aina sen ku rikot sen ja maksaa sakot kun jäät poliisille kiinni voimia ja jaksamista isälles :)


      • frtyu
        on. kirjoitti:

        tytöille ja niille jotka ei osaa vaihtaa vaihteita itellä on derbi senda ja kestää vitu hyvi ja kulkee teharilla ja rattailla 108

        Vaihtaa vaihteita kun ekan kerran ajoit?

        Ei et osannut.

        Tuskin KUKAAN jättää ostamassa manuaalia siks ettei ne OSAIS vaihtaa vaihteita, kato kyllä sen oppii, ja noi viikon ajelun jälkeen, ne menee melkeen refleksistä, ja siitä se kehittyy.

        Itte oon ajanut skootterilla joku 20.000 km,. ja välillä unen pöpperössä kun ajelee kouluun (noin 25km matka) niin välillä ei edes muista mitä on aatellut tai nähnyt jollain tienpätkällä kun on ollut ajatukset muualla kuin ajamisessa.

        Skootteit on siis nille jotka haluaa ajoneuvon (vrt. moottoripyörien matkapyörät) koska tavallisillisissa mopoissa on aina jotain säätelyy...


      • mopotyttö^
        on. kirjoitti:

        tytöille ja niille jotka ei osaa vaihtaa vaihteita itellä on derbi senda ja kestää vitu hyvi ja kulkee teharilla ja rattailla 108

        älä kuule yleistä kaikkii tyttöi et me ei muka osattais vaihteit vaihtaa. opettelemalla sen oppii niin tytöt ku pojatkin!


      • mopotytsy

        Mä kyl ekan kerran ku mopoa ajoin ni en tajunnu ikinä mikä vaihe mul oli päällä.
        Mut kyl mä sen opin vaikka mä en mopolla nyt ajele..
        Mun OMA mp on, että skootterilla on helponpi tehä käsittely koe..


    • hyvä

      itellä piaggio ei ongelman ongelmaa ajettu 2500 km

      • Keeway50

        Keeway on ainakin paskin. toinen kesä lähtee ja ollu korjaamolla reilust yli puolet ajasta. ÄLKÄÄ VAAN KUKAAN IKINÄ OSTAKO Keewayta.


    • moikaikkihihiihihhii

      YAMAHA

    • Ostakaa laatua

      Laatumerkkejä mm. Honda, Yamaha, Kymco, Daelim, CPI, Peugeot, Piaggio, Aprilia, MBK, Vespa, Benelli, SYM.

    • sym

      SYM. Jet EuroX(vakio) toiminut meillä moitteetta. Ei hyydy isompaankaan mäkeen,kiihtyy näppärästi. Hyvät takuut, kohtuullinen hinta. Nettimotosta käy ilmi ettei sitä(SYM,Jet EuroX) haluta pahemmin myydä käytettynä, josta voikin käsittää että ostajat ovat olleet tyytyväisiä.Kestävä peli.

    • näin

      Mitä mielt ootte Soliferin 50r 4-tahtisest?

      • Kokemus puhuu

        Kestää 4000km sitten hajoaa variaattori ja moottori.


      • Anonyymi
        Kokemus puhuu kirjoitti:

        Kestää 4000km sitten hajoaa variaattori ja moottori.

        ajoin 12500,eikä mitään vikaa


    • simo247

      Hankkimassa Peugeot Speedfight 2 4-tahtista, kokemuksii?

      • Peugeot22

        Speedfight 2 on 2-tahti mut ihan hyvä skootteri, kiihtyy vaan vähän hitaasti eikä vääntöä kauheesti mutta suosittelen silti


    • infoa_joo

      2tahdin 4tahdin käytännön ero on power, siis vääntö.. 2t vääntää paremmin kuin disel-auto.. 4tahti on bensa pihi, mutta on aika laiska kiihtymään ja mäet tekee tiukka, jos ei laita jotain outoja viritys osia..
      pitää tietysti muistaa että 2tahteja on kaksi erillaista: se jossa kaikki oljyt ym..on samassa pöntössä ja se jossa on eripöntössä :)

      sekin onko moottori pystymallinen vai poikittain/makaava -malli..

      Mopon nelitahti moottori on periaatteessa kaksitahti kun siinä on oikeasti vain kaksi työtahtia, mutta kone tekee joka kahden työtahdin jälkeen kaksi lepotahtia/tuuletustahtia. ja tietysti moottori käy viileempänä.

      jos jollainain on kaksi sylinterinen 50cc mopon moottori, haluaisin nähdä sen.. :D

    • kfkdi

      onko kellään ollut peogeot kisbeetä käytössä ajattelin kysella että olisiko sellainen järkevä ostos tytölle joka ei ole ennen ajellut mopoa

    • Anonyymi

      mulla itellä aprilia sr motard, vitun hyvä, luotettava ja seksikäs, apriliaa suosittelen

    • Sanoisin mieluummin mikä on hyvä malli kuin merkki, malleja on erilaisia monella merkillä mutta parhaat mallit on kultaa.

    • Anonyymi

      cpi hussar vm 2004 kestävä moottori lähtee kylmällä hyvin käyntiin

    • Anonyymi

      Tota vähän vanha ketju mut oon koittanu ettiä netistä vähän minkälainen maine on piaggio nrg:llä ku ostin sellasen lukematta oikeestaan mitään ja jälkikäteen tajusin että ehkä olis kannattanu etten ihan romuun menny sijottaa, nii tietäiskö joku sanoa sellasista mitää? Se on kai nimeltään joku piaggio nrg 50 2t (?🥲)

      • Se on loistava ostos, yhtä hyviä on mutta ei jurikaan parempia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe