GALLUP: rumat nimet?

Kysyjätär

Onko joku nimi, joka on mielestäsi todella ruma? Voi olla miehen tai naisen nimi. Kerätään tähän kaikkein rummimmat miesten ja naisten nimet. Hauska nähdä miten ihmisten mielipiteet vaihtelevat.

Omat yökökkini ovat:

miesten nimet: (esim.)
Topi
Teemu
Sipi

naisten nimet: (esim.)
Pia/Piia
Mia/Miia
Kia/Kiia
Jaana
Reetta

190

25973

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanos...

      naiset:
      Ilmi
      Hilkka
      Vappu
      Vellamo
      Hilda


      miehet:
      Kauno
      Keimo
      Heimo
      Simo
      Sulo

    • mä-

      miehet:
      Yrjö
      Iiro
      Iivari
      Kaarle
      Kullervo
      Lyly
      Pietari
      Turo
      Manne
      Uolevi
      Urpo
      Mies
      Nyyrikki
      Uljas
      Pellervo
      Väinämö
      Ylermi
      Yrjänä

      naiset:
      Raakel
      Ulpu
      Inari
      Impi
      Oili
      Kyllikki
      Kylli
      Ulla

      • näitä!

        Olen sitä ikäluokkaa, joka vierastaa näitä omien isovanhempien uudelleen muotiin tulleita nimiä.

        Amanda, Iida, Eedla, Nestori, Niilo, Väinö ja onhan niitä paljon muitakin...

        Lisäksi minusta rumia ovat kaikki suomenkielelle vieraat nimihirviöt.

        Jeannette, Odessa, Claire, Roland, Jean, Philippe

        Tuossa ain muutamia esimerkkejä siitä, mitä tarkoitan.


      • vanhat nimet ovat ihania
        näitä! kirjoitti:

        Olen sitä ikäluokkaa, joka vierastaa näitä omien isovanhempien uudelleen muotiin tulleita nimiä.

        Amanda, Iida, Eedla, Nestori, Niilo, Väinö ja onhan niitä paljon muitakin...

        Lisäksi minusta rumia ovat kaikki suomenkielelle vieraat nimihirviöt.

        Jeannette, Odessa, Claire, Roland, Jean, Philippe

        Tuossa ain muutamia esimerkkejä siitä, mitä tarkoitan.

        esim kummipoikani on väinö ja usein vieraat tulevat kehumaan, että "ihana nimi". varsinkin kun siskollaan on vähän samantapainen vanhanaikainen nimi myös.

        noista nimihirviöistä olen samaa mieltä: jeannette on jotain kamalaa, myös kaikki samantyyliset...


      • Anonyymi
        vanhat nimet ovat ihania kirjoitti:

        esim kummipoikani on väinö ja usein vieraat tulevat kehumaan, että "ihana nimi". varsinkin kun siskollaan on vähän samantapainen vanhanaikainen nimi myös.

        noista nimihirviöistä olen samaa mieltä: jeannette on jotain kamalaa, myös kaikki samantyyliset...

        Niinhän ne nimet vuosia takaa tulee taas esiin. Sitä voi tykätä että joku nimi on ruma pienellä lapsella mutta siihen tottuu ja ei sitten pidä sitä mitenkään rumana


      • Anonyymi
        vanhat nimet ovat ihania kirjoitti:

        esim kummipoikani on väinö ja usein vieraat tulevat kehumaan, että "ihana nimi". varsinkin kun siskollaan on vähän samantapainen vanhanaikainen nimi myös.

        noista nimihirviöistä olen samaa mieltä: jeannette on jotain kamalaa, myös kaikki samantyyliset...

        Nehän ovat nämä vanhat nimet nyt huudossa ja kivahan se on ettei niitä unohdeta kaikkien uusien nimien tulosta.
        Niin että alussa voi joku nimi pienellä lapsella tuntua oudolta mutta pian siihen tottuu ja ei enää voi kuvitellakkaan että lapsi olisi nimeltään jokin muu.


    • Nimetön222

      Viivi, Iida, Akuliina, Kyllikki, Miisa/Isa, Antoinette/Jeannette ym. Nuo viimeiset nimet ovat aivan kauheita etenkin suomalaiselle..!

      Miesten nimistä kylmiä väreitä aikaan saavat..:
      Teppo, Taisto, Pertti, Pasi, Martti, Yrjö sekä Dimitri. Enemmänkin olisi, mutta nuo tulivat mieleen tällä hetkellä.

    • pidä siitä

      että lapsille annetaan ei - suomalaisia nimiä. Ei mitään Nicoja jne. eikä mitään "moderneja" tyttöjen nimiä. Riitti, että kummityttöni nimeksi tuli Jasmin, siinäkin jo liian ulkomainen nimi. Itse ehdottaisin seuraavia: Veera, Oona, Sofia, Ville, Matias, Jussi... perinteisiä, kauniita nimiä..

      • kullakin.

        Onhan se kiva, että on monenmoisia nimiä, ei ole kaikki niitä matteja ja maijoja.
        Nuo mitä luettelit lopuksi on minun mielestäni niitä rumia nimiä, mutta joku toinen niistä tykkääkin. Kuten sinä :o)
        Lisäisin vielä niinkin perinteikkään nimen yökki-listalle kuin Kalle.


      • hehhehheh

        Eiköhän Sofia ole kuitenkin aika vierasperäinen nimi vai ihanko suomalaiseksi sen luokittelet:))


      • Sofian jälkeläinen
        hehhehheh kirjoitti:

        Eiköhän Sofia ole kuitenkin aika vierasperäinen nimi vai ihanko suomalaiseksi sen luokittelet:))

        se, joka Sofiasta kirjoitti, mutta totean iso-isoäitini olleen nimeltään Sofia P...nen(s.1839). Täysin suomenkielinen ja myös suomeksi kirjattu kirkonkirjoihin sekä peräisin Etelä-Karjalasta. Melko kotimainen "tuote" siis...


      • Än
        hehhehheh kirjoitti:

        Eiköhän Sofia ole kuitenkin aika vierasperäinen nimi vai ihanko suomalaiseksi sen luokittelet:))

        Itseasiassa kaikki kirjoittajan listaamat nimet ovat pohjiltaan vierasperäisiä :) Oona ei edes ole kovin perinteinen.
        Mutta kyllä ne kaikki ovat jo tottuneet Suomeen, ihan Oonaa myöten. Uskonkin hänen tarkoittaneenkin tälläisiä nimiä, eikä siis pelkästään Kotivaloa ja vastaavia.


      • Sohv
        Än kirjoitti:

        Itseasiassa kaikki kirjoittajan listaamat nimet ovat pohjiltaan vierasperäisiä :) Oona ei edes ole kovin perinteinen.
        Mutta kyllä ne kaikki ovat jo tottuneet Suomeen, ihan Oonaa myöten. Uskonkin hänen tarkoittaneenkin tälläisiä nimiä, eikä siis pelkästään Kotivaloa ja vastaavia.

        Äh huono


      • Anonyymi

        mielestäni noista nimistä Jussi ei ole kaunis...


      • Anonyymi

        Jokainen antaa nimen mistä pitää ja muutamat nimet kirjoitetaan erilailla kun sanotaan joten kivojahan ne ovat vierasmaalaisten nimet . Omilla lapsillani on supi suomalaiset nimet kaikilla


    • n.jimi.

      Miltä pohjalta jokin nimi olisi "ruma"?

      Eihän rumia nimiä ole! On kyllä nimiä, jotka ovat jonkun mielestä epäonnistuneita tai joista joku ei pidä, ja on "nimiä" jotka eivät oikeastaan ole (esim. suomalaisia) nimiä lainkaan.

      • helmi

        oon sun kaa khyl samaa mieltä. koska tuli vähä semmone pettyny tai semmonen vähä inhottava tunne, sillä mun pikkuveljen (6.v) nimi on nico ja mun hyvän kaverin nimi on jeannette. mut tosin sitä jeannettee sanotaa shanet:eks tai janet:eks (:


      • Anonyymi

        Omasta mielestäni lähes kaikki nimet (ja sanat), joissa on paljon KOVIA KONSONANTTEJA, erityisesti Koota ja Ärrää, kuulostavat rumilta. Erityisesti kirjaimet RST peräkkäin on huono yhdistelmä, samoin KAKSOIS-KOO, erityisesti Ärrän perässä :(
        Pehmeät konsonantit (L, M, H) ovat kauniita ja S sihisee kauniisti. Vokaalit sointuvat kauniina. Tosin jostain syystä en erityisemmin pidä vokaaleista Ä ja Ö. No, niitä ei etunimissä juuri olekaan. Nimi YRJÖ on kyllä ruma ihan äänneasultaankin ajattelematta yhtään sen merkitystä. Eikä KYÖSTI-nimikään kovin kaunis ole, tosin jo paljon edellistä ”parempi”.

        Hirveimpiä nimiä mielestäni:

        RONJA
        TORSTI
        KIRSTI, KERSTIN
        KERKKO, HERKKO, HYRKKÖ
        TERHI


      • Anonyymi

        Jokainen nimi on kaunis kun se lausutaan oikein


      • Anonyymi

        Kukaan ei pidä kaikista nimistä, mutta miksi niitä täällä pitää listata yksi tykkää yhdenlaisista nimistä, toinen toisenlaisista näinhän se on aina ollut


    • eve 2

      tytöllä
      sari,saaga,leila
      mila,raakel,hilkka,esteri

      pojalla
      jaarli,kaappo,marko
      vertti.sampo,verneri,juha,

      • mun lista:

        Tytöt Eve, Eveliina, Minea, Renja, Raakkel, Iita, Liina, Hilda, Hulda, Hilla, Aamu, Saila, Saija, Pirjo, Pirkko..

        Pojat: Paavo, Pentti, Kille, Yrjö, Urpo, Uuno, Untamo..


      • voehan nimi

        Ihanaa, eve 2 oli saanut mukaan koko lapsuuden perheeni nimet (mä, isä ja äiti) :D No ei voi mitään :D

        Minä en pidä yhtään näistä nimistä:
        Peetu, Veeti, Sisu, Tarja, Pirjo, Sirpa


      • Teitä inhoava
        mun lista: kirjoitti:

        Tytöt Eve, Eveliina, Minea, Renja, Raakkel, Iita, Liina, Hilda, Hulda, Hilla, Aamu, Saila, Saija, Pirjo, Pirkko..

        Pojat: Paavo, Pentti, Kille, Yrjö, Urpo, Uuno, Untamo..

        Vittu kasvakaa aikuisiksi! Eveliina on oikein kaunis nimi.


      • Lolllllll

        Ursula saa kylmät väreet


      • Anonyymi

        Sari ja Saaga on mun mielestä tosi kauniita nimiä


      • Anonyymi
        mun lista: kirjoitti:

        Tytöt Eve, Eveliina, Minea, Renja, Raakkel, Iita, Liina, Hilda, Hulda, Hilla, Aamu, Saila, Saija, Pirjo, Pirkko..

        Pojat: Paavo, Pentti, Kille, Yrjö, Urpo, Uuno, Untamo..

        Kiitos. Mun ensimmäinen nimi on Hilda ja toinen Iita :)


    • KiN

      mutta ehkä jotain itselleni vähemmän kaunista tarkoittavat nimet:
      Ronja, Marika, Tinja, Ano, Paavo, Asko, Mico, Miro, Rico, Mirco...

    • helppoa

      Ainakin nämä:
      Iines, Tarja, Pirkko, Ruut, Alli, Laina, Tellervo, Vuokko, Alma, Saimi, Salme, Signe, Varma, Taimi, Valma, Reija, Hellevi, Elsa, Satu, Sari, Anja, Liisa, Hilkka, Kyllikki.
      Jouko, Ilpo, Antero, Pyry, Kristian, Aarne, Ismo, Simo, Sami, Tomi, Jani, Joni, Niko, Roni, Miro, Johannes, Esko, Henri, Leo, Osmo, Eero, Tuukka, Turkka, Markus (ja kaikki muut s-päätteiset nimet!), Yrjö, Jyrki, Allan, Tarmo, Taito, Taisto, Kauko, Kai, Veikko, Nyyrikki, Nuutti, Sakari, Kaarlo.

      • _Yrjö_

        Kukaan ei pidä mun nimestä :D


      • ei huolta
        _Yrjö_ kirjoitti:

        Kukaan ei pidä mun nimestä :D

        Mä pidän :)


      • Anonyymi

        ite omistan yhen noista tytön nimistä ja oon kyl samaa mieltä et se on tosi ruma. nyt kun kirjotan tätä itken vaa omassa huoneessa mun nimen takia :’)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ite omistan yhen noista tytön nimistä ja oon kyl samaa mieltä et se on tosi ruma. nyt kun kirjotan tätä itken vaa omassa huoneessa mun nimen takia :’)

        En oo minäkään koskaan tykänny nimestäni mutta kun muistaa ettei nimi miestä/ naista pahenna jos ei itse nimeään . Että näillä mennään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ite omistan yhen noista tytön nimistä ja oon kyl samaa mieltä et se on tosi ruma. nyt kun kirjotan tätä itken vaa omassa huoneessa mun nimen takia :’)

        Sitähän nämä listaaja Liisat ajavat takaakin että muka nyt pitäisi listata rumat nimet. Jokaisella nimellä on niin tykkääkin kun niitäkin jotka eivät tykkää, joten kuivaa kyyneleet ja keskity siihen että olet juuri se ihminen jonka nimestä moni kuitenkin pitää


    • argh

      Eedla on yökkö yli kaiken
      Maileena
      Ester(i)
      Aquilina (äitin puolituttu on ihan oikeasti)
      Akustiina
      melkein kaikki yhdysnimet (tyyliin Marimilja, yök)
      kaikki kummalliset väännökset tyyliin Albiina
      Odessa/Odetta jne
      Paris
      Lorna
      Verna
      Daniela
      Peppi
      Veeti (oli muuten viime vuoden yleisin etunimi City-lehden mukaan)
      Emmi
      Vanessa

      Kumma juttu, että tykkään kuitenkin joistain ulkomaalaisperäisistä nimistä ja väännöksistä (esim Cordelia ja Milena tosi nättejä).

    • kaunisniminen

      Erkki
      Jalmari
      Siiri
      Anne
      Annikki
      Kyllikki
      Nyyrikki
      Alpi
      Severi
      Terttu
      Kalle

    • Pinja-Riikka Mäkinen-Nieminen

      Kirjoitinkin tänne niistä väliviivallisista nimistä, eli kaikki Henna-Kaisat ja Jani-Petterit joutaisivat romukoppaan.

      Yllättävän moni täällä on myös sitä mieltä, että sellaiset vierasperäiset nimet, kuten Nico ja Jannica ovat rumia.
      Mielestäni ne ovat ihan tavallisia nimiä, mutta eivät sovellut suomalaisen suuhun eikä sukunimeen. Jennica Mäkinen esim. kuulostaa siltä, että vanhempien erikoisuudentavoittelu on mennyt liian pitkälle.

      Hullua on myös se, että siskontyttäreni luokalla, jossa on 20 oppilasta, on kolme Roosa-nimistä lasta.

      Nimenanto on vaikeaa, mutta trendejä tulisi välttää.

      • kiertäny muutakin ku

        Junttia ajattelua miksei suomalaisella lapsella voi olla jotain eksoottistakin nimeä hyvänen aika menkää kattoon maailmaa ...onneksi ei tartte asuttaa junttilaa...Ja lapsilla saa olla vanhankansan suomalaiset nimet ,jotka ,myös maailmalla tunnetaan kuningattaria hallitsijoita ,,,silti ihan vanhan suomessakin käytettyjä nimiä,,että silleen


      • Ei mitään vikaa

        Miten kirjain "c" ei sovi jonkin "suuhun"? Minun suussa se ainakin kuulostaa ihan samalta kuin "k". Nimissä Jannica, Jennica tai Nico ei ole mielestäni mitään vikaa ja ihan hyvin sopivat tavallisiin suomalisiin sukunimiinkin. ...


    • nnn

      Jico, Mico, Jirco-Rico....voi yäks ja kaikki samassa perheessä...ja oisko ollu vielä miiccakin!!!

      • cvcc

        hyi saatana


    • emmimuori

      poikien nimet joita en koskaan laittaisi omalle lapselleni:

      Pekka
      Jorma
      Uuno
      Uolevi
      Tauno
      Taisto
      Nuppu
      Masi

      tyttöjen yökkönimet:

      Martta
      Pirkko
      Sinikka
      Anneli
      Sirkka
      Tuula
      Seita
      Hannele
      Päivikki

      • 153491

        NAURETTAVAA TÄLLAINEN "HUONOJEN" NIMIEN KOKOAMINEN! KASVAKAA AIKUISIKSI!


      • ÅKE ÅRLBERG!!!!!!!!
        153491 kirjoitti:

        NAURETTAVAA TÄLLAINEN "HUONOJEN" NIMIEN KOKOAMINEN! KASVAKAA AIKUISIKSI!

        - Lea - Kyllikki - Tellervo - Kull(i/e)rvo - Olli - Arttu - Jooseppi - JA VITTU ERITOTEN HOMO-VEETI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Mirikikituki
        ÅKE ÅRLBERG!!!!!!!! kirjoitti:

        - Lea - Kyllikki - Tellervo - Kull(i/e)rvo - Olli - Arttu - Jooseppi - JA VITTU ERITOTEN HOMO-VEETI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Itse en tykkäile näistä:

        Pojat:~
        Petri~En tykkää ja tunnen yhden ei-niin-mukavan Petrin (tiedän, tämä on pinnallista)
        Lauri~Sama syy kuin Petrissä
        Santtu~Kuulostaa Santerin tai Samin lempinimeltä, en tykkää näistä lempinimeltä kuulostava onkin etunimi-nimistä
        Kalervo
        Kalle
        Pellervo
        Kullervo
        jotkut muut kirjoitusasultaan vanhat nimet~Se vanhuus ei iske, aikansa eläneet nimet ja sillä hyvä

        Tytöt:~~
        Laura~Hirvittävän yleinen, eikä minusta edes niin nätti nimi
        Anni(ina)~Samat pinnaliset syyt, kuin Petrissä ja Laurissa, ovat saaneet tämän nimen epäsuotuisaan valoon silmissäni
        Maria, Maaria~Tadah, kaikkien aikoisin yleisin etunimi, siis puhki kulunut
        Linda~Dislikee, edes erikoinen d-kirjain ei paranna tämän nimen tylsyyttä ja tavanomaisuutta
        Ulla
        Martta
        Pirkko
        Arja, Marja
        Kaija, Aija, Saija
        Aino
        muut aikansa eläneet vanhat nimet (no, ei kovin vanhat, mutta silti)

        O__o Ohoo, joku mainitsi Maileenan täällä. Ennen olisin ajatellut siitä myös, että samaan kastiin Marjatan ja Marja-Leenan kanssa, mutten enää, kun kuulin, että siitä meinasi tulla ensimmäinen etunimeni. Nyt se kuulostaa todella nätille-ja harvinaiselle, potentiaalinen nimiehdokas, jos vaikka tyttölapsi joskus siunaantuisi..


      • cvcc
        ÅKE ÅRLBERG!!!!!!!! kirjoitti:

        - Lea - Kyllikki - Tellervo - Kull(i/e)rvo - Olli - Arttu - Jooseppi - JA VITTU ERITOTEN HOMO-VEETI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Enpä ole kuullutkaan näistä nimistä:

        Kull(i/e)rvo
        HOMO-VEETI


      • Åkelle
        ÅKE ÅRLBERG!!!!!!!! kirjoitti:

        - Lea - Kyllikki - Tellervo - Kull(i/e)rvo - Olli - Arttu - Jooseppi - JA VITTU ERITOTEN HOMO-VEETI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        MITÄ VITTUA!!!!!!!!!!!!!! MIKSI MINUN NIMENI ON JOUKOSSA???????? Kuka vittu luulet oikeesti olevas.... Hyi helvetti miten sairasta... Kuole!


      • Heihalooo

        Nuppu on tytön nimi


      • Anonyymi
        cvcc kirjoitti:

        Enpä ole kuullutkaan näistä nimistä:

        Kull(i/e)rvo
        HOMO-VEETI

        sama


      • Anonyymi
        ÅKE ÅRLBERG!!!!!!!! kirjoitti:

        - Lea - Kyllikki - Tellervo - Kull(i/e)rvo - Olli - Arttu - Jooseppi - JA VITTU ERITOTEN HOMO-VEETI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        arttu on iha super söpö nimi mitä vittuu siinä on vikana


    • *****

      Miesten nimet:

      Ylermi
      Yrjö
      Yrjänä
      Väinämö
      Uolevi
      Urpo
      Turo
      Päiviö
      Pirkka
      Pellervo
      Pelle
      Pietari
      Manne
      Lyly
      Jooseppi
      Immanuel
      Iiro

      Naisten nimet:
      Ilma
      Ilmatar
      Iro
      Kyllikki
      Lemmikki
      Mielikki
      Matleena
      Pulmu
      Raakel
      Ruut
      Sorja
      Tellervo
      Ulpu

      • SH

        Sorja on ihan kaunis ..


    • Miehet:
      yrjö
      väinö
      Matti
      Pentti
      yrjänä

      Naiset:
      ursula
      pälvi
      malla
      malaja
      miina

      • Matti.....

        Janette ja Kristiina, yök.


      • vastailija1
        Matti..... kirjoitti:

        Janette ja Kristiina, yök.

        Kristiina kaunis......Janette ei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Nimikko

      Reetta, Kyllikki,Raija, Terhi, Tiina, Hilkka, Mervi, Sanna, Sanni, Heini,Virpi,Varpu, Marjukka,Ulpu, Reija,Veera, Emilia, Pirjo,Elisa, laura.


      Leevi, Mikko, Tapio, Yrjö, Väinö, Kustaa, Jalo, Kaino,Mertsi, Joonas, Jouko,Jesper, Tero,Turo,Ari.

    • Nimetönkö olla pit.

      on. Onneksi joillakin onnekkailla on ne kauneimmat ja oikeat nimet. Onneksi edes JOTKUT osaavat antaa niitä oikeita nimiä. Lapsellista touhua mollata toisten nimiä.

    • ;)

      Naiset:

      Kyllikki
      Jarna
      Fanny/Fanni
      Janette
      Viivi
      Anna
      Kiia/Riia/Piia
      Emmi
      Miira
      Miina
      Vadelma
      Sunna
      Alli/Elli
      Martta
      Vellamo
      Ulla

      Miehet:

      Juuso
      Pyry/Lyly
      Pirkka
      Yrjö
      Matti
      Miikka
      Marko
      Kai
      Simo
      Oula
      Kullervo
      Pietari
      Manne

      Onhan näitä mut ei kaikkia viitti listata.

      • ;)

        Perusteluja miks noin nimet on musta niin hirveitä...

        Naiset:

        Kyllikki


    • Mieleen tulee..

      Vähän ryhmittäin:
      Jessica, Marissa, Nico, Oliver
      Veeti, Jani, Jimi
      Kaarle, Kustaa, Kullervo, Yrjö (melko totta, _Yrjö_)
      Martta, Kerttu, Hillevi, Ritva
      Kaneli, Käpy, Enkeli
      Fanny

      • Sirkkapentti

        Olis kiva kuulla miten hienot nimet teillä mahtaa olla, ku on varaa haukkua muiden nimiä täällä.


      • yks Päivi
        Sirkkapentti kirjoitti:

        Olis kiva kuulla miten hienot nimet teillä mahtaa olla, ku on varaa haukkua muiden nimiä täällä.

        Ei kannata loukkaantua, vaikka oma nimi näkyisikin täällä. Jokaisella on oma mielipiteensä ja makunsa ja heillä on oikeus ilmaista se. Minun nimi esimerkiksi mainitaan poikkeuksetta useimmilla tällaisilla listoilla, kun kysytään hirveintä nimeä, mutta se on heidän häpeänsä, kun eivät tajua nimeni hienoutta. :D En pahastu, vaikka joku sanoisikin nimeäni hirveäksi. En minäkään kaikista nimistä tykkää, eikä tarvitsekaan.


    • Ei näin...

      Yksi nimi Rihanna (saatetaan kirjoittaa Rianna). Tunnen yhden vauva paran, jota vanhemmat paiskasivat tällä nimellä. Ja sukunimi tietysti perinteinen supisuomalainen "nen" -loppuinen nimi. Kas kun ei Lady Gaga tai Beyonce.

      • Anonyymi

        Minusta kaunis nimi. Joten miksi pilkkaat sitä


    • Bläääh

      kun ollaan Teemu ja Mia.

      Sukuun on kastettu kolmen vuoden sisään Vilho, Väinö, Verner, Tilla, Oskari, Eveliina ja Aapo. Yksikään ei minusta ole kovin nerokas nimivalinta! Tuttavista tuli vielä mieleen Hilda ja päiväkodissa oli aikoinaan ainakin Hille ja Hilla eivät tosin sisarukset.

      Tylsää on se että Eetuja ja Veetejä on ainakin miljoona jo ja niitäkin jatkuvasti tulee vaan lisää.

    • Mylvikki

      Naisten nimet: Pikka, Fanny, Tilda, Hillevi (=hilleri), Elsi, Elsa, Ester, Kyllikki, Kylli, Eufrosyyne, Yrsa, Kerstin, Petriikka, Petriina, Ulpu, Akuliina, Signe(=sickness), Eedla (tulee mieleen yökkäys), Beetra, Beedra, Tekla, Hekla (kaksi edellä mainittuja sopii hyvin pääsiäisnoidille!) Hilppa

      Miesten nimet: Piera, Pärttyli, Manne, Severi, Helmeri, Ananias, Marius, Keimo, Malakias (tulee mieleen jokin tauti, kuten malaria, iskias...) Sulevi, Reittu, Hermanni, Torsti, Jalmari, Pellervo, Kullervo, Lyly, Ylermi, Helge, Nyyrikki (=nyrkki), Mainio, Kunto, Into, Urpo, Pirkka

    • xcghyjuik

      Miehet:

      Luka/Luca
      Elias
      Eetu
      Veeti
      Aatu
      Timo
      Antti
      Aleksi
      Akseli
      Julius
      Joonatan
      Ym. kaikki "ulkomaiset" nimet

      Naiset:

      Aada/Ada
      Jessica
      Chia
      Kia/Kiia
      Viia
      Odessa
      Odette
      Ym. kaikki "ulkomaiset" nimet

      kaikki yhdysnimet

      • voijeesus

        Ompa tosi ulkomainen esim Jessica. Tuikitavallinen ruotsinsuomalainen nimi.


    • Riikka-mamma

      Minulla inhokit vaihtuvat ja muuttuvat sillon tällöin,

      Pojista iki-inhokkeja on:
      -Akseli (Silti Aleksi on mielestäni erittäin ihana)
      -Lyly
      -Valo
      -Niko
      -Antero/Antton/Anton

      Tällä hetkellä en tykkää:
      -Kim (Tunnen yhden inhottavan, ja lisäksi en tykkää nimistä, joita sanottaisiin kuitenkin Kimi)
      -Rasmus
      -Eetu
      (Lisäksi harva A-loppuinen pojan nimi on sellainen josta tykkään=

      Tyttöjen iki-inhokit:
      -Kia/Kiia (Tykkään silti Kiirasta)
      -Aune
      -Carita
      -Jasmin

      Tän hetken inhokit:
      -Jenna
      -Ilma
      -Ilta
      -Aava
      -Esmeralda
      -Aino
      Lisäksi o-loppuiset tyttöjen nimet eivät miellytä.

      Ja onhan niitä paljon muitakin

      • nujkedgosg

        Sekä minun että tyttäreni kaikki nimet on mainittu, tyttäreni eka nimi heti ekassa viestissä!! :D
        Tässä minun listaa...
        Tytöt:
        -Kreetta (jostain syystä tulee vohvelikeksi mieleen, en tiedä miksi...)
        -Birgitta, Martta, Terttu, Kerttu, Briitta ym. mummonimet
        -Jarna (niin, mikä oli?)
        -Noomi (siis MIKÄ?? Varmaan ykkösinhokki tämä)
        -Vaula (outo...)
        -Kyllikki, yök...
        Pojat:
        -Tomi (jotenkin nössö versio Tommista ja Tonista, jotka ok)
        -Manne (no, se on manne)
        -Elias, Eliel, Samuel, Julius, Joonatan, Kimi (erittäin epämiehekkäitä)
        -Alfred (J. Kwak... :D)
        -Aimo, Keimo (huhhuh)
        -Kai (jaa siis ehkä)


      • Hyiiii!

        Riikka on ruma nimi!


      • Anonyymi
        nujkedgosg kirjoitti:

        Sekä minun että tyttäreni kaikki nimet on mainittu, tyttäreni eka nimi heti ekassa viestissä!! :D
        Tässä minun listaa...
        Tytöt:
        -Kreetta (jostain syystä tulee vohvelikeksi mieleen, en tiedä miksi...)
        -Birgitta, Martta, Terttu, Kerttu, Briitta ym. mummonimet
        -Jarna (niin, mikä oli?)
        -Noomi (siis MIKÄ?? Varmaan ykkösinhokki tämä)
        -Vaula (outo...)
        -Kyllikki, yök...
        Pojat:
        -Tomi (jotenkin nössö versio Tommista ja Tonista, jotka ok)
        -Manne (no, se on manne)
        -Elias, Eliel, Samuel, Julius, Joonatan, Kimi (erittäin epämiehekkäitä)
        -Alfred (J. Kwak... :D)
        -Aimo, Keimo (huhhuh)
        -Kai (jaa siis ehkä)

        Tuosta Vaulasta tuli mieleen että minulla on ollut joskus 50 luvulla koulukaveri jonka nimi oli Vaula


    • Yäk

      Sipi, Kimi, Timi, Veeti, Raimo, Tauno, Hermanni.

      Inkeri, Ursula.

      • Pentti Hirvonen

        Erkki (saanut llian vähän ääniä)
        yhdysnimet (turhia, hankalia): Juha-Pekka >> Juha Pekka
        ulkomaiset, jos sukunimi suomalainen: Jeannette Mähönen


    • gfeuyuwefssd

      Iina, Mailis, Virpi, Suometar, Kyllikki, Kaarina, Anu, Pirkko, Pirjo, Liina, Liisa, Sirkka, Unelma, Hintriikka, Nanne

      Mies, Ukko, Urpo, Ano, Kullervo, Kalevi, Tapani, Erkki, Jorma, Keijo, Uolevi, Panu, Päiviö, Manne, Veeti

    • CCcccccc

      Ehdoton yökötys on Veeti. En voi käsittää miten tuollainen vässykkänimi voi olla niin tavattoman suosittu. Ehkä se pullero söpö vauva saattaa Veetiltä näyttääkin, mutta entäs sitten kun vauvasta kasvaakin vaikka nahkarotsissa kulkeva hevimies. Esittele siinä sitten itsesi Veetiksi. Vaikutelma on vähän sama kun ilmoittaisi olevansa nimeltään Tossukka, Vässykkä, Nössykkä tai Pallero.

      Toinen suuri inhokkini on kaikki nämä kuuluisat J-väännökset naisten nimissä. Vielä karseampia ovat ne C-kirjaimen kera. Tyyliin Jessica, Jennica, Jannica, Jennifer, Jessie, Jassi, Jenita, Julianna, Janina, Jenina ja pahin kaikista: Marina. Näistä tulee vaan niin mieleen junttimaiset ja pikkuisen saamapuolelle jääneet seiskantilaajavanhemmat, jotka yrittävät antaa jotain mukamas muodikkaita ja kansainvälisiä nimiä perusmukuloilleen. Aika monet Jessicat ja Jassicat olen vuosien varrella todennut kohtalaisen yksinkertaisiksi ja huomionhakuisiksi pissiksiksi. Niin ja olen koulussa töissä, siellä on tosiaan vuosien saatossa tullut seurattua oikein aitiopaikalta näiden väännösnimien menestystä... Melkeinpä voisi sanoa, että muutamaa fiksua poikkeusta lukuunottamatta nämä Micot, Nicot, Ronyt, Tonyt ja Jessica-Jenniferit ovat niitä joiden kanssa (tai joiden perheiden kanssa) on jatkuvasti jotain ongelmia. Ei ehkä saisi yleistää, mutta näin on ainakin minun kymmenvuotisen työurani ajan ollut.

      • dcjhdufhuhqufhuhruqh

        Minäkään en pidä veeti-nimestä ja en ole koskaan pitänytkään. En myöskään pidä leevistä, jotenkin on sitä samaa kategoriaa. Niinkuin täällä muutkin ovat todenneet, ovat jollain tapaa vauvamaisia ja munattomia nimiä.

        Tyttöjen nimistä ei iske mitkään nannat, mooat, meeat, noonat, nannit, lumiat yms. kummalliset erikoisuuden tavoittelut. Kuulostavat mielestäni lähinnä puhevikaisen lapsen lässytykseltä, ihan kuin lapsi ei osaisi vielä sanoa omaa nimeään ja kutsuisi itseään jollain vauvahellittelynimellä tai omalla nimiväännöksellään.

        Eikä kyllä myöskään nämä irmelit, pirjot ja kyllikit ole mitään kaunistuksia!!!


      • jökö2

        Ihan mielenkiintoisia havaintoja nimistä, mutta asenne on ikävä koulun työntekijälle. Jos oppilaan kanssa on ongelmia, hän tarvitsee apua ja tukea eikä vain leimaamista hankalaksi oppilaaksi.


    • TalviYö

      miehille:

      Veli
      Mainio
      Yrjö
      Kivi
      Mies
      Ramses

      naisille:

      Reija
      Raija
      Martta
      Aina
      Maila
      Impi
      Tyyne
      Ea
      Mi
      Nuppu
      Ruusu


      en varmaan edes muistanut kaikkia, on niitä niin paljon.. :D

    • harvassa kauniit

      Lotta, Linda,Saara,Reetta,Terhi,Mervi,Tiina,Raija,Kyllikki,Aulikki, Riitta,Virpi,Varpu,Elisa,Merja,Marita
      a,Sanni,Senni,Vilma,Venla

      • todelliset yökit

        Unohtui todelliset yökit: Sirpa,Anneli,Pirjo ja Päivi


      • Öklöimmät
        todelliset yökit kirjoitti:

        Unohtui todelliset yökit: Sirpa,Anneli,Pirjo ja Päivi

        Virve,
        Marjo,
        Virpi,
        Pirjo,
        Outi,
        Mirva,
        Terhi,
        Raili,
        Mervi,
        Päivi
        ...
        Uskon ja toivon ettei näitä nimiä enää annettaisi. Ihan kylmät väreet tulee inhotuksesta!


    • niminen1

      Tässä muutama nimi jotka ei sytytä millää lailla
      Miehet:
      Yrjö
      Manne
      Uuno
      Patu
      Aatu
      Aapo
      Olli
      Uolevi


      Naiset:
      Vilma
      Enna
      Siiri
      Sofia
      Helmi

    • yökyökyök

      Veeti, Leevi ja Samuli ovat jotenkin munattoman kuuloisia nimiä. Eivät sovi mielestäni aikuiselle miehelle, ovat pullukan pikkuvesselin nimiä.

      Matias, Henrik, Petteri, Petri, Henri ja Johannes ovat myös ällöjä, kaikki tuntemani ovat paksuja, kaikin puolin hiukan hitaita ja hieltä haisevia. Ehkä siksi inhokkinimien listalla.

      Sitten sekä tyttöjen että poikien nimissä iki-inhokkeja ovat nämä c- ja y-nimet supisuomalaisilla lapsilla (suomenruotsalaiset aivan eri juttu!). Tyyliin Jessica, Janica, Henry, Harry, Luca, Lucas, Mico, Nico, Rony, Jenny, Nelly, Christina jne. Sukunimi kun on aina joku Möttönen tai Hämäläinen. Jessica Victoria Mähönen, huoh....

      Ja lopuksi lista muista ällötyksistä: Johanna, Anniina, Susanna, Pauliina, MERJA, ARJA ja SARI, YÖKYÖKYÖK!

    • Häpeä!

      Jokainen vanhempi antaa lapselleen omannäköisen nimen. Typerää alkaa listaamaan rumia nimiä! Sama kun osoittelisit kadulla rumia ihmisiä tai menisit neuvolaan arvostelemaan lapsia!

    • carolina carmee

      voi kai lopettaa, kun kaikki nimet löytyy jo täältä. Vain onko joku nimi unohtunut listaamatta rumaksi?

      • j56dhn36hg

        Ne jotka ei tykkää Veeti, Pyry, Aleksi, Niko, Juuso etc. nimistä menkää vittuun, toivottavasti ette saa lapsia ja jos saisitte nii ne otettaisiin teiltä pois surkeiden nimien vuoksi. Antakaa vaan nimeksi Tiitus tai Selma!

        Siinä teille stn wnb-uusäidit ja mummelit


      • j56dhn36hg kirjoitti:

        Ne jotka ei tykkää Veeti, Pyry, Aleksi, Niko, Juuso etc. nimistä menkää vittuun, toivottavasti ette saa lapsia ja jos saisitte nii ne otettaisiin teiltä pois surkeiden nimien vuoksi. Antakaa vaan nimeksi Tiitus tai Selma!

        Siinä teille stn wnb-uusäidit ja mummelit

        Voi VITTU sun ikäs olikaa?


      • ranew323e
        ämiiaa kirjoitti:

        Voi VITTU sun ikäs olikaa?

        Kahden pojan isä, joista molemmilla perusnimet. Taidat pitää taneleista.

        Voi VITTU mikä sua vaivaa?


      • Niksu9

        Carolina Carmee:

        Minun nimeäni ei mainittu kertaakaan, ei myöskään veljeni, eikä kummankaan poikani... (ainakaan en huomannut...)
        Mutta jos sovitaan, että nekin on rumia, niin päästään takas asiaan... :D


    • Lm

      Miesten nimet:
      Topi myöskin
      Jesse
      Jere
      Henri


      Naisten nimet:
      Emilia
      Helena
      Hanna
      Aliisa
      Amanda
      Janika,Jessica, Janniina, Joanna ym.
      Sanni

    • heinäpellonjyvänen

      marica = espanjaksi homo Kari = albaniaksi miehen sukupuolielin

      • Anonyymi

        No kaikille nimille löytyy kyllä jokin toinen merkitys eri kelissä .


    • heinäpellonjyvänen

      myös luokkakaverini Efrosyyne on aika.... hmm.. outo.. joutunut tottelemaan viimeiset 20 vuotta lempinimeä syylä

    • Outi(Outoko)

      Mun nimi on Outi ja olen nimestäni oikein ylpeä , vaikka olenkin 14 vuotta .
      Olen aina ollut tyytyväinen omaan nimeeni ja pitänyt sitä oikein nättinä :))

    • AURINKOpelto

      Mielestäni rumin nimi mitä lapselle voi antaa on Jani tai Matti. Melkein oksennus tulee kun sitä ajatteleekin. Kaunis nimi on esimerkiksi Kaisa tai Katariina.

    • Nimeni

      Rakas isä-parka antoi minulle sellaisen nimen, joka esiintyy lauluissa ja runoissa. Vaihdoin etunimeni ja kaikki nauravat sille, mutta ei se minua haittaa. Mietin kauan, varmaan ehkä noin 8 vuotta mikä nimi minulle passaisi. Ei passanut muu, kuin Laina ja Wallborg. Wallborg on keskiaikainen naisennimi ja erään esiäitini nimi ja tuntuu tosi hyvältä olla Wallborg. Nimi on esiintynyt usein keskiajalla,lienee 1700-luvulle asti ainakin. Wallborg on voimanimeni. Isäni ja äitini kunniaksi säästin kuitenkin 2 alkuperäistä nimeä.Olisi ihanaa omistaa jokin kaunis nimi, niitä on paljon, valitettavasti ne eivät sopineet minulle, vaikka olisin halunnut. Meillä on paljon molemmissa suvuissa ruotsalaisia nimiä ja minun sukunimeni on alunperin ollut ruotsalainen. Muistaakseni sukujuuria on Ruotsista, muualtakin Suomen ulkopuolelta.Saatte nauraa niin paljon kuin haluatte ja inhota Wallborgia, pääasia, että olen erittäin tyytyväinen nimeeni. Ystävät ja suku nauroivat kun kuulivat nimeni ja kyllä minunkin huumorintajuni riittää kun nimelleni nauretaan. Silti he nimittävät minua alkuperäisellä nimelläni. On ihanaa olla Wallborg ja jos elän vanhuuteen, niin erittäin sopiva nimi vanhalle naiselle, täytyyhän tulevaisuuttákin ajatella. Esim joku Janette, Jessica ynnä muut vastaavat tuntuvat hyvin oudolta, jos vanhalla naisella on kyseiset nimet.Kun esim. soitan johonkin, esim. puhelinyhtiöön, firmaan, lääkäriin yms, minusta tuntuu, että Wallborg herättää heti kunnioitusta ja minusta on hauskaa esittää nimeni pokerinaamalla jossain missä joku virkailija en tekemisissä kanssani. Kaikkien pokeri on pitänyt;;D. ;))))))))))) Älkää please kertokaa kenellekään tätä.

      • Anonyymi

        Nimesi on Ruotsissa yleinen nimi, joten kukaan ei sille naura


    • ...........

      Tässä minun listaani:

      Janika, Janina, Janita, Janica, Janniina, Jannika, Jennika, Jessika, Jenniina, Janette, Janetta, Janelle, Janella, Jasmiina, Jasmin, Jasmine.

      Jani, Jaani, Joona, Jimmy, Jiri, Jirko, Jetro, Jatro.

      Eli todella monet J-alkuiset nimet ovat aivan kamalia, etenkin nuo väännetyt Janikat sun muut.

    • nomen est omen

      luca
      mila
      nemo
      luna
      julianna
      janetta
      janessa
      vanessa
      alyssa
      jessi
      tony
      mico
      .... hyi yäk.

    • Rumia piisaa

      Siru.
      Terhi.
      Mervi.
      Sanni.
      Heini.
      Kyllikki.
      Varpu.
      Virpi.
      Raija.
      Aulikki.
      Marttiina.

      Turo
      Tero.
      Erno.
      Anssi.
      Arttu.
      Mikko.

    • miettikää

      vittu tarvii tulla pilkkaa joittenki nimiä!!! ajatelkaa niitä joilla on semmoset nimet! et painukaa helvettii kaikki
      ps. tiiän et on ikivanha keskustelu, mut vitut siit.

      • Anonyymi

        Älä välitä nämä leikkii ja kaikki nimet melkein on olleet näille ressukoilla huonoja nimiä. Ei ole paljon tekemistä niilläkään kun katsella nimiä almanakasta ja inhota niitä .
        Ei nimi miestä pahenna jos ei mies nimeänsä


    • kaunrisn

      Maria ja Julia. Yököttäviä :( Loppuunkuluneita, mauttomia, tylsiä ja värittömiä. Ja rumia.

    • 26

      Valitettavasti suurin osa maailman nimistä aiheuttaa kylmiä väristyksiä selkänahassa, joten turha niitä on edes yrittää luetella. Mutta ehkä järkyttävintä on joku Suometar.

    • mrwq

      Kamalia esim. Veeti, Leevi, Kaapo, Lilli, Helmi, Veera, Marika, Nico

    • Melese

      Ursula, Inkeri, Karoliina ja Hilkka ovat minun inhokkejani.

    • dedwddw

      Åke
      Veeti
      Nuutti
      Väinö
      Kaapo
      Joakim

      Näitä nimiä näkee nykymuodissa hirveesti... hirvittäviä!!! Ulkomaalaiset ovat ihan ok, mutta joku Nico tai Mico kyl saa mennä ihan k:lla mut Jessica yms. ei saa

    • KuunKurkistaja

      Veeti- sääret sileiksi
      Ukko- ei sovi pienelle vauvalle, ei sitten millään
      Okko- you must kidding me
      Mitja- mit vit...
      Kalle- mätitahna & pornolehti
      Reko- ihan he"""in ruma nimi
      Niko- liian yleinen
      Kerkko- häh? ja YÄK!
      Hannu- munaton, ruma nimi
      Väinö- muuten kiva nimi, mutta vihaan sitä kappaletta!
      Juuso-juusto
      Altti- kuin puhevikainen Antti


      Ruusa- lehmän nimi
      Raija- vanha naapurikyylä
      Martta- sopii, jos tietää varmasti että lapsesta tulee arka sukankutoja
      Tyyne- pimpelipom
      Maisa- my son
      Aino- i know
      Luna- koiran nimi

    • dididom

      Olen kuusikymppinen ja mun lapsuudessa ja nuoruudessa kaikki viinaanmenevät lätsäpäiset työmies-äijänkuvatukset oli Reinoja, Väinöjä ja Einoja. Jos ei niitä, niin sitten ne oli Alpoja, Oskareita tai Kaukoja tai Suloja.

      sitten niitä sanottin:

      Reino= Reiska
      Väinö=Väiski
      Eino= Eikka
      Alpo=Alapo
      Oskari= Osku
      Kauko=Kake
      Sulo=Suli

      Hyi. En voi ymmärtää, mitä launista ja ihanaa näissä nimissä on. Onneksi tyttäreni ei antanut näitä nimiä pojilleen.

      Iloluontoinen rehevä "miesten"nainen asui lähistöllä, nimeltään Sylvi. "Sylyviä" kävi moni mies yön hämärissä kyselemässä, että missäs se täällä asuukaan se... niinpä niin. Ja nyt on sitten eräs pikkutyttökin kastettu Sylviksi. Apua.

      No nää on niitä mielleyhtymiä, joille ei näköjään vanhempanakaan voi yhtään mitään. Mutta maailmahan muuttuu ja pakko muuttua sen mukana.

      Muita nimiä, joita en vieläkään haluaisi pikkulapsille, on Kalle, Iida, Lyydia (Lyyti), Sofia (Sohvi), Simo, Huuko tai Hugo (oli meidän kylällä ns. sontakuski), Kalevi, Elmeri, Salme, Selma, Suoma, Esteri, Alina... no en jatka listaa. Mun ikäisen korvaan nämä vaan kuulostaa niin kamalan vanhoilta.

      Ceciliaakin ihmetelen, eikö ihmiset ala jo kyllästyä siihen, kun sitä annetaan jo niin paljon ja hehkutetaan edelleen. Sofia sama juttu.

      Juho. En ymmärrä vieläkään nimen suosiota. Se on perinteisesti ollut vanha talonpoikaisnimi, vanhat isännät oli aina Juhoja. Tulee mieleen pussihousut, henkselit ja jatsarit. No, onneksi se nimi alkaa olla jo loppuun käytetty.

      Jostain ihme syystä vanhoista nimistä Valdemar ei edelleenkään särähdä korvaan pahalta, päinvastoin. Tykkään sen nimen jylhästä komeudesta. Tosin sitten kun se väännetään Valteksi tai Valtuksi, nimestä menee hohto. Ja ainahan se väännetään.

    • bgfdsdfcvgb

      Keijo.

    • --

      luin koko ketjun läpi, ja yllätyksekseni missään ei mainittu nimeäni! olenko ainoa, jonka nimeä ei täältä vielä löydy?

      • 895

        Munkaan nimeä ei löydy .. :'D


    • 895

      Ursula
      Vanamo
      Hemminki
      Tellervo
      Petriina
      Annastiina
      Kyllikki
      Reetta
      Terhi
      Sirpa
      Pirjo
      Kaarina
      Anu
      Pirkko
      Esmeralda
      Outi
      Mirva
      Raili
      Päivi



      Hermanni
      Uolevi
      Olavi
      Kullervo
      Pellervo
      Jorma
      Petteri/Pertti/Petri
      Hannu
      Kerkko
      Juuso
      Urpo
      Ukko
      Johannes
      Kullervo
      Uuno
      Manne
      Yrjö


      Onhan noita... :''D

      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä. Varsinki noiden päälimmäisten kanssa :D Tiiän yhe vanamon, kauhea nimi. Ursulaki iha oksettava. Hemminki on vaa aika läppä nimi


    • zmirre

      En pidä nimistä Taneli ja Juuso, koska niistä tulevat mieleen Kaneli ja Juusto.

    • jööh

      Hazal
      Maire
      Anneli
      Jenni
      Sylvi

      Ukko
      Antti
      Eemeli
      Joska
      Henri

    • Reetta on kaunis

      No voih.... tosi moni on maininnut tyttäreni nimen Reetta. Minusta se luonnollisesti on suloinen nimi.

      Nimet ovat vain kirjainyhdistelmiä, joihin jokaisella on oma subjektiivinen suhteensa. Ei ole olemassa "rumia" tai "kauniita" nimiä, vaan yksinkertaisesti nimiä joista ei syystä tai toisesta pidä.

      Itselleni 50- ja 60-luvun muotinimet särähtävät korviin rumina

      -Raija
      -Pirjo
      -Pirkko
      -Päivi
      -Arja
      jne.

      Jari
      Kari
      Pertti
      Martti
      Markku
      jne.

      Itse olen Elina. Sitä kai ei kukaan ole täällä maininnut?

      • --vivianne--

        Mä olen puolestani Vivianne. Siskot Eleonora ja Marissa, veli Alex. Nyt kiitos suoria mielipiteitä meidän nimistä. :)


    • repikää siitä

      veeti,leevi,miika.mikko,ville,matias,kaapo,eero,eetu,pasi,juuso,einari,jaakko,torsti,tauno,urpo,eemeli,joonas,juho,simo,leino,rauno,matti,aapo,ari,niilo,riku,viljo,pekka,olli,ismo,tuomo,tuomas,pirkka,topias,veli,dimitri,valdemar,toivo,onni,risto,olavi,pentti,uolevi......................eila,anna,anne,leena,päivi,riikka,sari,sanna,marika,marjo,merika,serita,sarita,tanja,teresa,nadja,ulpu,minna,enni,senni,jenni,jenne,jemilia,emilia,eriika,sanni,aada,oona,ilta,aamu,pilvi,pilve,maila,anitra,sabina,jutta,stiina,liisa,liina,kira,ira,piia,tamara,taina,aino,vieno,tuulikki,marja,maria,sini,heli,helinä,hanne,johanna,hanna,deliah, jne.......

    • j

      veeti,leevi,miika.mikko,ville,matias,kaapo,eero,eetu,pasi,juuso,einari,jaakko,torsti,tauno,urpo,eemeli,joonas,juho,simo,leino,rauno,matti,aapo,ari,niilo,riku,viljo,pekka,olli,ismo,tuomo,tuomas,pirkka,topias,veli,dimitri,valdemar,toivo,onni,risto,olavi,pentti,uolevi......................eila,anna,anne,leena,päivi,riikka,sari,sanna,marika,marjo,merika,serita,sarita,tanja,teresa,nadja,ulpu,minna,enni,senni,jenni,jenne,jemilia,emilia,eriika,sanni,aada,oona,ilta,aamu,pilvi,pilve,maila,anitra,sabina,jutta,stiina,liisa,liina,kira,ira,piia,tamara,taina,aino,vieno,tuulikki,marja,maria,sini,heli,helinä,hanne,johanna,hanna,deliah, jne.......

    • ö

      █████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████

    • ,,,...,,,...

      Erkki Yrjö Kullervo Ukko Mies Sampo Manne Keijo Juuso Pietari Pertti Perttu Uuno Jorma Hemmo...

      Peppi Peppiina Pepita Tytti Pipsa Pirkko Impi Kyllikki Irma Kaija Pirjo Sisko Maila Karita Petriina Akuliina Janita Selma Arja...

    • Tässähän näitä...

      Miehet:

      Aati/Aate
      Launo
      Kaspian
      Sisu
      Aarni
      Keimo
      Hermanni
      Kerkko
      Veeti
      Sulevi
      Lyly
      Timjami
      jonkun poika esim Jarinpoika
      Kimi
      Jami
      Urpo, Urmas, Jorma

      Naiset:

      Aune
      Hilma
      Helmi
      Hilja
      Laina
      Alma
      Selma
      Senni
      Senja
      Saima
      Petriina, Lauriina ja kaikki vastaavat puolimiehiset nimet
      jonkun tytär esim. Jussintytär
      Aallotar
      Unelma
      Omena, Kaneli, Vadelma, Mansikka ym vastaavat
      Rauni
      Tuovi
      Kuutar

    • IsoYääääk

      TITTA, kuka herrantähren antaa tuollaisen nimen lapselle?! varsinkin kun kaikki tietämäni Titat ovat jotenkin vajaita: down-lapsi, omituinen ratsastusope ja hippi yh. samaan kastiin menee myös TUIJA, ruma nimi ja kaikki nimenkantajat ihme friikkejä.
      miesten nimistä en tajua SAMPOA, PIRKKAA ja MISKAA

      • SAMPOTONKOVIA

        Tälläi iha tiedoks mun nimi on Sampo eikä se mun mielest outo oo


    • Pintaraapaisu

      Usva
      Niini
      Noomi
      Luna
      Almiira
      Hertta
      Ilona
      Myy
      Ruusa
      Vanamo
      Tinka
      Taika
      Minka
      Laina
      Esteri
      Lumia
      Tyyne
      Syyne
      Solja
      Soili / Soile

      Kaspian
      Aurinko
      Jesper
      Sammeli
      Verne
      Juuso
      Kasperi
      Lenni
      Pekko
      Kaapriel
      Nestori
      Vihtori
      Olavi
      Jimi / Kimi

    • yh92

      KULLI on liian ruma nimi !!!

    • maiskista vaan sulle

      Naisille:
      - Pirjo
      - Tarja
      - Arja
      - Sirpa
      - Jaana
      - Irmeli
      - Irma
      - Kyllikki (nyrkki-kyllikki)
      - Leila (muuten vaan ruma nimi)
      - Maikki (maiskis)
      - Mette
      - Alma
      - Impi
      - Jasmin
      - Janette
      - Janita
      - Jatta
      - Jade
      - Kaino
      - Kaisu
      - Kiia
      - Riia
      - Lyyli
      - Manta (lehmän tai vaikka koiran nimi)
      - Marja (en tykännyt yhdestä Marjasta ja koko nimi leimaantui)
      - Minttu (ja muut nimet ovat Oregano Basilika?)
      - Netta
      - Oona (Salkkarit-mielleyhtymä
      - Roosa (sama vika kuin edellisessä)
      - Peppi (Pitkätossu)
      - Pihla
      - Riina
      - Sanelma
      - Sari
      - Seija
      - Sohvi (sohva; mieluummin Sofi tai Sofia)
      - Suoma
      - Terttu (torttu)
      - Marja-Terttu
      - Varma
      - Mimmi
      - Inari (liian kummallinen)


      Meheviä yhdistelmä-yökkösiä, joita voisi syntyä:
      - Impi Kaino
      - Varma Impi
      - Aina Impi Siviä
      - Kyllikki Impi Kaino
      _

      Miehille
      - Aatu
      - Veeti
      - Petri (tunsin yhden vähemmän kivan Petrin joka pilasi mielessäni tämän nimen)
      - Urpo
      - Ukko
      - Mies (hei oikeesti tässä on mies jos ette tiedä vielä, nou thänks...)
      - Elias
      - Eemeli
      - Jarno
      - Jesse
      - Jonne
      - Kimmo
      - Kustaa (Pis pissss, kova kusemaan?)
      - Kyösti
      - Lyly
      - Leo
      - Manne
      - Nyyrikki (niin mikä? nyrkki-kyllikki?)
      - Valio
      - Oiva (-riini, margariini)
      - Roope (vasikan tai koiran nimi)
      - Sulo
      - Tahvo (tampio tumpelo rähmäkäpälys)
      - Tapani (nimeni on Tapani ja tapani tulette tuntemaan)
      - Teppo (huonompi Seppo, vähän niin kuin Tahvo Seppo)
      - Veli (jolla on Sisko?)

      Sitten vielä hyyyyyi-yhdistelmiä:
      - Ukko-Mies Mainio
      - Valio Mainio Mies

      ;ut Yrjö on ihan kiva :)

    • tyytyväinennimeensä

      Mun mielestä tämmöiset keskustelut ovat aika turhia. Täälläkin on aika tavallisia nimiä ja jotkut voivat pahastua siitä. Itsekään en antaisi kenenkään nimeksi esim. Kotivalo, mutta voihan nämäkin tiedot pitää itselään.

    • gayy

      hyi että on rumia nimiä

    • towardthebrightlight

      Minusta tällaiset listat ovat vain hauskoja, on kiva vertailla että mitä itse kukakin pitää rumana.

      Minulla yökötyslistaan kärkeen kuuluvat kaikki -auli -loppuiset nimet. Eli Auli, Rauli, Sauli, Pauli. Aivan hirveitä. Myös Lauri on kamala.

      Sitten ovat -eijo loppuiset nimet, eli Keijo, Reijo, Teijo, Veijo. Etenkin Keijo on aivan hirveä, ehkä siksi että se on niin lähellä sanaa keija.

      Sitten ovat nämä Veeti ja Leevi joiden suosiota en tajua lainkaan. Minusta ne sopisivat ääniefektiksi kuvaan jossa limaa valuu pitkin seinää.

      En myöskään pidä suurimmasta osasta niitä nimiä joissa on kaksi samaa vokaalia alussa, esim. Iiro, Eero, Aatu, Eetu. Näitähän on vaikka kuinka paljon. Eivät kuitenkaan ole yökötyslistan kärjessä. Etenkin näissä miesten nimissä on jotain junttimaista, kuulostavat joltain hampaattoman sänkinaamaisen maalaisukon nimiltä.

      Sitten on joitain yksittäisiä nimiä. Pasi on yksi rumimpia nimiä mitä tiedän. Herkko taas menee jo jotenkin niin huumorin puolelle että se pikemminkin naurattaa. Ja kuulostaa aikalailla samalta kuin horkka.

      Jotkut nimet eivät itsessään ole rumia mutta en pidä niistä koska olen joskus tuntenut sennimisen ihmisen josta en pitänyt. Näitä on esim. Taru. Olin ala-asteella pari vuotta samalla luokalla yhden Tarun kanssa joka oli mielestäni hirveän inhottava ja itsekäs. Lisäksi tämä Taru oli aika lihava (ruokalan tätejä oli kielletty antamasta sille lisää ruokaa) ja edelleen hämmästyn kun tapaan Taru-nimisiä ihmisiä jotka ovat hoikkia. Se nimi liittyy mielessäni niin tiukasti siihen tiettyyn henkilöön.

    • yöksis

      Vellamo (lyllyvä emäntä)
      Ursula (mielleyhtymä Ariel-elokuvan tankkeriin mustekalaan)
      Veeti (lähiönimi, ällöttävä)

    • 00000000i j

      Rumia nimiä:

      Janella
      Jessica
      ym. pissis nimet

      Veeti - hyi hyi hyi

      Jorma - kaikki tietää mitä tämä tarkoittaa

      Pekka- jotenkin ihan hiton juntti nimi. Tulee joku vähän vajaaälyinen mieleen

      Jami - tulee mieleen Jammu setä

      Joose
      Jooa

      Ari

      Anna - ällöttävän kulunut nimi. Kaikki tuntemani tämän nimen kantajat ovat aika ylimielisiä


      Minna - en voi sietää tätä lässynlää nimeä

      Viveka - tarvitseeko edes perustella?

      Heikki - Häntä-Heikki. Tulee mieleen yks limanen naapurin setä, joka käy Thaimaassa panemassa pingpongeja.


      Niko - jotenkin hintahtavan oloinen nimi

      Mico, Miko, Miki ym. yyh-

      kaikki turhat C-kirjaimet aiheuttaa inhotusta, kuten Caroliina, Crista ym.

      • 00000000i j

        Anu unohtui listasta.

        Siis hyi että. Siitä tulee poikkeuksetta mieleen anus.


      • Lapsellista
        00000000i j kirjoitti:

        Anu unohtui listasta.

        Siis hyi että. Siitä tulee poikkeuksetta mieleen anus.

        IHAN OIKEESTI TOSI LAPSELLISTA TULLA TÄNNE HAUKKUMAAN MUIDEN NIMIÄ AJATELKAA MILTÄ NIISTÄ TUNTUU IHAN OIKEESTI MUN MIELESTÄ EI OO OLEMASSA YHTÄKÄÄN RUMAA NIMEÄ !!!!!!jokainen nimi on erilainen ja arvokas ! Nimi ei pahenna miestä mutta mies voi pahentaa nimen !!!!


      • pong pong

        Mä tykkään kyllä noista Annasta ja Vivekasta.

        Janika, Janita, Janina ja Janette eivät oikein iske. Eikä Peetu.


      • Yrjö Urpola
        Lapsellista kirjoitti:

        IHAN OIKEESTI TOSI LAPSELLISTA TULLA TÄNNE HAUKKUMAAN MUIDEN NIMIÄ AJATELKAA MILTÄ NIISTÄ TUNTUU IHAN OIKEESTI MUN MIELESTÄ EI OO OLEMASSA YHTÄKÄÄN RUMAA NIMEÄ !!!!!!jokainen nimi on erilainen ja arvokas ! Nimi ei pahenna miestä mutta mies voi pahentaa nimen !!!!

        Oletko Anu Saukko nimeltäsi?


      • Anonyymi
        Lapsellista kirjoitti:

        IHAN OIKEESTI TOSI LAPSELLISTA TULLA TÄNNE HAUKKUMAAN MUIDEN NIMIÄ AJATELKAA MILTÄ NIISTÄ TUNTUU IHAN OIKEESTI MUN MIELESTÄ EI OO OLEMASSA YHTÄKÄÄN RUMAA NIMEÄ !!!!!!jokainen nimi on erilainen ja arvokas ! Nimi ei pahenna miestä mutta mies voi pahentaa nimen !!!!

        No eiköhän tämänkin jotkut tomppelit keksineet , ja sittenlauttelivat tuttujen nimiä muka yäk niminä. Lapsellista touhua josta ei tartte edes välittää, ei näillä,ole muuta tekemistä ilmeisesti


    • millat perseeseen

      milla on rosi ruma nimi

      • Anonyymi

        Itse en pahemmasti ole koskaan tykännyt nimestäni, mutta ihme kyllä sitä ei ole näkynyt näillä lapsellisilla listoilla


    • nimimuoti
    • Aadof.

      Vuonna 2100, muotinimiä. Teudor ja Ivan. Vedlana ja Ludmila.

    • Kumma tyyppi

      Minkä annoit lapsellesi nimeksi? Se on minusta tosi ykkönimi. Yök. Kuulostaa tosi yököltä...ihan sama mikä on, mutta mieti että mä en tykkää siitä sun antamastasi nimestä. Siitä nimestä minkä lapsesi sai. En vaaan tykkää.

      • Kumma tyyppi

        Täsmennän ed. viestiäni. Siis en tykkää ap:n antamasta nimestä tai minkä aikoo antaa.


    • salmiakkisuklaa

      Elmo ja Einari on edelleen niitä nimiä, joita en ymmärrä enkä antasi omalleni!

      kukin tyylillään, mutta itse en antaisi pojalleni nimeä josta tulee mieleen jokin meressä kelluva, niljakas eliö tai maksaläiskäinen kärttyinen ukko..
      myös Juuso on melko kamala, johtuen siitä että mieleen tulee väkipakollakin juusto.

      tyttöjen nimistä kylmiä väreitä aiheuttavat Kirsti, Hjördis, Esteri ja Reija.
      myös liian hieno & ulkomaalainen nimi suomalaisen sukunimen kanssa antaa hiukan säälittävän vaikutelman, kuten Romeo Pöntinen tai Mercedes Möttönen

      • Umpiluupää

        Einarinari, pieri ja pani :-D.


      • merkitys
        Umpiluupää kirjoitti:

        Einarinari, pieri ja pani :-D.

        Einari tarkoittaa sotilasta.


    • adell2

      naisten nimet:

      minna
      paula
      päivikki/tuulikki/kyllikki/annikki/nyyrikki
      maija/saija
      pirkko
      reetta
      jaana
      hilkka
      hilja
      anette/jeannette
      ulla
      renja/rinja
      vilhelmiina/adalmiina/justiina
      sisko
      sari,mari
      marjatta/marjukka/
      marja/marju
      oili
      onerva/kanerva/ulpukka
      hannele
      sirpa

      miesten nimet:
      rauli
      jussi
      otso
      totti
      hemmo
      heimo
      herkko
      yrjö
      kullervo
      turo
      veli
      mies
      urpo
      taisto
      tahto

    • Ääliö

      Ippi on rumin tytön nimi mitä olen kuullut.

      • Anonyymi

        Nimeä löytyy myös pojilla


    • Kirsikka3

      Anneli, koska siitä tulee pervo Auer mieleen.

      Muuten nimi on nätti.

    • Jormalle suukkoja

      Suotta mollataa Jorma -nimeä.
      Jormahan kuvastaa elämän lähdettä, ilon ja nautinnon lähdettä.

    • Eiiii

      Taru ja Salla. Hyi.

    • Sauli-Anselmi

      Kia
      Kea
      Yrjökki
      Vieno
      Annikki
      Eenokki
      Satu
      Antero
      Alpo
      Elmeri
      Jalmari
      Uolevi
      Terho
      Uuno
      Rauno
      Reino
      Rieti
      Tahvo
      Oula
      Eino
      Arvo
      Oiva
      Kalervo
      Kaaleppi
      Leevi
      Toini
      Hulda
      Heluna
      Hilma
      Lyyti
      Sulevi
      Simo
      Aimo
      Hjördis

    • Eudokia MäkiRäättänä

      Erno
      Irmo
      Eivo
      Auvo
      Kunto
      Arpo
      Urpo
      Kaino
      Keino

    • 1 name

      Kalenteri on toistaiseksi Herramme Jeesuksen Kristuksen ajanlaskun mukaan noin ajassa, ellei laki puutu aikaan enemmänkin. Tasa- arvon nojalla.

    • JFFFFFFFFSSS

      VALPURI

    • ElitistiVain

      Suurin osa tänne kirjoittaneista omaavat vastenmielisen huonon kyvyn ajatella asioita ja edustaa juuri sellaista ihmisjoukkoa, jolle en soisi koskaan sellaista tilannetta että he ensinnäkin päättävät lisääntyä ja pääsevät tilanteeseen, jossa saavat päättää omalle lapselleen nimen.

      "Ihmiset" jotka keskustelevat vastaavanlaisista, lähinnä suomijunteille suunnatuista aiheista, ovat tyypillisiä alisuorittajia, joiden elämä koostuu lähinnä naapurin tarkkailusta ja säännöllisistä perskänneistä. En missään nimessä toivoisi teille kenellekkään mielipiteen vapautta, luoja paratkoon jos joku teistä nuijista osaa äänestää.

      Tiedän sen, että tämä kommenttini voi aiheuttaa närää jollekkin, mutta olen kirjoittanut tämän vain motivoinniksi teille kaikille. Aloittakaa maailmanparannus jollakin muulla keinolla kuin vaivaamalla päätänne ajattelulla. Polttakaa vaikka raamattu pihallanne tai steriloikaa itsenne.

    • entykkää

      Akuliina, Sirpa, Mervi, Hillevi, Ilse (hilse) Menni (menninkäinen) Raija, Kaija, Henna, Hanne, Kaisli, Kaisa

    • Ainiinääviel

      Ainiin, unohdin mainita, etten tykkää myöskään näistä: Kerttu, Kerttuli, Heta, Lotta, Riina

    • Nimetonjotkutrumia

      Riina, Lilja, Jaana, Ruusu, Roosa, Mirjami, Liina.

      Pertti, Yrjö, Kotivalo, Mikko, Pete, Pate.

    • liuluiuip

      Naisista Ullamaija ja miehistä Teemu

    • sarathequeen

      vittu että mulla on kiva nimi.

      • Sara999

        Vittu niin mullakin


    • puhkikuluneetnimet

      Mariia, erittäin suosittu tavisnimi mutta ihme väännös nimestä Maria. Miksei voisi olla vain Maria yhdellä i:llä. Kaiken lisäksi nimestä tulee mieleen uskonnollisuus eli jeesuksen äiti ja nimenä maailman yleisin mm. latinalaisissa maissa, eli siellä joka toinen on Maria jos haluaa antaa tusinanimen! parempia ja harvinaisempia voisivat olla esim. Marita, Marika, Marilisa, Marina.

      Mirella, alunperin joku latinalaulaja tuokin mutta matkittu nimeksi Suomessa vähemmöstikansalaisille muka "hieno" ja "erikoinen" nimi vaikka on jo aika kulunut nimi niissä piireissä! kaikki nimen kantajat eivät edes sovi itse nimen kantajiksi, keksikää jotain omaperäistä/vähän harvinaisempaa tytön nimeksi esim. Miretta, Mirabella, Mirena.

    • Envalitsisi

      Hulda
      Leija
      Usva
      Unna

      Kuuno
      Kaapo
      Taneli
      Tahvo
      Taavi

      niin sanotut lähiönimet mukaan lukien Jasminit ja Jeminat

    • Anonyymi

      Yayira

      • Anonyymi

        minttu mimosa


    • Anonyymi

      ainakin pojille:
      Urpo
      Yrjö
      tytöille:
      Ulla
      Mirtel(se on kyllä virolainn mut joo)

      Vähän vaihtelee sen mukaan minkä nimisiä ja minkä laisia ihmisiä tuntee.

    • Anonyymi

      Tässä on sekasessa järjestyksessä:

      Okko
      Eevartti, Eetvartti tmss
      Onerva
      Pellervo
      Kullervo, Kalervo, Kaarlo
      Santeri
      Alexandra
      Krista
      Maiju, Maija tms
      Reetta
      Jessica, Jemina, Jessika, Janika tms.
      Jesper, Jasper
      Aukusti, Akusti, August
      Sami
      Timo
      Teemu
      Simo, Simon, Simeoni
      Leo
      Adalmiina
      Kaikki, jotka muodostetaan pojan nimistä ja -iina perään (esim Wilhelmiina)
      Liisa, Liisi, Lissu

    • Anonyymi

      Ullamaija HYI SAATANA

      • Anonyymi

        Sama


      • Anonyymi

        Ullla-Maija on mielestäni kiva nimi ,


    • Anonyymi

      Gina (tulee mieleen vagina)

    • Anonyymi

      ;;; pirkka on oksettava nimi, tulee mieleen joku kimeitä pieruja päästelevä.....

    • Anonyymi

      Täällä varmaan ihmiset joiden nimi on joku kakkapää niin ne lievittää täällä omia tuskiaan haukkumalla muiden nimiä

    • Anonyymi

      tapa ittes saatana

    • Anonyymi

      Voisiko lapsen etunimi olla Kulli?

    • Anonyymi

      Vauva tulossa?
      Noh siis Kalle Pasi sinooo oot lädki

    • Anonyymi

      On jännää lueskella näitä vastauksia. Itse ulkomaalaisena en ymmärrä Juuso nimen suosiota, mulle tulee aina mieleen juusto ja sen haju. Pirkko/Pirkka nimestä ajattelin, että se on miehennimi, oli iso yllätys kun kesäyliopiston opettaja olikin nainen 😃 Mielestäni nimet k kirjaimen sijaan c:llä ovat aika tyhmiä, Niko ja Janika täysin ok ja normaalia, mutta Nico ja Yanica tuntuu alakoulutetulta. Mielestäni Kalevala-nimet ovat kauniita ja mystisiä, tykkään niiden tunnelmasta ja arvostan historiansa. Myös luonnonilmiö-nimet ovat yleensä kauniita ja sydäntä lämmittäviä tai hauskoja, kun tietää nimen alkuperän 😀

    • Anonyymi

      Hmm.. Musta tää on jotenkin tosi outo keskustelun aihe, mut ehkäpä just siks päädyin tänne jopa kommentoimaan.

      Miehistä just Veeti varmaan iljettävin. Tulee mieleen joku räkä poskella kompuroiva 2-vuotias pullee poika.

      Naisista paljon vaikeempi keksiä sitä pahinta.. xo
      Ehkä Mirva tai Sari.

    • Anonyymi

      mun mielestä

      ursula
      akustiina
      irma
      irmeli
      leila
      liisa
      liina
      kirsti
      odessa
      anneli


      yrjö
      kyösti
      kauko
      kerkko
      urpo
      nico
      pentti
      pertti
      mauno
      väiski

    • Anonyymi

      en haluu loukkaa ketään, joten älä hermostu, kun mielipiteitä on monia:

      Tytöt;
      Iita
      Ida
      Manna
      Meeri
      Leena
      Liisa
      Maija
      Piia
      Saima
      Vuokko
      Saimi

      Pojat:
      Paavo
      Pekka/o
      Petteri
      Petri
      Venni
      Kerkko
      Yrjö
      Jorma
      Uuno
      Joona/s/tan
      Kalle
      Unto
      Lassi
      Teijo


      Tuli vähän pitkä lista.

      Muista et kaikil on oma mielipide

    • Anonyymi

      Naisten nimet.(esim)
      Martta
      Helena
      Leena
      Suokootanteeksi
      Elsa

    • Anonyymi

      Piiu

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1245
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1185
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe