Missä halvin renkaiden vaihto Hesassa?

Ei voimaa

hellou,

Kertokaa, missä saisi edullisesti kesärenkaat alle... ihan älyttömiä hintoja ja naisena mä en kerta kaikkiaan saa niitä yksin vaihdettua...

Vaikka papua onkin.. ,))

84

52408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Linda66

      Sama ongelma, ei löydy oikein aamu tai iltavuorojakaan huoltoasemilta...

      • SannaN

        Olen yrittänyt soittaa muutamiin liikkeisiin asuinpaikkani (Helsinki) lähistöllä. Kun olen soittanut ja kysynyt, on luurin toisessa päässä ollut niin fedap tyyppi, joka on tuntunut elämäänsä lopen kyllästyneeltä.

        Onneksi mulla on kitkat ja niillä voi vielä tovin ajaa, mutta apua renkaanvaihtoon kyllä tarvittaisiin.

        Tsemppiä naiset!


      • Petri K.

        Pirauttakaa Jannidos Oy, 040-5456582.


    • J.F.K.

      Kurkkaappa tuolta: www.helppomuutto.com
      Se on muuttofirma kehä 3 varressa, mutta tekevät kausirengasvaihtoja ja renkaiden varastointia. 15 euroa maksaa renkaiden vaihto alle jos on vanteilla. Eikä tarvi ajanvarauksia, senkun ajaa paikalle. vaihtokausina avoinna joka päivä 6.00-24.00..

      • Tardi

        Enpä voi kyllä mitenkään kehua tuota helppomuuton renkaanvaihtoa. Kävin eilen vaihtamassa renkaat ja tänään aamulla avokin isä tuli käymään ja kysyi heti ensimmäisenä "vaihdoithan pultit?". Olin äimän käkenä kunnes äijä selitti, että aluvanteet ja peltivanteet laitetaan kiinni eri pulteilla. No mentiin katsomaan ja samat pultithan noissa oli, takakontista löytyi vaihtopultit jotka laitettiin sitten kiinni, ja samalla huomattiin että toinen eturengas oli reilusti ulompana kuin muut ja pultit hädintuskin kiinni, syyksi paljastui renkaan taakse aluvanteista jäänyt "rinkula".


      • Kerran kävin, en enää toista!
        Tardi kirjoitti:

        Enpä voi kyllä mitenkään kehua tuota helppomuuton renkaanvaihtoa. Kävin eilen vaihtamassa renkaat ja tänään aamulla avokin isä tuli käymään ja kysyi heti ensimmäisenä "vaihdoithan pultit?". Olin äimän käkenä kunnes äijä selitti, että aluvanteet ja peltivanteet laitetaan kiinni eri pulteilla. No mentiin katsomaan ja samat pultithan noissa oli, takakontista löytyi vaihtopultit jotka laitettiin sitten kiinni, ja samalla huomattiin että toinen eturengas oli reilusti ulompana kuin muut ja pultit hädintuskin kiinni, syyksi paljastui renkaan taakse aluvanteista jäänyt "rinkula".

        Juu, ihan surkeeta työtä. Vasemman eturenkaan muttereiden välissä oli ihan sairaasti hiekkaa. Onneks tarkistin ne heti samana päivänä, moottoritiellä ei olis ollu mukavaa keräillä irronnutta rengasta. (Jos edes kykenee enää keräilemään)


      • Miettii vaan

        MAhtaakohan olla kavereilla Vastuuvakuutukset kunnossa???? Se kun on sellainen juttu että vaihtaja on vaihdosta ensikädessä vastuussa.......


      • on
        Miettii vaan kirjoitti:

        MAhtaakohan olla kavereilla Vastuuvakuutukset kunnossa???? Se kun on sellainen juttu että vaihtaja on vaihdosta ensikädessä vastuussa.......

        Tiettävästi näillä kavereilla ei ole. Kokemusta "helposta" muutosta.


    • Fuji

      Itse vaihdoin kesärenkaat alle uuteen (käytettyyn) autooni viime keväänä ja nyt vaihdan piakkoin talvirenkaat. Öljyn ja suotimien vaihtamista harkitsen, mutta meneekö lie hieman räpellykseksi. Tietenkin on järkevää ostaa erilaisia palveluja ja kannattaa sitä kautta työtä/työllisyyttä, mutta on nyt vain sattumalta tottunut hieman omatoimiseksi.

      • Vaihdan renkaat itse

        Hyviä kokemuksia Helppomuuton renkaanvaihdosta 2008, mutta jälkeenpäin tiedustellessani asiaa on kyseinen palvelu lopetettu.


      • jc
        Vaihdan renkaat itse kirjoitti:

        Hyviä kokemuksia Helppomuuton renkaanvaihdosta 2008, mutta jälkeenpäin tiedustellessani asiaa on kyseinen palvelu lopetettu.

        Vaihdoin tänään renkaat Oasiksen Nesteen ja Nosturin välissä. Pari nuortamiestä vaihtoi renkaat nopeasti ja hintaa kertyi 20 €. Ovat paikalla kuulemma ainakin pari viikkoa.


      • Puuhari
        Vaihdan renkaat itse kirjoitti:

        Hyviä kokemuksia Helppomuuton renkaanvaihdosta 2008, mutta jälkeenpäin tiedustellessani asiaa on kyseinen palvelu lopetettu.

        Jos ei ihmisiä pelkää niin voisi laittaa renkaanvaihtoilmoitusta http://www.puuha.net . Jos laittaa vielä jonkun pikku palkkion mukaan, luulisi tekijöitä löytyvän. :) Eli tuolla siis tehdään ilmoitus, sen jälkeen itse valitaan tarjouksista tekijä, tai vaikka useampikin, ja hyväksyessä saa sitten tekijän yhteystiedot. Siitä vaan sitten soittamaan ja sopimaan renkaidenvaihto, ties vaikka tulisi kotipihaan vaihtaamaan.


      • Klaus22
        Puuhari kirjoitti:

        Jos ei ihmisiä pelkää niin voisi laittaa renkaanvaihtoilmoitusta http://www.puuha.net . Jos laittaa vielä jonkun pikku palkkion mukaan, luulisi tekijöitä löytyvän. :) Eli tuolla siis tehdään ilmoitus, sen jälkeen itse valitaan tarjouksista tekijä, tai vaikka useampikin, ja hyväksyessä saa sitten tekijän yhteystiedot. Siitä vaan sitten soittamaan ja sopimaan renkaidenvaihto, ties vaikka tulisi kotipihaan vaihtaamaan.

        Kyttäilen tuota puuha.nettiä josko joku ilmoittaisi sinne pyyntöä renkaidenvaihdosta helsinki, vantaa tai espoo alueella. Vielä ei ollut mitään. Ei taida vielä renkaidenvaihtosesonki olla päällä?


    • Ekonoomiko

      Yleensä maksaa max. 20 egee. Kannattaako kaukaa etsiä halvempaa? Onko sulla varaa bensaan?

    • hjaaallis

      l....Kontulassa, 10 egeä.

      • onko sulla tietoo toimiiko tollanen Arskan-apu vielä,, ja olisko sit puh, numeroo, nyt olis aika vaihtaa rengaat.


      • and77755

        Moi! Missä Kontulassa renkaanvaihto ?


      • adeiano

        BLIS Autopalvelut . Autokorjaamo ja huolto Kontula


      • Anonyymi

        missä


    • 20 €

      Hämeentien Auto ja Rengas (Hämeentie 103), renkaanvaihto 20 €.

    • Jos joku kaipaa Käpylän tai Kumpulan lähialueilla renkaiden vaihtoa, tulen vaikka kotiasennukselle. Kauemmaskin onnistuu, mutta lähialueille lähtöhinta on 25, jos renkaat on siinä auton vieressä jo valmiiksi. Soita ja kysy tarkemmin.

      Olen juuri perustamassa yritystä, joten voi olla, että verkkosivu aukeaa vasta viikon loppa kohti.
      Yrityksen puhelin: 050-5990374

      Ystävällisin terveisin,

      Jaakko Tiikasalo
      www.yleismiespalvelu.fi

      • wolkkarikuski

        Hämeentien Autossa ja Renkaassa käytin auton keväthuollossa tuossa hetki sitten ja oli kyllä hyvä ja osaava palvelu. Sinne vien varmasti ensivuonnakin vuosihuoltoon, vaikka renkaat onkin ollut tapana vaihtaa itse.


      • ammatti+mies

        kuulostaa ammattimaiselta toiminnalta . huh huh .


      • ammatti+mies kirjoitti:

        kuulostaa ammattimaiselta toiminnalta . huh huh .

        Kyllä tuo Yleismiespalvelu Tiikasalon kotipalveluna tapahtuva renkaanvaihto on noin ikäänkuin sesonkiluonteisena elantona ottanut hyvin tuulta purjeisiin, ja asiakkaat ovat olleet varsin tyytyväisiä; valtaosa uusista asiakkaista tulee vanhojen suositusten kautta. Pääkaupunkiseudulla ei tunnu vastaavaa palvelua olevan, mikä on tietysti kummallista.

        Mitä nyt tuohon "ammattimaisuuteen" tulee, niin väittäisin että monissa "ammattilais"paikoissa on näin sesonkiaikoina työharjottelijoita tms. väliaikaisreservejä töissä, koska tämä työhän ei elätä kuin maksimissaan 2 kk vuodessa.
        Esim.: pääosa momenttivarrella (2 metrin teräsputki liitettynä rengasavaimeen) irroittamistani renkaan pulteista (eli siis aivan liian tiukkaan kiristetyistä) on kuulemani mukaan kiristetty nimenomaan alan liikkeissä .. epäilemättä paineilmalaitteilla. Näiden toimijoiden luulisi tietävän kuinka kireälle renkaat tulee kiristää, mutta kuten sanoin .. väliaikaistyöntekijästä ei tule ammattilaista vaikka olisi kuinka prameissa puitteissa töissä.

        Suosittelen tutustumaan. Olenhan toki jäävi, koska kyseessä on minun oma yritykseni, mutta puolestani puhukoot Facebookin faniryhmän koko, positiiviset peukut Hesarin Omakaupungissa, ja hyvät kävijämäärät kotisivuilla.
        Google Mapsin mainostus tökkii, kun avainsanoilla ei tahdo löytyä minun firmaani. Liekö syynä se, etten ole ko. firmalle pennin hyrsylää maksanut.

        Loppukaneettina vielä:

        Renkaan vaihto ei ole mitään ruudin keksimistä, mutta tarkkana pitää olla, ja oikeat työkalut pitää olla. Muuten seurauksena saattaa olla loukkaantumisia ja pahimmillaan onnettomuuksia ajoteillä.

        T: Jaakko


      • Teen mitä vain
        yleismiespalvelu kirjoitti:

        Kyllä tuo Yleismiespalvelu Tiikasalon kotipalveluna tapahtuva renkaanvaihto on noin ikäänkuin sesonkiluonteisena elantona ottanut hyvin tuulta purjeisiin, ja asiakkaat ovat olleet varsin tyytyväisiä; valtaosa uusista asiakkaista tulee vanhojen suositusten kautta. Pääkaupunkiseudulla ei tunnu vastaavaa palvelua olevan, mikä on tietysti kummallista.

        Mitä nyt tuohon "ammattimaisuuteen" tulee, niin väittäisin että monissa "ammattilais"paikoissa on näin sesonkiaikoina työharjottelijoita tms. väliaikaisreservejä töissä, koska tämä työhän ei elätä kuin maksimissaan 2 kk vuodessa.
        Esim.: pääosa momenttivarrella (2 metrin teräsputki liitettynä rengasavaimeen) irroittamistani renkaan pulteista (eli siis aivan liian tiukkaan kiristetyistä) on kuulemani mukaan kiristetty nimenomaan alan liikkeissä .. epäilemättä paineilmalaitteilla. Näiden toimijoiden luulisi tietävän kuinka kireälle renkaat tulee kiristää, mutta kuten sanoin .. väliaikaistyöntekijästä ei tule ammattilaista vaikka olisi kuinka prameissa puitteissa töissä.

        Suosittelen tutustumaan. Olenhan toki jäävi, koska kyseessä on minun oma yritykseni, mutta puolestani puhukoot Facebookin faniryhmän koko, positiiviset peukut Hesarin Omakaupungissa, ja hyvät kävijämäärät kotisivuilla.
        Google Mapsin mainostus tökkii, kun avainsanoilla ei tahdo löytyä minun firmaani. Liekö syynä se, etten ole ko. firmalle pennin hyrsylää maksanut.

        Loppukaneettina vielä:

        Renkaan vaihto ei ole mitään ruudin keksimistä, mutta tarkkana pitää olla, ja oikeat työkalut pitää olla. Muuten seurauksena saattaa olla loukkaantumisia ja pahimmillaan onnettomuuksia ajoteillä.

        T: Jaakko

        mikä on aluvanteiden kiristysmomentti ja mtä otetaan navoissa ja vanteissa huomioon ennen asennusta? Kerros exPERTTINÄ?!


      • Teen mitä vain kirjoitti:

        mikä on aluvanteiden kiristysmomentti ja mtä otetaan navoissa ja vanteissa huomioon ennen asennusta? Kerros exPERTTINÄ?!

        Oletkos kuullut Googlesta? En jaksa copypastata, joten tässä ohje: Pistä hakukenttään alumiinivanteiden vaihto. Vastaus löytyy alle minuutissa.


      • Pentti65
        yleismiespalvelu kirjoitti:

        Kyllä tuo Yleismiespalvelu Tiikasalon kotipalveluna tapahtuva renkaanvaihto on noin ikäänkuin sesonkiluonteisena elantona ottanut hyvin tuulta purjeisiin, ja asiakkaat ovat olleet varsin tyytyväisiä; valtaosa uusista asiakkaista tulee vanhojen suositusten kautta. Pääkaupunkiseudulla ei tunnu vastaavaa palvelua olevan, mikä on tietysti kummallista.

        Mitä nyt tuohon "ammattimaisuuteen" tulee, niin väittäisin että monissa "ammattilais"paikoissa on näin sesonkiaikoina työharjottelijoita tms. väliaikaisreservejä töissä, koska tämä työhän ei elätä kuin maksimissaan 2 kk vuodessa.
        Esim.: pääosa momenttivarrella (2 metrin teräsputki liitettynä rengasavaimeen) irroittamistani renkaan pulteista (eli siis aivan liian tiukkaan kiristetyistä) on kuulemani mukaan kiristetty nimenomaan alan liikkeissä .. epäilemättä paineilmalaitteilla. Näiden toimijoiden luulisi tietävän kuinka kireälle renkaat tulee kiristää, mutta kuten sanoin .. väliaikaistyöntekijästä ei tule ammattilaista vaikka olisi kuinka prameissa puitteissa töissä.

        Suosittelen tutustumaan. Olenhan toki jäävi, koska kyseessä on minun oma yritykseni, mutta puolestani puhukoot Facebookin faniryhmän koko, positiiviset peukut Hesarin Omakaupungissa, ja hyvät kävijämäärät kotisivuilla.
        Google Mapsin mainostus tökkii, kun avainsanoilla ei tahdo löytyä minun firmaani. Liekö syynä se, etten ole ko. firmalle pennin hyrsylää maksanut.

        Loppukaneettina vielä:

        Renkaan vaihto ei ole mitään ruudin keksimistä, mutta tarkkana pitää olla, ja oikeat työkalut pitää olla. Muuten seurauksena saattaa olla loukkaantumisia ja pahimmillaan onnettomuuksia ajoteillä.

        T: Jaakko

        Itse en kyllä antaisi "ns. puoliammattilaiselle" autoani renkaiden vaihtoon, kuka maksaa pyöristyneet pultit tai pahimmillaan sen että auto tippuu tunkilta tai auto nostetaan väärästä kohtaa?

        Pääkaupunkiseudulta löytyy renkaiden vaihdot kotipihassa tekevä yritys. En ole itse käyttänyt, mutta tuttavani käytti palvelua menneenä syksynä ja suositteli sitä.

        Ajattelin itse kokeilla tänä keväänä ja katsoa kuinka homma toimii.

        www.carcare.fi


    • itsepalvelu on paras

      Urheilupuiston parkkipaikalla. Ei jonotusta, ei maksa mitään, ja tarvitaan vain rengasavain ja tunkki. Vartissa vaihtuu renkaat.

      • Uusi asiakas

        Mihin aikaan olet yleensä paikalla :)


    • Näpprää

      Mä kävin nyt kallion Autohuollossa. Oli nopeeta ja makso 28€

      • kumijulli......

        olitpa hätänen autoilija


    • S-etukortti

      Konalan Automaassa vaihdettu viimeksi talvirenkaat ja sitä edelliset kesärenkaat,maksoi s-etukortilla 15e.

      • tee se itse.......

        mikset vaihda itse vaoi oletko uusavuton ?


    • miksi tehdä itse?

      Minkä vuoksi renkaanvaihto pitäisi tehdä itse? Pönkittääkö kyseisen tehtävän onnistunut suorittaminen huonosti koulutetun henkilön itsetuntoa?

      Ainakin minulla on parempaakin tekemistä, kun pelleillä tunkkien ja rengasavainten kanssa - renkaiden nostelusta nyt puhumattakaan.

      Ajan keväisin ja syksyisin rengasliikkeeseen ja annan heidän hoitaa vaihtotyön. Myös renkaiden kausisäilytys kuuluu heille, koska mitään lisäarvoa ei renkaiden kotona säilyttämisestä saa. Rengaspino varaston nurkassa ei ole nykypäivää.

      • Itse vaihtava

        Miksi tehdä itse?, koska ainakin silloin vaihto tulee tehtyä oikein, oikealla momentilla ja pysyy kiinni, ei se ole rahasta kiinni vaan turvallisuudesta, oletko nähnyt rengasliikkeessä että pultit kiristetään momentilla, useimmiten pulttikoneella tehdyt kiinnitystiukkuudet on aivan muuta mitä pitäisi, pysyy kyllä kiinni mutta pultit kärsii ajanmittaan.


      • kusiaapo

        Miten kenenkään koulutus liittyy tuohon? :D


      • akateempinenvaihtaja

        ihmettyttää tuo edellisen miksi tehdä itse ja rengaspino varaston nurkassa ei nykypäivää, veenkö takia sitä vuosilukua pitää aina asioihin vetää? nykypäivää ei ole asua kerrostalossa saatikka omistaa siellä asuvana autoa. tuskin sinulla on näin suuren vapaa-ajan aikakautena parempaa tekemistä kun pikkasen jumppailla niiden renkaiden kanssa, lausahduksestas voi päätellä että et suostu tekemään mitään itseäsi ruumiillisesti rasittavaa hommaa. samoin koulutustasosi ja tulosi tietysti saattavat olla myös keskivertoa enemmän koska elätät noin yksinkertaisilla toimenpiteillä muita. hullu saa olla muttei tyhmä.


    • leipäjonoon mars

      oliskos tuo 2006 ketjun aloittanut saanut jo renkaat vaihdettua?
      Ei tuossa hommassa voi tuolla paria kymppiä suurempaa tappiota halvimman ja kalleimman välillä, taitaa tuo ajomatka olla yhtä merkittävä kulu.

    • E-mese

      Itse olen ollut asiakkaana Helsingin VanneCenterissä jo vuodesta 2003, nimi on liikkeelle vaihtunut tätä nykyä, mutta henkilökunta pitkälti samaa.. Paikka on hieman syrjässä, joten palvelu pelaa aina, ei isoja jonoja ja hinta sopiva

      www.hrh.fi

    • Barbatum

      Tuttavani suositteli erästä paikkaa Helsingin rektumatumkatu 4 osoitteessa. Paikkaa pyörittävät pienet ja ahkerat kääpiöt. Parasta paikassa on se että kääpiöille ei tarvitse juurikaan maksaa. Hoitavat vielä nopeasti uudet kumit alle, kun hieman hoputtaa. Itse hakkaan pajunoksilla lisää vauhtia. Kerran kun kesti liian kauan, potkaisin tunkin pois auton välistä, oli siinä naurussa pitelemistä, kun kääpiön pienet jalat heilui auton alta. Loppu hyvin, kaikki hyvin.

      • Barbabababa

        Paljon kello on?


    • itse tai

      Minä olen vaihtanut kaikille tutuille ja tuntemattomille kaverien kavereille. ehkä noin 10 autoa keväisin/syksyin.Mutterinväännin,monettiavain ja hallitunkki.
      10 euroa on tullut vaivanpalkkaa.

      Suosittelen vaihtamaan myös itse,autossa on yleensä tunkki ja avain valmiina.Jos ei osaa ollenkaan arvioida onko tarpeeksi tiukalla,momenttiavain maksaa 19eur joka on siihen hommaan hyvä

      • -Momentum-

        Minkä momenttiarvon avain pitäisi ostaa? Sellaisella säädettävällä jokamomentin avaimella menee kireys yhtä lailla pieleen kuin tavallisella jäykkävartisella ristikkoavaimella.


      • wolfrace
        -Momentum- kirjoitti:

        Minkä momenttiarvon avain pitäisi ostaa? Sellaisella säädettävällä jokamomentin avaimella menee kireys yhtä lailla pieleen kuin tavallisella jäykkävartisella ristikkoavaimella.

        100-110-120 Nm riippuen autosta. MUlla oli ekat alut 1980 ja siitä asti ne on mennyt hyvin kiinni ihan tavallisella ristikkoavaimella kevyesti vääntäen.


    • nyt riittää.

      Autossa oleva tunkki ei ole tarkoitettu renkaiden vaihtoon. Se on liian heppoinen sellaiseen. Kannattaa ostaa jykevämpi, hallitunkit ei o tyyriitä esim Biltemassa. Tällä kertaa en kuitenkaan aio itse vaihtaa. Sen verran monta vuotta oon parkkiksella kiroillut. Jos kerrankin teettäis jollain toisella. Alkaakos kaikki rengasliikkeet toimia Heltsinkissä viimein drivein-periaatteella?

    • Tulen kotikäynnille vaihtamaan henkilöauton renkaat. Syksyn tarjous: 35 € (sis. alv) Käpylän lähistöllä. Kauemmas lähtiessä lisätään vähän bensakuluja.

      Infopläjäys: Onhan noita, jotka vaihtavat "halvemmallakin", mutta onko toiminta vakuutettua, ja maksaako yrittäjä verot? Ja moniko noista "halvoista" on vielä puolen vuoden päästä toiminnassa mukana?

      Yleismiespalvelu Tiikasalo on rehti yritys, johon voi luottaa myös ongelmatilanteessa. Vielä ei ole (renkaanvaihdossakaan) haavereita sattunut, mutta täysvastuuvakuutus on miljoonaan euroon asti.


      Ystävällisin terveisin ja yhteydenottoa odotellessa,

      Jaakko Tiikasalo
      Yleismiespalvelu Tiikasalo (y-tunnus 2323759-6)
      p. 050 599 0374
      www.yleismiespalvelu.fi

      PS: Saa soitella ihan vaan kyselymielessäkin, jos on probleemeja aiheeseen liittyen. Neuvoja saa ilmaiseksi jos vain ehdin vastailemaan puhelimeen (ajoittain on hoppua näin loppuvuonna).

      PPS: Mainitse yhteydenotossasi tämä tarjous.

    • vaihdoin kyllä jo

      Soittaisin, mutta osaatkos vaihtaa talvirenkaita, yleensä kesärenkaat vaihdetaan keväällä.

    • Harjoittele..

      Teet kyllä jotain väärin, jos voimat ei muka riitä. Tai sitten mutterit on kiristetty ilman rasvaa ja liian kireälle.

      Tunkki nostaa auton ja avain avaa ja kirsitää ruuvit.

      Osta sellainen pitkävartinen avain niin on kevyempi.

      Tuntemani 40-kiloinen aasialaisnainen vaihtaa renkaat itse eikä ole valitellut voiman puutetta.

      Tuo tilannehan voi tulla eteen tien päälläkin. Se on nopeampaa vaihtaa itse kuin alkaa odottelemaan apuja...

    • Tullinpuomi

      Tullinpuomin Shellin entisessä pesuhalissa on Nykyisin sellainen kun Tullinpuomin Rengas. Siistit tilat ja ystävällinen henkilökunta. 28 egee ja Helsinki, ei paha. Eikä tarvitse ajaa kehäteille asti!

    • Mg

      Renkaiden ja öljyjenvaihtoja itä-helsingissä, herttoniemessä. Renkaidenvaihto 15e, öljynvaihto 30e, kimppaan 40e. 0458900116.

    • edullisesti

      Kävin vaihdattamassa tänään kesärenkaat 20 eurolla Vantaan Motonetin pihassa., Palvelu oli ripeää, ainoa miinus, ettei ollut mahdollisuutta maksaa muuten kuin käteisellä.

    • Julia1850

      www.rengaskeskus.com palvelu toimii ja sai vielä 200euron edut kaupanpäälle. Kiitos

    • Renkaiden vaihto kotikäyntinä: 30 € polttoaine 0,25 €/km.

      Hinnat alas kimppaostoksilla jopa 22 € / auto!

      4. sesonki jo menossa, ja asiakaskunta on ollut erittäin tyytyväistä palveluun.

      Yrityksen verot maksettu, ja vakuutus 100 000 euroon asti (vaikkakaan ei ole vielä tarvittu).

      Soita ja varaa aikasi, tai surffaa osoitteeseen:

      www.yleismiespalvelu.fi/renkaiden-vaihto



      Ystävällisin terveisin,

      Jaakko Tiikasalo
      Yleismiespalvelu Tiikasalo

      "Ole muutos, jonka haluat nähdä maailmassa" - Gandhi

    • pakokaasu

      jee jee humppaa humppaa renkaat vaihtuu ku itestään

    • satvil81

      Vantaalle on avattu uusi rengasliike Kehä 3:lle Vasamakuja 2. Sieltä saa halvalla renkaanvaihtoa ja myös käytettyjä renkaita löytyy....

    • vuotinen

      Vuosaaressa Tikkurilan Rengas, 20,- maksaa vain.

      Rahtarinkatu 5.

      • kumipuhki

        Kannatti Googlata. Tuonnehan minä menen, kun on vielä lähellä. Just katsoin yhtä hinnastoa, niin siinä vaihto oli 30 euroa. (Yleensä vaihdan itse, mutta nyt pitäisi myös paikata. Keväällä rengas puhkesi ja vaihdoin kesärenkaat saman tien alle enkä paikannut talvirenkaita.)

        Tuo 20 e ei välttämättä päde enää, mutta tuskin on silti kallis.


      • kumipuhki
        kumipuhki kirjoitti:

        Kannatti Googlata. Tuonnehan minä menen, kun on vielä lähellä. Just katsoin yhtä hinnastoa, niin siinä vaihto oli 30 euroa. (Yleensä vaihdan itse, mutta nyt pitäisi myös paikata. Keväällä rengas puhkesi ja vaihdoin kesärenkaat saman tien alle enkä paikannut talvirenkaita.)

        Tuo 20 e ei välttämättä päde enää, mutta tuskin on silti kallis.

        Tulin sieltä juuri äsken. Pääsin heti jonottamatta. Hinnat:

        Tubeless paikkaus 15 €
        Allelaitto 30 €

        Huomaa että jos navigaattorisi kartta on vanha, niin se ei löydä Rahtarinkatua. (Uudella satama-alueella.) Katso varmuuden vuoksi netin karttapalveluista, joissa on tuoreet kartat.


      • kumipuhki
        kumipuhki kirjoitti:

        Tulin sieltä juuri äsken. Pääsin heti jonottamatta. Hinnat:

        Tubeless paikkaus 15 €
        Allelaitto 30 €

        Huomaa että jos navigaattorisi kartta on vanha, niin se ei löydä Rahtarinkatua. (Uudella satama-alueella.) Katso varmuuden vuoksi netin karttapalveluista, joissa on tuoreet kartat.

        Lisään vielä, että tarkistivat paineet (jota joka paikassa ei tehdä vaikka pitäisi), ja kiristivät renkaan pultit tähtimäisessä järjestyksessä (5 pulttia) eikä kehänä, kuten olen joskus nähnyt joidenkin vaihtajien tehneen väärin.


    • Merkkihuolto = Paras

      Renkaiden vaihdossa ei kannata tuijottaa hintaa! Pitäisi laskea 0,01% todennäköisyys sille, että 10€ säästön takia lähtee renkas irti esim. moottoritiellä ja vielä 0.1% todennäköisyys sille, että pultit menee piloille nopeammin tai että pitää käydä uudestaan kiristyttämässä renkaat, vääristä rengaspaineista johtuva renkaiden kuluminen, sen takia kasvanut onnettomuusriski ja polttoaineen kulutuksen kasvu. Vaikka kuinka pienet todennäköisyydet noille laskisi, niin niiden kokonaiskustannus on niin iso, että on 100% varmaa, että merkkihuolto tulee ns. halvemmaksi.

      Suomeksi sanottuna, käy vaihtamassa renkaat Toyotalla. Tekevät huippuhyvää ja tarkkaa työtä. Katsovat varmasti oikeat pultit, oikealle kiristysmomentille, katsovat optimaaliset rengaspaineet molempiin rengassarjoihin ja pesevät renkaat ja laittavat pusseihin.

      Loogisesti päättelemällä merkkihuolloissa renkaiden vaihto on imagon kohottamista yms. automerkin mainostamista, koska autojen myynti on pääbisnes ja varsinkin rengashuolto on vain olematon osa liikevaihdosta. Mutta se on loistava keino käännyttää uusia ostajia esim. Toyotan asiakkaiksi, ja loistava keino sitouttaa automerkkiin entisiä asiakkaita. Itse jäin koukkuun Toyotaan, koska huolto toimi aina täydellisesti, aina sai kahviosta ilmatteeksi kahvit, pullat ja patongit odotellessa, vaikka oli ilmainen takuuhuolto kyseessä.

      Kuvitelkaa paljonko Toyotalle maksaisi, jos joku olisi käynyt vaihtamassa renkaat siellä ja ajanut sen jälkeen kuolonkolarin jos rengas olisi irronnut.

      • Merkkihuolto höpö

        Kirjoitit aluksi asiaa, mutta sitten meni mainospuheeksi.
        Ei merkkihuolto ole sen kummoisempi renkaanvaihtaja, yleensä huonompi, kuin työnsä laatuun panostava rengasliike. Ja se ei tietenkään ole se halpa liike.
        Paras on jos vaihdat itse ja tiedät mitä teet. Mutta useimmat ei tiedä :D


    • kädettömät

      Täällä kädettömät keskustelevat kädettömien kanssa. Olisivat vaihtaneet renkaansa itse sensijaan, että ylläolevia hölmöläisjuttuja keskenään vaihtavat.

      • Sekoilua

        Niin. Ja Tullinpuomin Rengas. Siitä oli mainittu jotain keskustelussa. Ehkä ei ole kallein mutta taitaa olla väärät miehet duunissa!
        Pultit hävii, renkaat hävii jne...


    • Pauli Partanen

      Jos haluat päästä mahdollisimman helpolla renkaiden vaihdosta Helsingin alueella, katso: www.renkaidenvaihtokotona.com.

    • Tullinpuomin Rengas

      JUNTIT! 1 3=7

    • Tyytyväinen asiakas

      www.bilika.fi on edullinen ja siellä on hyvä palvelu, huoltavat sekä korjaavatkin sopu hintaan. Paikka on Maunulassa Helsingissä. Suonotkontie 4. 00630 HKI

    • Pah,,,

      Näitä kun lukee, niin eipä voi kuin ihmetellä, mitä sitten kun kännyt ei kanna ja kiekko pimahtaa -30 . Jos vaihtaa yhden, niin eikö samalla mene ne kolme muuta.

      Tyhjää elvistelyä koko touhu, jos on auto eikä saa renkaita vaihdettua, niin eikö ole sama ajaa taksilla.

    • pukki..

      Ketju aloitettu vuonna 2006.
      Nainen tuskin tarvii enää kumia.

    • Tyytyväinen asiakas

      www.bilika.fi siellä on sopuhinta ja hyvä palvelu.
      reikaiden vaihto 25€

    • tyytyväinen

      www.alfa-rengas.fi, renkaiden vaihto, rengashotelli, uudet talvirenkaat.

      • olpa virmassa

        kalliit töppöset


    • Anrde

      Pähkinärinteentie 41 (Pähkinäsärkijä puolelta)
      01710 Vantaa

      Joka päivä auki 10-21:00 alka 25eur :)

      Puh 046891

    • erks

      Pähkinärinteentie 41 (Pähkinäsärkijä puolelta)
      01710 Vantaa

      04 689170 49

      hinnat alka 25 eur joka päiva 10-21:00

    • Tyytyväinen asiakas

      Renkaan vaihdon saa edullisesti Bilika.fi se on maunulassa. Suonotkontie 4. 00630 Helsinki. Huollot ja korjaukset myös edullisia.

    • pakumies5

      Kuljetus Reen oy huolto korjaamo/rengasliike vaihtaa tukkutorilla sörkässä 30€ hyvä palvelu ja kaikki rangas hommat hoituu niiden netti sivut on www.reen.fi

    • kausivaihto

      rapparintie 6 maunula 20-30 euroa henkilö/paku/maasturi ei ajan varausta. joka päivä 9-18.nopea työ

      • naapur

        rapparintie6 adhd jätkä ei käytä momenttia
        tuhoaa vanteet japultit,siis ei suosituksia


      • KalliiksiTulee

        Paljonko joutuivat maksamaan korvauksia?


      • Asiassa_kuultuna
        naapur kirjoitti:

        rapparintie6 adhd jätkä ei käytä momenttia
        tuhoaa vanteet japultit,siis ei suosituksia

        Itse asiassa ei ilman ADHD:ta rengasliikkeeseen edes oteta duuniin...


      • VELLUIM

        Joku adhd oli ennen vaihtamassa... homma toimi tosi hyvin. Nyt kun kävin vaihtamassa siellä pyöri joku piripää. Ei tarvii enää sinne mennä.


    • Rempa12

      PremiumAutopesu
      Haapaniemenkatu 7
      Merihaka
      Vain 20 e

    • Anonyymi

      Nainenpa hyvinkin. 150 cm pitkä ja 150 kg painava ukko. Talipallo.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1689
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1574
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1288
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1168
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe