Asos.com. Kokemuksia?

Nellie

Osaakohan kukaan auttaa? Löysin Asos.com:ista kaikkea superihanaa, mutta en tiedä toimiiko tuo kauppa ja uskaltaako tilata? Ja lähettävätkö Britannian ulkopuolelle? Onko kellään kokemusta ks. putiikista? Oliko luotettava? Kuinka nopeasti lähetys tuli? Paljonko oli postikulut? Olisin todella kiitollinen jos joku viitsisi auttaa :)

76

64962

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juu

      Olen tässä itse suunitellut tilaavani niin siitä näet heti ne postikulut kun tilaat koska joudut maksamaan tuotteet siellä sivuilla jo, en tiedä kuinka nopeasti tuotteet tulevat mutta olettaisin että 2viikon sisällä kuitenkin...

      • mou

        Olen tilannut asokselta ja tulivat erittäin nopeasti! ei mitään ongelmia.
        postimaksu on n 6-7€ muistaakseni.
        asoksella pystyy maksamaan myös visaelectronilla.


      • Anonyymi

    • Moi

      Oon tilannut Asoksesta kaikki kledjut jo parin vuoden ajan. Luottokortti vaan vinkumaan ja kledjut tulee viikon sisällä.

      Isoa kamaa eivät lähetä UKn ulkopuolelle. esim. takkeja.

      • Kilauttaja

        Hmm...Itse olen kyllä tilannut tänne suuntaan takkeja ja perille ovat ainakin tulleet. Ovat olleet kyllä kevyitä takkeja, ei mitään paksuja talvipalttoita, mutta en tiedä tuosta sitten.


      • ssassa84

        Tilasin pitkän mustan takin, hintaa oli 150euroa ja tuli Suomeen ilman mitään ongelmia.


      • Minimee100

        Älä tilaa Asokselta! Palautin 10.5. tuotteita, en vieläkään ole saanut palautusta (13.7.2017). Olen tehnyt monia selvityspyyntöjä. Taitaa olla konkurssiin menossa. Sinne jäi 175,00 euroa.


      • tereketa

    • Nellie

      Suurkiitokset vastaajille avusta :)!! Taidanpa tilata jotain ja katsoa miten toimii, ja jos ongelmia ei ole niin sitten tilaan lisää. Jos joku osaa vielä sanoa jotain, niin ottaisin avun kiitollisena vastaan :)

      • ...apuuva...

        juu eli sivuilla tuotteiden koot ilmoitetaan (UK size 6 )niin vastaako tuo suomen kokoa xs (34)vaiko??ja te jotka olette tilanneet kyseiseltä sivulta niin onko vaatteet niukkoja esim.olen itse suomen 36/38 KOKO riippuen hieman mallista joten tilaisinko minkä koon??kiitos


      • ...
        ...apuuva... kirjoitti:

        juu eli sivuilla tuotteiden koot ilmoitetaan (UK size 6 )niin vastaako tuo suomen kokoa xs (34)vaiko??ja te jotka olette tilanneet kyseiseltä sivulta niin onko vaatteet niukkoja esim.olen itse suomen 36/38 KOKO riippuen hieman mallista joten tilaisinko minkä koon??kiitos

        oon myös 36/38 tai s/m, niin otanko suuremman vai..? ja kutistuuko vaatteet paljon? kiitos etukäteen (:


    • LAADUKKAITA?

      juu ajattelin tilata kyseiseltä liikkeeltä hieman vaatetusta kesään ja kymysys olisikin onko vaatteiden "laatu" materiaali hyvää??tuotteet ovat todella paljon edullisempia kuin suomessa joten jos laatu ok niin laitan tiluksen het tulemaan.=)kiitos vastanneille

      • juuuuu

        korttini ei toimi, valittaa jotain identification codesta tjn. ?Toimiiko kellään osuuspankin visa electron tuolta tilattaessa?


      • nettikauppaexpertti
        juuuuu kirjoitti:

        korttini ei toimi, valittaa jotain identification codesta tjn. ?Toimiiko kellään osuuspankin visa electron tuolta tilattaessa?

        OP:lla pitäisi toimia Visa Electron verkkokaupoissa ihan normaalisti. Jos se pyytää tunnistenumeroa (identification code tms.) niin kyseessä on kortin takana oleva numerosarja. Niistä kolme viimeistä ovat kortin tunnistenro.


      • joujoufsgsh
        nettikauppaexpertti kirjoitti:

        OP:lla pitäisi toimia Visa Electron verkkokaupoissa ihan normaalisti. Jos se pyytää tunnistenumeroa (identification code tms.) niin kyseessä on kortin takana oleva numerosarja. Niistä kolme viimeistä ovat kortin tunnistenro.

        Tietääkö kukaan, että onko mitään muuta tommosta eurooppalaista nettivaatekauppaa kuin esim. ASOS.com jossa vaan voisi maksaa postiennakolla? nuo vaattet tuolla on jotai niin uskomatonta !


      • kssskssssss
        nettikauppaexpertti kirjoitti:

        OP:lla pitäisi toimia Visa Electron verkkokaupoissa ihan normaalisti. Jos se pyytää tunnistenumeroa (identification code tms.) niin kyseessä on kortin takana oleva numerosarja. Niistä kolme viimeistä ovat kortin tunnistenro.

        Asos ei hyväksy korttini numeroa, vaan vcalittaa : the card number contains invalid characters. Muualla verkkokaupoissa on toiminut. Tietääkö kukaan mikä on vikana?


      • eveliinas
        kssskssssss kirjoitti:

        Asos ei hyväksy korttini numeroa, vaan vcalittaa : the card number contains invalid characters. Muualla verkkokaupoissa on toiminut. Tietääkö kukaan mikä on vikana?

        Minun kortti ei myöskään toiminut, epäilen että on pankissa ongelmia, että on siellä joku esto ehkä. piää ottaa sinne yhteyttä. tylsä homma. kaverilla toimi elektron. ja ihannia! vaatteita ja aika halvalla.
        olin tutkinut ja valkannut tarkkaan mitä ostaa joku 5 tuntia ja sitten kortti ei mennyt läpi, pieni vitutus.


      • lplplp123
        kssskssssss kirjoitti:

        Asos ei hyväksy korttini numeroa, vaan vcalittaa : the card number contains invalid characters. Muualla verkkokaupoissa on toiminut. Tietääkö kukaan mikä on vikana?

        Kortin numerot tulee kirjoittaa kokonaan yhteen ei välilyöntejä numeroiden väliin! :)


    • jjjjuho

      Moi
      Olen myös kiinnostunut tilaamaan asos.com:ista nahkatakin. Kuitenkin kun yritän siirtyä maksamaan tuotetta ja tekemään accounttia sivustolle niin windows ei avaa sivua varmennevirheen takia. Luulen että omassa suojausohjelmassani ei ole vikaa, koska muilla vastaavilla sivuilla maksaminen toimii. Olisin kiitollinen jos joku osaisi auttaa minua.

      • kiddidid

        mäki oisin kiinnostunu asoksesta tilaamaan ihanan näkösiä mekkoja siel eli miten noi koot meneekää?ja käykö siis kaikki pankkikortit tossa?


      • hilly
        kiddidid kirjoitti:

        mäki oisin kiinnostunu asoksesta tilaamaan ihanan näkösiä mekkoja siel eli miten noi koot meneekää?ja käykö siis kaikki pankkikortit tossa?

        niin kannattaa nyt vähän vaivautua katsomaan tarkemmin jos tilatakin aikoo....
        siellä sivustolla on kyllä se koko kalkulaattori joka muuntaa koot sopiviksi maan mukaan.
        ja siellä ilmoitetaan kyllä kortitkin jotka käy. en nyt muista ulkoa, mutta myös electronilla voi maksaa.


    • mariake

      Asos toimii hyvin. Helppo tilata, tavarat tulevat nopeasti. Viimeksi matkahuollon kautta, omaan lähikauppaan. Aiemmin tuli postiin. Visalla olen maksanut.

    • kymysys

      eli kysymys kuuluu että tuleeko mitään veroja suomen tullissa? 22? vai otetaanko se huomioon asosksen sivuilla jo?

      • kidiiii

        moikka tietääkö kukaan lähettääkö ne siis esim talvitakkeja tänne suomeen ku joku tais tossa sanoo et ei lähettäis?


      • asos
        kidiiii kirjoitti:

        moikka tietääkö kukaan lähettääkö ne siis esim talvitakkeja tänne suomeen ku joku tais tossa sanoo et ei lähettäis?

        Haluaisin tietää nuista palautussysteemeistä, että tuleeko mukana palautusohjeet ja täytyykö postimaksut maksaa itse palautettaessa? Saako siis rahaa takaisin, jos jokin vaate ei ole sopiva?


      • AAAAAA7

        Verot on laskettu jo valmiiksi kun EU:n sisällä tilataan, joten ei tarvitse tuotteita tullista hakea ja muutenkaan huolehtia noista.
        Ihan jees kauppa mutta postikulut lähes 30e on aika kovat.


      • asdoisad
        AAAAAA7 kirjoitti:

        Verot on laskettu jo valmiiksi kun EU:n sisällä tilataan, joten ei tarvitse tuotteita tullista hakea ja muutenkaan huolehtia noista.
        Ihan jees kauppa mutta postikulut lähes 30e on aika kovat.

        Mitä tehdä kun tilasin, mutta spostiini tuli tälläinen ilmoitus;

        Unfortunately we have experienced problems while trying to process your credit/debit card for order.

        Please note that your card has not been charged* and your order has been cancelled.If you used a Gift Voucher you haven't lost your money as a refund Gift Voucher has been locked to your account.

        The response we received from your bank was:
        Your card has been declined.

        Mikä on ongelma ? Pitäskös sitä soittaa pankkiin ja kysyä kortistani vai onko kyseessä jokin muu ?


      • ok..
        asdoisad kirjoitti:

        Mitä tehdä kun tilasin, mutta spostiini tuli tälläinen ilmoitus;

        Unfortunately we have experienced problems while trying to process your credit/debit card for order.

        Please note that your card has not been charged* and your order has been cancelled.If you used a Gift Voucher you haven't lost your money as a refund Gift Voucher has been locked to your account.

        The response we received from your bank was:
        Your card has been declined.

        Mikä on ongelma ? Pitäskös sitä soittaa pankkiin ja kysyä kortistani vai onko kyseessä jokin muu ?

        Valitettavasti olemme kokeneet ongelmia, kun yrittää käsitellä luotto / maksukortilla järjestysnumeron.

        Huomaa, että kortti ei ole ladattu * ja tilaus on cancelled.If olet käyttänyt Lahjakorteista et ole menettänyt rahaa kuin tukea Lahjakorteista on lukittu tilillesi.

        Vastaus saimme pankkisi oli:
        Korttisi on hylätty. < tuossa viestisi suomeksi jos ettäysin sitä ymmärtänyt


      • mimsss
        ok.. kirjoitti:

        Valitettavasti olemme kokeneet ongelmia, kun yrittää käsitellä luotto / maksukortilla järjestysnumeron.

        Huomaa, että kortti ei ole ladattu * ja tilaus on cancelled.If olet käyttänyt Lahjakorteista et ole menettänyt rahaa kuin tukea Lahjakorteista on lukittu tilillesi.

        Vastaus saimme pankkisi oli:
        Korttisi on hylätty. < tuossa viestisi suomeksi jos ettäysin sitä ymmärtänyt

        elikkä siinä sanotaan että tililtäsi ei ole veloitettu mitään.(charged tarkottaa tässä yhteydessä veloitettua, ei ladattua).

        kannattaa tarkistaa pankista miksi kortti ei käy maksuvälineenä.


      • ok...
        mimsss kirjoitti:

        elikkä siinä sanotaan että tililtäsi ei ole veloitettu mitään.(charged tarkottaa tässä yhteydessä veloitettua, ei ladattua).

        kannattaa tarkistaa pankista miksi kortti ei käy maksuvälineenä.

        nii :D mut laitoinki sen vaa google kääntäjään ja se suomentaa aina vähä oudosti


    • sara

      Mä olen monta kertaa koittanu tilata tuolta asokselta,mut ei onnistu. Ja ku mä välttämättä tarttisin ne yhdet farkut :)
      oon koittanu op:n visa electronilla,op:n visalla, ja aktiiviraha master cardilla.. aina tulee se joku et kortin numero sisältää invalid character, ja sit jotain et sellasel kortil ei voi maksaa.. joskus saatto tulla et sirukortil ei voi maksaa.. mist nykyään saa sellasen Ei-sirullisen kortin?? jos se kerran on siitä kiinni?

    • mie vaan

      6 päivää kesti kun paketti oli postiluukussa,samana pvänä kun tein tilauksen niin tuli tilausvahvistus että postitettu,eli nopeesti tuli ja postimaksut oli reilu 5e

      • epätoivoinen11

        tietääkö kukaan mistä postikulut riippuvat, tuotteiden määrästä vai?


      • dlsfsdf
        epätoivoinen11 kirjoitti:

        tietääkö kukaan mistä postikulut riippuvat, tuotteiden määrästä vai?

        Jos tilaa esim kengät niin postikulut on automaattisesti sen n.30e. Nuo suuret postikulut tulee aika helposti, riippuu ihan siintä määrästä.


      • tilannut000
        dlsfsdf kirjoitti:

        Jos tilaa esim kengät niin postikulut on automaattisesti sen n.30e. Nuo suuret postikulut tulee aika helposti, riippuu ihan siintä määrästä.

        Itse tilasin kengät asokselta juuri, ja postikuluja tuli huimat 6€.


    • Alaikäinen96

      Olen 12-vuotias, ja olen kiinnostunut Asoksen vaatteista. Minua mietityttää postikulut, ja se, että mitä hintaluokkaa ne mahtavat olla ja myöskin se, että pitääkö olla 18-vuotias, jotta saa tilata vaatteita, tai asusteita sieltä? Asoksen sivun voi tietääkseni kääntää suomen kielelle, mutta ovatko ne koot silti siellä vain Britannian kokoja, vai miten te muut olette saaneet oman kokonne sieltä löydettyä? Pyydän että vastaisitte :)

      • tyo

        heh


      • melliina

        Tässä viestiketjussa oli jo aika paljon infoa, mutta ne postikulut näkee sitä tilausta tehdessä, painosta kai riippuen. Saattaa päästä ihan muutamalla eurolla, mutta jos vähänkään enemmän painoa, tulee helposti se miltei 30 e postikulua eli kannattaa mieluummin tehdä pieniä tilauksia. Mutta nämä postikulut tosiaan selviää ennen maksua, eli voi vielä peruuttaa jos siltä tuntuu.

        Koot ovat brittikokoja, mutta näitä muunnostaulukoita löytyy niin sieltä sivuilta kuin netistäkin, sivuilla siis "size guide", joka neuvoo. Koon kanssa kannattaa olla tarkka, koska tuotteen palautuksen joutuu itse maksamaan eli euroja uppoaa jo pelkkään tilaamiseen.

        18 vuoden ikää tuskin tarvitaan, mutta kannattaa huomioida että se tilauksen summa veloitetaan tililtä suoraan, palautuksen yhteydessä rahaa palautetaan tarvittava määrä. Eli tilillä pitäisi olla riittävä summa rahaa ja alaikäisen tilillä saattaa olla jotain huoltajien asettamia estoja, ettei sieltä voi esimerkiksi päivässä siirtää kuin tietyn summan.

        Luottokortit on kai sitten oma ihmeellinen maailmansa, mutta niistä minä en tiedä mitään ;)

        Sulla oli asiallinen viesti joten vastasin, vaikka en tiiä olitko tosissas :)


      • lölölöllö
        melliina kirjoitti:

        Tässä viestiketjussa oli jo aika paljon infoa, mutta ne postikulut näkee sitä tilausta tehdessä, painosta kai riippuen. Saattaa päästä ihan muutamalla eurolla, mutta jos vähänkään enemmän painoa, tulee helposti se miltei 30 e postikulua eli kannattaa mieluummin tehdä pieniä tilauksia. Mutta nämä postikulut tosiaan selviää ennen maksua, eli voi vielä peruuttaa jos siltä tuntuu.

        Koot ovat brittikokoja, mutta näitä muunnostaulukoita löytyy niin sieltä sivuilta kuin netistäkin, sivuilla siis "size guide", joka neuvoo. Koon kanssa kannattaa olla tarkka, koska tuotteen palautuksen joutuu itse maksamaan eli euroja uppoaa jo pelkkään tilaamiseen.

        18 vuoden ikää tuskin tarvitaan, mutta kannattaa huomioida että se tilauksen summa veloitetaan tililtä suoraan, palautuksen yhteydessä rahaa palautetaan tarvittava määrä. Eli tilillä pitäisi olla riittävä summa rahaa ja alaikäisen tilillä saattaa olla jotain huoltajien asettamia estoja, ettei sieltä voi esimerkiksi päivässä siirtää kuin tietyn summan.

        Luottokortit on kai sitten oma ihmeellinen maailmansa, mutta niistä minä en tiedä mitään ;)

        Sulla oli asiallinen viesti joten vastasin, vaikka en tiiä olitko tosissas :)

        Eilen tilasin tytölle converset (ei mitkään vauvatossut vaan koon30 kengät), laukun, lompakon sekä vauvan peiton: postikulut oli vajaa 4puntaa...

        myöskin aina on sirulliset visa ja masteri tuolla toiminu. electronia en käytä, mut sen täytyy olla pankissa asetuksista asetettu että voidaan käyttää ulkomaalaisissa nettikaupoissa jne. Eli pankkiin vaan tai nettipankin kautta viestiä omaan pankkiin niin napsauttavat electronin toimivaksi.

        ainakin luottokorteilla maksu on ollut todella (ehkä liiankin:) helppoa.


      • liskis
        lölölöllö kirjoitti:

        Eilen tilasin tytölle converset (ei mitkään vauvatossut vaan koon30 kengät), laukun, lompakon sekä vauvan peiton: postikulut oli vajaa 4puntaa...

        myöskin aina on sirulliset visa ja masteri tuolla toiminu. electronia en käytä, mut sen täytyy olla pankissa asetuksista asetettu että voidaan käyttää ulkomaalaisissa nettikaupoissa jne. Eli pankkiin vaan tai nettipankin kautta viestiä omaan pankkiin niin napsauttavat electronin toimivaksi.

        ainakin luottokorteilla maksu on ollut todella (ehkä liiankin:) helppoa.

        "The response we received from your bank was:
        Your card has been declined."

        jos tilauksen jälkeen tulee tällainen ongelmaviesti sähköpostiin, on vika
        maksukortissasi, ja siinä, että sillä ei ole aktivoitu verkkomaksuominaisuutta.
        itselläni kävi joskus näin, enkä tiennyt mistä johtuu ennen kuin selasin verkkopankkiani ja näin siellä kohdan "verkkomaksuominaisuus: ei käytössä".
        sen kun sieltä laittaa käyttöön, niin ei ainakaan tuolla syyllä pitäisi ongelmaa asoksen kanssa tulla :)


      • Jättäkää välit pois!
        liskis kirjoitti:

        "The response we received from your bank was:
        Your card has been declined."

        jos tilauksen jälkeen tulee tällainen ongelmaviesti sähköpostiin, on vika
        maksukortissasi, ja siinä, että sillä ei ole aktivoitu verkkomaksuominaisuutta.
        itselläni kävi joskus näin, enkä tiennyt mistä johtuu ennen kuin selasin verkkopankkiani ja näin siellä kohdan "verkkomaksuominaisuus: ei käytössä".
        sen kun sieltä laittaa käyttöön, niin ei ainakaan tuolla syyllä pitäisi ongelmaa asoksen kanssa tulla :)

        Minulla tuo ilmoitus maksuvaiheessa tuli siitä, että olin jättänyt välit numerosarjojen väliin ts. olin kirjoittanut kortin etupuolella olevan numerosarjan samoin kuin kortissa eli jättänyt välit numeroiden väliin: 2222 2222 2222 2222. Kun välit poisti, maksu onnistui: 2222222222222222.

        Samoin puhelinnumero ilman välejä ja viivoja.


      • niiniiiinnnn
        tyo kirjoitti:

        heh

        onolla 12 v, itekki oot ollu ! :p


      • kiinnostunut...
        Jättäkää välit pois! kirjoitti:

        Minulla tuo ilmoitus maksuvaiheessa tuli siitä, että olin jättänyt välit numerosarjojen väliin ts. olin kirjoittanut kortin etupuolella olevan numerosarjan samoin kuin kortissa eli jättänyt välit numeroiden väliin: 2222 2222 2222 2222. Kun välit poisti, maksu onnistui: 2222222222222222.

        Samoin puhelinnumero ilman välejä ja viivoja.

        voiko asoksessa maksaa tilinsiirrolla tai normaalilla visa pankkikortilla?


    • yks monista

      Joku ulkomainen sivusto

    • mävaantääl

      tilasin mekon sieltä, ja se kolahti jo parin viikon päästä postilaatikkoon, eikä ongelmia ollut.

    • MinäItse171

      Tuleeko takkeja siis Suomeen asti?

      • ksxoskgoskgo

        Kaveri tilas talvitakin asokselta marraskuussa ja tuli ihan nätisti ilman ongelmaa..... Itse tilasin just 10 tuotetta ja kovasti väittivät ettei postimaksuja lainkaan. Uskallan kuitenki vähän epäillä, kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta mut niinpä tilatessa ja tilausvahvistuksessa lukee


    • Asiakas1234

      Ei tule postikuluja. Kyseessä on yksi maailman suurimmista nettivaatekaupoista, eikä mitään vilppejä yms. tarvitse epäillä - kaikki on sanottu selkeästi ja lupaukset pitävät paikkansa.

      • entä jos

        ei rytkyt passaakkaan, voiko ne lähettää takaisin? Onko palautusoikeutta?


      • hiljaista on..,.
        entä jos kirjoitti:

        ei rytkyt passaakkaan, voiko ne lähettää takaisin? Onko palautusoikeutta?

        kiva, kiitos runsaista vastauksista! Asia tulikin harvinaisen selväksi...


    • tyuyteyuii

      Mites kun nyt ekaan kertaan tilasin yleensäkään mistään verkkokaupasta, niin tulevathan tilaukset lähimpään postintoimipisteeseen? asosista juuri tilasin ja kysyttiin tilausta tehdessä kotiosoite, postinum, kaupunk jne, niin tuostahan he tietävät mihin tilaukseni lähettää??

      eli pian pitäisi tulla mailiin viesti jossa kerrotaan lisää? vai mitä?

    • ize murga

      itse tilasin tukullisen kledjuja sieltä keväällä. puolet toimitetuista oli täysin vääriä. sain väännön jälkeen neuvoteltua itselleni ilmaisen palautuksen, mutta he hyvittivät postipaketin hinnan shekkinä. hassua kyllä, palautettujen vaatteiden hinnan palauttaminen onnistui kyllä tilisiirtona :) .
      shekin lunastaminen taas maksaa suomessa niin kipeästi, ettei se kannata. Reklamoin tuosta shekkiasiastakin vielä, mutta eivät ole vastanneet viesteihini, ilmeisesti kyllästyivät hankalaan asiakkaaseen :D
      Omasta kokemuksesta voin sanoa, ettei kannata kokeilla, vaikka edullinen onkin. palveluprosessissa on vielä parantamisen varaa

    • Dabaduu

      Ite tilanne jo pari vuotta tuolta ilman mitään ongelmia. Topman on toinen mistä tilailein.

    • hjiuytr

      Mihin asos.comissa laitetaan noi alennuskoodit,kun en ole löytänyt oikeaa lokeroa mistään.

      • Kittikatti

        Tilasin tammikuussa 90 euron hintaiset kengät. minulle toimitettiin saman merkin eri kengät, ilmeisesti mallikengät, koska olivat käytetyt ja kokokin oli väärä. Olivat kyllä tilaamani tuotteen paketissa...

        No, palautin kengät, postimaksuja meni 12,30 palautukseen ja kuinkas kävikään. Lähettivät väärät kengät minulle takaisin ja mukana oli kirje, etteivät ole heidän kengät!!! Pistin sähköpostin jossa vaadin rahojani takaisin ja postikuluja samoin, mitään ei ole kuulunut kahteen viikkoon.

        Surkea asiakaspalvelu, kusetusta koko homma


    • Pelle Epoque

      Itellä ei ainakaan hyväksy OP:n Visa Electronini kortin numeroa...
      Keittää !

    • Näin että monet ovat jo vastanneet tätä koskien mutta koska ASOS.com on yksi suosikkinettikaupoistani niin totean itse myös että postikuluja ei todellakaan tule, hyvä yritys on (koskaan ei ole ollut mitään ongelmia) ja heillä on usein hyviä tarjouksia ja alennuksia. Joten voin lämpimästi suositella sieltä tilaamista!

    • Ei enää koskaan

      Olen tehnyt Asosille kaksi tilausta.

      1. tilaus: Poncho/neulemekko, käsilaukku, liivimekko, pipo. Pipon laatu ei mitenkään mairittelevan hyvä (käytössä löystynyt ja "lörpähtänyt). Käsilaukku palautettu kahteen otteeseen huonon laadun (rikkoutuminen) takia ja rahoja odottelen takaisin. Liivimekko oli todella iso (minulle ehkä n. kaksi kokoa liian iso) ja myin sen netissä. Ainoastaan tuo ponchomainen neulemekko on käytössä. Siinä ei koon reiluus niin haitannut.

      2. tilaus: Housut, neulepaita, kengät. Edellisestä tilauksesta viisastuneena tilasin nyt kaksi kokoa pienemmät vaatteet. Näyttää olevan näissä Asosin vaatteissa melkoista heittoa koon suhteen. Näissä housut on sopivat (tosin ehkä yhtä kokoa isommat olisivat laskeutuneet vähän mukavammin. Neulepaita taas on aivan liian pieni ja hihat todella lyhyet (3/4-pituiset), vaikka sivuilla ei ollut mainittu mitään mainintaa lyhyistä hihoista. Paita on kuin lasten kokoa 150 tms. Kengät ovat sentäs sopivaa kokoa, mutta laatu ei lupaa hyvää. Eivät vielä ole olleet käytössä, mutta pahoin pelkään, että eivät tule kestämään pitkään.

      Päätin jo ensimmäisen tilauksen jälkeen, että en tilaa enää Asosilta, mutta ajattelin vielä kerran kokeilla. Tämän jälkeen en enää uskalla, koska koot heittelevät noin paljon. Jos haluan palauttaa tuotteen, koska se on väärää kokoa, niin joudun maksamaan itse postimaksut ja ne ovat vähän turhan kalliita lähetettäessä tuoteita Englantiin.

    • ei kannata

      Tilasin asokselta takin, mutta he lähettivät väärän koon.. Olin yhteydessä asiakaspalveluun ja myönsivät sen olleen heidän mokansa ja lupasivat heti lähettää oikean koon ja maksaa minulle palautuksesta aiheutuneet postimaksut. Kävin palauttamassa takin, otin kuitin palautuksestani (maksoi 19.90 e) ja lähetin kopion kuitista asokselle. He vastasivat että laittavat rahat ihan pian takaisin tililleni. Siitä on nyt puoli vuotta enkä ole koskaan saanut rahojani takaisin lukuisista sähköposteista huolimatta:D

    • lol bitch

      oletko ikibä ajatttelut lähettää heille takaisin sähköpostilla viestin tilausvääryydestä ?

    • money, money, money

      Hei! Miksi itkette rahojenne perään, oma vikanne kun maksatte käteisellä/visa-electroneilla/postiennakolla kaikki maksut etukäteen ja näkemättä iiihania ostoksianne?!!! -Käyttäkää PayPalia, on turvallinen maksutapa, eikä tartte itkeä rahojensa perään. Rekisteröitymisohjeet löytyy netistä ja tyhmempikin kananaivo osaa ne täyttää! Hyvin toimii!

    • ostohyvitys

      Itse olen tilannut Asokselta monta kertaa ja maksannut tilaukseni PayPalilla. Mitään valittamista ei ole ollut ja tilaus on tullut nopeasti perille. Toimituskulutkin ovat ilmaiset.

      Laura/ Ostohyvitys.fi

    • saro2

      Sain juuri Asokselta paketin, jonka piti sisältää Karen MIllenin farkut, joita ei enää Suomesta saa. No eihän se sisältänyt, vaan täysin eri farkut, koko kyllä oli sama kuin tilatuissa, mutta eipä paljon lämmitä....
      Nyt odotellaan mitä vastaavat vai vastaavatko mitään.

      • saro2

        No niin, sain vastauksen Asokselta. Lähettivät mulle uudet "oikeat" farkut, jotka olivat kuitenkin täsmälleen saman kuin aiemmin lähetetyt. Tulin siihen tulokseen, että heillä ei edes ole kyseisiä farkkuja, jotka nettisivujen kuvan perusteella tilasin. Laitoin sinne jälleen mailia, jossa kerroin että nämäkin farkut poikkeavat täysin heidän kuvastansa ja kysyin miten voin palauttaa molemmat farkut ilman, että jouduin heidän virheensä vuoksi maksamaan postikulut ensin itse. Siihen ilmeisesti loppui heidän asiakaspalvelunsa ja viesteihin vastaaminen, sillä mitään ei ole nyt pariin päivään kuulunut.... En voi suositella!


    • Kamumilla

      Juu eli itellä on tuolta vain ja ainoastaan hyviä kokemuksia. Oon tilannut asokselta neljästi, enkä oo ikinä joutunut postikuluja maksamaan muuta kuin palauttaessa ja silloinkin se on ollu kymmenen euroa ku laittaa pikana menemään. Ainakaan tietääkseni :o mun vaatekoko on 34-36 ja tilaan sieltä esim mekot kokoa uk8. Aina on tullu kamppeet ihan tosi nopeasti ja palauttaessa rahat palautunut yhtä liukkaasti ilman mitään ongelmia. Mulla on danskebankin master card ja on onnistunut maksut hyvin ja tavara tulee lähimpään postiin juu. Suosittelen lämpimästi kyllä. Eikä oo kävellyt vaatteet kadulla vastaan toisin ku perus hm rääsyissä. :))

    • hgfddss

      Mikähän mahtaa olla, kun ei pysty seuraamaan paketin menoja nyt? Paketti on lähetetty 11.10 ja perillä pitäisi olla huomenna.

      Mietin vaan, että kuseeko tuo paketinseurantasivusto jotenkin, kun eihän mikään Suomen syyslomaviikko voi vaikuttaa paketin etenemiseen? Vai onkohan joku sitten siellä asoksella kussu, eikä paketti sitten lähtenytkään Suomeen päin?

    • Epätoivoinen

      Oon nyt palauttamassa asokselle yhtä mekkoa (voi kun olisin ottanut selville aiemmin että tää palutus on näin kallista, en olis kyllä tilannut jos olisin tiennyt) ja sinne "palautussivulle" (eli skynetworldwide) laitoin tiedon että meen viemään itse sen paketin sinne Vantaan Hakamäenkujalle, mistä lentoposti lähtee. Nyt en sitten kuitenkaan pysty sitä sinne viemään, joten mun pitäis lähettää se postissa sinne. Postissa sanottiin, että tollasta osotetta ei löydy..? Eli tietääkö joku onko osoite eri kun paketti lähetetään eikä viedä itse? Maksoin jo sen 10€ palautuksesta.

    • assag

      http://www.weddingdressesmore.com/

      Olen itse tykästynyt kyseiseen kauppaan. Tavan seppälästä ei nääs minun makuun löydy. Varsinkin leggingsit lämmittävät jalkoja ja mieltäni.

    • Eettinen ostaja

      Halpa vaate ei aina ole halpa, sanan varsinaisessa merkityksessä. Kuinka eettistä on kyseisen firman vaatetuotanto, valvooko sitä kukaan ?

      Ostin asoksen uudennäköiset tennarit kirpparilta 1,50€ , made in china lukee. Pistää miettimään.

      Holtiton osteskelu voi aiheuttaa lapsi- ja orjatyövoiman käyttöä, miettikää sitä.

    • asdd4567

      www.weddingdressesmore.com Fiestasta olen ite muutaman kerran tilannu, sekä tytölleni että itselleni, ihan suht edullisia on ja tosi kauniita, kauniimpia vielä luonnossa kuin kuvissa. Tässä niiden nettisivut: www.weddingdressesmore.com

    • Välttäkää

      Heille ei ole mahdotonta palauttaa tuotteita mikä tekee osaamisesta kannattamatonta. Jouduin palauttamaan tuotteem mikä ei sopinut minulle ja jouduin maksamaan melkein tuotteen toimituksen verran postikuluja eli 26,30e

    • rwq112e

      Ajattelin tilata kenkiä Asoksesta, mutta tuleeko paketti postiin vai käyttävätkö kuriiria? En ole kotona päivisin että voin vastaanottaa kuriirilähetyksiä.

    • sellasia

      Toimituksen kesto: 2-5 viikkoa. Palautus on kallista ja maksaa paljon rahaa.

    • dlldndnddn

      kusetus pulju!

    • kooooooorviamyöten

      Baaritiskillä viskillä

    • ruuumoooli

      Asos.comii ei kokemuksiii

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      980
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      238
      775
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe