Peugeot speedfight 2 viritys

Nimetön

Eli kyseisen mopon viritys. miten onnistuu? prikkaa aattelin ottaa pois mutta kun mopoa avattiin niin huoomattiin että prikkaa ei ollut. hukkaputken vois tukkia mutta en tiedä auttaisiko se paljoakaan. mikä avuksi??

258

90783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jipok

      prikka on muute psössä muista poiketen rulla kupissa et katoitteks sielt ja se ei oo varsinaisesti prikka vaan kuristus levy

      • pösö

        siitä et minkä vuosmallin pösö sulla on. vanhemmissa se pitää poistaa(kämmenen kokonen rullakupissa) ja uudemmissa lisätä


      • lehdokki2007
        pösö kirjoitti:

        siitä et minkä vuosmallin pösö sulla on. vanhemmissa se pitää poistaa(kämmenen kokonen rullakupissa) ja uudemmissa lisätä

        mulla on tarkalleen ottaen peugeot speedfight 2 liquid cooled grey shark edition 05. onks sielä prikka vai pitääks se lisätä miten se tapahtuu ja mistä sen lisäosan saa???????


      • hadohögfd

        prikat on siel ihan hevon perseessä. ja ei kannata ostaa speedfightia kun ajoin vuoteen 15500km vikaa tuli 11000km kohdalla ihan vitusti seiso koko ajan huollossa.ei siis kannata ostaa jos meinaa ajaa yli 10000km mopolla. onneks sain kemmun si ja ei oo ollu mitää vikaa ja oon ajanu 3 ja puoleen kuukauteen 11000km. speedfightiakin huolsin aina kun oli huolto saatto mennä 300km pitkäks huollot mut en usko et nii paljoo olis pitäny tulla vikoja ja aina oli vakio tiedän sen takii mis ne prikat on kun kaverilt otettiin pois. romu mikä romu


      • SF2 2001
        hadohögfd kirjoitti:

        prikat on siel ihan hevon perseessä. ja ei kannata ostaa speedfightia kun ajoin vuoteen 15500km vikaa tuli 11000km kohdalla ihan vitusti seiso koko ajan huollossa.ei siis kannata ostaa jos meinaa ajaa yli 10000km mopolla. onneks sain kemmun si ja ei oo ollu mitää vikaa ja oon ajanu 3 ja puoleen kuukauteen 11000km. speedfightiakin huolsin aina kun oli huolto saatto mennä 300km pitkäks huollot mut en usko et nii paljoo olis pitäny tulla vikoja ja aina oli vakio tiedän sen takii mis ne prikat on kun kaverilt otettiin pois. romu mikä romu

        Mul o itel 30 000 ajettu ja iha hyväkuntone eikä konees juuri mittää vikkaa ollu tähä asti :O


      • sf/lc

        Ittelläni on peugeot speedfight 2 lc vm-04 ja kulkee ihan mukavasti. Oon pistänyt hukkaputken umpeen ja hommanut painavemmat rullat ja ottanut estolevyn varista pois, näillä mulla menee GPS:n mukaan 90km/h.


      • miksaxa
        sf/lc kirjoitti:

        Ittelläni on peugeot speedfight 2 lc vm-04 ja kulkee ihan mukavasti. Oon pistänyt hukkaputken umpeen ja hommanut painavemmat rullat ja ottanut estolevyn varista pois, näillä mulla menee GPS:n mukaan 90km/h.

        Joo o... Mulla on SpeedFight 3 tk:n tehari, isompi suutin, prikka pois ja näillä menee sen 55 pieneen ylämäkeen ja suoralla 60-75 riippuu koska sattuu ottaan piikin ja koska ei...? Onko ideoita :D


      • 2009pökötti
        pösö kirjoitti:

        siitä et minkä vuosmallin pösö sulla on. vanhemmissa se pitää poistaa(kämmenen kokonen rullakupissa) ja uudemmissa lisätä

        Mulla on 2009 vuosimallin pösö ja siellä kyll oli se kuristus levy "prikka"!!!


      • pitäs toimia
        miksaxa kirjoitti:

        Joo o... Mulla on SpeedFight 3 tk:n tehari, isompi suutin, prikka pois ja näillä menee sen 55 pieneen ylämäkeen ja suoralla 60-75 riippuu koska sattuu ottaan piikin ja koska ei...? Onko ideoita :D

        ootko vaihtanu kytkimen jousia tai vastapaine jousta vois auttaa kulkemiseen


      • pistä
        miksaxa kirjoitti:

        Joo o... Mulla on SpeedFight 3 tk:n tehari, isompi suutin, prikka pois ja näillä menee sen 55 pieneen ylämäkeen ja suoralla 60-75 riippuu koska sattuu ottaan piikin ja koska ei...? Onko ideoita :D

        Kevyemmät rullat


      • Kokemusta on
        miksaxa kirjoitti:

        Joo o... Mulla on SpeedFight 3 tk:n tehari, isompi suutin, prikka pois ja näillä menee sen 55 pieneen ylämäkeen ja suoralla 60-75 riippuu koska sattuu ottaan piikin ja koska ei...? Onko ideoita :D

        Jäykempi Vp jousi sit kannattaa rullii kattoo et ei oo kuutiot :D ja kytkin kannattaa tarkastaa et jos se luistaa/kytkinpalat on kiillottunu ;D


      • verdu
        sf/lc kirjoitti:

        Ittelläni on peugeot speedfight 2 lc vm-04 ja kulkee ihan mukavasti. Oon pistänyt hukkaputken umpeen ja hommanut painavemmat rullat ja ottanut estolevyn varista pois, näillä mulla menee GPS:n mukaan 90km/h.

        mitö vittuu painavemmat rullat?:O
        S


      • sf1
        SF2 2001 kirjoitti:

        Mul o itel 30 000 ajettu ja iha hyväkuntone eikä konees juuri mittää vikkaa ollu tähä asti :O

        ite sain aijaa n.60 tonnia ennenku tuli mittää sen ihmeempiä vikoja ku lohkon halkeaminen :DD


      • Anonyymi
        sf/lc kirjoitti:

        Ittelläni on peugeot speedfight 2 lc vm-04 ja kulkee ihan mukavasti. Oon pistänyt hukkaputken umpeen ja hommanut painavemmat rullat ja ottanut estolevyn varista pois, näillä mulla menee GPS:n mukaan 90km/h.

        Mikä kaasutin sulla on?


      • Anonyymi
        sf/lc kirjoitti:

        Ittelläni on peugeot speedfight 2 lc vm-04 ja kulkee ihan mukavasti. Oon pistänyt hukkaputken umpeen ja hommanut painavemmat rullat ja ottanut estolevyn varista pois, näillä mulla menee GPS:n mukaan 90km/h.

        Minkä painoset rullat?


    • sakke

      pösöissä se prikka on erilainen kuin muissa mopoissa! se on semmonen kämmänen kokonen, muissa se on sormuksen kokoinen. katsoppa uudestaan variin

      • l

        paljo speedfight 2 menee prikan kansa vakiona


      • spedu2
        l kirjoitti:

        paljo speedfight 2 menee prikan kansa vakiona

        menee joku 70km/h


      • spedu2
        spedu2 kirjoitti:

        menee joku 70km/h

        oho siis jaa vakiona menee joku 50-55kmh/h


    • jgglkgj

      se prikka on sielä sen motikän sisällä joka tulee heti esiin ku avaat varikopan

      • Hauturii

        Elikkäs voisiko joku pistää mulle kuvaa, missä on variaattorissa prikka :) Email: [email protected]


      • Joe Leitola

        onko prikka rullakopan puolella vai taka varissa??


      • Joe Leitola kirjoitti:

        onko prikka rullakopan puolella vai taka varissa??

        jos prikka tai vastaava rajotin levy on niin se on aina etuvariaattorissa...


      • aesdfcgbhjkmlö
        PappaSkootteri kirjoitti:

        jos prikka tai vastaava rajotin levy on niin se on aina etuvariaattorissa...

        Ei olle


      • topsu213453
        Hauturii kirjoitti:

        Elikkäs voisiko joku pistää mulle kuvaa, missä on variaattorissa prikka :) Email: [email protected]

        prikka on sielä kun otat variaattorin etupuolelta lautasen irti ja rullakupin otat pois ja kattot rullakupin sisälle periaatteessa niin siinä on just semmone kämmenen kokonen "levy" kolmella ruuvilla kiinni. sen otat pois nii alkaa mopeti kulkee.


      • svenska

        ime slaigaa siel mitää prikkaa oo


    • mor

      paljo speedfight2 kulkee sillon ku ottaa pelkän rikan pois eikä tee muuta??? kits vastanneille etukäteen..

      • kulk33

        menee 72 km/h kun poistaa prikan


      • Prikan poiston jälkeen...
        kulk33 kirjoitti:

        menee 72 km/h kun poistaa prikan

        Kulkee ihan tasasella joku 65, mittari ainakin itselläni kusettaa (näyttää 70 ), kaks päällä vauhti hyytyyki sitte n.60


      • Pösö
        Prikan poiston jälkeen... kirjoitti:

        Kulkee ihan tasasella joku 65, mittari ainakin itselläni kusettaa (näyttää 70 ), kaks päällä vauhti hyytyyki sitte n.60

        kun ottaa prikan irti niin menee 70 km/h. luulis että mittari kusettais sen 5km/h mutta ei mulla ainakaa . . . kannattaa ottaa prikka pois vuoden 03 sf2 jos haluu että menee sen 70. jos haluu vaan kiihtyvyyttä niin ostaa 1-3gr kevyemmät rullat ja/tai leikkaa hukkiksen irti. sillä kun ottaa hukkiksen irti niin se kasvattaa koneen vääntöä pikkuisen, mutta ei paljoa. huippu nopeutta kasvattaa jollain 5 km/h vuosimallista riippuen, mutta sen sijaan että se nostaisi nopeutta niin se jaksaa mennä ylämäet nopeammin ja kiihtyvyys kasvaa kiitetävästi


      • 03-sf2
        Pösö kirjoitti:

        kun ottaa prikan irti niin menee 70 km/h. luulis että mittari kusettais sen 5km/h mutta ei mulla ainakaa . . . kannattaa ottaa prikka pois vuoden 03 sf2 jos haluu että menee sen 70. jos haluu vaan kiihtyvyyttä niin ostaa 1-3gr kevyemmät rullat ja/tai leikkaa hukkiksen irti. sillä kun ottaa hukkiksen irti niin se kasvattaa koneen vääntöä pikkuisen, mutta ei paljoa. huippu nopeutta kasvattaa jollain 5 km/h vuosimallista riippuen, mutta sen sijaan että se nostaisi nopeutta niin se jaksaa mennä ylämäet nopeammin ja kiihtyvyys kasvaa kiitetävästi

        toho ylempää viell et 2 pääl menee 65 tasasellä tai no vähä alle.


      • pösökiesijä
        kulk33 kirjoitti:

        menee 72 km/h kun poistaa prikan

        voi vittu ku jotku ei sit opi prikattomana säfä menee 65 maksimissaa ja jos tukit vielä hukkiksen ni noin 70 mittariin yli 80 -.-


      • heh
        Prikan poiston jälkeen... kirjoitti:

        Kulkee ihan tasasella joku 65, mittari ainakin itselläni kusettaa (näyttää 70 ), kaks päällä vauhti hyytyyki sitte n.60

        mun speedfight2 kulkee 65km/h . . .on vain prikka poissa, mittari näyttää 70, mutta kyllä se sen 65 kulkee yhtä nopesti 2 ku 1 päällä


      • moimoimoiii

        samaa kysyisin, mutta nytten on -04 vuosimalli?!


      • oiuhj
        pösökiesijä kirjoitti:

        voi vittu ku jotku ei sit opi prikattomana säfä menee 65 maksimissaa ja jos tukit vielä hukkiksen ni noin 70 mittariin yli 80 -.-

        siellä sitä taas on oikein ruudinkeksiä tieteilemässä.miksi et ryhdy einsteiniksi, einsteinin paikalle(hönö)


      • super bike
        kulk33 kirjoitti:

        menee 72 km/h kun poistaa prikan

        mulla on 98 speedfight ja menee ihan kivasti.rupee vaan 140 jälkeen täristää niin perkeleesti että meinaa hampaista pudota paikat.kannattaa lyödä isompi kone ja lopettaa prikka putki rulla pelleilyt.itselläni 750cc kawan kardaanivetoinen kone ja kulkua löytyy


      • bvsfbfb
        kulk33 kirjoitti:

        menee 72 km/h kun poistaa prikan

        mulla menee sen 55 kun ottaa prikan pois


      • -.-
        pösökiesijä kirjoitti:

        voi vittu ku jotku ei sit opi prikattomana säfä menee 65 maksimissaa ja jos tukit vielä hukkiksen ni noin 70 mittariin yli 80 -.-

        menee 74 ilmsn prikkaa


      • e2
        kulk33 kirjoitti:

        menee 72 km/h kun poistaa prikan

        mul kyl menee kyyrysä 75 ku otti "prikan" pois


      • pelle
        pösökiesijä kirjoitti:

        voi vittu ku jotku ei sit opi prikattomana säfä menee 65 maksimissaa ja jos tukit vielä hukkiksen ni noin 70 mittariin yli 80 -.-

        itseasias saa menee 82 gps mitattu... eikä oo ku prikka otettu pois ja hukkaputki tukittu...


      • velho750
        super bike kirjoitti:

        mulla on 98 speedfight ja menee ihan kivasti.rupee vaan 140 jälkeen täristää niin perkeleesti että meinaa hampaista pudota paikat.kannattaa lyödä isompi kone ja lopettaa prikka putki rulla pelleilyt.itselläni 750cc kawan kardaanivetoinen kone ja kulkua löytyy

        oot kyllä aika velho ku mahdutat jonku 750cc koneen tommossee nuhapumppu skootteriin


      • Apina733

        Minkä värinen johto on kierroksenrajotin?Speedfight 2 vm.08


      • Anonyymi
        Apina733 kirjoitti:

        Minkä värinen johto on kierroksenrajotin?Speedfight 2 vm.08

        moro


    • poikamies tallista

      ïtellä on myös Peugeot speedfight 2 ja kun otin hukkaputken pois niin tuli vauhtia 5km/h lisää..

      • markkumopomies

        Itellä on speedfight 2 silver edition ja otin hukkaputken siitä pois ja prikan ja pistin vähän kevyemmät rullat. Menee sen tiukat 70kmh. Prikan pois otto auttaa varmaan sen 5-10kmh lisää ja hukkaputki varmaan 5kmh lisää. Itellä on nuo rullat vielä. Ne vaikuttaa lähinnä kiihtyvyyteen


      • Racer X
        markkumopomies kirjoitti:

        Itellä on speedfight 2 silver edition ja otin hukkaputken siitä pois ja prikan ja pistin vähän kevyemmät rullat. Menee sen tiukat 70kmh. Prikan pois otto auttaa varmaan sen 5-10kmh lisää ja hukkaputki varmaan 5kmh lisää. Itellä on nuo rullat vielä. Ne vaikuttaa lähinnä kiihtyvyyteen

        Itselläni on sama mopo täsmälleen. Mistä voisin hommata noita rullia ja millaset siihen menee? Lähetä linkki jos voit. Kuinka paljon noi rullat autto kiihtyvyyteen?


      • speedfight 2 silversport

        kyllä menee kovemmin kun tukkii hukkaputken oikein ihan juuresta. kaverilla saatiin menee mittariin päälle 70km/h ja mittari valehtelee ehkä sen 5-7km/h


      • repe
        Racer X kirjoitti:

        Itselläni on sama mopo täsmälleen. Mistä voisin hommata noita rullia ja millaset siihen menee? Lähetä linkki jos voit. Kuinka paljon noi rullat autto kiihtyvyyteen?

        juu elikkäs, mitkähän rullat mahtaa olla -05 sf2sessa? ja kuinka paljon täytyy keventää että kiihtyvyys paranee?


      • fysiikan laki
        markkumopomies kirjoitti:

        Itellä on speedfight 2 silver edition ja otin hukkaputken siitä pois ja prikan ja pistin vähän kevyemmät rullat. Menee sen tiukat 70kmh. Prikan pois otto auttaa varmaan sen 5-10kmh lisää ja hukkaputki varmaan 5kmh lisää. Itellä on nuo rullat vielä. Ne vaikuttaa lähinnä kiihtyvyyteen

        kevyemmät rullat tiputtaa huippunopeutta, joten kun laitat vakiorullat(9gr) niin huippunopus nousee sinne 75-80 tienoille. kiihtyvyys tosin laskee. xD


      • vähentää
        Racer X kirjoitti:

        Itselläni on sama mopo täsmälleen. Mistä voisin hommata noita rullia ja millaset siihen menee? Lähetä linkki jos voit. Kuinka paljon noi rullat autto kiihtyvyyteen?

        niin semmosta utelisin että onko kukaan vähentäny rullia rullakupista ? auttaako se ? kun siellä on 6 rullaa niin mitä tapahtuu kun ottaa vaikka 2 pois ? paraneeko kiihtyvyys ? kuluuko rullat nopeemmin ?vai eikö jaksa vääntää.


      • apua noppesti!!!!!!!

        missä sijaitsee prikat ja hukkaputki ja voiko moporatsiassa jäädä kiinni jos oon prikat tai hukkaputki pois. ja vielä kun mun ukko tarkkailee mitä teen mun just saadul peugeot speedflight 2 vm 01 ni huomaako se jos poistan hukkaputken tai prikat pois ja mitä se kulke sen jälkee?? ja kuinka kauan suurinpiirtein prikan/hukkaputken poistossa kestää???

        neuvot mieluusti emailiin. email: [email protected]


      • ei saatana
        apua noppesti!!!!!!! kirjoitti:

        missä sijaitsee prikat ja hukkaputki ja voiko moporatsiassa jäädä kiinni jos oon prikat tai hukkaputki pois. ja vielä kun mun ukko tarkkailee mitä teen mun just saadul peugeot speedflight 2 vm 01 ni huomaako se jos poistan hukkaputken tai prikat pois ja mitä se kulke sen jälkee?? ja kuinka kauan suurinpiirtein prikan/hukkaputken poistossa kestää???

        neuvot mieluusti emailiin. email: [email protected]

        jesse senkin uusavuton tynnyrissä kasvanut paska, missäköhän se VARIAATTORIN prikka sijaitsee?


    • jugge**

      Siis suosittelen ottamaan hukkaputken pois.. mulla parani vauhti 15km/h..eli menee nytten 60 km/h.. mut prikkojen poisotto vähentäis bensakulutusta eikä moottori huutais.. mut jos otat putken ja prikat ni saat sen kulkemaan n. 80km/h kevyesti ;)

      • pösö löytyy

        Jos hukkaputkel tarkotetaan sitä ylimääräst jotain 30 sentin mittast putkee mikä on hitsattu kiinni ni mil taval ootte sen poistanu? ootteks vaa katkassu sen ja hitsannu takas kiinni? oon vähän muutenki ulkoo näist virityksist :D en oikee meinaa tajunnu mist se prikka löytyy :P ja 2003 vuoden speedfighter 2 omistan


      • Pösöttäjä
        pösö löytyy kirjoitti:

        Jos hukkaputkel tarkotetaan sitä ylimääräst jotain 30 sentin mittast putkee mikä on hitsattu kiinni ni mil taval ootte sen poistanu? ootteks vaa katkassu sen ja hitsannu takas kiinni? oon vähän muutenki ulkoo näist virityksist :D en oikee meinaa tajunnu mist se prikka löytyy :P ja 2003 vuoden speedfighter 2 omistan

        Elikkä siis. Hukkaputken voi poistaa ainakin kahdella eri tavalla:
        1. Elikkä katkaiset sen ja tukit reijän esmes. hitsaamalla siihen jonkun metallilätkän. Tämän jälkeen se kannattaa hioo tasaseks ja maalata kuumankesto spraymaalilla, ni ei näe että siinä on jotain ollut.
        2. Katkaiset hukkaputken. Hitsaat sen sitten takaisin kiinni jättäen sinne väliin metallilätkän, joka kannattaa myös hitsata kiinni molempiin kappaleisiin.Tämän jälkeen kannattaa hioo saumat tasasiksi ja maalata putki kokonaan kuumankesto spraymaalilla.
        Sen verran vielä sanon tähän loppuun, että jos otat hukkaputken pois kannattaa ottaa myös prikka, joka on rullakupissa, sillä pelkkä hukkaputken poisto rasittaa konetta, lisää melua ja bensan kulutusta sekä uusissa vehkeissä joita ei ole sisäänajettu on kiinnileikkaamisen riski huomattavasti suurempi. Suosittelen että jos haluaa Peugeot Speeffight2 kulkemaan 55-65km/h kannattaa ottaa pelkkkä prikka pois. Jos haluat että kyseinen mopo kulkee n.70km/h ota prikka ja hukkaputki pois.


      • honi6969
        Pösöttäjä kirjoitti:

        Elikkä siis. Hukkaputken voi poistaa ainakin kahdella eri tavalla:
        1. Elikkä katkaiset sen ja tukit reijän esmes. hitsaamalla siihen jonkun metallilätkän. Tämän jälkeen se kannattaa hioo tasaseks ja maalata kuumankesto spraymaalilla, ni ei näe että siinä on jotain ollut.
        2. Katkaiset hukkaputken. Hitsaat sen sitten takaisin kiinni jättäen sinne väliin metallilätkän, joka kannattaa myös hitsata kiinni molempiin kappaleisiin.Tämän jälkeen kannattaa hioo saumat tasasiksi ja maalata putki kokonaan kuumankesto spraymaalilla.
        Sen verran vielä sanon tähän loppuun, että jos otat hukkaputken pois kannattaa ottaa myös prikka, joka on rullakupissa, sillä pelkkä hukkaputken poisto rasittaa konetta, lisää melua ja bensan kulutusta sekä uusissa vehkeissä joita ei ole sisäänajettu on kiinnileikkaamisen riski huomattavasti suurempi. Suosittelen että jos haluaa Peugeot Speeffight2 kulkemaan 55-65km/h kannattaa ottaa pelkkkä prikka pois. Jos haluat että kyseinen mopo kulkee n.70km/h ota prikka ja hukkaputki pois.

        Kirjoitin lähinnä niille jotka ajattelivat hukkaputkea irrottaa. Kun irrotat hukkaputken raiskaat koko vakioputken ja jos jäät poliiseille kiinni niin joudut laittamaan koko paskan takaisin vakioks ja ostamaan uuden kyseisen vakioputken. Uusi vakioputki maksaa enemmän kuin esimerkiksi tehari, Eikä sillä ns hukkaputken poistolla saada vauhtia lisää kuin se 5km/h. Teharilla vauhtia tulisi 80kmh luultavasti enemmän, riippuu kureista.


      • ale ale

        multa on tukittu hukkaputki ja prikka otettu pois ni se menee vaan sen 60km/h ;s


      • Ct690
        honi6969 kirjoitti:

        Kirjoitin lähinnä niille jotka ajattelivat hukkaputkea irrottaa. Kun irrotat hukkaputken raiskaat koko vakioputken ja jos jäät poliiseille kiinni niin joudut laittamaan koko paskan takaisin vakioks ja ostamaan uuden kyseisen vakioputken. Uusi vakioputki maksaa enemmän kuin esimerkiksi tehari, Eikä sillä ns hukkaputken poistolla saada vauhtia lisää kuin se 5km/h. Teharilla vauhtia tulisi 80kmh luultavasti enemmän, riippuu kureista.

        teharia ostavien kannattaa kysellä ensin muilta teharin hankkineilta toimiiko putki kunnolla.. itse ostin tkr:n teharin piaggio nrg mc3 purejettiin ja ei tullut kuin lisää ääntä koska osa tehareista ei välttämättä ole kuin niin sanottuja tyhjennettyjä putkia, koska ne eivät välttämättä anna oikeanlaista vastapainetta jota 2-tahti moottori tarvitsee toimiakseen kunnolla..


      • keke6999546984
        honi6969 kirjoitti:

        Kirjoitin lähinnä niille jotka ajattelivat hukkaputkea irrottaa. Kun irrotat hukkaputken raiskaat koko vakioputken ja jos jäät poliiseille kiinni niin joudut laittamaan koko paskan takaisin vakioks ja ostamaan uuden kyseisen vakioputken. Uusi vakioputki maksaa enemmän kuin esimerkiksi tehari, Eikä sillä ns hukkaputken poistolla saada vauhtia lisää kuin se 5km/h. Teharilla vauhtia tulisi 80kmh luultavasti enemmän, riippuu kureista.

        vitut jos otat hukkiksen irti ja tukit vaikka tuo huippuja ja poliisit tulee voit keksiä muuta joka kuristaa tai rajottaa hukkiksen irti oton verran


      • hishkjfjhdksa

        paska puhetta!! mulla on sf2 vm 04 ja siinä on tehoutki, multivari, rullat ja suutin vaihettu ja menee noin 72!! mittaris taitaa kusta aika kivasti!


      • Anonyymi

        ei saa kuule pösöä 80kmh kulkemaa pelkä prikan poistol ja ilma hukkaputkee se ei mee 80kmh edes kurittomal putkel sekä prikka poistettu


      • Anonyymi
        hishkjfjhdksa kirjoitti:

        paska puhetta!! mulla on sf2 vm 04 ja siinä on tehoutki, multivari, rullat ja suutin vaihettu ja menee noin 72!! mittaris taitaa kusta aika kivasti!

        😂😂 mul kulkee kurittomal putkel ja prikka poistettu nii 75kmh😂😂😂😂


    • sakaali-

      elikkäs kuvallisen ohjeen annan http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?p=1421044 toi toimii hyvin...huomaa, että tuossa kuvassa on vanha pösön malli, joten siinä on rullakupilla kansi! Uudessa mallissa on tavallaan prikka kantena, joten älä anna sen hämätä se on siis se hopeinen kuristus levy siellä! :)

      • kokemusta on.

        suoraan sanoen paska mikä paska koko skootteri. ja jos on vielä ilmajäähdytetty nii sen saa työntää suoraan suohon.. tai itte asiassa kaikki ilmajäähdytetyt skootterit. mulla oli aikoinaan speedfight2 liquid cooled ja siinä oli koko ajan kaasarissa jotain häikkää. se tulvi ylite koko ajan. lopuksi vaihdoin siihen uuden automaattiryypyn ku oli näköjään menny paskaksi, ja sit möin koko mopon pois. jos skootteria aletaan virittää nii ei mitään hukkaputkia ruveta pois ottamaan. älkää kajotko niihin vakio-putkiin!!! ovat muutes aika kalliita uutena... TEHOPUTKEA PELIIN JA PRIKKA POIS VARIAATTORISTA! itsellä se oli just sellanen kiekko... kämmenen kokoinen. pelkästään sen pois otolla pääsi mittarin mukaan 80km/h. eli tehoputki, prikka pois, painavemmat variaattorin rullat, eiköhän noilla pääse jo alkuun... tai sit ostaa isin rahoilla suoraan jetforce:n joka on ruiskukoneella, ja sitähän on sit kiva alkaa virittelemään ku hommaa lastun ja sen sellaista! :)


      • SpeedFight2 LC
        kokemusta on. kirjoitti:

        suoraan sanoen paska mikä paska koko skootteri. ja jos on vielä ilmajäähdytetty nii sen saa työntää suoraan suohon.. tai itte asiassa kaikki ilmajäähdytetyt skootterit. mulla oli aikoinaan speedfight2 liquid cooled ja siinä oli koko ajan kaasarissa jotain häikkää. se tulvi ylite koko ajan. lopuksi vaihdoin siihen uuden automaattiryypyn ku oli näköjään menny paskaksi, ja sit möin koko mopon pois. jos skootteria aletaan virittää nii ei mitään hukkaputkia ruveta pois ottamaan. älkää kajotko niihin vakio-putkiin!!! ovat muutes aika kalliita uutena... TEHOPUTKEA PELIIN JA PRIKKA POIS VARIAATTORISTA! itsellä se oli just sellanen kiekko... kämmenen kokoinen. pelkästään sen pois otolla pääsi mittarin mukaan 80km/h. eli tehoputki, prikka pois, painavemmat variaattorin rullat, eiköhän noilla pääse jo alkuun... tai sit ostaa isin rahoilla suoraan jetforce:n joka on ruiskukoneella, ja sitähän on sit kiva alkaa virittelemään ku hommaa lastun ja sen sellaista! :)

        Muuten hyvä mopeti(skootteri)vaa etujousitus jaska(tirri).ite otin kurilevyn pois nii mennee alamäkeen mittarin mukaan 85-90kmh.(riippuu mäestä)lievään alamäkeen ja tasasella sen 80kmh.on myös 0,5g kevyemmät rullat en oo varma tuoko vauhtia.GPS:ssään oon ajanu 77kmh mutta joskus menny .2-3kmh nopeampaa eli n.80kmh.(totta).tuo mulla rikan poisto 20kmh vauhtia.!!!aattelin ostaa teholäpät tuoko tehoa ja vauhtia paljon???!!!


      • tuoko tehoja
        SpeedFight2 LC kirjoitti:

        Muuten hyvä mopeti(skootteri)vaa etujousitus jaska(tirri).ite otin kurilevyn pois nii mennee alamäkeen mittarin mukaan 85-90kmh.(riippuu mäestä)lievään alamäkeen ja tasasella sen 80kmh.on myös 0,5g kevyemmät rullat en oo varma tuoko vauhtia.GPS:ssään oon ajanu 77kmh mutta joskus menny .2-3kmh nopeampaa eli n.80kmh.(totta).tuo mulla rikan poisto 20kmh vauhtia.!!!aattelin ostaa teholäpät tuoko tehoa ja vauhtia paljon???!!!

        mitä vaikutusta


      • Smaiski
        tuoko tehoja kirjoitti:

        mitä vaikutusta

        Morjensta! Mulla on tällanen peugeot speedfight 2 -01 vuosimallia. Sille ei oo tehty mitään muuta ku napattu hukkaputki umpeen. No, mopohan suorastaan kiiti, käsittämättömällä 55km:n tuntinopeudella. Kiihtyvyyttäki oli senverran et ajattelin laittaa raskaampia rullia vielä sen parkumisen stämiseksi. Mutta, kuin ollakkaan se putki otti ja napsahti poikki tuos yks päivä. No, ei muuta ku gianellin tehoputkea alle. Ajattelin et nythän mä varmaan tipun jo kyydistä, mut ei! Kaikki tehot on tuntunu menevän ihan minne sattuu. Ei kiihdy, ei jaksa vääntää ja nopeuskin laski siihen 45:een. :( Mikähän tuossakin nyt mättää? Jostain luin et saisi samantien laittaa sit isompaa suutinta kehiin et toi tehari edes vaikuttaisi. Mutta täällähän noita asiantuntevia on tuntunut olevan, joten voisiko joku kiltti hieman auttaa? Olisi mukava ku ei tarvitsisi hävetä aina rautatiesiltaa ylittäessä kun vauhtia saa lykätä jaloilla ja mopo booaa. :D

        Eli, kiitos oikein paljon jo vastauksista!


      • Bensku

        Mukavat ohjeet, joilla prikan poiston pitäisi sujua, mutta mitenkäs sitten kun tuo rullakopan kannen alla oleva poistettava osa jo valmiiksi puuttuu (Speedfight2 2006). Mainitset, että prikka on tavallaan kantena. Niin on (samannäköinen levy), mutta miten käy, kun otan kannen pois ja laitan takaisin pelkästään rullien päällä olevan levyn ilman kantta ??


      • sakaali
        Bensku kirjoitti:

        Mukavat ohjeet, joilla prikan poiston pitäisi sujua, mutta mitenkäs sitten kun tuo rullakopan kannen alla oleva poistettava osa jo valmiiksi puuttuu (Speedfight2 2006). Mainitset, että prikka on tavallaan kantena. Niin on (samannäköinen levy), mutta miten käy, kun otan kannen pois ja laitan takaisin pelkästään rullien päällä olevan levyn ilman kantta ??

        ei siinä mun mielestä mitään pitäisi käydä itse olen sen kaksi kertaa vm 06 mallistani ottanut pois ja hyvin on toiminut parhaillaankin on kiinni ilman niitä kannen ruuveja edes ja toimii. :)


      • Lainkuuliainen

        Jos haluaa säilyttää Speedfight 2. laillisena ei kannata variaattoripuoliskon takalevyä poistaa,.vaan laittaa 3 kpl ruuvien alle prikkoja,.joilla pystyy säätämään huippunopeutta ja osin kiihtyvyyttäkin mieleisensä mukaan. Kokeilin 3 prikkaa,.joilloin variattorin liike lisääntyi 3 mm,.ja huiput nousivat 60 km/ tunnissa. Maksimissaanhan variaattorin liike lisääntyy takalevyn poiston yhteydessä 7 mm,.eli viritykseni jää tähän=)


      • sattuis olee
        Smaiski kirjoitti:

        Morjensta! Mulla on tällanen peugeot speedfight 2 -01 vuosimallia. Sille ei oo tehty mitään muuta ku napattu hukkaputki umpeen. No, mopohan suorastaan kiiti, käsittämättömällä 55km:n tuntinopeudella. Kiihtyvyyttäki oli senverran et ajattelin laittaa raskaampia rullia vielä sen parkumisen stämiseksi. Mutta, kuin ollakkaan se putki otti ja napsahti poikki tuos yks päivä. No, ei muuta ku gianellin tehoputkea alle. Ajattelin et nythän mä varmaan tipun jo kyydistä, mut ei! Kaikki tehot on tuntunu menevän ihan minne sattuu. Ei kiihdy, ei jaksa vääntää ja nopeuskin laski siihen 45:een. :( Mikähän tuossakin nyt mättää? Jostain luin et saisi samantien laittaa sit isompaa suutinta kehiin et toi tehari edes vaikuttaisi. Mutta täällähän noita asiantuntevia on tuntunut olevan, joten voisiko joku kiltti hieman auttaa? Olisi mukava ku ei tarvitsisi hävetä aina rautatiesiltaa ylittäessä kun vauhtia saa lykätä jaloilla ja mopo booaa. :D

        Eli, kiitos oikein paljon jo vastauksista!

        Ei sattuis olemaan E-Hyväksytty putki? Jos on niin niissä on kurit ja saattaa mennä niitten kanssa hitaampaa ku vakio putkien, joten se kuri vaa vekee sieltä.


      • jejeeee3

        kiitti tästä, ennoo mikkää mopomekaanikko ja eile just kattelin tonne että missähä se pösön prikka on mut toiha oliki meleko hämäävän näkönen nii nytpä sitte löytyki 8)


      • Hauturii
        Smaiski kirjoitti:

        Morjensta! Mulla on tällanen peugeot speedfight 2 -01 vuosimallia. Sille ei oo tehty mitään muuta ku napattu hukkaputki umpeen. No, mopohan suorastaan kiiti, käsittämättömällä 55km:n tuntinopeudella. Kiihtyvyyttäki oli senverran et ajattelin laittaa raskaampia rullia vielä sen parkumisen stämiseksi. Mutta, kuin ollakkaan se putki otti ja napsahti poikki tuos yks päivä. No, ei muuta ku gianellin tehoputkea alle. Ajattelin et nythän mä varmaan tipun jo kyydistä, mut ei! Kaikki tehot on tuntunu menevän ihan minne sattuu. Ei kiihdy, ei jaksa vääntää ja nopeuskin laski siihen 45:een. :( Mikähän tuossakin nyt mättää? Jostain luin et saisi samantien laittaa sit isompaa suutinta kehiin et toi tehari edes vaikuttaisi. Mutta täällähän noita asiantuntevia on tuntunut olevan, joten voisiko joku kiltti hieman auttaa? Olisi mukava ku ei tarvitsisi hävetä aina rautatiesiltaa ylittäessä kun vauhtia saa lykätä jaloilla ja mopo booaa. :D

        Eli, kiitos oikein paljon jo vastauksista!

        Itelläni on Sf2 Liquid Cooler, ja oon ottanu siitä hukkiksen pois ja variaattori kopasta sen levyn kans ja myös suuttimen vaihoin =).. osta siihen 72 suutin niin homma pelittää :)


      • vanaja1000
        Smaiski kirjoitti:

        Morjensta! Mulla on tällanen peugeot speedfight 2 -01 vuosimallia. Sille ei oo tehty mitään muuta ku napattu hukkaputki umpeen. No, mopohan suorastaan kiiti, käsittämättömällä 55km:n tuntinopeudella. Kiihtyvyyttäki oli senverran et ajattelin laittaa raskaampia rullia vielä sen parkumisen stämiseksi. Mutta, kuin ollakkaan se putki otti ja napsahti poikki tuos yks päivä. No, ei muuta ku gianellin tehoputkea alle. Ajattelin et nythän mä varmaan tipun jo kyydistä, mut ei! Kaikki tehot on tuntunu menevän ihan minne sattuu. Ei kiihdy, ei jaksa vääntää ja nopeuskin laski siihen 45:een. :( Mikähän tuossakin nyt mättää? Jostain luin et saisi samantien laittaa sit isompaa suutinta kehiin et toi tehari edes vaikuttaisi. Mutta täällähän noita asiantuntevia on tuntunut olevan, joten voisiko joku kiltti hieman auttaa? Olisi mukava ku ei tarvitsisi hävetä aina rautatiesiltaa ylittäessä kun vauhtia saa lykätä jaloilla ja mopo booaa. :D

        Eli, kiitos oikein paljon jo vastauksista!

        kanattaa varmaa kattoo et cdi boksi o rajottamaton


      • topsuu1212432452436
        Bensku kirjoitti:

        Mukavat ohjeet, joilla prikan poiston pitäisi sujua, mutta mitenkäs sitten kun tuo rullakopan kannen alla oleva poistettava osa jo valmiiksi puuttuu (Speedfight2 2006). Mainitset, että prikka on tavallaan kantena. Niin on (samannäköinen levy), mutta miten käy, kun otan kannen pois ja laitan takaisin pelkästään rullien päällä olevan levyn ilman kantta ??

        no sehä se prikka on just se kansi. ei käy mitenkään kun otat sen kannen pois ja laitat sen levy mikä menee sinne rullie päälle..! :)


      • asdasdasd9994
        Lainkuuliainen kirjoitti:

        Jos haluaa säilyttää Speedfight 2. laillisena ei kannata variaattoripuoliskon takalevyä poistaa,.vaan laittaa 3 kpl ruuvien alle prikkoja,.joilla pystyy säätämään huippunopeutta ja osin kiihtyvyyttäkin mieleisensä mukaan. Kokeilin 3 prikkaa,.joilloin variattorin liike lisääntyi 3 mm,.ja huiput nousivat 60 km/ tunnissa. Maksimissaanhan variaattorin liike lisääntyy takalevyn poiston yhteydessä 7 mm,.eli viritykseni jää tähän=)

        Elii tarkotat 3 ruuvia mitkä pitää kiinni rajotinlevyy?


    • kysymyksiä

      Mullapas on Peugeot Jet Force ja alettiin kans ottaa variaattorista prikkaa pois, mutta eipä löydetty mitään. Eli mikä on jutun juoni? :DD kiittos!

      • dsasdaaaaasdasd

        Saattaa olla sähköinen rajoitus?


    • mopojannullii

      tuota sinun pitäisi nää pistää räpätin taka renkaaseen ja kokeile myös laakerin öljyämistä ja laihduta 10kg ni kulkee lujempaa

      • Sutimet

        TE ette oikeesti tunnu kamlasti teitävän asisoista! TEhari on kyllä kannattava mut sit jos laittaa sen teharin niin kaasrista suuttimet vaihtoon ainiakin 60 suutin mtu suosittelen 70-90. tai teiän mopot leikkaa kiinni eikä ne kulje yhtään mihinkään ilma suuttimien vaihtoja. hophop mopo kauppaa ja sieltä suuttimet kotia ostakaa monia kokoja kun ei se ensimmäinen suutin ole aina se oikea.


      • ali baba
        Sutimet kirjoitti:

        TE ette oikeesti tunnu kamlasti teitävän asisoista! TEhari on kyllä kannattava mut sit jos laittaa sen teharin niin kaasrista suuttimet vaihtoon ainiakin 60 suutin mtu suosittelen 70-90. tai teiän mopot leikkaa kiinni eikä ne kulje yhtään mihinkään ilma suuttimien vaihtoja. hophop mopo kauppaa ja sieltä suuttimet kotia ostakaa monia kokoja kun ei se ensimmäinen suutin ole aina se oikea.

        Itseasiassa, oma speedfaitti 2 wrc edition kulkee pelkän teharin kanssa 65, eikä huuda eikä mitään.
        Kiihtyvyyttäkin löytyy.

        Mutta mutta, tosissaanko pitäisi ostaa suodatin?


      • Ali..
        ali baba kirjoitti:

        Itseasiassa, oma speedfaitti 2 wrc edition kulkee pelkän teharin kanssa 65, eikä huuda eikä mitään.
        Kiihtyvyyttäkin löytyy.

        Mutta mutta, tosissaanko pitäisi ostaa suodatin?

        Suutin meinaan :D


      • sf2
        Ali.. kirjoitti:

        Suutin meinaan :D

        mulla on sf2 -03. oon ostanu teharin ja menee sen 55 km/h. mitä pitäis tehdä että tulis jotain 65 km/h. rullia vaihtaa ko?


      • Miksuu
        sf2 kirjoitti:

        mulla on sf2 -03. oon ostanu teharin ja menee sen 55 km/h. mitä pitäis tehdä että tulis jotain 65 km/h. rullia vaihtaa ko?

        mul menee hukkis tukittuna about 65 :)


      • kat...
        Sutimet kirjoitti:

        TE ette oikeesti tunnu kamlasti teitävän asisoista! TEhari on kyllä kannattava mut sit jos laittaa sen teharin niin kaasrista suuttimet vaihtoon ainiakin 60 suutin mtu suosittelen 70-90. tai teiän mopot leikkaa kiinni eikä ne kulje yhtään mihinkään ilma suuttimien vaihtoja. hophop mopo kauppaa ja sieltä suuttimet kotia ostakaa monia kokoja kun ei se ensimmäinen suutin ole aina se oikea.

        minulla on 60 suutin kii ja toimii loistavasti. kokeilin 70 suutinta ja sai liikaa bensaa.


      • homo123413
        Sutimet kirjoitti:

        TE ette oikeesti tunnu kamlasti teitävän asisoista! TEhari on kyllä kannattava mut sit jos laittaa sen teharin niin kaasrista suuttimet vaihtoon ainiakin 60 suutin mtu suosittelen 70-90. tai teiän mopot leikkaa kiinni eikä ne kulje yhtään mihinkään ilma suuttimien vaihtoja. hophop mopo kauppaa ja sieltä suuttimet kotia ostakaa monia kokoja kun ei se ensimmäinen suutin ole aina se oikea.

        Sää idiootti et vissii tajuu että se sun mopos ei kulje isolla suuttimellaa sen kovempaa päinvastoin, Speedfightis on 50 vakio suutin ja teharin kans sitä suurennetaan enintään se 10 itellä on 56 teharin kans ja kun laittaa 60 ei kulje kun 25km/h


    • Poliisiii

      MOPON RAKENTEEN MUUTTAMINEN KAIKELLA TAVALLA ON LAITONTA! JOTEN! ELÄ TEE!!!!

      • aiemminkin kinasteltu jotta onko muutoksista kinastelu/suunnittelu laiton ja voiko siitä kirjoittaa...
        laitontahan ei ole suunnitella... jokainenhan suunnittelee "täydellistä rikostakin" josta ei jäisi kiinni koskaan... tosin kukaan ei ole tullut kertomaan kuinka hyvin on mennyt suunnittelun jälkeen...
        toisaalta olen kuitenkin samaa mieltä kanssasi... moposkootterin virittely/rakenteen muutokset on "syvältä"...


      • apina

        Mopon rakennetta saa muuttaa mut se ei saa kulkee yli 45km/h


      • asdubjghkln
        PappaSkootteri kirjoitti:

        aiemminkin kinasteltu jotta onko muutoksista kinastelu/suunnittelu laiton ja voiko siitä kirjoittaa...
        laitontahan ei ole suunnitella... jokainenhan suunnittelee "täydellistä rikostakin" josta ei jäisi kiinni koskaan... tosin kukaan ei ole tullut kertomaan kuinka hyvin on mennyt suunnittelun jälkeen...
        toisaalta olen kuitenkin samaa mieltä kanssasi... moposkootterin virittely/rakenteen muutokset on "syvältä"...

        eihän kukaan aja yleisellä tiellä viritetyllä mopolla. itselläni on speedfigt2 ja airsal racing 70cc pytty ja 19mm kaasari ja sylinterin kantta hieman laskettu ja kevlar hihna ja mallossi kisa kytkin ja stage 6 kisa vari ja malossi hiilikuituläppä venttiilit ja on imukaulaa isompaa ja kurit vex ja yasuni c21 putki nii mennee vähä vajaa 130km/h ja 10g painuiset rullat mutta en aja yleisellä tiellä kun tulee vaikeuksia viran omaisten kans


      • mull on hyvä pösö =)
        apina kirjoitti:

        Mopon rakennetta saa muuttaa mut se ei saa kulkee yli 45km/h

        mulla on peugeot speedflight 2 vm-01 ;) Ja se kulkee vakiona 55 (mitattu tutkan kanssa)
        nii et se on vakio ja vauhtii kertyy 55 km/h


      • Nolo SIka
        PappaSkootteri kirjoitti:

        aiemminkin kinasteltu jotta onko muutoksista kinastelu/suunnittelu laiton ja voiko siitä kirjoittaa...
        laitontahan ei ole suunnitella... jokainenhan suunnittelee "täydellistä rikostakin" josta ei jäisi kiinni koskaan... tosin kukaan ei ole tullut kertomaan kuinka hyvin on mennyt suunnittelun jälkeen...
        toisaalta olen kuitenkin samaa mieltä kanssasi... moposkootterin virittely/rakenteen muutokset on "syvältä"...

        Tosin nykyjään on TULOSSA rikolliseksi myös


      • zvbfngm
        PappaSkootteri kirjoitti:

        aiemminkin kinasteltu jotta onko muutoksista kinastelu/suunnittelu laiton ja voiko siitä kirjoittaa...
        laitontahan ei ole suunnitella... jokainenhan suunnittelee "täydellistä rikostakin" josta ei jäisi kiinni koskaan... tosin kukaan ei ole tullut kertomaan kuinka hyvin on mennyt suunnittelun jälkeen...
        toisaalta olen kuitenkin samaa mieltä kanssasi... moposkootterin virittely/rakenteen muutokset on "syvältä"...

        Pappa kummikin viritti Apensa, niin ne mielipiteet vaan muuttuvat.


    • WNB tuunari

      Toottanoin olis siis speedfight 2 vuodelta 07 niin mitä mä nyt teen laitanko sinne variin jotain vai otanko pois? Ja tarviiko mun laittaa isompikaasari? Hukkaputki miten?

    • derbi gp1open

      mul o vähä sama ongelmaku ei oikke ossa otta prikka pois!!!!

      • tietoa

        speedfight 2 -08 menee sprikan poiston jälkeen 75km/h~


      • Speedfight 2008

        Elikkäs mulla on stf2 ja siitä on hukkaputki tukittu.. Kiihtyy ihan mukavasti ja kulkee sen 60 km/h alamäkeen ehkä enemmän. Niin pitääkö niissä uusimmissa malleista poistaa jotain variaattorista/ lisätä että tulis nopeutta lisää ku jostain luin, että pitäs jotain lisätä.. Onkos sitte stf2 rullakupissa prikka? Jos on nii äkkiä helvettiin se


      • masdnu
        Speedfight 2008 kirjoitti:

        Elikkäs mulla on stf2 ja siitä on hukkaputki tukittu.. Kiihtyy ihan mukavasti ja kulkee sen 60 km/h alamäkeen ehkä enemmän. Niin pitääkö niissä uusimmissa malleista poistaa jotain variaattorista/ lisätä että tulis nopeutta lisää ku jostain luin, että pitäs jotain lisätä.. Onkos sitte stf2 rullakupissa prikka? Jos on nii äkkiä helvettiin se

        speedfighteissa on rullakupin rajoitin levy mutta uusissa voipi olla rikka sen tilalla


      • masdnu
        Speedfight 2008 kirjoitti:

        Elikkäs mulla on stf2 ja siitä on hukkaputki tukittu.. Kiihtyy ihan mukavasti ja kulkee sen 60 km/h alamäkeen ehkä enemmän. Niin pitääkö niissä uusimmissa malleista poistaa jotain variaattorista/ lisätä että tulis nopeutta lisää ku jostain luin, että pitäs jotain lisätä.. Onkos sitte stf2 rullakupissa prikka? Jos on nii äkkiä helvettiin se

        halutessasi voit ostaa rullasarjoja joilla säätelet kyyhtyvyyttä ja huippunopeutta eli kevyillä rullilla kiihtyy ja painavilla kulkee faiteissa tais olla joku 9g rullat vakiona. on myös kisa variaattoreita ja kytkimiä ja kytkin jousia ja vastapaine jousia ja kevlar hihnoja


      • Virityksethaisee.
        masdnu kirjoitti:

        halutessasi voit ostaa rullasarjoja joilla säätelet kyyhtyvyyttä ja huippunopeutta eli kevyillä rullilla kiihtyy ja painavilla kulkee faiteissa tais olla joku 9g rullat vakiona. on myös kisa variaattoreita ja kytkimiä ja kytkin jousia ja vastapaine jousia ja kevlar hihnoja

        Ostinpa kaverilta ton speedfioght 2. Hyvin toimii mutta kulkee HIEMAN liian lujaa. Huiput on sen 80-90km/h ja nyt pitäis vakioks saada.. En tiedä asiasta hevonvittua! Mitä pitäis tehdä?? PERKELE.


      • psunteri
        Speedfight 2008 kirjoitti:

        Elikkäs mulla on stf2 ja siitä on hukkaputki tukittu.. Kiihtyy ihan mukavasti ja kulkee sen 60 km/h alamäkeen ehkä enemmän. Niin pitääkö niissä uusimmissa malleista poistaa jotain variaattorista/ lisätä että tulis nopeutta lisää ku jostain luin, että pitäs jotain lisätä.. Onkos sitte stf2 rullakupissa prikka? Jos on nii äkkiä helvettiin se

        Elikkäs kaverin kanssa poistettiin peugeot SF 08-mallista prikka, ensiksi tuli onkelmia, mutta ne ratkaistiin ja oltiin ihan innoissaan kun ääni oli ok. No sitten lähettiin testaamaan ja eihän siitä mitn tullu kun kaasua annoin niin ei kulkenu paljon paskaankaan, mutta huusi aivan sairaasti.Kuullemma kannattais rullat tarkastaa, että onko niissä jtn vikaa, mutta voiko vika olla jossain muussa ?


      • Elikkäs
        psunteri kirjoitti:

        Elikkäs kaverin kanssa poistettiin peugeot SF 08-mallista prikka, ensiksi tuli onkelmia, mutta ne ratkaistiin ja oltiin ihan innoissaan kun ääni oli ok. No sitten lähettiin testaamaan ja eihän siitä mitn tullu kun kaasua annoin niin ei kulkenu paljon paskaankaan, mutta huusi aivan sairaasti.Kuullemma kannattais rullat tarkastaa, että onko niissä jtn vikaa, mutta voiko vika olla jossain muussa ?

        Miten kannattaa toimia, kun olen virittämässä Peugeot sf2? Ainakin 60-70 km/h sais mennä. Eli prikan tehtävää ajava levy variaattorissa pois? Kannattaako ostaa minkä merkkinen tehari? E-hyväksytyillä tehareilla ei kuulemma tee paskaakaa ja normiputki on niitä paree. Pitääskö myös vaihtaa kaasarin suuttimia isommiksi. Ja jos laittais 8g rullat nii tois viel vähää lisää kiihtyvyyttä. Toimisko kunnolla vai mitä viel tarvis että pelasi moitteettomasti? Kiits vastauksista!!


      • dimppa pimppa
        Elikkäs kirjoitti:

        Miten kannattaa toimia, kun olen virittämässä Peugeot sf2? Ainakin 60-70 km/h sais mennä. Eli prikan tehtävää ajava levy variaattorissa pois? Kannattaako ostaa minkä merkkinen tehari? E-hyväksytyillä tehareilla ei kuulemma tee paskaakaa ja normiputki on niitä paree. Pitääskö myös vaihtaa kaasarin suuttimia isommiksi. Ja jos laittais 8g rullat nii tois viel vähää lisää kiihtyvyyttä. Toimisko kunnolla vai mitä viel tarvis että pelasi moitteettomasti? Kiits vastauksista!!

        joo täälähän nää viri pojat:D:D kerropas teille miten sais speedfight kulkemaan! ensin otat rullakupin kuristin vittuun ostat techingas e hyväksytty tehari ja otat alkukäyrä kuristus vittuun(helppo homma) otat ilmakuripois! pistät 8g rullat sit ostat 72 suutin(riippu iha vm speedfight itellä oli muistaksen 58 vakiona) sit laitat mopo käyntii ja eiku testamaan! itellä menne näillä virityksellä koson mittariston joka heittä max 5-7km/h 85 eli sen 80km/h tää menne ja kiihty helevetin hyvin! ja luin koko topikki nii hei vakio mittari heittä iha vitusti speedfight ja kaikkissa pösössä! ku ajat 50km/h mittarin mukaan nii oiket on 45-48km/h ja miten enemmä noppeutta sitä enemmä heittää ku vanhassa mittarissa menne 100km/h nii max sen heito on 25-30km/h! tajusitko??hankikkaa koso mittaristo ja sitten alkaa sanomaan paljon kulke tai sigma joka ei heitäää yhtää! ja viel yks asiaa! jos otatte prikan pois mutei putken kurit!ei tarvi sit inistää miten sais kiihtymään! hukkaputki rajoitta sen kiihtyvyyten!


      • Voi elämä...
        dimppa pimppa kirjoitti:

        joo täälähän nää viri pojat:D:D kerropas teille miten sais speedfight kulkemaan! ensin otat rullakupin kuristin vittuun ostat techingas e hyväksytty tehari ja otat alkukäyrä kuristus vittuun(helppo homma) otat ilmakuripois! pistät 8g rullat sit ostat 72 suutin(riippu iha vm speedfight itellä oli muistaksen 58 vakiona) sit laitat mopo käyntii ja eiku testamaan! itellä menne näillä virityksellä koson mittariston joka heittä max 5-7km/h 85 eli sen 80km/h tää menne ja kiihty helevetin hyvin! ja luin koko topikki nii hei vakio mittari heittä iha vitusti speedfight ja kaikkissa pösössä! ku ajat 50km/h mittarin mukaan nii oiket on 45-48km/h ja miten enemmä noppeutta sitä enemmä heittää ku vanhassa mittarissa menne 100km/h nii max sen heito on 25-30km/h! tajusitko??hankikkaa koso mittaristo ja sitten alkaa sanomaan paljon kulke tai sigma joka ei heitäää yhtää! ja viel yks asiaa! jos otatte prikan pois mutei putken kurit!ei tarvi sit inistää miten sais kiihtymään! hukkaputki rajoitta sen kiihtyvyyten!

        Huomaa kuka on kirjottamassa... no dimppa tietenkin. Koson mittarinhan toimii samalla periaatteella kuin vakiomittaristo, mittarinpyörittäjä vaijerilla, eli vaijeriteknologialla, vaikka mittari olisi Koso, St8, Doppler tai vaikka Ferrari niin silti jos se toimii samalla periaattella kuin vakio mittari, kusettaa se yhtä paljon. Joten voisit opetella hieman näitä asioita ennen kuin tulet pätemään. Ja sitten Sigma, joka taas toimii digitaalisella mittauksella joka kalibroidaan omalle skobolle/mopolle sopivaksi, on tarkin aina GPS:n jälkeen. Eipä mulla muuta. Ja se että ajelkaa vakioilla jos pelottaa liikenteessä poliisit. Ja voihan sitä vakiolla ajella ja laitella vaikka vaan ulkosesti sitä ja sitten ostaa kevarin ja nousta ilmaan. (:


      • dimooa
        Voi elämä... kirjoitti:

        Huomaa kuka on kirjottamassa... no dimppa tietenkin. Koson mittarinhan toimii samalla periaatteella kuin vakiomittaristo, mittarinpyörittäjä vaijerilla, eli vaijeriteknologialla, vaikka mittari olisi Koso, St8, Doppler tai vaikka Ferrari niin silti jos se toimii samalla periaattella kuin vakio mittari, kusettaa se yhtä paljon. Joten voisit opetella hieman näitä asioita ennen kuin tulet pätemään. Ja sitten Sigma, joka taas toimii digitaalisella mittauksella joka kalibroidaan omalle skobolle/mopolle sopivaksi, on tarkin aina GPS:n jälkeen. Eipä mulla muuta. Ja se että ajelkaa vakioilla jos pelottaa liikenteessä poliisit. Ja voihan sitä vakiolla ajella ja laitella vaikka vaan ulkosesti sitä ja sitten ostaa kevarin ja nousta ilmaan. (:

        Kyllä minä sen tiiän et se toimi samalla periaatella ,ku vakio. mut se on korjattu se calibrointu vaa mikä vitu niminen osa se oli. eli koso heittä semmosta 3-8km/h MAX! on tarkistettu!ku vakio ruppe heitämään joo 50km/h vauhissa ja miten enemmä noppeutta sitä enemmä heittää esim .jos mittari näytä 100km/h oikea vauhti on jotain 78-82km/h!


      • Tesnu
        dimppa pimppa kirjoitti:

        joo täälähän nää viri pojat:D:D kerropas teille miten sais speedfight kulkemaan! ensin otat rullakupin kuristin vittuun ostat techingas e hyväksytty tehari ja otat alkukäyrä kuristus vittuun(helppo homma) otat ilmakuripois! pistät 8g rullat sit ostat 72 suutin(riippu iha vm speedfight itellä oli muistaksen 58 vakiona) sit laitat mopo käyntii ja eiku testamaan! itellä menne näillä virityksellä koson mittariston joka heittä max 5-7km/h 85 eli sen 80km/h tää menne ja kiihty helevetin hyvin! ja luin koko topikki nii hei vakio mittari heittä iha vitusti speedfight ja kaikkissa pösössä! ku ajat 50km/h mittarin mukaan nii oiket on 45-48km/h ja miten enemmä noppeutta sitä enemmä heittää ku vanhassa mittarissa menne 100km/h nii max sen heito on 25-30km/h! tajusitko??hankikkaa koso mittaristo ja sitten alkaa sanomaan paljon kulke tai sigma joka ei heitäää yhtää! ja viel yks asiaa! jos otatte prikan pois mutei putken kurit!ei tarvi sit inistää miten sais kiihtymään! hukkaputki rajoitta sen kiihtyvyyten!

        joo, mul on sf2 -08 malli nii jos hankkii e-hyväksytyn teharin ja ei lisää muuta kuin ääntä niin pitäiskö putkest ottaa kurit pois? Ja millanen täs mallis on se rullakupin ett eiks siin oo sitä kantta vaa pelkkä prikka ja haittakse jos siin ei oo sitä kantta ja ottaa prikan pois... Jos on muita hyvii ehdotuksii miten virittää nii kiitos neuvoista etukäteen !


      • dimppa1515
        Tesnu kirjoitti:

        joo, mul on sf2 -08 malli nii jos hankkii e-hyväksytyn teharin ja ei lisää muuta kuin ääntä niin pitäiskö putkest ottaa kurit pois? Ja millanen täs mallis on se rullakupin ett eiks siin oo sitä kantta vaa pelkkä prikka ja haittakse jos siin ei oo sitä kantta ja ottaa prikan pois... Jos on muita hyvii ehdotuksii miten virittää nii kiitos neuvoista etukäteen !

        Joo-o! jos ostat e-hyväksetty tehari nii se ei autta ääneihin eikä tehoihin! mut jos otat (techingas)alkukäyrän kuri pois(meiselillä lähtee) nii tehot lisäntyy mukavasti,vääntä ja kiihty ja myös hyvät äänet eikä mikkä vakio imuri:D jos otat teharista kuri pois ja jätät se varin prikka paikalla raiskat sillä sit konetta! joten rullakupin kuristuslevy vittuun.ilmaputsarin kuristus vittuuun.putkejn kuristus vittuun. ja isomppi suutin! ja sillä se lähte joo yli 80km/H


      • joojojojojo
        dimppa1515 kirjoitti:

        Joo-o! jos ostat e-hyväksetty tehari nii se ei autta ääneihin eikä tehoihin! mut jos otat (techingas)alkukäyrän kuri pois(meiselillä lähtee) nii tehot lisäntyy mukavasti,vääntä ja kiihty ja myös hyvät äänet eikä mikkä vakio imuri:D jos otat teharista kuri pois ja jätät se varin prikka paikalla raiskat sillä sit konetta! joten rullakupin kuristuslevy vittuun.ilmaputsarin kuristus vittuuun.putkejn kuristus vittuun. ja isomppi suutin! ja sillä se lähte joo yli 80km/H

        Moroo! Eli mulla on sf2 -06 vuoden.. mitä mun pitäs tehdä saisin sen kulkemaan vähän alta 60km/h maksimissaa? ja kiihtyvyys ei sais kärsiä :/ ja mopo tällä hetkellä vakio Kiitoksia hyvistä ehdotuksista etukätee!


      • Speedfight 2
        joojojojojo kirjoitti:

        Moroo! Eli mulla on sf2 -06 vuoden.. mitä mun pitäs tehdä saisin sen kulkemaan vähän alta 60km/h maksimissaa? ja kiihtyvyys ei sais kärsiä :/ ja mopo tällä hetkellä vakio Kiitoksia hyvistä ehdotuksista etukätee!

        Elikkäs mulla on Speedfight 2 ja kulkee mittarin mukaan 80 km/h, heittää ehkä 5-10 km/h ? Virejä mulla on hukkaputki otettu pois ja rullakupin rajotinlevy.. Toi rajotin levy sijaitsee rullakupissa, se on siinä päällimmäisenä sellane paska homma joka rajottaa niitten rullien kunnollinen liikkeeeeeeen, se vaa vittuu. :)
        Sitte viel se, että toi kiihtyy aika ihanasti (:: Kaverit jää jälkee mukavasti ja silleeeee :DD


      • kyllä osaa olla ihme!
        Speedfight 2 kirjoitti:

        Elikkäs mulla on Speedfight 2 ja kulkee mittarin mukaan 80 km/h, heittää ehkä 5-10 km/h ? Virejä mulla on hukkaputki otettu pois ja rullakupin rajotinlevy.. Toi rajotin levy sijaitsee rullakupissa, se on siinä päällimmäisenä sellane paska homma joka rajottaa niitten rullien kunnollinen liikkeeeeeeen, se vaa vittuu. :)
        Sitte viel se, että toi kiihtyy aika ihanasti (:: Kaverit jää jälkee mukavasti ja silleeeee :DD

        mikä on mulle avuksi? SF2 LIQUID COOLER kulkee sen 78, hukkis pois, varista se levy pois ja suutin 72, noh meikä ajelee noin 2-4 km niin lämmöt onki jo mulla vaille punasta!? :o mitä ihmettä?? :o (NEUVOJA)


      • opa565
        kyllä osaa olla ihme! kirjoitti:

        mikä on mulle avuksi? SF2 LIQUID COOLER kulkee sen 78, hukkis pois, varista se levy pois ja suutin 72, noh meikä ajelee noin 2-4 km niin lämmöt onki jo mulla vaille punasta!? :o mitä ihmettä?? :o (NEUVOJA)

        Mulla ois peugeout speefight ilmajäähytteinen, vuosimallia -08... siitä ois variaattorin rajotinlevy poistettu ja hukkaputki tukittu mutta ongelma on siinä, että siinä on kiinni vakio suutin eli 52.. onko teillä mitään ideoita, että mikä suutin ois hyvä toho.. 72 ?


      • opa565 kirjoitti:

        Mulla ois peugeout speefight ilmajäähytteinen, vuosimallia -08... siitä ois variaattorin rajotinlevy poistettu ja hukkaputki tukittu mutta ongelma on siinä, että siinä on kiinni vakio suutin eli 52.. onko teillä mitään ideoita, että mikä suutin ois hyvä toho.. 72 ?

        joku 60-66


      • opa565
        Scooterguy kirjoitti:

        joku 60-66

        kertokaa mistä saan mun faittii suuttimia :D vaikka jostai netistä tai jtn iha sama


      • hauturiii
        opa565 kirjoitti:

        Mulla ois peugeout speefight ilmajäähytteinen, vuosimallia -08... siitä ois variaattorin rajotinlevy poistettu ja hukkaputki tukittu mutta ongelma on siinä, että siinä on kiinni vakio suutin eli 52.. onko teillä mitään ideoita, että mikä suutin ois hyvä toho.. 72 ?

        jooo osta pois 72 suutin se toimii


      • Uusi omistaja
        opa565 kirjoitti:

        Mulla ois peugeout speefight ilmajäähytteinen, vuosimallia -08... siitä ois variaattorin rajotinlevy poistettu ja hukkaputki tukittu mutta ongelma on siinä, että siinä on kiinni vakio suutin eli 52.. onko teillä mitään ideoita, että mikä suutin ois hyvä toho.. 72 ?

        Mulla menee sen 125 km/h (auton mittarin mukaa)


      • Lir4e
        kyllä osaa olla ihme! kirjoitti:

        mikä on mulle avuksi? SF2 LIQUID COOLER kulkee sen 78, hukkis pois, varista se levy pois ja suutin 72, noh meikä ajelee noin 2-4 km niin lämmöt onki jo mulla vaille punasta!? :o mitä ihmettä?? :o (NEUVOJA)

        Ooks kattonu jäähytysnesteet?


      • hauturiiii
        Lir4e kirjoitti:

        Ooks kattonu jäähytysnesteet?

        tottakai olen, olen lisännyt sinne ainetta jne =)


      • sdagffdasfasdffdas
        Speedfight 2 kirjoitti:

        Elikkäs mulla on Speedfight 2 ja kulkee mittarin mukaan 80 km/h, heittää ehkä 5-10 km/h ? Virejä mulla on hukkaputki otettu pois ja rullakupin rajotinlevy.. Toi rajotin levy sijaitsee rullakupissa, se on siinä päällimmäisenä sellane paska homma joka rajottaa niitten rullien kunnollinen liikkeeeeeeen, se vaa vittuu. :)
        Sitte viel se, että toi kiihtyy aika ihanasti (:: Kaverit jää jälkee mukavasti ja silleeeee :DD

        aja 10000km nii ihan paska vehje


      • kakkapökäle2
        sdagffdasfasdffdas kirjoitti:

        aja 10000km nii ihan paska vehje

        speedfight2 09-mallia menee vakoina tarpeeks kovaa


      • jeysi
        sdagffdasfasdffdas kirjoitti:

        aja 10000km nii ihan paska vehje

        Ei mul ainakaa ongelmii pösön kaa, ajettu n. 15000 km ja kulkee yksin sen 75 km/h. Eikä mulle tullu poliisienkaa ongelmii vaikka testaskin, ei saanu kulkemaa ku sen 55 km/h


      • perunakokki
        dimppa pimppa kirjoitti:

        joo täälähän nää viri pojat:D:D kerropas teille miten sais speedfight kulkemaan! ensin otat rullakupin kuristin vittuun ostat techingas e hyväksytty tehari ja otat alkukäyrä kuristus vittuun(helppo homma) otat ilmakuripois! pistät 8g rullat sit ostat 72 suutin(riippu iha vm speedfight itellä oli muistaksen 58 vakiona) sit laitat mopo käyntii ja eiku testamaan! itellä menne näillä virityksellä koson mittariston joka heittä max 5-7km/h 85 eli sen 80km/h tää menne ja kiihty helevetin hyvin! ja luin koko topikki nii hei vakio mittari heittä iha vitusti speedfight ja kaikkissa pösössä! ku ajat 50km/h mittarin mukaan nii oiket on 45-48km/h ja miten enemmä noppeutta sitä enemmä heittää ku vanhassa mittarissa menne 100km/h nii max sen heito on 25-30km/h! tajusitko??hankikkaa koso mittaristo ja sitten alkaa sanomaan paljon kulke tai sigma joka ei heitäää yhtää! ja viel yks asiaa! jos otatte prikan pois mutei putken kurit!ei tarvi sit inistää miten sais kiihtymään! hukkaputki rajoitta sen kiihtyvyyten!

        koson mittaristo vitun idiootti sinä olet välineurheilia


    • nololed

      eise pakolla se sigmakaa aina pidä paikkaansa kattokaa gepsii ja pitäkää muistis -.-"

      • Gay69

        Miten tää kulkee jos täst ottaa prikan pois ja mis päin näis malleis on prikka?


      • palliaivo
        Gay69 kirjoitti:

        Miten tää kulkee jos täst ottaa prikan pois ja mis päin näis malleis on prikka?

        menee noin 65 prikan poiston jälkeeen ja kun tukit vielä hukkiksen meneee ainakin minulla 72 tasasella


      • Gay89
        palliaivo kirjoitti:

        menee noin 65 prikan poiston jälkeeen ja kun tukit vielä hukkiksen meneee ainakin minulla 72 tasasella

        Mut mis prikka on et onks se pistetty jonneki erikoispaikkaa?


    • joomoro

      Niin että missä se hukkaputki on? en tiedä mopoista paljon mitään ja en silti halua et se vaan jotain 45 km/h kulkee vakiona. mut paljon joku sf2 vm-09 kulkee vakiona? Vastauksi?

      Kiitokset etukäteen!

      • kkkeke

        Mittariin menee vakiona 51. En sit tie paljo kusettaa


      • porsse00
        kkkeke kirjoitti:

        Mittariin menee vakiona 51. En sit tie paljo kusettaa

        onko sf 2 -09 prikka rullakupissa?


      • munaperse
        porsse00 kirjoitti:

        onko sf 2 -09 prikka rullakupissa?

        miten takalokarin tai sen takaläpän saa pois sf-09:stä?


      • sf2 LC -07
        munaperse kirjoitti:

        miten takalokarin tai sen takaläpän saa pois sf-09:stä?

        Eli siis omistan tosiaan tuon pösön speedfight 2 vm. 07. Eli miten/mitä kannattaisi lähteä virittämään, että saisi lisää kiihtyvyyttä ja kulkemaan about 55-60km/h? Toivottavasti niin että mopon saisi helposti tarvittaessa sitten vielä vakioksi. :D


      • päivää
        sf2 LC -07 kirjoitti:

        Eli siis omistan tosiaan tuon pösön speedfight 2 vm. 07. Eli miten/mitä kannattaisi lähteä virittämään, että saisi lisää kiihtyvyyttä ja kulkemaan about 55-60km/h? Toivottavasti niin että mopon saisi helposti tarvittaessa sitten vielä vakioksi. :D

        Kummalla puolella se prikka on vasemmalla vai oikealla?

        Kiitos etukäteen vastanneille.


      • päivää kirjoitti:

        Kummalla puolella se prikka on vasemmalla vai oikealla?

        Kiitos etukäteen vastanneille.

        se on vasemmalla....itse en skopii harrasta mut ku kaveril on nii siit tiedän ja ne tee hukkis ja prikka laitoksenne ei tosiaa mee yli 65km/h vakio rullilla...


      • Sprs3
        beebertti kirjoitti:

        se on vasemmalla....itse en skopii harrasta mut ku kaveril on nii siit tiedän ja ne tee hukkis ja prikka laitoksenne ei tosiaa mee yli 65km/h vakio rullilla...

        Nii ei ketää sattuis tietää et misä prikka on kyseisessä mopossa ? Ja miten se otetaan pois.. 3vk nyt vakiona ajellu ja alkaa pikku hiljaa kyllästyttää..


      • porsse00
        Sprs3 kirjoitti:

        Nii ei ketää sattuis tietää et misä prikka on kyseisessä mopossa ? Ja miten se otetaan pois.. 3vk nyt vakiona ajellu ja alkaa pikku hiljaa kyllästyttää..

        mite sais speesfight 2 lisää kiihtyvyttä kun oma skootteri kiihtyy ihan helvetin laiskasti?


    • Sebbänä

      Olen ostamassa tässä kyseistä mopoa käytettynä, eli Speedfight 2 -06, ja en ole päässyt vielä testaamaan mopoa mutta sattuisiko kukaan suunnilleen tietämään paljoa kyseinen mopo menee vakiona / prikka pois huipuina? Haluaisin että mopo kulkisi n. ~60km/h, (ei tarvis huolehtii verosta jos sattuu jäämään kiinni, koska teillä tulen ajelemaan) että onnistuuko tämä ilman kauheita säätöjä/virejä vaan jos vetää prikan pois sattusko just menee kohalleen, vai meneekö reilusti alle/yli?

      Kiitoksia jo etukäteen!

      • -.-

        Miten sen takalokarin saa pois sf 2:sta?


      • jdodkdjlxcncbckddl

        sakottaako poliisi jos skopa kulkee 60km/h ?


    • 030303

      ota varjaattorin prikka pois nii tulee 15km lisää vauhtii (Y)

      • Jet Force

        Elikkäs mitä kannattaa tehhä että sais sen kulkemaan sen 60kh/h. Kiitos etukäteen.


      • Marööö
        Jet Force kirjoitti:

        Elikkäs mitä kannattaa tehhä että sais sen kulkemaan sen 60kh/h. Kiitos etukäteen.

        Otat vaan kuristuslevyn (7mm) pois variaattorista (3ruuvilla kiinni) ja lisäät 3 tavallista prikkaa(n.3mm) kuristuslevyn "tilalle". eli liikkuu jotain 4mm vapaammin ja kulkee sen 58-63. Helppoa!!


      • -.-'
        Marööö kirjoitti:

        Otat vaan kuristuslevyn (7mm) pois variaattorista (3ruuvilla kiinni) ja lisäät 3 tavallista prikkaa(n.3mm) kuristuslevyn "tilalle". eli liikkuu jotain 4mm vapaammin ja kulkee sen 58-63. Helppoa!!

        Omistan speedfight 2 ilmajäähdytteinen -08, josta olen ottanut kuristuslevyn pois ja tukkinu hukkaputken, kulkee n.70km/h oikeeta nopeutta. Miten saisin sen kulkemaan jotai 60-65km/h???, kun ei oikeen kiinnostas maksaa veroja jos jäis kiinni.. Auttaako rullien keventäminen? Minkä painoset pitäs laittaa? ja minkä painoset on vakiona?


      • -.-
        -.-' kirjoitti:

        Omistan speedfight 2 ilmajäähdytteinen -08, josta olen ottanut kuristuslevyn pois ja tukkinu hukkaputken, kulkee n.70km/h oikeeta nopeutta. Miten saisin sen kulkemaan jotai 60-65km/h???, kun ei oikeen kiinnostas maksaa veroja jos jäis kiinni.. Auttaako rullien keventäminen? Minkä painoset pitäs laittaa? ja minkä painoset on vakiona?

        Kumpi on parempi sf 2 vai sf 3?


      • randomshit
        -.- kirjoitti:

        Kumpi on parempi sf 2 vai sf 3?

        Speedfight 3 tieteski. Parempi kiihtyvyys, suuremmat moottorin tehot jne. Tosin sp2 ehkä ulkomuodoltaan hienompi.


      • duipi-duu
        randomshit kirjoitti:

        Speedfight 3 tieteski. Parempi kiihtyvyys, suuremmat moottorin tehot jne. Tosin sp2 ehkä ulkomuodoltaan hienompi.

        -Kaikille vaan tiedoksi, että faitti menee vakiona sen ~47km/h, prikattomana 57-62km/h ja prikattomana hukkaputki tukittuna 63-66km/h.ja noi on siis oikeeta nopeutta.

        -Sitte vielä että jos on huono tuuri ja poliisi pyäyttää ja jos on oikeen huono tuuri ne testaa ja jos on erittäin huono päivä poliisisedillä nii ne antaa sakon( 98 pääsee 4-5km/h mittariin paremmin ku 95) ja vielä vaikka avaamalla sen homman siitä kaasukahvan vierestä missä se kaasuvaijeri liikkuu ja kiristyy, ja laittamalla sinne jotain ''palikkaa" joka estää hieman kaasukahvaa kääntymästä pohjaan asti, jolloin vaijeri ei pääse loppuun asti eikä bensa"hana" ole täysin auki yms.

        ja vielä että pelkästään hukkaputken tukkimista ei kannata tehä, koska sillon moottori käy ?suuremmilla kierroksilla? ja kuluttaa enemmän bensaa eikä moottori tykkää. Hukkaputken voi tukkia esim. leikkaamalla rautasahalla hukkaputken juuresta noin puoleen väliin, sitten pitaää porata reikä metalliporalla toiselle puolelle hukkaputken juurta, sitte laittamalla sinne sopivan kokoisen esim-pellistä leikatun ympyrän johon jätetään kummallekkin puolelle pieni kaistale peltiä (toinen laitetaan poratusta reijästä sisään ja taitetaan ylöspäin johon tulee hitsauspiste, jotta pysyy.. ja toinen jätetään vastakkaiselle puolelle(pellin palan vois tulevaisuudessa ottaa poiskin vetämällä tästä) sekin vaikka ylöspäin taitettuna ja siihen päälle pari hitsauspistettä..tämä vain sen takia että putken voi joskus vielä laittaa vakiokuntoon,--> leikkaa hitsauspisteet pois, vedä pelti pois ja hitsaa porausreikä ja sahausjälki umpeen(voit vielä kuumankesto sprayllä vetää hitsausjälkien päältä), näin hukkaputki on samanpituinen kun alkuperäisenäkin ja samassa asennossa ja toimii yhtä hyvin.
        Tarvit tätä jos vaikka pitäs vakiona myydä eteenpäin tai katsastusta et muuten pääse läpi.
        Tämä on helpompi tapa kun esim. rälläkällä putken kokonaan pois leikkaaminen ja siihen jotain alumiinilyvyä ja takas paikalleen, tuon huomaa poliisitkin heti. mutta kun ei vedä sitä putkea kokonaan poikki, niin sitä ei helposti huomaa jos vaan äkkiä vilkasee

        Alkuperänen putki maksaa 329.86euroa, äänenvaimennin 101.65euroa sekä kiinnityshärpäkkeet ja lämpösuojat 35euroa.


      • Tontero
        duipi-duu kirjoitti:

        -Kaikille vaan tiedoksi, että faitti menee vakiona sen ~47km/h, prikattomana 57-62km/h ja prikattomana hukkaputki tukittuna 63-66km/h.ja noi on siis oikeeta nopeutta.

        -Sitte vielä että jos on huono tuuri ja poliisi pyäyttää ja jos on oikeen huono tuuri ne testaa ja jos on erittäin huono päivä poliisisedillä nii ne antaa sakon( 98 pääsee 4-5km/h mittariin paremmin ku 95) ja vielä vaikka avaamalla sen homman siitä kaasukahvan vierestä missä se kaasuvaijeri liikkuu ja kiristyy, ja laittamalla sinne jotain ''palikkaa" joka estää hieman kaasukahvaa kääntymästä pohjaan asti, jolloin vaijeri ei pääse loppuun asti eikä bensa"hana" ole täysin auki yms.

        ja vielä että pelkästään hukkaputken tukkimista ei kannata tehä, koska sillon moottori käy ?suuremmilla kierroksilla? ja kuluttaa enemmän bensaa eikä moottori tykkää. Hukkaputken voi tukkia esim. leikkaamalla rautasahalla hukkaputken juuresta noin puoleen väliin, sitten pitaää porata reikä metalliporalla toiselle puolelle hukkaputken juurta, sitte laittamalla sinne sopivan kokoisen esim-pellistä leikatun ympyrän johon jätetään kummallekkin puolelle pieni kaistale peltiä (toinen laitetaan poratusta reijästä sisään ja taitetaan ylöspäin johon tulee hitsauspiste, jotta pysyy.. ja toinen jätetään vastakkaiselle puolelle(pellin palan vois tulevaisuudessa ottaa poiskin vetämällä tästä) sekin vaikka ylöspäin taitettuna ja siihen päälle pari hitsauspistettä..tämä vain sen takia että putken voi joskus vielä laittaa vakiokuntoon,--> leikkaa hitsauspisteet pois, vedä pelti pois ja hitsaa porausreikä ja sahausjälki umpeen(voit vielä kuumankesto sprayllä vetää hitsausjälkien päältä), näin hukkaputki on samanpituinen kun alkuperäisenäkin ja samassa asennossa ja toimii yhtä hyvin.
        Tarvit tätä jos vaikka pitäs vakiona myydä eteenpäin tai katsastusta et muuten pääse läpi.
        Tämä on helpompi tapa kun esim. rälläkällä putken kokonaan pois leikkaaminen ja siihen jotain alumiinilyvyä ja takas paikalleen, tuon huomaa poliisitkin heti. mutta kun ei vedä sitä putkea kokonaan poikki, niin sitä ei helposti huomaa jos vaan äkkiä vilkasee

        Alkuperänen putki maksaa 329.86euroa, äänenvaimennin 101.65euroa sekä kiinnityshärpäkkeet ja lämpösuojat 35euroa.

        Joo semmosta kysysin, että kannattaako ottaa speedfait2:sest pelkästää hukkaputki pois?
        ja jos sen ottaa ni paljo vauhtia tulis lissää? (Speedfight2 vm.-04)


      • Makets
        Tontero kirjoitti:

        Joo semmosta kysysin, että kannattaako ottaa speedfait2:sest pelkästää hukkaputki pois?
        ja jos sen ottaa ni paljo vauhtia tulis lissää? (Speedfight2 vm.-04)

        Ota mielummin prikka eli kuristuslevy pois, ku sillon kulkee ton 57-62km/h(oikiaa nopeutta)(riippu yksilöstä, voi mennä nopiampaakin mutta ei kuitenkaa ylitä mitenkää tota 65 eli ei tarvi huolehtia veroista jos poliisit testaa) mitä kirjotinki tohon eilen.
        Hukkaputken tukkimisen jälkeen kulkee noin 5km/h nopiampaa ku normaalisti, ja mittari kusettaa 50-70 vauhissa semmoset 5-7km/h.


      • Faitti04
        Makets kirjoitti:

        Ota mielummin prikka eli kuristuslevy pois, ku sillon kulkee ton 57-62km/h(oikiaa nopeutta)(riippu yksilöstä, voi mennä nopiampaakin mutta ei kuitenkaa ylitä mitenkää tota 65 eli ei tarvi huolehtia veroista jos poliisit testaa) mitä kirjotinki tohon eilen.
        Hukkaputken tukkimisen jälkeen kulkee noin 5km/h nopiampaa ku normaalisti, ja mittari kusettaa 50-70 vauhissa semmoset 5-7km/h.

        Vielä yks kysymys ois, että onko kuristuslevy siin rullakupin päällimäisenä oleva metallilevy, joka on kolmel pultil kiinni? Toivottavasti ymmäritte mitä tarkotan :D.

        Kiitti vastauksista näin etukätee :) vm-04


      • padee
        Faitti04 kirjoitti:

        Vielä yks kysymys ois, että onko kuristuslevy siin rullakupin päällimäisenä oleva metallilevy, joka on kolmel pultil kiinni? Toivottavasti ymmäritte mitä tarkotan :D.

        Kiitti vastauksista näin etukätee :) vm-04

        Joo on, laita pultit takas paikallee nii ei mee hukkaa.


    • SF2 lc 2008

      Siis onko mopo laillinen jos laittaa tehoputken ja se kulkee 45 km/h?

      • sakot?

        saako paljonkin sakkoa jos kytät huomaa et skootteri kulkee 65 kmh?


      • Jiisus et kuumottaa
        sakot? kirjoitti:

        saako paljonkin sakkoa jos kytät huomaa et skootteri kulkee 65 kmh?

        Jos kulkee yli 65 niin siinä voi 15 kesäsellä mennä kesä vitu**s ja paskatkin tulla housuun kun pollari lyö vilkun päälle !!tulee nimittäin verot ym . meillä 69km/h sakko =115,- e .Verot 229,- e .Vakioksi tusaaminen n.100,- e.Vakuutukset jopa 7 kertaiset???!!! joista en vielä ole saanut laskua.... ja saatanan mopon raijjaaminen pitkin poikin korjaamolle pakettiautolla(pakun vuokra) .liikkeessä missä eivät edes osanneet laittaa sitä kulkemaan 45:tä vaan kulkee vieläkin 55km/h (huomenna silti vietävä katsastettavaksi...)Mopo ostettu käytettynä ja kulki siis tuon verran jo ostettaessa(prkl)!
        Jos virittelette mopojanne(minä itsekkin niin tein 25 vuotta sitten SOLIFER SPEED 65 cc) älkää missään nimessä laittako kulkemaan yli 65 km/h!!! kilometrilläkin yli niin tulee kohtuuttomat seuraukset(polliisit kyttää mopoja ihan eri tapaan kuin reilu 20 vuotta sitten .Helposti jää napeen.
        Helpommalla pääsee kun ryömii neljääviittä tatti otassa ja odottelee isompia kortteja ja isompia vehkeitä.


      • speedfight 2 08
        Jiisus et kuumottaa kirjoitti:

        Jos kulkee yli 65 niin siinä voi 15 kesäsellä mennä kesä vitu**s ja paskatkin tulla housuun kun pollari lyö vilkun päälle !!tulee nimittäin verot ym . meillä 69km/h sakko =115,- e .Verot 229,- e .Vakioksi tusaaminen n.100,- e.Vakuutukset jopa 7 kertaiset???!!! joista en vielä ole saanut laskua.... ja saatanan mopon raijjaaminen pitkin poikin korjaamolle pakettiautolla(pakun vuokra) .liikkeessä missä eivät edes osanneet laittaa sitä kulkemaan 45:tä vaan kulkee vieläkin 55km/h (huomenna silti vietävä katsastettavaksi...)Mopo ostettu käytettynä ja kulki siis tuon verran jo ostettaessa(prkl)!
        Jos virittelette mopojanne(minä itsekkin niin tein 25 vuotta sitten SOLIFER SPEED 65 cc) älkää missään nimessä laittako kulkemaan yli 65 km/h!!! kilometrilläkin yli niin tulee kohtuuttomat seuraukset(polliisit kyttää mopoja ihan eri tapaan kuin reilu 20 vuotta sitten .Helposti jää napeen.
        Helpommalla pääsee kun ryömii neljääviittä tatti otassa ja odottelee isompia kortteja ja isompia vehkeitä.

        Tossa kävin prikatonta faittiani testaan navigaattoriin ja ku mittari näytti 70 oikea nopeus oli 62km/h. nii paljon nopeus kasvais jos tukkis vielä hukkaputken?


      • häh?
        speedfight 2 08 kirjoitti:

        Tossa kävin prikatonta faittiani testaan navigaattoriin ja ku mittari näytti 70 oikea nopeus oli 62km/h. nii paljon nopeus kasvais jos tukkis vielä hukkaputken?

        Tietääkö kukaa minkävärinen on impulssikäämin johto Speedfightissä (-08)?
        Luulisin että se on kaasarin vieressä olevasta mötkylän alta lähtevistä johtoista toinen(toinen vihreä ja toinen keltainen). liittyykö impulssikäämin johdot jotenkin cdi-boksiin?


      • Faitti 05
        häh? kirjoitti:

        Tietääkö kukaa minkävärinen on impulssikäämin johto Speedfightissä (-08)?
        Luulisin että se on kaasarin vieressä olevasta mötkylän alta lähtevistä johtoista toinen(toinen vihreä ja toinen keltainen). liittyykö impulssikäämin johdot jotenkin cdi-boksiin?

        niih, mulla tuo speedight2 silversport vm -05, ni se tuppaa kuumenemaan aika hirveesti,(mittarin mukaan se käy koko aja punasil). Mut jos se käy punasil ni eikö sen pitäs jossai vaihees alkaa savuta? Jäähytysnestettä on ja vesipumppu vaihettu mut ei tunnu auttavan. auttakaa!


      • daigadaigaduuduu
        Faitti 05 kirjoitti:

        niih, mulla tuo speedight2 silversport vm -05, ni se tuppaa kuumenemaan aika hirveesti,(mittarin mukaan se käy koko aja punasil). Mut jos se käy punasil ni eikö sen pitäs jossai vaihees alkaa savuta? Jäähytysnestettä on ja vesipumppu vaihettu mut ei tunnu auttavan. auttakaa!

        kuinka paljon kulkee speedfight 2 jos laittaa teharin?


      • 32434243
        Faitti 05 kirjoitti:

        niih, mulla tuo speedight2 silversport vm -05, ni se tuppaa kuumenemaan aika hirveesti,(mittarin mukaan se käy koko aja punasil). Mut jos se käy punasil ni eikö sen pitäs jossai vaihees alkaa savuta? Jäähytysnestettä on ja vesipumppu vaihettu mut ei tunnu auttavan. auttakaa!

        Ilmaa sun jäähdytysneste sydeemi.
        Ja vastausta toiseen viestiiin 04-> vanhemmat sf2 menee n.85 Prikan poistamisel ja hukkaputkentukkimisella.Alamäkee jonku verra kovempaa


      • faitti 05
        32434243 kirjoitti:

        Ilmaa sun jäähdytysneste sydeemi.
        Ja vastausta toiseen viestiiin 04-> vanhemmat sf2 menee n.85 Prikan poistamisel ja hukkaputkentukkimisella.Alamäkee jonku verra kovempaa

        Mitähä mahat tarkottaa tällä "ilmaamisella" ? ku ei oikee välähä :p


      • jonnnne
        Faitti 05 kirjoitti:

        niih, mulla tuo speedight2 silversport vm -05, ni se tuppaa kuumenemaan aika hirveesti,(mittarin mukaan se käy koko aja punasil). Mut jos se käy punasil ni eikö sen pitäs jossai vaihees alkaa savuta? Jäähytysnestettä on ja vesipumppu vaihettu mut ei tunnu auttavan. auttakaa!

        mittaris kusettaa, itellä sf 2 -08 ja mittari näyttää aina esim. päivän ekalla startilla heti punasta mutta kun käyttää uudelleen kiinni ja starttaa taas ja lähtee ajelemaan nii mittari näyttää normilukemia


    • khanku

      Joo prikka on ainaki -04 malleissa kuten mulla on otettu se vittuun ja laitettu malossin multivari 24mm lortto 70cc malossi... noilla menee kivasti sellanen 100-110kmh

      • Anonyymi

        vähä myöhäs mut oliks sul speedfaitti 2 ni sopiiks toi vari näihi speedfaitteihi


    • stdfjj

      vityn äpärät keskenkasvuset penskat

      • jyohös

        Oma faitti (08)menee 65-70 prikanpoistolla ja hukkaputken tukkimisella gps:sään. On myös tavallinen konkkarajoitin, joka toimii faiteissa muuten MAHTAVASTI ei pätki yhtään, hiastaa vähän kiihtyvyyttä ja tehot "loppuu" sillo ku kulkee jotai 50km/h. Poliisitki on testannu, eikä huomanneet rajoitinta.


    • juuri saanut unelman

      ostin juuri vm. -03- speed kakkosen. kulkee sen 70km/h teharilla ja hyvällä vaparilla... toki voi siinä rulliakin olla mut en oo viel kerenny tutkii

    • peukeut

      Tietäälö kukaan onko speedfight 3:ssa muita kuristuksia kuin variaattorin kuristukset ja hukkaputki? Tässä keskustelussa kerrotaan että ainakin sf2:ssa variaattorin kuristus ois jonkinlainen "levy", itse löysin sf3:sta jonki rinkulan, ja sen kun poistin niin kulkee n. 65 km/h. Olisko pitäny poistaa muutakin variaattorista?

    • pözöö

      eli mulla on peugeot speedfight 3 ja olisin ottamassa prikkaa pois ni voisko joku kertoa että mitä työvälineitä tarviin, missä se prikka on ja miltä se näyttää?? Kiitos jo etukäteen..

    • boxi94

      miten peugeot speedfigterista otetaan ilmanputsarin kuri pois ?????????????? ku ei oo mitää hajuu?

    • Tosijustus

      Kertoisisiko joku. Mistä näitä viritysosia saa ostaa? Esim. Nettiosoite. KIITOS!

      • gfhdods

        easyparts.nl


    • waldous

      mul on sf2 ajettu alle 8000km saa kai liika bensaa ku tulppa "märkä" ja ei käy ihan puhtaasti vakio suutin 50,paikalla, uusi tulppa vaihdettu juuri et pitäiskö säätää ilma ruuvia vai tyhjäkäyntiä vai suoraan pienempää suutinta?tarvitsen pikaisesti apua!

    • DHFJMKIODSJHNMKJDUSH

      mulla on pösö speedfight 2 ja kyttie tutkaan 65 vakiona :)

    • 457845asd

      Itellä prikka pois otettu mutta kulkee sen 45 vielki mikäs tähän avuksi?

      • BRANDON PANEE

        Laihduta


    • 89sas5

      Lisäystä edelliseen sen verra et auttasko jos kaasarin ,multivarin ostas?

    • Jyri334

      Oisko jollain antaa ohjeita kun mul se prikka on siel varilevyn sisäl siel on niinku kolme osaa nii minkä mä otan sielt hiiteen????

      • sf2-02.

        Kaikki kolme.


    • ...

      kun poistaa speedfight 2 kurilevyn '' prikan'' niin kulkee mittariin 72km/h ja kepsiin TASAN 62 km/h että voi huoletta ottaa pois, että veroja on aivan turha pelätä.

    • Michali94

      Nii, itellähä on semmone speedfight 2 -05. Hukkistukittu menee 65 mittariin, ni paljo se on oikeata vauhtia? kiinnoistais tietää :)

    • kapee

      Onko laitonta vaihtaa speedfightiin powerfilter? Vai siis onko se aivan sama poliiseille ajaako ne silti vaan tutkaan ja testaa huiput? Oisko powerfilter ylipäätänsä hyvä sf2 ku pitäis ilmanputsari vaihtaa...

    • Spedu2

      kyl mä tutkaan ajoin 71km/h tasasel tiel (kaveri mittas tutkal) saattaa seki heittää pari km/h

    • Pösö SF3 Rs

      Joo elikkä mul ois toi SpeedFight 3 RS vuosimallia 2011. Olisiko kellään mitään sanottavaa tästä mallista, että miten olisi järkevää virittää tai kannattaako tuota hukkaputkea tästä RS mallista leikata vai tehoputken paikka ? Prikka ? Vinkkejä tulemaan kiitos jo etukäteen =)

    • Derbi ja sf tietäjä

      SpeedFight 3: Kun ottaa "Prikan" pois se kulkee 64 Mittariin suoralla (omistan Sf3)
      SpeedFight2: Kun ottaa Prikan pois kulkee 66 eli hieman enemmän kuin SF3 ja on testattu monen monta kertaa.

      Derbi Senda X-Treme 2011: Vakio Rattaat eli välit on 11 edessä ja 64 takana
      Olin itse laittanut Turbo Kitin ja 2 Piikkiä isomman eturattaan ja se kulkee 67 Mittariin eli NOIN 61-63 eli et saa piikki veroa Ja turbokitin paisarriin sopii VAKIO ÄNKKÄ joten saat lähes vakio äänetkin ja ei tarvitse Vaihtaa/rikkoa/ohitta Ducatin Cdi boksia

    • Silver edition

      Juu, eli mikä on ongelma, kun käy ajamassa pikku pätkän tiellä ja pysähtyy niin nesteet pursuaa yli jäähyttimen kennosta? Painetta tuntuu kertyvän mutta mistä johtuu?

    • TERSVES

      En haluais mitenkää sakkoja tai kortin menetystä niin toimisko jos otan prikan pois jolloin teidän mukaan menee 65-70 km/h ja laitan kevyemmät rullat jolloin luulisin että menee sen 60km/h ja sillonhan ei saa sakkoja eihän :D:D

      • TERSVES

        ja tohon vielä lisäykseks se keuliski viel jos ois kevyemmät rullat!!!


    • Silver editon

      Missä sijaitsee pösöissä termostaatti? Itellä on tuo Speedifight 2 Silver Edition vm-05.?

    • TERSVES

      Saiskos niitä vastauksia? vai eikö täällä käy ketään

    • rjrjrjr

      68km/h ni tulee vero koska polliisin mittari heittää kolmel mut riippuu kytäst et antaaks vai ei.. moposportist kandee hankkii nappirajotin, toimii hyvin :D joo ja just niin tee ni ei tuu ongelmii kyttie kaa. (:

    • a7

      No oiskohan ihan sylinterikannessa termostaatti niinku aina, vitun tyhmät.

    • m121243dda

      voisko joku kertoa et oks speedfight 2 se " pizzalapio " helppo ottaaa pois ja sen jälkeen esim minivilkut kiinnittää siihe katteeseen?

    • Pösömiäs!

      Onko se varin rullakupin kuristuslevy 3 pienellä pultilla kiinni? Vaivai? :D

      • Heikkilä

        jepjep


    • Heikkilä

      Mulla on se kuristuslevy pois , mut haluun pienemmät rullat nii kui isot vakiorullat on ??

    • penaaaaaaaaaaaaaa

      jos on prikka pois mite siihe sais sitä kiihtyvyttä paranettuu muutaku kevyemillä rulilla?

      • ASDASD!666

        Kaasarin vaihat isompaa tai narakun kisa kytkin


    • speedfaitteri 05

      Juh, eli hukkis tukittu ja rikka poies ni kulkee mittariin sen 75-77kmh, paljo mahtaa olla oikeeta nopeutta?

    • -05

      Itellä menee -05 speedfight ilman prikkaa mittarin mukaan 73km/h, kannattaisko tukkii hukkis kun en haluu paljon nopeutta lisää mut kiihtyvyys kyl kelpais?

    • speedfaitteri 05

      Kiihtyvyys paranee jos tukit hukkiksen ja myös nopeus n.5kmh.

    • aleksic

      Minkä kokoinen suutin pitäs olla kun ostin powerfiltterin? On kokeiltu 64, 66, 68,70 ja 74? Tai voisiko se ongelma olla muualla, kun se sammuu kun vähän matkaa ajelee? Mitäs suuttimia teillä on kiinni?

      • keijokuja111

        Osta suoraan 17.5 mm delorto ongelmat häviää


    • Avuton Urpo

      Speedfight 1 liquid cooled -99. Kulkee sen 51 mittariin eli 45.. :S
      Gianellin tehari, mutta rullakupin rajotinlevy paikallaan ni sillä ei saa lisää kun kiihtyvyyttä.. Haluaisin mopon kulkevan 55-60 kmh/h. Ilman rajotinlevyä rullakupissa kulkee 81 mittariin, mikä on liikaa minusta. Onko ainut vaihtoehto ottaa se rajotinlevy pois ja ostaa esm. sähkönen rajotin ja säätää sillä kulkemaan haluttua nopeutta? Kts vastauksista..

      • vastatkaa kts

        pls mopoasiantuntijat onko ideaa? Vai onko tuo sähköinen rajoitin helpoin vaihtoehto? Vähän kyllästyttää tuommonen että autot puskee 40 alueella ohi..


    • speedfaitteriwa

      Speedfight 2 -05 hukkis ja rajotilevy pois. gepsii menee sen tiukat 71 km/h, mittarii päälle 80.

    • tehari löytyy

      itellä speedfight2 -02 gianelli tehari ja kevyemmät rullat kulkee sen 55 -.- ku on rajotinlevy viel kiinni. tässä lueskelenki jo ohjeita sen pois ottoon

    • jorma.joutilainen

      Speedfight 3 LC. Olen ottanut rullakupista rajotinlevyn pois, kulkee gepsiin 65 kmh tasasel. Alamäes 77 kmh mittariin. Mittari valehtelee 4-5 kmh ja tuntuu että tuossa ei oo rajotettu cdi boxi koska ei kuulu semmosta ääntä kun menee alamäkeen vaan vauhti vain kiihtyy eikä kone huuda vai onko rajoitettu cdi? onko putkessa jossain änkän kohalla prikka, kun siinä on mutterissa takuu sinetti? Paljon menee gepsii ku hukkaputki tukittu ja kaikki rajottimet poistettu?

      • timppa1113

        Kokeile jos haluat kevariverot.


    • speedfighti

      Pitääkö suutinta isontaa jos tukkii hukkaputken? Vakiona ainakin mulla 50 suutin

    • -05 PÖSÖ

      Olen ny ostamassa teharia (tarkalleen ottaen Teghnigas Next-R) niin pitäiskö vaihtaa suutinta kun vakiosuutin pitäis olla paikallaan mutta lähtee kylmällä koneella todella huonosti käyntiin?

      • -04 PÖSÖ

        Ei tarvii.. Ostat vaa kevyemmät rullat.

        Itellä oli Hebo tehari ja prikka pois ni ei se jaksanu ottaa piikkii muutaku alamäes ku oli liia raskaat rullat. Eli laita 1-2g kevyemmät.


    • homo -04 PÖSÖ

      vitun idiootti tottakai täytyy vaihtaa suutinta ainaki sen 5-10 isommaksi ettei leikkaa kii -.-

    • coolbeanskuul

      Hei terve. Tänään otettiin prikka pois ja kyllä kulkee sen 65-70 mutta kiihtymisessä isoja ongelmia. Ku skopan käynnistää, kaasu pohjaan, kierrokset kolomosessa. Siitäpä sitten koita kiihytellä vaikka valoissa ku hetken seisoo ni pitää kyllä avittaa jaloilla, pysähyksistä joutuu ajaa varmaan pari minuuttia 10km/h enne ku kiihtyy kierrokset vitoseen ja sit se kiihtyyki ja nopiaa. Eli kaverit ehottais isompaa suutinta mutta auttaisko se siihen alun kiihtymiseen. Alun hitaus ei johdu moottorin kylmyydestä, tarkistettu.

      • sdgfad

        KEVYEMMÄT RULLAT :D


    • Pientä

      Itselläni on 05 vuoden sf2 ja pientä viriä on. Kytkimeen vaihdettu kisajouset (punaiset), keltainen vp jousi, kurilevy otettu pois ja imukaulaan laitettu hiilikuituläpät. Noilla kiihtyy ja kulkee ihan sopivan mukavasti vakioputken kanssa ja ei ole tukittu hukkaputkea.

    • Lahden Poliisi

      Kuulkaas nyt mopopojat. mopon rakenteellinen muuttaminen ja virittäminen on laissa kielletty. säästätte rahaa kun ajatte mopoilla vakiona. onhan se kiva, kun mopo kulkee lujempaa kuin muiden, mutta muistakaa että mitä kovempi on vauhti, niin sitä suurempi riski esim. kaatua.

    • speed2

      itelläni oli speedfight 2 hukkis oli tukittu ja varista kurilevy pois meni mittarii 73km/h
      sit laiton gianellin teharin malossin multivarin ja 5.5g rullat ni sit meni 85km/h mittarii :D

    • ...

      Ei jumalauta puhukaa sit paskaa muualla ..... Sf2 menee 57-63 kun ottaa kuristinlevyn " Prikan" pois ja vaatii vielä aikaa kiihtyä!!!!

      • enkerroasd

        No mulla ainaki kiihtyy törkeen hyvin ja kulkee 77@gps tasasella et meeppäs ite jauhamaa sitä paskaa johki muualle..


    • Speedfight 2

      Itellä on speedfight 2 vm 02 kuristinlevy pois ja kulkee mittariin tasan 80 km/h

    • ei ketuta

      joo elikkäs. mullaki on tollane speedfight 09 ja otin kurin pois ja vaihdoin pienempää rullaa. sitten kun ajelin sillä niin yhtäkkiä ei toiminutkaan sähköstartti hyvin eikä jalka startti myöskään. mikä on ongelmana? kiitos kun kerrotte!

    • agsdfg

      joo iteki otin tuon kuristuslevyn varista ja rullat vaa hyppäs ulos :D
      Mikä neuvoksi ?

      • ei vituta

        mulla ei hyppää rullat kupista vaan siinä ei toimi kumpikaa startti sillo ku ottaa prikan pois ja sitku sen laittaa takasi nii kaikki toimii vitu hyvi?:D


    • Kyllä89

      Kyllä tiedän että mopolla ajo olisi hauskempaa jos saisi kulkemaan lujaa mitäjärkeä siitä oikeasti on että virittää mopoa jos poliisit sattuu paikalla niin saattaa tulla aika kovatkin sakot. Ja sitten se pitää laittaa vakioksi uudelleen.

    • SP2 -07

      Minulla itselläni on speedfight 2 07 vuosimalli.. skobasta on otettu pois kuristuslevy ja x-laserin tehari kiinni ja ei mitää muuta, suoralla kulkee aikalailla tasan 70km/h gpssään ja alamäkeen 82km/h

    • Nolo Sika

      Kanttaa muistaa, että mikäli mopoa on piristetty, ja jää siitä kiinni (äärettömän epätodennäköistä JOS ei ajele laumoissa tai töttöile) niin silloin voi tulla maksuun Autovero

      Se tulee kysymykseen jos mopo kulkee yli 45k/h tai siinä on 51-130cc pytty (isommappa koneella sitten isompi vero)

      Tuollaisen "pösöön" arvo on noin 800€

      Maks 130cc moottoripyöräille on ajoneuvovero siis 9,8% eli suattaapi tipahtaa 78,4 euron verolappu mopon virittämisestä

      Ja tosiaan kevarin ehtoina on yli 45km/h nopeus ja/tai yli 50cc pytty, joten jos ei ole vähintään A1 korttia, niin tulee vielä pieni sakko ajo-oikeudetta ajosta, samanlainen sakko tuli isälleni kun hän ajoi "hieman" ylikuormattua pakua (kokonaispainona joku 4500 kiloa) eikä isälläni ollut C1/C ajokorttia, oisko ollut joku 20 päiväsakkoa mitä siitä tuli, eli joku 500€ maksettavaa, uskon että tuossa kevarikortitta ajossa on sama rangaistus, kortti ei sentään lähtenyt kuivumaan, mutta kaipa sekin on mahdollista jos "töttöilee" samalla kertaa enemmän

      "Mopoauto" muuten maksaa joku 10.000€ ja niissä on usein 600cc kone joten siinä meneekin sitten veroa jo 22% eli 2200€ ;)

      • päivän naurut teille

        hohhoijaa :D:DD jos mopo menee 55km/h (-3) poliisin tutkaan eli 52km/h oikeata vauhtia, lähtee kilvet, ja jos mopo menee 68km/h ja taas -3 eli 65km/h niin tulee kevytmoottoripyörä vero. joka riippuu mopon vuosimallista ja kunnosta.


      • fe ferew
        päivän naurut teille kirjoitti:

        hohhoijaa :D:DD jos mopo menee 55km/h (-3) poliisin tutkaan eli 52km/h oikeata vauhtia, lähtee kilvet, ja jos mopo menee 68km/h ja taas -3 eli 65km/h niin tulee kevytmoottoripyörä vero. joka riippuu mopon vuosimallista ja kunnosta.

        Kevytmoottoripyörän vaatimus on yli 50cc kone (kun puhe bensamoottoreista) ja/tai kulkee yli 45km/h

        Vero on nimeltään autovero, ja se on 9,8% jos on alle 130cc pyörä.

        Eli se 68 ja 55 on yhtä iso rike ajoneuvoluokissa

        Joku PV voi olla noin 300€ arvoinen, vetoa silloin menisi 30€ :)


    • peugeot2

      ittellä on psf2 ilman "prikkaa" mittari näyttää 75 ja gps näyttää 65-67

      • jep5

        sf2 vm 06 ainaki mikä mulla on nii mittari kusee 10


    • moro dippa-dappa

      itse asias sf2 vm 06 menee 48-49 vakiona ja ku ottaa sen kuristus levyn pois se menee 67-70 kokemusta on koska poliisit pysäytti ja sano et meni yli 67

    • jonnee1

      Mitäs kaikkee pitäis tehä et sais tasasella kulkemaan sen vähän yli 50 kmh?

      • jumalasi

        Kuristuslevy pois ja raskaammat rullat


    • juuhelikkäs

      mulla kurilevy pois, raskaammat rullat, stage 6 proreblica ja 70cc nii kulkee mukavasti 95km/h

    • päivän naurut teille

      luin n. puolet tästä palstasta ja siitä mitä luin niin 50% niistä henkilöistä ei ole edes ikinä ennen avannut variaattoria, prikan poiston vaikutuskin on niin mopo kohtaista, "vakio" mopon tehoihin vaikuttaa, koska vaihdettu mäntä (minkälaiset puristukset on koneessa) kuinka kulunu variaattorin hihna, kuinka kuluneet rullat, luistaakos kytkin, kytkin jouset, vastapaine jousi..... parhaiten se toimii ku ostatte isienne rahoilla tehoputken, vaihdatte suuttimen ja otatte sen prikan poies, jos oikee haluaa alkaa virittelee pistäkääs 70cc alle ja isompaa kaasaria ;)

      • Eetubieh

        Mikä suutin olisi hyvä


    • o::::[::::::::::>

      hahaha :D ite laitoin vaa technigas enox teharin ja menee sen 70 ...

    • pappa80

      Pappa täällä kyselee sellaisia, että onko näissä uusissa mopoissa enemmän heppoja kuin 2- vaihteisissa sasseissa olleet 1,5 hv.

      • zz22zz22

        speedfightissa 4,8 hv vakiona tehoa.


    • svsfbvsfb

      Älä tyhmiä kysele.

    • speedfight1

      ostakaa speedfight 1 vm.-97 näistä sitä tehoa löytyy vakiona 75 kmh....

      • 345

        45 km/h menee


    • sf3

      mul oli sf2 vm -02 rajotinlevy pois ja hukkaputki tukittu nii meni 75 km/h gps !! ja oli neste jäähdytteinen

      nyt mulla on sf3 ilmajäähy samoilla toimipiteellä meni 55 km/h gps !! eli sf3 on aika laiska jos ilmajäähy

      • Spiiditiimi

        noniin bensalenkkarit! elikä mul on ollu speedfight 2 LC jo 8 vuotta ja on prikka poiees ja tehari kiinni yms. mut nyt on alkanu buuaamaan kone siin 50-60km/h vauhdis ja kestää tunti et se kiihtyy siihe 70km/h ja sen jälkee lähtee taas ku ohjus aina 85kmh puolelle. Kaasari on ultraäänipesty ja kaikki on katottu et toimii mut ei vaan toimi! neuvoja?


      • onnettomat.
        Spiiditiimi kirjoitti:

        noniin bensalenkkarit! elikä mul on ollu speedfight 2 LC jo 8 vuotta ja on prikka poiees ja tehari kiinni yms. mut nyt on alkanu buuaamaan kone siin 50-60km/h vauhdis ja kestää tunti et se kiihtyy siihe 70km/h ja sen jälkee lähtee taas ku ohjus aina 85kmh puolelle. Kaasari on ultraäänipesty ja kaikki on katottu et toimii mut ei vaan toimi! neuvoja?

        jos virittää nii tietenki se kiihtyy sit hitaammi :D:D osta kevyemmät rullat jos haluut et kiihtyy :d


    • jhio

      Mulla on speedfight vuosimalli 07 tarvis saada kulkee vajaa 65 mitä neuvoks?;p

    • Eduboeh

      Itesellä olisi sama kysymys mutta -08 malli?

    • olen30vee

      Sanokaa vaan jos oon väärässä. Olen vasta aloittanut virittämisen.

      2-tahtiset on vittumaisii säätää. Teharilla saa kapean teho alueen jota piikiksi sanotaan. Sitten pitää olla grammalleen oikeat rullat että mopo kiihtyy hyvin. Liian kevyet rullat kone käy liian suurilla kieroksilla ja leikkaa kiinni.

      2-tahtinen derbi vai 2-tahti scootteri. Kyllä mä enemmän tykkää tästä 2-tahti scootteri Pösöstä. Voiman siirto vaatii oman opettelunsa.

      Omasta pösöstä oon poistanut variaattorin rajoitukset. Olisko tästä apua kiihtyvyyteen http://www.moposport.fi/tehoputkisarja-wild-lion-peugeot ?

      Kulkeen ihan kivasti alamäkeen ja tasasella mutta välillä ei kulje kuin 55kmh koska kiihtyvyys on heikko.

      Minkä painosia rullia suosittelette tuon malossi wild lion putken kanssa?

      • unski83

        moi.ite ajan pösöllä speedfight 2lc..mun setuppi on: 7,5g rullat technigas trek tehari(kurit pois) arreche 16mm kaasari 90 suutin.malossin 030mm hiilari läpät,malossi multivari,polinin hihna,naraku sport kytkin ja siihe 1500rpm jouset,naraku R vent kytkin kello ja top racing 22% vp jousi..malossin boost bottle.iridium 8 tulppa racing sytytyspuola ja tällä toimii ku kello..jaksaaa mäet ja suora nopeus gps 85-90km/h siis vakio pytyllä tämä


      • unski83

        PS..UNOHDA MOPO SPORTIT JA MUUT..OSTA RUOTSISTA TAIKKA SAKSASTA..ISOMPI JA PAREMPI VALIKOIMA..ja saa apua kun kysyy..eikä vastaus en tiedä tätä mä käytän..racing-planet.se


    • speedman2

      mulla on 70cc pytty, isompi kaasari ja suutin vaihdettu, tehari ja "kisavariaattori", rullien painoa en muista mut kulkee 80km/h ja kiihtyy hyvin, toisilla rullilla kulki yli 100km/h mut kiihtyvyys ei ollut mikään hyvä...

    • Jutustelija1

      Kun poistaa rajoitukset sekä tehon että välitysten osalta niin kyllä joku 60-70 pitäisi mennä todellista. Kannatan ehdottomasti kaikkien rajoitusten poistamista. Se on sitten asia erikseen kannattaako lähteä varsinaisesti virittelemään ja jos lähtee niin ehkä joku vakio sylinterille sopiva tehari ja sitten polttoaineensyöttö sen mukaan säätöihin. Niillä menee jo ihan kivasti, toki jos sylinteriäkin lähtee vaihtamaan ja siihen kaikki muut härpäkkeet päälle. Niin sitten menee jo yli sataa todellista. Mutta sitten kasvaa myös sanktioiden riski virittelystä ja rahaa/vaivaa palaa ihan eri malliin.

      Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/

      Tuosta kolumniani, siellä on kanssa kuvia parista vanhasta jos jaksaa kaivella: http://mattiviikate.newsvine.com/

      Tuossa vielä suoralinkki siihen juttuun jossa on kuvia prätkistä kolumnissa: http://mattiviikate.newsvine.com/_news/2016/05/27/35598447-pictures-of-my-old-motorbikes-suzuki-gsx-r-1000-and-kawasaki-zx-9r

    • Anonyymi

      tai sitten vaan Malossi multivar ja maksiminopeus ehkä noin 62 km tunnissa.

    • Anonyymi

      Mulla ois tämmönen 07 vuosimalli Speedfight 2.. kulkee tällä hetkellä vakiona hikisesti pitkällä suoralla 50 ja kiihtyy kuin 90-luvun ruohonleikkuri.. edellinen omistaja vaihtanut rullat ja jouset uusiin mutta mikä vois olla vikana ja mitä kannattais tehdä? Voiskohan takavariaattorin jousen väärä herkkyys olla syy tähän? Ei siis oo mitään tietoa mutta tuntuu vaan.. en tiiä auttaako tässä rajotinlevyn ottaminen mitään mutta jotain prikkoja kun väliin heittää nii vois auttaa nopeuteen..? hukkaputken vois tukkia ja auttaiskohan kevyempien rullien laittaminen kiihtyvyyteen?

    • Anonyymi

      Peugeot Speedfight 2. Mistä ootte hommannut varaosat. Suomesta vai ulkomailta.
      Mikä olis l

    • Anonyymi

      Osaisko joku sanoa minkälainen 2016 vuosimallin tweetissä on ja paljonko saa kulkemaan mitäkin tekemällä? Vetää nyt vakiona vaan 42-43 ni ois kiva ainaki sen 55 saada kulkee, yli 65 ei ehkä mielellään ainakaan heti paitsi jos vähempi ei onnistu😅

    • Anonyymi

      missä siellä on kyseinen "prikka" onko se putkistossa vai missä ja löytyykö muita kuristuksia? esim bensan syötössä??

    • Anonyymi

      sen kun heittää 70cc malossin ja yasunin tehoputken 21mm kaasarin niin menee abaut 100km/h niin ei tarvi mitään leikkiä noitten prikkojen kaa nii kulkee hyvin ja näin jos rahat riittää nii ostaa stage6 perävälitykset viellä niin kulkee ihan hyvin niin ei tarvii kattoo mitään vakio paskia enään sen jälkeen

    • Anonyymi

      Nyt kävi silleen et kun otin rajoitinlevyn pois niin kone jaksaa kiertää seisontatuella 8500rpm mut ajossa vain 7000rpm.Eikä mopo kulje juuri yli 50km/h.
      Onko muille käynyt näin?
      Pitääkö alkaa keventään variaattorin rullia vai mikä tässä mättää?
      Nyt on paikallaan 8.5g rullat.(vakiot on 9g)
      VP jousi on uusi 5% ja kytkin jouset uudet vakiot.
      Kytkin pinnat on hiottu sekä kello.
      Voiko olla pakoputki karstainen? Vajaa 10tkm mittarissa.
      Rajotinlevy paikollaan ottaa ajossa noin 8000rpm

      speedfight 3 2-t ac 2015

      Ehdotelkaapa jatkotoimenpiteitä :)

    • Anonyymi

      isäs

    • Anonyymi

      voisko joku kertoo missä speedfight 4 2t on sähkö rajotin johto????

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      317
      3616
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      55
      1232
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      189
      1187
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe