Gerbu nimiä

-Taika-

Jos saisin vaan ihan huvikseen kysellä teidän gerbujen nimiä mulla ittellä on saku ja kassu. me ehkä saadaan viellä 2 lisää :)

46

3491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suski87

      Nykyisen gerbiilivanhukseni nimi on Ben.

      Edesmenneitä gerbuja onkin sitten enemmän; Blackie, Honni, Gusty, Crusty, Aurora, Maribel, Bella, Veera, Dante, Donna, Louise, Thelma, The Book of Shadows, Zad, Abigail, Dandelion, Fiona, Lumipallo..

      • kanitustus

        Olisko nimi ehdotuksia gerdiileille? (:


    • minä-

      itselläni on nyt 2 gerbbu tyttöä ja niiden nimet on nuppu ja lilli. :) ennen oli poika erkki. :)

      • daisy

        Itselläni 3 poikagerbua. Ei ole rekisteröityjä, eikä kasvattajalta ostettuja. Niiden nimet on Hipsu, Hapsu ja Hupsu


      • Gerbu
        daisy kirjoitti:

        Itselläni 3 poikagerbua. Ei ole rekisteröityjä, eikä kasvattajalta ostettuja. Niiden nimet on Hipsu, Hapsu ja Hupsu

        Ihanat nimet! xD

        Itelläni on kaks gerbu poikaa. Niksu ja Naksu. Nimet siit Niksu on vähä enemmän vikisijän roolissa ja Naksu nakertajan roolissa. xDD


    • gerburakas

      Missi ja Minni.....Ihanat pikku söpöliinit
      x)

      • nipsu

        Tässä on kaikki: Nipa ja Santtu. Valitettavasti Santtu kuoli noin vuosi sitten. Se oli Nipan paras ystävä. Mutta on Nipa hyvin pärjäillyt.

        Sellanen vanha ukko. Mutta onhan Meillä ollut 4 gerbiiliä, Nipan ja Santun lisäksi.


      • me vaan
        nipsu kirjoitti:

        Tässä on kaikki: Nipa ja Santtu. Valitettavasti Santtu kuoli noin vuosi sitten. Se oli Nipan paras ystävä. Mutta on Nipa hyvin pärjäillyt.

        Sellanen vanha ukko. Mutta onhan Meillä ollut 4 gerbiiliä, Nipan ja Santun lisäksi.

        blackie, amortico ja edelweiss, blackie on amorticon isä, amortico edelweisin, kolme sukupolvea meidän terrassa. :)


    • c-a-t-g-i-r-l

      .. mulla on Tepsu, se on musta, sit Riksu se on semmonen tumman beige, ja Sipsu, se on vaalee ruskee mutta maha on valkonen.

    • tietoa tarviva=original gerbu

      Tutti ja Frutti.

      • gerbbuni nimet

        Minun entisten neljän gerbiilin nimet olivat: Camilla(Cami)Neilikka(Nette)Coca-Cola(Cocis)ja Jasmin(Jassu):D...Nykyisten on: Mocca,Frezza,Latté ja Cinderella(Sissu)


    • toivoton

      Edesmenneiden gerbiili tyttöjen nimet olivat Piina ja Paniikki sekä edesmenneiden poika gerbiilien nimet oli Aatu ja Otto..heitä ikävöiden..

    • jossendal

      Mun gerbujen nimet on Mörri ja Mirri, aivan ihanat veljekset! (:

    • ...

      Meille on tulossa parin viikon sisällä pari gerbiilivauvaa. Niistä tulee Natasha ja Wanesha, lyhyemmin vain Tasha ja Nesha. :)

    • gerbiilifani

      Mulla ei ole vielä gerbiileitä mutta saan kohta. Niitten nimeks tulee aika varmasti Tryffeli ja Suffeli (jos ne on tyttöjä) jos ne on poikia nii sitte latte ja limu tai coffee ja cappucino.XD

    • gerbut

      mun gerbujen nimet on Aslan ja Islan

      • kanitustus

        Nice. Mun kanin nimi on Aslan. (:


    • Gerbut

      Nykyisten gebiilieni nimet ovat Haisuli, Hemuli ja Hattivatti :P

    • KuLtAsEn-NoUtAjA

      mullla on tipseri ja tupsu :)

    • gerbiili30

      Tässä nimiä, joita olen käyttänyt gerbiileillä
      Viti, Vito ja Tiko (veljekset)
      Aki ja Eki (veljekset)
      Oona, Niia, Tiia ja Iina (siskokset)
      Mökö, Piki ja Ninu (siskokset)
      Kilu ja Viki (veljekset)
      Rocky ja Arnold (veljekset, veli tosin nimesi nämä)

    • -.-

      Meillä on Lumi ja Minttu

      • wb12

        Sendu, Fiina, Miley, poikia on Monistuskone( Tussi) Farao ja Sississiilin kadotus(Seli) ja edes menneitä on Dublo, Aarniometsä ( Ano) ja Sen kerran sinne meni( Seni) ja tyttöjä Endiddididy (Endy) ja Mississipin sademetsä (Senni) Näitä nimiä muuten saa käyttää!


      • wb12
        wb12 kirjoitti:

        Sendu, Fiina, Miley, poikia on Monistuskone( Tussi) Farao ja Sississiilin kadotus(Seli) ja edes menneitä on Dublo, Aarniometsä ( Ano) ja Sen kerran sinne meni( Seni) ja tyttöjä Endiddididy (Endy) ja Mississipin sademetsä (Senni) Näitä nimiä muuten saa käyttää!

        Ja jos et kässänny niiden kasvattaja nimii, niin kutsuma nimet on tytöillä Sendu, Fiina, Miley pojilla Tussi, Seli ja Farao. Ees menneit on Dublo, Ano, Seni, Endy ja Senni


      • kanitustus
        wb12 kirjoitti:

        Sendu, Fiina, Miley, poikia on Monistuskone( Tussi) Farao ja Sississiilin kadotus(Seli) ja edes menneitä on Dublo, Aarniometsä ( Ano) ja Sen kerran sinne meni( Seni) ja tyttöjä Endiddididy (Endy) ja Mississipin sademetsä (Senni) Näitä nimiä muuten saa käyttää!

        Kiitti vinkeistä mutta mietin hetken ja tulin siihen tuolkseen että tyttöjen nimiksi tulee Inby ja Marley. Vaikka tosin Inby on pojan nimi. :) Nii ja väritykset on; harmaamustavalkonen ja harmaamusta. ;)


    • doh_

      Mun piti ostaa 2 poika gerbuu, joiden nimet ois ollu Pasi ja Kaapo, mut tuliki 2 tyttöö, jotka on Pähkinä ja Karpalo.

      • poono

        Moi oon hankkimassa 1 tai 2 rottaa, tyttöi tai poikii, eli tietääkö joku mistä saa, tai joutuuko itse luopumaan, aikusietkin rotat käy.

        Ja nimeks antasin tytölle Sendu, ja jos otan 2 niin Senda ja Endy (jos huomasit, ihastuin wb12 nimiin)
        Pojalle nimeksi antaisin Seli ja jos otan 2 niin Seli ja Dublo.
        Sitten vielä kiitokset sulle wb12, hienoista nimistä. Muilta keskustelijoilta kysyisin tykkäättekö te wb12 nimistä?


    • EnsQ

      Meille on pikkuveli hankkimassa gerbiilejä (2) ja siinä sitten mietittiin nimiä. Omat ehdotukseni olivat tiuhti ja viuhti, isäni ehdotti puoliäly ja täystoope, mutta pikkuveljeni oli sitä mieltä että niistä tulee roope ja riku. Muita ehdotuksia olivat > Pullaposki, tiukunen, liima, eerik napoleon 730, ja muita aivan hassuja.

      • jftgjtgrf5

        Mulla on
        edesmenneitä:
        Emsko,Viuhti
        Sit 2 poikaa gebrua: Pippuri ja manteli 8)


    • tiukuuuu

      Tällä hetkellä on Leevi ja Nelli. Edesmenneitä on Ruusu, Lilja, Asterix, Orvokki, Saku, Pippuri, Masi....

      • Hehee :D

        Niiden nimet on nytten Sipsi ja Laku. Nimet tulee siitä kun ne tykkää kaikesta herkusta jota niille antaa :D
        Edesmenneitä onkin sitten: Kiko,Sanni,Musti,Luca,Sini ja Hemuli xD


      • gerbuhullu
        Hehee :D kirjoitti:

        Niiden nimet on nytten Sipsi ja Laku. Nimet tulee siitä kun ne tykkää kaikesta herkusta jota niille antaa :D
        Edesmenneitä onkin sitten: Kiko,Sanni,Musti,Luca,Sini ja Hemuli xD

        Mulla on kolme poika gerbua Valtsu,lumi ja hiutale
        kasi niistä nimistä on vä tyttö mäisii!


      • Sierrah
        gerbuhullu kirjoitti:

        Mulla on kolme poika gerbua Valtsu,lumi ja hiutale
        kasi niistä nimistä on vä tyttö mäisii!

        Mun gerbu siskosten nimet on Vanillah ja Caneli :) Kaverit sanoo D&G (dolce&gabbana) xD


    • gerbiilit rulez <3

      Mull on kolme tyttöö ne on Sara, Veera ja Kisse.

      • Gerbut <3

        Mul on 2 poikaa Pluto ja Pörrö


    • jonsku.......a

      mulla on 3 poikagerbiilii joitten nimet on Nipsu , Patu ja Keke

    • Ansg`

      mun gerbiilien nimet on Missy ja Lady

    • MinäVaan1001

      Entisten gerbujen nimet oli Nipsu ja Napsu. Napsu olikon tyttö joten nimeksi tulikin Venla. Vietiin se takaisin eläinkauppaan kun sillä oli pentuja. Nipsun löysin terrasta hyvin heikkona ja kylmänä. Kuoli enkä tiedä miksi. Oli 8 kk. ikäinen. Veli Tupsu jäi yksin. Nyt meillä sitten on Tipsu, Tapsu ja Tupsu

    • Vili ja Pontso

      Tässä pari nimiehotusta: Viivi,Epa,Emppa,Tiksu,Jarppi,Pulla,Rusina,Sara,Siiri,Nelli,Lilli,Lila,Vini,Vienetta,
      Vertti, Mortti,Mario,Sulo,Unto,Lumikki,Jaffa,Pepsi,Kreisi,Nökö,Nöpö,Nipa ja Noki.

      Nykyiset gerbiilit on: Vili ja Pontso:)

    • sienimiesss

      kahelle tyttö gerbiilille nimiä?! sain ne viime torstaina ja nyt alkaa olla kiirus keksä nimiä kaikki pieneläinten nimipäiväkalenterit sun muut on käyty läpi ja mitään ei ole saatu aikaseksi! osaisiko oku auttaa!? (; toinen on slate ja toinen agoutin ja gryagoutin riteytys... (. suloset kun mitkä ja nimiä vailla ):

    • Gerbiilit!<<<33

      mulle tulossa 2 tyttö gerbua, nimiä tarvitaan.. väreistä en viell tiiä, haluaisin valkoisen, ja harmaan, niiden nimeks tulisi, Lumi ja Minttu (: mulla on nytten sellanen musta jonka nimi on vissiin Frida, koska se toine kuoli 28.12.2012 eli ennen uutta vuotta, molemmat oli mustia, en enää tunnistanu, joten en tiiä kumpi elää ;( niiden mustien nimet : Frida ja Fanni ;) muita kivoja nimiä : Ruusu, Nuppu, Siiri, Mimmi, Nuotti, Lady, Minni, Vihje, Huurre, Hani, Princess, ym.. :)

    • crispy:)

      Moi kaikki. Mä oon saamassa 2 poika gerbiiliä ja nimiksi oon miettinyt Tiku ja Taku. Ja Nipsu ja Napsu. Kummasta tykkäätte enemmän? Kertokaa ihmeessä.;)

      • Mooomiinn<3

        Tiku ja Taku kuullostaa söpöltä ;3 Jos mulla ois kaks poika gerbiiliä, antaisin nimeks Julius ja Mikki, enkä tiiä miks :D Tai sitte toinen olis Mikki ja toinen Hiiri XD


    • Mun tämänhetkisten gerbiilien nimet on: Henna, Minni, Gloria, EhBaw, TuTu ja Vili. Edesmenneitä ovat: Toffee, Kerttu, Frida ja Sam. Sekä muualle muuttaneet: Mikki ja Napsu. :)

    • Mooomiinn<3

      Mulla on nyt 2 gerbu tyttöä, Dumle ja Daim, oli myös aikasemmin kaks, Nuppu ja Naksu, molemmat on jo tassutelleet sateenkaari sillalle, Naksu lähti siskonsa perään 30.7 :( Mutta joo, eli Dumle ja Daim, oli Nuppu ja Naksu :)

    • gerbiilinhoitaja

      tässä muutama nimi joita mulla on ollu keppi, sebru, mustikka, kukka,nuppu,musti,lumipallo,


      (olen vaihdellt nimiä)

    • gerbsufani

      Itelläni on kolme gerbiiliä, Vili, Toffe ja Magnus. :-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      89
      3770
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      592
      3549
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3472
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      53
      2199
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2171
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      321
      1947
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1927
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      170
      1694
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1381
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1342
    Aihe