Sisarveli rakstumisista hieman

Kyllästynyt niihin

Niin monta kertaa on pitänyt lukea velisisko rakastumisia. Ensinnäkin laki kieltää sen ja toiseksi se on sairasta.

Lukekaa:
"Insesti eli sukurutsa on läheisten sukulaisten välistä seksuaalista kanssakäymistä. Insesti on tabu ja useissa maissa laitonta(!). Suurin osa nykyisistä uskonnoista vastustaa sitä.

"Läheinen sukulainen" on määritetty eri kulttuureissa eri tavoin. Joissain lainsäädännöissä insesti määritetään verisukulaisuudeksi, kun toisissa avioliitto tai adoptio riittää; joissain lainsäädännöissä puhutaan perheenjäsenistä, toisissa sedät, tädit, veljenpojat, sisarentyttäret ja serkut."

Insesti Suomen lainsäädännössä vuonna 2006:

"Avioliittolaissa määritellään avioliiton solmimisesta ettei kukaan saa mennä naimisiin suoraan etenevässä polvessa olevan jälkeläisensä tai takenevassa polvessa olevan (esi)vanhempansa kanssa. Sisarukset(!) tai puolisisaruset eivät myöskään saa avioitua keskenään. Avioliitto ei myöskään ole ilman oikeusministeriön lupaa sallittu mikäli toinen on toisen veljen tai sisaren jälkeläinen. Samoin ottovanhemman ja ottolapsen välinen avioliitto vaatii oikeusministeriön luvan.

Rikoslaissa on määritetty rangaistavaksi sukupuoliyhteys lähisukulaisten kesken.(!) Lähisukulaisina pidetään suoraan etenevässä tai takenevassa polvessa olevia henkilöitä ja sisaruksia."

Ja tämän sivun osoite:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Insesti


Vieläkö joku haluaa puolustella velisisar rakastelujaan?

60

18102

    Vastaukset

    • *******

      Mutta täällä on varmaan turha kommentoida mitään kun saa vaan haukut kun uskaltaa väittää että nuoren kehityksessä on jotain pielessä jos alkaa seurustelusuhteeseen biologisen sisaruksen kanssa.

      • Ihan näin se on!

        Hei, kuulin juuri että kaikki eivät puhu tai edes ymmärrä suomen kieltä. Ihan sairasta!!!

        Naapuri huhupuheiden mukaan puhuu ruotsia! Pitäisiköhän ilmoittaa viranomaisille? Tuo erittäin todennäköisesti rajoittaa ja vaarantaa minun omaa elämääni. En voi olla ajattelematta ja ahdistumatta päivittäin, miten jossain kauempana joku puhuu muuta kieltä kuin minä :-(


      • ja lisäks ketään ei vois vittuukaan kiinnostaa mitä uskonnot kieltää. jooten liittykää minun seuraani tänne helvettiin koska täällä saa bilettää ihan vapaasti ja rakastella ketä tahtoo.


      • OMG_vaan
        LOLIHENTAI kirjoitti:

        ja lisäks ketään ei vois vittuukaan kiinnostaa mitä uskonnot kieltää. jooten liittykää minun seuraani tänne helvettiin koska täällä saa bilettää ihan vapaasti ja rakastella ketä tahtoo.

        Uskonnosta juu viis, mutta laki juurikin kieltää liian läheiset suhteet, juuri siitä syystä, että liian läheistä sukua olevien lapset ovat suurella todennäköisyydellä vammaisia. en myöskään käsitä miten sisareen syntyy romanttisia ajatuksia, kun on pienestä asti tapeltu leluista, äidin huomiosta, kumpi saa isomman huoneen, kotitöistä ja vaikka mistä..Ja vielä korostan terveydellistä pointtia, sisar suhteet EI ole ok asia!!!!


      • OMG_vaan kirjoitti:

        Uskonnosta juu viis, mutta laki juurikin kieltää liian läheiset suhteet, juuri siitä syystä, että liian läheistä sukua olevien lapset ovat suurella todennäköisyydellä vammaisia. en myöskään käsitä miten sisareen syntyy romanttisia ajatuksia, kun on pienestä asti tapeltu leluista, äidin huomiosta, kumpi saa isomman huoneen, kotitöistä ja vaikka mistä..Ja vielä korostan terveydellistä pointtia, sisar suhteet EI ole ok asia!!!!

        haha niin joku kälynen suomen laki. mut sodassa ja rakkaudessa kaikki on sallittua it vitut jostain suomen laista. ja ite ainakin rakastan mun kaksoissiskooni tosin voi johtuu siitä et ei olla juurikaan tapeltu koska meijän vanhemmat kuoli ku oltiin 5 ja ollaan kahestaan selvitty huipulle asti. ollaan siis nykyään laulajia. ja mun kaksoissisko on käyttäjänimi Psycho.


      • Mlg_cod_sniper_kela_clan
        LOLIHENTAI kirjoitti:

        ja lisäks ketään ei vois vittuukaan kiinnostaa mitä uskonnot kieltää. jooten liittykää minun seuraani tänne helvettiin koska täällä saa bilettää ihan vapaasti ja rakastella ketä tahtoo.

        K k k


      • rationaalinen_kommentti
        OMG_vaan kirjoitti:

        Uskonnosta juu viis, mutta laki juurikin kieltää liian läheiset suhteet, juuri siitä syystä, että liian läheistä sukua olevien lapset ovat suurella todennäköisyydellä vammaisia. en myöskään käsitä miten sisareen syntyy romanttisia ajatuksia, kun on pienestä asti tapeltu leluista, äidin huomiosta, kumpi saa isomman huoneen, kotitöistä ja vaikka mistä..Ja vielä korostan terveydellistä pointtia, sisar suhteet EI ole ok asia!!!!

        sisäsiittoisuus yhdeaaä polvessa ei aiheuta paljon epämuodostumia, suurin haitta tässä on suvussa kulkevien perinnöllisten sairauksien riskin kasvu, kuitenkin nykyään hyvä ehkäisy on lähes kaikkien saatavilla, joten käytännön haittaa lapsettomasta seksisuhteesta kenellekkään ei ole. Joten siis, vaikka asia onkin tabu, sillä ei ole rationaalisia haittoja ja mielestäni kahden ihmisen välistä seksi tai muuta suhdetta ei pidä tuomita, jos molemmat osapuolet ovat suostuvaisia. jos jollain on rationaalista vastalausetta ja sen osaa asiallisesti esittää, niin kaikin mokomin vastatkoon.

        lisäksi löysin hyvän artikkelin aiheeseen liittyen:

        https://www.google.fi/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.psychologytoday.com/blog/animals-and-us/201210/the-problem-incest&ved=0ahUKEwii7p29kODSAhUI3iwKHV4QB4gQFggmMAU&usg=AFQjCNEsiIydlpMxo1Rf1y53Ar04RIOyVw

        ps. ennen kuin sanotte mitään, pyydän että luette koko artikkelin

        pps. lisäksi tässä on syy siihen, miksi nämä foorumit ovat täynnä vihapuhetta


    • Juu'u

      Asiahan on niin että olet väärässä. Sisarrakkaus ei ole missään muodossa Suomessa laitonta, vain hyväksikäyttö on laitonta. Sisarukset eivät Suomessa voi avioitua, mutta se ei tarkoita että sisarrakkaus olisi laitonta.

      Sisarrakkaus ei myöskään ole sairasta, päinvastoin usein se on "normaalia" turvallisempaa ja terveempää. On täysin sinun oma ongelmasi mikäli sisarrakkaus sinua yököttää, sinun yökötyksesi ei anna sinulle oikeutta tuomita sisarrakkautta. Sinulla on oikeus mielipiteeseen, mutta sinun mielipide ei onneksi muuta asiaa mihinkään suuntaan.

      Elä sinä vain omassa normaaliuden illuusiossasi, mutta anna muiden olla erilaisia ja erilaisina onnellisia.

      Sisarrakkaus on kaunista, toisin kuin muiden yläpuolelle muita tuomitsemaan asettuminen.

      • ******

        Kysehän on vain tosiasioiden esiintuomisesta. mitään tervettä ja normaalia ei ole siinä että sisarukset seurustelevat keskenään romanttisessa mielessä. Sisarusrakkaus on eri asia kuin tuo täällä paljon puhuttu sisarusten välinen suhde johon liityy romanttisia tunteita sisarusten kesken ja seksiä. Ihminen voi myöhemmin tuntea itsensä hyväksikäytetyksi vaikka aiemmin on kuvitellut toimivansa oikein. Olen jutellut useammankin nuoren kanssa joka on joskus ollut "rakastunut" sisareensa tai veljeensä ja suhde on edennyt seksisuhteeksi. Kovin hyvin ei heillä ole mennyt. Että suotta hähättelet!


      • *******

        Se mikä minua yököttää tai ei yökötä on toisarvoista. Mutta se mitä näistä suhteista mahdollisesti seuraa mm. psyykkiset ongelmat, ei ole tosta noin vaan korjattavissa!


      • Siblings
        ****** kirjoitti:

        Kysehän on vain tosiasioiden esiintuomisesta. mitään tervettä ja normaalia ei ole siinä että sisarukset seurustelevat keskenään romanttisessa mielessä. Sisarusrakkaus on eri asia kuin tuo täällä paljon puhuttu sisarusten välinen suhde johon liityy romanttisia tunteita sisarusten kesken ja seksiä. Ihminen voi myöhemmin tuntea itsensä hyväksikäytetyksi vaikka aiemmin on kuvitellut toimivansa oikein. Olen jutellut useammankin nuoren kanssa joka on joskus ollut "rakastunut" sisareensa tai veljeensä ja suhde on edennyt seksisuhteeksi. Kovin hyvin ei heillä ole mennyt. Että suotta hähättelet!

        Vähän kauempana minunkin kaveripiirissäni on eräs tällainen sisar-velipari. Nyttemmin sitä ei enää ihmettelekään millään tavoin. Kieltämättä joskus kotibileissä hätkähdin, kun luulin erään huoneen olevan tyhjä ja siellä olivatkin kyseiset sisarukset siten että veli hyväili ja suuteli pikkusiskon paljaita rintoja.

        Ovat nyttemmin kuulemma kihloissa.


      • Tytteli
        Siblings kirjoitti:

        Vähän kauempana minunkin kaveripiirissäni on eräs tällainen sisar-velipari. Nyttemmin sitä ei enää ihmettelekään millään tavoin. Kieltämättä joskus kotibileissä hätkähdin, kun luulin erään huoneen olevan tyhjä ja siellä olivatkin kyseiset sisarukset siten että veli hyväili ja suuteli pikkusiskon paljaita rintoja.

        Ovat nyttemmin kuulemma kihloissa.

        Ovatko he ihan biologisia sisaruksia? Jotenkin vaikea kuvitella että mikäli vanhemmat tietävät asiasta, että he sen hyväksyisivät. Itse en ainakaan vois kuvitella olevani tyytyväinen jos lapseni seurustelisivat keskenään.


      • ...
        Siblings kirjoitti:

        Vähän kauempana minunkin kaveripiirissäni on eräs tällainen sisar-velipari. Nyttemmin sitä ei enää ihmettelekään millään tavoin. Kieltämättä joskus kotibileissä hätkähdin, kun luulin erään huoneen olevan tyhjä ja siellä olivatkin kyseiset sisarukset siten että veli hyväili ja suuteli pikkusiskon paljaita rintoja.

        Ovat nyttemmin kuulemma kihloissa.

        "Ovat nyttemmin kuulemma kihloissa."
        Suomessahan ei voi avioitua oman lähisukulaisensa kanssa (meniköhän serkussa se raja?)...
        Ja jos viedään ajatusta niinkin pitkälle, että sisaret hankkisivat keskenään lapsia, niin lapsilla on todella suuri riski kärsiä syntymästään asti erilaisista vaikeistakin sairauksista.


      • tytteli
        ... kirjoitti:

        "Ovat nyttemmin kuulemma kihloissa."
        Suomessahan ei voi avioitua oman lähisukulaisensa kanssa (meniköhän serkussa se raja?)...
        Ja jos viedään ajatusta niinkin pitkälle, että sisaret hankkisivat keskenään lapsia, niin lapsilla on todella suuri riski kärsiä syntymästään asti erilaisista vaikeistakin sairauksista.

        Mutta ei ihmiset usko. täällä vallitsee sellainen käsitys että sisarusten väliset suhteet ovat normaalimpia tervellisempiä ja turvallisempia kuin muut suhteet. Voihan titenkin olla että kun ihmisille tulee muutama vuosi ikää lisää he tajuavat mistä me sisar-veli suhteiden vastustajat puhutaan. ja tuo mahdolliset vammaisina tai sairaina syntyvät lapset on vain yksi asia miksei näitä suhteita pitäisi suosia eikä aikuisten maailmassa hurjasti suositakkaan.


      • Siblings
        Tytteli kirjoitti:

        Ovatko he ihan biologisia sisaruksia? Jotenkin vaikea kuvitella että mikäli vanhemmat tietävät asiasta, että he sen hyväksyisivät. Itse en ainakaan vois kuvitella olevani tyytyväinen jos lapseni seurustelisivat keskenään.

        Tuo sisko ja veli ovat ihan 'täysiverisiä' sisaruksia.

        Varmaan vanhemmat ovat sitten ajatelleet samoin kuin sisko joskus sanoi ajatelleensa: kaiken aidsin ja muiden tautien ja uhkien aikana on ihanaa, että saman katon alta löytyy unelmien kumppani. Ihminen johon voi luottaa ja jonka tunnet läpikotaisin.


      • pöppööö
        Siblings kirjoitti:

        Tuo sisko ja veli ovat ihan 'täysiverisiä' sisaruksia.

        Varmaan vanhemmat ovat sitten ajatelleet samoin kuin sisko joskus sanoi ajatelleensa: kaiken aidsin ja muiden tautien ja uhkien aikana on ihanaa, että saman katon alta löytyy unelmien kumppani. Ihminen johon voi luottaa ja jonka tunnet läpikotaisin.

        ..jos ei nykypäivänä löydy enään luotettavaa kumppania kun verisukulaisista! Ajatelkaapa mitä tapahtuis jos kaikki alkais seurustelemaan siskojensa ja veljiensä kanssa. Ja mikä takaa että veli tai sisko olis yhtään luotettavampi kuin naapurin Mikko tai Maikki? Kyllä veljillä ja sisikoillakin voi olla irtosuhteita tai sairauksia. Joittenkin veljillä ja siskoilla on.... =)


      • sinä olet
        ****** kirjoitti:

        Kysehän on vain tosiasioiden esiintuomisesta. mitään tervettä ja normaalia ei ole siinä että sisarukset seurustelevat keskenään romanttisessa mielessä. Sisarusrakkaus on eri asia kuin tuo täällä paljon puhuttu sisarusten välinen suhde johon liityy romanttisia tunteita sisarusten kesken ja seksiä. Ihminen voi myöhemmin tuntea itsensä hyväksikäytetyksi vaikka aiemmin on kuvitellut toimivansa oikein. Olen jutellut useammankin nuoren kanssa joka on joskus ollut "rakastunut" sisareensa tai veljeensä ja suhde on edennyt seksisuhteeksi. Kovin hyvin ei heillä ole mennyt. Että suotta hähättelet!

        niitä "useampia nuoria" tavannut että tuollaisista suhteista voit mitään sanoa?

        Tosiasia on se että jos kumpikin on omasta vapaasta tahdosta mukana, siitä ei aiheudu sitten minkäänlaisia traumoja.

        Ne taas jotka ovat olleet vapaasta tahdosta mukanaan ja sitten myöhemmin kauhistelevat ovat saaneet sen kauhistelun vain siksi että he ovat huomanneet kuinka muut pitävät tuollaista asiaa pahana.

        Kysymys on samasta asiasta kuin esimerkiksi seksittelyn kanssa.

        Jos ihminen on tyytyväinen elämäänsä, eikä kukaan koskaan hänen seksitapojaan kritisoi tai moralisoi, silloin ihminen jatkaa toimiaan loppuun saakka.

        Jos hän taas kuulee kaikkialta kuinka seksittely on pahasta, tai perkeleestä, hän voi melkein kuin tulla uskoon, "parantaa tapansa" ja alkaa julistamaan kuinka hänen tapansa olivat pahoja ja syntisiä.

        Nyt kun tarkastellaan että miksi tuo seksittelijä "sai traumoja", vaikka hän ei niitä saanutkaan, niin huomataan että siellä on se vanha tuttu traumojen aiheuttaja, eli "ne muut".

        Kuinka moni nuori nytkin ajattelee ja vertaa itseään "niihin muihin".

        Sori vaan mutta pelkkä rakkausseksi, oli se sitten kenen tahansa välillä tapahtunut omasta vapaasta tahdosta, ei aiheuta traumoja yhtään kenellekään ja tämä on fakta.


      • kovin suuret
        ... kirjoitti:

        "Ovat nyttemmin kuulemma kihloissa."
        Suomessahan ei voi avioitua oman lähisukulaisensa kanssa (meniköhän serkussa se raja?)...
        Ja jos viedään ajatusta niinkin pitkälle, että sisaret hankkisivat keskenään lapsia, niin lapsilla on todella suuri riski kärsiä syntymästään asti erilaisista vaikeistakin sairauksista.

        mahdollisuudet. Ensimmäisten serkusten mahdollisuus saada vammainen lapsi on täsmälleen yhtä suuri mahdollisuus kuin on 40 vuotiaalla ikä-äidillä, eli noin 6 prosenttiyksikköä. Vaan, eipä ole 40 synnyttäjiä lähdetty vainoamaan vammautumisten vuoksi.

        Sisaruksilla on vain vähän suurempi mahdollisuus saada vammainen lapsi jos on kyse ensimmäisen polven sisäsiitosta, joten "todella suurta riskiä" ei ole kuin vasta sen jälkeen kun tuollaisia sisäsiittosukupolvia on useampi takana.

        Siinä on se syy miksi lasten tekoa sisarusten kesken ei tulla koskaan sallimaan, vaikka seksi sallittaisiinkin.


      • suhteista ei
        ******* kirjoitti:

        Se mikä minua yököttää tai ei yökötä on toisarvoista. Mutta se mitä näistä suhteista mahdollisesti seuraa mm. psyykkiset ongelmat, ei ole tosta noin vaan korjattavissa!

        pelkän seksin vuoksi synny minkäänlaisia psyykkisiä ongelmia. Ongelmien aiheuttajat ovat ne seksuaalisuuden tuomitsijat, niinkuin esimerkiksi sinä joka täällä moralisoit mahdollisia sisarusparilukijoita ja heidän tempauksiaan makuukammarissa.


      • faktatietoa_eikä_vain_mp
        tytteli kirjoitti:

        Mutta ei ihmiset usko. täällä vallitsee sellainen käsitys että sisarusten väliset suhteet ovat normaalimpia tervellisempiä ja turvallisempia kuin muut suhteet. Voihan titenkin olla että kun ihmisille tulee muutama vuosi ikää lisää he tajuavat mistä me sisar-veli suhteiden vastustajat puhutaan. ja tuo mahdolliset vammaisina tai sairaina syntyvät lapset on vain yksi asia miksei näitä suhteita pitäisi suosia eikä aikuisten maailmassa hurjasti suositakkaan.

        epämuodostumien riski näissä suhteissa kasvaa vain muutaman prosentin, eikä sisarusten ole pakko hankkia lapsia


      • Anonyymi
        ****** kirjoitti:

        Kysehän on vain tosiasioiden esiintuomisesta. mitään tervettä ja normaalia ei ole siinä että sisarukset seurustelevat keskenään romanttisessa mielessä. Sisarusrakkaus on eri asia kuin tuo täällä paljon puhuttu sisarusten välinen suhde johon liityy romanttisia tunteita sisarusten kesken ja seksiä. Ihminen voi myöhemmin tuntea itsensä hyväksikäytetyksi vaikka aiemmin on kuvitellut toimivansa oikein. Olen jutellut useammankin nuoren kanssa joka on joskus ollut "rakastunut" sisareensa tai veljeensä ja suhde on edennyt seksisuhteeksi. Kovin hyvin ei heillä ole mennyt. Että suotta hähättelet!

        Itse olen rakastunut siskooni ja joskus nuolla hänen kaunista ja ihanaa pillua. Tähän loppuun sanon että kerran sisko pyysi samaan sänkyyn, mutta en mennyt kun tiesin että oltaisiin bussit 200% varmasti. ❤ Ehkä joskus vielä pannaan. Hk❤Vm


      • Anonyymi
        suhteista ei kirjoitti:

        pelkän seksin vuoksi synny minkäänlaisia psyykkisiä ongelmia. Ongelmien aiheuttajat ovat ne seksuaalisuuden tuomitsijat, niinkuin esimerkiksi sinä joka täällä moralisoit mahdollisia sisarusparilukijoita ja heidän tempauksiaan makuukammarissa.

        Sisko 35 ja meikä 36 oon nuolla siskoni kaunista ja tiukkaa pillua varmaan 100 kertaa, mutta joskus kun uskallan ehdottaa tai siskoni ehdottaa annan hänelle elämänsä kyydit. Ja tiedän että saisin vaikka heti häneltä pillua, mutta en tiedä mitä sen jälkeen käy jos kerran pannaan..?


    • .....

      Finninaamaset teinipojat...miksei teinitytötkin kehittelevät noita fantasioitaan. Niiden parissa on sitten kiva runkkailla. Kokeillaan kaikkea mahdollista; AJATUKSEN tasolla. Jos jonkun noistakin pojista sisko alkais oikeasti lähentelemään niin nehän kusis alleen ja siitä on kiihko kaukana.

      Ei kannata noteerata mitenkään, varsinkin jos nämä vielä oikein kerjäävät sitä huomiota.

      • 90Ria

        Mistä sinä kenenkin tarkoitusperät tiedät? Rakkaus ei katso kohdetta iskiessään.


      • Kyllästynyt niihin

        Siis olen se alkuperäinen kirjoittaja. Niin, minä en silti kiellä, etteikö sisarvelirakastumisia olisi, enkä minä tosissani ole sitä mieltä, että kaikki tällä palstalla puhuisivatkaan totta. Minua ärsytti se, että niin monet puolustelivat sisarvelisuhteita. Olkoonkin, että olivat kehitelleet sisarvelirakastumisensa päässään, mutta ne puolustelut sille kuvitellulle suhteelle kyllästytti jo.

        Eli olen edelleen sitä mieltä, ettei mitkään höpönhöpön -jutut voi puolustaa sisarvelirakastumisia. Ja jos nyt kuitenkin se isoviekku viehättää oikeasti joitakuta, niin se vaihe on todennäköisesti vain ohimenevää. En siis kiellä, etteikö joku olisi voinut olla rakastunut sisareensa, mutta sen rakastumisen kestävyydestä en mene takuuseen. Ja jos hakee tukea sisarestaan, jos ei ystäviä yms ole, niin silloinkin voi varmaan kehittyä sisarusten välille liiankin syvä suhde. Mutta laki kuitenkin kieltää sen ja minä lain puolella. :)


      • ......
        Kyllästynyt niihin kirjoitti:

        Siis olen se alkuperäinen kirjoittaja. Niin, minä en silti kiellä, etteikö sisarvelirakastumisia olisi, enkä minä tosissani ole sitä mieltä, että kaikki tällä palstalla puhuisivatkaan totta. Minua ärsytti se, että niin monet puolustelivat sisarvelisuhteita. Olkoonkin, että olivat kehitelleet sisarvelirakastumisensa päässään, mutta ne puolustelut sille kuvitellulle suhteelle kyllästytti jo.

        Eli olen edelleen sitä mieltä, ettei mitkään höpönhöpön -jutut voi puolustaa sisarvelirakastumisia. Ja jos nyt kuitenkin se isoviekku viehättää oikeasti joitakuta, niin se vaihe on todennäköisesti vain ohimenevää. En siis kiellä, etteikö joku olisi voinut olla rakastunut sisareensa, mutta sen rakastumisen kestävyydestä en mene takuuseen. Ja jos hakee tukea sisarestaan, jos ei ystäviä yms ole, niin silloinkin voi varmaan kehittyä sisarusten välille liiankin syvä suhde. Mutta laki kuitenkin kieltää sen ja minä lain puolella. :)

        Noidenkin taustalla varmaan vain pari sekopäätä. Surullinen juttu jos joku oikeasti niin ajattelee ja asia on mennyt vielä ajatusta pidemmälle. Kun se veli/sisko pysyy kuvioissa vielä senkin jälkeen kun kuvio on ohi ja aikuistuttu. En tiedä sitten sekoittaako joku sisarrakkauden ja miehen ja naisen välisen rakkauden. Eikä oikeastaan edes niitä sisaruksia käy sääliksi vaan enempi vanhempia. Mitäköhän itsekin ajattelisin, jos minun lapseni menisivät tollaiseen touhuun mukaan. Tulisi varmaan mietittyä, että mitä olen tehnyt väärin kasvatuksessa ja tulisi aikamoiset itsesyytökset.. Vaikka siis en vanhempia koe syylliseksi tälläisissä tapauksissa.

        Nuorena tulee tehtyä kaikkea eikä aina ajattele tulevaisuutta ja seuraamuksia. Kuvitellaan, että rakastetaan aina, mutta eihän tollaset jutut kestä kun jompikumpi tulee järkiinsä.

        Olen samaa mieltä kanssasi, mutta niinhän se on; maailmaan mahtuu paljon sairaita ihmisiä. :(


    • APUVA!

      Kaikki rakkauden muodot pitäis sallia lukuun ottamatta esim.lapsiin sekaantumista tai eläimiin.
      Toiset sisarusparit ovat viisaita ja saavat normaaleja lapsia pistämällä kulissi liiton pystöön, teettävät huijaamalla naisella tai miehellä kanssaan jälkeläisiä ja ottavat eron ja ilmoittavat lastensuojeluun perättömiä juttuja lasten kohtelusta sekä varan vuoksi mielenterveys puolelle ja jos tämäkään ei riitä poliisilekkin tekevät ilmoituksen henkisestä kärsimyksestä yms. vaikeasti todistettavata rikoksesta.Eli siis tästä viattomasta ulkopuolisesta.Minulle kävi näin.Sain äidin vaistoilla lapset kuitenkin turvaan,siis huostaan.Nyt onkin taistelu käynnissä kaikkia vastaan jotka meni tämän psykopaatin vakuutteluihin mukaan.

      Homo rakkaus ennen muinoin teki myös Tabu aiheen vuoksi psyykkisesti sairaita uhreja.

      • ^^^^

        ^Tosta sun viestistä ei oikeen saanut selvää eli en ole varma ymmärsinkö oikein. mutta mitä tarkoitat sillä että ovat viisaita ja elävät kulissiliitossa ja huijaavat. eikös tuo kuulosta ennemminkin tyhmältä?!


      • eewi.
        ^^^^ kirjoitti:

        ^Tosta sun viestistä ei oikeen saanut selvää eli en ole varma ymmärsinkö oikein. mutta mitä tarkoitat sillä että ovat viisaita ja elävät kulissiliitossa ja huijaavat. eikös tuo kuulosta ennemminkin tyhmältä?!

        Minustakin hänen viestinsä kuulosti siltä ettei kenenkään kannata korvaansa lotkauttaa hänen syytöksilleen, tai puolusteluilleen, kenestäkään ihmisestä. Viesti meni niin yli hilseen ja loppua kohden alkoi tulla niin paljon kirjoitusvirheitäkin ja sekavuutta, että kannattaisi kirjoittajan hankkia jotain ammattiapua hermoillensa.


    • Lakitieteilijä

      Ymmärrän näkökulmasi aiheesta, joka varmasti herättää kaikissa meissä kiivaita reaktioita. Siitä huolimatta, kun punnitaan moraalista oikeutusta jostakin asiasta, ei argumentiksi kelpaa jo olemassa olevat lait ja auktoriteetit. Päinvastoin, juuru tuollaisia auktoriteetteja tulisi vältellä ja miettiä asiaa lähinnä moraalifilosofiselta näkökulmalta. Entäpä jos laki, johon niin näytät vetoavan, julistaisi sisarsuhteet jopa suotaviksi? Mihin silloin vetoaisit? Olemassa oleva laki sinänsä ei ole yhtään pätevämpi kuin vedota auktoriteettiin kuten Paaviin. Kasva poika vielä, ja mieti asiaa toisen kerran sitten. T. Oikkiksen kasvatti

    • luepa-se-uudelleen

      Ap tämä on niin helppoa, että huhhuh. Ensinnä, perustele, miksi se on sairasta.Kysehän on, katsos, vain sinun mielipiteestäsi. Toiseksi, vuoden 2006 laissa mainitaan avioliitosta, ei seksistä. Ei sisarusseksi ole laitonta.

      Itseäni ei moinen kiinnosta, mutta en minä ole mikään sanomaan, mitä muiden pitäisi tehdä. Onneksi sinulla on riittävästi viisautta ohjeistaa ja tuomita muita ihmisiä.

      • asdffgj

        Lueppa rikoslain 17. luvun 22 pykälä (22 § (24.7.1998/563)):

        "Sukupuoliyhteys lähisukulaisten kesken

        Joka on sukupuoliyhteydessä oman lapsensa tai tämän jälkeläisen kanssa, oman vanhempansa tai tämän vanhemman tai isovanhemman kanssa taikka veljensä tai sisarensa kanssa, on tuomittava sukupuoliyhteydestä lähisukulaisten kesken sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

        Sukupuoliyhteydestä lähisukulaisten kesken ei tuomita henkilöä, joka on ollut sukupuoliyhteydessä oman vanhempansa tai tämän vanhemman kanssa ollessaan kahdeksaatoista vuotta nuorempi, eikä henkilöä, joka on pakotettu tai lainvastaisesti taivutettu sukupuoliyhteyteen."

        Sanoppa nyt sinä, onko sisarus seksi laitota.

        Lähde: http://www.finlex.fi/fi/


      • luepa-se-uudelleen
        asdffgj kirjoitti:

        Lueppa rikoslain 17. luvun 22 pykälä (22 § (24.7.1998/563)):

        "Sukupuoliyhteys lähisukulaisten kesken

        Joka on sukupuoliyhteydessä oman lapsensa tai tämän jälkeläisen kanssa, oman vanhempansa tai tämän vanhemman tai isovanhemman kanssa taikka veljensä tai sisarensa kanssa, on tuomittava sukupuoliyhteydestä lähisukulaisten kesken sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

        Sukupuoliyhteydestä lähisukulaisten kesken ei tuomita henkilöä, joka on ollut sukupuoliyhteydessä oman vanhempansa tai tämän vanhemman kanssa ollessaan kahdeksaatoista vuotta nuorempi, eikä henkilöä, joka on pakotettu tai lainvastaisesti taivutettu sukupuoliyhteyteen."

        Sanoppa nyt sinä, onko sisarus seksi laitota.

        Lähde: http://www.finlex.fi/fi/

        Noniin ja sitten väite, että se olisi sairasta. Perustelut?


    • 4546436

      Laki ei kiellä insastiä. Ainoastaan suhteen virallistamisen.

    • ÄLKÄÄ_puolustelko

      Insestit ovat mieleltään täysin hulluja. Ei kukaan täysipäinen voisi rakastaa omaa verisukulaistaan romanttisesti!

    • velirakkaus

      Jos sisarveli suhteen kieltää laki saako sit veli ja veli puhastella keskenään?

    • väärin123

      Monesti näissä on kyseessä puhtaasti HYVÄSIKÄYTTÖ!
      esim.veli sekaantuu siskoon.Käyttää toisen henkilön kokemattomutta tiai nuorta ikää hyväkseen.Tai jopa voimaa.

      • opopio

        Tapahtuuhan avioparien kesken raiskauksiakin. Silti avioliitot on sallittuja.

        Hyväksikäyttö on onneksi vähemmistönä kun puhutaan sukurutsauksesta. Suurin osa sukurutsauksesta on ihan tavallista kokeilua vaan.


      • hdyhytg

        ei olisi kyllä yhtään haitannut, vaikka isosisko olisikin hyväksikäyttänyt. sen verran kuuma pakkaus.


    • 234567890

      Väärin on mut kuka näitä onnistuis valvoo...

    • MeisseliLeka

      Mun mielest on kyl vitun sairasta tommone

    • vfsvs

      sisarusten välinen seksi on sairasta.

    • hgmjhj

      asiaa voisi lähteä tarkastelemaan siltä kannalta että onko tuosta mitään vahingoa kenellekään. jos kumpikin on mukana vapaaehtoisesti ja ikäero ei ole kovin iso ja muistetaan käyttää ehkäisyä, niin tuosta ei pitäisi olla mitään haittaa.

    • Nakupoika

      Jumalan sanan vastaista? Oleko ollut sen kanssa jutuissa kun tiedät mitä se on mieltä meistä maan matosista. Ekaksi se on vain teidän vilkkaan mieli kuvituksen tulosta. Jumala ohjaa meitä kun olemme kiltisti. Paska puhetta sanon minä. Jumala EI hanki sulle leipää, maksa sun vuoktraasi eikä sun laskujasi. Eikä hanki sulle duunia. SINUN on itsesi se tehtävä mutta sinä voit kyllä lukea raamattua ja
      yrittää elää sen ohjeiden mukaan. Mutta suomen lakia myöskin noudattean. Vankilassa on vaikka kuinka paljon porukkaa. Ne eivät ole ehkä jumalan sanaa rikkoneet mutta, suomen lakia ja sen vuoksi ovat siellä. Minä olen munat paljaana nyt kotonani, Äidilläni isälläni sekä siskollani on hauskaa. poika kohta 14 vuotias ja vieläkin se kulkee kuin pikku pojat muna paljaana. Ainut ero on vain nykyisin sillä on sen mela ylhäällä. Poika meinaa oikeesti saada kunnollisen viikko rahan luulisin sanoo isäni meille. Vaimo töiden jälkee akkoja paikalle ja likkakin sun kavereitasi myöskin.
      On pojalla SUURI mahdollisuus saada kunnollinen viikko rahan lauvantai aamusta. Edellyttäen että on meidän poikamme samalla lailla puvettu kuin on nyt. En minä siihen kuole kun ne mut näkee.

    Ketjusta on poistettu 52 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe